Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.331 μηνύματα σε 12.381 θέματα από 6.300 Μέλη / Τελευταίο μέλος: CharlesjeF
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 19 Απρ 2024, 08:23:21

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 19 Απρ 2024, 08:23:21

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 01:10]

    από Yiannis_S
    [Χθες στις 00:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από tsiou
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 23:05:11]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    από chris 1975
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 11:21:01]

    από tasospap
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 09:47:39]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 20:51:06]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 12:49:07]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 08:22:03]

    από Yiannis_S
    [Τρίτη, 9 Απρ 2024, 00:01:58]

    από jjkor
    [Δευτέρα, 8 Απρ 2024, 00:59:23]

    [Πέμπτη, 4 Απρ 2024, 22:49:28]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6300
    Τελευταίο: CharlesjeF
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304331
    Σύνολο θεμάτων: 12381
    Online σήμερα: 89
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 2
    Επισκέπτες: 43
    Συνολικά: 45
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 8     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Walkera / hk / naza h (πρώτα βήματα)  (Αναγνώστηκε 36648 φορές)
    ioannispar
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 100

    Αν δεν παθεις... δεν θα μαθεις...


    « Απάντηση #15 στις: Σάββατο, 12 Δεκ 2015, 20:10:41 »

    Ρε παιδια ειναι σαν να εχεις ενα γεματο οπλο και να στρεφεις την κανη του στο προσωπο σου για να δεις πως ειναι... Εγω οσο και σιγουρος και να ημουν, με την αστοχια υλικου δεν θα επαιζα! Καλες πτησεις σε ολους μας! Thumbs up
    Καταγράφηκε

    sliver
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 107


    « Απάντηση #16 στις: Σάββατο, 12 Δεκ 2015, 20:13:05 »


    σε λιγους εχει φτυσει καποια κόλληση το καλώδιο στον αερα (πχ μπαταριας) από μεγαλες θερμοκρασιες και ψυχρες κολλήσεις(αστοχία τεχνικου)?

    σε λιγους εχει κλαταρει σερβο στο αερα (αστοχια υλικου)?

    Πριν μια εβδομαδα σερβο  με 20 το πολύ πτησεις του pitch μου καηκε στον αερα (εχω ένα καρο μοντελιστες που το εχω αναφερει και μπορω να τους επικαλεστω) υψηλοβολτο σχετικα ακριβουτσικο και αγορασμενο από μαγαζι εδώ

    Το χελι κατεβηκε με κολλημενο το σερβο του pitch όπως κατεβηκε τελος παντων  στα πεδιλα τουλαχιστο και με μεγαλη τυχη αλλα σε τεραστιο χωρο που μπορουσα να εχω απλα και όχι αγχος  

    Σε λιγους τους προδωσε λιπο ?

    ή κολλησε γυροσκοπιο ουρας σε ακριβες fbl μοναδες ή τα εφτυσε esc ή bec?


    Αν και ο φίλος που ανέφερε πως η πτήση μου είναι παράνομη (δεν το γνώριζα), με κάλυψε πλήρως, το quoted post πραγματικά με άγχωσε.

    Φυσικά έχω βάλει σε διακόπτη όλα τα modes GPS/ALTI/MANUAL και έχω κάνει αρκετή προπόνηση σε manual, ώστε να μπορώ να κατέβω με ασφάλεια, αλλά δεν μπορώ να κάνω auto rotation ακόμα, οπότε εξαρτώμαι απόλυτα απ' την καλή λειτουργία των servo και του γυροσκόπιου. Ο controller ελέγχει τα servo, το esc, την πυξίδα, το GPS και τα γυροσκόπια πριν επιτρέψει την απογείωση, αλλά όπως είδα στις προδιαγραφές του, δεν αποκλείει την αστοχία τους εν πτήση.

    Σας ευχαριστώ όλους για την επισήμανση και εύχομαι καλές και ασφαλείς πτήσεις
    Καταγράφηκε
    datamedic
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 112

    Knowledge is power and information is strength


    « Απάντηση #17 στις: Τρίτη, 15 Δεκ 2015, 03:02:04 »

    φίλε μου αν θέλεις την ταπεινή μου γνώμη και να μάθει και το παιδί σου ορθά την χαρά του μοντελισμού θα πρέπει να πας να γίνεις μέλος στην πιο κοντινή σε εσένα αερολέσχη έτσι ώστε να έχεις:

    1) εναν ιδανικό χώρο να πετάξεις και να πειραματιστείς όσο θέλεις
    2) να είσαι ασφαλισμένος γι οποιαδήποτε ατύχημα.
    3) να γνωρίσεις και να κερδίσεις γνώσεις από παλαιότερους και ποιο έμπειρους χειριστές
    4) να δει και ο μικρός και άλλα είδη μοντελισμού που ίσως του κεντρίσουν το ενδιαφέρον ακόμα περισσότερο

    Είναι πολύ σημαντικό να μάθεις στο παιδί σου , εναν μελλοντικό μοντελιστή ότι η ασφάλεια η δική μας και των γύρω μας προηγείται οπιουδήποτε άλλου .

