Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.734 μηνύματα σε 11.353 θέματα από 5.948 Μέλη / Τελευταίο μέλος: giourgg.1
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 12 Δεκ 2017, 21:34:08

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 12 Δεκ 2017, 21:34:08

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Τελευταίες 10 φωνές:
Δευτέρα, 20 Νοέ 2017, 22:44:55
Τα βλέπω όλα πράσινα !!!
Πρόσφατα θέματα
από red_baron
[Σήμερα στις 20:26]

από vagelis
[Σήμερα στις 20:08]

από 470lp
[Σήμερα στις 18:39]

[Σήμερα στις 16:00]

[Σήμερα στις 10:53]

από niro
[Χθες στις 21:50]

από dominicm
[Χθες στις 11:05]

από tritongr
[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 21:38:35]

από dhiotis
[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 12:49:29]

[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 11:52:52]

[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 11:01:55]

από sliver
[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 10:43:25]

από vagelis
[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 19:08:02]

από dominicm
[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 17:48:36]

[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 15:42:38]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5948
Τελευταίο: giourgg.1
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 285734
Σύνολο θεμάτων: 11353
Online σήμερα: 74
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 34
Συνολικά: 45
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Υλικά, εργαλεία και τεχνικές (Συντονιστής: Γιάννης Παξιμαδάκης)  |  Θέμα: Άτρακτος ελικοπτέρου από ανθρακονήματα – Κατασκευή « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 11  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Άτρακτος ελικοπτέρου από ανθρακονήματα – Κατασκευή  (Αναγνώστηκε 31653 φορές)
   
Γκούσκος Διονύσιος
Board moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.174


Ζάκυνθος


Προφίλ WWW
« Απάντηση #15 στις: Σάββατο, 16 Ιαν 2016, 15:23:48 »

Στη συνέχεια και αφού το έχουμε τρίψει στη λεπτομέρεια με 1200-άρι υαλόχαρτο είναι έτοιμο για βάψιμο.. 

Όχι.. δεν θα το βάψω εγώ.. υπάρχει ο ειδικός..

Γιάννης Μαμφρέδας επί τω έργο.. δύο χέρια Μαύρο μονής δηλαδή.. 

Για αρχή θα πρέπει να βρεθεί τρόπος να κρεμαστεί.
Κάναμε δυο τρύπες για να μπουν βίδες και να κρεμαστεί με σύρμα μέσα στον φούρνο του φανοβαφείου..

Μια τρύπα περίπου στο σημείο που θα βγαίνει ο κεντρικός άξονας του στροφείου και μια στην άκρη της ουράς που θα είναι κούφιο το body για να περνά η μπούμα..



Μετά από ένα καλό καθάρισμα για σκόνες και λίπη είναι έτοιμο να το περάσει ο Γιάννης το πρώτο χέρι το αναγνωριστικό όπως είπε..

Σε αυτή τη φάση είναι αχνό το χρώμα και ματ..







Μετά από λίγα λεπτά αρχίζει το δεύτερο πέρασμα και εδώ ξεκινούν τα ωραία..





Μόλις έχει τελειώσει το δεύτερο και τελικό πέρασμα και η ανάκλαση του εαυτού μου κατά το κλικ της μηχανής τα λέει όλα..



Μια τελική εξέταση από τον μάστορα για τυχών ατέλειες ή για την ικανοποίηση από το αποτέλεσμα.. Azn

Εδώ, εκτός από το κεφάλι του Μαμφρέδα, φαίνεται και η καμπύλη όπου θα γίνει η τρύπα για την τουρμπίνα..



Έτσι, θα φιλοξενηθεί ακόμη μια μέρα στο φούρνο, να στεγνώσει το χρώμα και να είναι έτοιμο για τη συνέχεια των εργασιών..   



Η επιλογή του μαύρου χρώματος έγινε για να μπορώ να δω τη μέγιστη γυαλάδα που μπορεί να βγει με τα μέσα που διαθέτω, και να δω πιο εύκολα τις ατέλειες που έχουν απομείνει..
Σκοπός είναι να μαθαίνουμε και κάθε φορά να γινόμαστε και καλύτεροι..

