Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
288.809 μηνύματα σε 11.787 θέματα από 6.098 Μέλη / Τελευταίο μέλος: oal752
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Κυριακή, 5 Ιούλ 2020, 18:53:03

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Κυριακή, 5 Ιούλ 2020, 18:53:03

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 14:57]

    [Χθες στις 21:19]

    από CMarkop
    [Χθες στις 18:11]

    από kat01
    [Χθες στις 16:41]

    από Greekjets
    [Χθες στις 14:00]

    [Παρασκευή, 3 Ιούλ 2020, 22:36:00]

    από carapis
    [Παρασκευή, 3 Ιούλ 2020, 10:30:17]

    από panioul
    [Πέμπτη, 2 Ιούλ 2020, 23:35:06]

    [Πέμπτη, 2 Ιούλ 2020, 23:02:43]

    [Πέμπτη, 2 Ιούλ 2020, 20:12:47]

    [Πέμπτη, 2 Ιούλ 2020, 16:42:29]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 2 Ιούλ 2020, 16:09:29]

    από dominicm
    [Πέμπτη, 2 Ιούλ 2020, 10:37:11]

    [Τετάρτη, 1 Ιούλ 2020, 16:38:27]

    από ysmario
    [Τετάρτη, 1 Ιούλ 2020, 15:16:41]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6098
    Τελευταίο: oal752
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 288809
    Σύνολο θεμάτων: 11787
    Online σήμερα: 72
    Online έως τώρα: 362
    (Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 3
    Επισκέπτες: 24
    Συνολικά: 27
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 8     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Walkera / hk / naza h (πρώτα βήματα)  (Αναγνώστηκε 28589 φορές)
    sliver
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 107


    « στις: Πέμπτη, 26 Νοέ 2015, 12:17:16 »

    Καλησπέρα σας και καλώς σας βρήκα,

    Είμαι καινούριο μέλος από Ηλιούπολη Αττικής και σε αυτή την φάση μαθαίνω (ή νομίζω ότι μαθαίνω) να πετάω ελικόπτερα.

    Το μοντέλο που χρησιμοποιώ σαν εκπαιδευτικό, είναι ένα HK450GT (έχει 25 πτήσεις, περίπου 2,5 ώρες λειτουργίας)



    Το tx είναι της walkera το DEVO 12s και το ελικόπτερο είναι εφοδιασμένο με naza H

    Το tx tray που χρησιμοποιώ, είναι home made



    Πρόσφατα ξεκίνησα να φτιάχνω ένα HK600GT


    Στα νεανικά μου χρόνια, πετούσα ένα θερμικό αεροπλάνο και δύο ανεμόπτερα. Απ' τα μοντέλα εκείνα, έχει επιβιώσει μόνο το θερμικό αεροπλάνο που πλέον στολίζει το υπόγειό μου.

    Ο λόγος που ενεπλάκησα και πάλι με τον χώρο του αερομοντελισμού, είναι η επιθυμία μου να κολλήσω το μικρόβιο στον γιό μου..
    « Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 11 Φεβ 2016, 09:32:51 από sliver » Καταγράφηκε
    sliver
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 107


    « Απάντηση #1 στις: Παρασκευή, 11 Δεκ 2015, 16:03:07 »

    Το χτίσιμο του καινούριου ελικοπτέρου προχωράει.
    Χτες εγκαταστάθηκε auto pilot (DJI Naza H)

    Καταγράφηκε
    Markhelis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.136


    Προσέχουμε για να έχουμε!!!


    « Απάντηση #2 στις: Παρασκευή, 11 Δεκ 2015, 19:20:44 »

    Φίλε Στέλιο το σύστημα που χρησιμοποιείς (DJI Naza H) είναι για Flybarless κεφαλή, σαν αυτή..............



    χωρίς flybar και arm (μοχλικά) που είναι πολύ πιο εύκολη στο σετάρισμα και για περισσότερα κόλπα!!!

    Καταλαβαίνω ότι το έχεις αφήσεις για μελλοντική αναβάθμιση και μέχρι να το μάθει καλά ο γιός σου αλλά και εσύ!!! Wink   

    Είναι πολύ καλό σύστημα και βλέπω ότι τα πας πολύ καλά, καλή συνέχεια!!  Thumbs up
    Καταγράφηκε
    sliver
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 107


    « Απάντηση #3 στις: Σάββατο, 12 Δεκ 2015, 08:54:12 »

    Μάρκο σε ευχαριστώ για την επισήμανση.