    Πετάω κοντά στα 4 χρόνια ελικόπτερα και αυτό που μπορώ να σου πω με σιγουριά είναι οτι δεν υπάρχει η ένοια του ασφαλούς ελικοπτέρου

    το ελικόπτερο εξ ορισμού είναι η αστοχία υλικού που θα συμβεί σίγουρα αλλά δεν ξέρεις πότε!

    υ.γ το ότι δεν έγινε ακόμα κάποιο ατύχημα είναι καθαρά θέμα τύχης , η γνώμη μου και εδώ είναι να μην την πιέσεις άλλο Χαμόγελο




    Καταγράφηκε

    Velocity Outrage Nitro 50
    T-Rex 600 Scaled to Jet Ranger Bell 206
    T-Rex 550
    Dji Phantom Vision
    Gnauper A6 Texan 91 4 stroke
    Hobbyking Breeze FPV
    sliver
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 107


    « Απάντηση #18 στις: Τρίτη, 15 Δεκ 2015, 12:41:27 »

    Η αερολέσχη σίγουρα θα μας προστατεύσει από λάθη και θα δώσει και μια πιο ομοδική νότα σε αυτό που προσπαθώ να κάνω με το πιτσιρίκι. Υπάρχει κάποια λίστα με τις αερολέσχες μοντέλων Αττικής? Δεν με ενδιαφέρει τόσο η τοποθεσία, όσο το να έχει και άλλα παιδάκια, εκτός απ' το δικό μου.

    Ευχαριστώ εκ' των προτέρων για την βοήθεια
    Καταγράφηκε
    sliver
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 107


    « Απάντηση #19 στις: Τρίτη, 15 Δεκ 2015, 14:11:20 »


    Καταγράφηκε
    sliver
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 107


    « Απάντηση #20 στις: Παρασκευή, 18 Δεκ 2015, 11:31:22 »


    Ήρθαν επιτέλους τα Blades του ΗΚ600...  Χαμόγελο

    Μετά την εγκατάσταση των blades και των καινούριων landing skid (γιατί του HK ήταν απαράδεκτα), το μικρό μας περήφανο coaxial, πέταξε πάνω απ' τα μεγάλα του αδέρφια.

    Ορίστε η εικόνα, έτσι όπως την βλέπει το μικρό εκπαιδευτικό ελικοπτεράκι κλειστού χώρου:

    Καταγράφηκε
    sliver
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 107


    « Απάντηση #21 στις: Παρασκευή, 8 Ιαν 2016, 14:05:53 »



    Το τελικό configuration:

    HK600GT
    Length: 1200mm(47.25 in)
    Height: 388/405mm(15.25 in/16 in)
    Main Blade Length: 600mm
    Main Rotor Diameter: 1350mm(53.15 in)
    Tail Rotor: 240mm(9.45 in)
    Motor Drive Gear: 10T(11T optional)
    Main Drive Gear: 170T
    Autorotation Tail Drive Gear: 180T
    Tail Drive Gear: 40T
    Drive Gear Ratio: 1:17.0:4.5/1:15.45:4.5
    Weight(w/o main blade): 1340g
    Flying Weight: Approx 3000g(6.6 lbs)

    Turnigy Reaktor 250W 10A 1-6S Balance Charger

    TURNIGY 6s 22.2V 5000mAh 20C

    TowerPro MG995
    weight: 55g (1.94oz)
    Dimension: 40.7 x 19.7 x 42.9mm
    Stall torque
    8.5kg/cm(4.8V)
    10kg/cm(6V)
    Operating speed
    0.20sec/60degree(4.8v)
    0.16sec/60degree(6v)
    Gear Type: Metal
    Operating voltage: 4.8-7.2V
    Temperature range: 0℃ - 55℃
    Dead band width: 5us
    Rotation/Support: Dual Bearings
    Applications:
    ​Trex 500/550/600 helicopters
    RC car, boats, planes

    RX1202 12 Channel Receiver
    Type : 2.4Ghz 12 channels
    Sensitivity : -105dbm
    Weight : 13g
    Size : 39 x 28.5 x 14.5mm
    Power supply : 5V

    DJI NAZA H autopiot

    ePacket USA Mystery 100A (max 120A) with build in BEC
    Cont. Current : 100A
    Burst Current (>10s) : 120A
    BEC Output : 5V/3A
    Battery Cell : 2-6s Lipo , 5-18s NiMH NiCd
    User Programmable
    Weight : 76.2g
    Size : 83*31*16

