Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.203 μηνύματα σε 12.375 θέματα από 6.237 Μέλη / Τελευταίο μέλος: SKRIM
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 17:26:00

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 17:26:00

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 17:11]

    [Χθες στις 22:30]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 21:25:44]

    από afilos
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 14:52:26]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 10:46:22]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 07:32:40]

    από 3DJunk
    [Τρίτη, 26 Μάρ 2024, 16:49:01]

    [Κυριακή, 24 Μάρ 2024, 21:58:01]

    από chris 1975
    [Παρασκευή, 22 Μάρ 2024, 17:25:32]

    από dominicm
    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 19:24:15]

    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 17:48:59]

    [Δευτέρα, 18 Μάρ 2024, 23:05:57]

    από viper1
    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 13:18:58]

    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 12:46:42]

    [Σάββατο, 16 Μάρ 2024, 15:32:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6237
    Τελευταίο: SKRIM
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304203
    Σύνολο θεμάτων: 12375
    Online σήμερα: 194
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 2
    Επισκέπτες: 16
    Συνολικά: 18
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 ... 23 24 25 [26] 27 28 29 ... 57     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: ESM FW190 D9 50cc  (Αναγνώστηκε 147463 φορές)
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.158



    « Απάντηση #375 στις: Δευτέρα, 4 Αύγ 2014, 15:23:11 »

    Ήθελα να μειώσω όσο γίνεται τους κραδασμούς από τον μονοκύλινδρο DLE55 στην άτρακτο, αφού δεν μπορούσα να προσθέσω ολόκληρη αντικραδασμική βάση γιατί θα μου έβγαζε τον κινητήρα πολύ μπροστά αποφάσισα να χρησιμοποιήσω σινεμπλόκ μεταξύ των βάσεων και του firewall...


    * 20140803_202155.jpg (104.69 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 198 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.158



    « Απάντηση #376 στις: Δευτέρα, 4 Αύγ 2014, 15:30:36 »

    Στη συνέχεια ξεκίνησα σιγά σιγά το τριμάρισμα της ατράκτου ώστε να μπορέσει να καθίσει ο κινητήρας...Πιστεύω πως η επιλογή του DLE 55RA είναι ιδανική γιατί κόβεται μόνο το κάτω μέρος του cowl και της ατράκτου ώστε από το πλάι να μη φαίνεται τίποτα...


    * 20140803_203740.jpg (104.64 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 200 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.158



    « Απάντηση #377 στις: Δευτέρα, 4 Αύγ 2014, 15:31:34 »

    ...


    * 20140803_203745.jpg (83.3 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 208 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.158



    « Απάντηση #378 στις: Δευτέρα, 4 Αύγ 2014, 15:32:05 »

    Και άλλη μία από το πλάι...


    * 20140803_203749.jpg (72.15 KB, 480x640 - εμφανίστηκε 200 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.158



    « Απάντηση #379 στις: Δευτέρα, 4 Αύγ 2014, 15:33:07 »

    Η απορία  που έχω τώρα είναι από που στο καλό να περάσω το μπουζοκαλώδιο;;;;;;!!!!!  idiot2 idiot2 idiot2
    Καταγράφηκε

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.158



    « Απάντηση #380 στις: Δευτέρα, 4 Αύγ 2014, 15:39:10 »

    Έπειτα ξεκίνησα τις πρώτες δοκιμές για να περαστεί η ντίζα του γκαζιού αφού πρώτα μεγάλωσα το άνοιγμα της τρύπας στο firewall ώστε να μην βρίσκει η ντίζα και ο σωλήνας τροφοδοσίας του καυσίμου... Για ντίζα χρησιμοποιήθηκε μία ντίζα 4/40 με πάσο στην άκρη όπου βιδώθηκε ball link και αυτό πάνω στο αυτάκι του καρμπιρατέρ...Είναι από τις πιο ασφαλείς λύσεις και τελείως άκαμπτη αφού η ντίζα αυτή είναι πολύ χοντρή για γκάζι αλλά δεν μας πειράζει αφού και χώρος υπάρχει και για βάρος δεν έχουμε πρόβλημα...


    * 20140803_225454.jpg (98.34 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 195 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.158



    « Απάντηση #381 στις: Δευτέρα, 4 Αύγ 2014, 15:42:57 »

    Από την άλλη πλευρά η ντίζα είναι ελεύθερη και περαστή στο αυτάκι του σέρβο όπου ασφαλίζει με αλενόβιδα...για καλό και για κακό πάντως θα γίνει και μια εγκοπή στη ντίζα (έχει αρκετό πάχος) ώστε να μην μπορεί να γλιστρήσει...


