Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.416 μηνύματα σε 12.383 θέματα από 6.240 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 2 Μάι 2024, 00:47:38

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 2 Μάι 2024, 00:47:38

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:30]

    από dominicm
    [Χθες στις 09:15]

    από Demetre
    [Χθες στις 06:22]

    από geoli
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 20:29:39]

    από jnkmilos
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 00:26:02]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:17:30]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:16:39]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6240
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304416
    Σύνολο θεμάτων: 12383
    Online σήμερα: 57
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 51
    Συνολικά: 52
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 ... 18 19 20 [21] 22 23 24 ... 37     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Top Flite FW190 A3 ARF για 50cc  (Αναγνώστηκε 126061 φορές)
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #300 στις: Σάββατο, 17 Ιαν 2015, 13:05:45 »

    Η μηχανή μπήκε ξανά επάνω για να πάρουμε μια ιδέα του κέντρου βάρους. Φαίνεται να ζυγίζει, αλλά βέβαια υπάρχει και το cockpit, η ανάφλεξη, μπαταρίες, κλπ...

    (Βασικά για χαλβάδιασμα...  Χαμόγελο )


    * 2015-01-17 12.57.15.jpg (48.89 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 604 φορές.)

    * 2015-01-17 12.58.00.jpg (42.59 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 584 φορές.)

    * 2015-01-17 12.57.28.jpg (46.84 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 582 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #301 στις: Σάββατο, 17 Ιαν 2015, 13:12:41 »

    Σημασία τώρα στο cowl. Πρώτα απ'όλα planning για το baffling.

    Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό για αυτό το αεροπλάνο και τέτοιες μηχανές (βενζίνες) διότι σηκώνουν θερμοκρασίες ενώ δεν προσφέρονται και πολλές έξοδοι αέρα γύρω-γύρω για όλους τους κυλίνδρους...

    Οπότε για να τηρήσει κανείς αναλογία 1:3 - 1:4 εισόδου-εξόδου, μπορεί μόνον να μικρύνει την είσοδο - έχοντας δεδομένες τις διατομές εξόδου (για να μη σφαχτεί το scale....  Ντροπή)

    Ξεκινάμε τυπώνοντας το σχέδιο της μηχανής από το φυλλάδιο οδηγιών, σε κλίμακα 1:1 και σχεδιάζουμε επάνω του τα ανοίγματα του baffle (π.χ. στο Word). Μετά κόβουμε στις γραμμές πάνω σε χοντρό χαρτόνι για τις πρώτες δοκιμές.



    * 2015-01-17 12.15.26.jpg (46.15 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 563 φορές.)

    * 2015-01-17 12.46.33.jpg (23.07 KB, 360x480 - εμφανίστηκε 572 φορές.)

    * 2015-01-17 12.46.37.jpg (21.37 KB, 360x480 - εμφανίστηκε 566 φορές.)

    * 2015-01-17 12.47.47.jpg (26.62 KB, 360x480 - εμφανίστηκε 565 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 25 Ιαν 2015, 15:09:57 από hpergm » Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #302 στις: Σάββατο, 17 Ιαν 2015, 18:20:38 »

    Μετά από μερικά κόψε-ράψε, το template μπήκε στο cowl ακριβώς..  Cheesy

    Θα κοπεί είτε από αλουμίνιο είτε από κόντρα πλακέ 2mm (το χρειαζόμαστε το βάρος εκεί μπροστά) και θα βαφτεί μαύρο. Για να μη δείχνει "άδειο" σκεφτόμαστε τώρα πώς θα "αντιγράψουμε" άλλους 6 μισούς κυλίνδρους Saito να κολλήσουμε ανάμεσα στους 3 πραγματικούς για να δείχνει πιο... γεμάτος radial! Τα ωστήρια θα τα αντιγράψουμε εύκολα από αλουμινένιο σωληνάκι.Τα fins είναι το δύσκολο.

