Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.861 μηνύματα σε 11.358 θέματα από 5.924 Μέλη / Τελευταίο μέλος: H KOINH GNWMH
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 18 Δεκ 2017, 05:25:17

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 18 Δεκ 2017, 05:25:17

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
από Alex v22
[Σήμερα στις 00:58]

από tzdim
[Σήμερα στις 00:34]

[Σήμερα στις 00:23]

[Χθες στις 22:39]

[Χθες στις 22:35]

από hpergm
[Χθες στις 22:18]

[Χθες στις 22:08]

από dominicm
[Χθες στις 21:08]

από modelers
[Χθες στις 21:06]

[Χθες στις 16:49]

[Χθες στις 16:39]

από mpamphs
[Σάββατο, 16 Δεκ 2017, 22:23:42]

από chris 1975
[Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 18:25:05]

[Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 13:20:56]

[Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 10:31:26]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5924
Τελευταίο: H KOINH GNWMH
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 285861
Σύνολο θεμάτων: 11358
Online σήμερα: 41
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 10
Συνολικά: 11
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα ηλεκτρικά (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: Walkera / hk / naza h (πρώτα βήματα) « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 ... 4 5 6 [7]  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Walkera / hk / naza h (πρώτα βήματα)  (Αναγνώστηκε 25004 φορές)
   
sliver
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 90


Προφίλ
« Απάντηση #90 στις: Σάββατο, 10 Ιούν 2017, 13:49:48 »

Μετά την πετυχημένη δοκιμή των 9443, εκκρεμούσε μόνο η δοκιμή της ίδιας διάστασης / σχεδίου, με 50deg pitch.
Σήμερα λοιπόν ζυγίσαμε & δοκιμάσαμε ένα σετ 9450.

Δυστυχώς δεν λειτούργησαν σωστά, οπότε απορρίπτονται, μιας και δεν θέλω να μεταβάλλω τα gains του controller...

Μένουμε λοιπόν στην εναλλακτική των αποτελεσματικότερων​ 9443 (σε σχέση πάντα με τις εργοστασιακές έλικες)

Ακολουθεί το βίντεο της δοκιμής:

https://www.youtube.com/watch?v=HL-iddfS77s
Καταγράφηκε
sliver
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 90


Προφίλ
« Απάντηση #91 στις: Σάββατο, 10 Ιούν 2017, 19:08:26 »

Και εδώ, το βίντεο με την τεμπέλικη πτήση που ακολούθησε με τις πλαστικές 9443, για να αδειάσει η μπαταρία:


https://www.youtube.com/watch?v=_95T2slEHbc
Καταγράφηκε
sliver
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 90


Προφίλ
« Απάντηση #92 στις: Κυριακή, 25 Ιούν 2017, 12:50:40 »

Άσχετο και ταυτόχρονα σχετικό

Φτιάχνοντας ένα φτηνό τροφοδοτικό πάγκου

Έχουμε και λέμε:
•   Θέλουμε ένα voltage regulator των 30 ευρώ http://www.ebay.com/itm/401240588355...%3AMEBIDX%3AIT
•   Και 10-20 ευρώ ένα μεταχειρισμένο τροφοδοτικό υπολογιστή (επιλέγουμε τα watt ανάλογα με τις μέγιστες ανάγκες μας)

==============================================================
Ανοίγουμε το τροφοδοτικό, κόβουμε όλα τα πριζάκια και ξεχωρίζουμε τα καλώδια ως εξής:
Τα κίτρινα είναι 12V
Τα κόκκινα είναι 5V
Τα πορτοκαλί είναι 3.3V

Για να ανάψει το ATX τροφοδοτικό, γεφυρώνουμε το πράσινο καλώδιο με ένα μαύρο (προαιρετικά με έναν διακόπτη)

Βάζουμε τροφοδοσία στο regulator δύο κίτρινα και δύο μαύρα και οδηγούμε την έξοδό του σε δύο banana plugs (έξοδος ρυθμιζόμενης τάσης 0 έως 32V/ έντασης 0 έως 5Α)

οδηγούμε δύο ενωμένα κίτρινα και δύο ενωμένα μαύρα σε δύο banana plugs (έξοδος 12V/40Α μέγιστων amp τροφοδοτικού)

οδηγούμε δύο ενωμένα κόκκινα και δύο ενωμένα μαύρα σε δύο banana plugs (έξοδος 5V/30Α μέγιστων amp τροφοδοτικού)

οδηγούμε δύο ενωμένα πορτοκαλί και δύο ενωμένα μαύρα σε δύο banana plugs (έξοδος 3.3V/20Α μέγιστων amp τροφοδοτικού)

Ορίστε το αποτέλεσμα:


https://www.youtube.com/watch?v=5kGgFxIJ998

Είναι λίγο τερατούργημα, αλλά δεν έχουμε καλλιστεία...


