Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
295.754 μηνύματα σε 12.064 θέματα από 6.182 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Spiros77
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Σάββατο, 16 Οκτ 2021, 21:38:18

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Σάββατο, 16 Οκτ 2021, 21:38:18

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από giamous
    [Σήμερα στις 21:29]

    από nickgr
    [Σήμερα στις 20:58]

    [Σήμερα στις 20:47]

    από jps
    [Σήμερα στις 20:45]

    από cptnassos
    [Σήμερα στις 19:37]

    από dominicm
    [Σήμερα στις 10:31]

    [Χθες στις 23:20]

    [Χθες στις 21:35]

    [Χθες στις 20:05]

    από aru
    [Χθες στις 16:10]

    από Yiannis_S
    [Χθες στις 11:25]

    [Τετάρτη, 13 Οκτ 2021, 22:12:03]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 13 Οκτ 2021, 13:10:12]

    από ysmario
    [Τρίτη, 12 Οκτ 2021, 21:03:21]

    από cosmic
    [Δευτέρα, 11 Οκτ 2021, 23:23:13]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6182
    Τελευταίο: Spiros77
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 295754
    Σύνολο θεμάτων: 12064
    Online σήμερα: 71
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 9
    Επισκέπτες: 33
    Συνολικά: 42
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΥΝΤΑΓΗ ΓΙΑ DIESEL  (Αναγνώστηκε 3672 φορές)
    modeller2
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 855



    « στις: Τετάρτη, 19 Σεπ 2007, 15:12:22 »

    Καλησπερα
    Εχω δυο ντιζελακια Ρωσικα 2.5 cc και θελω να τα δουλεψω
    μηπως ξερει κανεις την σωστη συνταγη για καυσημο?
    Καταγράφηκε

    Εγω πεταω τα δικα μου ανεμοπτερα........https://www.facebook.com/pages/Sparti-F5J-glider/170739626465835

    SPARROW320REF SPARROWIII TANGOXL 3,40 EAGLET230 EAGLET 250REF TANGOXV 3,4
    hlsat
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 996


    ΗΛΙΑΣ ΞΑΝΘΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ


    « Απάντηση #1 στις: Τετάρτη, 19 Σεπ 2007, 15:41:35 »

    modeller2 γιασου δεν ξερω ποια μοτερακια ειναι αλλα το καυσιμο που θελουν ειναι το εξης

    1) 40 της εκατο αιθερα απο φαρμακειο σε υγρη μορφη
    2) 40 της εκατο κυροζινη η καλο φωτιστικο πετραιλεο
    3) 20 της εκατο λαδι συνθετικο απο αυτο που βαζουμαι σε ολα τα καυσιμα η αν βρης καστορελαιο

    Η συνθεση που σου δινω ειναι απο αντιστοιχο Ρωσικο ντιζελ κινητηρακι 1.5 cc μαρκας ΟΤΜ

    ηΛΙΑς ξΑΝΘΗ
    Καταγράφηκε

    Χαρας το μαστορα που εχει μεγαλα κεφια
    Johnnie Red
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 662



    « Απάντηση #2 στις: Τετάρτη, 19 Σεπ 2007, 15:49:24 »

    Και η "μίξη" καλό είναι να γίνεται επι τόπου!!
    Έτσι δεν θα σου "βγαίνει" η ψυχή στο "start-up"....
    Τρύφωνας
    Καταγράφηκε

    What goes up must come down...

    www.petame.gr
    hlsat
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 996


    ΗΛΙΑΣ ΞΑΝΘΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ


    « Απάντηση #3 στις: Τετάρτη, 19 Σεπ 2007, 20:18:32 »

    Ναι ο Τρυφωνας εχει δικιο ξεχασα να γραψω στην συνταγη οτι το καυσιμο αυτο λογο του αιθερα ειναι πολυ πτητικο δηλαδη εξατμιζεται πολυ γρηγορα ο αιθερας και μετα δυσκολευη πολυ στην αναφλεξη για αυτο το καλυτερο ειναι να φτιαχνης οσο χρειαζεσαι και να το χρησιμοποιης και φυσικα θελη παρα πολυ προσοχη ο αιθερας γιατι και εξατμιζεται ευκολα και εκρικτικος ειναι και νανουρισιμος αν τον αναπνευσης ειναι (ονειρα γλυκα και ασκανταλιστα )και μια λεπτομερεια ακομη σε αυτες τις μηχανες ειναι μην σφιγγης σε λειτουργια της μηχανησ το επανω μερος της συμπιεσης δηλαδη την βαλβιδα(εμβολο) που μικραινη τον θαλαμο καυσεως γιατι με την συμπιεση που δημιουργειται κλωτσαναι τα πασα και φευγη ολο το συστημα και αν το φας στο κεφαλη η οπου δηποται αλλου αστα να παναι 

    Ηλιας
    Καταγράφηκε

    Χαρας το μαστορα που εχει μεγαλα κεφια
    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « Απάντηση #4 στις: Σάββατο, 29 Σεπ 2007, 07:37:51 »

    Η κλασσική συνταγή είναι 1-1-1, ίσα μέρη φωτιστικό (άσπρο) πετρέλαιο, αιθέρας, καστορέλαιο.

