Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.737 μηνύματα σε 11.353 θέματα από 5.948 Μέλη / Τελευταίο μέλος: giourgg.1
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 13 Δεκ 2017, 11:29:06

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 13 Δεκ 2017, 11:29:06

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Τελευταίες 10 φωνές:
Δευτέρα, 20 Νοέ 2017, 22:44:55
Τα βλέπω όλα πράσινα !!!
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 00:25]

[Χθες στις 21:42]

από red_baron
[Χθες στις 20:26]

από 470lp
[Χθες στις 18:39]

[Χθες στις 16:00]

[Χθες στις 10:53]

από niro
[Δευτέρα, 11 Δεκ 2017, 21:50:40]

από dominicm
[Δευτέρα, 11 Δεκ 2017, 11:05:46]

από tritongr
[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 21:38:35]

από dhiotis
[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 12:49:29]

[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 11:52:52]

από sliver
[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 10:43:25]

από vagelis
[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 19:08:02]

από dominicm
[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 17:48:36]

[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 15:42:38]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5948
Τελευταίο: giourgg.1
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 285737
Σύνολο θεμάτων: 11353
Online σήμερα: 39
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 24
Συνολικά: 29
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR (Συντονιστές: 3DJunk, stavros)  |  Θέμα: Αεροδυναμική των pattern « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 ... 5 6 7 [8] 9  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Αεροδυναμική των pattern  (Αναγνώστηκε 28822 φορές)
   
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.962


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #105 στις: Κυριακή, 3 Ιαν 2010, 10:03:16 »

Που πήγαν τα διπλάνα;
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.699



Προφίλ
« Απάντηση #106 στις: Κυριακή, 3 Ιαν 2010, 10:44:34 »

Καλημερα θειε,

Κατι ετοιμαζει και σε διπλανο, ο Hyde ηταν ισως ο πρωτος που πεταξε F3A διπλανο το γνωστο Double Vision (οχι και πολυ μεγαλη σχεση με το 50cc που κυκλοφορησε αργοτερα). Το Xurama υποθετω βασιζεται στην ιδια πλατφορμα.





* XURAMA1.jpg (56.26 KB, 640x360 - εμφανίστηκε 620 φορές.)

* XURAMA2.jpg (45.4 KB, 640x360 - εμφανίστηκε 592 φορές.)
Καταγράφηκε
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.699



Προφίλ
« Απάντηση #107 στις: Κυριακή, 3 Ιαν 2010, 10:46:32 »

...


* XURAMA3.jpg (52.82 KB, 640x360 - εμφανίστηκε 593 φορές.)

* XURAMA4.jpg (88.12 KB, 640x455 - εμφανίστηκε 605 φορές.)
Καταγράφηκε
andreas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.303



Προφίλ
« Απάντηση #108 στις: Κυριακή, 28 Φεβ 2010, 22:05:41 »

To συγκεκριμενο τοπικ ειναι ποιο καταληλο μαλλον για να ρωτησω ενα δυο παραγματακια .
1ον .Τι ακριβως βελτιωνει το Τ-canaliser ? βοηθαει σε rolling ακροβατικα σε point rolls? .Ενα μοντελο που θελει αρκετο rudder στα slow roll πχ εχει κατι να κερδισει απο αυτο.
2ον Η γωνια τοποθετησης ? σε σεχεση με το stub ? ποσο και γιατι ?
Καταγράφηκε

Fly hard ...land soft!
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.699



Προφίλ
« Απάντηση #109 στις: Κυριακή, 28 Φεβ 2010, 22:24:29 »

Γεια σου Ανδρεα,

Ειδα χθες την ερωτηση σου και σε αλλο θεμα αλλα δεν ειχα το χρονο για απαντηση τις τελευταιες μερες εχει πεσει πολυ ξενυχτι και κουραση...