Το τερατούργημα part 1 είχε ατύχημα...
part 2 λοιπόν


https://www.youtube.com/watch?v=dsAbnrIjXgY
Καταγράφηκε
sliver
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 90


Προφίλ
« Απάντηση #93 στις: Κυριακή, 23 Ιούλ 2017, 08:28:15 »

Ένα θερμικό αυτοκίνητο, που ήθελε να ζήσει...

Τα πάντα όλα σε ένα clip

Μετατροπή σε ηλεκτρικό (με μοτέρ από δραπανοκατσάβιδο), δοκιμή πάγκου & δοκιμή στον δρόμο


https://www.youtube.com/watch?v=qc_nwtc2Cqc

Για τον χειρισμό, το κάρο δέθηκε, με την ελικοπτερική κατεύθυνση

•   στο δεξί χειριστήριο στην θέση του elevator το throtle (η λέξη γκάζι διαγράφεται απ' το λεξικό του αυτοκινήτου και αντικαθίσταται απ' την λέξη μπροστά)
•   στο αριστερό χειριστήριο στην θέση του ruder το τιμόνι (εδώ θα έρθει και θα δέσει η αναστροφή του ruder ανάλογα με την θέση του σκάφους)

Έτσι ο οδηγός θα κάνει προπόνηση στο πέταγμα του ελικοπτέρου, με το ποταπό αυτοκινητάκι...


Υ.Γ.1 Το elevator (που είναι το throttle) έχει 50% διαδρομή για να είναι φιλικό στον γιο μου
Υ.Γ.2 Το ruder (που είναι το τιμόνι) έχει 60% διαδρομή
Καταγράφηκε
sliver
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 90


Προφίλ
« Απάντηση #94 στις: Τρίτη, 15 Αύγ 2017, 19:13:30 »

Walkera QR X350 PRO
9443 props
SJ4000 camera
Full duplex Telemetry mod


https://www.youtube.com/watch?v=44TEQaSJJN0
Καταγράφηκε
sliver
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 90


Προφίλ
« Απάντηση #95 στις: Σάββατο, 19 Αύγ 2017, 23:30:26 »

Το καλοκαιρινό εναέριο, μονταρισμένο

https://www.youtube.com/watch?v=Pg69jC_usFk

Και κάτι εναλλακτικό που έτρεξε μαζί με το πτηνό

ttps://www.youtube.com/watch?v=CfoEAhxiZtc
Καταγράφηκε
sliver
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 90


Προφίλ
« Απάντηση #96 στις: Τετάρτη, 30 Αύγ 2017, 08:58:56 »

Και κάτι διαφορετικό...
Η sj4000 φίλου, έσπασε το USB port της, όταν το ελικόπτερο που την μετέφερε, είχε μια αναπάντεχη συνάντηση με το σκληρό και κακό έδαφος.
Φυσικά αντικαταστάθηκε με μια καινούρια, αλλά το πτώμα ξαναζωντάνεψε.

Αφού η κάμερα λύθηκε, κολλήθηκε στην πλακέτα της ένα micro USB port, που παλιά έκανε παρέα, σε ένα γερασμένο πλέον τηλέφωνο.

Και η εγχείρηση πέτυχε...

Ορίστε το χειρουργείο της SJ4000, βιντεοσκοπημένο από μια άλλη SJ4000 (που μετά την ολοκλήρωση της λήψης, έχει ψυχολογικά προβλήματα)


https://www.youtube.com/watch?v=6bGx9eLFn50
Καταγράφηκε
sliver
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 90


Προφίλ
« Απάντηση #97 στις: Τετάρτη, 30 Αύγ 2017, 09:18:02 »

Κατά τα άλλα, έχει παραγγελθεί ένα Tundra της Durafly και μέχρι να έρθει, κάνουμε προπόνηση με τον γιο μου στον εξομοιωτή, με ένα ψηφιακό αντίγραφο του αερομοντέλου.
Εκείνος για αρχή ελέγχει το throttle και εγώ το cyclic. Κατά την πτήση συζητάμε τι κάνουμε και γιατί το κάνουμε.
Rudder και flaps δεν χρησιμοποιούνται. (σε αυτή την φάση περιπλέκουν την κατάσταση χωρίς ιδιαίτερο λόγο)

Ο στόχος είναι να παραδώσω σταδιακά και το cyclic στον μικρό, ώστε να αρχίσει να φτιάχνει αυτόματους μηχανισμούς αντίδρασης του δεξιού stick, σε κάτι πιο ήπιο απ' τα ελικόπτερα.

