Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.199 μηνύματα σε 12.375 θέματα από 6.237 Μέλη / Τελευταίο μέλος: SKRIM
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 28 Μάρ 2024, 11:03:19

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 28 Μάρ 2024, 11:03:19

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 01:40]

    από afilos
    [Χθες στις 21:49]

    [Χθες στις 21:25]

    από afilos
    [Χθες στις 14:52]

    από hpergm
    [Χθες στις 10:46]

    [Χθες στις 07:32]

    από 3DJunk
    [Τρίτη, 26 Μάρ 2024, 16:49:01]

    [Κυριακή, 24 Μάρ 2024, 21:58:01]

    από chris 1975
    [Παρασκευή, 22 Μάρ 2024, 17:25:32]

    από dominicm
    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 19:24:15]

    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 17:48:59]

    [Δευτέρα, 18 Μάρ 2024, 23:05:57]

    από viper1
    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 13:18:58]

    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 12:46:42]

    [Σάββατο, 16 Μάρ 2024, 15:32:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6237
    Τελευταίο: SKRIM
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304199
    Σύνολο θεμάτων: 12375
    Online σήμερα: 92
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 63
    Συνολικά: 64
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 ... 16 17 18 [19] 20 21 22 ... 37     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Top Flite FW190 A3 ARF για 50cc  (Αναγνώστηκε 125796 φορές)
    gliderguider
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 264


    Νίκος Βουλουμάνος


    « Απάντηση #270 στις: Τετάρτη, 24 Δεκ 2014, 09:12:32 »

    Φίλε Εκτορα σούπερ!Για πές μας τι βάρος έχει μόνο το φαν?Για να υπολογίσω ξανα το ευαισθητο CG μου  GrinΕίναι αρκετά φλάτ το σημείο που θα πατήσει το back plate του σπινερ?
    Οσο αναφορά απο κόλα για μένα μετα απο πολλά τρελά τεστ κατέληξα μακράν --ριτηνη και cotton flocks( κομματάκια βαμβακι) τα βρίσκεις νεοτεξ!Ουτε με σκαρπέλο δεν ξεκολάει !Και ελαφρύ!Το εποξόλ είναι πολύ βαρύ υλικό γιατί είναι στόκος! buck2
    Βεβαια τρήψιμο με γιαλοχαρτο πριν καθάρισμα με ασετόν μετά και κόλημα.Επίσης περνάς και πανάκια κομματάκια μετά με ριτήνη! Thumbs up

    Συμφωνώ απόλυτα με τον Αργύρη. Ρητίνη με cotton flock (τριμμα μπαμπακιού που την "οπλίζει") και colloidal silica, για να γίνει παχύρρευστη. Μιλάμε να γίνει το ιξώδες της σαν αυτό του γράσσου. Να την πιάνεις με σπάτουλα και να μην τρέχει καθόλου. Γυαλοχάρτισμα λοιπον στά σημεία κόλλησης, καθάρισμα καλό με ασετόν, τοποθέτηση του νομέα στη θέση του με την πάστα που φτιάξαμε και κατόπιν, με ενα εργαλειάκι φτιαγμένο απο κόντρα πλακε, δημιουργία "φιλέτων" από την πάστα που φτιάξαμε και απο τις δυο πλευρές του νομέα, αν αυτό ειναι εφικτό. Μόλις το υλικό γινει tack free, δηλαδή να ακουμπάμε το δαχτυλό μας, να το "αρπάζει" αλλά να μην αφήνει υπολείμματα πάνω του, εφαρμογή υφασμάτων που θα δεσουν ακόμη περισσότερο την κόλληση. Αν δεν μπορούμε να περιμένουμε να γίνει tack free, την επόμενη μέρα ελαφρύ πάλι γυαλοχάρτισμα στα φιλέτα για να φύγει το amine blush, υποπροϊόν του πολυμερισμού. Η φωτο παρακάτω δείχνει τέτοια φιλέτα epoxy στη σέσουλα της πρύμης ενος σκάφους.