Τώρα μπορείτε να καταλάβετε το τελικό σχήμα του body. Πώς ακριβώς θα είναι στο τέλος όταν θα βγεί από το καλούπι το ανθρακονημάτινο body δηλαδή..

Από το design που είχα φανταστεί και είχα στο μοιαλό μου μπορώ να πω ότι κατάφερα να το αποδώσω στη μήτρα κατα 90%.

Κάποιες μικρές λεπτομέρειες θα μπορούσαν να είναι καλύτερες.. Ίσως με περισσότερη δουλειά? Με καλύτερα μέσα? Με περισσότερη εμπειρία? Με όλα αυτά μαζι…??
Είμαι τελειομανής.. αλλά δυστυχώς όχι τέλειος.. 

Η βάρδια του Μαμφρέδα τελειώνει και το ‘παιδί’ επιστρέφει σπίτι για τα υπόλοιπα..

Το ευχαριστώ στον Γιάννη σαφώς είναι πολύ λίγο για τη άψογη δουλειά που έκανε στο βάψιμο αλλά κυρίως για τις πολύτιμες συμβουλές που μου έδωσε για να το φτάσω από την πρώτη φωτογραφία που είδατε έως την τελευταία (που δεν έχετε δει ακόμη)..

 Thumbs up
Καταγράφηκε

ArgyrisGiannetakis
Board moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5.185



Προφίλ WWW
« Απάντηση #16 στις: Σάββατο, 16 Ιαν 2016, 16:22:17 »

Διονύση άψογο!!Καλή συνέχεια!! Thumbs up
« Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 16 Ιαν 2016, 16:51:28 από ArgyrisGiannetakis » Καταγράφηκε

Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
ΜΑΥΡΟΣ79Β
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 203


ΙΤΕ ΠΑΙΔΕΣ ΕΛΛΗΝΩΝ- ΠΑΣ ΜΗ ΕΛΛΗΝ ΒΑΡΒΑΡΟΣ


Προφίλ
« Απάντηση #17 στις: Σάββατο, 16 Ιαν 2016, 16:30:04 »

......Η επιλογή του μαύρου χρώματος έγινε για να μπορώ να δω τη μέγιστη γυαλάδα που μπορεί να βγει με τα μέσα που διαθέτω, και να δω πιο εύκολα τις ατέλειες που έχουν απομείνει..

               .................. ΟΥΔΕΝ  ΣΧΟΛΙΟΝ ......................
Καταγράφηκε

ΖΗΤΩ Ο ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΣ
levitron
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 298



Προφίλ WWW
« Απάντηση #18 στις: Σάββατο, 16 Ιαν 2016, 18:39:25 »

τελειο καλη συνεχεια διονυση  Thumbs up
Καταγράφηκε

raptor 90
vario airwlf  90
raptor 50
t rex 700
hobby king 600
hobby king 500

2 αεροπλάνα και μια αποθηκη που
δεν ξερω τι εχω
datamedic
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 116

Knowledge is power and information is strength


Προφίλ
« Απάντηση #19 στις: Σάββατο, 16 Ιαν 2016, 18:41:49 »

Ετοιμάσου μετά να δεχτείς παραγγελία για body για velocity!  Cheesy Grin
Καταγράφηκε

Velocity Outrage Nitro 50
T-Rex 600 Scaled to Jet Ranger Bell 206
T-Rex 550
Dji Phantom Vision
Gnauper A6 Texan 91 4 stroke
Hobbyking Breeze FPV
kgiova
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 101


Προφίλ
« Απάντηση #20 στις: Σάββατο, 16 Ιαν 2016, 20:55:16 »

Πολύ ωραία δουλειά ,καλή συνέχεια !!!!
Καταγράφηκε
Γκούσκος Διονύσιος
Board moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.174


Ζάκυνθος


Προφίλ WWW
« Απάντηση #21 στις: Δευτέρα, 18 Ιαν 2016, 00:30:46 »

Διονύση άψογο!!Καλή συνέχεια!! Thumbs up

Να σαι καλά Αργύρη!  Thumbs up

τελειο καλη συνεχεια διονυση  Thumbs up

Γιάννη καλή συνέχεια και στο δικό σου project φίλε!!  Thumbs up

Ετοιμάσου μετά να δεχτείς παραγγελία για body για velocity!  Cheesy Grin

Τάσο.. ανταλλάσω ένα Velocity για ενα homemade Boby!!
Όπως έχω ξαναπεί είναι από τα πιο αγαπημένα μου ελικόπτερα!! Βρές το μου εσύ και μη σε νοιάζει!!   Grin

Πολύ ωραία δουλειά ,καλή συνέχεια !!!!

