Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.982 μηνύματα σε 11.333 θέματα από 5.938 Μέλη / Τελευταίο μέλος: john85123
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 20 Νοέ 2017, 22:53:50

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 20 Νοέ 2017, 22:53:50

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Τελευταίες 10 φωνές:
Σήμερα στις 22:44
Τα βλέπω όλα πράσινα !!!
Πρόσφατα θέματα
από spirost
[Σήμερα στις 21:58]

από dominicm
[Σήμερα στις 21:14]

από konanagno
[Σήμερα στις 20:13]

[Σήμερα στις 18:06]

από Chris71
[Σήμερα στις 15:49]

[Σήμερα στις 14:47]

από skythomas
[Σήμερα στις 12:31]

από evan
[Σήμερα στις 01:14]

[Σήμερα στις 01:09]

από modeller2
[Σήμερα στις 00:02]

από evan
[Χθες στις 23:46]

[Χθες στις 22:28]

από papabill
[Χθες στις 21:23]

από dominicm
[Χθες στις 17:02]

από cosmic
[Σάββατο, 18 Νοέ 2017, 15:59:22]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5938
Τελευταίο: john85123
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284982
Σύνολο θεμάτων: 11333
Online σήμερα: 51
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 40
Συνολικά: 56
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντέλα Free Flight  |  Κατασκευές Free Flight (Συντονιστής: Γιώργος Κανδυλάκης)  |  Θέμα: Aeronca Champ λαστιχοκίνητο - βοήθεια! « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1]  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Aeronca Champ λαστιχοκίνητο - βοήθεια!  (Αναγνώστηκε 15260 φορές)
   
antonisng
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 57



Προφίλ
« στις: Τρίτη, 20 Οκτ 2015, 13:45:42 »

Καλησπέρα!

Έχω αρχίσει να κατασκευάζω το παραπάνω αεροπλάνο της herr engineering που αποτελείται κυρίως από δοκαράκια 1/16'' μπάλσα.
Μέχρι στιγμής είναι έτοιμα όλα τα επιμέρους τμήματα (πτέρυγες, ουρά, άτρακτος) αλλά πριν συναρμολογηθούν πρέπει να γίνει η επικάλυψη της δομής με το ειδικό χαρτί.
Το χαρτί περιέχεται μέσα στο κιτ, ωστόσο θα ήθελα τη γνώμη κάποιου ειδικότερου για την τοποθέτησή του. Χρειάζεται κάποιο βερνίκι dope λέει. Με αυτό καλύπτουμε τη μπάλσα και κολλάμε πάνω το χαρτί? χρειάζεται νερό το χαρτί για να τεντώσει? κάτι τέτοιο διάβασα.
Βοήθεια please! Undecided


* yy1HRR203.jpg (16.75 KB, 300x204 - εμφανίστηκε 432 φορές.)
Καταγράφηκε
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.885


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #1 στις: Τρίτη, 20 Οκτ 2015, 13:53:51 »

διάβασε εδώ

Στο τέλος του Β' μέρους υπάρχουν ειδικές οδηγίες για τα μικρά αερομοντέλα όπως το δικό σου.

Επίσης διάβασε τα κεφάλαια για τις έλικες των λαστιχοκίνητων και το λάστιχο (ενότητα "ελεύθερη πτήση")
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
antonisng
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 57



Προφίλ
« Απάντηση #2 στις: Τρίτη, 20 Οκτ 2015, 14:13:53 »

Α ευχαριστώ, νομίζω με υπερκαλύπτει το site σας.
Άρα μέθοδος στεγνού χαρτιού και επικάλυψη πολύ μικρών αεροπλάνων. Thumbs up
Η πρώτη εμπειρία που είχα με λαστιχοκίνητο (ενα Bo209 της graupner to 1988!) κατέληξε σε συντριβή λόγω λάθους στην κλίση "εκτόξευσης". Ελπίζω αυτό να πάει καλύτερα 

Καταγράφηκε
Γιώργος Κανδυλάκης
Global Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.500



Προφίλ
« Απάντηση #3 στις: Τρίτη, 20 Οκτ 2015, 17:06:55 »

Φυσικά οι σελίδες του jkon είναι υπερπλήρεις με πληροφορίες.

