Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.330 μηνύματα σε 12.381 θέματα από 6.300 Μέλη / Τελευταίο μέλος: CharlesjeF
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 15:21:27

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 15:21:27

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 14:50]

    από Yiannis_S
    [Σήμερα στις 00:29]

    από dominicm
    [Χθες στις 13:52]

    από tsiou
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 23:05:11]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    από chris 1975
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 11:21:01]

    από tasospap
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 09:47:39]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 20:51:06]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 12:49:07]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 08:22:03]

    από Yiannis_S
    [Τρίτη, 9 Απρ 2024, 00:01:58]

    από jjkor
    [Δευτέρα, 8 Απρ 2024, 00:59:23]

    [Πέμπτη, 4 Απρ 2024, 22:49:28]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6300
    Τελευταίο: CharlesjeF
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304330
    Σύνολο θεμάτων: 12381
    Online σήμερα: 78
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 3
    Επισκέπτες: 35
    Συνολικά: 38
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 ... 12 13 14 [15] 16 17     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Θέματα που αφορούν την κατηγορία F5J-GR  (Αναγνώστηκε 48708 φορές)
    mikrosdedalos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 654


    Η κρίση θέλει καλοπέραση και καλή παρέα !


    WWW
    « Απάντηση #210 στις: Δευτέρα, 16 Ιούν 2014, 23:36:22 »

    Ρητορίες, σοφιστίες, επαναλήψεις. μεταφράσεις, εκθέσεις, χα χα χα, χου χου χου, αλλα πρόταση... καμμία.  

    "Ουκ αν λάβεις παρά του μη έχοντος"?

    Η συζήτηση άνοιξε από τον Αντώνη για να λυσουμε το πρόβλημα του κανονισμού που επιτρέπει τις ισοβαθμίες.



    Αν κάποιος διαβάσει από την αρχή το θέμα θα δει πολλές προτάσεις για λυθεί το πρόβλημα των ισοβάθμιων και με πολύ απλούς τρόπους.
    Θείε Γιάννη μήπως διαβάζεις μόνο τις δικές σου απαντήσει; Αστειεύομαι.
    « Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 17 Ιούν 2014, 19:12:47 από mikrosdedalos » Καταγράφηκε

    ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΠΛΑΓΙΑ:

    http://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=32374.0
    STRATOS77
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 775


    Λυμπερης Ευστρατιος.


    « Απάντηση #211 στις: Τρίτη, 17 Ιούν 2014, 20:12:37 »

    Με οσα εχω διαβασει σε αυτες τις 15 σελιδες πλεον,αυτο που θα επιθυμουσα  ειναι στην κατηγορια f5j GR να γινει οπως ειπε ο φιλος γιωργος (Η πρότασή μου για τη μείωση των ισοβαθμιών είναι να υπάρχουν 6 προκριματικοιί γύροι από τους οποίους ένα ποσοστό 25-33 % θα περνά στον τελικό (1 στους 3 ή 1 στους 4).
    Ο τελικός είναι ένας άλλος αγώνας που θα απαρτίζεται από 3 γύρους 12 λεπτών με 5 λεπτά διάλλειμα μεταξύ τους. Ετσι σε κάθε καιρό όλοι θα πρέπει να ανέβουν και να κατέβουν 3 φορές,χωρίς απόρριψη γύρων
    .)

    Να υπαρχει ομως και η κατηγορια f5j FAi και οποιος θελει μπορει να διαλεξει αναμεσα σε αυτες τις 2 κατηγοριες τον βαθμο δυσκολιας που τον ενδιαφερει...ετσι πιστευω οτι θα καλυφθουν ολες οι αποψεις των αγωνιζομενων χωρις να εχει αλλαξει θεωρητικα τιποτα..



    Υ.Γ Για ολα τα υπολοιπα θα μιλησουν τα σωματεια οταν και οπως πρεπει... Thumbs up Thumbs up 
    Καταγράφηκε

    ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΑΝΑΛΥΣΕΩΝ MATRIX ΚΑΙ ΜΑΓΕΙΡΕΜΑΤΩΝ
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #212 στις: Σάββατο, 8 Νοέ 2014, 07:32:20 »

    Η ετήσια συνεδρίαση των σωματείων αερομοντελισμού θα λάβει χώρα στα μεσα Δεκεμβρίου.