    * SUGARSCOOP INNER.jpg (34.62 KB, 500x334 - εμφανίστηκε 815 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Seize your day!
    mihelone
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 347



    « Απάντηση #271 στις: Τετάρτη, 24 Δεκ 2014, 09:13:58 »


    5. Τέλος, μην ξεχνάμε ότι δεν είναι μόνον το stack της εισαγωγής, αλλά και η πλαϊνή τρύπα του διαφράγματος που διαβάζει ατμοσφαιρική. Αυτή;;

    κ
    Καλημερα.
    Για τη συγκεκριμενη τρυπα κολλας niple πανω στο μεταλλικο καπακι και στη συνεχεια με σωληνα καυσιμου το βγαζεις μεσα στην ατρακτο, υπαρχουν φωτο και βιντεο γι' αυτο απλως τωρα δεν τα εχω προχειρα...
    Καταγράφηκε
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.044



    « Απάντηση #272 στις: Τετάρτη, 24 Δεκ 2014, 09:24:02 »

    Ευχαριστούμε για τις συμβουλές κύριοι!!
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.404



    « Απάντηση #273 στις: Τετάρτη, 24 Δεκ 2014, 09:46:21 »


    5. Τέλος, μην ξεχνάμε ότι δεν είναι μόνον το stack της εισαγωγής, αλλά και η πλαϊνή τρύπα του διαφράγματος που διαβάζει ατμοσφαιρική. Αυτή;;

    κ
    Καλημερα.
    Για τη συγκεκριμενη τρυπα κολλας niple πανω στο μεταλλικο καπακι και στη συνεχεια με σωληνα καυσιμου το βγαζεις μεσα στην ατρακτο, υπαρχουν φωτο και βιντεο γι' αυτο απλως τωρα δεν τα εχω προχειρα...

    Στην δική μου περίπτωση αυτή η λύση με το σωληνάκι δεν είχε δουλέψει ικανοποιητικά, ενδεχομένως να υπήρχαν διαφορές πίεσης και εντός της ατράκτου?

    Η λύση που έχει δουλέψει είναι πολύ πιο απλή: ένα μεταλλικό χιτώνιο 0,5 χιλ (π.χ. από κουτάκι αναψυκτικού) ώστε τα αερορεύματα εντός του cowl να μην επηρρεάζουν το μίγμα



    Καταγράφηκε

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.044



    « Απάντηση #274 στις: Τετάρτη, 24 Δεκ 2014, 15:39:52 »

    Τελικά προμηθευτήκαμε το βεντιλατέρ και μετά από 2 λεπτά είχε βγεί η φτερωτή από πάνω και περάστηκε προσωρινά πάνω στη μηχανή. Το μόνο πρόβλημα είναι ότι για την αριστερόστροφη μηχανή σπρώχνει τον αέρα πίσω (ΟΚ) αλλά τελικά οι αεροτομές των πτερυγίων θα πρέπει να ταξιδεύουν ... αντίθετα (trailing edge first). Αυτό σημαίνει ότι χάνεται η απόδοση αλλά... δε μας πειράζει - ας φυσάει κάτι τις λιγότερο.

    Μετρώντας τις στροφές του μοτέρ του βεντιλατέρ, βρήκαμε ότι το μοτέρ γυρίζει στις 1,600 περίπου. ’ρα, τα 60W παίζουν λίγο πιο πάνω από το ρελαντί. Πιο ψηλά - είδομεν! Οι αντίστροφες αεροτομές θα δώσουν πιο πολύ drag, αλλά από την άλλη δε θα "παίζει" όλο το μήκος των πτερυγίων - μόνον το 75% (25% καλύπτεται από το χείλος προσβολής του cowl... Ίσως αυτό και να εξισορροπήσει την απορρόφηση ιπποδύναμης...

    Από εδώ και κάτω, θέλει τόρνο.


    * DSC_4054.jpg (50.71 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 761 φορές.)

    * DSC_4058.jpg (21.59 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 773 φορές.)

    * DSC_4057.jpg (18.22 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 774 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 24 Δεκ 2014, 22:44:24 από hpergm » Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.751



    WWW
    « Απάντηση #275 στις: Τετάρτη, 24 Δεκ 2014, 21:47:54 »

    ’ψογο!!Δείχνει τέλειο μέσα στο cowl! και το καλό είναι πως μου κάνει και μένα γιατί το μοτερ μου είναι δεξιόστροφο!Απο βάρος τι παίζει?DUCTED FAN το κάναμε! Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Haris Andronis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 192


    1st Dream - Minare


    « Απάντηση #276 στις: Τετάρτη, 24 Δεκ 2014, 21:57:38 »

    χΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑ Ducted Fan το κάναμε :-)

