Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.201 μηνύματα σε 12.375 θέματα από 6.237 Μέλη / Τελευταίο μέλος: SKRIM
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 08:24:50

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 08:24:50

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:09]

    [Χθες στις 22:30]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 21:25:44]

    από afilos
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 14:52:26]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 10:46:22]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 07:32:40]

    από 3DJunk
    [Τρίτη, 26 Μάρ 2024, 16:49:01]

    [Κυριακή, 24 Μάρ 2024, 21:58:01]

    από chris 1975
    [Παρασκευή, 22 Μάρ 2024, 17:25:32]

    από dominicm
    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 19:24:15]

    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 17:48:59]

    [Δευτέρα, 18 Μάρ 2024, 23:05:57]

    από viper1
    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 13:18:58]

    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 12:46:42]

    [Σάββατο, 16 Μάρ 2024, 15:32:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6237
    Τελευταίο: SKRIM
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304201
    Σύνολο θεμάτων: 12375
    Online σήμερα: 194
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 0
    Επισκέπτες: 100
    Συνολικά: 100
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 ... 5 6 7 [8] 9     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Αεροδυναμική των pattern  (Αναγνώστηκε 37195 φορές)
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #105 στις: Κυριακή, 3 Ιαν 2010, 10:03:16 »

    Που πήγαν τα διπλάνα;
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #106 στις: Κυριακή, 3 Ιαν 2010, 10:44:34 »

    Καλημερα θειε,

    Κατι ετοιμαζει και σε διπλανο, ο Hyde ηταν ισως ο πρωτος που πεταξε F3A διπλανο το γνωστο Double Vision (οχι και πολυ μεγαλη σχεση με το 50cc που κυκλοφορησε αργοτερα). Το Xurama υποθετω βασιζεται στην ιδια πλατφορμα.





    * XURAMA1.jpg (56.26 KB, 640x360 - εμφανίστηκε 720 φορές.)

    * XURAMA2.jpg (45.4 KB, 640x360 - εμφανίστηκε 696 φορές.)
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #107 στις: Κυριακή, 3 Ιαν 2010, 10:46:32 »

    ...


    * XURAMA3.jpg (52.82 KB, 640x360 - εμφανίστηκε 698 φορές.)

    * XURAMA4.jpg (88.12 KB, 640x455 - εμφανίστηκε 713 φορές.)
    Καταγράφηκε
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.283



    « Απάντηση #108 στις: Κυριακή, 28 Φεβ 2010, 22:05:41 »

    To συγκεκριμενο τοπικ ειναι ποιο καταληλο μαλλον για να ρωτησω ενα δυο παραγματακια .
    1ον .Τι ακριβως βελτιωνει το Τ-canaliser ? βοηθαει σε rolling ακροβατικα σε point rolls? .Ενα μοντελο που θελει αρκετο rudder στα slow roll πχ εχει κατι να κερδισει απο αυτο.
    2ον Η γωνια τοποθετησης ? σε σεχεση με το stub ? ποσο και γιατι ? Σφραγισμένα χείλη
    Καταγράφηκε

    Fly hard ...land soft!
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #109 στις: Κυριακή, 28 Φεβ 2010, 22:24:29 »

    Γεια σου Ανδρεα,

    Ειδα χθες την ερωτηση σου και σε αλλο θεμα αλλα δεν ειχα το χρονο για απαντηση τις τελευταιες μερες εχει πεσει πολυ ξενυχτι και κουραση...

    Λοιπον το T-can δημιουργει τυρβωδη ροη στο rudder και ετσι ενισχυει την αποτελεσματικοτητα του σε μανουβρες με rudder => roll και integrations. Επισης  το spiral slipstream της προπελας σπαει σε μικρα "στροβυλακια" τα οποια καταμεριζονται στο fin κι ετσι το μοντελο θεωρητικα δεν εχει εντονη ταση για εκτροπη προς τα αριστερα => λιγοτερο right thrust (σωστα τα λεω θειε??)

    Επιπλεον εξουδετερωνει την ταση για pitch coupling προς την κοιλια που εχουν τα περισσοτερα συγχρονα μοντελα λογω σταθερου landing gear.

    Το TC μπορει να εχει και θετικα αλλα και αρνητικα αποτελεσματα αναλογα με το μοντελο, αρα πρεπει να πειραματιστεις και να δεις τι επιπτωσεις εχει. Ειναι αεροδυναμικο βοηθημα πραγμα που σημαινει οτι χρησιμοποιειται για να βελτιωσει καποιες σχεδιαστικες / αεροδυναμικες ατελειες ενος μοντελου, θεωρητικα ενα αεροδυναμικα και σχεδιαστικα σωστο μοντελο δεν χρειαζεται ΤC οπως πχ τα μονοπλανα του Naruke.

    H γωνια που προτεινει ο CPLR ειναι -0.5 μοιρες σε σχεση με το stab.

    Ελπιζω να βοηθησα,
    Νικος
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #110 στις: Κυριακή, 28 Φεβ 2010, 22:30:43 »

    ...δε χρειαζεται TC και πεταει περιφημα...στο εγγυωμαι. Χαμόγελο



    * Asylier1___.JPG (44.64 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 610 φορές.)
    Καταγράφηκε
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.283



    « Απάντηση #111 στις: Κυριακή, 28 Φεβ 2010, 22:37:42 »

    Ευχαρηστω Νικολα ...ωραιο το μοντελο της φωτο ....αλλα ποσο παει το μαλλι?γιατι αυτα τα composite ειναι λιγακι τσουχτερα...
    Καταγράφηκε

    Fly hard ...land soft!
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #112 στις: Κυριακή, 28 Φεβ 2010, 22:46:10 »

    Ευχαρηστω Νικολα ...ωραιο το μοντελο της φωτο ....αλλα ποσο παει το μαλλι?γιατι αυτα τα composite ειναι λιγακι τσουχτερα...

