Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.410 μηνύματα σε 12.382 θέματα από 6.240 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 30 Απρ 2024, 23:37:08

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 30 Απρ 2024, 23:37:08

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 14:15]

    από geoli
    [Χθες στις 20:29]

    από Yiannis_S
    [Χθες στις 20:12]

    από jnkmilos
    [Χθες στις 00:26]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:17:30]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:16:39]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6240
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304410
    Σύνολο θεμάτων: 12382
    Online σήμερα: 38
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 26
    Συνολικά: 27
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 ... 11 12 13 [14] 15 16 17 ... 37     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Top Flite FW190 A3 ARF για 50cc  (Αναγνώστηκε 126052 φορές)
    coyote216
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 610



    « Απάντηση #195 στις: Παρασκευή, 21 Νοέ 2014, 22:32:35 »

    Πολύ καλή κατασκευή  Thumbs up

    scale και βάρος δυστυχώς πάνε χέρι χέρι.. αλλά το αποτέλεσμα ευτυχώς σε αποζημιώνει
    Καταγράφηκε

    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.158



    « Απάντηση #196 στις: Σάββατο, 22 Νοέ 2014, 17:52:05 »

    Έκτορα ο μηχανισμός πάντως ανοίγματος της καλύπτρας που έχουμε συζητήσει νομίζω πως είναι μικρός σε σχέση με το γενικότερο βάρος του μοντέλου και θα το κάνει πιο εντυπωσιακό...
    Καταγράφηκε

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #197 στις: Σάββατο, 22 Νοέ 2014, 18:11:43 »

    Παναγιώτη, μας σπρώχνεις στο γκρεμό...!
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.158



    « Απάντηση #198 στις: Σάββατο, 22 Νοέ 2014, 18:39:31 »

    Εεεεεε..... εγώ φταίω;;;; Αφού πήρες ήδη τις γλύστρες!!
    Καταγράφηκε

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #199 στις: Σάββατο, 22 Νοέ 2014, 22:28:43 »

    Αγαπητέ - τη ζημιά μας την είχες κάνει ήδη πρίν ξεκινήσουμε το αεροπλάνο... Μην ανάβεις  devil - κομπλιμέντο είναι!   Wink

    Προσπαθούμε ακόμα να αντισταθούμε στις γλύστρες, κυρίως γιατί δε θέλουμε να ανοίξουμε σκαψίματα στις πλευρές του κόκπιτ (βλ. τεμπελιά  Tongue) - μετά, θα θέλουν μετατροπές τα πλαϊνά ABS, κλπ. Αλλά, τουλάχιστον διαμορφώνουμε μια ενδιαφέρουσα ιδέα για την κεντρική πίσω γλύστρα που δε θα χρειαστεί σκαψίματα στην πίσω άτρακτο: φαίνεται πιο εύκολο να την κολλήσουμε (κάπως...;!;) πάνω στη μετακινούμενη καλύπτρα και στην άτρακτο να βάλουμε απλά 2 σταθερά βιδάκια να θυλακώνουν τα κεφάλια τους μέσα στη γλύστρα.

    Άσε που όπου είναι έρχεται και ο Αη-Βασίλης με διάφορα (ενδιαφέροντα) παρελκόμενα και δε θα έχουμε μυαλό για τέτοιες κοσμητικές λεπτομέρειες.

    Μέχρι στιγμής μπορούμε να αποκαλύψουμε ότι ψάχνουμε πατέντα για να μπεί.. fan μπροστά στο spinner. Η TF δίνει ένα στατικό/ψεύτικο για κόλληση στο χείλος του cowl. Μετά από αρκετό ψάξιμο στη Σπύρου Πάτση (και λίγη τύχη) έχουμε καταλήξει σε μια αρκετά υποσχόμενη, ελαφριά και φθηνή ιδέα: μερικός καννιβαλισμός ενός Spal VA22-AP11. Όποιος περίεργος googlάρει θα καταλάβει αμέσως. Προσφέρει κανείς τόρνο για τριμμάρισμα και ξετρύπημα;;
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.158



    « Απάντηση #200 στις: Σάββατο, 22 Νοέ 2014, 22:36:16 »

     devil devil devil devil Εγώ λέω να χρησιμοποιήσεις όλες τις γλύστρες.... devil devil devil devil devil
    Καταγράφηκε

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #201 στις: Κυριακή, 23 Νοέ 2014, 17:18:42 »

    Λοιπόν, το φτερό είναι τελειωμένο από μηχανολογικής άποψης.
    Μπήκαν τα σκέλη, οι σωληνώσεις αέρα, κατασκευάστηκαν οι ντίζες και έγινε η κόλληση των 2 μισών.

