Το τελικό configuration:
HK600GT
Length: 1200mm(47.25 in)
Height: 388/405mm(15.25 in/16 in)
Main Blade Length: 600mm
Main Rotor Diameter: 1350mm(53.15 in)
Tail Rotor: 240mm(9.45 in)
Motor Drive Gear: 10T(11T optional)
Main Drive Gear: 170T
Autorotation Tail Drive Gear: 180T
Tail Drive Gear: 40T
Drive Gear Ratio: 1:17.0:4.5/1:15.45:4.5
Weight(w/o main blade): 1340g
Flying Weight: Approx 3000g(6.6 lbs)
Turnigy Reaktor 250W 10A 1-6S Balance Charger
TURNIGY 6s 22.2V 5000mAh 20C
TowerPro MG995
weight: 55g (1.94oz)
Dimension: 40.7 x 19.7 x 42.9mm
Stall torque
8.5kg/cm(4.8V)
10kg/cm(6V)
Operating speed
0.20sec/60degree(4.8v)
0.16sec/60degree(6v)
Gear Type: Metal
Operating voltage: 4.8-7.2V
Temperature range: 0℃ - 55℃
Dead band width: 5us
Rotation/Support: Dual Bearings
Applications:
Trex 500/550/600 helicopters
RC car, boats, planes
RX1202 12 Channel Receiver
Type : 2.4Ghz 12 channels
Sensitivity : -105dbm
Weight : 13g
Size : 39 x 28.5 x 14.5mm
Power supply : 5V
DJI NAZA H autopiot
ePacket USA Mystery 100A (max 120A) with build in BEC
Cont. Current : 100A
Burst Current (>10s) : 120A
BEC Output : 5V/3A
Battery Cell : 2-6s Lipo , 5-18s NiMH NiCd
User Programmable
Weight : 76.2g
Size : 83*31*16
GARTT 1220KV
Kv:1220KV
Max current:95Amps
Max Power:2100watts
Idle current:4.0Amps
Resistance:0.015Ω
Shaft:6mm
Weight:380g
Suggested ESC: 100A
Cell count: 3―6s Lipoly (Voltage)
Poles: 6p and 8khz
Bolt holes spacing:25/30mm & mm
Bolt thread: M3
Connection: 4.0mm Bullet-connector
DJI BEC
Size: 39/27.5/12.7mm
Weight: 37gr
Operating Temperature: -10°C ~ 50°C
Input Voltage(V): 11 ~52v
Consumption 7.4V: 0.25(10mA@25V)
5.8V: 0.375(15mA@25V)
Output: 37W(
5A@7.4V)
29W(
5A@5.8V)
WK CTL01-D Telemetry
Working Voltage: 5-6V
Power: ≤100mw
Current: <100mA
Size: 43.5 x 28x9mm
4 Temperature Sensor Ports(Testing Range): Testing range -20-220 ℃ or -4.0-428°F
3 Voltage Testing Ports(Testing Range): One port for internal working voltage 3.6V-6V
two ports for external voltage 0.2V-99.9V
2 RPM Testing Ports(Range)
One GPS Port: Offer located date, time, longitude, latitude, altitude and speed
Usage range: Altitude lower than 18.000m
Warm start:38S cold start:48S
Spare Port(Range)
Telemetry Sensors
4 x Temperature Sensors
2 x Volt Sensor Cables
1 x GPS
1 x RPM Sensor
Και οι παρεμβάσεις:
ESC
Κόπηκε το θερμοσυστελλόμενο που είχε περάσει ο κινέζος πάνω απ' την ψήκτρα.
Απομονώθηκε το + απ' το πριζάκι του esc που καταλήγει στον δέκτη, ώστε να μην στέλνει ρεύμα.
Το esc και το ξεχωριστό BEC, τροφοδοτούνται απ' την κεντρική μπαταρία (δεν θα ανεβάσω ξεχωριστή για τα electronics)
Motor
Κόντυνε ο άξονας του μοτέρ, για να κατέβει το γρανάζι στο επιθυμητό ύψος και έγινε μια μικρή πατούρα για να κλειδώσει η σκουληκόβιδα.
Αλλάχτηκε το γρανάζι 10T 4mm shaft με άλλο 14T 6mm shaft.
Landing skid
Αλλάχτηκαν με ένα set της tarot, φτιαγμένο από carbon fiber και αλουμίνιο (σε αυτό το μέγεθος & βάρος, ένα σπασμένο πλαστικό πόδι, μπορεί να κάνει μεγάλη διαφορά στο κόστος του rebuild)
Tail
Αλλάχτηκε το πλαστικό tail rotor control arm, με αλουμινένιο της tarot
Τέλος έχουν αγοραστεί ένα complete set πλαστικά γρανάζια της align (taiwan), που θα χρησιμοποιηθούν όταν τα κινέζικα δείξουν σημάδια φθοράς.
Για το ζύγισμα των main blades χρησιμοποιήθηκε ένας balancer tester
Για τον έλεγχο της επιπεδότητας του swashplate χρησιμοποιήθηκε ένα swash plate leveler της tarot με 10mmbore.
Για το κλείδωμα του flybar, δημιουργήθηκε ένα πρόχειρο custom εργαλείο κλειδώματος
Για το τελικό trim των links της κεφαλής, χρησιμοποιήθηκε align digital pitch gauge
Για το συνολικό ζύγισμα του ελικοπτέρου, το ελικόπτερο κρεμάστηκε απ’ το ταβάνι, δεμένο απ’ τον κεντρικό άξονα.
To max pitch είναι 11o (λογικά θα το κατεβάσω στις 8o)