    Γεια σου Ανδρεα,

    Εστειλα τη συγκακριμενη φωτογραφια για να δου δειξω πως υπαρχουν συγχρονα μοντελα χωρις TC και δεν αποτελει σε καμια περιπτωση υποδειξη προς αγορα. Το συγκεκριμενο ειναι ξυλινο, οχι composite οπως και ολα τα Ιαπωνεζικα μοντελα αλλωστε.

    Νικος
    Καταγράφηκε
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.283



    « Απάντηση #113 στις: Κυριακή, 28 Φεβ 2010, 23:02:27 »

    Δε το πηρα ως υποδειξη για αγορα  Ποοολύ άνεση απλα δεν γνωριζα οτι υπαρχουν μοντελα τετοιου τυπου που ειναι κλασικες κατασκευες ..η για την ακριβια γνωριζω πολυ λιγα ...Βλεπε ΕVO -ELEMENT ΚΤΛ . ΑΝ εχεις στοιχεια για τετοια μοντελα στειλε σε παρακαλω καποια δευθυνση να μπω να δω Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Fly hard ...land soft!
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Απάντηση #114 στις: Σάββατο, 6 Απρ 2013, 15:49:05 »

    Να κάνω μια ερώτηση προς τους φίλους πατερνατζίδες.

    Ποιο θεωρείτε ότι είναι καλό πτερυγικό φορτίο για ένα μοντέλο με εκπέτασμα περίπου 1.80-1.90μ ;
    Καταγράφηκε

    3DJunk
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #115 στις: Κυριακή, 14 Απρ 2013, 00:15:24 »

    70gr/dm^2 ειναι οκ.
    Καταγράφηκε
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.283



    « Απάντηση #116 στις: Κυριακή, 14 Απρ 2013, 09:19:49 »

    Κατι αλλο....τι τιμη πρεπει να εχουν οι γωνια της πτερυγας και της ουρας σε σχεση με το 0 μετρωντας στο χειλος προσβολης ,και επισης η γωνια του κινητηρα σε γενικες γραμμες σαν αρχη .. για να εχουμε οσο γινετε ουδετερο μοντελο .Υποθετουμε οτι το Κ.Β ειναι σωστο.

    « Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 14 Απρ 2013, 23:13:30 από 3DJunk » Καταγράφηκε

    Fly hard ...land soft!
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.283



    « Απάντηση #117 στις: Κυριακή, 14 Απρ 2013, 21:39:39 »

    Το προβλημα που εχω και ψαχνω γωνιες ειναι οτι το μοναδικο f3a μοντελο που εχω ειναι το LEO 110 που ειναι και τροπετο και  τωρα πια και ηλεκτρικο Wink.Στην θερμικη του εκδοση οσο πισω και αν το ζυγιζα παντα με το που γυριζα αναποδα εκανε βυθιση αρκετη ωστε να χαλαει ολη την εικονα της ευθειας.Το ιδιο προβλημα παραμενει με το ηλεκτρικο στισημο.  Εκανα καποιες μετρησεις σε κανα 2 μοντελα μου συγκεκριμενα στο slick απο κινεζο και στο capiche 140 ..τα οποια και τα 2 εχουν σχετικα ουδετερη συμπεριφορα κατα την αναστροφη πτηση δηλ θελουν λιγο η καθολου elavator για να  κρατησουν τη γραμμη τους.Και τα 2 αν θεσω την πτερυγα σε γωνια 0 τωτε εχω μια μικρη 0.5-1.5 μοιρες θετικη γωνια στην ουρα .Ετσι αποφασισα να εγχειρισω για αλλη μια φορα το LEO...το αποτελεσμα θα φανει μεσα στην εβδομαδα σε καποια δοκιμαστικη... Undecided
    Καταγράφηκε

    Fly hard ...land soft!
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.283



    « Απάντηση #118 στις: Κυριακή, 14 Απρ 2013, 21:42:46 »

    Επισης το μοντελο σε ρολ στην ανοδο κανει ενα περιεργο πραγμα με την ουρα του ..σαν σπειροειδες ρολλ,ενω στην ευθεια ειναι αξονικοτατο Undecided
    Καταγράφηκε

    Fly hard ...land soft!
    Γαβανάς Χάρης
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 214


    « Απάντηση #119 στις: Κυριακή, 14 Απρ 2013, 22:03:17 »

    Γεια σου Ανδρέα

    Τα αεροπλάνα τύπου pattern πετάνε με το stab σε 0 μοίρες και το φτερό με γωνία από 0,5 μέχρι και 1 μοίρα θετική..

    Για την ανάποδη πτήση πρέπει να φέρεις το κέντρο βάρους πιο πίσω ή να δώσεις λίγο παραπάνω κίνηση στο down και να κόψεις λίγο expo για να πάρεις την αίσθηση αυτή που θέλεις στο stick στην ανάποδη πτήση... Wink Wink

    Για το roll στην άνοδο παίζει ρόλο η ουρά και το σετάρισμα της γιατί αλλιώς συμπεριφέρεται το μοντέλο στην ευθεία οριζοντία και αλλιώς στην άνοδο όπου δεν εχει να νικήσει το φτερό και η ουρα το βάρος της πτήσης αλλά αναλαμβάνει μόνο ο κινητήρας...

    Ψάξτο λίγο και αν έχεις άλλες απορίες πές μου...

    Χάρης 
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 ... 5 6 7 [8] 9     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR (Συντονιστές: 3DJunk, stavros)  |  Θέμα: Αεροδυναμική των pattern
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.032 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.