    Ολοι περιμένουν τη συζήτηση για τις πιθανές αλλαγές στην κατηγορία F5J-GR.

    Η Ε.Α.Α. θα προτείνει μικρές αλλαγές στον τρέχοντα κανονισμό, που αν ψηφιστούν θα ισχύσουν από το 2015, και την μεγάλη αλλαγή, την υιοθέτηση του start height, που αν ψηφιστεί θα ισχύσει από το 2016, ώστε να δώσει τον κατάλληλο χρόνο για την επιλογή του εξοπλισμού.

    Τα πλεονεκτήματα του start height έχουν αναλυθεί στα προηγούμενα μηνύματα, ή και σε άλλα θέματα.

    Εν γένει δεν θα υπάρχουν πλέον ισοβαθμίες, ενώ θα διατηρηθεί η ευκολία διοργάνωσης αγώνων της κατηγορίας σε μικρά γήπεδα και χωρίς χρονομέτρες.
     
    Οπως προβλέπεται από τις διατάξεις της Ομοσπονδίας μας, το πλήρες κείμενο των προτάσεων θα διανεμηθεί στα σωματεία εγκαίρως.

    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Giannis Zeteko.
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 437


    FLY-ROBIN-FLY!!!


    « Απάντηση #213 στις: Τρίτη, 6 Οκτ 2015, 19:57:04 »

    Συγχαρητήρια σε όλους οργανωτές και αθλητές  Thumbs up
    και εις άλλα με υγεία!!

    Βασίλη θα σταθώ λίγο εδώ και δεν θα επανέλθω:

    Τελικα παλι οι Βουλγαροι σε γενικες γραμμες πηγαν καλυτερα  απο εμας ΑΛΛΑ εχουμε και την ρεβανς στα Μουδανια.Απο οργανωση ομως σκισαμε...

    ο Τάσος έπρεπε να είναι πρώτος
    ο Γραμματικακης 2ρος
    και στην τρίτη θέση ο Σωτηρ με τον Αρη και εκεί ήταν που χρειαζόταν το ξεκαθάρισμα είτε με ένα γύρο ακόμα η με κλήρωση η ακόμα και με καθολική ισοβαθμία
    άρα ένα κύπελλο ακόμα...

    γιατί δεν χρειαζόταν flyof από την στιγμή που έχεις ξεκάθαρο νικητή με απόλυτα μηδενικά.
    έτσι όπως βαθμολογήθηκαν,δόθηκε η ευκαιρία στους υπόλοιπους που δεν πέταξαν το ίδιο καλά στο κύριο μέρος και βασικό
    κομμάτι του αγώνα να αναμετρηθούν με τον πρώτο που τα πήγε καλύτερα και να ανατρέψουν το αποτέλεσμα ενώ δεν χρειαζόταν.

    αυτό εννοείται ως αδικία που λέγαμε για τον νέο κανονισμό.

    ελπίζω το 2016 να θεσπιστεί τελικά η πρόταση αυτή για να μην υπάρχουν αδικίες.

    καλές επιτυχίες σε όλους  Χαμόγελο
    Καταγράφηκε
    nickhawk
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 392



    « Απάντηση #214 στις: Τετάρτη, 7 Οκτ 2015, 09:40:40 »

    Γιάννη ξαφνικά σ' ερωτεύτηκα..........
    Καταγράφηκε

    Νίκος Γραμματικάκης Ε.Α.Θ
    GRELE
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 896



    « Απάντηση #215 στις: Τετάρτη, 7 Οκτ 2015, 11:05:46 »

    Αγαπητε Γιαννη
    Ο κανονισμος που ισχυει λεει στους 7 γυρους και πανω απορριπτεις εναν.Αρα δεν υπαρχει αδικια αφου για ολους ειναι το ιδιο και μαλιστα γνωστο εκ των προτερων.
    Αυτο ομως μπορουμε να το αλλαξουμε για του χρονου εαν το αποφασισουμε.Ειναι απλα θεμα συννενοησης
    Ισως να πουμε στους 8 και πανω να ισχυει ετσι ωστε τουλαχιστον στον Πανελληνιο να υπαρχει...
    Παντως ειναι και το μοναδικο στοιχειο που "υποκαθιστα" καπως την μη υπαρξη Reflight (για οποιονδηποτε λογο) και ισως πρεπει να το λαβουμε υπ'οψιν.
    Για παραδειγμα αναφερω οτι στον αγωνα χτυπησαν μεταξυ τους και επεσαν κατω 2 ανεμοπτερα χανοντας ετσι καθε ευκαιρια αφου δεν υπαρχει Reflight.
    Σε αντιστοιχη περιπτωση δεν θα υπηρχε επισης "αδικια" ?
    Προσωπικα ειμαι 50-50 για κατι τετοιο.
    Ας συζητηθει περαιτερω.
    Φιλικα
    Βασιλης Παπαδοπουλος
    Καταγράφηκε