    Λύσεις:
    1. Χτίσιμο από ξύλο (κάπως) - αλλά πολλή δουλειά για τεμπέλιδες σαν και εμάς  Huh
    2. Replica radial από την Top Flite ή άλλη εταιρία - που θα χρειαστεί "σφάξιμο" και με διαφορετικό σχήμα κυλίνδρων όμως... http://manuals.hobbico.com/top/topq7903-manual.pdf
    3. Williams Brothers κύλινδροι: http://www.williamsbrothersmodelproducts.com/pw.jpg, πάλι με διαφορετικό σχήμα κυλίνδρων
    4. Ξεπατίκωμα των Saito με κάποιο mould και φτιάξιμο με resin. Αυτό θα ήταν και το καλύτερο... Δανείζει κανείς κύλινδρο από Saito 120??  Tongue

    Είμαστε ανοικτοί σε άλλες ιδέες από τους resident scale masters!

    Υ.Γ. Για τους... nerds (W1 - ακούς;Wink, ο πραγματικός BMW ήταν 14-κύλινδρος που σημαίνει 7 κυλίνδρους ανά σειρά. Παραπάνω αναφέρουμε 9 - και κάτι άλλο για να μας τη λένε...  Tongue


    * DSC_4235.jpg (31.03 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 550 φορές.)

    * DSC_4236.jpg (26.23 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 558 φορές.)

    * 2015-01-17 17.55.55.jpg (28.46 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 550 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 17 Ιαν 2015, 18:35:46 από hpergm » Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.759



    WWW
    « Απάντηση #303 στις: Σάββατο, 17 Ιαν 2015, 23:34:05 »

    Σουπερ φίλε Εκτωρα!Τους κυλίνδρους μπορεις να τους καλουπώσεις σε λάστιχο και να χητέυσεις μονο το πολύ μπροστινό κομμάτι του κινητηρα με τις ψίκτρες και να τα κολήσεις στο ξύλο του baffle.Υπάρχει λαστιχο σαν πλαστελινη αποτελειτε απο δυο μερη υλικών και τα πλάθεις στο χερι σαν πλαστελίνη.Το πατας με το χερι και οταν στεγνωσει σε λιγα λεπτα το ξεκολάς και ριχνεις πολυουρεθανικη ριτηνη!Αμα θες εχω στο μαγαζι να σου δώσω.Εγω εαν το είχα θα το έκανα 6 κυλινδρο να φαίνεται και ας ηταν λαθος σε αριθμό.Θα ηταν συμετρικό όμως στο ματι!

    Με την Φανα τι θα κάνεις χωράει?

    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.404



    « Απάντηση #304 στις: Κυριακή, 18 Ιαν 2015, 07:15:56 »

    Εγω εαν το είχα θα το έκανα 6 κυλινδρο να φαίνεται και ας ηταν λαθος σε αριθμό.Θα ηταν συμετρικό όμως στο ματι!


    ΑΙΣΧΟΣ Αργύρη, τι είναι αυτά που λες στον άνθρωπο !!

    Ακους εκεί Fw-190 A2/3 με BMW 6-κύλινδρη  Θυμός

    Έκτωρα σε προειδοποιώ αν κάνεις τέτοια ιεροσυλία θα ποστάρω κάθε μέρα την Conchita μέχρι να το διορθώσεις  Grin
    Καταγράφηκε

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.759



    WWW
    « Απάντηση #305 στις: Κυριακή, 18 Ιαν 2015, 14:52:47 »

     Grin Grin χαχαχα εχεις δίκιο αλλά η επόμενη επιλογή είναι αυτό! και οι τραπεζες δεν δινουν Μοντελοδάνεια πλέον.χαχαχα
    Φοριέται και στον λαιμό σαν κόσμημα!

    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Aris M.
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 211



    WWW
    « Απάντηση #306 στις: Κυριακή, 18 Ιαν 2015, 15:23:50 »

    Grin Grin χαχαχα εχεις δίκιο αλλά η επόμενη επιλογή είναι αυτό! και οι τραπεζες δεν δινουν Μοντελοδάνεια πλέον.χαχαχα
    Φοριέται και στον λαιμό σαν κόσμημα!