    Πολύ ωραία δουλειά μπράβο !
    Καταγράφηκε
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.044



    « Απάντηση #277 στις: Τετάρτη, 24 Δεκ 2014, 22:47:48 »

    ’ψογο!!Δείχνει τέλειο μέσα στο cowl! και το καλό είναι πως μου κάνει και μένα γιατί το μοτερ μου είναι δεξιόστροφο!Απο βάρος τι παίζει?DUCTED FAN το κάναμε! Thumbs up

    Thanks Αργύρη, αλλά δυστυχώς η φωτογραφία είναι "κλεμμένη"  Huh. Το fan τελικά δε μπαίνει αρκετά μέσα ώστε τα tips να αποφύγουν το χείλος του cowl (βλ. άκρη αριστερά, το cowl δεν είναι περασμένο αρκετά στην άτρακτο - θέλει 2-3cm ακόμα.

    Οπότε γι'αυτό λέμε ότι θέλει τόρνο - πρέπει να "κατέβουν" τα πτερύγια περίπου 6-8mm..  Ντροπή

    Πολύ ωραία δουλειά μπράβο !

    Ευχαριστούμε Χάρη! Κάτσε βέβαια να δουλέψει...
    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 27 Δεκ 2014, 22:20:11 από hpergm » Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.044



    « Απάντηση #278 στις: Δευτέρα, 29 Δεκ 2014, 19:59:51 »

    Μέχρι να έρθει ο μετρητικός εξοπλισμός για να συνεχίσουμε το στρώσιμο/γνωριμία με τον radial, είπαμε να προχωρήσουμε μερικές δουλίτσες στο σκαρί...
    Κυρίως, να τελειώνουμε την ουρά για να κάνουμε ζύγισμα με τη μηχανή επάνω, και κάποιες κοσμητικές λεπτομέρειες.

    Πρώτον, σύνδεση συστήματος κατευθυντικότητας του ουραίου. Εδώ, αναγκαστήκαμε να χρησιμοποιήσουμε ξεχωριστό servo διότι η κίνηση του rudder δίδεται με "μονόριχτη" μακριά μεταλλική ντίζα - πράγμα που σημαίνει ότι η σωστή γεωμετρία κινήσεων προϋποθέτει το rudder servo να είναι offset προς τη μία πλευρά της ατράκτου. Οπότε, δε γίνονταν να κλέψουμε κίνηση κατευθείαν από αυτό με τα συρματόσχοινα.

    Χρησιμοποιήθηκαν ελατήρια για να παίρνουν τα μπόσικα όταν ο ουραίος σηκώνεται. Σε flight mode προσγείωσης, το servo στριψίματος θα είναι slave στο rudder. Κατά την πτήση, θα το απενεργοποιούμε.


    * DSC_4115.jpg (63.7 KB, 426x640 - εμφανίστηκε 622 φορές.)

    * DSC_4113.jpg (58.8 KB, 426x640 - εμφανίστηκε 619 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.044



    « Απάντηση #279 στις: Δευτέρα, 29 Δεκ 2014, 20:06:05 »

    Κολλήθηκαν οι ντίζες για την ουρά από τη μεριά της ατράκτου, και βάφτηκαν τα horn και οι ντίζες από τη μεριά της ουράς για να "κρύβονται" όσο γίνεται.


    * DSC_4119.jpg (40.33 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 611 φορές.)

    * DSC_4123.jpg (18.07 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 617 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.044



    « Απάντηση #280 στις: Δευτέρα, 29 Δεκ 2014, 20:11:14 »

    Όλα τα βιδάκια που φαίνονται στα φτερά βάφτηκαν και αυτά, όπως επίσης και οι ντίζες των ailerons και flaps - οι οποίες σημειωτέον αλλάχθηκαν από κολλητές 4-40 που δίνει η Top Flite σε βιδωτές Μ3 για να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο (δυστυχώς δε γλυτώσαμε τις κολλητές για τις επιφάνειες τις ουράς..)


    * DSC_4110.jpg (39.87 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 599 φορές.)

    * DSC_4111.jpg (24.07 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 601 φορές.)

    * DSC_4122.jpg (15.15 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 609 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.044



    « Απάντηση #281 στις: Δευτέρα, 29 Δεκ 2014, 20:14:13 »

    Τέλος, σκεφτόμαστε πολύ το cooling του κινητήρα..

