Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
308.156 μηνύματα σε 12.524 θέματα από 6.252 Μέλη / Τελευταίο μέλος: SDX1
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 19 Σεπ 2025, 14:10:37

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 19 Σεπ 2025, 14:10:37

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    [Σήμερα στις 06:32]

    από Markhelis
    [Σήμερα στις 02:08]

    από Yiannis_S
    [Τετάρτη, 17 Σεπ 2025, 16:58:36]

    από pq
    [Τετάρτη, 17 Σεπ 2025, 13:32:46]

    από spirost
    [Τετάρτη, 17 Σεπ 2025, 12:56:27]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Σεπ 2025, 10:17:10]

    από dominicm
    [Δευτέρα, 15 Σεπ 2025, 11:45:39]

    από spirost
    [Κυριακή, 14 Σεπ 2025, 13:34:14]

    [Κυριακή, 14 Σεπ 2025, 12:00:35]

    από carapis
    [Κυριακή, 14 Σεπ 2025, 11:07:36]

    [Σάββατο, 13 Σεπ 2025, 16:45:44]

    [Παρασκευή, 12 Σεπ 2025, 10:07:58]

    από carapis
    [Πέμπτη, 11 Σεπ 2025, 10:14:04]

    από Yiannis_S
    [Τετάρτη, 10 Σεπ 2025, 21:27:36]

    από CMarkop
    [Τετάρτη, 10 Σεπ 2025, 07:49:19]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6252
    Τελευταίο: SDX1
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 308156
    Σύνολο θεμάτων: 12524
    Online σήμερα: 41
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 2
    Επισκέπτες: 23
    Συνολικά: 25
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 ... 8 9 10 [11]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Extreme Aerobatics (ex EF Laser 200 EXP 60'')  (Αναγνώστηκε 55122 φορές)
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.296



    « Απάντηση #150 στις: Κυριακή, 27 Απρ 2025, 10:37:17 »

    Καλημέρα στους φίλους των TΚ Ακροβατικών,

    Χρήστο φίλε νομίζω πως κατάλαβες σωστά το ύφος των γραφομένων μου. Σε ευχαριστώ για τα θετικά σου σχόλια και προδιάθεση. Thumbs up

    Πάμε και στα δικά μας εδώ, ο ΑΜ λαμβάνει χώρα στα αεροδρόμια και στο μοντελοδρόμια κυρίως, καλά τα εργαστήρια και οι "αναλύσεις" του καφενέ,  η πολλή ανάλυση όμως επιφέρει τη διάλυση λένε κάποιοι... Grin

    Εμείς λοιπόν για να "σπάσουμε" λίγο τις παραδόσεις και να ενισχύσουμε το σύγχρονο / νεο-ελληνικό ΑΜ πνεύμα  Grin  κάναμε Πάσχα στο αεροδρόμιο του Μεσολογγίου.

    Περάσαμε εξαιρετικά, κάναμε δοκιμές σε νέα μοντέλα και "γυαλίσαμε" κάποια απαιτητικά για το χειριστή ακροβατικά σε ένα χώρο πολύ φιλικό για αεροπλάνα κάθε είδους.

    Είχαμε επισκέψεις από φίλους μοντελιστές επίσης στους οποίους κάναμε ένα σύντομο ground school με stick plane και συνέχεια προχωρήσαμε στο πεδίο για να δούμε στην πράξη αυτά που συζητήθηκαν. Πράξη, πράξη κύριοι...για να αποφύγουμε το βάλτο (παρεμπιπτόντως του Μεσολογγίου) Thumbs up

    Φωτογραφίες λοιπόν. Wink


    * IMG_7821.jpg (176.88 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 643 φορές.)

    * IMG_7832.jpg (148.95 KB, 1024x666 - εμφανίστηκε 643 φορές.)
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.296



    « Απάντηση #151 στις: Κυριακή, 27 Απρ 2025, 10:39:36 »

    Εξαιρετικές οι συνθήκες υποδοχής στο χώρο. Thumbs up


    * IMG_7829.jpg (129.41 KB, 1006x768 - εμφανίστηκε 638 φορές.)

    * IMG_7826.jpg (137.85 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 646 φορές.)
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.296



    « Απάντηση #152 στις: Κυριακή, 27 Απρ 2025, 10:42:51 »

    ...


    * IMG_7830.jpg (103.77 KB, 576x768 - εμφανίστηκε 642 φορές.)

