panioul
|
|
« Απάντηση #375 στις: Δευτέρα, 4 Αύγ 2014, 15:23:11 » |
|
Ήθελα να μειώσω όσο γίνεται τους κραδασμούς από τον μονοκύλινδρο DLE55 στην άτρακτο, αφού δεν μπορούσα να προσθέσω ολόκληρη αντικραδασμική βάση γιατί θα μου έβγαζε τον κινητήρα πολύ μπροστά αποφάσισα να χρησιμοποιήσω σινεμπλόκ μεταξύ των βάσεων και του firewall...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Ιωαννίδης Παναγιώτης Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
|
|
|
panioul
|
|
« Απάντηση #376 στις: Δευτέρα, 4 Αύγ 2014, 15:30:36 » |
|
Στη συνέχεια ξεκίνησα σιγά σιγά το τριμάρισμα της ατράκτου ώστε να μπορέσει να καθίσει ο κινητήρας...Πιστεύω πως η επιλογή του DLE 55RA είναι ιδανική γιατί κόβεται μόνο το κάτω μέρος του cowl και της ατράκτου ώστε από το πλάι να μη φαίνεται τίποτα...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Ιωαννίδης Παναγιώτης Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
|
|
|
panioul
|
|
« Απάντηση #377 στις: Δευτέρα, 4 Αύγ 2014, 15:31:34 » |
|
...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Ιωαννίδης Παναγιώτης Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
|
|
|
panioul
|
|
« Απάντηση #378 στις: Δευτέρα, 4 Αύγ 2014, 15:32:05 » |
|
Και άλλη μία από το πλάι...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Ιωαννίδης Παναγιώτης Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
|
|
|
panioul
|
|
« Απάντηση #379 στις: Δευτέρα, 4 Αύγ 2014, 15:33:07 » |
|
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Ιωαννίδης Παναγιώτης Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
|
|
|
panioul
|
|
« Απάντηση #380 στις: Δευτέρα, 4 Αύγ 2014, 15:39:10 » |
|
Έπειτα ξεκίνησα τις πρώτες δοκιμές για να περαστεί η ντίζα του γκαζιού αφού πρώτα μεγάλωσα το άνοιγμα της τρύπας στο firewall ώστε να μην βρίσκει η ντίζα και ο σωλήνας τροφοδοσίας του καυσίμου... Για ντίζα χρησιμοποιήθηκε μία ντίζα 4/40 με πάσο στην άκρη όπου βιδώθηκε ball link και αυτό πάνω στο αυτάκι του καρμπιρατέρ...Είναι από τις πιο ασφαλείς λύσεις και τελείως άκαμπτη αφού η ντίζα αυτή είναι πολύ χοντρή για γκάζι αλλά δεν μας πειράζει αφού και χώρος υπάρχει και για βάρος δεν έχουμε πρόβλημα...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Ιωαννίδης Παναγιώτης Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
|
|
|
panioul
|
|
« Απάντηση #381 στις: Δευτέρα, 4 Αύγ 2014, 15:42:57 » |
|
Από την άλλη πλευρά η ντίζα είναι ελεύθερη και περαστή στο αυτάκι του σέρβο όπου ασφαλίζει με αλενόβιδα...για καλό και για κακό πάντως θα γίνει και μια εγκοπή στη ντίζα (έχει αρκετό πάχος) ώστε να μην μπορεί να γλιστρήσει...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Ιωαννίδης Παναγιώτης Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
|
|
|
panioul
|
|
« Απάντηση #382 στις: Δευτέρα, 4 Αύγ 2014, 15:45:00 » |
|
Το setup αυτό δίνει πλήρη κίνηση στο σέρβο (100-100) χωρίς να χρειαστεί να μειωθούν τα end-points ώστε να υπάρχει σωστή "ανάλυση" στη διαδρομή του γκαζιού και αν χρειαστεί να γίνουν και ρυθμίσεις για την καμπύλη του γκαζιού (συνήθεια από 3d - άδικα setup!!!)
