Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.410 μηνύματα σε 12.382 θέματα από 6.240 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 30 Απρ 2024, 15:29:13

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 30 Απρ 2024, 15:29:13

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 14:15]

    από geoli
    [Χθες στις 20:29]

    από Yiannis_S
    [Χθες στις 20:12]

    από jnkmilos
    [Χθες στις 00:26]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:17:30]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:16:39]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6240
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304410
    Σύνολο θεμάτων: 12382
    Online σήμερα: 38
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 3
    Επισκέπτες: 22
    Συνολικά: 25
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 ... 13 14 15 [16] 17 18 19 ... 37     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Top Flite FW190 A3 ARF για 50cc  (Αναγνώστηκε 126048 φορές)
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #225 στις: Πέμπτη, 27 Νοέ 2014, 18:35:05 »

    Τhanks Αργύρη. Είδαμε ότι η μηχανή χωράει από αυτό το video (thanks to 3DJunk - of all people!)...
    Μετά - τί FW190 και καλά ... Διαλέξαμε μηχανή γι'αυτό!  Cheesy
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #226 στις: Πέμπτη, 27 Νοέ 2014, 18:43:14 »

    Πάντως για να ακούγεται όπως πρέπει θέλει "εξατμισόνι". Λίγη Υπομονή, και αυτό έρχεται οσονούπω.

    Τότε.... ακούγεται έτσι:


    Συγγνώμη - πάω να κατουρηθώ!   Χαμόγελο
    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 29 Νοέ 2014, 00:44:29 από hpergm » Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #227 στις: Πέμπτη, 27 Νοέ 2014, 18:48:36 »

    Πάντως, μέχρι να ακούσουμε τη μελωδία της ευτυχίας θέλει δουλειά πολλή..

    Πάμε για κατασκευή test stand.

    Μετά από 12€ και 1 ώρα δουλειάς.. έτοιμο.


    * DSC_3921.jpg (38.81 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 572 φορές.)

    * DSC_3923.jpg (71.97 KB, 426x640 - εμφανίστηκε 629 φορές.)

    * DSC_3924.jpg (23.34 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 608 φορές.)

    * DSC_3925.jpg (54.38 KB, 426x640 - εμφανίστηκε 569 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #228 στις: Πέμπτη, 27 Νοέ 2014, 18:49:56 »

    Μηχανή επάνω και κοπή spinner για την APC 22x10.


    * DSC_3932.jpg (66.42 KB, 426x640 - εμφανίστηκε 610 φορές.)

    * DSC_3933.jpg (32.41 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 564 φορές.)

    * DSC_3930.jpg (29.89 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 566 φορές.)

    * DSC_3928.jpg (22.59 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 562 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.404



    « Απάντηση #229 στις: Παρασκευή, 28 Νοέ 2014, 07:40:39 »

    Πάντως για να ακούγεται όπως πρέπει θέλει "εξατμησόνι". Λίγη Υπομονή, και αυτό έρχεται οσονούπω.

    Τότε.... ακούγεται έτσι:


    Συγγνώμη - πάω να κατουρηθώ!   Χαμόγελο


    Άντε γειά !!

    Το μόνο που με χαλάει στο βίντεο είναι το πλάνο που δείχνει ότι είναι μοντέλο, αν είχε βάλει την κάμερα μέσα στο cockpit θα πίστευες ότι βλέπεις και ακούς το full scale



    * IMG00231-20120519-0933 30.jpg (100.08 KB, 615x461 - εμφανίστηκε 515 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #230 στις: Παρασκευή, 28 Νοέ 2014, 19:47:50 »

    Πρίν την εκκίνηση στο test stand, έλεγχος βαλβίδων και λίπανση κοκκορακίων και valve stems.

    Βρήκαμε τα έδρανα των κοκκορακίων σε 2 κυλίνδρους... στεγνά και 3 βαλβίδες εκτός ορίων (gap>0.10mm)...  Huh
    Αυτές ξανα-ρυθμίστηκαν με τα εργαλειάκια της μηχανής, ενώ έγινε λίπανση με λάδι μηχανής.
    Επίσης βάλαμε αρκετή ποσότητα λαδιού από το breather του κάρτερ να είμαστε σίγουροι ότι οι μπιέλες έχουν λιπανθεί καλά πρίν το πρώτο ξεκίνημα, ενώ γυρίσαμε την προπέλα αρκετές φορές μην τυχόν δημιουργήσαμε κανένα hydraulic lock (και μετά  Δάκρυ).


    * DSC_3937.jpg (29.74 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 463 φορές.)

