Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.201 μηνύματα σε 12.375 θέματα από 6.237 Μέλη / Τελευταίο μέλος: SKRIM
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 06:57:34

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 06:57:34

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:09]

    [Χθες στις 22:30]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 21:25:44]

    από afilos
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 14:52:26]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 10:46:22]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 07:32:40]

    από 3DJunk
    [Τρίτη, 26 Μάρ 2024, 16:49:01]

    [Κυριακή, 24 Μάρ 2024, 21:58:01]

    από chris 1975
    [Παρασκευή, 22 Μάρ 2024, 17:25:32]

    από dominicm
    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 19:24:15]

    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 17:48:59]

    [Δευτέρα, 18 Μάρ 2024, 23:05:57]

    από viper1
    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 13:18:58]

    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 12:46:42]

    [Σάββατο, 16 Μάρ 2024, 15:32:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6237
    Τελευταίο: SKRIM
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304201
    Σύνολο θεμάτων: 12375
    Online σήμερα: 21
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 0
    Επισκέπτες: 171
    Συνολικά: 171
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1] 2 3 4  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Διαφορές διπλάνου με μονοπλάνο?  (Αναγνώστηκε 15110 φορές)
    dominckos
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 119


    « στις: Τρίτη, 1 Απρ 2014, 11:00:01 »

    Τι διαφορά στα χαρακτηριστικά της πτήσης έχει ένα διπλάνο με ένα με μονή πτέρυγα? Ας υποθέσουμε ότι ότι έχουμε δυο απόλυτα ίδιες ατράκτους... η μια φιλοξενεί δυο πτέρυγες και η άλλη μια. Και οι τρεις πτέρυγες είναι απόλυτα ίδιες, δηλ. μηκη, πλάτη, επιφάνεις, δίεδρος γωνία, αεροτομές. Το διπλάνο μήπως λόγω μεγαλύτερη πρερυγικής επιφάνειας πετάγει με μικροτερη ταχύτητα και στολάρει δυσκολότερα, αρα καταλληλότερο για αρχάριο?
    Καταγράφηκε

    Τηλέμαχος
    modeller2
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 875



    « Απάντηση #1 στις: Τρίτη, 1 Απρ 2014, 14:41:20 »

    Απο το γεγονος και μονο οτι δεν υπαρχουν εκπαιδευτικα διπλανα και ολα
    τα μοντελα για αρχαριους ειναι μονοπλανα καταλαβαινεις οτι αυτο που
    λες δεν ειναι σωστο το γιατι ειναι πολυπλοκη υποθεση και δεν αναλυεται ευκολα
    Καταγράφηκε

    Εγω πεταω τα δικα μου ανεμοπτερα........https://www.facebook.com/pages/Sparti-F5J-glider/170739626465835

    SPARROW320REF SPARROWIII TANGOXL 3,40 EAGLET230 EAGLET 250REF TANGOXV 3,4
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #2 στις: Τρίτη, 1 Απρ 2014, 15:55:35 »

    ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ ΤΑ ΔΙΠΛΑΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΜΙΑ ΤΑΣΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ''ΠΙΣΟΒΑΡΑ'' ΣΑΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    MOGOLOS
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 640



    « Απάντηση #3 στις: Τρίτη, 1 Απρ 2014, 16:35:43 »

    1. Τα εκπαιδευτικά μέχρι το 1945 ήταν διπλάνα (αν όχι και αργότερα σε πολλές χώρες, ελλάδα σίγουρα).
    2. Κανένα αεροπλάνο δε ν πετά πισώβαρο, παρά μόνο τα 3D (που προσωπικά δεν χαρακτηρίζω καν αεροπλάνα)
    3. Το σενάριο "έχω δύο ίδια αεροπλάνα..."  δεν παίζει. Οι λόγοι είναι πολλοί και κυρίως αεροδυναμικής.