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Ιωαννίδης Παναγιώτης Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
|
|
|
panioul
|
|
« Απάντηση #383 στις: Δευτέρα, 4 Αύγ 2014, 16:03:46 » |
|
Σειρά είχε η βάση του cowl...Ο κινέζος εδώ πραγματικά αφιερώνει γιατί στις οδηγίες λέει αφού κολλήθει η βάση πάνω στην άτρακτο τότε να γίνουν τρύπες πίσω από κάθε τρύπα της βάσης ώστε να βιδωθεί εκεί το cowl...Δεν ξέρω τι σκέφτονταν όταν γράφανε τις οδηγίες πάντως σε πολλά foroum διάβαζα ότι κανένας δεν μπορούσε να το κάνει έτσι και τώρα κατάλαβα το γιατί!!! Πίσω από τις τρύπες τις βάσης υπάρχει κενό!!! Οπότε έγινε κάτι καλύτερο το οποίο δεν θα έχει και πρόβλημα να λασκάρουν οι βίδες ή να ξεχειλώσουν οι τρύπες τους με τους κραδασμούς...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Ιωαννίδης Παναγιώτης Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
|
|
|
panioul
|
|
« Απάντηση #384 στις: Δευτέρα, 4 Αύγ 2014, 16:20:25 » |
|
Οπότε κολλήθηκε η μία βάση πάνω στην άτρακτο και σε κάθε τρύπα της περάστηκε από πίσω τυφλό παξιμάδι Μ3 ώστε να βιδωθεί εκεί η άλλη βάση που θα κολληθεί στο cowl...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Ιωαννίδης Παναγιώτης Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
|
|
|
panioul
|
|
« Απάντηση #385 στις: Δευτέρα, 4 Αύγ 2014, 16:21:28 » |
|
...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Ιωαννίδης Παναγιώτης Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
|
|
|
dgiatr
|
|
« Απάντηση #386 στις: Δευτέρα, 4 Αύγ 2014, 22:20:01 » |
|
Παναγιώτη πρόσεξε τα σινεμπλόκ που έβαλες στη βάση της μηχανής, μπορεί να σου δημιουργήσουν προβλήματα αντί να σου λύσουν. Γενικά θέλει πολυ προσοχή με τις αντικραδασμικές βάσεις , πρέπει να είναι καλά μελετημένες γιατί αλλιώς δημιουργούν κραδασμούς αντί να απσβένουν. Εγω στην θέση σου δεν θα την έβαζα, όπως δεν έχω βάλει ποτέ και δεν είχα ποτέ κανένα πρόβλημα. θα ήταν προτιμότερο να ενισχύσεις το firewall, έστω και εξωτερικά με υαλούφασμα , στο χειλάκι που σχηματίζεται μεταξύ ατράκτου και firewall. ....Εγώ έχω βάλει 75 cc μηχανή χωρίς αντικραδασμική και δεν έχω κανένα πρόβλημα. Την ηλεκτρονική την έχω βάλει στο πάνω μέρος της μηχανής περιτυλιγμένη με αρμαφλέξ και το καλώδιο το περνάω μέσα στο cowl και προς τα κάτω.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ArgyrisGiannetakis
|
|
« Απάντηση #387 στις: Δευτέρα, 4 Αύγ 2014, 22:30:51 » |
|
Συμφωνώ απόλυτα με τον Δημητράκη για τις αντικραδασμικές!Και εγώ τις αποφέυγω.Και για τα υφασματάκια επίσης! και στην σέλα του φτερού γύρω γύρω!Επίσης στα retract κάτω απο τις μονάδες και στις βάσεις, epoxol και υφασματάκια!
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
panioul
|
|
« Απάντηση #388 στις: Δευτέρα, 4 Αύγ 2014, 23:47:46 » |
|
ΟΚ!!!! Ότι πει η ομάδα!!! Η αλήθεια είναι ότι τα σινεμπλόκ δεν είναι ακριβώς φτιαγμένα γι΄αυτή τη δουλειά αλλά είναι κλεμμένα από την αντικραδασμική βάση της Great Planes ( http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXJ774&P=ML) την οποία όμως δεν μπορώ να τη χρησιμοποιήσω γιατί θα έβγαινε πάρα πολύ έξω η μηχανή...Οπότε θα αφαιρεθούν και έτσι θα πάει άλλα 3-4mm η μηχανή πιο πίσω. Αύριο που θα ασχοληθώ και άλλο με το cowl θα ενισχύσω με πανάκια το firewall από την έξω πλευρά στο χείλος με την άτρακτο. Το κακό είναι πως δεν έχουμε καθόλου πρόσβαση από τη μέσα πλευρά...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Ιωαννίδης Παναγιώτης Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
|
|
|
panioul
|
|
« Απάντηση #389 στις: Δευτέρα, 4 Αύγ 2014, 23:50:52 » |
|
.....Την ηλεκτρονική την έχω βάλει στο πάνω μέρος της μηχανής περιτυλιγμένη με αρμαφλέξ και το καλώδιο το περνάω μέσα στο cowl και προς τα κάτω.
Δημήτρη το μπουζί εσύ αν δεν κάνω λάθος το έχεις λίγο στο πλάι;; Το γυρνάς το καλώδιο προς τα εμπρός για να το περάσεις μέσα στο cowl;; Αν μπορείς στείλε καμία φώτο πριν το κόψω και κάνα καμιά μ.......
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Ιωαννίδης Παναγιώτης Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
|
|
|
|