Επαναλαμβάνω κωδικοποιημένα τα βήματα:

1 καλό τρίψιμο του σκελετού για να είναι ομαλός και λείος, για να κάτσει σωστά το χαρτί πάνω.

2 επικάλυψη

Α) επικάλυψη με βερνίκι και διαλυτικό:
Α1) πέρασμα 2-3 χέρια με βερνίκι στον σκελετό, όπου θα ακουμπήσει χαρτί, αφήνουμε το χαρτί να στεγνώσει.
Α2) τοποθέτηση του χαρτιού πάνω στο σκελετό και με πινέλο βρέχουμε με διαλυτικό, πιέζοντας ελαφρά το χαρτί. Μόλις εξατμιστεί το διαλυτικό, το χαρτί έχει κολλήσει στο σκελετό. (δοκιμή ότι έχουμε το σωστό διαλυτικό για το βερνίκι μας και επαρκή αερισμό). Πάμε στο επόμενο κομμάτι.

Β) επικάλυψη με αραιωμένη άσπρη κόλλα:
Β1) με πινέλο "βαφουμε το σκελετό με κόλλα, όπου είναι να κολλήσουμε
Β2) όσο είναι υγρή τοποθετούμε το κομμάτι της επικάλυψης και το στρώνουμε. Μόλις στεγνώσει η κόλλα πάμε στο επόμενο κομμάτι.

3) τέντωμα της επικάλυψης : βρέχουμε με νερό και αφήνουμε να στεγνώσει καλά, 24 ώρες. Στηρίζουμε τις επιφάνειες ώστε να παραμείνουν επίπεδες κατά το στέγνωμα.

4) βερνικώνουμε την επικάλυψη με 1-2 χέρια αραιωμένο μερνίκι (50%).



Συμπληρωματικά έχω να προτείνω τα παρακάτω, επίσης αρκετά χρήσιμα:

άρθρο κατασκευής peanut BD4 που περιγράφει και τις δύο μεθόδους επικάλυψης:
https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?page=150


άρθρο Mike Stuart με πλήρεις οδηγίες για ένα πρώτο λαστιχοκίνητο scale:
http://www.ffscale.co.uk/comper.htm

Θα περιμένουμε να δούμε φωτογραφίες, ελπίζω...

gkan
Καταγράφηκε

όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
antonisng
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 57



Προφίλ
« Απάντηση #4 στις: Τρίτη, 20 Οκτ 2015, 23:23:35 »

Ευχαριστώ πολύ για τις αναλυτικές οδηγίες και τα website!
απ' ότι βλέπω η κατασκευή ενός τόσο μικρού λαστιχοκίνητου αεροπλάνου θα με δυσκολέψει περισσότερο από τον Τηλέμαχο που τελείωσα πρόσφατα!
 worry

Φωτογραφίες ευχαρίστως μόλις ετοιμαστεί.
Ελπίζω μόνο στο τρίψιμο πριν την επικάλυψη να μην μου μείνει στο χέρι!!!  είναι αρκετά ευαίσθητη για κράτημα η δομή του.

προς το παρόν είναι κάπως έτσι...


* DSC00662c.jpg (123.37 KB, 820x615 - εμφανίστηκε 358 φορές.)
Καταγράφηκε
antonisng
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 57



Προφίλ
« Απάντηση #5 στις: Σάββατο, 21 Νοέ 2015, 23:30:38 »

Όπως υποσχέθηκα... μερικές φωτό απο τη συνέχεια της κατασκευής   Cheesy


* PB160039.JPG (91.89 KB, 676x508 - εμφανίστηκε 267 φορές.)

* PB160044.JPG (92.32 KB, 598x441 - εμφανίστηκε 276 φορές.)
Καταγράφηκε
antonisng
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 57



Προφίλ
« Απάντηση #6 στις: Σάββατο, 21 Νοέ 2015, 23:37:20 »

Η άτρακτος (κανονικά έπρεπε να γίνει κίτρινη με λίγο πορτοκαλί στην κοιλιά)
και τα "μέσα" της



* PB210002.JPG (75.72 KB, 680x388 - εμφανίστηκε 277 φορές.)

* PB210005.JPG (72.37 KB, 704x528 - εμφανίστηκε 269 φορές.)
Καταγράφηκε
antonisng
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 57



Προφίλ
« Απάντηση #7 στις: Σάββατο, 21 Νοέ 2015, 23:39:30 »

και τελειωμένο! 
έχει αρκετές ατέλειες αλλά ελπίζω να πετάξει!


