Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.754 μηνύματα σε 11.354 θέματα από 5.948 Μέλη / Τελευταίο μέλος: giourgg.1
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 14 Δεκ 2017, 06:22:24

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 14 Δεκ 2017, 06:22:24

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Τελευταίες 10 φωνές:
Δευτέρα, 20 Νοέ 2017, 22:44:55
Τα βλέπω όλα πράσινα !!!
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 06:15]

από Phanislo
[Σήμερα στις 01:26]

[Χθες στις 22:54]

[Χθες στις 22:50]

[Χθες στις 21:31]

[Τρίτη, 12 Δεκ 2017, 21:42:30]

από red_baron
[Τρίτη, 12 Δεκ 2017, 20:26:17]

από 470lp
[Τρίτη, 12 Δεκ 2017, 18:39:15]

[Τρίτη, 12 Δεκ 2017, 10:53:05]

από dominicm
[Δευτέρα, 11 Δεκ 2017, 11:05:46]

από tritongr
[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 21:38:35]

από dhiotis
[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 12:49:29]

[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 11:52:52]

από sliver
[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 10:43:25]

από dominicm
[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 17:48:36]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5948
Τελευταίο: giourgg.1
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 285754
Σύνολο θεμάτων: 11354
Online σήμερα: 48
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 11
Συνολικά: 14
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω (Συντονιστής: Yankos)  |  Θέμα: Διαφορές διπλάνου με μονοπλάνο? « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 [3] 4  Όλοι  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Διαφορές διπλάνου με μονοπλάνο?  (Αναγνώστηκε 11603 φορές)
   
Markhelis
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.749


Προσέχουμε για να έχουμε!!!


Προφίλ
« Απάντηση #30 στις: Παρασκευή, 4 Απρ 2014, 02:13:25 »

Και το ελικοπτερο πλαναρει όμως και μπορεί να προσγειωθεί με σβηστο κινητήρα.

Μανος

Πλανάρει Μάνο για ελάχιστη απόσταση από μικρό ύψος, αν είσαι σε μεγάλο ύψος μόνο με το aytorotation μπορείς να το
προσγειώσεις!!
 
Καταγράφηκε
MOGOLOS
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 417



Προφίλ
« Απάντηση #31 στις: Παρασκευή, 4 Απρ 2014, 08:54:26 »

Μια χαζή ερώτηση...
εάν τα ελικόπτερα όπως λέτε έχουν "φτερά"  που περιστρέφονται, μπορεί να μου πει κάποιος πως παράγει άντωση ένα φτερό, με ίδια αεροτομή σε όλο του το μήκος και ίδια γωνία προσβολής, που στο ένα του άκρο έχει ταχύτητα αέρα 5χλμ και στο άλλο του 50χλμ.Huh
Καταγράφηκε

Γιατί εαν δεν εχει πολυβόλα δεν πετάει
Γιάννης Παξιμαδάκης
Global Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.955



Προφίλ WWW
« Απάντηση #32 στις: Παρασκευή, 4 Απρ 2014, 09:02:53 »

παράγει άνωση ( αν δεν παρήγαγε δεν θα απογειωνόταν ) όπως κάθε αντωτική επιφάνεια , ανάλογα με την ταχύτητα , του αέρα που την ( επιφάνεια ) περιβάλλει.
Καταγράφηκε

Γιάννης Παξιμαδάκης
http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
evan
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 6.831


rcuniverse.com/community/profile.cfm?memid=526119


Προφίλ WWW
« Απάντηση #33 στις: Παρασκευή, 4 Απρ 2014, 09:57:57 »


Αγαπητέ και πολύτιμε φίλε Evan
Σε γενικές γραμμές συμφέρει να πετάει το διπλάνο  με μεγαλύτερη γωνία προσβολής στην κάτω πτέρυγα.
Παλαιότερα στις περσότερες περιπτώσεις ( Ακροβατικής  πτήσης ή πτήσης ταχύτητας) συνήθιζαν να τακτοποιούν την επάνω πτέρυγα με σχεδόν μηδενική άντωση.




Δεν λέω το αντίθετο από τα παραπάνω, απλά στο Τηλέμαχο διπλάνο που έφτιαξα, τα έχω τοποθετήσει με αντίθετη έννοια, το επάνω την ίδια γωνία που έχει και το μονοπλάνο, και το κάτω σε μικρότερη γωνία, σίγουρα εντός πεδίου που παράγει και αυτό άντωση.