    * DSC_3934.jpg (30.94 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 475 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #231 στις: Παρασκευή, 28 Νοέ 2014, 20:05:17 »

    Μέχρι να έρθει και η "αγωνιστική" εξάτμιση, βάλαμε τα μαμίσια σπιράλ για να έχουμε και baseline της διαφοράς στον ήχο.
    Πρώτα, λίγη προσοχή στους αγκώνες της εξάτμισης να μη γεμίσουμε λάδια/καπνιές την καινούργια μας μηχανή...

    Η τεχνική είναι η εξής:
    - Καθαρίζουμε καλά όλες τις επιφάνειες (σπειρώματα, παξιμάδια, port κυλίνδρου) με οργανικό διαλύτη (π.χ. aseton).
    - Με ένα σπίρτο ή ένα μικρό αλλενάκι, παίρνουμε μία σταλιά φλατζόκολλα υψηλής θερμοκρασίας και την περνάμε στα κόντρα-παξιμάδια - ένα ψιλό "κορδονάκι" στο κέντρο.
    - Βιδώνουμε το κόντρα παξιμάδι μέχρι πάνω στο αγκώνα και μετά τον αγκώνα όσο πάει μέσα στο port του κυλίνδρου. Τέλος, ξεβιδώνουμε έως το orientation που θέλουμε να έχουμε. Το κόντρα παξιμάδι είναι ακόμα ψηλά και δεν ακουμπά στη φλάτζα του κυλίνδρου (σημαντικό)
    - Βιδώνουμε το κόντρα παξιμάδι προς τον κύλινδρο πολύ αργά για να απλώσει η φλατζόκολλα και να κάνει squeeze-out. Εάν έχουμε βάλει τη σωστή (λίγη) ποσότητα, τότε δε θα ξεβγάλει πολύ στο σφίξιμο.
    - Εάν ξεβγάλει περισσότερη, παίρνουμε λίγο οργανικό διαλύτη (ασετόν, βενζίνη, οινόπνευμα) και περνάμε γύρω-γύρω με χαρτί κουζίνας - μια φορά είναι αρκετή να το μαζέψει. Δε χρησιμοποιούμε ποτέ το ίδιο χαρτί 2 φορές γιατί ξεβγάζει "κοκκινίλες" παντού (και στα χέρια μας).
    - Σφίγγουμε με το γαλλικό αφού κάνουμε τα παραπάνω γιατί βγαίνουν κοκκινίλες πάνω στο εργαλείο και μετά ξαναγεμίζει το σύμπαν..
    - Αφήνουμε να δέσει για μισή μέρα.

    Δε θα βγάλει ποτέ λάδι ή καυσαέριο - εγγυημένα.


    * DSC_3938.jpg (53.6 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 508 φορές.)

    * DSC_3939.jpg (24.74 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 470 φορές.)

    * DSC_3940.jpg (34.13 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 425 φορές.)

    * DSC_3942.jpg (30.54 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 451 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 28 Νοέ 2014, 23:18:00 από hpergm » Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #232 στις: Σάββατο, 29 Νοέ 2014, 16:46:42 »

    Τhanks Αργύρη. Είδαμε ότι η μηχανή χωράει από αυτό το video (thanks to 3DJunk - of all people!)...
    Μετά - τί FW190 και καλά ... Διαλέξαμε μηχανή γι'αυτό!  Cheesy


    Έκτορα  Thumbs up Depot RC το μαγαζί είναι αλλού...super το μοτερ καλοπαίταχτο.

    Λοιπόν επειδή κατά βάθος είσαι ακροβάτης και όχι scale-ας, δες το παρακάτω video του Ali...που φέρνει και τους δύο κόσμους κοντά...μάλλον εκεί θα καταλήξεις.

    Καταγράφηκε
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #233 στις: Σάββατο, 29 Νοέ 2014, 17:06:00 »

     Grin Grin Grin Grin Grin Grin

    Καλά ρε μπαγάσα - πού το βρήκες;;; χαχαχαχαχααα!!! ΑΥΤΟ είναι '190!
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #234 στις: Σάββατο, 29 Νοέ 2014, 17:11:09 »

    Λοιπόν, πάμε πίσω σε scale mode.
    Υποσχεθήκαμε φωτό στημένο στα πόδια του. Στήθηκε προσωρινά (η ουρά είναι ακόλλητη ακόμα).
    Μπήκαν πάνω τα πνευματικά (επίσης προσωρινό install) και δώσαμε πίεση ~100psi.
    Η στάση της ουράς είναι αρκετά κοντά στο scale.
    Ο ουραίος ανεβοκατεβαίνει χωρίς πρόβλημα ή κολλήματα - είμαστε ευχαριστημένοι.
    Οι κυρίως ταλαιπωρούνται λίγο στο μάζεμα λόγω μεγάλου βραχίωνα, αλλά το όλο πράγμα είναι ακόμα αρρύθμιστο.


    * DSC_3947.jpg (33 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 359 φορές.)