    ......electrics are here to stay......
    Giannis Zeteko.
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 437


    FLY-ROBIN-FLY!!!


    « Απάντηση #216 στις: Πέμπτη, 8 Οκτ 2015, 16:02:39 »

    Γιάννη ξαφνικά σ' ερωτεύτηκα..........

    με ξαφνιάζεις ...ευχάριστα  !!! άμα μου ζητήσεις και ραντεβού θα το θεωρήσω τουλάχιστον ως καμάκι   Grin Grin

    Αγαπητε Γιαννη
    Ο κανονισμος που ισχυει λεει στους 7 γυρους και πανω απορριπτεις εναν.Αρα δεν υπαρχει αδικια αφου για ολους ειναι το ιδιο και μαλιστα γνωστο εκ των προτερων.
    Αυτο ομως μπορουμε να το αλλαξουμε για του χρονου εαν το αποφασισουμε.Ειναι απλα θεμα συννενοησης
    Ισως να πουμε στους 8 και πανω να ισχυει ετσι ωστε τουλαχιστον στον Πανελληνιο να υπαρχει...
    Παντως ειναι και το μοναδικο στοιχειο που "υποκαθιστα" καπως την μη υπαρξη Reflight (για οποιονδηποτε λογο) και ισως πρεπει να το λαβουμε υπ'οψιν.
    Για παραδειγμα αναφερω οτι στον αγωνα χτυπησαν μεταξυ τους και επεσαν κατω 2 ανεμοπτερα χανοντας ετσι καθε ευκαιρια αφου δεν υπαρχει Reflight.
    Σε αντιστοιχη περιπτωση δεν θα υπηρχε επισης "αδικια" ?
    Προσωπικα ειμαι 50-50 για κατι τετοιο.
    Ας συζητηθει περαιτερω.
    Φιλικα
    Βασιλης Παπαδοπουλος

    Βασίλη δεν είπα ότι είναι λάθος ο τρόπος που βαθμολογήθηκαν οι αθλητές στον αγώνα,είναι σαφές ότι αφού ο κανόνας λέει στους 7 γύρους έξω ο ένας.

    αναφέρθηκα σ αυτό που ήδη είχαμε πει στην συνάντηση των σωματείων στον Βόλο και ότι θα έπρεπε να ισχύει από το 2015 και μάλιστα
    η αλλαγή αυτή χαρακτηρίστηκε ως κανόνας zeteko από τον Αντώνη,γιατί ήταν μια από της προτάσεις που είχα κάνει στην συζήτηση στην πισίνα του ξενοδοχείου
    στην Λάρισα το 2014.

    για κάποιο λόγο όμως,ίσως από λάθος συνεννόηση δεν ξεκίνησε να ισχύει και έτσι δεν βελτιώθηκε κάτι
    στο θέμα <αδικία> έως και ισοβαθμία, όσων έχουν ποινές με αυτούς που έχουν απόλυτα μηδενικά
    στο τέλος του αγώνα,ώστε να μην πηγαίνουν σε fly of με αυτούς ,που τους αφαιρείται ο κακός γύρος
    και δίνοντάς τους έτσι την 2ρη ευκαιρία να ανατρέψουν πιθανώς το αποτέλεσμα εις βάρος των απόλυτων, άρα και καλύτερων
    πτητικά αθλητών,που ολοκλήρωσαν τον αγώνα χωρίς ποινές.

    οπότε δεν είναι για όλους το ίδιο ο κανόνας που ισχύει,γιαυτό και είπα ελπίζω να ισχύει το 2016.