    Σε γενικές γραμμές θα μπορούσες να πείς ότι τα διπλάνα πετάνε πιο αργά, χρειάζονται μικρότερα μοτέρ, και είναι πιο "απότομα"
    Καταγράφηκε

    Γιατί εαν δεν εχει πολυβόλα δεν πετάει
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.283



    « Απάντηση #4 στις: Τρίτη, 1 Απρ 2014, 16:57:22 »

    Τι διαφορά στα χαρακτηριστικά της πτήσης έχει ένα διπλάνο με ένα με μονή πτέρυγα? Ας υποθέσουμε ότι ότι έχουμε δυο απόλυτα ίδιες ατράκτους... η μια φιλοξενεί δυο πτέρυγες και η άλλη μια. Και οι τρεις πτέρυγες είναι απόλυτα ίδιες, δηλ. μηκη, πλάτη, επιφάνεις, δίεδρος γωνία, αεροτομές. Το διπλάνο μήπως λόγω μεγαλύτερη πρερυγικής επιφάνειας πετάγει με μικροτερη ταχύτητα και στολάρει δυσκολότερα, αρα καταλληλότερο για αρχάριο?
    Oπως ειπανε και οι υπολοιποι τα διπλανα δεν είναι ευκολοτερα από τα μονοπλάνα υψηλοπτερυγα trainer, Τα διπλανα λογο μεγαλύτερης οπισθέλκουσας χανουν γρηγοροτερα την ταχυτητα τους οπωτε στολαρουν ευκολοτερα,ετσι δυσκολευουν έναν αρχαριο,επισης αν σβησουν εχουν σημαντικα μειωμενη ικανοτητα ολισθησης,
    Κανενα μοντελο δεν πεταει πισωβαρο εκτος αν είναι ζυγησμενο λαθος.
    Μην ψαχνεσε περισσοτερο λοιπον ... Χαμόγελο
    Καταγράφηκε

    Fly hard ...land soft!
    sakis art
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 348



    « Απάντηση #5 στις: Τρίτη, 1 Απρ 2014, 19:03:22 »

    Πράγματι το διπλανο χάνει γρήγορα την ταχύτητα του. Στο δικό μου κλείνω το γκάζι λίγο πριν πατήσουν οι τροχοί στην προσγείωση και φοβάμαι τυχόν σβήσιμο αν θα προλαβαινα να το κατεβάσω. Το διπλανο εχω την εντύπωση ότι μπορεί να μεταφέρει μεγαλύτερο φορτίο λόγω του διπλού φτερού. Επίσης από τα καλύτερα ακροβατικά συνήθως είναι διπλανα,μπορουν και κάνουν απότομες κινήσεις πιο εύκολα.
    Καταγράφηκε
    dominckos
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 119


    « Απάντηση #6 στις: Τρίτη, 1 Απρ 2014, 19:21:02 »

    ευχαριστώ για τις πληροφορίες...
    Καταγράφηκε

    Τηλέμαχος
    mikrosdedalos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 654


    Η κρίση θέλει καλοπέραση και καλή παρέα !


    WWW
    « Απάντηση #7 στις: Τετάρτη, 2 Απρ 2014, 09:13:40 »

    Τα πρώτα αεροπλάνα είχαν πολύ βαριούς κινητήρες, με πολύ μικρή ιπποδύναμη. Χαμόγελο Χαμόγελο Χαμόγελο

    Οι κινητήρες στην αρχή είχαν εκατοντάδες κιλά βάρος και ιπποδύναμη μερικούς ίππους!!! Sad Sad Sad

    Για τον λόγο αυτό είχαν ανάγκη από άντωση και μεγάλα φτερά.

    Ήταν δύσκολο για την εποχή τους να στηρίξουν ένα μεγάλο, π.χ. 20 μέτρα φτερό, στο αεροπλάνο.

    Ήταν εύκολο όμως, να στηρίξουν δύο ή τρία φτερά, των 10 ή 6,5 μέτρων αντίστοιχα. Thumbs up Thumbs up Thumbs up

    Φυσικά και η ταχύτητα τους ήταν πολύ αργή, λόγο αδύναμου κινητήρα και μεγάλου βάρους.

    Για τον λόγο αυτό είχαν αργές αεροτομές με μεγάλη άντωση και οπισθέλκουσα.

    Αργότερα που οι κινητήρες είχαν μεγαλύτερη ιπποδύναμη και τα φτερά μίκραιναν και οι αεροτομές βελτιώθηκαν.

    Έτσι υπήρξαν και ΄΄γρήγορα΄΄ διπλανά. Και ότι άλλο. Cheesy Cheesy Cheesy

    Σήμερα που ο κινητήρας έχει τον πρώτο λόγο στην πτήση, τα αεροπλάνα έχουν μικρά φτερά ή δεν έχουν καθόλου φτερά,

    βλέπε πύραυλοι, γιατί ένα αεροπλάνο με υπέρ κινητήρα δεν έχει ανάγκη από φτερά για να πετάξει.

    Τα χρειάζεται κυρίως στην απογείωση και στην προσγείωση!!!