Ευχαριστώ πολύ! Έχει αρκετή δουλειά ακόμη..

 Thumbs up
« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 18 Ιαν 2016, 00:42:44 από Γκούσκος Διονύσιος » Καταγράφηκε

Γκούσκος Διονύσιος
Board moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.174


Ζάκυνθος


Προφίλ WWW
« Απάντηση #22 στις: Δευτέρα, 18 Ιαν 2016, 09:40:05 »

Σειρά έχει το γυάλισμα..

Σύμφωνα με τις οδηγίες του μάστορα Μαμφρέδα, θα πρέπει να αρχίσουμε το τρίψιμο με υαλόχαρτο νερού 2500. ‘Έτσι θα σπάσουμε το ‘πορτοκάλισμα’ που υπάρχει μετά το βάψιμο με πιστόλι..





Μόλις γίνει όλο το κομμάτι θαμπό, προχωράμε στο επόμενο στάδιο..

Με τη μέτρια αλοιφή (πράσινη 3Μ) και ένα καινούριο σφουγγάρι στον αλοιφαδόρο, ξεκινάμε με μικρές ταχύτητες το γυάλισμα του body και σιγά σιγά ανεβάζουμε ταχύτητες με προσοχή να μην υπερθερμάνουμε την επιφάνεια γιατί θα καταστραφεί η βαφή..



Τώρα έχει κατεβεί το χρώμα λίγο έτσι ώστε να μην υπάρχει το «πορτοκάλισμα» και η όλη η επιφάνεια έχει γίνει λεία και απαλή..

Καθρέπτης..



Το ίδιο θα γίνει σε όλες τις πλευρές με πολύ προσοχή να μη το παρακάνουμε και φτάσουμε στο αστάρι ε…

 Wink
Καταγράφηκε

dapan
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 834



Προφίλ
« Απάντηση #23 στις: Δευτέρα, 18 Ιαν 2016, 10:49:25 »

Πολύ ωραία και δύσκολη δουλειά.
Θα σου πρότεινα την επόμενη φορά που θα τρίψεις με το χέρι, οι κινήσεις σου να είναι περιστροφικές και όχι οριζόντιες. 
Οι οριζόντιες είναι δυσκολότερο να "καλυφθούν" τόσο στο γυάλισμα με αλοιφή, όσο και στο βάψιμο.
Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι τα μαστόρια έχουν περιστροφικά τριβεία.
Καταγράφηκε

Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
Γκούσκος Διονύσιος
Board moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.174


Ζάκυνθος


Προφίλ WWW
« Απάντηση #24 στις: Δευτέρα, 18 Ιαν 2016, 14:24:50 »

Πολύ ωραία και δύσκολη δουλειά.
Θα σου πρότεινα την επόμενη φορά που θα τρίψεις με το χέρι, οι κινήσεις σου να είναι περιστροφικές και όχι οριζόντιες. 
Οι οριζόντιες είναι δυσκολότερο να "καλυφθούν" τόσο στο γυάλισμα με αλοιφή, όσο και στο βάψιμο.
Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι τα μαστόρια έχουν περιστροφικά τριβεία.

Πολύ σωστά. Ακριβώς έτσι είναι..

Το γνωρίζω και το γνώριζα από πριν αρχίσω το έργο, αλλά λόγο έλλειψης εμπειρίας έπιασα τον εαυτό μου πολλές φορές να το ξεχνώ και φυσικά το θυμόμουν κατόπιν εορτής.. 

Αλλά όλα οκ τα καταφέραμε..