    άρα, όχι στον 'κακό' γύρο,να προσμετρούν όλοι,για να βγει η βαθμολογία ανάλογα με τις πιθανές ποινές,σε συνδυασμό με τα απόλυτα μηδενικά και στο fly of
    να πηγαίνουν αν χρειαστεί,μόνο τα απόλυτα μηδενικά για τις 3 πρώτες θέσεις,

    όσο για το Reflight, η κακιά στιγμή μπορεί να συμβεί στον καθένα,....είναι μέρος του αγώνα και έτσι πρέπει να αντιμετωπίζεται.
    και υπόψιν αυτό το λέω εγώ,που όλοι θυμόμαστε τις ουκ ολίγες 'ατυχίες', κακές στιγμές, 'παράξενα φαινόμενα' κλπ κλπ που έχω βιώσει
    σε όλους τους αγώνες κατά καιρούς,οπότε εμένα προσωπικά και με αυτό το ιστορικό, με βολεύει να πετάμε έξω
    τους κακούς γύρους και αν είναι δυνατό όλους τους κακούς   Grin Grin !!!!!

    Καταγράφηκε
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 814



    « Απάντηση #217 στις: Πέμπτη, 8 Οκτ 2015, 19:00:38 »

    Σε ΟΛΕΣ τις κατηγορίες αερομοντελισμού, υπάρχει ο κακός γύρος που απορρίπτεται από την τελική βαθμολογία.
    Κι αυτό δεν συμβαίνει μόνο στην Ελλάδα αλλά σε όλες τις χώρες.
    Καταγράφηκε

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    Γιάννης Κουρμπάνης
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 137



    « Απάντηση #218 στις: Πέμπτη, 8 Οκτ 2015, 21:26:14 »

    Σε ΟΛΕΣ τις κατηγορίες αερομοντελισμού, υπάρχει ο κακός γύρος που απορρίπτεται από την τελική βαθμολογία.
    Κι αυτό δεν συμβαίνει μόνο στην Ελλάδα αλλά σε όλες τις χώρες. Thumbs up Thumbs up Thumbs up!!!

    Συμφωνω απολυτως με τον Παντελη κι επαυξανω Wink!!!
    Καταγράφηκε

    If flying were the language of man, then soaring would be it's poetry!
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.387



    « Απάντηση #219 στις: Σάββατο, 10 Οκτ 2015, 10:36:14 »

    Σε ΟΛΕΣ τις κατηγορίες αερομοντελισμού, υπάρχει ο κακός γύρος που απορρίπτεται από την τελική βαθμολογία.
    Κι αυτό δεν συμβαίνει μόνο στην Ελλάδα αλλά σε όλες τις χώρες.

    Δεν θα έβαζα στοίχημα γιαυτό
    Καταγράφηκε
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 814



    « Απάντηση #220 στις: Σάββατο, 10 Οκτ 2015, 20:49:16 »


    Δεν θα έβαζα στοίχημα γιαυτό

    Μαζί σου σίγουρα δε θα έβαζα!  Thumbs up
    Ωστόσο ακόμη και χάριν υπερβολής να δεις το μήνυμα μου, το να μην υπάρχει ξεσκαρτάρισμα σε ένα τέτοιο αγώνα, είναι σίγουρα θέμα, καθώς όλοι γνωρίζουμε πως ακόμη και στην ίδια σειρά, αλλά σε διαφορετικό γύρο οι καιρικές συνθήκες μπορεί να είναι μέρα με την νύχτα.
    Αυτό που με προβληματίζει όμως περισσότερο είναι το γεγονός πως, παρόλο που ξέρουμε πως ο συγκεκριμένος αγώνας είναι μακράν ο δημοφιλέστερος στους Έλληνες αερομοντελιστές κάτι που εξάγετε και από τις πολλές συμμετοχές μας, ο κανονισμός του χρήζει συνεχώς αλλαγή κάτι που ξεκάθαρα φαίνεται από κάποια μηνύματα εδώ μέσα, ενώ οι αλλαγές έγιναν μόλις πέρσι (αν δε κάνω λάθος).
    Ας αφήσουμε τον αγώνα με τους τωρινούς κανόνες, ακόμη και με τις υπερβολές των, να τρέξει και εν συνεχεία βλέπουμε.
    Καταγράφηκε

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    Giannis Zeteko.
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 437


    FLY-ROBIN-FLY!!!


    « Απάντηση #221 στις: Κυριακή, 11 Οκτ 2015, 00:24:07 »

    οι ατυχίες, ο κακός καιρός και όλες οι αντιξοότητες, μπορούν να συμβούν στον καθένα,οποτε ο καθένας με την τύχη η την ατυχία του.

