Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.323 μηνύματα σε 12.379 θέματα από 6.239 Μέλη / Τελευταίο μέλος: CharlesjeF
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 16 Απρ 2024, 21:18:56

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 16 Απρ 2024, 21:18:56

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 18:34]

    από dominicm
    [Σήμερα στις 14:57]

    από Yiannis_S
    [Χθες στις 23:14]

    από chris 1975
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 11:21:01]

    από tasospap
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 09:47:39]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 20:51:06]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 12:49:07]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 08:22:03]

    από Yiannis_S
    [Τρίτη, 9 Απρ 2024, 00:01:58]

    από jjkor
    [Δευτέρα, 8 Απρ 2024, 00:59:23]

    [Πέμπτη, 4 Απρ 2024, 22:49:28]

    από dominicm
    [Δευτέρα, 1 Απρ 2024, 12:53:25]

    [Κυριακή, 31 Μάρ 2024, 23:37:58]

    από panyaek
    [Κυριακή, 31 Μάρ 2024, 19:13:03]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6239
    Τελευταίο: CharlesjeF
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304323
    Σύνολο θεμάτων: 12379
    Online σήμερα: 55
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 0
    Επισκέπτες: 35
    Συνολικά: 35
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 [2] 3 4  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Kyosho Minium  (Αναγνώστηκε 19206 φορές)
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #15 στις: Παρασκευή, 8 Φεβ 2008, 16:56:06 »

    Μαλλον δεν θα ειναι ετοιμο για τον Βολο των INDOOR αλλα ισως για τον Βολο  των PATTERN

    Αγαπητέ ανηψιέ Βασίλη, και υιέ ,

    θα ήθελα να σας δω στο Indoor Βόλου με μοντέλο. Προλαβαίνετε να φτιάξετε ένα jkon.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #16 στις: Σάββατο, 9 Φεβ 2008, 13:47:43 »

    Grele, συμφωνώ και επαυξάνω με τον jkon  Thumbs up

    Για κάτι διαφορετικό τώρα:

    Μια πολύ ενδιαφέρουσα περίπτωση είναι η κατασκευή μοντέλου με ουρά V ή tailless, π.χ. ιπτάμενη πτέρυγα.

    Το σύστημα του Minium όμως είναι πολύ απλό και δεν προσφέρει τέτοιες δυνατότητες.

    Ένας αμερικανός ηλεκτρονικός - αερομοντελιστής όμως, ανέπτυξε και προσφέρει μια μικρή πλακέτα που επιτρέπει μίξη των δύο servo. Προσαρμόζεται στον δέκτη (όχι στο μοντέλο !), με σχετικά απλό τρόπο.

    Την παρέλαβα αλλά ακόμα δεν την δοκίμασα ο ίδιος, διάβασα όμως πολύ καλές κριτικές.
    Κόστος συνολικό 30+2 δολάρια, σε 7-10 μέρες άφιξη.

    Άντε, Deltaman, προλαβαίνεις για το Βόλο να φτιάξεις μια πτέρυγα 30 γραμμαρίων ?

    (μην έρθεις με κάτι βαρύ πάντως...)

    Να και το link:
    http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=730231

    gkan
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    GRELE
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 896



    « Απάντηση #17 στις: Κυριακή, 10 Φεβ 2008, 23:28:13 »

    Αγαπητε gkan
    Βρηκα χρονο και διαβασα ολο το θεμα που θπεδειξες.
    Επισημαινω αυτο που αναφερεται ,και ισως ηδη το γνωριζεις, οτι δηλαδη τα τριμ δεν ακολουθουν την αναστροφη των καναλιων.Δηλαδη θα πρεπει να δινεις αναποδα τα τριμ πανω κατω,δεξια αριστερα.
    Οπως σου ειπα ηδη κατι τετοιο ηταν στις προθεσεις μου να κατασκευαστει αλλα θα περιμενω να δω το δικο σου οταν ερθει και μετα θα αποφασισω.Ελπιζω να σου ερχεται το V.2 που εχει και 4 μνημες που ομως θελεις "σημειωσεις" για να τις αλλαζεις!!!!!!
    Αν χρειαστιεις βοηθεια στην εγκατασταση του μην διστασεις!!!
    Για τον Βολο πιστευω  οτι μαλλον θα μπορεσουμε να πιουμε και κανενα τσιπουρο.ι
    Φιλικα
    Βασιλης Παπαδοπουλος
    Καταγράφηκε

    ......electrics are here to stay......
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #18 στις: Τετάρτη, 13 Φεβ 2008, 20:14:25 »

    Βασίλη καλησπέρα,

    η πλακέτα έχει έρθει, αλλά δεν την έχω συνδέσει ακόμα. Δεν με ενδιαφέρει τόσο η αναστροφή, όσο η μίξη, για ένα tail-less μοντέλο. Τα trim δεν νομίζω να είναι πρόβλημα...

