Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
291.929 μηνύματα σε 11.920 θέματα από 6.157 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Loykas21
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Δευτέρα, 1 Μάρ 2021, 23:41:02

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Δευτέρα, 1 Μάρ 2021, 23:41:02

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    [Σήμερα στις 23:35]

    από cptnassos
    [Σήμερα στις 23:10]

    από chris 1975
    [Σήμερα στις 18:18]

    [Σήμερα στις 12:18]

    από jony b
    [Σήμερα στις 11:05]

    από tosoun
    [Χθες στις 20:24]

    από chris 1975
    [Χθες στις 19:23]

    από dim sofos
    [Χθες στις 15:57]

    [Χθες στις 11:35]

    [Χθες στις 01:51]

    [Σάββατο, 27 Φεβ 2021, 21:35:05]

    από dominicm
    [Σάββατο, 27 Φεβ 2021, 10:32:47]

    από axipap
    [Παρασκευή, 26 Φεβ 2021, 18:19:39]

    από carapis
    [Παρασκευή, 26 Φεβ 2021, 08:09:29]

    από Greekjets
    [Πέμπτη, 25 Φεβ 2021, 21:52:44]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6157
    Τελευταίο: Loykas21
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 291929
    Σύνολο θεμάτων: 11920
    Online σήμερα: 62
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 6
    Επισκέπτες: 45
    Συνολικά: 51
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1] 2  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: ανεμόπτερο Peyret peanut  (Αναγνώστηκε 6343 φορές)
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.987



    « στις: Δευτέρα, 9 Μάρ 2015, 23:18:15 »

    Διαπιστώνω ότι εδώ και πολύ καιρό δεν έχω δημοσιεύσει κάτι από τις τρέχουσες κατασκευές μου. Ο διαθέσιμος χρόνος έχει μειωθεί αρκετά, ίσα ίσα που φτάνει για να γίνεται μικρή πρόοδος στην κατασκευή, το forum έμεινε λίγο πίσω σε επίπεδο ενημέρωσης και παρακολούθησης.

    Επειδή κάτι γίνεται όμως, και για να μην φαίνεται τελείως παρατημένος ο πίνακας, θα ανεβάσω τις λίγες φωτογραφίες από την τρέχουσα κατασκευή μου.

    Πρόκειται για το γαλλικό ανεμόπτερο Peyet, που κέρδισε τον πρώτο αγώνα ανεμοπτέρων στην Αγγλία το 1922.

    Σε αντίθεση με τα αεροπλάνα και τα περισσότερα ανεμόπτερα της εποχής, αλλά και μετέπειτα, το σχήμα του ήταν αρκετά εκκεντρικό, καθώς είχε ουσιαστικά 2 φτερά το ένα πίσω από το άλλο (tandem) και καθόλου οριζόντιο πηδάλιο με την παραδοσιακή έννοια.

    Το πρωτότυπο είχε άνοιγμα φτερών 6,6 μέτρα, το οποίο σε κλίμακα 1/20 (την αγαπημένη μου) αντιστοιχεί σε μέγεθος 33 εκ., ακριβώς δηλαδή όσο ένα μοντέλο peanut. Οπότε, με ένα σμπάρο...

    Φυσικά, μιλάμε για ένα ανεμόπτερο ελαφριάς κατασκευής για κλειστό χώρο, όχι για κατασκευή επιδόσεων, όπου όμως η κατασκευή είναι 100% χειροποίητη.


    * amitford.jpg (32.08 KB, 645x434 - εμφανίστηκε 379 φορές.)

    * Peyret_Alerion_Tandem_p002.jpg (35.94 KB, 448x390 - εμφανίστηκε 357 φορές.)

    * Site_Ed-Delouatt.jpg (125.07 KB, 700x923 - εμφανίστηκε 376 φορές.)
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.987



    « Απάντηση #1 στις: Δευτέρα, 9 Μάρ 2015, 23:27:08 »

    Στην κατασκευή τώρα...

    Ξεκίνημα με την άτρακτο.

    Κατασκευάστηκε από μηχάκι 1,1 x 1,1 mm. Ένα αρκετά δύσκολο κομμάτι ήταν η έντονη καμπυλότητα των κάτω δοκών. Για να κρατήσουν το σχήμα σκίστηκαν στα δύο και προέκυψαν 2 λεπτά κομμάτια μπάλσα (0,6 και 0,5) που κολλήθηκαν με οδηγό μια αντίστοιχη φόρμα (laminated strips)

    ΥΓ. θα χρειαστεί υπομονή, καθώς μπορώ να ανεβάσω μόλις μια φωτογραφία ανά μήνυμα...