    όταν θες μάλιστα να ξεκαθαρίσεις τον αγώνα χωρίς να έχεις ισοβάθμιες θέσεις, τουλάχιστον για τις 3 πρώτες,
    και να μην υπάρχουν αδικίες, όπως αυτή του αθλητή που έχει ολοκληρώσει ΟΛΟΥΣ τους γύρους χωρίς ποινές, έναντι άλλων που έχουν ποινές αλλά και
    την δυνατότητα 'πετώντας' εκτός έναν κακό γύρο, που έτσι τους φέρνεις 'τεχνητά' σε ισοβαθμία με αυτόν που έχει ΜΟΝΟ μηδενικά,αυτό δεν λέγετε ξεσκαρτάρισμα
    και τότε αλλάζεις τον κανόνα για να τον κάνεις ποιο ξεκάθαρο.

    Δεν αφαιρείς κανέναν κακό γύρο,γιατί αν αυτό δεν λέγεται τουλάχιστον αδικία,μπορείς να το πεις και υποβάθμιση της προσπάθειας του αθλητή-των που έβγαλαν όλους τους γύρους
    χωρίς ποινές και αυτοί μόνο πρέπει να πηγαίνουν στον flyof, αν είναι πάνω από 2,αλλιώς έχεις ξεκάθαρο νικητή όπως στην περίπτωση αυτού του αγώνα που ήταν ο Καζακλης,
    αλλά και σε προηγούμενους, που ήταν πάλι ο Τάσος αλλά και ο Μπάμπης Παραστατιδης και συγνώμη αν ξεχνάω και κάποιον άλλον.

    δεν μπορεί δηλαδή να θες να ξεκαθαρίσεις τον αγώνα από την μια, για να μην έχεις πολλές ισοβαθμίες και πως θα τον κάνω ποιο δύσκολο για να εξαλείψω όλα αυτά
    τα προβλήματα,
    και από την άλλη να δίνεις δεύτερη ευκαιρία και να δημιουργείς τελικά από μόνος σου ισοβαθμίες, ενώ έχεις ξεκάθαρο νικητή η νικητές,που αν αυτοί έρθουν σε ισοβαθμία,
    δηλαδη εχεις 2 η 3 η 4 που ολοκλήρωσαν τον αγώνα χωρίς ποινές,τότε το ξεκαθαρίζεις
    το θέμα με 1 η και 2 ρο 10λεπτο flyof,όπως είχαμε πει στην συνάντηση των σωματείων,αλλά τελικά δεν εφαρμόστηκε.

    αυτό, για την ερώτηση σου, στο ότι πάρθηκαν αποφάσεις πέρσι και ας τις αφήσουμε να δούμε....

    τι να δούμε;; αυτά τα βλέπουμε από πρόπερσι γιαυτό και είπαμε στην συνάντηση
    να διορθωθούν η αδικίες αλλά δεν διορθώθηκαν τελικά,γιατί απλά ο κανόνας δεν άλλαξε με βάση αυτά που συζητήσαμε.

    γιαυτό ρώτα τον εκπρόσωπο του σωματείου σου που ήταν εκεί, να μάθεις τι είπαμε και μετά να εκφράσεις την γνώμη σου για το αν πρέπει να μείνει ακόμα έτσι
    ο κανονισμός η αν πρέπει να αλλάξει από πρόπερσι.
    αν και βασικά θα έπρεπε να το καταλαβαίνεις από μόνος σου ότι είναι άδικος.

    οκ σε καταλαβαίνω έως κάποιου σημείου,αλλά δεν είναι έτσι το σωστό... και εγώ είπα παραπάνω ότι με το κακό ιστορικό μου περί ατυχιών και άλλων παράξενων φαινομένων,
    θα με βόλευε να πετάμε έξω, όχι έναν, όχι δυο,αλλά όλους τους κακούς γύρους...
    έτσι όμως ο αγώνας δεν θα είναι αξιοκρατικός και δεν θα λύσει τα προβλήματα των ισοβαθμιών και των αδικιών.

    και αν αποτύχουν και αυτές οι λύσεις τότε δεν μένει άλλο από το start height ...έτσι τα είπαμε ....αλλά δεν έγιναν,οπότε οι αλλαγές που πιστεύεις ότι έγιναν πέρσι δεν είναι αυτές
    που θα έπρεπε να έχουν γίνει.