    Ορθά υπέθεσες πως η Flybarless κεφαλή περιμένει καρτερικά στην αποθήκη, σαν μελλοντική αναβάθμιση και για τα δύο ελικόπτερα.
    Προς το παρόν την φοβάμαι, μιας και ακόμα εξοικειώνομαι με το άθλημα. Οι πτήσεις / βόλτες που κάνω, μάλλον ευνοούνται απ' το λίγο δυσκολότερο στο setup, αλλά πιο γλυκό στην πτήση (& στα servo & τον χειριστή) flybar. 

    Επιπλέον ο γιός συμμετέχει μόνο στο στήσιμο και στην συντήρηση (είναι 2.5 ετών), οπότε το περίπλοκο setup της κεφαλής, δείχνει πιο δελεαστικό. Όσο αφορά την πτήση, ο μικρός πετάει μόνο coaxial στο σαλόνι και σπάει τα πάντα στον εξομοιωτή.

    Ορίστε ένα βίντεο ενδεικτικό των πτήσεων που κάνουμε (Είναι μια πτήση/βόλτα απ' την σκεπή του σπιτιού με το 450)

    Καταγράφηκε
    kolotoympas
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.144



    WWW
    « Απάντηση #4 στις: Σάββατο, 12 Δεκ 2015, 10:35:28 »

    Wtf !!!!!!
     Θυμός Θυμός Θυμός Θυμός Θυμός Θυμός Θυμός Θυμός
    Άνθρωπε μου είσαι με τα καλά σου !!!!!!!!!!!!
    Τι κάνεις στην ταράτσα με το ελικόπτερο HuhHuhHuhHuh??
    Καταγράφηκε

    Ή Αστοχία Υλικού Ή Μ…κια Τεχνικού!
    kolotoympas Youtube
    kolotoympas Vimeo
    kolotoympas
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.144



    WWW
    « Απάντηση #5 στις: Σάββατο, 12 Δεκ 2015, 10:41:43 »

    Δεν θελω να σε προσβάλω δημόσια αλλά ειναι άκρως επικίνδυνο αυτό που κάνεις
    Αν θες να κάνεις δοκιμαστικές πτήσεις το ορθό και λογικο ειναι να πας σε κάποια αλλανα ετσι ώστε οτιδήποτε συμβεί να μην χτυπήσει κάποιος
    θεωρώ οτι το έκανες απο άγνοια κινδύνου  και δεν θα το ξανακάνεις ...
     

    Καταγράφηκε

    Ή Αστοχία Υλικού Ή Μ…κια Τεχνικού!
    kolotoympas Youtube
    kolotoympas Vimeo
    ant1971
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 470



    « Απάντηση #6 στις: Σάββατο, 12 Δεκ 2015, 10:45:18 »

    Παναγια μου!!!!!!! τι κανεις ρε φιλε (παντελη άγνοια κινδύνου)

    το στομαχι μου εγινε κομπος οση ωρα εβλεπα το βιντεο σου Sad

    τι να πω ας θεωρησουμε οτι ηταν μια πολυ επιπολαια στιγμη και παμε παρακατω

    καλη παραμονη στο χόμπι και καλη φωτιση
    Καταγράφηκε

    η ασχολία με το ε/π συχνά είναι παράδεισος & κόλαση μαζί
    sliver
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 107


    « Απάντηση #7 στις: Σάββατο, 12 Δεκ 2015, 11:37:15 »

    Θα μπορούσε κάποιος να εξηγήσει, τον λόγο που η συγκεκριμένη απόλυτα ήρεμη πτήση, είναι επικίνδυνη?
    Το 450 όπως και το 600άρι έχουν autopilot naza h και είναι απίστευτα σταθερά ακόμα και με 5 beaufort.
    Η συγκεκριμένη πτήση, έγινε αφού το σύστημα δοκιμάστηκε εκτενώς σε ανοιχτούς χώρους, κατάλληλους για πτήσεις μοντέλων, για περισσότερο από 3 μήνες. Σε οποιαδήποτε στιγμή, αν ο χειριστής αφήσει τα stick, το ελικόπτερο απλά αιωρείται στο ίδιο σημείο.
    Κάθε 1ώρας πτήσης, λύνονται όλα τα μηχανικά μέρη, καθαρίζονται και ελέγχονται, με στόχο να περιοριστεί στο ελάχιστο το ενδεχόμενο μηχανικής αστοχίας. Γενικά από την σύντομη επαφή που είχα με τα ηλεκτρικά ελικόπτερα νέας κοπής, απέκτησα την αίσθηση πως είναι απόλυτα ασφαλή, με πολλές δικλίδες ασφαλείας, σε σχέση με τα θερμικά που έβλεπα στα παιδικά μου χρόνια.