    Εχω μια απορία.... Για το αεροπλανάκι μου κανει;;;; Grin Grin Grin Ποοολύ αστείο Ποοολύ αστείο Ποοολύ αστείο


    * image.jpg (101.58 KB, 640x478 - εμφανίστηκε 471 φορές.)
    Καταγράφηκε

    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.759



    WWW
    « Απάντηση #307 στις: Κυριακή, 18 Ιαν 2015, 15:49:12 »

     Thumbs upΘα πρέπει να πάς τις μπαταρίες πίσω, κατα τα άλλα  όταν θα ερχεται προς τα εσένα θα πρεπει να το συνηθήσεις λιγο γιατί δεν θα βλέπεις το μοντέλο καθόλου!χαχαχα Grin Grin Thumbs up Thumbs upΕπίσης λιγο EXPO στο γκάζι για την ροπή!
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Aris M.
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 211



    WWW
    « Απάντηση #308 στις: Κυριακή, 18 Ιαν 2015, 15:56:00 »

    Θεός!!!! Respect!!!
    Καταγράφηκε

    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #309 στις: Κυριακή, 18 Ιαν 2015, 18:18:21 »

    Όσο οι αγαπητοί συμφορουμίτες σκέφτονται μοντελοδάνεια και βαζελίνη (λόγω διαφοράς... μεγεθών  devil) προχωρήσαμε στην πρώτη κόλληση του cowl στο στεφάνι στήριξής του.

    Αφού λοιπόν ευθυγραμμήσαμε, γυαλοχαρτάραμε το GFRP εκεί που θα πατήσει το ply ring και καθαρίσαμε με ασετόν, βάλαμε (τελικά) "οικιακή" epoxy 2 ωρών με microfibers. Αυτό για το πρώτο tack, να κάτσει ευθυγραμμισμένο. Βάλαμε και λάστιχα για περισσότερη πίεση.

    Οι οδηγίες μας καθοδηγούν έξυπνα να "φορέσουμε προφυλακτικό" στην άτρακτο (τη σακκούλα του cowl) για να μην κολλήσουν εκεί εποξικές που έχουν περισσέψει. Μας θύμισε αυτό το βίντεο... Αμερικάνικης πρακτικότητας:



    Μετά, θα φτιάξουμε fillet γύρω-γύρω (δεν εφάπτεται καλά το ring σε όλη την περιφέρεια του cowl....  Sad ), πάλι με ενίσχυση microfibers - και όποιος αντέξει...
    (βλ. τη "Hysol του φτωχού").


    * DSC_4243.jpg (29.82 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 455 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #310 στις: Κυριακή, 18 Ιαν 2015, 18:30:30 »

    Όσο περιμένουμε την epoxy να δέσει - και μη μπορώντας να πειράξουμε το αεροπλάνο, επιδοθήκαμε σε... δοκιμές φινιρίσματος (καθότι αρχάριοι scale-άδες).

    Πήραμε κομμάτια Balsa 4mm και φτιάξαμε ένα board το οποίο και ντύσαμε με spare monokote σαν και αυτό του αεροπλάνου - με την ιδέα να δοκιμάσουμε τεχνικές panelling και πριτσινιών να δούμε τί μπορεί να παίξει αληθοφανώς...

    Ξεκινήσαμε σε ψιλό συρματάκι κουζίνας, με το οποίο και περάσαμε όλο το panel να αγριέψει λίγο το monokote. Μετά, χρησιμοποιήσαμε χάρακα και το warbird template της TopFlite να τραβήξουμε γραμμές και πριτσίνια πάνω στη μαλακή Balsa. Αρχικά χρησιμοποιήσαμε μαρκαδόρους, όμως αυτοί μας έδωσαν.. πολύ contrast και χαμηλή αληθοφάνεια.