    * IMG_7823.jpg (136.65 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 647 φορές.)
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.296



    « Απάντηση #153 στις: Κυριακή, 27 Απρ 2025, 10:46:42 »

    ...


    * IMG_7844.jpg (189.77 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 640 φορές.)

    * IMG_7840.jpg (166.4 KB, 1024x720 - εμφανίστηκε 642 φορές.)
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.296



    « Απάντηση #154 στις: Δευτέρα, 30 Ιουν 2025, 19:22:45 »

    Έναρξη καλοκαιριού και λήξη πτήσεων. Ένας από τους λόγους που θέλω να φύγω από την Ελλάδα...  laugh

    Πτήσεις με αέρα κάθετο προς τα έξω τον Ιούνιο. Δοκιμή κινητήρα με καινούργια μπουζί τα οποία δεν είχαν αλλάξει από το στρώσιμο τους. Ειδα σημαντική διαφορά, η οποία βοήθησε στον αέρα. Χρηστάρα ελπίζω να σου αρέσει ο ήχος αυτή τη φορά. Grin

    Οι σημειώσεις μου:
    - Πετάμε με σημαντικά στοιχεία στον κινητήρα για να αντιμετωπίσουμε  τις επιπτώσεις του αέρα. Άρα επιλέγουμε και αντίστοιχες μανούβρες.
    - Προσπαθούμε να έχουμε καθαρές γραμμές στο άκρα του box και να διορθώνουμε (μετατόπιση του ίχνους χωρίς αποκλίσεις). Σε αυτό το session προτίμησα τα square loops κυρίως για τα turnaround.
    - Στις μανούβρες με stall πετάμε μέσα στον αέρα (που είναι κάθετος) και κάνουμε drift με rudder διορθώνοντας στα μέσα / έξω (τεχνικές από F3A Wink)
    - Τα Snap Roll με αέρα και αρκετά στοιχεία μπορεί να θέλουν ανάποδη διόρθωση ή και λιγότερα Inputs.
    - Τα XA δεν είναι "πατσαβούριασμα" είναι ακρίβεια σε ακραίες συνθήκες μεταβολών ενέργειας και η ακρίβεια δεν έχει "ταβάνι" για αυτό και είναι ενδιαφέρουσα η συγκεκριμένη κατηγορία. Thumbs up
    - Και μην ξεχνάμε, πάντοτε "καθαρές" γραμμές οριζόντιες ή/και κάθετες και διαχωρισμός της κάθε μανούβρας από την άλλη με ένα μικρό ευθύγραμμο τμήμα.



    Καλές πτήσεις,
    Ν

    « Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 1 Ιουλ 2025, 18:31:32 από 3DJunk » Καταγράφηκε
    carapis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 659


    ... ΠΕΤΑΩ ΓΙΑΤΙΙΙ,...ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΕΔΩ ΚΑΤΩ...!!!


    WWW
    « Απάντηση #155 στις: Τετάρτη, 2 Ιουλ 2025, 15:11:41 »


      Cheesy   ..., χαχαχαχα, σαν σμήνος από άγριες μέλισσες Νικόλα..., καλά πάει αυτό και με αέρα, οεοοοο...!!!   Cheesy

      Πολύ ωραία και απαιτητική πτήση, μπράβο για μια φορά ακόμη Νικόλα, καλό καλοκαίριιιιιι...

       Xρησταρας
    Καταγράφηκε

    FLY SAFE - FLY HIGH ?!!!
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.296



    « Απάντηση #156 στις: Τρίτη, 22 Ιουλ 2025, 22:54:08 »


      Cheesy   ..., χαχαχαχα, σαν σμήνος από άγριες μέλισσες Νικόλα..., καλά πάει αυτό και με αέρα, οεοοοο...!!!   Cheesy

      Πολύ ωραία και απαιτητική πτήση, μπράβο για μια φορά ακόμη Νικόλα, καλό καλοκαίριιιιιι...

       Xρησταρας

    Χρηστάρα ευχαριστώ για τα ευγενικά σου σχόλια. Μάλλον το setup μπαίνει σύντομα σε άλλο απ συνεπώς θα έχουμε λίγο πιο μπάσο ήχο λόγω των EPP layers που έχει μέσα.