    Υπάρχει κάτι που αγνοώ και κάνει πχ το συγκεκριμένο μηχάνημα, περισσότερο επικίνδυνο απ' τα multicopters ?

     
    Καταγράφηκε
    kolotoympas
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.144



    WWW
    « Απάντηση #8 στις: Σάββατο, 12 Δεκ 2015, 11:46:22 »

    Μου δείχνεις έναν που περνάει κόκκινο φανάρι και μου λες γιατί να μην το κάνω και εγώ?
    Δεν υπάρχει ελπίδα τελικά...
    Συνέχισε να πετάς φίλε.. 




    Καταγράφηκε

    Ή Αστοχία Υλικού Ή Μ…κια Τεχνικού!
    kolotoympas Youtube
    kolotoympas Vimeo
    sliver
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 107


    « Απάντηση #9 στις: Σάββατο, 12 Δεκ 2015, 13:45:12 »

    Ηλία είμαστε σε forum και όχι σε πίνακα ανακοινώσεων....
    Είμαι νέο μέλος, καινούριος στα ελικόπτερα, και εξέθεσα δημόσια κάποια ελάχιστα πράγματα για να μάθω περισσότερα συζητώντας.
    Εσύ μπορεί να αισθάνεσαι πως δεν έχεις καμιά ελπίδα, εγώ απ' την άλλη θεωρώ πως όσο υπάρχει διάθεση για διάλογο και μάθηση, έχω ελπίδα να γίνω καλύτερος... Ξεκίνησα να γράφω εδώ, για να μάθω από ανθρώπους που έχουν εμπειρίες και θέλουν να τις μοιραστούν...

    Τέσπα ακόμα και έτσι, σε ευχαριστώ που πήρες θέση. (έστω και εριστική και απόλυτη)

    Υ.Γ. Δεν υπερασπίζομαι την εν λόγο πτήση. Σέβομαι την τοποθέτηση των χρηστών που ανέφεραν αυξημένη επικινδυνότητα και ζητάω να μάθω τις κρυμμένες ατέλειες των μοντέρνων ελικοπτέρων, που τα καθιστούν επικίνδυνα για χρήση σε δημόσιους χώρους, ακόμα και όταν φέρουν τις ίδιες ηλεκτρονικές δικλείδες ασφαλείας, με τα multicopters που κινηματογραφούν γάμους, χωρίς να τους μετατρέπουν σε κηδείες...

    Ταύτα και μένω...
    Καταγράφηκε
    Markhelis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.136


    Προσέχουμε για να έχουμε!!!


    « Απάντηση #10 στις: Σάββατο, 12 Δεκ 2015, 16:58:38 »

    Μάρκο σε ευχαριστώ για την επισήμανση.

    Ορθά υπέθεσες πως η Flybarless κεφαλή περιμένει καρτερικά στην αποθήκη, σαν μελλοντική αναβάθμιση και για τα δύο ελικόπτερα.
    Προς το παρόν την φοβάμαι, μιας και ακόμα εξοικειώνομαι με το άθλημα. Οι πτήσεις / βόλτες που κάνω, μάλλον ευνοούνται απ' το λίγο δυσκολότερο στο setup, αλλά πιο γλυκό στην πτήση (& στα servo & τον χειριστή) flybar.  

    Επιπλέον ο γιός συμμετέχει μόνο στο στήσιμο και στην συντήρηση (είναι 2.5 ετών), οπότε το περίπλοκο setup της κεφαλής, δείχνει πιο δελεαστικό. Όσο αφορά την πτήση, ο μικρός πετάει μόνο coaxial στο σαλόνι και σπάει τα πάντα στον εξομοιωτή.


    Την ξέρω Στέλιο την γλυκιά πτήση της flybar διότι με αυτήν άρχισα και εξακολουθώ και έχω ελικόπτερο με flybar, με τον Naza H
    επάνω που έχεις έχει γίνει τραίνο το ελικόπτερο, τόσο ήρεμο ε/π έχω να δω σε βίντεο από αγώνες F3C!!!  Cheesy

    Με την κεφαλή flybarless θα γίνει πιο απότομο αλλά και αυτό το φέρνεις στα χέρια σου από τις ρυθμίσεις και θα χρειάζεται
    μικροδιορθώσεις, αλλά όπως είπαμε το αφήνεις για αργότερα και πολύ σωστά πράττεις!!!!