    Στον αέρα τα μεγάλα φτερά ενοχλούν, γιαυτό τα jet έχουν πολύ μικρά φτερά και μάλιστα κάποια πολεμικά τα μαζεύουν

    και τα κάνουν μικρότερα στον αέρα!!! Cheesy Cheesy Cheesy




    Καταγράφηκε

    ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΠΛΑΓΙΑ:

    http://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=32374.0
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.095



    WWW
    « Απάντηση #8 στις: Τετάρτη, 2 Απρ 2014, 16:56:17 »

    .......................
    Σήμερα που ο κινητήρας έχει τον πρώτο λόγο στην πτήση, τα αεροπλάνα έχουν μικρά φτερά ή δεν έχουν καθόλου φτερά,

    βλέπε πύραυλοι, γιατί ένα αεροπλάνο με υπέρ κινητήρα δεν έχει ανάγκη από φτερά για να πετάξει.


    θυμάμαι , πριν από πολλά χρόνια σε ενα μάθημα που εδινα , "διδακτική της φυσικής" λεγόταν , ένα  από τα θέματα , ρωτούσε
    " πως θα εξηγούσατε σε ενα μαθητή Β' λυκείου , γιατί πετούν τα αεροπλάνα "
    Αν και αδιάβαστος , αν και δεν ήξερα κανένα , άλλο από τα θέματα . πέρασα το μάθημα και καλό βαθμό  Στριφογύρισμα ματιών
    Φυσικά δεν θα γράψω εδω γιατί , πετάνε τα αεροπλάνα , αλλά θυμάμαι οτι η τελευταία πρόταση , ήταν

    " Είναι λοιπόν προφανές ότι ο κινητήρας δεν είναι απαραίτητος για την πτήση , του  αεροπλάνου  αντίθετα με τις επιφάνειες που παράγουν άνωση "
    Τα αεροπλάνα πετούν επειδή έχουν φτερά και όχι επειδή έχουν κινητήρες . 
    Τώρα όσο αφορά , τα εκπαιδευτικά διπλανά , με οδηγίες από τον k. Γιάννη Κωνσταντακάτο , μόλις τελείωσα έναν Τηλέμαχο διπλάνο . Πρώτη πτήση το σαββατοκύριακο και τα ξαναλέμε. Wink
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    mikrosdedalos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 654


    Η κρίση θέλει καλοπέραση και καλή παρέα !


    WWW
    « Απάντηση #9 στις: Πέμπτη, 3 Απρ 2014, 00:28:13 »

    .......................
    Σήμερα που ο κινητήρας έχει τον πρώτο λόγο στην πτήση, τα αεροπλάνα έχουν μικρά φτερά ή δεν έχουν καθόλου φτερά,

    βλέπε πύραυλοι, γιατί ένα αεροπλάνο με υπέρ κινητήρα δεν έχει ανάγκη από φτερά για να πετάξει.


    θυμάμαι , πριν από πολλά χρόνια σε ενα μάθημα που εδινα , "διδακτική της φυσικής" λεγόταν , ένα  από τα θέματα , ρωτούσε
    " πως θα εξηγούσατε σε ενα μαθητή Β' λυκείου , γιατί πετούν τα αεροπλάνα "
    Αν και αδιάβαστος , αν και δεν ήξερα κανένα , άλλο από τα θέματα . πέρασα το μάθημα και καλό βαθμό  Στριφογύρισμα ματιών
    Φυσικά δεν θα γράψω εδω γιατί , πετάνε τα αεροπλάνα , αλλά θυμάμαι οτι η τελευταία πρόταση , ήταν

    " Είναι λοιπόν προφανές ότι ο κινητήρας δεν είναι απαραίτητος για την πτήση , του  αεροπλάνου  αντίθετα με τις επιφάνειες που παράγουν άνωση "
    Τα αεροπλάνα πετούν επειδή έχουν φτερά και όχι επειδή έχουν κινητήρες .  
    Τώρα όσο αφορά , τα εκπαιδευτικά διπλανά , με οδηγίες από τον k. Γιάννη Κωνσταντακάτο , μόλις τελείωσα έναν Τηλέμαχο διπλάνο . Πρώτη πτήση το σαββατοκύριακο και τα ξαναλέμε. Wink


    Κάλο είναι να είμαστε περισσότερο λογικοί και λιγότερο ρομαντικοί.