    GARTT 1220KV
    Kv:1220KV
    Max current:95Amps
    Max Power:2100watts
    Idle current:4.0Amps
    Resistance:0.015Ω
    Shaft:6mm
    Weight:380g
    Suggested ESC: 100A
    Cell count: 3―6s Lipoly (Voltage)
    Poles: 6p and 8khz
    Bolt holes spacing:25/30mm & mm
    Bolt thread: M3
    Connection: 4.0mm Bullet-connector

    DJI BEC
    Size: 39/27.5/12.7mm
    Weight: 37gr
    Operating Temperature: -10°C ~ 50°C
    Input Voltage(V): 11 ~52v
    Consumption 7.4V: 0.25(10mA@25V)
    5.8V: 0.375(15mA@25V)
    Output: 37W(5A@7.4V)
    29W(5A@5.8V)

    WK CTL01-D Telemetry
    Working Voltage: 5-6V
    Power: ≤100mw
    Current: <100mA
    Size: 43.5 x 28x9mm
    4 Temperature Sensor Ports(Testing Range): Testing range -20-220 ℃ or -4.0-428°F
    3 Voltage Testing Ports(Testing Range): One port for internal working voltage 3.6V-6V
    two ports for external voltage 0.2V-99.9V
    2 RPM Testing Ports(Range)
    One GPS Port: Offer located date, time, longitude, latitude, altitude and speed
    Usage range: Altitude lower than 18.000m
    Warm start:38S cold start:48S
    Spare Port(Range)

    Telemetry Sensors
    4 x Temperature Sensors
    2 x Volt Sensor Cables
    1 x GPS
    1 x RPM Sensor

    Και οι παρεμβάσεις:

    ESC
    Κόπηκε το θερμοσυστελλόμενο που είχε περάσει ο κινέζος πάνω απ' την ψήκτρα.
    Απομονώθηκε το + απ' το πριζάκι του esc που καταλήγει στον δέκτη, ώστε να μην στέλνει ρεύμα.
    Το esc και το ξεχωριστό BEC, τροφοδοτούνται απ' την κεντρική μπαταρία (δεν θα ανεβάσω ξεχωριστή για τα electronics)

    Motor
    Κόντυνε ο άξονας του μοτέρ, για να κατέβει το γρανάζι στο επιθυμητό ύψος και έγινε μια μικρή πατούρα για να κλειδώσει η σκουληκόβιδα.
    Αλλάχτηκε το γρανάζι 10T 4mm shaft με άλλο 14T 6mm shaft.

    Landing skid
    Αλλάχτηκαν με ένα set της tarot, φτιαγμένο από carbon fiber και αλουμίνιο (σε αυτό το μέγεθος & βάρος, ένα σπασμένο πλαστικό πόδι, μπορεί να κάνει μεγάλη διαφορά στο κόστος του rebuild)

    Tail
    Αλλάχτηκε το πλαστικό tail rotor control arm, με αλουμινένιο της tarot

    Τέλος έχουν αγοραστεί ένα complete set πλαστικά γρανάζια της align (taiwan), που θα χρησιμοποιηθούν όταν τα κινέζικα δείξουν σημάδια φθοράς.

    Για το ζύγισμα των main blades χρησιμοποιήθηκε ένας balancer tester
    Για τον έλεγχο της επιπεδότητας του swashplate χρησιμοποιήθηκε ένα swash plate leveler της tarot με 10mmbore.
    Για το κλείδωμα του flybar, δημιουργήθηκε ένα πρόχειρο custom εργαλείο κλειδώματος
    Για το τελικό trim των links της κεφαλής, χρησιμοποιήθηκε align digital pitch gauge
    Για το συνολικό ζύγισμα του ελικοπτέρου, το ελικόπτερο κρεμάστηκε απ’ το ταβάνι, δεμένο απ’ τον κεντρικό άξονα.
    To max pitch είναι 11o (λογικά θα το κατεβάσω στις 8o)
    Καταγράφηκε
    sliver
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 107


    « Απάντηση #22 στις: Παρασκευή, 8 Ιαν 2016, 14:12:12 »

    Στο μεσοδιάστημα έγιναν άλλες 18 πτήσεις με το ΗΚ450GT, που έχει ίδιο configuration με το μεγάλο.
    Οι πτήσεις έγιναν σε οροπέδια στις Πρέσπες, που βρεθήκαμε για τις γιορτές και ήταν απίστευτα απολαυστικές, κυρίως λόγο του απίθανου τοπίου και της πλήρης απουσίας ανθρώπων και ανθρώπινων κατασκευών.

