Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
288.355 μηνύματα σε 11.417 θέματα από 5.954 Μέλη / Τελευταίο μέλος: citrous
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Κυριακή, 25 Φεβ 2018, 13:14:02

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Κυριακή, 25 Φεβ 2018, 13:14:02

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Τελευταίες 10 φωνές:
Κυριακή, 28 Ιαν 2018, 16:15:33
Dji mavic air!  Απίθανο μικρούλι. Check  it!  Καλημέρα σε όλους.
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 11:54]

από JPS
[Σήμερα στις 11:47]

[Σήμερα στις 10:04]

από dominicm
[Χθες στις 20:42]

από bjtamp
[Χθες στις 19:50]

[Χθες στις 15:43]

[Χθες στις 15:40]

από ExtraRed
[Χθες στις 14:12]

[Χθες στις 12:25]

από duncan
[Χθες στις 10:59]

[Παρασκευή, 23 Φεβ 2018, 21:49:03]

από terrys76
[Παρασκευή, 23 Φεβ 2018, 21:37:43]

[Παρασκευή, 23 Φεβ 2018, 20:01:57]

[Παρασκευή, 23 Φεβ 2018, 19:50:23]

από kat01
[Παρασκευή, 23 Φεβ 2018, 17:04:12]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5954
Τελευταίο: citrous
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 288355
Σύνολο θεμάτων: 11417
Online σήμερα: 41
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 29
Συνολικά: 34
Στυλ εμφάνισης

Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω (Συντονιστής: Yankos)  |  Θέμα: Ενας Τηλέμαχος λίγο διαφορετικός. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 [3] 4  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Ενας Τηλέμαχος λίγο διαφορετικός.  (Αναγνώστηκε 5257 φορές)
   
john xld
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 15



« Απάντηση #30 στις: Δευτέρα, 31 Αύγ 2015, 08:56:12 »

Η δίεδρος από 14 μοίρες έγινε 8.


* 8.jpg (58.09 KB, 819x614 - εμφανίστηκε 140 φορές.)
Καταγράφηκε
john xld
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 15



« Απάντηση #31 στις: Δευτέρα, 31 Αύγ 2015, 08:57:04 »

Μπήκαν και οι ενισχύσεις στο κέντρο . . . και σχεδόν έτοιμη η πτέρυγα ! ! !


* 9.jpg (65.8 KB, 614x819 - εμφανίστηκε 149 φορές.)
Καταγράφηκε
john xld
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 15



« Απάντηση #32 στις: Δευτέρα, 31 Αύγ 2015, 09:21:55 »

Α! ξέχασα και τα έλερον στο κάτω μέρος της πτέρυγας, φτιάχτηκαν από ατσαλόσυρμα τα Ζ κίνησης των πηδαλίων και με ball joint τα συνδέουμε με το σέρβο το οποίο χωνέψαμε καλά στην πτέρυγα για να μην ενοχλεί τα άλλα 3 σέρβο.

και δίνω πάσα στον Αντώνη για την συνέχεια. . .


*  (106.78 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 136 φορές.)
Καταγράφηκε
john xld
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 15



« Απάντηση #33 στις: Δευτέρα, 31 Αύγ 2015, 09:25:16 »

και άλλη μια.


*  (79.98 KB, 991x744 - εμφανίστηκε 135 φορές.)
Καταγράφηκε
antonisng
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 58



« Απάντηση #34 στις: Δευτέρα, 31 Αύγ 2015, 09:33:43 »

παίρνω τη σκυτάλη από τον συνκατασκευαστή μου και πάμε στην άτρακτο:

Η αρχή είναι το ήμισυ του παντός!
Το πάχος της μπάλσας 5 mm


* 2014-05-19 00.43.19.jpg (85.63 KB, 512x384 - εμφανίστηκε 139 φορές.)
Καταγράφηκε
antonisng
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 58



« Απάντηση #35 στις: Δευτέρα, 31 Αύγ 2015, 09:36:39 »

Κόπηκαν και οι πρώτοι νομείς!
(κάτι μεταξύ μάσκας iron man και σήμα transformers, ο ένας μονόφθαλμος)

Οι μπροστινοί από κόντρα πλακέ και οι πίσω από μπάλσα 5άρα


*  (15.76 KB, 400x300 - εμφανίστηκε 138 φορές.)

* DSC_0696.JPG (67.66 KB, 512x384 - εμφανίστηκε 133 φορές.)
Καταγράφηκε
antonisng
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 58



« Απάντηση #36 στις: Δευτέρα, 31 Αύγ 2015, 09:39:18 »

Αφού κατασκευάστηκε και η ουρά από σάντουιτς μπάλσας (7mm συνολικό πάχος) τοποθετήθηκε και αυτή.
Επιτέλους, αρχίζει και παίρνει μορφή αεροπλάνου! Cheesy


* DSC_0026.JPG (73.83 KB, 512x384 - εμφανίστηκε 138 φορές.)