Λοιπον το T-can δημιουργει τυρβωδη ροη στο rudder και ετσι ενισχυει την αποτελεσματικοτητα του σε μανουβρες με rudder => roll και integrations. Επισης  το spiral slipstream της προπελας σπαει σε μικρα "στροβυλακια" τα οποια καταμεριζονται στο fin κι ετσι το μοντελο θεωρητικα δεν εχει εντονη ταση για εκτροπη προς τα αριστερα => λιγοτερο right thrust (σωστα τα λεω θειε??)

Επιπλεον εξουδετερωνει την ταση για pitch coupling προς την κοιλια που εχουν τα περισσοτερα συγχρονα μοντελα λογω σταθερου landing gear.

Το TC μπορει να εχει και θετικα αλλα και αρνητικα αποτελεσματα αναλογα με το μοντελο, αρα πρεπει να πειραματιστεις και να δεις τι επιπτωσεις εχει. Ειναι αεροδυναμικο βοηθημα πραγμα που σημαινει οτι χρησιμοποιειται για να βελτιωσει καποιες σχεδιαστικες / αεροδυναμικες ατελειες ενος μοντελου, θεωρητικα ενα αεροδυναμικα και σχεδιαστικα σωστο μοντελο δεν χρειαζεται ΤC οπως πχ τα μονοπλανα του Naruke.

H γωνια που προτεινει ο CPLR ειναι -0.5 μοιρες σε σχεση με το stab.

Ελπιζω να βοηθησα,
Νικος
Καταγράφηκε
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.699



Προφίλ
« Απάντηση #110 στις: Κυριακή, 28 Φεβ 2010, 22:30:43 »

...δε χρειαζεται TC και πεταει περιφημα...στο εγγυωμαι.



* Asylier1___.JPG (44.64 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 503 φορές.)
Καταγράφηκε
andreas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.303



Προφίλ
« Απάντηση #111 στις: Κυριακή, 28 Φεβ 2010, 22:37:42 »

Ευχαρηστω Νικολα ...ωραιο το μοντελο της φωτο ....αλλα ποσο παει το μαλλι?γιατι αυτα τα composite ειναι λιγακι τσουχτερα...
Καταγράφηκε

Fly hard ...land soft!
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.699



Προφίλ
« Απάντηση #112 στις: Κυριακή, 28 Φεβ 2010, 22:46:10 »

Ευχαρηστω Νικολα ...ωραιο το μοντελο της φωτο ....αλλα ποσο παει το μαλλι?γιατι αυτα τα composite ειναι λιγακι τσουχτερα...

Γεια σου Ανδρεα,

Εστειλα τη συγκακριμενη φωτογραφια για να δου δειξω πως υπαρχουν συγχρονα μοντελα χωρις TC και δεν αποτελει σε καμια περιπτωση υποδειξη προς αγορα. Το συγκεκριμενο ειναι ξυλινο, οχι composite οπως και ολα τα Ιαπωνεζικα μοντελα αλλωστε.

Νικος
Καταγράφηκε
andreas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.303



Προφίλ
« Απάντηση #113 στις: Κυριακή, 28 Φεβ 2010, 23:02:27 »

Δε το πηρα ως υποδειξη για αγορα  απλα δεν γνωριζα οτι υπαρχουν μοντελα τετοιου τυπου που ειναι κλασικες κατασκευες ..η για την ακριβια γνωριζω πολυ λιγα ...Βλεπε ΕVO -ELEMENT ΚΤΛ . ΑΝ εχεις στοιχεια για τετοια μοντελα στειλε σε παρακαλω καποια δευθυνση να μπω να δω Thumbs up
Καταγράφηκε

Fly hard ...land soft!
Yankos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.353


Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


Προφίλ
« Απάντηση #114 στις: Σάββατο, 6 Απρ 2013, 15:49:05 »

Να κάνω μια ερώτηση προς τους φίλους πατερνατζίδες.