    Αν θέλεις, τη φέρνω το Σάββατο να τη δεις - δοκιμάσεις...

    Όσο για την έκδοση, ακολουθώντας πιστά το νόμο του Μέρφυ, το δικό μου στάλθηκε στις 24/1, ενώ η αλλαγή εφαρμόστηκε από τις 28/1 και μετά  Θυμός



    Γενικά στο θέμα Kyosho τώρα, μόλις είδα ότι στο εξωτερικό κλυκλοφόρησε μια καινούργια παραλλαγή, όχι scale αυτή τη φορά, για πιο αργή πτήση εκπαιδευτικού.
    Το όνομα αυτού "Ember". Μπορείτε να το δείτε στο παρακάτω link:

    http://www.hobbyzone.com/rc-planes-parkzone-ember-rtf.htm

    Όσο για το Βόλο, μέσα... Thumbs up

    gkan
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #19 στις: Κυριακή, 17 Φεβ 2008, 13:27:43 »

    Δύο προβλήματα που ενδέχεται να συναντήσει κανείς με τα Minium είναι α) υπερβολικός θόρυβος στο μοτέρ β) σπάσιμο του άξονα της έλικας. Μια μου έτυχνα και τα δύο, είπα να βάλω μερικές φωτογραφίες με υποτυπώδεις οδηγίες, για κάποιον που δεν θα ξέρει ή θα φοβάται να βάλει χέρι στο μοντέλο.

    Και στις δύο περιπτώσεις είναι απαραίτητη πρόσβαση στο εσωτερικό του μοντέλου, οπότε πρέπει να "ανοίξουμε" ένα cowling στο πάνω μέρος της ατράκτου. Αυτό γίνεται εύκολα με ένα κοφτερό κοπίδι ή ξυραφάκι. Χρειάζεται μια τομή λίγο μπροστά από το αλεξινέμιο και κόψιμο του αυτοκόλλητου σήματος στη μια πλευρά ( η άλλη χρειάζεται σαν μεντεσές).

    Για το θόρυβο χρειάζεται λίγο λάδι στον άξονα και στα κουζινέτα του. Για κάποιο λόγο, τουλάχιστον στα μοντέλα που πήραμε, έδειξε να λείπει...

    Όσο για την αλλαγή μοτέρ, θέλει προσοχή και λεπτό χέρι, για να μην πάθει βλάβη η φελιζολένια άτρακτος. Δυστυχώς η κόλλα με την οποία προσαρμόστηκε το μοτέρ αρχικά (σιλικόνη ?) κόβεται δύσκολα λόγω της ελαστικότητας της.

    Όταν τελικά ξεκολλήσουμε το παλιό μοτέρ, χρειάζεται κόψιμο των καλωδίων και κόλλημα του καινούργιου μοτέρ. Φυσικά, κάλυψη των κολλήσεων με θερμοσυρρικνούμενο σωληνάκι για αποφυγή βραχυκυκλώματος... (δεν είχα, οπότε χρησιμοποιήσα άσπρη κόλλα πάνω στις κολλήσεις, 2-3 χέρια).

    Τελευταίο βήμα, το κόλλημα του μοτέρ στην άτρακτο. Πάλι άσπρη κόλλα, προσοχή στις γωνίες για right και down thrust.

    To cowling που κόψαμε μπορεί να κολληθεί με λίγη άσπρη κόλλα, ή να το στερεώσουμε με λίγο σελοτέιπ, για να μπορεί να ξαναανοίξει όταν χρειαστεί...

    Αχρειάστες να είναι...

    gkan


    * Citabria_1.jpg (67.35 KB, 448x336 - εμφανίστηκε 1269 φορές.)

    * Citabria_2.jpg (54.66 KB, 448x336 - εμφανίστηκε 1276 φορές.)
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #20 στις: Κυριακή, 17 Φεβ 2008, 13:29:18 »

    και το νέο μοτέρ κολλημένο...


    * Citabria_3.jpg (47.4 KB, 448x336 - εμφανίστηκε 1276 φορές.)