Κώστα και Γιάννη, ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
Φαίνεται ότι είναι προτιμότερο να stall-άρει το κάτω φτερό πρώτο. (άρα να έχει και τη μεγαλύτερη γωνία)
Έτσι παρουσιάζει τάση να ρίξει τη μύτη γιατί, ενώ το επάνω φτερό πετάει ακόμη, το κάτω παρουσιάζει αυξημένη αντίσταση. Η επαναφορά μετά το stall είναι πιο ομαλή
Σε αντίθετη περίπτωση το stall θα έχει σαν αποτέλεσμα να σηκωθεί η μύτη, άρα να στολάρει και το κάτω φτερό στη συνέχεια.

Μια χαζή ερώτηση...
εάν τα ελικόπτερα όπως λέτε έχουν "φτερά"  που περιστρέφονται, μπορεί να μου πει κάποιος πως παράγει άντωση ένα φτερό, με ίδια αεροτομή σε όλο του το μήκος και ίδια γωνία προσβολής, που στο ένα του άκρο έχει ταχύτητα αέρα 5χλμ και στο άλλο του 50χλμ.Huh

Καλημέρα Γιάννη

Όπως φαίνεται από το σχήμα που ακολουθεί, οι πτέρυγες του ρότορα δεν έχουν ίδια γωνία προσβολής.
Η γωνία μεταβάλεται και κατά μήκος και κατά τη γωνιακή θέση.


* 38.gif (21.91 KB, 300x405 - εμφανίστηκε 281 φορές.)
Καταγράφηκε

...πρέπει να φυλάξεις τον πολιτισμό και την αξιοπρέπειά σου σαν το ακριβότερο άρωμα. Να μην πέσεις στο επίπεδό τους. Μόνο αυτό σε σώζει σαν άνθρωπο.  Χ.Μ.
gkcarbons
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 173



Προφίλ
« Απάντηση #34 στις: Παρασκευή, 4 Απρ 2014, 09:58:24 »

Πως πετούν τα ελικόπτερα σε γενικές γραμμές    http://ligakaikala.blogspot.gr/2009/02/blog-post_5218.html
Καταγράφηκε

ΓΙΩΡΓΟΣ  ΚΑΡΑΚΟΥΡΟΣ - ΧΙΟΣ
ant1971
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 469



Προφίλ
« Απάντηση #35 στις: Παρασκευή, 4 Απρ 2014, 10:33:40 »

Πως πετούν τα ελικόπτερα σε γενικές γραμμές    http://ligakaikala.blogspot.gr/2009/02/blog-post_5218.html
Thumbs up

δυσκολα να το ξετρυπωσει καποιος στο συγκεκριμενο ιστοχωρο

 
Καταγράφηκε

η ασχολία με το ε/π συχνά είναι παράδεισος & κόλαση μαζί
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.963


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #36 στις: Παρασκευή, 4 Απρ 2014, 11:43:22 »

Κώστα και Γιάννη, ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
Φαίνεται ότι είναι προτιμότερο να stall-άρει το κάτω φτερό πρώτο. (άρα να έχει και τη μεγαλύτερη γωνία)
Έτσι παρουσιάζει τάση να ρίξει τη μύτη γιατί, ενώ το επάνω φτερό πετάει ακόμη, το κάτω παρουσιάζει αυξημένη αντίσταση. Η επαναφορά μετά το stall είναι πιο ομαλή
Σε αντίθετη περίπτωση το stall θα έχει σαν αποτέλεσμα να σηκωθεί η μύτη, άρα να στολάρει και το κάτω φτερό στη συνέχεια.


Δεν μπορώ να θυμηθώ ακριβώς την επίσημη θεωρητική πλευρά του θέματος, αλλά άμα στολλάρει ένα φτερό, δεν σηκώνεται η μύτη. Αρχίζει να πέφτει, αλλά επειδή το διπλάνο συνεχίζει να πετάει, μπαίνει σε σωστή γωνία αμέσως και το στολλαρισμένο.
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
aerpantelis
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 59


το χόμπυ που σε κανει να έχεις ψηλα το κεφάλι!!!


Προφίλ
« Απάντηση #37 στις: Παρασκευή, 4 Απρ 2014, 15:44:35 »

