Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
292.640 μηνύματα σε 11.951 θέματα από 6.163 Μέλη / Τελευταίο μέλος: zasada21
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Τρίτη, 20 Απρ 2021, 06:31:56

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Τρίτη, 20 Απρ 2021, 06:31:56

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 01:38]

    από bouzx6r
    [Χθες στις 23:47]

    [Χθες στις 23:44]

    [Χθες στις 23:40]

    από cptnassos
    [Χθες στις 23:03]

    [Χθες στις 20:39]

    [Χθες στις 11:35]

    από dominicm
    [Χθες στις 10:12]

    [Χθες στις 09:05]

    [Χθες στις 07:25]

    [Σάββατο, 17 Απρ 2021, 22:40:48]

    από samsone
    [Παρασκευή, 16 Απρ 2021, 20:17:19]

    [Παρασκευή, 16 Απρ 2021, 19:33:10]

    από dominicm
    [Παρασκευή, 16 Απρ 2021, 16:03:57]

    από bouzx6r
    [Πέμπτη, 15 Απρ 2021, 15:27:33]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6163
    Τελευταίο: zasada21
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 292640
    Σύνολο θεμάτων: 11951
    Online σήμερα: 49
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 2
    Επισκέπτες: 38
    Συνολικά: 40
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1] 2  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: ανεμόπτερο Peyret peanut  (Αναγνώστηκε 6426 φορές)
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.987



    « στις: Δευτέρα, 9 Μάρ 2015, 23:18:15 »

    Διαπιστώνω ότι εδώ και πολύ καιρό δεν έχω δημοσιεύσει κάτι από τις τρέχουσες κατασκευές μου. Ο διαθέσιμος χρόνος έχει μειωθεί αρκετά, ίσα ίσα που φτάνει για να γίνεται μικρή πρόοδος στην κατασκευή, το forum έμεινε λίγο πίσω σε επίπεδο ενημέρωσης και παρακολούθησης.

    Επειδή κάτι γίνεται όμως, και για να μην φαίνεται τελείως παρατημένος ο πίνακας, θα ανεβάσω τις λίγες φωτογραφίες από την τρέχουσα κατασκευή μου.

    Πρόκειται για το γαλλικό ανεμόπτερο Peyet, που κέρδισε τον πρώτο αγώνα ανεμοπτέρων στην Αγγλία το 1922.

    Σε αντίθεση με τα αεροπλάνα και τα περισσότερα ανεμόπτερα της εποχής, αλλά και μετέπειτα, το σχήμα του ήταν αρκετά εκκεντρικό, καθώς είχε ουσιαστικά 2 φτερά το ένα πίσω από το άλλο (tandem) και καθόλου οριζόντιο πηδάλιο με την παραδοσιακή έννοια.

    Το πρωτότυπο είχε άνοιγμα φτερών 6,6 μέτρα, το οποίο σε κλίμακα 1/20 (την αγαπημένη μου) αντιστοιχεί σε μέγεθος 33 εκ., ακριβώς δηλαδή όσο ένα μοντέλο peanut. Οπότε, με ένα σμπάρο...

    Φυσικά, μιλάμε για ένα ανεμόπτερο ελαφριάς κατασκευής για κλειστό χώρο, όχι για κατασκευή επιδόσεων, όπου όμως η κατασκευή είναι 100% χειροποίητη.


    * amitford.jpg (32.08 KB, 645x434 - εμφανίστηκε 382 φορές.)

    * Peyret_Alerion_Tandem_p002.jpg (35.94 KB, 448x390 - εμφανίστηκε 359 φορές.)

    * Site_Ed-Delouatt.jpg (125.07 KB, 700x923 - εμφανίστηκε 378 φορές.)
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.987



    « Απάντηση #1 στις: Δευτέρα, 9 Μάρ 2015, 23:27:08 »

    Στην κατασκευή τώρα...

    Ξεκίνημα με την άτρακτο.

    Κατασκευάστηκε από μηχάκι 1,1 x 1,1 mm. Ένα αρκετά δύσκολο κομμάτι ήταν η έντονη καμπυλότητα των κάτω δοκών. Για να κρατήσουν το σχήμα σκίστηκαν στα δύο και προέκυψαν 2 λεπτά κομμάτια μπάλσα (0,6 και 0,5) που κολλήθηκαν με οδηγό μια αντίστοιχη φόρμα (laminated strips)

    ΥΓ. θα χρειαστεί υπομονή, καθώς μπορώ να ανεβάσω μόλις μια φωτογραφία ανά μήνυμα...