    Ο δε μικρός θα γίνει αστέρι, τα στικ για τα παιδιά λόγο μεγάλης αντίληψης και εκμάθησης είναι παιχνίδι και για αυτό  στον
    εξομοιωτή κάνει παπάδες!!!  Thumbs up  

    Οσο αφορά την ταράτσα Στέλιο αν έχεις ακάλυπτο από κάτω εκεί που πετάει το ε/π είσαι μια χαρά, αν όχι φρόντισε οι πτήσεις
    σου να είναι στον χώρο της ταράτσας, για το καλό των γύρω σου, έχουν συμβεί πολλά ευτράπελα με τα ε/π και έχουν δει πολλά
    τα μάτια μας!!
    Εγώ θα σου εξηγήσω πως μπορεί να φύγει ένα τόσο καλά στημένο ε/κ όπως είναι το δικό σου, έχεις επάνω όπως είπαμε τον
    Naza H αν φάει μία παρεμβολή από κεραία κινητών ή Wifi ή οτιδήποτε άλλο μπορεί το ε/π να το χάσεις με όποια κατάληξη μπορεί
    να έχει αυτό, έχουν γίνει τέτοια θέματα με τον Naza στα πολυκόπτερα και έχουν χαθεί αρκετά!!
    Στον Naza H θα έχει και αυτό mode πτήσεις και πρέπει να τα έχεις βάλει σε διακόπτη, αν σου τύχει που να μην σου τύχει τέτοια περίπτωση το πας στο Manual, δηλαδή στην χαμηλότερη ρύθμιση που δουλεύουν μόνο τα γυροσκόπια, θα γίνει πιο απότομο το ε/π αλλά θα το σώσεις!!!!
    Καλό είναι να κάνεις εξάσκηση στο μέλλον σε όλα τα Mode πτήσης για να μην πιαστείς απροετοίμαστος!!!!! Wink

    Καλή συνέχεια!!!  Thumbs up
    Καταγράφηκε
    lampros
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 304



    « Απάντηση #11 στις: Σάββατο, 12 Δεκ 2015, 17:25:07 »

    φιλε μου οντως και εγω εκρινα καπως υπερβολικα καποια σχολια των υπολοιπως οσως αφορα την ορθη συμπεριφορα για να δωσεις σε καποιον να καταλαβει τι ειναι λαθος και τι οχι. εχω ομως να σου πω οτι παρα το λαθος τη συμπεριφορας εχουν δικιο (μονο) οταν λενε οτι ειναι ακρως επικυνδινη αυτου του ειδους η πτηση απο τη ταρατσα για τους εξης λογους. στηνοντας λοιπον το εργαλειο σου διαπιστωσες οτι ειναι αξιοπιστιστη κατασκευη και αρκετα στοιβαρη ωστε να μη γινει ατυχημα. αυτο δεν ισχυει σε καμμια περιπτωση γιατι ενα ελικοπτερο (δεν εχω ασχοληθει ποτε μου με ελικοπτερα) διοτι οι δυναμεις που ασκουνται σε ολα τα μερη του ελικοπτερου ειναι υπερβολικα μεγαλες. αυτη η ελικα που γυριζει με 2000 στροφες κοβει κεφαλια σα το καρπουζοφυλλο. μπορει να ασχοχησει το οτιδηποτε και να γινει το κακο που στη καλυτερη θα πεσει σε κανα κηπο και θα πρεπει να ριξεις το επιπεδο σου να πας να χτυπας πορτες να το μαζευεις πραγμα που το κρινω μη αποδεκτο για εναν ενηλικα. χωρις παρεξηγηση. στη μεσαια να χτηπησεις καποιο σπιτι πχ τοιχο τζαμαρια κτλ και ισως να σου κανουν και καμμια μυνηση. και στη χειροτερη ναχτυπησεις καποιον ανθρωπο και να μπεις μεσα για ανθρωποκτονια απο αμελια. τα πραγματα ειναι απλα. δε πρεπει να εμπιστευεσαι το ελικοπτερο ακομα κι αν οντως ειναι αυθραστο σε ολους τους τομεις αν κατσεις και αναλογιστεις τις συνεπειες που θα ερθουν αν γινει κατι απο τα παραπανω εστω και στο μικροτερο ποσοστο που υπαρχει. επισης πρεπει να σου πω οτι απαγορευονται οι πτησεις οποιουδηποτε τηλεκατευθηνομενου εστω και κοντα σε κατοικημενες περιοχες, οχι απλα μεσα σε κατοικημενες περιοχες.
    Καταγράφηκε

    ant1971
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 470



    « Απάντηση #12 στις: Σάββατο, 12 Δεκ 2015, 18:39:55 »

    Τι να πω θα χασουμε και το λιγο μυαλο (ότι μας εχει αφησει το τοσο εθιστικο χομπι) που μας εχει μεινει στην κεφαλα μας !!! Εκπληξη

    Τι να πουμε ρε παιδια να του χαϊδεψουμε τα αυτια του ανθρωπου που σηκωνει ένα τοσο λαθος βιντεο σε φορουμ εξειδικευμένο στο ε/π?