Είναι αλήθεια ότι η άντωση μεταβάλεται συναρτήση πολλών παραγόντων,μα είναι επίσης αλήθεια οτι η ισότητα άντωση -βάρος είναι μια μαθηματική εξίσωση που έχει ήδη επιλυθεί κατα την διάρκεια της μελέτης του αεροσκάφους και δέν πρέπει να απασχολεί και πολύ τον πιλότο!Το αεροσκάφος ειναι  μια καλά ισορροπιμένη κατασκευή η οποία μπορεί να ανέβει να κατέβει να στρίψει σε δύο κατευθύνσεις,κρατώντας πάντα αμετάβλητη την ισορροπία μεταξύ των αντίθετων δυνάμεων.Στην ουσία το αεροσκάφος πετά πάντα,με μία όμως προυπόθεση,οτι ο πιλότος κρατά πάντα μία ταχύτητα τέτοια ώστε να μπορεί να εκδιλωθεί το φαινόμενο της στήριξης(άντωσης)την οποία παράγουν φυσικά τα φτερά του όσα και αν είναι αυτά.Η άντωση μπορεί να μεταβληθεί συναρτήση πέντε παραγόντων. 1 πυκνότητα αέρα 2 το σχήμα 3 οι διαστάσεις του φτερού 4 γωνία προσβολής που πετά το φτερό 5 η ταχύτητα πτήσεως.
       Αυτό το κήμενο είναι αντιγραφή απο τα βιβλία σχολής πιλότων της πολιτικής αεροπορίας στο κεφάλαιο άντωση και ελπίζω να βοήθησε κάπως στην παραπάνω κουβεντούλα Thumbs up
Καταγράφηκε

aeromodelling Δινει φτερααααάαααάα!!!
mikrosdedalos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 654


Η κρίση θέλει καλοπέραση και καλή παρέα !


Προφίλ WWW
« Απάντηση #38 στις: Παρασκευή, 4 Απρ 2014, 15:58:28 »

mikrodedalos. καταρχήν να πω οτι δεν εχω καμια διάθεση για αντιπαράθεση , το γράφω για να μη παρεξηγηθώ. , Ανταλλαγή απόψεων κάνουμε . κι εγω μαθαίνω κάτι απο αυτήν.

Ο πύραυλος , όπως και οι σφαίρες , εκτελούν βαλλιστική τροχιά όχι πτήση  και το ελικόπτερο έχει περιστρεφόμενα φτερά και πετά εξαιτίας τους ..(οπως έγραψε και ο orck)
 Γενικά ο κινητήρας χρειάζεται , στο να αναπληρώνει την χαμένη ενεργεία , που προκύπτει κατά τη μετατροπή της δυναμικής ( ύψος )  , σε κινητική .
Ειχα δει ένα video , μ' ένα piper νομίζω, που κερδίζει  μερικές εκατοντάδες μετρά ύψος με σβηστή μηχανή μέσα σε θερμικό βεβαία .
Φυσικά και η μηχανή σε ενα αεροπλάνο είναι απαραίτητη  αλλά όχι αναγκαία για την πτηση .Τη  μηχανή την χρειάζονται για να διανύουν αποστάσεις  , αξιόπιστα και  ανεξάρτητα απο τη ικανότητα του πιλότου στην ανεμοπορία .
Το παγκόσμιο ρεκόρ απόστασης από ανεμόπτερο είναι περισσότερα απο 2500 km , δεν υπάρχει αεροπλάνο σε αυτά τα κιλά που να μπορεί να διανύσει τέτοια απόσταση  με μηχανή .

φιλικά
Γιάννης παξιμαδάκης

Πραγματικά όπως και εσύ, δεν βρίσκω λόγο, ούτε πρόθεση αντιπαράθεσης.

Νομίζω ότι υπάρχει διαφορετική ερμηνεία εννοιών και αυτό δημιουργεί προβλήματα στην επικοινωνία μεταξύ μας.

Αν λάβεις υπόψιν και την δυσκολία του γραπτού λόγου, τα πράγματα γίνονται χειρότερα.

Και εγώ μαθαίνω νέα πράγματα, συνομιλώντας στο φόρουμ. Δεν μπορώ όμως να είμαι σίγουρος, ποια από αυτά είναι σωστά, και σε ποιόν βαθμό!!!

Για να γυρίσουμε στα διπλάνα:

Παράλληλα με τα διπλάνα υπήρχαν και ανεμόπτερα!!!

Τα οποία είχαν σαφώς πολύ καλύτερη πτητική συμπεριφορά, γιατί ήταν χωρίς κινητήρα και πολύ αλαφρύτερα!!!

Τα μηχανοκίνητα αεροπλάνα είχαν κινητήρες δεινόσαυρους σε βάρος αλλα με ισχύ σπουργιτιού!!!

Κάπου διάβασα ότι οι πρώτοι κινητήρες είχαν βάρος 400-500 κιλά συν τα καύσιμα και ισχύ 5-10 ίππους!!!

Αυτό το τεράστιο βάρος για να σηκωθεί από την γη χρειαζόταν τεράστια φτερά, που για να στηριχθούν στο αεροπλάνο.