    αυτά τέλος...
    Καταγράφηκε
    GRELE
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 896



    « Απάντηση #222 στις: Κυριακή, 11 Οκτ 2015, 09:22:05 »

    Αγαπητοι φιλοι
    Και η δικη μου αποψη ηταν οτι με τις περυσινες τροποποιησεις του κανονισμου παλι θα υπηρχαν καποιες φορες που δεν θα υπηρχε λυση των ισοβαθμιων εκτος και εαν εμπαινε το Startheight στα Flyoff.
    Ομως η εκτιμηση οτι θα υπηρχε μεγαλη γκρινια και αναστατωση στο "ευρυτερο κοινο" οδηγησε στο να γινουν λιγοτερο δραστικες τροποποιησεις.
    Υπηρξαν αγωνες που αυτο λειτουργησε και αλλοι που δεν καταφεραμε τιποτα.
    Παραθετω τα αποτελεσματα του αγωνα στις Σερρες οπου φαινεται καθαρα οτι ουτε με τις πληρως αψογες επιδοσεις μεχρι τα Flyoff θα ειχαμε καποιο δραστικο αποτελεσμα εκτος καποιας μικρης  μειωσης του αριθμου των αθλητων στα Flyoff.
    Αντι για 6 αθλητες θα ειχαμε 5.
    Τελικα στον συγκεκριμμενο αγωνα οι ισοβαθμιες δεν επιλυθηκαν ουτε μετα τα 2 Flyoff.Ειχαμε 4 ιδιες επιδοσεις!

    Νομιζω οτι πλεον εχουν ωριμασει τα πραγματα και ετσι φετος θα προταθει η εισαγωγη του Startheight στα Flyoff για να τελειωσει το θεμα με τις ισοβαθμιες των πρωτων θεσεων.
    Το εαν θα υπαρχει η οχι απορριπτομενος γυρος ειναι προς συζητηση....
    Φυσικα θα υπαρξουν συζητησεις γυρω απο το οτι ειναι αδικο δυο αψογες Flyoff πτησεις να διαχωριζονται πιθανως απο ενα μετρο διαφορα αλλα ας μην ξεχναμε οτι το ιδιο ακριβως γινεται και στον F5J-FAI.
    Καποιοι παλι μπορει να πουν τι θα γινει εαν καποιος δεν εχει δικοτου καταλληλο αλτιμετρο για Startheight.
    Μπορουν ειτε να δανειστουν ειτε (εαν δεν θελουν) να χρεωθουν Startheight 200μετρων πετωντας με το απλο.
    Λυσεις υπαρχουν...και μπορουν να προταθουν - συζητηθουν ετσι ωστε τελικως στην επικειμενη συναντηση των σωματειων να προκριθει η καλυτερη.
    Φιλικα
    Βασιλης Παπαδοπουλος


    * SERES 2015.jpg (124.27 KB, 700x500 - εμφανίστηκε 185 φορές.)
    Καταγράφηκε

    ......electrics are here to stay......
    Giannis Zeteko.
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 437


    FLY-ROBIN-FLY!!!


    « Απάντηση #223 στις: Κυριακή, 11 Οκτ 2015, 11:52:42 »

    Βασίλη ....τα έχουμε πει όντως για το Startheight ότι μπορεί να είναι η τελική λύση ΑΝ δεν πετύχουν οι άλλες,
    μόνο που ΔΕΝ εξαντλήσαμε όλες τις λύσεις,άρα βιάζεσαι για να πάμε σε αυτήν.

    Η λύση που είχα προτείνει ήταν, ΔΕΝ απορρίπτουμε κανέναν γύρο
    και οι θέσεις βγαίνουν ανάλογα με τις ποινές που πιθανώς έχει ο κάθε αθλητής, η την μη ποινολόγιση τους στο τέλος του αγώνα αφού ολοκλήρωσε χωρίς ποινές,
    οποτε και έχεις 2 πιθανότητες,

    αν ένας όπως ο Τάσος Καζακλης θα ήταν ο πρώτος νικητής, λόγο ότι ολοκλήρωσε τον αγώνα χωρίς ποινές,και από κει και κάτω θα έπαιρναν την θέση τους οι υπόλοιποι
    δηλαδή, ο Γραμματικακης με 2 βαθμούς ποινής θα ήταν 2ρος και στην τρίτη θέση θα ισοβαθμούσαν ο Σωτηρ με τον Αρη γιατί θα είχαν απο 3 βαθμούς ποινής.