    Το καλύτερο αποτέλεσμα το πήραμε χρησιμοποιώντας μηχανικό μολύβι το οποίο "χαράσει" λίγο τη balsa και αφήνει αληθοφανέστατη σκίαση στο panel line πάνω στο ανοικτόχρωμο monokote. Μετά, λίγο ξυσμένο pastel  - όπως μας συμβούλεψαν οι dgiatr και panioul- και πέρασμα με το δάκτυλο (ή με λίγο νερό ή με οινόπνευμα) και τέλος σκούπισμα με χαρτί κουζίνας- και οι γραμμές και τα πριτσίνια "πετάγονται" στη ζωή.

    Τα πράγματα είναι λίγο πιο δύσκολα στο σκουρόχρωμο Monokote διότι εκεί το μολύβι δε δίνει contrast. Εκεί χρησιμοποιήσαμε ασημένιο μαρκαδοράκι με λεπτή μύτη, το οποίο και σκουπίσαμε επισταμένως αμέσως μετά το πέρασμα - αφήνοντας έτσι μια πολύ λεπτή γραμμή εντός της "χαρακιάς" - η οποία και έχει τυχαία σβησίματα.. Μείναμε ικανοποιημένοι. Μένει όμως να δούμε πώς αυτή η τεχνική θα περάσει πάνω στο 3-διάστατο αεροπλάνο, με τις λεπτότερες balsa, κλπ, κλπ..


    * DSC_4239.jpg (53.45 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 444 φορές.)

    * DSC_4240.jpg (41.39 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 440 φορές.)

    * DSC_4241.jpg (24.58 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 451 φορές.)

    * DSC_4242.jpg (28.43 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 445 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #311 στις: Κυριακή, 18 Ιαν 2015, 19:14:31 »

    Μία πρώτη προσπάθεια στο ακροπτερύγιο (sorry για τον κακό φωτισμό..).

    Το καλό με την τεχνική αυτή είναι ότι ένα πέρασμα με ασετόν και μετά σιδέρωμα - το όποιο λάθος διορθώνεται..
    Για τελικό αποτέλεσμα, θα πέσει βερνίκι matt να τα κάνει seal.


    * DSC_4246.jpg (8.24 KB, 320x480 - εμφανίστηκε 448 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #312 στις: Σάββατο, 24 Ιαν 2015, 19:25:35 »

    Αυτό το ΣΚ, μια στάση για "νοικοκύρεμα": Επειδή θα πρέπει να κάνουμε πολλή δουλειά στην άτρακτο από εδώ και εμπρός - χωρίς να έχουμε φτερά με retracts επάνω λόγω χώρου- έπρεπε να φτιάξουμε μια βάση. Η βάση θα χρησιμεύει και ως βάση μεταφοράς μέσα στο αυτοκίνητο και στησίματος στο μοντελοδρόμιο για να βάζουμε φτερό, συνδέουμε καλώδια και πνευματικά χωρίς τραυματισμούς του αεροπλάνου.

    Πήραμε μπλέ φύλλο EPS, μετρήσαμε, κόψαμε και κολλήσαμε τα κομμάτια με κρυσταλλιζέ Ατλακόλ (δηλ... Canopy glue) και τη βοήθεια οδοντογλυφίδων. Μόλις στεγνώσει η κόλλα δε θα φαίνεται. Κόστος ~9€.

    Υπολειπόμενα προβλήματα:
    1. Η βάση είναι ελαφριά - οπότε με αέρα θα την ψάχνουμε στο μοντελοδρόμιο..  Huh
    2. Θα πρέπει κάπως να μπορούμε να μεταφέρουμε το μοντέλο μέ αυτήν. Χρειάζονται δηλ. κάποια Velcro bands και κάποια μακρυά υφασμάτινα(?) "χερούλια". Τα ψάχνουμε...
    3. Σε οποιαδήποτε επιφάνεια εκτός τσιμέντου (βλ. χώμα με πέτρες) θα διαλύεται... Θέλει κάτι από κάτω ίσως..
    4. Όταν ετοιμάζουμε το μοντέλο, θα πρέπει να βάλουμε πρώτα το φτερό επάνω και μετά να συνδέσουμε ηλεκτρονικά και αέρα. Για να κάτσει όμως το μοντέλο στα "πόδια" του όταν το βγάλουμε από πάνω και το γυρίσουμε, θα πρέπει να υπάρχει αέρας στο σύστημα για να προεκταθούν τα σκέλη. Το πρόβλημα είναι ότι η βαλβίδα πλήρωσης είναι από πάνω, στο gun hood - πάνω στο οποίο στηρίζεται το αεροπλάνο ανάποδα στη βάση..  Undecided