Με τα μέσα τις εποχής ,έπρεπε να μπουν το ένα πάνω στο άλλο, σε δύο - τρεις σειρές, για να δεθούν μεταξύ τους και να αντέξουν στην πτήση.

Φυσικά πετούσαν με άπνοια και με πολύ μικρές ταχύτητες.


Εξαιτίας λοιπόν των κινητήρων της εποχής,  χαιρόμαστε τα όμορφα αυτά αεροπλάνα με τις παράξενες  2 ή 3 σειρές φτερών.

Αργότερα που οι κινητήρες έγιναν πανάλαφροι και με τεράστια δύναμη τα διπλάνα δεν είχαν λόγο ύπαρξης.

Αν δείτε τα αεροπλάνα διαχρονικά, θα δείτε να έχουν ολοένα και μικρότερα φτερά!!!

Δείτε σχέδια από τα αεροπλάνα του μέλλοντος. Έχουν απίστευτα μικρά φτερά!!!

Με εκτίμηση
MD
Καταγράφηκε

ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΠΛΑΓΙΑ:

http://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=32374.0
orck
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.653


game over :|


Προφίλ
« Απάντηση #39 στις: Παρασκευή, 4 Απρ 2014, 16:17:44 »

Μια χαζή ερώτηση...
εάν τα ελικόπτερα όπως λέτε έχουν "φτερά"  που περιστρέφονται, μπορεί να μου πει κάποιος πως παράγει άντωση ένα φτερό, με ίδια αεροτομή σε όλο του το μήκος και ίδια γωνία προσβολής, που στο ένα του άκρο έχει ταχύτητα αέρα 5χλμ και στο άλλο του 50χλμ.Huh

Καλημέρα Γιάννη

Όπως φαίνεται από το σχήμα που ακολουθεί, οι πτέρυγες του ρότορα δεν έχουν ίδια γωνία προσβολής.
Η γωνία μεταβάλεται και κατά μήκος και κατά τη γωνιακή θέση.

Γιαννη δεν υπαρχει χαζη ερωτηση, εγω αναφερα παραπανω οτι το ελικοπτερο εχει φτερο που περιστρεφεται.
Σε οτιδηποτε γραφω μπορει να κανω λαθος Cheesy, ειμαι δεκτικος σε καθε συζητηση.

Και στα αεροπλανα υπαρχει αυτη η αλλαγη της γωνιας προσβολης στα ακροπτερυγια, παρολο που υπαρχουν διαφορες θεωρειες επ' αυτου πιστευω οτι ειναι ακριβως για αυτον τον λογο, το φτερο εχει μικροτερη ταχυτητα στην ριζα του παρα στα ακροπτερυγια του. Οποτε πρεπει να μειωσουμε την γωνια προσβολης στις ακρες για να μπορει να τρεχει πιο πολυ. Οταν λεμε "μειωσουμε την γωνια προσβολης" σημαινει οτι θα βαλουμε την αεροτομη να δειχνει πιο κατω, το χειλος προσβολης θα ειναι πιο χαμηλα απ΄οτι στην ριζα ή το χειλος εκφυγης θα ειναι πιο ψηλα απ'οτι στην ριζα.
Markhelis το ελικοπτερο πλαναρει για οση ωρα εχει τις απαραιτητες στοφες για να παραχθει αρκετη ανωση, το autorotation ουσιαστικα αυτο ειναι, κατα την καθοδο "κουρδιζεις" την ελικα να γυρισει γρηγορα, τις δινεις ενεργεια την οποια την καταλληλη στιγμη την ανταλλασεις με ανωση, χανεις ομως την περιστροφη.
Ενα κανονικο φτερο.
Καταγράφηκε

Παναγιωτης, Π.Φαληρο
Οι αγγελιες μου
flaperon35
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 421



Προφίλ
« Απάντηση #40 στις: Παρασκευή, 4 Απρ 2014, 16:18:09 »

Κατι που δεν υπαμε ειναι πως ολλα τα φτερα εχουν ενα οριο ταχιτητας που προσφερουν ανοση, αλλα οχι μονο στης μικρες ταχιτητες αλλα και στης μεγαλες! Για αυτο τα φτερα στα γριγορα αεροπλανα ειναι αρκετα λεπτα και μικροτερα σε σχεση με τα πιο παλια.
Καταγράφηκε

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΑΖΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.... ΜΟΝΟ ΧΑΖΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.
aerpantelis
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 59


το χόμπυ που σε κανει να έχεις ψηλα το κεφάλι!!!