Τέσπα εδώ είναι τρεις διαδοχικές πτήσεις μας, στον εξομοιωτή:


https://www.youtube.com/watch?v=YMXHznJ7li8

Μετά από κάθε session, κάνουμε και μία βόλτα με ένα hover στο ψηφιακό T-REX 600, για να μην ξεχνάμε τον στόχο... (απλά εδώ δεν υπάρχει συμμετοχή απ' τον μικρό, γιατί το έχει φοβηθεί)
Καταγράφηκε
sliver
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 90


Προφίλ
« Απάντηση #98 στις: Κυριακή, 3 Σεπ 2017, 09:49:15 »

Τηλεμετρία και FPV στα ελικόπτερα

Εδώ η εγκατάσταση του OSD N1, πάνω στον ελικοπτερικό NAZA H και η δοκιμή πάγκου:


https://www.youtube.com/watch?v=lp7usq28qxY

Το πειραματόζωο είναι το μικρό HK450GT (TREX 450 clone)
Λογικά σήμερα, θα γίνει και η δοκιμαστική πτήση
Καταγράφηκε
sliver
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 90


Προφίλ
« Απάντηση #99 στις: Κυριακή, 10 Σεπ 2017, 10:19:25 »


https://www.youtube.com/watch?v=EcdfCj-CFq0

Το πειραματόζωο έζησε...
Ώρα να γδυθεί, μέχρι την επόμενη περιπέτειά του
Καταγράφηκε
sliver
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 90


Προφίλ
« Απάντηση #100 στις: Πέμπτη, 14 Σεπ 2017, 15:11:08 »

Κατά τα άλλα, έχει παραγγελθεί ένα Tundra της Durafly και μέχρι να έρθει, κάνουμε προπόνηση με τον γιο μου στον εξομοιωτή, με ένα ψηφιακό αντίγραφο του αερομοντέλου.
Εκείνος για αρχή ελέγχει το throttle και εγώ το cyclic. Κατά την πτήση συζητάμε τι κάνουμε και γιατί το κάνουμε.
Rudder και flaps δεν χρησιμοποιούνται. (σε αυτή την φάση περιπλέκουν την κατάσταση χωρίς ιδιαίτερο λόγο)

Ο στόχος είναι να παραδώσω σταδιακά και το cyclic στον μικρό, ώστε να αρχίσει να φτιάχνει αυτόματους μηχανισμούς αντίδρασης του δεξιού stick, σε κάτι πιο ήπιο απ' τα ελικόπτερα.

Τέσπα εδώ είναι τρεις διαδοχικές πτήσεις μας, στον εξομοιωτή:

https://www.youtube.com/watch?v=YMXHznJ7li8

Μετά από κάθε session, κάνουμε και μία βόλτα με ένα hover στο ψηφιακό T-REX 600, για να μην ξεχνάμε τον στόχο... (απλά εδώ δεν υπάρχει συμμετοχή απ' τον μικρό, γιατί το έχει φοβηθεί)

Σε συνέχεια αυτού του post έχουμε την παρακάτω εξέλιξη:

Το αεροπλάνο του μικρού ήρθε, ρυθμίστηκε και περιμένει να κάνει την παρθενική του πτήση, στην πρώτη άπνοια.

Για το ζύγισμα, κρεμάστηκε απ’ το ταβάνι, σαν τον κλέφτη στην άγρια δύση. (Βασικά απ’ το φωτιστικό κρεμάστηκε, αλλά νομίζω συνεννοηθήκαμε σε μέσες άκρες…)

Οι μέγιστες διαδρομές που θα κάνουν οι επιφάνειες ελέγχου, ρυθμίστηκαν στα high rates (με μη προβλεπόμενο τρόπο ομολογώ, που διευκολύνει όμως τον μπαμπά και ας ταράζει ενδεχομένως τα νεύρα του κατασκευαστή)

Τέλος έγινε ένα βίντεο, για να διευκολύνει (ή να βάλει σε μπελάδες) και άλλους μπαμπάδες…

Τέσπα εδώ το βίντεο:


https://www.youtube.com/watch?v=WPGXQFRkc6U

σε καλή μεριά…
με έναν πόνο…
να ζήσουμε να το θυμόμαστε…
ή ότι άλλο λένε τέλος πάντων, σε αυτές τις περιπτώσεις

Κατά τα άλλα παραλάβαμε και δύο καινούργιες fly barless κεφαλές για τα ελικόπτερα (αν και δεν είναι ακόμα η ώρα για να φύγουμε, απ' το μηχανικό stabilization)
Καταγράφηκε
jimas
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 54



Προφίλ
« Απάντηση #101 στις: Πέμπτη, 14 Σεπ 2017, 22:58:30 »

Καλησπερα φιλε μου. Ηθελα να σε ρωτησω απο που πηρες τις κεφαλες γιατι ειμαι κι εγω σε φαση απεξαρτησης απο τη μπαρα. Ευχαριστω
Καταγράφηκε

