Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.737 μηνύματα σε 11.353 θέματα από 5.948 Μέλη / Τελευταίο μέλος: giourgg.1
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 13 Δεκ 2017, 01:54:11

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 13 Δεκ 2017, 01:54:11

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Τελευταίες 10 φωνές:
Δευτέρα, 20 Νοέ 2017, 22:44:55
Τα βλέπω όλα πράσινα !!!
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 00:25]

[Χθες στις 21:42]

από red_baron
[Χθες στις 20:26]

από 470lp
[Χθες στις 18:39]

[Χθες στις 16:00]

[Χθες στις 10:53]

από niro
[Δευτέρα, 11 Δεκ 2017, 21:50:40]

από dominicm
[Δευτέρα, 11 Δεκ 2017, 11:05:46]

από tritongr
[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 21:38:35]

από dhiotis
[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 12:49:29]

[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 11:52:52]

από sliver
[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 10:43:25]

από vagelis
[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 19:08:02]

από dominicm
[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 17:48:36]

[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 15:42:38]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5948
Τελευταίο: giourgg.1
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 285737
Σύνολο θεμάτων: 11353
Online σήμερα: 31
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 22
Συνολικά: 26
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: ESM FW190 D9 50cc « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 ... 27 28 29 [30] 31 32 33 ... 57  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: ESM FW190 D9 50cc  (Αναγνώστηκε 107237 φορές)
   
panioul
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.159



Προφίλ
« Απάντηση #435 στις: Τρίτη, 12 Αύγ 2014, 09:13:20 »

Συνέχεια στις εργασίες για την ετοιμασία του χώρου του κινητήρα...Όλες οι μπαταρίες τοποθετήθηκαν στο firewall (2 Χ 2000 Mah NiMh για το δέκτη και τα σέρβο και 1 Χ 2300Mah NiMh για την ηλεκτρονική ) όλες είναι 5 στοιχείων καθώς η ηλεκτρονική του DLE είναι καινούριας έκδοσης και υποστηρίζει μέχρι 9 Volt για LiPo μπαταρίες. Ανοίχτηκαν τρύπες για να περαστούν τα καλώδια και μπήκαν λαστιχάκια διελεύσεως από την αριστερή πλευρά για το ρεύμα του δέκτη και από τη δεξιά πλευρά για την τροφοδοσία της ηλεκτρονικής...


* 20140811_201353.jpg (101.87 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 238 φορές.)
Καταγράφηκε

Ιωαννίδης Παναγιώτης
Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
panioul
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.159



Προφίλ
« Απάντηση #436 στις: Τρίτη, 12 Αύγ 2014, 09:15:25 »

Από τη μέσα πλευρά της ατράκτου τοποθετήθηκαν στερεωτικά και περάστηκαν οι αναμονές των καλωδίων μέχρι να μπεί ο πίνακας των ηλεκτρονικών...


* 20140812_005411.jpg (72.19 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 235 φορές.)

* 20140812_005406.jpg (96.63 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 232 φορές.)
Καταγράφηκε

Ιωαννίδης Παναγιώτης
Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
panioul
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.159



Προφίλ
« Απάντηση #437 στις: Τρίτη, 12 Αύγ 2014, 09:20:36 »

Σειρά είχε η προετοιμασία του ντεπόζιτου το οποίο έχει 3 σωληνάκια (ανεφοδιασμός, τροφοδοσία και αέρας) και στα οποία κολλήθηκαν με κολλητήρι και καλάι barbes στις άκρες τους ώστε να ασφαλίσουν καλύτερα τα σωληνάκια βενζίνης 1/8" που τοποθετήθηκαν... Τα barbes που χρησιμοποιήθηκαν είναι αυτά...


* dubq0670.jpg (19.51 KB, 350x267 - εμφανίστηκε 219 φορές.)
Καταγράφηκε

Ιωαννίδης Παναγιώτης
Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
panioul
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.159



Προφίλ
« Απάντηση #438 στις: Τρίτη, 12 Αύγ 2014, 09:22:06 »

Στην κάτω πλευρά της ατράκτου έγινε μία τρύπα και στερεώθηκε ένα πλαστικό δαχτυλίδι που από τη μέσα πλευρά έχει λαιμό και οδηγήθηκε εκεί ο σωλήνας του εξαερισμού του ντεπόζιτου...


* 20140812_002344.jpg (71.87 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 233 φορές.)

* 20140812_002535.jpg (61.61 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 224 φορές.)
Καταγράφηκε

Ιωαννίδης Παναγιώτης
Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
panioul
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.159



Προφίλ
« Απάντηση #439 στις: Τρίτη, 12 Αύγ 2014, 09:26:22 »

Στη συνέχεια τοποθετήθηκε για τελευταία φορά ( ελπίζω...) ο κινητήρας και στερεώθηκαν πλέον μόνιμα τα καλώδια της ηλεκτρονικής και της μπουζόπιπας...


* 20140812_021617.jpg (104.18 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 230 φορές.)
Καταγράφηκε

Ιωαννίδης Παναγιώτης
Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
panioul
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.159



Προφίλ
« Απάντηση #440 στις: Τρίτη, 12 Αύγ 2014, 09:26:49 »

Και από την άλλη πλευρά...


* 20140812_021627.jpg (93.34 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 226 φορές.)
Καταγράφηκε

Ιωαννίδης Παναγιώτης
Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
panioul
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.159



Προφίλ
« Απάντηση #441 στις: Τρίτη, 12 Αύγ 2014, 09:28:15 »

Το καλώδιο της μπουζόπιπας οδηγήθηκε ανάμεσα από την κυλινδροκεφαλή και την εξάτμιση και στο σημείο που είναι κοντά στην εξάτμιση ντύθηκε με σιλικόνη...