Σε ευχαριστώ πολύ.
 Thumbs up
Καταγράφηκε

gkcarbons
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 173



Προφίλ
« Απάντηση #25 στις: Δευτέρα, 18 Ιαν 2016, 15:05:56 »

Πολύ ωραία και δύσκολη δουλειά.
Θα σου πρότεινα την επόμενη φορά που θα τρίψεις με το χέρι, οι κινήσεις σου να είναι περιστροφικές και όχι οριζόντιες. 
Οι οριζόντιες είναι δυσκολότερο να "καλυφθούν" τόσο στο γυάλισμα με αλοιφή, όσο και στο βάψιμο.
Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι τα μαστόρια έχουν περιστροφικά τριβεία.

Πολύ σωστά. Ακριβώς έτσι είναι..

Το γνωρίζω και το γνώριζα από πριν αρχίσω το έργο, αλλά λόγο έλλειψης εμπειρίας έπιασα τον εαυτό μου πολλές φορές να το ξεχνώ και φυσικά το θυμόμουν κατόπιν εορτής.. 

Αλλά όλα οκ τα καταφέραμε..

Σε ευχαριστώ πολύ.
 Thumbs up



Παιδιά συγνώμη και χωρίς να θέλω να κάνω τον έξυπνο αλλά κάνετε λάθος και οι δύο.
Πολύ σωστά Διονύση(ακόμα και κατά λάθος) γυαλοχάρτισες προς μία κατεύθυνση και όχι περιστροφικά γιατί θα ήταν δυσκολότερο να γυαλίσεις μετά με αλοιφαδόρο αφού τα κυκλικά αυλάκια(ίχνη) που αφήνει το χέρι θα είχαν την ίδια φορά με την κίνηση του αλοιφαδόρου, οπότε θα χρειαζόταν περισσότερη προσπάθεια και θα αφαιρούσε περισσότερο βερνίκι για να γυαλίσει το αντικείμενο απ' ότι τώρα.

Οι βαφείς χρησιμοποιούν μεν περιστροφικά τριβεία, που περιστρέφονται όμως με ταχύτητες εκατοντάδες ή χιλιάδες φορές γρηγορότερα από το χέρι.
Καταγράφηκε

ΓΙΩΡΓΟΣ  ΚΑΡΑΚΟΥΡΟΣ - ΧΙΟΣ
Γκούσκος Διονύσιος
Board moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.174


Ζάκυνθος


Προφίλ WWW
« Απάντηση #26 στις: Δευτέρα, 18 Ιαν 2016, 15:30:31 »

Γιώργο καλησπέρα.

Προς θεού δεν υπάρχει περίπτωση να παρεξηγηθείς εδώ..

Είναι κάτι το οποίο δεν είχα σκεφτεί και τώρα που το ανέφερες μπορώ να πω ότι κλείνω να συμφωνήσω με αυτό το επιχείρημα.
Είναι μια ενδιαφέρουσα πληροφορία σε σχέση με τον τρόπο τριψίματος..   

Τελικά τείνω να καταλήξω ότι το τρίψιμο με περιστροφικό τριβείο ή με περιστροφικές κινήσεις με το χέρι αφορούν το στοκάρισμα και το αστάρι περισσότερο, δηλαδή πρίν τη βαφή..
και το τρίψιμο σε ευθείες γραμμές είναι καλύτερα να γίνεται σε βαμμένες επιφάνειες όταν πρόκειται να γυαλιστούν μηχανικά..

Όπως και να έχει, αυτά είναι μεν 'ψιλά γράμματα' αλλά είναι ωραία να τα διαβάζουμε και αυτά που και που..

Σας ευχαριστώ και τους δύο.
« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 18 Ιαν 2016, 15:44:15 από Γκούσκος Διονύσιος » Καταγράφηκε

gkcarbons
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 173



Προφίλ
« Απάντηση #27 στις: Δευτέρα, 18 Ιαν 2016, 16:34:52 »



Όπως και να έχει, αυτά είναι μεν 'ψιλά γράμματα' αλλά είναι ωραία να τα διαβάζουμε και αυτά που και που..





Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου Διονύση και πιστεύω ότι σκοπός αυτής του φόρουμ πέραν της επικοινωνίας και ανταλλαγής απόψεων με άτομα που έχουμε κοινά ενδιαφέροντα, είναι (ειδικά σε θέματα όπως το δικό σου) και να μαθαίνουμε ο ένας απ' τον άλλον. Όσο γι' αυτά που ανέφερα ποιο πάνω να διευκρινίσω ότι δεν είναι δικό μου αποτέλεσμα σκέψης ή διαπίστωση κατά την πράξη, αλλά υπόδειξη πολύ καλού με 40 χρόνια πείρα βαφέα εδώ στη Χίο.
Καταγράφηκε

ΓΙΩΡΓΟΣ  ΚΑΡΑΚΟΥΡΟΣ - ΧΙΟΣ
levitron
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 298



Προφίλ WWW
« Απάντηση #28 στις: Δευτέρα, 18 Ιαν 2016, 18:39:28 »

ανταλλαγής απόψεων με άτομα που έχουμε κοινά ενδιαφέροντα,


σωστος ο gkcarbons .μαθαίνουμε ο ενας από τον αλλον και ετσι πρεπει
Καταγράφηκε

raptor 90
vario airwlf  90
raptor 50
t rex 700
hobby king 600
hobby king 500

2 αεροπλάνα και μια αποθηκη που
δεν ξερω τι εχω
Γκούσκος Διονύσιος
Board moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.174


Ζάκυνθος


Προφίλ WWW
« Απάντηση #29 στις: Δευτέρα, 18 Ιαν 2016, 21:00:43 »

Στη συνέχεια πρέπει να ετοιμάσουμε το μοδέλο για το καλούπωμα.. αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να εφαρμόσουμε πολλαπλές στρώσεις με τα κατάλληλα αποκολλητικά υλικά για να σφραγιστεί η επιφάνεια κλείνοντας τους μικροσκοπικούς πόρους έτσι ώστε να μη κολλάνε επάνω του τα εποξικά συστήματα όπως είναι το gelcoat..

Αυτό το σημείο είναι τρομερά σημαντικό.

Αν δεν γίνει σωστό σφράγισμα, το καλούπι δεν θα μπορέσει να αποκολληθεί σωστά από το μοδέλο και έτσι θα πάει χαμένη όλη αυτή η δουλειά που έχει γίνει μέχρι τώρα..  

Για να είμαι σίγουρος θα κάνω ότι καλύτερο μπορώ χωρίς τσιγκουνιές και βιασύνες.  police

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να γίνει είναι να περαστεί αστάρι αποκολλητικού με τον αλοιφαδόρο.
Αυτό το στάδιο δεν είναι 100% απαραίτητο.. μπορεί και να το προσπεράσει κανείς.. αλλά για νέα καλούπια, το προτείνουν οι ειδικοί για ακόμη καλύτερα αποτελέσματα..

Με την ίδια διαδικασία που ακολουθείται στο γυάλισμα αλλά με πιο μαλακό σφουγγάρι θα περαστεί δύο χέρια με μέτρια ταχύτητα και λίγη πίεση..

Αφού ανακατέψουμε καλά το αστάρι αποκολλητικού, απλώνουμε λίγη ποσότητα πάνω στο μοδέλο και γυαλίζουμε με τον αλοιφαδόρο..
Το αστάρι αποκολλητικού είναι το W301 της FiberMax.



Το αστάρι αποκκολητικού έχει δύο δράσεις.. προσφέρει καλύτερη στιλπνότητα (γυαλάδα) και σφραγίζει τους μικροσκοπικούς πόρους για να μπορέσει το κερί αποκόλλησης που ακολουθεί να εφαρμοστεί ακόμη καλύτερα.

Μετά από δύο περάσματα έχουμε πολύ καλά αποτελέσματα..





Το μοδέλο έχει σφραγίσει γενικά, έχει γυαλίσει ακόμη περισσότερο και η υφή του είναι ακόμη πιο λεία και απαλή.. Είναι μια άψογα προετοιμασμένη επιφάνεια για να εφαρμοστούν τα υπόλοιπα αποκκολητικά πριν πέσει το gelcoat..

Σειρά έχει το κέρωμα…

 Wink
Καταγράφηκε

Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 11  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Υλικά, εργαλεία και τεχνικές (Συντονιστής: Γιάννης Παξιμαδάκης)  |  Θέμα: Άτρακτος ελικοπτέρου από ανθρακονήματα – Κατασκευή « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 1.153 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.