hpergm
|
|
« Απάντηση #150 στις: Δευτέρα, 8 Ιούν 2015, 17:36:36 » |
|
Αγαπητέ, χαρά στο κουράγιο σου να κάτσεις να κάνεις αυτό το πράγμα. Αλλά - τι'ν' ο πόνος μπρος στα κάλλη...; Βλέπουμε και μαθαίνουμε. (Για τους πιο τεμπέληδες, κοιτάμε εδώ.. http://www.ksmetals.com/32.html)
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
|
|
|
w1ndsurfer
|
|
« Απάντηση #151 στις: Τρίτη, 9 Ιούν 2015, 06:46:40 » |
|
Εκτωρα δεν πήγα στην έτοιμη λύση γιατί εδώ η ακρίβεια είναι σημαντική.
Τα fairings εφάπτονται εσωτερικά στα σκέλη, αλλά κινούνται και ελεύθερα το ένα μέσα στο άλλο λόγω του ελατηρίου της ανάρτησης
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
|
|
|
w1ndsurfer
|
|
« Απάντηση #152 στις: Τρίτη, 9 Ιούν 2015, 06:51:25 » |
|
Σε κάθε scale μοντέλο κάποιες λεπτομέρειες είναι "ταυτοτικές" Εκτός από τα fairings, υπάρχουν και οι βοηθητικές αντηρίδες που είναι το επόμενο θέμα
|
|
« Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 25 Ιούν 2015, 17:50:20 από w1ndsurfer »
|
Καταγράφηκε
|
Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
|
|
|
|
w1ndsurfer
|
|
« Απάντηση #154 στις: Τρίτη, 9 Ιούν 2015, 07:01:02 » |
|
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
|
|
|
w1ndsurfer
|
|
« Απάντηση #155 στις: Τρίτη, 9 Ιούν 2015, 07:06:54 » |
|
Ετοιμο κι'αυτό Και μετά το χρώμα
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
|
|
|
coyote216
|
|
« Απάντηση #156 στις: Τρίτη, 9 Ιούν 2015, 12:53:36 » |
|
Νίκο αν μεταμορφώνεις έτσι ένα ARF είμαι περίεργος να δω πως θα μεταμορφώσεις έναν πάκο φύλλα μπάλσας.. και αυτό ισχύει και για τους υπόλοιπους.. έτσι;;...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
w1ndsurfer
|
|
« Απάντηση #157 στις: Τρίτη, 9 Ιούν 2015, 16:21:49 » |
|
Νίκο αν μεταμορφώνεις έτσι ένα ARF είμαι περίεργος να δω πως θα μεταμορφώσεις έναν πάκο φύλλα μπάλσας.. Και μερικά φύλλα fliteskin
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
|
|
|
Γιάννης Κωνσταντακάτος
|
|
« Απάντηση #158 στις: Τρίτη, 9 Ιούν 2015, 17:37:25 » |
|
Μήπως θα το δούμε την Κυριακή στο Hobybox?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Γιάννης Κωνσταντακάτος Πρόεδρος Ε.Α.Α.
|
|
|
w1ndsurfer
|
|
« Απάντηση #159 στις: Τρίτη, 9 Ιούν 2015, 18:38:04 » |
|
Μήπως θα το δούμε την Κυριακή στο Hobybox?
Καλώς εχόντων από το Σάββατο θείε Γιάννη
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
|
|
|
coyote216
|
|
« Απάντηση #160 στις: Τρίτη, 9 Ιούν 2015, 20:00:54 » |
|
Καλώς εχόντων από το Σάββατο θείε Γιάννη Μην το σκέφτεσαι καθόλου..Να ξέρεις πως δεν θα το μετανιώσεις..
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
w1ndsurfer
|
|
« Απάντηση #161 στις: Τρίτη, 23 Ιούν 2015, 10:00:23 » |
|
Όντως Κυριάκο, το Σάββατο στο Hobby Box ήταν ωραία με λίγο κόσμο κάναμε αρκετές πτήσεις εθισμού (ειδικά εμείς του Ελληνικού τις χρειαζόμαστε) Το πρωί είχε πλάγιο άνεμο και καθώς το Storch λόγω της χαμηλής ταχύτητας είναι ευαίσθητο, προτίμησα να το κατεβάσω στο χορτάρι εκτός διαδρόμου - δεν άρεσε πολύ στα σκέλη τα οποία χρειάστηκαν κάποια adjustments Το απόγευμα έπεσε ο άνεμος και έτσι με λίγο side-slip ερχόταν στον διάδρομο με ευκολία. Μετά από 3 πτήσεις, και ενώ έκανα απογειο-προσγειώσεις για να συνηθίσω τον διάδρομο, έγινε η στραβή Στην 5η απογείωση έκανα ακύρωση καθότι τράβηξε αριστερά και πήγαινε εκτός διαδρόμου, το α/π λοιπόν κατέβηκε λίγο ατσούμπαλα με μικρή ταχύτητα και από μόλις 0,5 μ ύψος. Στο μπρουμύτιασμα που ακολούθησε είδαμε με έκπληξη την μύτη του α/π να κόβεται σαν καρότο
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
|
|
|
w1ndsurfer
|
|
« Απάντηση #162 στις: Τρίτη, 23 Ιούν 2015, 10:07:50 » |
|
Στο post-mortem που ακολούθησε βρήκαμε ότι στην κατασκευή μου είχε ξεφύγει μια σημαντική λεπτομέρεια: Ενώ το firewall και το κουτί που περικλείει το τεπόζιτο είναι επαρκώς ενισχυμένο με διπλό κοντρα-πλακέ 3 χιλ, ο κατασκευαστής για άγνωστους λόγους έχει αφαιρέσει πάσα ενίσχυση από το επόμενο τμήμα (μεταξύ νομέων F2 - F3). Όπως βλέπετε στην φωτό υπάρχει στο κάτω μέρος γερή βάση με διπλό κ/π 3χιλ αλλά τα πλαϊνα έχουν τρύπες ελάφρυνσης που αφήνουν μόνο κάτι "τρίχες" από ξύλο στο πάνω μέρος να στηρίζουν όλον τον κινητήρα και το τεπόζιτο ... φυσικό είναι να κοπεί με την 1η καταπόνηση Το καλό της όλης υπόθεσης ήταν ότι το χορτάρι στο Hobby Box έκανε την ζημιά να είναι η ελάχιστη δυνατή - το cowl μέχρι και η προπέλα είναι χωρίς γρατζουνιά
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
|
|
|
w1ndsurfer
|
|
« Απάντηση #163 στις: Τρίτη, 23 Ιούν 2015, 10:16:50 » |
|
Εδώ βλέπετε με πόση "σοφία" ο Κινέζος κατασκευαστής έβαλε αυτή την παγίδα για να ταλαιπωρήσει τους ανυποψίαστους πελάτες
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
|
|
|
w1ndsurfer
|
|
« Απάντηση #164 στις: Τρίτη, 23 Ιούν 2015, 10:20:30 » |
|
Η επισκευή είναι εύκολη με Fliteskin 0,5 mm, πηχάκια carbon και λίγο air ply 2mm
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
|
|
|
|