    Συνήθως 30% καστορέλαιο για στρώσιμο, 25% για χρήση.

    Ο αιθέρας είναι για την ανάφλεξη, περισσότερος σημαίνει εύκολη εκκίνηση αλλά μειωμένη ισχύ. 35-40% για στρώσιμο, σταδιακά στο 30-35%.

    Σημαντικό πρόσθετο το νιτρώδες αμύλιο 2%, αμφίβολο αν θα βρεθεί. Η Redex έβγαζε κάτι πρόσθετα για diesel που μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για υποκατάστατο. Ανάφλεξη με μικρότερη συμπίεση και λειτουργία με λιγότερους κραδασμούς.

    Οι ρώσσικες diesel θέλουν αρκετό χρόνο στρωσίματος, μην απογοητεύεσαι.
    Καταγράφηκε

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.742


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #5 στις: Σάββατο, 29 Σεπ 2007, 07:55:39 »


    Ο αιθέρας είναι για την ανάφλεξη, περισσότερος σημαίνει εύκολη εκκίνηση αλλά μειωμένη ισχύ. 35-40% για στρώσιμο, σταδιακά στο 30-35%.

    Σημαντικό πρόσθετο το νιτρώδες αμύλιο 2%, αμφίβολο αν θα βρεθεί. Η Redex έβγαζε κάτι πρόσθετα για diesel που μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για υποκατάστατο. Ανάφλεξη με μικρότερη συμπίεση και λειτουργία με λιγότερους κραδασμούς.

    Οι ρώσσικες diesel θέλουν αρκετό χρόνο στρωσίματος, μην απογοητεύεσαι.

    Το προϊόν της Redex που αναφέρει ο Κώστας υπάρχει. Είναι αυτό που βελτιώνει την Κητανιακή απόδοση.
    Προσθέτουμε 1-2%

    Οι μεγαλύτεροι κυβισμοί, π.χ. 5-8 κ.ε. θέλουν περισσότερο αιθέρα.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    gregman
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 247



    « Απάντηση #6 στις: Σάββατο, 29 Σεπ 2007, 19:35:18 »

    απ οτι θυμαμαι  απο τις εμπειριες μου με ντηζελ  ποτε δε μου χαλασε  καυσιμο  εφοσον το μπουκαλι   ηταν καλα κλεισμενο και συνηθως ηταν το γυαλινο που αγοραζα τον αιθερα.

    ουτε ποτε πεταχτηκε τιποτα απο τη βιδα η το κοντρα πιστονι  , εξαλου με αυτη τη βιδα ρυθμιζονται η στροφες του κινητηρα  σε λειτουργια μεγαλωνωντας τη συμπιεση.  η βελονα του καυσιμου ειναι σχετικα αναισθητη και εχει επιδραση ουσιαστικη μονο αφου πιασουμε το μαξιμουμ  των στροφων με τη ρυθμιση της συμπιεσης.
    Καταγράφηκε

    Γρηγόρης Μανουσακάκης
    modeller2
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 855



    « Απάντηση #7 στις: Σάββατο, 29 Σεπ 2007, 21:04:05 »

    Καλησπερα
    Η αναλογια του καυσημου που εφτιαξα ειναι 20% εθερας 60% πετρελαιο 20%λαδι.
    Η μηχανη δουλεψε αψογα περνει μπροστα με το χερι και οντως η βιδα του κοντρα
    πιστονιου ειναι στην θεση της.Για να παρει ευκολα εμπρος πρεπει να ξεβιδωσεις
    λιγο το κοντρα πιστονι και αφου παρει τοτε το βιδωνεις για να αυξησεις τις στροφες
    η βελονα στο καρμπιρατερ ειναι οντως λιγο "αναισθητη'' στο φουλ γκαζι.
    Καταγράφηκε

    Εγω πεταω τα δικα μου ανεμοπτερα........https://www.facebook.com/pages/Sparti-F5J-glider/170739626465835

    SPARROW320REF SPARROWIII TANGOXL 3,40 EAGLET230 EAGLET 250REF TANGOXV 3,4
    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « Απάντηση #8 στις: Σάββατο, 29 Σεπ 2007, 21:05:53 »

    Παλιά έφτιαχνα αρκετό καύσιμο για diesel και έχω χρησιμοποιήσει γυάλινα μπουκάλια της Merck, τόσο μικρά των 250ml, όσο και του λίτρου. Ο αιθέρας εξατμίζεται. Τα μικρότερα, που ο πατέρας μου αγόραζε σε κιβώτια, είχαν χάσει λίγο έως αρκετό. Από του λίτρου, έχω βρει άδειο μετά απο καιρό, με περιεχόμενο αποθήκευσης περισσότερο από 600ml.

    Πολλές φορές είχε διαβρωθείι το πλαστικό κάλυμμα που βιδώνει ή είχε σπάσει το πλαστικό σφραγίσματος, πριν καν ανοιχθεί.