    Πρόσφατα μοιράστηκα ένα video μου στο Extreme Flight Support forum και είχα τη χαρά να λάβω ένα θετικό σχόλιο (με βαρύτητα 1000αδων για εμένα) από αυτόν που επινόησε τα extreme aerobatics σε συνεργασία με την EF και τα prototypes της πριν 15+ χρόνια. Ποιόν άλλο, το θρύλο Daniel Holman, τον Godfather of ΧΑ που ενέπνευσε χιλιάδες RC Pilots σε όλο τον κόσμο ακόμα και τον κορυφαίο στο Γαλαξία aka Jase Dussia.  Σχόλια που μας εμπνέουν να πετάμε και να αγοράζουμε EF χαχα. Πετάμε λοιπόν μέχρι να σβήσει ο ήλιος αφού ο ΑΜ είναι μια πλάκα και αναψυχή σε σύγκριση με άλλα ΤΚ πετούμενα που αξιοποιούνται για άλλους σκοπούς. Οταν μπεις σε αυτό το μονοπάτι (των άλλων) αντιλαμβάνεσαι την "αβάσταχτη ελαφρότητα" του ΑΜ και τη "σοβαρότητα" που δεν θα έπρεπε να τον αντιμετωπίζουν κάποιοι... Grin...

    Το video, το video που θα έλεγε και ο χιος  Grin Grin





    * IMG_8655.jpg (78.25 KB, 539x1024 - εμφανίστηκε 400 φορές.)
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.296



    « Απάντηση #157 στις: Σάββατο, 9 Αυγ 2025, 20:22:47 »

    Καλησπέρα στους φίλους των Extreme Aerobatics,

    Σαν σήμερα πριν ακριβώς 9 χρόνια πετάξαμε για πρώτη φορά Extreme Aerobatics στη Γερμανία. Οι αρχές στην πτήση δεν έχουν αλλάξει και πολύ από τότε, ωστόσο τα αεροσκάφη είναι πιο στίβαρα σημερα, κάτι που το 80% των χρηστών δεν εκματαλεύεται κατά τη γνώμη μου . Οι αρχές όπως σωστό Box, καθαρές ευθείες, rolls με hysteresis inputs αλλά και snaps με όσο σωστές εξόδους γίνεται, δεν αλλάζουν.

    Το συγκεκριμένο αεροπλάνο το Hangar 9, Extra 300 είναι από αυτά που θα μείνουν κορυφαία στη λίστα μας. Thumbs up Ακόμα και αν το είχαμε σήμερα θα ήταν το αγαπημένο μας γιατί παρά το ότι είχε IMAC προσανατολισμό (Precision Aerobatics), είχαμε καταφέρει να του δώσουμε διττές δυνατότητες (ΙΜΑC+ΧΑ) με πολύ δυνατά servo της MKS (για την εποχη με 40Kg+ ροπή στα 6.0V) και βέλτιστο μηχανικό πλεονέκτημα στις ντίζες καθώς και με ένα κινητήρα κόσμημα τον DA-120 που δούλευε τελεια και είχε φανταστικό midrange στροφών.

    To setup μας:
    - Hangar 9 Extra 300, 35%, 2,7m Wingspan
    - DA-120, Falcon 27x11, Redline Oil 40:1
    - ΜΚS HBL380 Servos
    - Futaba Radio T14MZ Japan Version

    Μια ανάμνηση από την αγαπημενη μας Γερμανία!!! Τη μοντελοχώρα που αγαπάει τόσο τα παιδιά της όσο και τους ξένους...;-)

    YΓ:...και μια προσγείωση με rolling harrier αφιερωμένη στο φίλο μου Χρηστάρα. Thumbs up Cheesy



    « Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 10 Αυγ 2025, 00:38:26 από 3DJunk » Καταγράφηκε
    carapis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 659


    ... ΠΕΤΑΩ ΓΙΑΤΙΙΙ,...ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΕΔΩ ΚΑΤΩ...!!!


    WWW
    « Απάντηση #158 στις: Κυριακή, 10 Αυγ 2025, 20:57:03 »



       Cheesy Πάντα απολαυστικός Νικόλα, νάσε καλά να ξεστραβωνώμαστε, χαχαχαχαα...!!!  Cheesy

      Χρησταρας
    Καταγράφηκε

    FLY SAFE - FLY HIGH ?!!!
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.296



    « Απάντηση #159 στις: Παρασκευή, 15 Αυγ 2025, 11:16:18 »

    Καλημέρα Χρηστάρα,

    Ευχαριστούμε για τη θετική σου προδιάθεση και σκέψη. Thumbs up

    Άλλη μια ωραία ανάμνηση στη Γερμανία κάπου 2017. Με κάπως πιο συντηρητικό στυλ σε σχέση με τώρα όπου τα stick κινούνται πιο πολύ ωστόσο με αρχές που δεν αλλάζουν: Σωστό Box, καθαρές ευθείες, rolls με hysteresis inputs αλλά και snaps με όσο σωστές εξόδους γίνεται.

