Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.755 μηνύματα σε 11.354 θέματα από 5.948 Μέλη / Τελευταίο μέλος: giourgg.1
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 14 Δεκ 2017, 10:17:06

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 14 Δεκ 2017, 10:17:06

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Τελευταίες 10 φωνές:
Δευτέρα, 20 Νοέ 2017, 22:44:55
Τα βλέπω όλα πράσινα !!!
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 07:06]

από Phanislo
[Σήμερα στις 01:26]

[Χθες στις 22:54]

[Χθες στις 22:50]

[Χθες στις 21:31]

[Τρίτη, 12 Δεκ 2017, 21:42:30]

από red_baron
[Τρίτη, 12 Δεκ 2017, 20:26:17]

από 470lp
[Τρίτη, 12 Δεκ 2017, 18:39:15]

[Τρίτη, 12 Δεκ 2017, 10:53:05]

από dominicm
[Δευτέρα, 11 Δεκ 2017, 11:05:46]

από tritongr
[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 21:38:35]

από dhiotis
[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 12:49:29]

[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 11:52:52]

από sliver
[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 10:43:25]

από dominicm
[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 17:48:36]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5948
Τελευταίο: giourgg.1
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 285755
Σύνολο θεμάτων: 11354
Online σήμερα: 48
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 27
Συνολικά: 37
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Φωτιά σε Lipo εν πτήση. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] 2  Όλοι  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Φωτιά σε Lipo εν πτήση.  (Αναγνώστηκε 7353 φορές)
   
ichiban
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 59



Προφίλ
« στις: Κυριακή, 30 Νοέ 2014, 22:15:20 »

Σήμερα το μεσημέρι βρισκόμουν στο Ελληνικό και πετούσα ένα Somenzini YAK54 50cc.
To αεροπλάνο τροφοδοτείται από 2 Lipo 2200 zipy καινούριες μέσω ενός digi switch.
Πρός το τέλος της 4ης πτήσης και ενώ ο καιρός ήταν γκρίζος μου φάνηκε ότι άφηνε το αεροπλάνο λίγο λευκό καπνό και μετά από λίγα δευτερόλεπτα χάθηκε ο έλεγχος και έγινε το μοιραίο. Την στιγμή που έσκαγε στο έδαφος πλέον ο καπνός ήταν εμφανής, για κάποιο λόγο οι Lipo είχαν πάρει φωτιά, ίσως από το ''σφήνωμα'' στην άτρακτο για να μην κουνιούνται. Ευτυχώς δεν έσκασε και η λίγη βενζίνη που είχε το τανκ!


* IMG_20141130_151908.jpg (50.34 KB, 448x336 - εμφανίστηκε 717 φορές.)

* IMG_20141130_151901.jpg (39.08 KB, 448x336 - εμφανίστηκε 723 φορές.)
Καταγράφηκε
pagani
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 343


Kostas Laliotis


Προφίλ
« Απάντηση #1 στις: Κυριακή, 30 Νοέ 2014, 22:22:45 »

τον τελευταιο καιρο το συγκεκριμενο αεροσκαφος εχει τις ατυχιες του, φιλος το εκανε οδοντογλιφιδες και αυτος,  ναστε καλα θα φτιαξετε αλλο
Καταγράφηκε
johnraptor
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 412



Προφίλ
« Απάντηση #2 στις: Κυριακή, 30 Νοέ 2014, 22:36:25 »

Δεν έκανες ελέγχους να δεις τι έγινε? Έλεγχος διακόπτη σέρβο δέκτη κτλ.
Καταγράφηκε
ichiban
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 59



Προφίλ
« Απάντηση #3 στις: Κυριακή, 30 Νοέ 2014, 23:52:02 »

δουλεύουν τα πάντα εκτός από κάπια σέωο που χτύπησαν από την πτώση.Μάλλον πήρε φωτιά η μία από τις δύο και πρέπει να καιγόταν 1-2 λεπτά στον αέρα και μετά πήρα και η άλλη.


* IMG_20141130_205537.jpg (106.62 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 704 φορές.)
Καταγράφηκε
ant1971
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 469



Προφίλ
« Απάντηση #4 στις: Κυριακή, 30 Νοέ 2014, 23:52:09 »

αφου δεν ειχες τιποτα περιεργο με την πτωση του ή με το τανκ της βενζινης, εσυ να εισαι καλα και ολα τα αλλα ειναι δευτερα

το αρνητικο ειναι οτι δεν κατεληξες στον λογο της μπουρλοτιας worry

γιατι απλα με το στριμογμα των λιπο δεν μπορω να φανταστω οτι φτανεις τοσο ευκολα στο μπουμ!!!
Καταγράφηκε

η ασχολία με το ε/π συχνά είναι παράδεισος & κόλαση μαζί
ant1971
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 469



Προφίλ
« Απάντηση #5 στις: Κυριακή, 30 Νοέ 2014, 23:59:01 »

Πρωτου το σηκωσεις μετρησες τις μπαταριες?

Υπαρχει περιπτωση να ειχες παρατηρησει στο παρελθον τιποτα περιεργο σε καποια από δαυτες?

Περιεργο μπαλανς κελιων ή μετα από καποιο 24ωρο ή καποιες ωρες από την φορτιση παραξενη πτωση των volt (του στυλ 4,17 - 4,18 απο τα 4,21)?
Καταγράφηκε

η ασχολία με το ε/π συχνά είναι παράδεισος & κόλαση μαζί
Markhelis
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.749


Προσέχουμε για να έχουμε!!!