    * 20140803_225518.jpg (94.38 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 205 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.158



    « Απάντηση #382 στις: Δευτέρα, 4 Αύγ 2014, 15:45:00 »

    Το setup αυτό δίνει πλήρη κίνηση στο σέρβο (100-100) χωρίς να χρειαστεί να μειωθούν τα end-points ώστε να υπάρχει σωστή "ανάλυση" στη διαδρομή του γκαζιού και αν χρειαστεί να γίνουν και ρυθμίσεις για την καμπύλη του γκαζιού (συνήθεια από 3d - άδικα setup!!!)
    Καταγράφηκε

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.158



    « Απάντηση #383 στις: Δευτέρα, 4 Αύγ 2014, 16:03:46 »

    Σειρά είχε η βάση του cowl...Ο κινέζος εδώ πραγματικά αφιερώνει γιατί στις οδηγίες λέει αφού κολλήθει η βάση πάνω στην άτρακτο τότε να γίνουν τρύπες πίσω από κάθε τρύπα της βάσης ώστε να βιδωθεί εκεί το cowl...Δεν ξέρω τι σκέφτονταν όταν γράφανε τις οδηγίες πάντως σε πολλά foroum διάβαζα ότι κανένας δεν μπορούσε να το κάνει έτσι και τώρα κατάλαβα το γιατί!!! Πίσω από τις τρύπες τις βάσης υπάρχει κενό!!! Οπότε έγινε κάτι καλύτερο το οποίο δεν θα έχει και πρόβλημα να λασκάρουν οι βίδες ή να ξεχειλώσουν οι τρύπες τους με τους κραδασμούς...
    Καταγράφηκε

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.158



    « Απάντηση #384 στις: Δευτέρα, 4 Αύγ 2014, 16:20:25 »

    Οπότε κολλήθηκε η μία βάση πάνω στην άτρακτο και σε κάθε τρύπα της περάστηκε από πίσω τυφλό παξιμάδι Μ3 ώστε να βιδωθεί εκεί η άλλη βάση που θα κολληθεί στο cowl...


    * 20140803_225211.jpg (94.63 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 190 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.158



    « Απάντηση #385 στις: Δευτέρα, 4 Αύγ 2014, 16:21:28 »

    ...


    * 20140803_225222.jpg (112.97 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 194 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    dgiatr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 596


    « Απάντηση #386 στις: Δευτέρα, 4 Αύγ 2014, 22:20:01 »

    Παναγιώτη πρόσεξε τα σινεμπλόκ που έβαλες στη βάση της μηχανής, μπορεί να σου δημιουργήσουν προβλήματα αντί να σου λύσουν. Γενικά θέλει πολυ προσοχή με τις αντικραδασμικές βάσεις , πρέπει να είναι καλά μελετημένες γιατί αλλιώς δημιουργούν κραδασμούς αντί να απσβένουν. Εγω στην θέση σου δεν θα την έβαζα, όπως δεν έχω βάλει ποτέ και δεν είχα ποτέ κανένα πρόβλημα. θα ήταν προτιμότερο να ενισχύσεις το firewall, έστω και εξωτερικά με υαλούφασμα , στο χειλάκι που σχηματίζεται μεταξύ ατράκτου και firewall. ....Εγώ έχω βάλει 75 cc μηχανή χωρίς αντικραδασμική και δεν έχω κανένα πρόβλημα. Την ηλεκτρονική την έχω βάλει στο πάνω μέρος της μηχανής περιτυλιγμένη με αρμαφλέξ και το καλώδιο το περνάω μέσα στο cowl και προς τα κάτω.
    Καταγράφηκε
    ArgyrisGiannetakis
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.751



    WWW
    « Απάντηση #387 στις: Δευτέρα, 4 Αύγ 2014, 22:30:51 »

    Συμφωνώ απόλυτα με τον Δημητράκη για τις αντικραδασμικές!Και εγώ τις αποφέυγω.Και για τα υφασματάκια επίσης!  Thumbs up και στην σέλα του φτερού γύρω γύρω!Επίσης στα retract κάτω απο τις μονάδες και στις βάσεις, epoxol και υφασματάκια! Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.158



    « Απάντηση #388 στις: Δευτέρα, 4 Αύγ 2014, 23:47:46 »

    ΟΚ!!!!  Thumbs up Thumbs up Ότι πει η ομάδα!!! Η αλήθεια είναι ότι τα σινεμπλόκ δεν είναι ακριβώς φτιαγμένα γι΄αυτή τη δουλειά αλλά είναι κλεμμένα από την αντικραδασμική βάση της Great Planes (http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXJ774&P=ML) την οποία όμως δεν μπορώ να τη χρησιμοποιήσω γιατί θα έβγαινε πάρα πολύ έξω η μηχανή...Οπότε θα αφαιρεθούν και έτσι θα πάει άλλα 3-4mm η μηχανή πιο πίσω. Αύριο που θα ασχοληθώ και άλλο με το cowl θα ενισχύσω με πανάκια το firewall από την έξω πλευρά στο χείλος με την άτρακτο. Το κακό είναι πως δεν έχουμε καθόλου πρόσβαση από τη μέσα πλευρά...
    Καταγράφηκε

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.158



    « Απάντηση #389 στις: Δευτέρα, 4 Αύγ 2014, 23:50:52 »

    .....Την ηλεκτρονική την έχω βάλει στο πάνω μέρος της μηχανής περιτυλιγμένη με αρμαφλέξ και το καλώδιο το περνάω μέσα στο cowl και προς τα κάτω.

    Δημήτρη το μπουζί εσύ αν δεν κάνω λάθος το έχεις λίγο στο πλάι;; Το γυρνάς το καλώδιο προς τα εμπρός για να το περάσεις μέσα στο cowl;; Αν μπορείς στείλε καμία φώτο πριν το κόψω και κάνα καμιά μ.......
    Καταγράφηκε

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    Σελίδες: 1 ... 23 24 25 [26] 27 28 29 ... 57     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: ESM FW190 D9 50cc
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.039 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.