Wltoys V911-2
Lama v4
Honne Bee King 2
Belt cp v1
Belt cp v2
Mini Titan E325
Trex 250/HK
Trex 600E/HK
Futaba T7C 2,4 Ghz
Hitec Aurora 9 2,4 Ghz
και οτ
sliver
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 90


Προφίλ
« Απάντηση #102 στις: Παρασκευή, 15 Σεπ 2017, 09:15:22 »

Καλημέρα jimas,

Η μεγάλη (για το hk600gt) ήρθε μαζί με το tundra, από hobbyking (https://hobbyking.com/en_us/dfc-complete-main-rotor-head-for-hk550-hk600-short-shaft-version-1pc.html)

Η μικρή ήρθε από ebay (http://www.ebay.com/itm/Gartt-450-DFC-main-rotor-head-assembled-for-Trex-450-PRO-DFC-Helicopter/132306248928?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2060353.m2749.l2649)

Δεν είμαι σίγουρος γιατί χρησιμοποιείς τον όρο "απεξάρτηση".
Η μπάρα είναι απλά ο μηχανικός τρόπος stabilization και οι κεφαλές χωρίς μπάρα, συνδυάζονται με ηλεκτρονικό τρόπο stabilization (που είναι πιο αποτελεσματικός μεν, περισσότερο εθιστικός δε)

Εν συντομία με τις ηλεκτρονικά σταθμισμένες κεφαλές, είσαι εξίσου (ή και περισσότερο) εθισμένος στην βοηθητική σταθεροποίηση, απλά έχεις μικρότερη περιστρεφόμενη μάζα και έλικα πιο κοντά στο cg (άρα μεγαλύτερη αμεσότητα / νευρικότητα).

Και στις δύο περιπτώσεις, αν δεν έχεις μεγάλη εμπειρία και χάσεις το σύστημα σταθεροποίησης, μάλλον καταλήγεις σε βέβαιη και άσχημη συντριβή.
Απλά με την μηχανική σταθεροποίηση μπορείς να γνωρίζεις μέχρι ένα βαθμό την κατάσταση των μηχανικών εξαρτημάτων και να προβλέπεις την αστοχία, ενώ με την ψηφιακή σταθεροποίηση, είναι πραγματικό λαχείο το πότε θα χάσεις ένα gyro, ή ένα accelerometer.

Αυτός είναι και ο λόγος που προσωπικά επιμένω στην μηχανική σταθεροποίηση. Με φοβίζει λιγότερο (και για αρχάριους σαν εμένα, ο συντελεστής του φόβου είναι καθοριστικός)
Για να προχωρήσω στην αποκλειστικά ηλεκτρονική σταθεροποίηση, θέλω πρώτα να βελτιώσω την δεξιότητα του χειριστή και να τον εμπιστευτώ λίγο παραπάνω απ' ότι τον εμπιστεύομαι τώρα.

Με έναν σταθεροποιητή σαν τον naza h και flybar, έχεις την σύνδεση των δύο κόσμων => μηχανική σταθεροποίηση + ηλεκτρονική σταθεροποίηση
Επιπλέον κερδίζεις και το GPS lock. Έτσι η flybarless κεφαλή, μπορεί να περιμένει αρκετά, χωρίς το σκάφος να υστερεί σε ευστάθεια.
Φυσικά την ίδια δουλειά μπορείς να κάνεις και με έναν καλά ρυθμισμένο APM πάνω σε σκάφος με flybar.

Τέσπα... Τα ελικόπτερα είναι φοβερά περίπλοκες και βίαιες μηχανές και εγώ ακόμα ξύνω την επιφάνεια => η γνώμη μου έχει ελάχιστη σημασία...
Καταγράφηκε
sliver
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 90


Προφίλ
« Απάντηση #103 στις: Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 10:43:25 »

Οδηγός ασύρματης σύνδεσης τηλεκατεύθυνσης, με εξομοιωτή Phoenix:

Για την τροφοδοσία του δέκτη, χρησιμοποιούμε το "+" & "-" από ένα παλιό usb καλώδιο (ακριανά pin)
Για την μεταφορά των δεδομένων, χρησιμοποιούμε ένα καλώδιο προέκτασης ήχου με καρφί και θηλυκό 3.5mm. (Τα δεδομένα έρχονται στο κεφάλι και το σώμα είναι το ground)
Για την σύνδεση στην πλευρά του δέκτη, χρησιμοποιούμε μια προέκταση θηλυκών 3pin συνδετήρων.


https://www.youtube.com/watch?v=c6K23043xEE

Καλή Ανάσταση σε όλους


Ομοίως και η ασύρματη ζεύξη δύο πομπών (εκπαιδευτή - εκπαιδευόμενου)

https://www.youtube.com/watch?v=V834k1RnJGs
Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 ... 4 5 6 [7]  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα ηλεκτρικά (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: Walkera / hk / naza h (πρώτα βήματα) « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.133 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.