    άρα το μόνο ξεκαθάρισμα θα χρειαζόταν στην τρίτη θέση, ανάμεσα τους και αυτό θα μπορούσε να γίνει είτε με flyof η με κλήρωση η με αποδοχή της ισοβαθμίας
    και  σε αυτή την περίπτωση θα χρειαζόταν ένα κύπελλο ακόμα για αυτή την θέση.


    αυτά συμφωνήσαμε στον Βόλο,και ΑΝ δεν βρισκόταν λύση ούτε με αυτόν τον τρόπο,τότε θα βλέπαμε τις λύσεις τύπου Startheight.

    γιαυτό λέω και ξανά λέω και πατάω πάνω στα λόγια του φίλου dapan ας το δούμε και αυτό του χρόνου, που θα έπρεπε να το βλέπουμε ΗΔΗ από το 2014 και το συμφωνήσαμε για το 2015
    αλλά ΔΕΝ έγινε και μετά βλέπουμε και το Startheight.

    είπαμε οι λόγοι που δεν θέλουμε ακόμα να μπει στον κανονισμό αυτή η λύση είναι διότι ΔΕΝ έχουμε εξαντλήσει ακόμα όλες τις λύσεις,
    θα ανεβάσουμε το κόστος του αγώνα και δεν εννοώ τα 60€ για το τσιπακι,αλλά το ότι οι απαιτήσεις του αγώνα θα ανέβουν αν θέλει κάποιος να διεκδικήσει πρωτιές,
    γιατί θα χρειαστεί νέα μοντέλα ποιο ανταγωνιστικά από αυτά που ήδη έχουν,άρα θα δυσκολέψει κατά πολύ ένας αγώνας που έχει μεγάλη δημοφιλία και αποδοχή,άρα θα χάσουμε αθλητές διότι
    οικονομικά είναι πολλοί αυτοί που ασφυκτιούν και με θυσίες πολλές φορές ακολουθούν το αγωνιστικό πρόγραμμα,άλλοι είναι λάτρεις των χτιστών μοντέλων και έτσι θα έρχονται μόνο για την συμμετοχή,
    όχι ότι αυτό είναι κακό,απλά θα ξέρουν ότι από χέρι δεν βλέπουν τις μπροστά θέσεις,εκτός απροόπτου η μεγάλης κωλοφ@ρδιας τους και ατυχίας άλλων
    και ότι αν πάμε στο Startheight τότε θα έχουμε 2 πανομοιότυπους αγώνες που θα διαφέρουν ΜΟΝΟ στην προσγείωση,.....

    άρα τι;;; τι θα τον θέλουμε μετά τον f5j-gr ;;; ας πάμε όλοι στον Fai,,, θα κωλώσουμε στην προσγείωση; σιγά τα ωά, με λίγη προπόνηση την συνηθίζεις.


    όσο για την περίπτωση των Σερρών θα μπορούσε με βάση την λύση της μη απόρριψης γύρου να έχουμε σε πρώτο flyof τους:

    Γραμματικακη
    Καζακλη
    Παραστατιδη
    Αλεξανδροπουλο
    Τερζημπαση

    στον δεύτερο flyof τους:

    Γραμματικακη
    Καζακλη
    Παραστατιδη
    Αλεξανδροπουλο
    Τερζημπαση


    εδώ βέβαια θα είχες πάλι 5 πρώτους πριν ολοκληρωθεί ο 2ρος flyof και 3 μετά και τον 2ρο flyof,
    άρα αφού βλέπεις  (ο αλυτάρχης) ότι οι συνθήκες ευνοούν,να έχει την δυνατότητα και αφού ο κανονισμός θα το προβλέπει να κάνει τον δεύτερο flyof 15 λεπτά,
    η last down, η κλήρωση μεταξύ τους,(ας τεθεί και σε διαβούλευση εκείνη την στιγμή αυτό με τους αθλητές) έτσι δεν θα είχες ούτε τους 3 στην ίδια θέση:

    Γραμματικακη
    Καζακλη
    Παραστατιδη και πάλι πρώτους αφού οι:

    Αλεξανδροπουλος
    Τερζημπασης     δεν έβγαλαν τον 2ρο flyof.