    Ανακαλύψαμε ένα εξαιρετικό αερομοντελιστικό εύρημα στο Leroy Merlin (1 Ευρώ?) - αλουμινένια gills! Ότι πρέπει για cheater holes στο κάτω μέρος του cowl.


    * DSC_4120.jpg (78.02 KB, 426x640 - εμφανίστηκε 607 φορές.)

    * DSC_4121.jpg (38.78 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 614 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.044



    « Απάντηση #282 στις: Τρίτη, 30 Δεκ 2014, 21:14:00 »

    Ένα πράγμα που μας απασχολούσε από την αρχή (και ξεχάσαμε παραπάνω να αναφέρουμε) είναι ότι η Top Flite δίνει το stab κολλητό, παρ΄όλο που αυτό είναι διαιρούμενο και χρησιμοποιεί 2 αλουμινένια tubes για στήριξη. Πιστεύουμε ότι το κάνανε είτε για να μη φαίνονται βίδες στο root rib (όπως στα ακροβατικά) είτε για εξοικονόμηση βάρους (να γλυτώσει υποδομή/ενισχύσεις/βίδες).

    Εν πάσει περιπτώσει, αυτό που μας ενδιαφέρει είναι να μπορούμε να αντικαταστήσουμε τη ουρά (υπάρχουν ανταλλακτικά) χωρίς να "σφάξουμε" την άτρακτο σε περίπτωση σπασίματος (μεταφοράς/προσγείωσης/βλακείας), διαλύοντας κολλήσεις με epoxy. Αποφασίσαμε να μην κολλήσουμε τίποτα και να κάνουμε μια ακόμα πατέντα για removable stab.

    Απλά τρυπήσαμε το stab στο μπροστινό tube (το πίσω φέρει και τα περισσότερα φορτία, δε θέλαμε να το αποδυναμώσουμε), βάλαμε εσωτερικά ενίσχυση από ply 0.5mm για να μη "μασάει" η βίδα μεταξύ  του skin και του εποξικού tube και τρυπήσαμε τα tubes για ξυλόβιδες. Δείχνει να αντέχει, δεν αφήνει διάκενα και δεν έχει τζόγους. Για αντοχή σε βάθος χρόνου, θα ενισχύσουμε τις τρύπες της ατράκτου (εκεί που περνάνε τα tubes, δεν έχει εποξικό σωλήνα..) με λεπτή CA να γίνουν "πέτρα" και να μην ανοίξουν με τους κραδασμούς.


    * DSC_4124.jpg (19.73 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 546 φορές.)

    * DSC_4127.jpg (27.8 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 548 φορές.)

    * DSC_4129.jpg (26.83 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 553 φορές.)

    * DSC_4131.jpg (16.67 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 537 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 8 Ιαν 2015, 09:15:03 από hpergm » Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.044



    « Απάντηση #283 στις: Τρίτη, 30 Δεκ 2014, 21:19:06 »

    Έφτασε και ο μετρητικός εξοπλισμός και ξαναστήσαμε το test stand με φούλ δυνατότητα Live μετρήσεων και logging (rpm και ξεχωριστά cylinder temps).

    Τα μετρητικά είναι τώρα βιδωμένα πάνω στο stand ώστε να μπορούμε να του δίνουμε κλίσεις και να βλέπουμε αλλαγές στη συμπεριφορά της μηχανής.

    Απλά, τώρα βρήκε να χιονίσει;;;;!~?  Θυμός


    * DSC_4134.jpg (66.47 KB, 426x640 - εμφανίστηκε 488 φορές.)

    * DSC_4135.jpg (35.93 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 476 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 31 Δεκ 2014, 12:07:07 από hpergm » Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.044



    « Απάντηση #284 στις: Τετάρτη, 7 Ιαν 2015, 22:29:09 »

    Ευτυχώς ο καιρός βελτιώθηκε πρόσκαιρα εχθές και δοκιμάστηκε η μηχανή με το θερμογραφικό εξοπλισμό και διάφορες άλλες τροποποιήσεις στη ρύθμιση.

    Κατ'αρχάς μπήκε το μπουζάκι της Saito με το μικρό διάκενο στον πάνω κύλινδρο, ενώ τα 2 Rcexl με τα μεγάλα διάκενα μπήκαν στους 2 κάτω.