Προφίλ
« Απάντηση #41 στις: Παρασκευή, 4 Απρ 2014, 16:25:45 »

Πολύ σωστα σίγουρα δεν υπάρχει θέμα αντιπαράθεσης αλλα καλο θα ήταν να μην λέμε την άποψή μας χωρίς να έχουμε μελετήσει ένα θέμα για το οποίο υπάρχουν τόσα μα τόσα για να μελετήσει κάποιος που έχουν γραφτεί απο ανθρώπους που αφιέρωσαν τη ζωή τους σε αυτά!Η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας οπότε επειδή δεν πρόκειται ποτέ να τα μάθουμε όλα για όλα ας αφιερώσουμε κάποιες ώρες στην έρευνα απο πηγές που είναι σωστές και δεν υπάρχει ενδεχόμενο λάθους για αυτά που αγαπάμε μήπως και καταφέρουμε κάποια στιγμή να έχουμε μία σωστή άποψη.Παντα φιλικά
Καταγράφηκε

aeromodelling Δινει φτερααααάαααάα!!!
aerpantelis
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 59


το χόμπυ που σε κανει να έχεις ψηλα το κεφάλι!!!


Προφίλ
« Απάντηση #42 στις: Παρασκευή, 4 Απρ 2014, 16:35:09 »

  Ημέγιστη ταχύτητα ενός αεροσκάφους ονομάζεται vne και επιτυνχάνεται μόνο μια φορά στο πρωτότυπο αεροσκάφος στα στάδια αξέλιξης και απο εκεί και πέρα αναγράφεται ως η μέγιστη ένδειξη στο ταχύμετρο του αεροπλάνου με μία ανοχή προς τα κάτω βέβαια για λόγους ασφαλείας.Οπότε ειναι κάτι που έχει λυθεί στα στάδια κατασκευης και δέν μας ενδιαφλερει και πολυ.Τώρα για τα μοντέλα που δέν ξέρουμε πόσο ακριβώς τρέχουν τι να πώ!σκήστε τα και όσο ατνέξουν!!χαχα
Καταγράφηκε

aeromodelling Δινει φτερααααάαααάα!!!
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.963


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #43 στις: Παρασκευή, 4 Απρ 2014, 17:27:54 »

  Ημέγιστη ταχύτητα ενός αεροσκάφους ονομάζεται vne και επιτυνχάνεται μόνο μια φορά στο πρωτότυπο αεροσκάφος στα στάδια αξέλιξης και απο εκεί και πέρα αναγράφεται ως η μέγιστη ένδειξη στο ταχύμετρο του αεροπλάνου με μία ανοχή προς τα κάτω βέβαια για λόγους ασφαλείας.Οπότε ειναι κάτι που έχει λυθεί στα στάδια κατασκευης και δέν μας ενδιαφλερει και πολυ.Τώρα για τα μοντέλα που δέν ξέρουμε πόσο ακριβώς τρέχουν τι να πώ!σκήστε τα και όσο ατνέξουν!!χαχα


ταχύτητα vne σημαίνει : V never exceed, η ταχύτητα που δεν πρέπει ποτέ να ξεπεράσεις. Αυτό είναι το όριο που θεσπίζει ο κατασκευαστής, με βάση την αντοχή, και σ' αυτή περιλαμβάνται και μικρό περιθώριο ασφάλειας. Η μέγιστη τελική ταχύτητα του αεροπλάνου είναι αυτή που μπορεί να πετύχει θεωρητικά με ένα από τους δύο ή και τους δύο τρόπους: με φουλ κινητήρα ή με κατακόρυφη βύθιση, και με φουλ κινητήρα και κατακόρυφη βύθιση.
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
aerpantelis
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 59


το χόμπυ που σε κανει να έχεις ψηλα το κεφάλι!!!


Προφίλ
« Απάντηση #44 στις: Παρασκευή, 4 Απρ 2014, 17:54:04 »

Πολύ σωστα!Σας ευχαριστω για την ολοκλήρωση της επεξήγησης!Ειναι πολυ σπουδαίο να μαθαίνουμε κάτι σωστα και όπως είναι.Η vne δεν πρέπει ποτέ να ξεπεραστεί γιατι η κατασκευη αν αυτη ξεπεραστει  χάνει την ικανότητα να αντισταθεί στα αεροελαστικά φαινόμενα(flutter,αναστροφή των πηδαλίων κλήσεως και το φαινόμενο απόκλισης του φτερού)χωρίς να υποστεί μόνιμες παραμορφώσεις.
Καταγράφηκε

aeromodelling Δινει φτερααααάαααάα!!!
Σελίδες: 1 2 [3] 4  Όλοι  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω (Συντονιστής: Yankos)  |  Θέμα: Διαφορές διπλάνου με μονοπλάνο? « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.192 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.