    πόσες φορές μπορεί να συμβεί ένα τέτοιο αποτέλεσμα σε μια αγωνιστική χρονιά; όχι πολλές πιστεύω και αυτή ήταν μια εξαιρετική περίπτωση.

    οποτε τι μένει; να δούμε ΚΑΙ αυτή την πρόταση για το 2016 επιτέλους,αν θέλουμε να έχουμε αθλητές και νέους αθλητές που δεν θα φοβούνται
    λόγο μεγάλου κόστους να μπουν στην κατηγορία,θα μπορούν να πετάνε με ότι μοντέλο έχουν που δεν θα φοβούνται μην το σπάσουν
    και θα έχουν και περισσότερες ελπίδες για κάποια διάκριση έναντι των καλουπωτών,γιατί θα έχουν ίσες ευκαιρίες ξεκινώντας από το ίδιο ύψος
    και ο μόνος εχθρός τους θα είναι η πιθανή αλλαγή καιρού που αυτό είναι πιθανών να συμβεί σε όλους και ο ίδιος τους ο εαυτός.
    « Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 11 Οκτ 2015, 12:45:50 από Giannis Zeteko. » Καταγράφηκε
    GRELE
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 896



    « Απάντηση #224 στις: Κυριακή, 11 Οκτ 2015, 12:51:10 »

    Δεν πρεπει να το θεωρουμε σπανια περιπτωση.
    Εκτος του αγωνα στις Σερρες θυμαμαι και τον αγωνα στα Μουδανια το 2014 οπου παλι ισοβαθμουσαν και μετα το FLYOFF δυο αθλητες για την πρωτη θεση.Ισως υπαρχουν και αλλες περιπτωσεις.
    Αρα αφου συνεβει τουλαχιστον μια-δυο φορες θα ξαναγινει και στο μελλον και πλεον πρεπει να το λυσουμε οριστικα .
    Δεν ειναι δυνατον να αντιμετωπιζεται κατα περιπτωση η επιλυση των ισοβαθμιων.  

    Διευκρινιζω δε οτι τα FLYOFF πλεον εχουν γινει με τον φετινο κανονισμο ηδη 15λεπτα και οτι το Startheight θα μπαινει μονο στα Flyoff και οχι σε ολον τον αγωνα.Ολοι πετανε οπως τωρα μεχρι το τελος των προγραμματισμενων γυρων.
    Οι διαφορες με τον F5J-FAI  ειναι πιο πολλες εαν σκεφτεις και την ανετη προσγειωση και σε χρονο και σε τοπο οπως επισης την ταυτοχρονη απογειωση και την ευκολια διοργανωσης απο πλευρας λεσχης.
    Δεν νομιζω δε οτι αποθαρρυνει κανεναν απο τους λεγομενους "ουραγους" των αγωνων καθως πολλοι απ'αυτους (δεν εξαιρω τον εαυτο μου) εχουν ακομη πολυ δουλεια μπροστα τους μεχρι να φτασουν να ανησυχουν για το τι θα κανουν στην περιπτωση που θα πεταξουν για επιλυση ισοβαθμιας σε Flyoff.
    Αλλα ακομη και σε μια τετοια περιπτωση πως μπορει καποιος να πτοηθει επειδη ενας "καλος" θα κοψει χαμηλα ενω εκεινος ψηλα (π.χ.στα 200μ) οταν ΠΡΕΠΕΙ να βγει το 15λεπτο.
    Ειμαι περιεργος να δω που θα κοψει ενας "καλος" οταν πεταει με εναν των 200μ σε οχι καλες συνθηκες.
    Ας το σκεφτουμε....
    Φιλικα
    Βασιλης Παπαδοπουλος
    Διευκρινιζω και το τι εννοω με την χρηση του Startheight
    Οσοι βγαλουν το 15λεπτο καλως θα κατατασσονται αντιστοφως αναλογα απο το υψος κοψιματος.
    Καταγράφηκε

    ......electrics are here to stay......
    Σελίδες: 1 ... 12 13 14 [15] 16 17     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ανεμόπτερα R/C  |  Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα (Συντονιστής: _ΤΑΣΟΣ_)  |  Θέμα: Θέματα που αφορούν την κατηγορία F5J-GR
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.036 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.