Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.801 μηνύματα σε 11.355 θέματα από 5.943 Μέλη / Τελευταίο μέλος: javant
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 16 Δεκ 2017, 05:36:07

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 16 Δεκ 2017, 05:36:07

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
[Χθες στις 22:30]

από fotis
[Χθες στις 21:56]

[Χθες στις 19:24]

από chris 1975
[Χθες στις 18:25]

από SOFIANOS
[Χθες στις 15:21]

[Χθες στις 13:20]

[Χθες στις 11:24]

[Χθες στις 10:31]

από kondorgr
[Χθες στις 09:58]

[Πέμπτη, 14 Δεκ 2017, 16:13:57]

από Nikolas K
[Πέμπτη, 14 Δεκ 2017, 15:54:16]

από thana-psi
[Πέμπτη, 14 Δεκ 2017, 12:16:50]

[Τρίτη, 12 Δεκ 2017, 21:42:30]

[Τρίτη, 12 Δεκ 2017, 18:39:15]

[Τρίτη, 12 Δεκ 2017, 10:53:05]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5943
Τελευταίο: javant
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 285801
Σύνολο θεμάτων: 11355
Online σήμερα: 38
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 9
Συνολικά: 9
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: New Sebart Sukhoi 29 2,2m « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 [2]  Όλοι  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: New Sebart Sukhoi 29 2,2m  (Αναγνώστηκε 8844 φορές)
   
kostas7
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 28


Προφίλ
« Απάντηση #15 στις: Τρίτη, 10 Φεβ 2015, 12:53:48 »

Φίλε Αλέξανδρε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Μετά από ώρες εργασίες δουλεύοντας πάντα βράδι και με μεράκι έχω  φτάσει στο τέλος της κατασκευής. Μένει η τοποθέτηση του μοτέρ. Η μόνη πατέντα που σκέφτομαι είναι να κάνω το τσόκ του αέρα χειροκίνητο η μηχανοκίνητο με ένα μικρό σέρβο διότι από το μπροστινό μέρος του cowl δεν έχω καλή πρόσβαση, καθώς και την καλύτερη ψύξη του κινητήρα. Στις δύο επόμενες φωτογραφίες φαίνεται αυτό που σκέφτομαι


* IMG_2135.jpg (71.78 KB, 750x562 - εμφανίστηκε 748 φορές.)

* IMG_2136.jpg (43.34 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 739 φορές.)
Καταγράφηκε
Αλεξανδρος Ρ.
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 31



Προφίλ
« Απάντηση #16 στις: Τρίτη, 10 Φεβ 2015, 13:15:03 »

Κώστα πολύ καλά θα κάνεις με το σέρβο του τσοκ.Έτσι έχω κάνει και εγώ και στα δύο αεροπλάνα μου γιατί εγώ δεν χρησιμοποιώ Kill switch πάντα με τις ευλογίες του Tony Clark.
Περιμένω νέα για το Maiden.
Καταγράφηκε
tasosextra330s
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 316


krill katana 33%


Προφίλ WWW
« Απάντηση #17 στις: Τρίτη, 10 Φεβ 2015, 17:13:46 »

πολυ ωραια κατασκευη πανεμορφο αεροπλανο απο εναν απ τους κορυφαιους κατασκευαστες...  με το καλο στον αερα
Καταγράφηκε

krill katana 33%, krill yak 55 28% extreme flight extra 300s 78" extreme flight mxs 83",graupner heim airwolf, sebart katana s 50  ,piper cub 1/3scale, extra 330s team phoenix 0.90size, seawind 0.90size, caliber 90 ver06 .pt17 sterman 2,10m...cap 232 50cc
kostas7
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 28


Προφίλ
« Απάντηση #18 στις: Τετάρτη, 11 Φεβ 2015, 22:17:01 »

Τάσο ευχαριστώ. Όντως τα separt είναι πολύ καλά κατασκευαστικά και πτητικά. Εχω και το Sukhoi 29s 140 με mintor 37cc και είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος. Και το δικό σου το MXS είναι πάρα πολύ ωραίο. Σου εύχομαι πάντα καλές πτήσεις.
Καταγράφηκε
kostas7
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 28


Προφίλ
« Απάντηση #19 στις: Τρίτη, 3 Μάρ 2015, 11:36:17 »

Μετά από απουσία μερικών ημερών παρέλαβα τον κινητήρα και συνέχισα την ολοκλήρωση του μοντέλου


* CAM00284.jpg (85.19 KB, 1024x759 - εμφανίστηκε 529 φορές.)

* CAM00286.jpg (81.18 KB, 1024x759 - εμφανίστηκε 480 φορές.)
Καταγράφηκε
kostas7
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 28


Προφίλ
« Απάντηση #20 στις: Τρίτη, 3 Μάρ 2015, 11:42:48 »

Το Firewall έπρεπε να ανοιχτεί επιπλέον για να τοποθετηθεί σωστά ο κινητήρας. Επίσης έγινε μια πατέντα για το άνοιγμα του τσόκ αέρα από το πλαινό μέρος της ατράκτου


* CAM00282.jpg (36.73 KB, 569x768 - εμφανίστηκε 494 φορές.)