Ποιο θεωρείτε ότι είναι καλό πτερυγικό φορτίο για ένα μοντέλο με εκπέτασμα περίπου 1.80-1.90μ ;
Καταγράφηκε

3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.699



Προφίλ
« Απάντηση #115 στις: Κυριακή, 14 Απρ 2013, 00:15:24 »

70gr/dm^2 ειναι οκ.
Καταγράφηκε
andreas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.303



Προφίλ
« Απάντηση #116 στις: Κυριακή, 14 Απρ 2013, 09:19:49 »

Κατι αλλο....τι τιμη πρεπει να εχουν οι γωνια της πτερυγας και της ουρας σε σχεση με το 0 μετρωντας στο χειλος προσβολης ,και επισης η γωνια του κινητηρα σε γενικες γραμμες σαν αρχη .. για να εχουμε οσο γινετε ουδετερο μοντελο .Υποθετουμε οτι το Κ.Β ειναι σωστο.

« Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 14 Απρ 2013, 23:13:30 από 3DJunk » Καταγράφηκε

Fly hard ...land soft!
andreas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.303



Προφίλ
« Απάντηση #117 στις: Κυριακή, 14 Απρ 2013, 21:39:39 »

Το προβλημα που εχω και ψαχνω γωνιες ειναι οτι το μοναδικο f3a μοντελο που εχω ειναι το LEO 110 που ειναι και τροπετο και  τωρα πια και ηλεκτρικο Wink.Στην θερμικη του εκδοση οσο πισω και αν το ζυγιζα παντα με το που γυριζα αναποδα εκανε βυθιση αρκετη ωστε να χαλαει ολη την εικονα της ευθειας.Το ιδιο προβλημα παραμενει με το ηλεκτρικο στισημο.  Εκανα καποιες μετρησεις σε κανα 2 μοντελα μου συγκεκριμενα στο slick απο κινεζο και στο capiche 140 ..τα οποια και τα 2 εχουν σχετικα ουδετερη συμπεριφορα κατα την αναστροφη πτηση δηλ θελουν λιγο η καθολου elavator για να  κρατησουν τη γραμμη τους.Και τα 2 αν θεσω την πτερυγα σε γωνια 0 τωτε εχω μια μικρη 0.5-1.5 μοιρες θετικη γωνια στην ουρα .Ετσι αποφασισα να εγχειρισω για αλλη μια φορα το LEO...το αποτελεσμα θα φανει μεσα στην εβδομαδα σε καποια δοκιμαστικη... Undecided
Καταγράφηκε

Fly hard ...land soft!
andreas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.303



Προφίλ
« Απάντηση #118 στις: Κυριακή, 14 Απρ 2013, 21:42:46 »

Επισης το μοντελο σε ρολ στην ανοδο κανει ενα περιεργο πραγμα με την ουρα του ..σαν σπειροειδες ρολλ,ενω στην ευθεια ειναι αξονικοτατο Undecided
Καταγράφηκε

Fly hard ...land soft!
Γαβανάς Χάρης
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 200


Προφίλ
« Απάντηση #119 στις: Κυριακή, 14 Απρ 2013, 22:03:17 »

Γεια σου Ανδρέα

Τα αεροπλάνα τύπου pattern πετάνε με το stab σε 0 μοίρες και το φτερό με γωνία από 0,5 μέχρι και 1 μοίρα θετική..

Για την ανάποδη πτήση πρέπει να φέρεις το κέντρο βάρους πιο πίσω ή να δώσεις λίγο παραπάνω κίνηση στο down και να κόψεις λίγο expo για να πάρεις την αίσθηση αυτή που θέλεις στο stick στην ανάποδη πτήση... Wink Wink

Για το roll στην άνοδο παίζει ρόλο η ουρά και το σετάρισμα της γιατί αλλιώς συμπεριφέρεται το μοντέλο στην ευθεία οριζοντία και αλλιώς στην άνοδο όπου δεν εχει να νικήσει το φτερό και η ουρα το βάρος της πτήσης αλλά αναλαμβάνει μόνο ο κινητήρας...

Ψάξτο λίγο και αν έχεις άλλες απορίες πές μου...

Χάρης 
Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 ... 5 6 7 [8] 9  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR (Συντονιστές: 3DJunk, stavros)  |  Θέμα: Αεροδυναμική των pattern « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.19 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.