    * DSC09597.jpg (104.9 KB, 960x720 - εμφανίστηκε 371 φορές.)
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.987



    « Απάντηση #2 στις: Δευτέρα, 9 Μάρ 2015, 23:27:38 »

    και άλλη


    * DSC09598.jpg (104.68 KB, 960x720 - εμφανίστηκε 371 φορές.)
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.987



    « Απάντηση #3 στις: Δευτέρα, 9 Μάρ 2015, 23:28:22 »

    το εμπρός άκρο


    * DSC09599.jpg (110.26 KB, 960x720 - εμφανίστηκε 351 φορές.)
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.987



    « Απάντηση #4 στις: Δευτέρα, 9 Μάρ 2015, 23:29:07 »

    τα δύο πλαϊνά τελειωμένα, ξεκίνημα της συναρμολόγησης του κουτιού της ατράκτου


    * DSC09605.jpg (91.17 KB, 960x720 - εμφανίστηκε 373 φορές.)
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.987



    « Απάντηση #5 στις: Δευτέρα, 9 Μάρ 2015, 23:29:43 »

    μια ακόμα...


    * DSC09607.jpg (81.5 KB, 960x720 - εμφανίστηκε 363 φορές.)
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.987



    « Απάντηση #6 στις: Δευτέρα, 9 Μάρ 2015, 23:30:53 »

    μετά από αρκετή ώρα και ουκ ολίγο @#@%@@, κατάφερα να κλείσει κάπως η άτρακτος. Οι έντονες καμπύλες δεν βοηθήσαν καθόλου με την όλη κατασκευή


    * DSC09612.jpg (122.41 KB, 864x648 - εμφανίστηκε 364 φορές.)
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.987



    « Απάντηση #7 στις: Δευτέρα, 9 Μάρ 2015, 23:31:35 »

    μια κοντινή


    * DSC09614.jpg (119.17 KB, 864x648 - εμφανίστηκε 368 φορές.)
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.987



    « Απάντηση #8 στις: Δευτέρα, 9 Μάρ 2015, 23:32:29 »

    ζύγισμα μέχρι εδώ...


    * DSC09615.jpg (112.3 KB, 960x720 - εμφανίστηκε 359 φορές.)
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.987



    « Απάντηση #9 στις: Δευτέρα, 9 Μάρ 2015, 23:33:43 »

    ξεκίνημα με τις πάνω κορμοτομές της ατράκτου


    * DSC09617.jpg (117.65 KB, 864x648 - εμφανίστηκε 363 φορές.)
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.987



    « Απάντηση #10 στις: Δευτέρα, 9 Μάρ 2015, 23:34:08 »

    άλλη μία


    * DSC09618.jpg (81.07 KB, 960x720 - εμφανίστηκε 360 φορές.)
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.987



    « Απάντηση #11 στις: Δευτέρα, 9 Μάρ 2015, 23:34:41 »

    πάλι ζύγισμα


    * DSC09619.jpg (119.55 KB, 960x720 - εμφανίστηκε 365 φορές.)
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.987



    « Απάντηση #12 στις: Δευτέρα, 9 Μάρ 2015, 23:39:16 »

    άτρακτος σχεδόν τελειωμένη


    * DSC09787.JPG (115.77 KB, 875x656 - εμφανίστηκε 375 φορές.)
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.987



    « Απάντηση #13 στις: Δευτέρα, 9 Μάρ 2015, 23:40:02 »

    και άλλη μία


    * DSC09786.JPG (121.43 KB, 875x656 - εμφανίστηκε 344 φορές.)
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.987



    « Απάντηση #14 στις: Δευτέρα, 9 Μάρ 2015, 23:42:32 »

    περνάμε στα φτερά.

    Η κοπή των αεροτομών γίνεται με δύο οδηγούς από λεπτό κόντρα-πλακέ.

    Το πάχος κάθε αεροτομής είναι 0,6 mm.

    Το ξύλο στερώνεται ανάμεσα από τους δύο οδηγούς και με πολύ λεπτό μαχαίρι και γυαλόχαρτο παίρνει το τελικό σχήμα.


    * DSC09788.JPG (75.81 KB, 1200x900 - εμφανίστηκε 358 φορές.)
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Σελίδες: [1] 2  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντέλα Free Flight  |  Κατασκευές Free Flight (Συντονιστής: Γιώργος Κανδυλάκης)  |  Θέμα: ανεμόπτερο Peyret peanut
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.036 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.