Καλησπέρα σε όλους και χρόνια πολλά!
Μετά από 3 plus - 18άλιτρα μπιτόνια καύσιμο - περίπου 60λίτρα, 6 στο έδαφος και πάνω από 50 στον αέρα σε πλήρη ισχύ με normal & aerobatic πτήση, μπορώ να πω ότι το ελικόπτερο είναι σκέτη k@υ... απόλαυση!!
Το δυσκολότερο εγχείρημα που έχω τολμήσει ποτέ στον αερομοντελισμό τελικά στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία καθώς μέχρι τώρα δεν υπήρξε κανενός είδους πρόβλημα τόσο στη λειτουργία του κινητήρα όσο και στην πτήση του ελικοπτέρου!
Εδώ έχουμε και μερικές φωτογραφίες από την πιο πρόσφατη πτήση με καπνό, καθώς και ένα μικρό βίντεο με λίγα από τα πλάνα που κατάφερα να ξεχωρίσω από τον
αχταρμά που τράβηξαν οι λεβέντες που ανέλαβαν να εκτελέσουν χρέη εικονολήπτη.. καλύτερα να μείνουν στο επάγγελμα τους καλύτερα..
Η πρώτη φάση του project ολοκληρώθηκε και είμαστε λοιπόν έτοιμοι να προχωρήσουμε, με μεγάλη ικανοποίηση και περίσσια αυτοπεποίθηση, στη δεύτερη φάση της..
τριλογίας…
Τη δίαιτα!Το ελικόπτερο αυτή τη στιγμή, έτοιμο να πετάξει με γεμάτα ρεζερβουαρ (καύσιμο & καπνόλαδο) ζυγίζει 7.200!
Με ιπποδύναμη 6.8 άλογα και αυτό το βάρος ναι μεν το ελικόπτερο μπορεί να κάνει σχεδόν τα πάντα στον αέρα (δεν μου είπε όχι σε τίποτα..) αλλά οι καταπονήσεις στο πλαίσιο & τα γρανάζια μετάδοσης είναι σαφώς πολύ μεγάλες απ’ ότι θα ήταν με ένα ελαφρύτερο σασί..
Έτσι λοιπόν αφού αρκετά πράγματα επάνω στο ελικόπτερο παίρνουν βελτίωση και αφού ο χειμώνας έχει μέλλον ακόμη.. θα προχωρήσουμε σε δίαιτα αφαιρώντας κάποια εξαρτήματα, αντικαθιστώντας κάποια άλλα με ελαφρύτερα και κάνοντας αλλαγές με ειδικές κατασκευές σε κάποια καίρια σημεία τα οποία θα βοηθήσουν στην μείωση του συνολικού βάρους αλλά και κατα συνέπεια στην απόδοση της δύναμης στο στροφείο.
Ολοκληρώνοντας την 2η φάση με όλες αυτές τις μετατροπές θα έχουμε κερδίσει σημαντικά σε βάρος και θα είμαστε έτοιμοι για την 3η και τελευταία φάση ολοκληρώνοντας το project στο 100%.
Χρόνια πολλά από Ζάκυνθο.