* PB220008.JPG (59.51 KB, 611x369 - εμφανίστηκε 273 φορές.)

* PB220014.JPG (67.95 KB, 696x323 - εμφανίστηκε 273 φορές.)
Καταγράφηκε
antonisng
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 57



Προφίλ
« Απάντηση #8 στις: Σάββατο, 21 Νοέ 2015, 23:40:30 »

και με τα ξαδερφάκια του  


* PB210007.JPG (86.34 KB, 703x427 - εμφανίστηκε 265 φορές.)
Καταγράφηκε
antonisng
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 57



Προφίλ
« Απάντηση #9 στις: Σάββατο, 21 Νοέ 2015, 23:46:55 »

Τώρα η επόμενη απορία είναι με το λάστιχο...

Το μήκος αυτού που δίνει το κιτ (διπλωμένο στα 2) είναι περίπου 1,5 φορά το μήκος της ατράκτου. Είναι σωστό ή θέλει κόντεμα?

Επίσης, στο "κούρδισμα" αφού τυλίγεται και γίνεται σαν πλεξούδα (Με το μπροστά μέρος γύρω στους 10 πόντους μακριά απο το αεροπλάνο) στην συνέχεια αρχίζει και τυλίγεται γύρω απο τον εαυτό του σαν κοκορέτσι! είναι φυσιολογικό αυτό?

Όταν ξετυλίγεται προς το τέλος δημιουργεί μεγάλη δόνηση στο αεροπλάνο. Αυτο να υποθέσω οτι είναι λίγο επικίνδυνο?

Διάβασα τις παραπομπές που μου στείλατε αλλά παραμένουν οι απορίες...
Καταγράφηκε
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.885


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #10 στις: Κυριακή, 22 Νοέ 2015, 09:39:41 »

Το μήκος αυτού που δίνει το κιτ (διπλωμένο στα 2) είναι περίπου 1,5 φορά το μήκος της ατράκτου. Είναι σωστό ή θέλει κόντεμα?

1,5 φορά το μήκος είναι ΟΚ. Αν το μικρύνεις απλά θα πετάει λιγότερη ώρα.

Παράθεση
Επίσης, στο "κούρδισμα" αφού τυλίγεται και γίνεται σαν πλεξούδα (Με το μπροστά μέρος γύρω στους 10 πόντους μακριά απο το αεροπλάνο) στην συνέχεια αρχίζει και τυλίγεται γύρω απο τον εαυτό του σαν κοκορέτσι! είναι φυσιολογικό αυτό?
Ναι είναι φυσιολογικό. Αλλά το κούρδισμα γίνεται απομακρύνοντας αρχικά το κουρδιστίρι πιό πολύ από τη μύτη, και σιγά-σιγά, όσο τυλίγεται το λάστιχο πλησιάζεις το αεροπλάνο, έτσι ώστε με το τελευταίες στροφές να έχεις φθάσει στη μύτη. Το τύλιγμα γύρω από τον εαυτό του είναι φυσιολογικό, αρκεί η τρύπα στη μυτη να είναι μεγάλη και να μπορεί να περάσει μέσα στην άτρακτο.
Παράθεση
Όταν ξετυλίγεται προς το τέλος δημιουργεί μεγάλη δόνηση στο αεροπλάνο. Αυτο να υποθέσω οτι είναι λίγο επικίνδυνο?
Αν οι κραδασμοί οφείλονται στον τρόπο που ξετυλίγεται το λαστιχο, είναι φυσιολογικοί. Βεβαια πρέπει η έλικα να είναι ζυγοσταθμισμένη.
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
antonisng
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 57



Προφίλ
« Απάντηση #11 στις: Κυριακή, 22 Νοέ 2015, 17:45:18 »

Χαίρομαι που βαίνουν όλα προς το φυσιολογικό!  Thumbs up
Άντε, να πέσει λίγο ο αέρας να δούμε και αν πετάει!
Καταγράφηκε
Σελίδες: [1]  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντέλα Free Flight  |  Κατασκευές Free Flight (Συντονιστής: Γιώργος Κανδυλάκης)  |  Θέμα: Aeronca Champ λαστιχοκίνητο - βοήθεια! « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.055 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.