    Αν θέλεις βγάλε το κινητήρα από τον καινούργιο σου Τηλέμαχο διπλάνο και πέταξέτον ψηλά-ψηλά στον ουρανό με τα φτερά του.


    Τι λες, θα πετάξει;


    Καταγράφηκε

    ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΠΛΑΓΙΑ:

    http://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=32374.0
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.095



    WWW
    « Απάντηση #10 στις: Πέμπτη, 3 Απρ 2014, 11:10:04 »


    Αν θέλεις βγάλε το κινητήρα από τον καινούργιο σου Τηλέμαχο διπλάνο και πέταξέτον ψηλά-ψηλά στον ουρανό με τα φτερά του.


    Τι λες, θα πετάξει;

    επιφυλάσσομαι  Χαμόγελο

    ΥΣ:Δεν ειναι θέμα ρομαντισμού , ειναι θέμα φυσικής . Αλλίως οταν εσβηναν οι μηχανές ,ολα τα ιπτάμενα θα επεφταν σαν πέτρα.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #11 στις: Πέμπτη, 3 Απρ 2014, 13:18:22 »

    Η φράση το "αεροπλάνο πετάει", θέλει κάποια διευκρίνηση. Και ο χαρταετός πετάει.  Και η σαίτα που διπλώνουμε από ένα φύλλο χαρτιού πετάει.

    Εν γένει η πετομηχανή που λέγεται αεροπλάνο πετάει επειδή έχει φτερά.

    Το αροπλάνο πετάει σημαίνει ότι κινείται μέσα στον αέρα, σε τροχιά άλλη από αυτή της απλής πτώσης βάρους, ή βαλλιστικής τροχιάς. Αρα το αεροπλάνο πετάει αφού βρεθεί στον αέρα. Η απόκτηση ύψους μπορεί να γίνει με κατανάλωση ενέργειας, με κινητήρα, ή ρυμούλκιση, ή βίντσι, ή απλό σπρώξιμο με το χέρι από χαμηλά ή ψηλά στο βουνό.
    Το ύψος μετατρέπεται σε κινητική ενέργεια και το αεροπλάνο κινείται και τα φτερά παράγουν άντωση. Χωρίς άλλη βοήθεια το αεροπλάνο ολισθαίνει και κατεβαίνει ελεγχόμενο. Αν υπάρχει βοήθεια, ανοδικά αέρα, ή κινητήρας θα διατηρήσει ή θα κερδίσει και ύψος.

    Τις πρώτες αεροπόρικές περιόδους, τα φτερά είχαν λεπτή αεροτομή, και η δοκός ήταν κατ΄επέκταση και αυτή στενή και ασθενική. Στηρίζοντας όμως δύο φτερά παράλληλα, με αποστάτες και σύρματα, κατάφεραν να αποκτήσουν την αντοχή που ήθελαν. Η ανθεκτική δοκός του μονοπλάνου ήρθε πολύ αργότερα.

    Το διπλάνο δεν είναι μία ίδια άτρακτος με δύο φτερά μονοπλάνου, αλλά εξ αρχής ολοκληρωμένη σχεδίαση. Οι δύο τύπο συγκρίνονται μεταξύ τους με τις ολικές επιφάνειες των - του φτερού, και της αντίστοιχης φόρτισης. Φυσικά όπως  μαθαίνουν όλοι από την αρχή, ένα διπλάνο με τα 4 ακροπτερύγια, τις διπλές ενώσεις με την άτρακτο και με τα στυλίδια και σύρματα έχει μεγαλύτερη οπισθέλκουσα από ένα μονοπλάνο ίδιου συγκριτικά βάρους.

    Επίσης άλλα μειονεκτήματα είναι η κατακόρυφη απόσταση των δύο φτερών, όταν είναι μικρή η ροή ανάμεσα καταστρέφει την άντωση της κάτω πτέρυγας.
     
    Το μοντέρνο και παλαιό διπλάνο έχουν ορισμένα πλεονεκτήματα, που είναι η μικρότερη αδράνεια στην περιστροφή ρολλ, και η συμμετρική παρουσίας του άξονα της ατράκτου ανάμεσα στα δύο φτερά. Για το τελευταίο θα λέγαμε ότι αντιστοιχούν σε ένα μεσοπτέρυγο μονοπλάνο.