* 20140812_023732.jpg (85.27 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 232 φορές.)
Καταγράφηκε

Ιωαννίδης Παναγιώτης
Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
Δημήτρης Άρτα
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.099



Προφίλ
« Απάντηση #442 στις: Τρίτη, 12 Αύγ 2014, 09:58:23 »

Παναγιώτη δε θα υπάρξει κάποιο πρόβλημα για τα ηλεκτρονικά έτσι που είναι τοποθετημένα όλα μαζί μέσα στο χώρο του κινητήρα ?(θερμοκρασίες -λάδια- βενζίνες -αναθυμιάσεις?!)
Καταγράφηκε

Πετάμε ?
panioul
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.159



Προφίλ
« Απάντηση #443 στις: Τρίτη, 12 Αύγ 2014, 11:16:23 »

Δημήτρη καλημέρα!! Προσπάθησα να είναι όσο το δυνατόν μακρύτερα από την κεφαλή για να μην ζεσταίνονται πάρα πολύ. Σίγουρα δεν υπάρχει πρόβλημα στο σημείο που είναι από αναθυμιάσεις και καύσιμα και το firewall έχει περαστεί και ένα χέρι εποξικό. Σίγουρα θα είναι λίγο αυξημένη η θερμοκρασία αλλά όλα τα setup που χρειάζονται βάρος μπροστά τοποθετούνται οι μπαταρίες και η ηλεκτρονική με τον ίδιο τρόπο. Απλά σε firewall που είναι "κουτί" τοποθετούνται στα πλαινά τοιχώματα αλλά πάλι είναι κλεισμένα μέσα στο cowl και κοντά σε κινητήρα και εξάτμιση. Υπάρχει επίσης μια ακόμα μπαταρία σε εκκρεμότητα η οποία θα είναι Lipo 2 στοιχείων πάνω από 3000mAh για τα retracts. Εκείνη θα μπεί στο τέλος αφού ζυγιστεί το αεροπλάνο και πιθανών να μπεί και εκείνη τέρμα μπροστά πάνω στις βάσεις του κινητήρα.
Καταγράφηκε

Ιωαννίδης Παναγιώτης
Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
panioul
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.159



Προφίλ
« Απάντηση #444 στις: Παρασκευή, 15 Αύγ 2014, 23:25:50 »

Συνέχεια με την τοποθετηση του ελεγκτή για τα retracts...


* 20140815_001139.jpg (94.18 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 141 φορές.)
Καταγράφηκε

Ιωαννίδης Παναγιώτης
Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
panioul
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.159



Προφίλ
« Απάντηση #445 στις: Παρασκευή, 15 Αύγ 2014, 23:31:54 »

Και στη συνέχεια αφού χαρακτηρίστηκαν όλα τα καλώδα με θερμοσυστελλόμενο το οποίο αναγράφει σε ποιο σέρβο αντιστοιχεί (π.χ. aileron,flaps,throttle κτλ) κουμπώθηκαν όλα δοκιμαστικά στο δέκτη...


* 20140815_011737.jpg (93.09 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 148 φορές.)
Καταγράφηκε

Ιωαννίδης Παναγιώτης
Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
panioul
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.159



Προφίλ
« Απάντηση #446 στις: Παρασκευή, 15 Αύγ 2014, 23:40:21 »

Και αφού τελείωσαν όλες οι δοκιμές των ηλεκτρονικών, δεν άντεχα να σκέφτομαι πως δεν μπορεί να βγεί το κινητό μέρος της καλύπτρας, οπότε αποφάσισα να ανοίξω μια θυρίδα συντηρήσεως!!! Ευτυχώς υπάρχουν αρκετές σκαλισμένες πάνω στην άτρακτο οπότε επέλεξα τη μεγαλύτερη και στην πιο βολική περιοχή! Έτσι προσπαθώντας να κάνω τη μικρότερη δυνατή ζημιά στο χρώμα, την άνοιξα χρησιμοποιώντας το κοπίδι...


* 20140815_014110.jpg (52.93 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 145 φορές.)

* 20140815_014947.jpg (55.35 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 140 φορές.)
Καταγράφηκε

Ιωαννίδης Παναγιώτης
Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
panioul
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.159



Προφίλ
« Απάντηση #447 στις: Παρασκευή, 15 Αύγ 2014, 23:44:11 »

Στη δεύτερη φωτογραφία επάνω είναι ήδη όλη κομμένη και μία ακόμα με βγαλμένο το καπάκι...


* 20140815_015002.jpg (61.2 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 147 φορές.)
Καταγράφηκε

Ιωαννίδης Παναγιώτης
Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
orck
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.653


game over :|


Προφίλ
« Απάντηση #448 στις: Παρασκευή, 15 Αύγ 2014, 23:45:33 »

Δεν κανεις ζημια στο χρωμα προσθετεις ρεαλιστικες φθορες στο μοντελο σου, αυτο το λενε chipping, εαν ψαξεις με αυτον τον ορο θα δεις πως γινεται στα στατικα μοντελα.

Καταγράφηκε

Παναγιωτης, Π.Φαληρο
Οι αγγελιες μου
ΓΙΩΡΓΟΣ.VARIO
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 35



Προφίλ
« Απάντηση #449 στις: Παρασκευή, 15 Αύγ 2014, 23:46:44 »

Παναγιώτη καλή η σκέψη σου παντος  Thumbs up Thumbs upεάν θες μαντεσεδες εχω
Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 ... 27 28 29 [30] 31 32 33 ... 57  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: ESM FW190 D9 50cc « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.214 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.