    Το φτερό κολλήθηκε με epoxy 2 ωρών και στήθηκε στο ένα ακροπτερύγιο με χαρτοταινίες. Χοντρά λαστιχάκια χρησιμοποιήθηκαν για να βαστάνε την κόλληση υπό πίεση για να ποτίσει καλά η epoxy στα ply root ribs.



    * DSC_3893.jpg (51.76 KB, 426x640 - εμφανίστηκε 282 φορές.)

    * DSC_3894.jpg (22.54 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 280 φορές.)

    * DSC_3895.jpg (22.91 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 274 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #202 στις: Κυριακή, 23 Νοέ 2014, 17:21:27 »

    Η κόλληση μεταξύ των 2 root ribs περάστηκε με μικρή πλάνη και μετά γυαλοχαρτάρισμα για να γίνει τελείως smooth. Όπου είδαμε μικρά κενά ή σκαλοπατάκια (της τάξης του 0.5mm) ακολουθήσαμε την αγαπημένη μας τεχνική η οποία κάνει την ένωση οπτικά τέλεια και ταυτόχρονα την ενισχύει και μηχανικά.
    - Περνάμε με μικρή πλάνη να φύγουν τα όποια σκαλοπατάκια.
    - Γυαλοχαρτάρουμε με 600'αρι το οποίο είναι τοποθετημένο με συρραπτικό σε μικρό μπλόκ τριψίματος (από φελλό, 1 ευρώ στα χρωματοπωλεία).
    - Αμέσως μετά σκουπίζουμε τη σκόνη της balsa και του ply μαλακά και επιφανειακά, προσέχοντας να μην την αφαιρέσουμε από τα διάκενα τα οποία έχει στο μεταξύ γεμίσει.
    - Περνάμε τα διάκενα με λεπτόρρευστη CA. Αυτή διαπερνά την ξυλόσκονη και δημιουργεί μια πολύ σκληρή κρούστα η οποία και γεμίζει την ένωση, και την ενισχύει φοβερά!
    - Η ξυλόσκονη θα αυξηθεί σε όγκο λόγω των ατμών της CA και θα αρχίσει να εξέχει της ένωσης. Εάν πάμε μετά να τη γυαλοχαρτάρουμε για να το ξαναφέρουμε, δε θα κάνουμε τίποτα γιατί αυτή γίνεται πολύ σκληρή (θα φάμε το τριγύρω μαλακότερο ξύλο).
    - Για να αποφύγουμε αυτό το side-effect, βάζουμε λίγο παραπάνω λεπτόρρευστη για να μην προλάβει να την "πιεί" όλη η ξυλόσκονη και μετά  περνάμε γρήγορα με ένα χαρτί κουζίνας από πάνω. Δημιουργείται μια "κρούστα" που έχει τέλειο οπτικό αποτέλεσμα ενώ έχουμε εισπράξει το 99% της μηχανικής βελτίωσης.

    Βέβαια, για να γίνουν αυτά πρέπει να βγεί μια λωρίδα Monokote.
    Πάντα με την αγορά ενός ARF παίρνουμε και εξτρά υλικό επικάλυψης για τέτοιου είδους "επισκευές" κατά τη συναρμολόγηση...


    * DSC_3896.jpg (36.49 KB, 426x640 - εμφανίστηκε 275 φορές.)

    * DSC_3897.jpg (32.32 KB, 426x640 - εμφανίστηκε 282 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #203 στις: Κυριακή, 23 Νοέ 2014, 17:22:33 »

    Ξαναπέρασμα με Monokote και voila.


    * DSC_3899.jpg (44.87 KB, 426x640 - εμφανίστηκε 267 φορές.)

    * DSC_3898.jpg (57.83 KB, 426x640 - εμφανίστηκε 259 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #204 στις: Κυριακή, 23 Νοέ 2014, 17:28:33 »

    Η επάνω πλευρά έτυχε ίδιας μεταχείρισης... Εδώ το Monokote ήταν λαδί, και το κόψαμε λίγο τυχαία να μοιάζει με τελείωμα καμουφλάζ γιατί το straight cut της μαμάς έδειχνε λίγο "παιχνιδάδικο".. Όχι κα ιδιαίτερης σημασίας, το σημείο αυτό δε φαίνεται στο δεμένο μοντέλο...

    Συνδέθηκαν και τα 2 μισά των σωληνώσεων αέρα (βάλαμε μπρούτζινα "Τ") καθώς και τα flap servos με ένα Heavy Duty Y.