    Η συμπίεση (βίδα κεφαλής που κατεβάζει το κόντρα πιστόνι) ρυθμίζεται σε λειτουργία. Σε team racing γίνεται καμμιά φορά και σε pit stop. Υπάρχει πρόβλημα απορρύθμισης από ξεβίδωμα, η καλύτερη λύση σταθεροποίησης είναι κόντα παξιμάδι αλουμινίου με μοχλό, άλλη λύση ελατήριο, όχι τόσο σταθερή.

    Το ξεβίδωμα με την μηχανή ζεστή μπορεί να ξεβιδώσει τον θάλαμο ή την κεφαλή, αν δεν έχει βιδωθεί καλά. Στις περισσότερες μικρές diesel ο θάλαμος βιδώνει στην κάσα. Για βίδωμα - ξεβίδωμα της κεφαλήςτου θαλάμου χρησιμοποιούσα καρυοθραύστη με κομμάτι σαμπρέλας τυλιγμένο γύρω από το κομμάτι που έσφιγγα. Θέλει προσοχή.

    Με το ξεβίδωμα πέφτει η συμπίεση και οι στροφές και έχεις κραδασμούς, δεν έχω δει να φεύγει κάτι, πιστεύω οτι η μηχανή θα έχει σβήσει πριν συμβεί κάτι τέτοιο. Βέβαια αν ξεβιδώσει ΠΑΡΑ πολύ κάποιος  Στριφογύρισμα ματιών

    Επειδή πολλοί δεν έχουν δει πως είναι οι μικρές diesel και ίσως δεν καταλάβουν κάποια πράγματα, βάζω μια φωτογραφία με σημειώσεις.

    Υπερβολικό σφίξιμο (συμπίεση) οδηγεί σε σπασμένο στρόφαλο ή μπιέλα.


    * Taipan_diesel_15_edited.jpg (43.61 KB, 600x478 - εμφανίστηκε 432 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    kostas M.
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 191



    « Απάντηση #9 στις: Δευτέρα, 29 Οκτ 2007, 19:37:30 »

    Η φωτοργαφία του ρώσικου κινητήρα μου θύμισε τα παιδικά χρόνια που πετούσαμε CL αεροπλάνα με κινητήρες ντίζελ ρώσικους και τσέχικους (MVVS) στις αλάνες της Τσεχίας εν έτει 1975.  Χαμόγελο

    Κώστας Μιχαηλίδης
     
    Καταγράφηκε

    Κώστας Μιχαηλίδης
    http://www.redstar.gr/Foto_red/Mod.html
    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « Απάντηση #10 στις: Δευτέρα, 29 Οκτ 2007, 20:08:49 »

    Παρεπιπτόντως η φωτογραφία είναι από Αυστραλέζικη Taipan .15 diesel twin ball race.
    « Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 29 Οκτ 2007, 21:02:43 από Κώστας Κωστόπουλος » Καταγράφηκε

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    kostas M.
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 191



    « Απάντηση #11 στις: Δευτέρα, 29 Οκτ 2007, 20:33:30 »

    Αγαπητέ συνάδελφε,

    παρόλο που η φωτοργαφία δίχνει κινητήρα άλλης μάρκας από αυτή που χρησιμοποιούσαμε τότε, κατάφερε να με πάει 32 χρόνια! πίσω.
    Καταγράφηκε

    Κώστας Μιχαηλίδης
    http://www.redstar.gr/Foto_red/Mod.html
    GMeskos
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 336



    « Απάντηση #12 στις: Δευτέρα, 29 Οκτ 2007, 21:04:14 »

    Τι αναμνησεις ξυπνησαν!
    Θυμαμαι πριν 50 ,μολις,χρονια τις Γιουγκοσλαβικες ΑΕRO 2,5cc και τις Γερμανικες Hobby 1.0cc,Huricane 1,5cc
    Blizard 2,5cc κλπ.
    Τα ωραια και αθωα χρονια.Τοτε ηταν πραγματικα τα παλια καλα χρονια!!!
    Ευχαριστω
    Καταγράφηκε

    SO MANY PLANES,SO LITTLE TIME!!
    kostas M.
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 191



    « Απάντηση #13 στις: Τρίτη, 30 Οκτ 2007, 09:55:51 »

    Με τη ευκαιρία, μια πληροφορία για τους μοντελιστές που κάνουν συλλογή σπανίων μηχανών, η Τσέχικη MVVS σταμάτησε την παραγωγή glow κινητήρων, τους πουλάει ακόμα και παρέχει ανταλλακτικά και service. Συνεπώς όσο περνάνε τα χρόνια οι κινητήρες θα είναι όλο και πιο σπάνιοι.
    Η MVVS θα συνεχίσει να παράγει μόνο βενζινοκινητήρες από 25κ.εκ. και άνω.

    Καταγράφηκε

    Κώστας Μιχαηλίδης
    http://www.redstar.gr/Foto_red/Mod.html
    Σελίδες: [1]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μηχανές - καύσιμα - έλικες (Συντονιστής: andreas)  |  Θέμα: ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΥΝΤΑΓΗ ΓΙΑ DIESEL
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.043 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.