* CAM00287.jpg (88.44 KB, 1024x759 - εμφανίστηκε 466 φορές.)
Καταγράφηκε
kostas7
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 28


Προφίλ
« Απάντηση #21 στις: Τρίτη, 3 Μάρ 2015, 11:49:12 »

Το άνοιγμα του cowl από το κάτω μέρος και η πατέντα για την καλύτερη ψύξη του μοτέρ


* CAM00289.jpg (89.52 KB, 1024x759 - εμφανίστηκε 492 φορές.)

* CAM00291.jpg (69.99 KB, 1024x759 - εμφανίστηκε 486 φορές.)
Καταγράφηκε
kostas7
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 28


Προφίλ
« Απάντηση #22 στις: Τρίτη, 3 Μάρ 2015, 11:53:30 »

Βάσεις μπαταριών του δέκτη. Οι μπαταρίες έπρεπε να τοποθετηθούν στο εσωτερικό μέρος του Firewall για να ζυγίζει σωστά στο κέντρο βάρος


* CAM00276.jpg (106.81 KB, 1024x759 - εμφανίστηκε 477 φορές.)

* CAM00294.jpg (54.24 KB, 569x768 - εμφανίστηκε 484 φορές.)
Καταγράφηκε
kostas7
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 28


Προφίλ
« Απάντηση #23 στις: Τρίτη, 3 Μάρ 2015, 11:55:46 »

Τοποθέτηση μοτέρ


* CAM00303.jpg (65.06 KB, 1024x759 - εμφανίστηκε 525 φορές.)

* CAM00304.jpg (66.44 KB, 1024x759 - εμφανίστηκε 464 φορές.)
Καταγράφηκε
kostas7
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 28


Προφίλ
« Απάντηση #24 στις: Τρίτη, 3 Μάρ 2015, 12:05:29 »

Δύο ακόμα φωτογραφίες


* CAM00297.jpg (85.12 KB, 1024x759 - εμφανίστηκε 532 φορές.)

* CAM00299.jpg (90.65 KB, 1024x759 - εμφανίστηκε 465 φορές.)
Καταγράφηκε
kostas7
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 28


Προφίλ
« Απάντηση #25 στις: Τρίτη, 3 Μάρ 2015, 12:09:40 »

Τέλος το ζύγισμα του μοντέλου. Το συνολικό βάρος του είναι 8,5 Kg


* CAM00295.jpg (99 KB, 1024x759 - εμφανίστηκε 480 φορές.)

* CAM00296.jpg (84.71 KB, 1024x759 - εμφανίστηκε 483 φορές.)
Καταγράφηκε
kostas7
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 28


Προφίλ
« Απάντηση #26 στις: Σάββατο, 25 Απρ 2015, 22:02:53 »

Μετά από μερικές δοκιμαστικές πτήσεις μεταφέραμε τις μπαταρίες 70cm πίσω επειδή το αεροπλάνο πέταγε με πέντε trim up στο Elevator. Τώρα έχει μηδενικά trim. Πτητικά είναι πολύ σταθερό και αξιόπιστο. Δύο φωτογραφίες από τις σημερινές πτήσεις στην Κωπαίδα με λίγη συννεφιά και άπνοια


* CAM00338.jpg (89.21 KB, 1024x759 - εμφανίστηκε 358 φορές.)

* CAM00340.jpg (87.72 KB, 1024x759 - εμφανίστηκε 318 φορές.)
Καταγράφηκε
vilisdev
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 547


SV2BLH


Προφίλ
« Απάντηση #27 στις: Σάββατο, 25 Απρ 2015, 22:40:36 »

Οι μπαταρίες 70cm πίσω? Δηλαδή κοντά στο σέρβο του rudder?
Αν μπορείς βάλε και μιά φώτο από την τελική θέση των lipo.
Καλές πτήσεις.
Καταγράφηκε
kostas7
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 28


Προφίλ
« Απάντηση #28 στις: Τετάρτη, 29 Απρ 2015, 23:09:15 »

Φίλε Βιργίλιε οι μπαταρίες έχουν τοποθετηθεί σε δύο βάσεις που έγιναν πίσω από το servo του ruder (όπως φαίνεται στη φωτογραφία).Το αεροπλάνο τώρα ζυγίζει 8mm πιο πίσω από το 19,5cm που δίνει ο κατασκευαστής. οι μπαταρίες είναι δύο 2s Lipo 3300.


* CAM00346.jpg (56.84 KB, 569x768 - εμφανίστηκε 235 φορές.)

* CAM00330.jpg (97.44 KB, 1024x759 - εμφανίστηκε 249 φορές.)
Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 [2]  Όλοι  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: New Sebart Sukhoi 29 2,2m « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 1.063 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.