Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.201 μηνύματα σε 12.375 θέματα από 6.237 Μέλη / Τελευταίο μέλος: SKRIM
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 07:37:37

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 07:37:37

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:09]

    [Χθες στις 22:30]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 21:25:44]

    από afilos
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 14:52:26]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 10:46:22]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 07:32:40]

    από 3DJunk
    [Τρίτη, 26 Μάρ 2024, 16:49:01]

    [Κυριακή, 24 Μάρ 2024, 21:58:01]

    από chris 1975
    [Παρασκευή, 22 Μάρ 2024, 17:25:32]

    από dominicm
    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 19:24:15]

    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 17:48:59]

    [Δευτέρα, 18 Μάρ 2024, 23:05:57]

    από viper1
    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 13:18:58]

    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 12:46:42]

    [Σάββατο, 16 Μάρ 2024, 15:32:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6237
    Τελευταίο: SKRIM
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304201
    Σύνολο θεμάτων: 12375
    Online σήμερα: 169
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 0
    Επισκέπτες: 196
    Συνολικά: 196
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 [2]  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: NEO QQ YAK 102"  (Αναγνώστηκε 8796 φορές)
    Elias Sopeoglou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 324



    « Απάντηση #15 στις: Πέμπτη, 23 Αύγ 2007, 10:22:17 »

    το διπλο setup


    * New_Yak_010.jpg (98.13 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 873 φορές.)
    Καταγράφηκε
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.938


    « Απάντηση #16 στις: Πέμπτη, 23 Αύγ 2007, 12:26:55 »

    Τέλειο το exhaust system by Carrfur  Εκπληξη.
    Καταγράφηκε
    yakman
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2



    « Απάντηση #17 στις: Δευτέρα, 12 Νοέ 2007, 23:12:32 »

    ΚΑΛΟ ΤΟ ΣΤΗΣΙΜΟ ΤΟΥ ΗΛΙΑ .ΕΓΩ ΠΗΓΑ ΛΙΓΟ ΦΟΒΙΣΜΕΝΟΣ ΕΒΑΛΑ ΠΑΟΥΕΡ ΒΟΧ 8611 ΠΑΝΤΟΥ ΛΙΠΟ 2800Χ2 ΓΙΑ ΠΑΟΥΕΡ ΒΟΧ ΚΑΙ ΔΥΟ 2100 ΓΙΑ ΤΟ IGNITION.ΘΑΘΕΛΑ ΝΑΚΑΝΑ ΚΑΤΙ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΦΘΙΝΟ ΑΛΛΑ Ο ΤΡΕΛΑΡΑΣ Ο ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΣ ΜΕ ΞΕΨΑΡΩΣΕ . Α ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ; ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΤΕΦΛΟΝ ΤΟ FUSELAGE GIA NA MHN KOLANE POLY TA LADIA THS DA100 [PENZOIL ΓΙΑ ΣΤΡΟΣΙΜΟ] 
    Καταγράφηκε
    3daerobatics
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 40



    « Απάντηση #18 στις: Τρίτη, 27 Νοέ 2007, 22:49:11 »

    Γεια σου Ηλια μεγια το αεροπλανο και καλες πτησεις...........

    Ετοιμαζομαι να παρω και εγω το τριμετρο Yak54 QQ

    Θεοφιλος
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #19 στις: Παρασκευή, 8 Φεβ 2008, 12:03:11 »

    Γεια χαρα
    Αυτες τις μερες εγιναν οι πρωτες πτησεις απο το νεο μου μοντελο Yak-54 102" gen II απο την εταιρεια του QQ somenzini.
    Μετα απο λιγα προβληματακια στην κατασκευη που αντιμετοπιστικαν ευκολα το Yak ειναι αναμφιβολα το καλυτερο πτητικα Giant Scale μοντελο που εχω πεταξει ,το τριμμαρισμα του ειναι πολυ ουδετερο για τετοιου ειδους αεροπλανο.Το στησιμο ειναι το εξης:
    Μηχανη:3w 120 TOC version
    Ελικα  Mets 28X10
    εξατμισεις 2Χ αφρος ξυρισματος Carrfur !
    servo: JR 8711 παντου ,2 σε καθε Ail ,1 σε καθε elev ,1στο rudder !
    2X JR Matchboxes στα φτερα
    thro :JR 8231
    2x δεκτες NER 649S
    2x heavy duty διακοπτες JR
    2x 2S Lipo TP 5300 pro lites
    smoke TME super smoke pump
    regulators 2x Greek Electronics στα 5.8V
    tanks 2x 1200ml
    ignition batt 2S Lipo 2000mah Kokam
    smoke batt 2s lipo 1350 TP pro lites

    προς το παρον αυτα
    αργοτερα θα παρω και μερικες φωτο απο το εσωτερικο του αεροπλανου και θα τις αναρτησω.
    φιλικα
    Ηλιας

    Τωρα το ειδα δε το ειχα προσεξει...2x8711 σε καθε aileron => 50Kg+ ροπης σε καθε aileron, χρειαζεται αληθεια??? Εκπληξη Στριφογύρισμα ματιών
    Καταγράφηκε
    georgedr
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 123


    « Απάντηση #20 στις: Παρασκευή, 8 Φεβ 2008, 15:59:09 »

    Θα συμφωνησω με το Νικολα. Το θεωρο υπερβολικο. Σιγουρα δεν του κανει κακο αλλα και σιγουρα περιττο. Εγω σκεπτομενος να φτιαξω ένα Yak 55sp 100cc (composite) αποφασισα μετα από συνομιλια με εναν αντιπροσωπο της εταιριας να βαλω 1 8711 σε κάθε aileron (στο 3.1μ εχω βαλει 2 Hitec 5955(24kg το καθ’ ένα)).
    Καταγράφηκε

    GeorgeDr
    JR PROPO...Feel the difference !!!
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #21 στις: Παρασκευή, 8 Φεβ 2008, 17:04:11 »

    Γιωργο καλησπερα,

    Τα 100αρια μοντελα σου τι βαρος εχουν περιπου? Ειμαι στη διαδικασια για αγορα 100cc μοντελου και εχοντας καποιες εναλλακτικες στο μυαλο μου θα ηθελα να παρω την καλυτερη αποφαση.