Προφίλ
« Απάντηση #6 στις: Δευτέρα, 1 Δεκ 2014, 01:58:03 »

Θεωρώ από κάποιο λόγο φούσκωσαν οι μπαταρίες και επειδή ήταν στριμωγμένες πιέστηκαν και πήραν φωτιά!!

Ευτυχώς γλύτωσες τα χειρότερα, να είσαι καλά να φτιάξεις άλλο!!  Thumbs up
Καταγράφηκε
ilias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.811



Προφίλ
« Απάντηση #7 στις: Δευτέρα, 1 Δεκ 2014, 07:22:55 »

Κριμα πολυ κριμα . Οι μπαταριες εδιναν ρευμα και οι δυο στον δεκτη ή μια για ηλεκτρονικη και μια για δεκτη;
Καταγράφηκε

Velox 26cc
Last down xxxl
PrecisionAerobatics Addiction
Polaris seaplane
Bard glider
TopModel CZ Stinger
Pilot Q.B. 10L
Tarot 450PRO V2 Flybarless
...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
vagg
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 40


Προφίλ
« Απάντηση #8 στις: Δευτέρα, 1 Δεκ 2014, 09:37:05 »

οι μπαταρίες δεν παίρνουν με το έτσι θέλω φωτιά ούτε με το στρίμωγμα ,παίρνουν π.χ. από βραχυκύκλωμα όπως η δική μου από πτώση
πιστέυω οτι υπήρχε βραχυκύκλωμα στήν μπαταρία ή στό κύκλωμα πού τροφοδοτεί
Καταγράφηκε
johnraptor
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 412



Προφίλ
« Απάντηση #9 στις: Δευτέρα, 1 Δεκ 2014, 19:07:14 »

γι αυτό λέω και εγώ σε κάθε πτώση να κάνουμε έναν έλεγχο για να δούμε από τι προήλθε η πτώση
Καταγράφηκε
AlexVag
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 621


Προφίλ
« Απάντηση #10 στις: Δευτέρα, 1 Δεκ 2014, 20:23:43 »

Αν οντως ηταν σε στενο μερος, απο το βαλε βγαλε υπαρχει περιπτωση να τραυματιστηκαν για γι'αυτο να εσκασαν. Επισης οταν τις εβγαζες για να "ξεσφινωσουν" μηπως τις τραβουσες απο τα καλωδια?
Καταγράφηκε
ilias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.811



Προφίλ
« Απάντηση #11 στις: Δευτέρα, 1 Δεκ 2014, 23:47:54 »

Σιγουρα πολλοι μπορει να ειναι οι λογοι που εγινε κατι τετοιο.
Πιθανον στα καλωδιακια του Balancer καποιο να κοπηκε και να βραχυκυκλωσε τα αλλα. ΕΙναι κατι που παρατηρειται συχνα
Καταγράφηκε

Velox 26cc
Last down xxxl
PrecisionAerobatics Addiction
Polaris seaplane
Bard glider
TopModel CZ Stinger
Pilot Q.B. 10L
Tarot 450PRO V2 Flybarless
...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
GeorgeC
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 258



Προφίλ
« Απάντηση #12 στις: Τρίτη, 2 Δεκ 2014, 12:03:10 »

]Αυτο θα πει: DISASTER!

Κριμα τετοια σκαφαρα (και μηχαναρα) να πηγαινουν ετσι...

Σκεψου εφεξης την απολυτη λυση Α123.
Καταγράφηκε
konanagno
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 128



Προφίλ
« Απάντηση #13 στις: Τρίτη, 2 Δεκ 2014, 12:23:52 »

]Αυτο θα πει: DISASTER!

Κριμα τετοια σκαφαρα (και μηχαναρα) να πηγαινουν ετσι...

Σκεψου εφεξης την απολυτη λυση Α123.

Ακριβώς..!!!!...ή LiFe straight...τίποτα πιο αξιόπιστο και ακίνδυνο....
Καταγράφηκε
ALPHA KILO
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 99



Προφίλ
« Απάντηση #14 στις: Τρίτη, 2 Δεκ 2014, 13:00:37 »

Αγαπητέ ichiban,

Τα συλλυπητήρια μου.
Καλό θα είναι όλοι να διδαχτούμε από όποια συμπεράσματα βγάλεις.
Η γνώμη μου είναι ότι είναι εξαιρετικά απίθανο να προκλήθηκε ανάφλεξη στα καλά καθούμενα από τις Lipo.
Οτιδήποτε έχεις ηλεκτρικό επάνω σε αεροπλάνο μπορεί κάποια στιγμή να βραχυκυκλώσει και να προκαλέσει τις συνθήκες που υποστηρίζουν το τρίγωνο της φωτιάς.
Σκέψου ότι ακόμα και μια πολύ σφιχτή ντίζα μπορεί να ζορίσει ένα servo και να το κάψει.
Εάν ήταν ηλεκτρικό το αεροπλάνο σου θα σου έλεγα σίγουρα να κοιτάξεις το ESC.
(O καπνός που περιγράφεις μου θύμισε πολλές περιπτώσεις με φλεγόμενα ESC) …το οποία μέχρι να φτάσουν στο έδαφος είχαν ανάψει και τις Lipo. 

Αρης
Καταγράφηκε
Σελίδες: [1] 2  Όλοι  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Φωτιά σε Lipo εν πτήση. « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.178 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.