    Τι τραινο και βαπορι, ηρεμη και scale πτηση ,ναζα και τετοια λεμε?

    σε λιγους εχει φτυσει καποια κόλληση το καλώδιο στον αερα (πχ μπαταριας) από μεγαλες θερμοκρασιες και ψυχρες κολλήσεις(αστοχία τεχνικου)?

    σε λιγους εχει κλαταρει σερβο στο αερα (αστοχια υλικου)?

    Πριν μια εβδομαδα σερβο  με 20 το πολύ πτησεις του pitch μου καηκε στον αερα (εχω ένα καρο μοντελιστες που το εχω αναφερει και μπορω να τους επικαλεστω) υψηλοβολτο σχετικα ακριβουτσικο και αγορασμενο από μαγαζι εδώ

    Το χελι κατεβηκε με κολλημενο το σερβο του pitch όπως κατεβηκε τελος παντων  στα πεδιλα τουλαχιστο και με μεγαλη τυχη αλλα σε τεραστιο χωρο που μπορουσα να εχω απλα και όχι αγχος  

    Σε λιγους τους προδωσε λιπο ?

    ή κολλησε γυροσκοπιο ουρας σε ακριβες fbl μοναδες ή τα εφτυσε esc ή bec?

    Τι να λεμε απαραδεκτος ο φιλος που επιμενει στη ορθοτητα της ενεργειας αυτης
    Καταγράφηκε

    η ασχολία με το ε/π συχνά είναι παράδεισος & κόλαση μαζί
    billistitan
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 53


    MINI TITAN V.2


    « Απάντηση #13 στις: Σάββατο, 12 Δεκ 2015, 19:32:59 »

    φιλε πολυ σωστα τα λες με καλυψες πληρως Εκπληξη Εκπληξη Εκπληξη
    Καταγράφηκε
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.157



    « Απάντηση #14 στις: Σάββατο, 12 Δεκ 2015, 20:00:27 »

    Φίλε Στέλιο (sliver) το θέμα δεν είναι ούτε τα ηλεκτρονικά ούτε ο σχολαστικός έλεγχος που κάνεις και μπράβο σου. Το θέμα είναι η μηχανική αστοχία που μπορεί να προκύψει ανα πάσα στιγμή όπως πολύ σωστά ανέλυσε ο φίλος ant1971. Ο χώρος για μία "ασφαλή" προσγείωση σε μία τέτοια περίπτωση πολύ απλά δεν υπάρχει, επομένως κινδυνεύει άμεσα οποιοσδήποτε μπορεί να βρεθεί στην πορεία του. Μην ξεχνάς πως αυτός που θα βρεθεί στην πορεία του είναι τελείως ανυποψίαστος και απροετοίμαστος με αποτέλεσμα οι συνέπειες σε μια τέτοια περίπτωση να είναι οδυνηρές. Σε χώρους όπου επιτρέπονται οι πτήσεις μοντέλων μην ξεχνάς πως είσαι ασφαλισμένος (εφόσον είσαι μέλος εννοώ) αλλά και ο οποιοσδήποτε θεατής βρίσκεται στο χώρο και γνωρίζει που βρίσκεται αλλά και παραμένει όπως ρητά αναφέρεται με δική του ευθύνη.

    Επίσης πιστεύω ότι η σύγκριση με τα multicopters είναι τελείως άστοχη από τι στιγμή που σε ένα ελικόπτερο εμπλέκονται πολλά περισσότερα μηχανικά μέρη αλλά και σερβομηχανισμοί οι οποίοι ελέγχουν το μοντέλο. Επομένως και πολύ περισσότερες πιθανές αστοχίες. Όσο για το θέμα των καλύψεων σε γάμους και βαφτίσια σαφώς και είναι εξαιρετικά επικύνδυνο και δυστυχώς θα το αντιληφθούμε όταν γίνει κάτι άσχημο... όπως και πολλά πράγματα στη χώρα μας... Καλή συνέχεια...

    Υ.Γ. Αν δεν ήταν επικύνδυνο το ελικόπτερο που πετάς δεν θα έκανες 2 βήματα πίσω πριν απογειωθείς...Ακόμα και ασυναίσθητα απομακρύνεσαι από κοντά του...
    Καταγράφηκε

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 8     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα ηλεκτρικά (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: Walkera / hk / naza h (πρώτα βήματα)
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.03 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.