    Τα λεμε,
    Νικος
    Καταγράφηκε
    Geοrge
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.042



    « Απάντηση #22 στις: Παρασκευή, 8 Φεβ 2008, 17:39:31 »

    .
    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 23 Φεβ 2008, 01:21:23 από rcegaleo » Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #23 στις: Τετάρτη, 13 Φεβ 2008, 22:08:36 »

    Ηλια,

    Video του Ιταλακου οπως λες κι εσυ και φιλου σου Αndrea Grasselli  Χαμόγελο με QQ YAK 100cc.

    http://www.youtube.com/watch?v=p0JNxjlzhfU

    Νικος
    Καταγράφηκε
    georgedr
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 123


    « Απάντηση #24 στις: Πέμπτη, 14 Φεβ 2008, 15:29:40 »

    Καλησπερα σε ολους. Γεια σου Νικολα. Για να ειμαι ειλικρινης ποτε δεν τα ζυγιζω. Αλλα υποθετω θα είναι κοντα στα στοιχεια που δινει ο κατασκευαστης. Το composite που εχω πρεπει να είναι 12-12.5 κιλα. Αυτό όμως είναι το παλιοτερο μοντελο. Το νέο που κυκλοφορει τωρα είναι ελαφρυτερο κατά 0,5-1,00 κιλο.
    Σημ. Από τις λιγες πτησεις που του εχω κανει το βρισκω πολύ πιο σταθερο από αυτό που πετουσα πριν (Hangar9 Extra 330 33%).
    Καταγράφηκε

    GeorgeDr
    JR PROPO...Feel the difference !!!
    Elias Sopeoglou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 324



    « Απάντηση #25 στις: Παρασκευή, 22 Φεβ 2008, 20:36:54 »

    Γεια χαρα
    Αυτες τις μερες εγιναν οι πρωτες πτησεις απο το νεο μου μοντελο Yak-54 102" gen II απο την εταιρεια του QQ somenzini.
    Μετα απο λιγα προβληματακια στην κατασκευη που αντιμετοπιστικαν ευκολα το Yak ειναι αναμφιβολα το καλυτερο πτητικα Giant Scale μοντελο που εχω πεταξει ,το τριμμαρισμα του ειναι πολυ ουδετερο για τετοιου ειδους αεροπλανο.Το στησιμο ειναι το εξης:
    Μηχανη:3w 120 TOC version
    Ελικα  Mets 28X10
    εξατμισεις 2Χ αφρος ξυρισματος Carrfur !
    servo: JR 8711 παντου ,2 σε καθε Ail ,1 σε καθε elev ,1στο rudder !
    2X JR Matchboxes στα φτερα
    thro :JR 8231
    2x δεκτες NER 649S
    2x heavy duty διακοπτες JR
    2x 2S Lipo TP 5300 pro lites
    smoke TME super smoke pump
    regulators 2x Greek Electronics στα 5.8V
    tanks 2x 1200ml
    ignition batt 2S Lipo 2000mah Kokam
    smoke batt 2s lipo 1350 TP pro lites

    προς το παρον αυτα
    αργοτερα θα παρω και μερικες φωτο απο το εσωτερικο του αεροπλανου και θα τις αναρτησω.
    φιλικα
    Ηλιας

    Τωρα το ειδα δε το ειχα προσεξει...2x8711 σε καθε aileron => 50Kg+ ροπης σε καθε aileron, χρειαζεται αληθεια??? Εκπληξη Στριφογύρισμα ματιών
    Γεια χαρα σε ολους
    Τα δυο σερβο εινα απαραιτητα στα ail ενος μοντελου αυτου του μεγεθους οχι για την επιθυμητη δυναμη αλλα για την επιτευχθει ακαμψια στο πιδαλιο κατα την κινηση του ,αποτελεσμα μεγαλυτερη ακριβεια και αποφυγη πτερυγισμου.
    Οσο για την επιλογη του σερβο νομιζω οτι ολοι θα βαζανε δυνατοτερο και το τελευταιο τεχνολογικα σερβο με την ιδια τιμη !
    φιλικα
    Ηλιας
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #26 στις: Παρασκευή, 22 Φεβ 2008, 22:49:34 »

    Ηλια εχεις απολυτο δικιο για το θεμα της ακαμψιας για τα 2 servo ανα aileron. Προσωπικα σκεφτομαι για 2x8411 ανα aileron, πιστευω πως θα ειναι οκ και η καταναλωση θα ειναι μικροτερη. 24-25 Κg ανα aileron => Συνολο στον roll αξονα 50Kg πιστευω πως ειναι ικανα να ακινητοποιησουν σε αυτο τον αξονα ενα αεροπλανο 12-13 Kg μετα απο Snap Roll πχ. τι λες?

    Εκει που βλεπω ιδιαιτερη εμμονη με τα ζευγη ειναι στο rudder αρκετοι βαζουν 2x8711.

    Τα λεμε,
    Νικος
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 [2]  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: NEO QQ YAK 102"
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.035 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.