    Μία ακόμα ιδιαιτερότητα του διπλάνου (ή και του τριπλάνου) είναι ότι συμφέρει να στηριχθούν οι πτέρυγες με μικρή διαφορά στην μεταξύ τους γωνία πρόσπτωσης, για να μην στολλάρουν και οι δύο μαζί.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 7.065


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Απάντηση #12 στις: Πέμπτη, 3 Απρ 2014, 13:22:56 »

    ...
    Μία ακόμα ιδιαιτερότητα του διπλάνου (ή και του τριπλάνου) είναι ότι συμφέρει να στηριχθούν οι πτέρυγες με μικρή διαφορά στην μεταξύ τους γωνία πρόσπτωσης, για να μην στολλάρουν και οι δύο μαζί.


    Και ποιά από τις δύο πρέπει να έχει την μεγαλύτερη γωνία;
    Καταγράφηκε

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    flaperon35
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 442



    « Απάντηση #13 στις: Πέμπτη, 3 Απρ 2014, 14:57:27 »

    Να ροτισω και γω, το  ζυγησμα του δυπλανου η τριπλανου, πως γινετε? Μιπος στο 1/3 της πτεριγας που ειναι παντα πιο μπροστα, η στο  καθε μοντελο αναλογα την αποσταση που εχουν τα φτερα, αλαζει. ?
    Καταγράφηκε

    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΑΖΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.... ΜΟΝΟ ΧΑΖΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.
    orck
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.623


    game over :|


    « Απάντηση #14 στις: Πέμπτη, 3 Απρ 2014, 16:10:09 »

    .......................
    Σήμερα που ο κινητήρας έχει τον πρώτο λόγο στην πτήση, τα αεροπλάνα έχουν μικρά φτερά ή δεν έχουν καθόλου φτερά,

    βλέπε πύραυλοι, γιατί ένα αεροπλάνο με υπέρ κινητήρα δεν έχει ανάγκη από φτερά για να πετάξει.


    θυμάμαι , πριν από πολλά χρόνια σε ενα μάθημα που εδινα , "διδακτική της φυσικής" λεγόταν , ένα  από τα θέματα , ρωτούσε
    " πως θα εξηγούσατε σε ενα μαθητή Β' λυκείου , γιατί πετούν τα αεροπλάνα "
    Αν και αδιάβαστος , αν και δεν ήξερα κανένα , άλλο από τα θέματα . πέρασα το μάθημα και καλό βαθμό  Στριφογύρισμα ματιών
    Φυσικά δεν θα γράψω εδω γιατί , πετάνε τα αεροπλάνα , αλλά θυμάμαι οτι η τελευταία πρόταση , ήταν

    " Είναι λοιπόν προφανές ότι ο κινητήρας δεν είναι απαραίτητος για την πτήση , του  αεροπλάνου  αντίθετα με τις επιφάνειες που παράγουν άνωση "
    Τα αεροπλάνα πετούν επειδή έχουν φτερά και όχι επειδή έχουν κινητήρες .  
    Τώρα όσο αφορά , τα εκπαιδευτικά διπλανά , με οδηγίες από τον k. Γιάννη Κωνσταντακάτο , μόλις τελείωσα έναν Τηλέμαχο διπλάνο . Πρώτη πτήση το σαββατοκύριακο και τα ξαναλέμε. Wink


    Κάλο είναι να είμαστε περισσότερο λογικοί και λιγότερο ρομαντικοί.

    Αν θέλεις βγάλε το κινητήρα από τον καινούργιο σου Τηλέμαχο διπλάνο και πέταξέτον ψηλά-ψηλά στον ουρανό με τα φτερά του.


    Τι λες, θα πετάξει;




    Και βεβαια θα πεταξει, θα κανει μια ελεγχομενη ολισθηση μεχρι το εδαφος. Τα φτερα ειναι αυτα που παραγουν την ανωση σε οτιδηποτε πεταει (και οχι μονο, ιστιοπλοικα, ιστιοσανιδα, kite με τον ιδιο τροπο κινουνται).
    Ο κινητηρας αυτο που κανει ειναι να το τραβαει μπροστα το μοντελο αναγκαζοντας περισσοτερο αερα να περασει απο τα φτερα και να δημιουργηθει μεγαλυτερη ανωση, εαν η ανωση ειναι αρκετα μεγαλη το μοντελο θα κερδισει υψος, εαν οχι θα χασει υψος.
    Καταγράφηκε

    Παναγιωτης, Π.Φαληρο
    Οι αγγελιες μου
    Σελίδες: [1] 2 3 4  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω  |  Θέμα: Διαφορές διπλάνου με μονοπλάνο?
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.044 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.