    * DSC_3950.jpg (34.65 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 347 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #235 στις: Σάββατο, 29 Νοέ 2014, 17:21:12 »

    Και βεβαίως - η μηχανή έτοιμη στο test stand..

    Φυσικά και δεν περιμέναμε πολύ για να τη βάλουμε μπρός. Μείγμα 15:1 με Klotz Regular Techniplate για τα πρώτα runs - όπως ακριβώς προτείνουν οι οδηγίες.
    Ένα ενδιαφέρον σημείο της FG60 είναι το καρμπυρατέρ. Ενώ της '84 είναι walbro buttefly, η '60 έχει Saito ειδικό για βενζίνη, βαρελάτο με διαφραγματική αντλία, χωρίς τσόκ.

    Η έλλειψη του τσόκ σε συνδυασμό με τις οδηγίες που προτείνουν 10δλ. γύρισμα με τη μίζα πριν την εκκίνηση μας έκαναν να περιμένουμε... γολγοθά..!
    Καμία σχέση - με κλειστό το βαρελάκι τελείως, το καρμπυρατέρ σφραγίζει τελείως και τραβάει καύσιμο με 6-7 γυρίσματα.

    Η πρώτη εκκίνηση ήταν... απούσα. Δεν έσκαγε με τίποτα. Από τη στιγμή που είχε τραβήξει καύσιμο θεωρήσαμε καλό να ελέγξουμε ανάφλεξη. Έξω όλα τα μπουζάκια και γύρισμα χωρίς συμπίεση - σπινθηρισμοί μηδέν! Θυμός Αμάν, λέμε, μας έκατσε ελαττωματική ανάφλεξη...

    Μετά από πιο ενδελεχή έλεγχο με το πολύμετρο, βρήκαμε ότι είχαμε βάλει το διακόπτη λάθος (??!), καθότι αρχάριοι στο μοντελισμό..  Ντροπή
    Αποκατάσταση του λάθους, και πήραμε δυνατούς σπινθήρες. Μπουζάκια επάνω και βροοούμμμ με το δεύτερο γύρισμα!

    Μικρό (αλλά αναμενόμενο, για multicylinder Saito) πρόβλημα είναι ότι αρνείται μέχρι στιγμής να πάρει ο Νο.3.
    Θα ελέγξουμε τα διάκενα των βαλβίδων ξανά μήπως χάνει συμπίεση ή/και τον σβήνει εύκολα το blow-by του No.2...

    Βίντεο όταν προλάβουμε.


    * DSC_3945.jpg (71.53 KB, 426x640 - εμφανίστηκε 359 φορές.)

    * DSC_3944.jpg (71.02 KB, 426x640 - εμφανίστηκε 407 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 29 Νοέ 2014, 17:59:02 από hpergm » Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #236 στις: Σάββατο, 29 Νοέ 2014, 17:24:17 »

    ...


    * DSC_3946.jpg (71.25 KB, 426x640 - εμφανίστηκε 429 φορές.)

    * DSC_3949.jpg (37.62 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 411 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.404



    « Απάντηση #237 στις: Κυριακή, 30 Νοέ 2014, 06:56:28 »

    Μετά από πιο ενδελεχή έλεγχο με το πολύμετρο, βρήκαμε ότι είχαμε βάλει το διακόπτη λάθος (??!), καθότι αρχάριοι στο μοντελισμό..  Ντροπή
    Αποκατάσταση του λάθους, και πήραμε δυνατούς σπινθήρες. Μπουζάκια επάνω και βροοούμμμ με το δεύτερο γύρισμα!

    Βίντεο όταν προλάβουμε.


    Beginner's luck!  Εκπληξη

    ΜπράβοΈκτωρα, η θερμοκρασία του thread ανέβηκε κάθετα,
    βάλε και βίντεο να γίνει χειμωνιάτικα καύσωνας!  Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    w1ndsurfer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.404



    « Απάντηση #238 στις: Κυριακή, 30 Νοέ 2014, 07:10:25 »

    Λοιπόν επειδή κατά βάθος είσαι ακροβάτης και όχι scale-ας, δες το παρακάτω video του Ali...που φέρνει και τους δύο κόσμους κοντά...μάλλον εκεί θα καταλήξεις.


    Νίκο
    Πες του Ali ότι με αυτό το μοντέλο μπορεί να κερδίσει 1η θέση

    στην EUROVISION !  Grin laugh


    Καταγράφηκε

    Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #239 στις: Κυριακή, 30 Νοέ 2014, 08:42:10 »

    Νίκο, βγάλε την Conchita από το thread μου!!  police
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    Σελίδες: 1 ... 13 14 15 [16] 17 18 19 ... 37     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Top Flite FW190 A3 ARF για 50cc
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.038 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.