* DSCN2131.JPG (85.71 KB, 225x155 - εμφανίστηκε 117 φορές.)
« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 31 Αύγ 2015, 10:05:33 από antonisng » Καταγράφηκε
antonisng
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 58



« Απάντηση #37 στις: Δευτέρα, 31 Αύγ 2015, 09:48:00 »

Για τα περαιτέρω και με μια τακτική …σαν αυτή της airbus για τα αεροπλάνα της , η άτρακτος μεταφέρθηκε στο δεύτερο plant. Μπήκαν και οι ξύλινες δοκοί στήριξης του κινητήρα.


* DSCN2689.JPG (128 KB, 399x320 - εμφανίστηκε 136 φορές.)
Καταγράφηκε
antonisng
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 58



« Απάντηση #38 στις: Δευτέρα, 31 Αύγ 2015, 09:51:00 »

Ετοιμάστηκε και η βάση των servo.


* DSCN2695.JPG (117.69 KB, 374x215 - εμφανίστηκε 130 φορές.)
Καταγράφηκε
antonisng
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 58



« Απάντηση #39 στις: Δευτέρα, 31 Αύγ 2015, 09:52:15 »

και τοποθετήθηκαν οι ντίζες του rudder και του elevator.


* DSCN2883.JPG (120.66 KB, 259x301 - εμφανίστηκε 125 φορές.)
Καταγράφηκε
antonisng
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 58



« Απάντηση #40 στις: Δευτέρα, 31 Αύγ 2015, 09:57:25 »

...και δοκιμαστικά η δεξαμενή καυσίμων και ο κινητήρας με την έλικα ενώ ετοιμάστηκαν και τα "καπάκια" της ατράκτου και οι εσωτερικές ενισχύσεις  κόντρα πλακέ.
Για τον κινητήρα έγινε τελικά αλουμινένια βάση αντί κόντρα πλακέ


*  (22.08 KB, 400x300 - εμφανίστηκε 129 φορές.)

* DSCN2698.JPG (103.58 KB, 511x193 - εμφανίστηκε 124 φορές.)
« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 31 Αύγ 2015, 10:29:46 από antonisng » Καταγράφηκε
antonisng
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 58



« Απάντηση #41 στις: Δευτέρα, 31 Αύγ 2015, 10:08:54 »

και αφού ήρθε στη μορφή σκελετού αεροπλάνου επανήλθε (πάντα σύμφωνα με τα πρότυπα της airbus) στο πρώτο plant για το final assembly 


*  (19.26 KB, 451x205 - εμφανίστηκε 116 φορές.)
Καταγράφηκε
antonisng
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 58



« Απάντηση #42 στις: Δευτέρα, 31 Αύγ 2015, 10:12:49 »

Μονοκοταρίστηκε η ουρά και η πτέρυγα
Ξεκίνησε νύχτα με μπύρες όπως φαίνεται στην πρώτη φωτό  beer beer beerκαι τελείωσε μέρα με hangover όπως φαίνεται στη δεύτερη!  buck2


* DSC00539.jpg (22.34 KB, 512x384 - εμφανίστηκε 127 φορές.)

* DSC00545.jpg (22.6 KB, 512x384 - εμφανίστηκε 116 φορές.)
Καταγράφηκε
antonisng
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 58



« Απάντηση #43 στις: Δευτέρα, 31 Αύγ 2015, 10:17:12 »

Για το μηχανισμό των ailerons έγινε μια πατέντα με βαζελίνη! Τα ball joint καταλήγουν σε ενα αυλάκι στο χείλος εκφυγής της πτέρυγας. Εκεί μπήκε η βαζελίνη για να γλιστράει... το σύρμα και από πάνω το αυλάκι καλύφθηκε με εποξική κόλλα ώστε αφού ξεραθεί να το κρατήσει στη θέση του.
Ευτυχώς βρέθηκε βαζελίνη και δεν χρειάστηκε να πάμε σε φαρμακείο να πουμε: "Γειά σας, θα θέλαμε λίγη βαζελίνη για τον Τηλέμαχο!" police devil idiot2


* DSC_0009.JPG (58.36 KB, 512x384 - εμφανίστηκε 131 φορές.)
Καταγράφηκε
antonisng
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 58



« Απάντηση #44 στις: Δευτέρα, 31 Αύγ 2015, 10:22:36 »

Μονοκοταρίστηκε και η άτρακτρος... και μπήκε και μια κόκκινη ρίγα στην αριστερή μεριά της πτέρυγα ώστε να βλέπουμε μακριά αν μας φεύγει ή μας έρχεται... (σε πρώτη φάση μας αρκεί που το βλέπουμε απο μακριά  Tongue )


 


* DSC_1618.JPG (46.74 KB, 510x272 - εμφανίστηκε 122 φορές.)
Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 2 [3] 4  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω (Συντονιστής: Yankos)  |  Θέμα: Ενας Τηλέμαχος λίγο διαφορετικός. « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.141 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.