    Χρόνια πολλά σε όλους, καλή χρονιά και καλές πτήσεις...  Χαμόγελο
    Καταγράφηκε
    datamedic
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 112

    Knowledge is power and information is strength


    « Απάντηση #23 στις: Παρασκευή, 8 Ιαν 2016, 15:06:23 »

    Καλη χρόνια

    Θα πρότεινα τα καλώδια σου να τα περάσεις μέσα από cable sleeves  όπως αυτο http://www.cableorganizer.com/expandable-sleeving/

    είναι και πιο όμορφο και δεν φαγώνονται τα καλώδια σου από τους μικροκραδασμους

    ακόμα δεν ξέρω αν το έχεις κανει αλλά με ένα ψιλό γυαλόχαρτο να λειάνεις τις γωνίες του curbon ώστε επίσης να μην φαγώνονται τα καλώδια τους από τους μικροκραδασμούς


    υ.γ νομίζω με μαύρα δερματικά θα έδειχνε πιο όμορφο!

    Τασος
    Καταγράφηκε

    Velocity Outrage Nitro 50
    T-Rex 600 Scaled to Jet Ranger Bell 206
    T-Rex 550
    Dji Phantom Vision
    Gnauper A6 Texan 91 4 stroke
    Hobbyking Breeze FPV
    sliver
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 107


    « Απάντηση #24 στις: Παρασκευή, 8 Ιαν 2016, 15:19:29 »

    Τάσο σε ευχαριστώ για την συμβουλή.

    Μετά το πρώτο test flight, θα προμηθευτώ cable sleeves και θα περάσω την καλωδίωση από μέσα για να την προστατεύσω (ομολογώ πως δεν είχα σκεφτεί καθόλου την φθορά τους).
    Καταγράφηκε
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.158



    « Απάντηση #25 στις: Παρασκευή, 8 Ιαν 2016, 22:05:29 »

    Στο μεσοδιάστημα έγιναν άλλες 18 πτήσεις με το ΗΚ450GT, που έχει ίδιο configuration με το μεγάλο.
    Οι πτήσεις έγιναν σε οροπέδια στις Πρέσπες, που βρεθήκαμε για τις γιορτές και ήταν απίστευτα απολαυστικές, κυρίως λόγο του απίθανου τοπίου και της πλήρης απουσίας ανθρώπων και ανθρώπινων κατασκευών.

    Χρόνια πολλά σε όλους, καλή χρονιά και καλές πτήσεις...  Χαμόγελο

    Χρόνια πολλά και καλή χρονιά! Είναι πανέμορφες οι πτήσεις των ελικοπτέρων ιδίως σε πλαγιές ή οροπέδια όπως έκανες. Κατά καιρούς ρίχνω μέσα στο αμάξι το ελικόπτερο και παίρνω τα βουνά!
    Καταγράφηκε

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    sliver
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 107


    « Απάντηση #26 στις: Σάββατο, 9 Ιαν 2016, 00:37:50 »

    Ορίστε και ένα μικρό video, με την ζεύξη της τηλεμετρίας:
    Καταγράφηκε
    sliver
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 107


    « Απάντηση #27 στις: Δευτέρα, 25 Ιαν 2016, 14:19:02 »

    Ένα βίντεο για τα φτηνά servo που δοκίμασα, ευγενική χορηγία στον πωλητή που μου τα πρότεινε για 600άρι ελικόπτερο:

    Καταγράφηκε
    sliver
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 107


    « Απάντηση #28 στις: Δευτέρα, 25 Ιαν 2016, 14:25:12 »

    Το σασί του ελικοπτέρου και η βάση της μπαταρίας, έγιναν αλουμινένια:







    Και δύο video απ' την κοπή:









    Καταγράφηκε
    datamedic
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 112

    Knowledge is power and information is strength


    « Απάντηση #29 στις: Δευτέρα, 25 Ιαν 2016, 18:54:49 »

    έχω δυο προτάσεις - παρατηρήσεις (με την καλή ε νια)

    όταν κάνεις bind η γενικά όταν δίνεις ρεύμα και ειδικά σε ηλεκτρικό θα έχεις πάντα με τον ένα χέρι πιασμένο το στροφείο και αν θέλεις να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο να έχεις βγαλμένους έλικες.

    το towerpro που το είχες ? στην ουρα? ποιος δολοφόνος στο πρότεινε?

    η τηλεκατεύθυνση είναι η devo η 12 ?

    συμφωνώ με το μοτο των βίντεο για τον cnc router και τον 3d printer! Cheesy


    Καταγράφηκε

    Velocity Outrage Nitro 50
    T-Rex 600 Scaled to Jet Ranger Bell 206
    T-Rex 550
    Dji Phantom Vision
    Gnauper A6 Texan 91 4 stroke
    Hobbyking Breeze FPV
    Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 8     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα ηλεκτρικά (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: Walkera / hk / naza h (πρώτα βήματα)
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.039 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.