    To setup μας:

    - Extreme Flight MXS 91"
    - DA-70 με PEFA Canisters (Made in Germany), καλός ήχος αλλά θα προτιμούσα Open Mufflers
    - Falcon 24x9, Redline 40:1
    - Futaba T14SG
    - MKS HV777 Servos

    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.296



    « Απάντηση #160 στις: Κυριακή, 24 Αυγ 2025, 10:19:13 »

    Καλημέρα στους φίλους των Extreme Aerobatics (XA),

    Πριν φτάσουμε εκεί δλδ στα XA δύο πράγματα:

    1. Το πρώτο είναι το Box, καθαρές γραμμές, παύσεις κτλ Είναι τα βασικά, αν και η πτήση σε σωστό box είναι μια δυναμική διαδικασία και θέλει χρόνια τριβή και κυρίως μαθαίνεται πετώντας Pattern είτε F3A είτε IMAC. Αρκετές φορές παρατηρώ συναδέλφους αερομοντελιστές οι οποίοι το πρώτο πράγμα που κάνουν ακόμα και σε ένα μοντέλο σχετικά καινούργιο είναι αμέσως μετά την απογείωση να σταυρώνουν τα stick σε ακραίες θέσεις μη έχοντας προσπαθήσει πριν να το τριμάρουν , να δούνε τις ευθείες του και φυσικά να το τοποθετήσουν σε ένα νοητό frame αποδεικνύοντας στους εαυτούς κυρίως (όχι σε εμάς τους παρατηρητές) ότι μπορούν να το ελέγξουν πραγματικά παρουσιάζοντας μια πτήση με Αρχή, Μέση και Τέλος.

    2. Το δεύτερο είναι η εκτέλεση. Η κατάσταση εδώ είναι σαν το σολίστα μουσικού οργάνου ο οποίος εξασκείται σε διάφορα μουσικά έργα, μοτίβα και τεχνικές. Είναι μια ατελείωτη διαδικασία και κάθε μανούβρα απαιτεί τη δική της προσέγγιση. Εδώ επί της αρχής βοηθάει εφενός ο ψηφιακός εξομοιωτής και αφετέρου το μηχανικό του ισοδύναμο δλδ ένα EPP ή depron μοντέλο συγχωρώντας λάθη καθώς και πιθανές  ζημιές από κρούσεις κατά την εκτέλεση. Η αλήθεια είναι ότι πριν πιάσει κάποιος ένα High End 120cc μοντέλο χρειάζεται να έχει σημαντικό stick time σε μοντέλα τύπου "εξομειωτή". Αυτό έχει δυο βασικά αποτελέσματα κατά την πτήση: 1. Χαμηλότερους καρδιακούς σφυγμούς 2. Καλύτερη εκτέλεση και σιγουριά.

    Σχετικά με το 2, ένα παράδειγμα δικό μας πριν 11 χρόνια στον ωραιότερο χώρο στην Ελλάδα που έχουμε πετάξει:

    Καταγράφηκε
    spirost
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 556


    « Απάντηση #161 στις: Κυριακή, 14 Σεπ 2025, 13:27:33 »

    Εχθές ήταν απλά υπέροχα……. Γεμάτη μέρα και με πολύ άνεμο……
    Καταγράφηκε

    Τερζήμπασης Σπύρος. Πρόεδρος του εαυτού μου.
    Οι ηλίθιοι είναι ανίκητοι. Βιβλίο του Δρ. Άγγελου Ραδαφήνου
    spirost
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 556


    « Απάντηση #162 στις: Κυριακή, 14 Σεπ 2025, 13:34:14 »

    Καταγράφηκε

    Τερζήμπασης Σπύρος. Πρόεδρος του εαυτού μου.
    Οι ηλίθιοι είναι ανίκητοι. Βιβλίο του Δρ. Άγγελου Ραδαφήνου
    Σελίδες: 1 ... 8 9 10 [11]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Sport - Ακροβατικά - 3D (Συντονιστές: 3DJunk, stavros, andreas)  |  Θέμα: Extreme Aerobatics (ex EF Laser 200 EXP 60'')
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.027 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.