    Μετά από μερική σκέψη, αποφασίσαμε να λύσουμε τα παραπάνω προβλήματα (βάρος, στιβαρότητα, αντοχή) μέσω ενίσχυσης των ακμών της κάτω πλάκας της βάσης με αλουμινένιο ή ξύλινο προφίλ γωνιάς (δηλ. να κάνουμε ένα "τελάρο") για να" δέσει" λίγο παραπάνω, να δώσει λίγο βάρος και να επιτρέψει τοποθέτηση ποδαρικών και χερουλιών. Το λειτουργικό πρόβλημα μάλλον θα το αντιμετωπίσουμε βάζοντας μία δεύτερη βαλβίδα πλήρωσης μέσα στην άτρακτο, η οποία θα κοιτάει προς το φτερό (δηλ. "πάνω" όταν η άτρακτος είναι ανάποδα) προκειμένου να βάζουμε αέρα πρίν το φτερό κάτσει στη σέλλα τελείως, αλλά αφού έχουμε συνδέσει σωληνάκια. Αποτελείωμα αφού βρούμε καιρό να ψωνίσουμε τα εξτρά υλικά..


    * DSC_4259.jpg (42.85 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 321 φορές.)

    * DSC_4260.jpg (59.54 KB, 426x640 - εμφανίστηκε 331 φορές.)

    * DSC_4261.jpg (60.82 KB, 426x640 - εμφανίστηκε 334 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 25 Ιαν 2015, 15:13:46 από hpergm » Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #313 στις: Κυριακή, 25 Ιαν 2015, 13:42:37 »

    Στη συνέχεια, χρησιμοποιήθηκε το χαρτονένιο πάτρον του baffling για να κοπεί από κόντρα πλακέ 2mm. Trial fit και όλα βαίνουν καλώς.
    Έχουμε ήδη παραγγείλει fake radial από την TopFlite για να "γεμίσει" μπροστά και θα γίνει η κόλληση στο cowl αφότου αυτό έρθει. Επίσης έχουμε προμηθευτεί ελαστική μαστίχη/κόλλα για να το τοποθετήσουμε (από δομικά υλικά) - είπαμε να δοκιμάσουμε την τύχη μας με αυτό αντί της epoxy. Εάν πετύχει, θα έχουμε ένα καλό και φθηνό εναλλακτικό υλικό για τέτοιες δουλειές! Τέλος, θα φτιαχτούν και θα κολληθούν πίσω από τo baffle οδηγοί που θα "αγκαλιάζουν" το ήμισυ των κυλίνδρων για ακόμα καλύτερη ψύξη.

    Το μόνο θέμα είναι ότι με το baffle δεν.. βγαίνει το cowl διότι οι κρυφές βίδες χρειάζονται πρόσβαση από μπροστά  Θυμός
    Είμαστε ήδη στο 50% μιας λύσης.


    * 2015-01-25 13.29.24.jpg (26.01 KB, 360x480 - εμφανίστηκε 245 φορές.)

    * 2015-01-25 13.30.09.jpg (56.23 KB, 480x640 - εμφανίστηκε 247 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    Δημήτρης Άρτα
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.268



    « Απάντηση #314 στις: Κυριακή, 25 Ιαν 2015, 13:53:19 »

    Άν βάλεις τις βίδες ανάποδα και μπαίνεις από τη σέλα του φτερού με μακρύ κατσαβίδι?!
    Άν φυσικά σου δίνει ''χέρι''.....!
    Καταγράφηκε

    Πετάμε ?
    Σελίδες: 1 ... 18 19 20 [21] 22 23 24 ... 37     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Top Flite FW190 A3 ARF για 50cc
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.05 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.