    Οι σωληνώσεις του αέρα έχουνε αφεθεί επίτηδες αρκετά μακρύτερες για να επιτρέπουν την εξαγωγή των σκελών από το φτερό για service χωρίς αυτές να  προϋποθέτουν ολοκληρωτικό τράβηγμα μέσα από το φτερό.  Για να μην κοπανάνε κατά την πτήση, σταθεροποιήσαμε τις πλεξούδες με Velcro straps, τα οποία έχουν ανάλογο χρώμα με τα loops (κόκκινο = Up, μπλέ = Down).  Τέλος, δόθηκε προσοχή να βάλουμε τα κομπλεράκια στο Up και το Down των rectracts με αντίθετο τρόπο (θηλυκό για το ένα - αρσενικό για το άλλο) για να μην έχουμε μπλεξίματα και βάλε-βγάλε στο μοντελοδρόμιο.

    Στα καλώδια θα μπουν ταμπελάκια με το νούμερο του καναλιού του δέκτη (πάγια τακτική μας) για να μη μας κάτσει κάνα aileron reversal (και... splat  Δάκρυ)


    * DSC_3906.jpg (21.79 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 271 φορές.)

    * DSC_3904.jpg (53.67 KB, 426x640 - εμφανίστηκε 270 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 26 Νοέ 2014, 18:17:21 από hpergm » Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #205 στις: Κυριακή, 23 Νοέ 2014, 17:38:40 »

    Ετοιμάστηκαν και οι ντίζες 4-40 με τα υλικά της TF (δηλ.. Great planes, σε ίντσες), που καλούν τον κατασκευαστή να συγκολλήσει με καλάι το σταθερό ακρόντιζο.

    Προσωπικά, εμάς δε μας αρέσει αυτό γιατί ο έλεγχος του αεροπλάνου "κρέμεται" από μια τέτοια κόλληση που μπορεί να μας... αφήσει στα ξαφνικά.
    Για τώρα τις βάλαμε πάνω, αλλά θα τις αλλάξουμε με ντίζα M3 και 2 βιδωτά ακρόντιζα με κόντρα παξιμάδια.


    * DSC_3900.jpg (18.27 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 275 φορές.)

    * DSC_3901.jpg (14.79 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 271 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #206 στις: Κυριακή, 23 Νοέ 2014, 17:39:31 »

    Δοκιμή... crow!


    * DSC_3902.jpg (34.81 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 262 φορές.)

    * DSC_3903.jpg (30.43 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 268 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #207 στις: Κυριακή, 23 Νοέ 2014, 17:51:03 »

    Συνέχεια της δουλειάς για τον ουραίο - να σταθούμε στα πόδια μας...
    Πέρασμα συρματόσχοινα για τον έλεγχο του στριψίματος και δοκιμή γεωμετρίας. Looking good.
    Λεπτομέρεια: ανοίξαμε λίγο τις τρύπες του tiller arm με ένα κωνικό σβουράκι για να μην κοπούν τα συρματόσχοινα από την αιχμηρή ακμή και την τάση.

    Μετά, μασκάραμε το μηχανισμό για να βάψουμε με γκρίζο, όπως είναι και τα κύρια σκέλη. Για να γίνει αυτό λύσαμε το μηχανισμό.
    Ανακαλύψαμε ότι το αξονάκι στριψίματος δεν έχει "flats" για τις σκουλικόβιδες, με αποτέλεσμα κάποια στιγμή να παίζει να χαθεί η κατευθυντικότητα το αεροπλάνου.... Βγήκε το Dremel.

    (dgiatr, ακούς;; Βγάλε τον Sierra και φτιάχτον..)


    * DSC_3907.jpg (63.67 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 266 φορές.)

    * DSC_3908.jpg (53.18 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 269 φορές.)

    * DSC_3909.jpg (48.42 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 265 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    hpergm
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.045



    « Απάντηση #208 στις: Κυριακή, 23 Νοέ 2014, 19:28:12 »

    Βαμμένος και τοποθετημένος...


    * DSC_3910.jpg (15.42 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 277 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Θα προτιμούσα να πετάω αντί να γράφω!
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.158



    « Απάντηση #209 στις: Κυριακή, 23 Νοέ 2014, 22:32:12 »

    Μπράβο Έκτορα!! Πολύ όμορφες δουλειές και προσεγμένες!!
    Καταγράφηκε

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    Σελίδες: 1 ... 11 12 13 [14] 15 16 17 ... 37     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Top Flite FW190 A3 ARF για 50cc
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.04 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.