    * DSC09597.jpg (104.9 KB, 960x720 - εμφανίστηκε 368 φορές.)
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.987



    « Απάντηση #2 στις: Δευτέρα, 9 Μάρ 2015, 23:27:38 »

    και άλλη


    * DSC09598.jpg (104.68 KB, 960x720 - εμφανίστηκε 369 φορές.)
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.987



    « Απάντηση #3 στις: Δευτέρα, 9 Μάρ 2015, 23:28:22 »

    το εμπρός άκρο


    * DSC09599.jpg (110.26 KB, 960x720 - εμφανίστηκε 348 φορές.)
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.987



    « Απάντηση #4 στις: Δευτέρα, 9 Μάρ 2015, 23:29:07 »

    τα δύο πλαϊνά τελειωμένα, ξεκίνημα της συναρμολόγησης του κουτιού της ατράκτου


    * DSC09605.jpg (91.17 KB, 960x720 - εμφανίστηκε 369 φορές.)
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.987



    « Απάντηση #5 στις: Δευτέρα, 9 Μάρ 2015, 23:29:43 »

    μια ακόμα...


    * DSC09607.jpg (81.5 KB, 960x720 - εμφανίστηκε 360 φορές.)
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.987



    « Απάντηση #6 στις: Δευτέρα, 9 Μάρ 2015, 23:30:53 »

    μετά από αρκετή ώρα και ουκ ολίγο @#@%@@, κατάφερα να κλείσει κάπως η άτρακτος. Οι έντονες καμπύλες δεν βοηθήσαν καθόλου με την όλη κατασκευή


    * DSC09612.jpg (122.41 KB, 864x648 - εμφανίστηκε 361 φορές.)
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.987



    « Απάντηση #7 στις: Δευτέρα, 9 Μάρ 2015, 23:31:35 »

    μια κοντινή


    * DSC09614.jpg (119.17 KB, 864x648 - εμφανίστηκε 365 φορές.)
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.987



    « Απάντηση #8 στις: Δευτέρα, 9 Μάρ 2015, 23:32:29 »

    ζύγισμα μέχρι εδώ...


    * DSC09615.jpg (112.3 KB, 960x720 - εμφανίστηκε 356 φορές.)
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.987



    « Απάντηση #9 στις: Δευτέρα, 9 Μάρ 2015, 23:33:43 »

    ξεκίνημα με τις πάνω κορμοτομές της ατράκτου


    * DSC09617.jpg (117.65 KB, 864x648 - εμφανίστηκε 361 φορές.)
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.987



    « Απάντηση #10 στις: Δευτέρα, 9 Μάρ 2015, 23:34:08 »

    άλλη μία


    * DSC09618.jpg (81.07 KB, 960x720 - εμφανίστηκε 357 φορές.)
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.987



    « Απάντηση #11 στις: Δευτέρα, 9 Μάρ 2015, 23:34:41 »

    πάλι ζύγισμα


    * DSC09619.jpg (119.55 KB, 960x720 - εμφανίστηκε 363 φορές.)
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.987



    « Απάντηση #12 στις: Δευτέρα, 9 Μάρ 2015, 23:39:16 »

    άτρακτος σχεδόν τελειωμένη


    * DSC09787.JPG (115.77 KB, 875x656 - εμφανίστηκε 372 φορές.)
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.987



    « Απάντηση #13 στις: Δευτέρα, 9 Μάρ 2015, 23:40:02 »

    και άλλη μία


    * DSC09786.JPG (121.43 KB, 875x656 - εμφανίστηκε 340 φορές.)
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Συνδεδεμένος Συνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.987



    « Απάντηση #14 στις: Δευτέρα, 9 Μάρ 2015, 23:42:32 »

    περνάμε στα φτερά.

    Η κοπή των αεροτομών γίνεται με δύο οδηγούς από λεπτό κόντρα-πλακέ.

    Το πάχος κάθε αεροτομής είναι 0,6 mm.

    Το ξύλο στερώνεται ανάμεσα από τους δύο οδηγούς και με πολύ λεπτό μαχαίρι και γυαλόχαρτο παίρνει το τελικό σχήμα.


    * DSC09788.JPG (75.81 KB, 1200x900 - εμφανίστηκε 356 φορές.)
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Σελίδες: [1] 2  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντέλα Free Flight  |  Κατασκευές Free Flight (Συντονιστής: Γιώργος Κανδυλάκης)  |  Θέμα: ανεμόπτερο Peyret peanut
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.029 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.