    Σημ. Μετά από ενδελεχή έλεγχο του SP-2 μάλλον καταλήξαμε ότι αυτό δεν έχανε από το σώμα - όπως γράψαμε 2 σελίδες πρίν- αλλά από ανεπαρκές σφίξιμο.

    Αυτό για να αποφεύγονται τα λαδώματα στα μπουζί των τελευταίων τα οποία και δημιουργούν misfires (τυχαίος καταπνιγμός σπινθηρισμών = χαμηλότερες θερμοκρασίες και ισχύς) τα οποία και είδαμε στα αρχικά runs.

    Επίσης, μειώσαμε την αναλογία λαδιού και χρησιμοποιήσαμε Castrol Power 1 Racing (το πρώην... TTS) και για να μειώσουμε τη "λαδίλα" που βγάζει το Klotz (παραείναι καλό λάδι!!) και τη συνολική ποσότητα λαδιού για να βελτιώσουμε την καύση και να μειώσουμε τις πιθανότητες μπουκώματος των μπουζί..

    Η συμπεριφορά βελτιώθηκε δραματικά, ιδίως όταν το καρμπυρατέρ ρυθμίστηκε... με τις θερμοκρασίες (και όχι με το αυτί ή τις στροφές). Εδώ, η χρήση του 3πλού θερμόμετρου επαφής είναι καθοριστική! Λίγο προς το πλούσιο, η μηχανή δε συνεργάζεται.. Βγάζει συνεχώς αμφίρροπα misfires. Το κόλπο είναι να ρυθμίσει κανείς τη μικρή βελόνα (η μεγάλη ακούει μόνον στο top 5% της καμπύλης...) γύρω στο 50-75% του γκαζιού κοιτώντας θερμοκρασίες και όχι στροφές: στην τέλεια ρύθμιση, όλες οι θερμοκρασίες έρχονται πολύ κοντά η μία στην άλλη. Αυτό δε σημαίνει απαραίτητα και max στροφές, διότι εδώ πάμε να ομογενοποιήσουμε συμπεριφορά κυλίνδρων (δηλ. τα όποια misfires) και όχι απόδοση. Δηλαδή όλοι οι κύλινδροι να έχουν τα ίδια misfires και όχι ο ένας λιγότερα με τον άλλο περισσότερα (όμως, και στις 2 περιπτώσεις οι στροφές είναι ίδιες! - τελείως άλλη αντιμετώπιση από μονοκύλινδρο..)  Εκπληξη. Είναι... η φιλοσόφιση που λέγαμε με το φίλο W1ndsurfer...  angel

    Επίσης, επειδή το καύσιμο έχει αρκετά μακρύτερη διαδρομή από ότι ένας μονοκύλινδρος, πρέπει να είμαστε υπομονετικοί με τις ρυθμίσεις - αλλαγές στις βελόνες ή περιστροφή της μηχανής χρειάζονται αρκετά δευτερόλεπτα να "φανούν" (βλ. βίντεο).

    Στο τέλος όμως, καταφέραμε τη μηχανή να εξισορροπήσει θερμοκρασίες κυλίνδρων και ανέβασε 6,700 με την 22x10. Μέχρι όμως να φτάσουμε εκεί, ταλαιπωρηθήκαμε να καταλάβουμε πως διαβάζεται η R3.. Βασική προϋπόθεση, πέραν της παραπάνω ειδικής ρύθμισης, είναι η καλή προθέρμανση (μιλάμε για μερικά λεπτά φούλ γκάζι στο έδαφος) να ζεστάνει κάσα και έτσι να εξαερώνει το μείγμα καλά στον προθάλαμο εισαγωγής όταν αυτό "χτυπά" στα τοιχώματα μέσα.

    Βίντεο (sorry για την ποιότητα, ξέμεινε η βιντεοκάμερα από μπαταρία λόγω κρύου βοριά στο Ελληνικό και χρησιμοποιήσαμε κινητό όπου μπορούσαμε, με το 1 χέρι να βαστάει throttle και το άλλο να κρατάει το stand...):



    Μόλις ξαναφτιάξει ο καιρός θα ακολουθήσει κανονικό βίντεο.
    « Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 8 Ιαν 2015, 09:16:00 από hpergm » Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    Σελίδες: 1 ... 16 17 18 [19] 20 21 22 ... 37     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Top Flite FW190 A3 ARF για 50cc
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.079 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.