    * Citabria_4.jpg (51.18 KB, 448x336 - εμφανίστηκε 1268 φορές.)
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    GiannisX
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.505



    « Απάντηση #21 στις: Κυριακή, 14 Σεπ 2008, 00:01:43 »

    Για τους λάτρεις των υπέροχων αυτών αεροπλάνων
    βγήκαν και τα νέα τετρακάναλα Μinium cherokee

    όλα τα λεφτά  Grin
    Καταγράφηκε

    Aeolus-Rc
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #22 στις: Κυριακή, 14 Σεπ 2008, 16:59:05 »

    Γιάννη πολύ σωστά τα λες.

    Ακόμα δεν έχει κυκλοφορήσει πάντως εμπορικά, στις Η.Π.Α. το περιμένουν κατά τον Οκτώβριο... Για Ευρώπη - Ελλάδα έχουμε καιρό μέχρι τον Δεκέμβριο...

    Αν θέλει να δει κανείς κάτι περισσότερο, υπάρχει το αντίστοιχο θέμα στο rcgroups:

    http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=852443

    Από εκεί πήρα και τις σχετικές φωτογραφίες  Wink

    gkan


    * piper_cherokee.jpg (47.09 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 1092 φορές.)

    * piper_inside.jpg (55.68 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 1090 φορές.)
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    jgk31
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 48


    « Απάντηση #23 στις: Δευτέρα, 15 Σεπ 2008, 11:50:02 »

    Καλημέρα
    Πήρα πρόσφατα απο το esprit Model το vapor τις parkzone είναι για indoor πτήση (πετάς άνετα σε ένα δωμάτιο 4 χ 4, για τον χειμώνα ότι πρέπει) είναι 2.4 και μπορεί να λειτουργήσει με όλες τις spectrum t/k που dsm2 σύστημα (dx7 dx6i jr x9303 dsx9) που με αυτό μπορείς να πάρεις μόνο τα ηλεκτρονικά του σαν ανταλλακτικά και να φτιάξεις μια πτέρυγα στα 20γρ  αφού τις μίξεις θα τις κάνεις από την τ/κ

    για το vapor
    http://www.espritmodel.com/index.asp?PageAction=VIEWPROD&ProdID=7841

    για την πλακετα
    http://www.espritmodel.com/index.asp?PageAction=VIEWPROD&ProdID=7929
    Καταγράφηκε
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #24 στις: Δευτέρα, 15 Σεπ 2008, 13:22:47 »

    Σωστός !

    Για την ακρίβεια, μόλις χθες παρήγγειλα και εγώ ένα δέκτη Vapor (διαφέρει από των Cessna-Citabria-Flybaby), αν και ακόμα δεν έχω κατάλληλο πομπό.

    Εκτός από τις μίξεις και τις μνήμες, η σημαντικότερη βελτίωση που προσδοκώ είναι η αύξηση της εμβέλειας. Επίσης, θεωρείται καλύτερης κατασκευής (τα σέρβο αντέχουν περισσότερο) αν και οπτικά φαίνονται ίδια...

    Όσο για το Vapor σαν μοντέλο, δες και το αντίστοιχο θέμα:

    https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=6707.0

    Ότι πρέπει για σαλόνι...

    gkan
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    thalassinos
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 23


    « Απάντηση #25 στις: Δευτέρα, 8 Δεκ 2008, 22:24:05 »

    Δύο προβλήματα που ενδέχεται να συναντήσει κανείς με τα Minium είναι α) υπερβολικός θόρυβος στο μοτέρ β) σπάσιμο του άξονα της έλικας. Μια μου έτυχνα και τα δύο, είπα να βάλω μερικές φωτογραφίες με υποτυπώδεις οδηγίες, για κάποιον που δεν θα ξέρει ή θα φοβάται να βάλει χέρι στο μοντέλο.

    Και στις δύο περιπτώσεις είναι απαραίτητη πρόσβαση στο εσωτερικό του μοντέλου, οπότε πρέπει να "ανοίξουμε" ένα cowling στο πάνω μέρος της ατράκτου. Αυτό γίνεται εύκολα με ένα κοφτερό κοπίδι ή ξυραφάκι. Χρειάζεται μια τομή λίγο μπροστά από το αλεξινέμιο και κόψιμο του αυτοκόλλητου σήματος στη μια πλευρά ( η άλλη χρειάζεται σαν μεντεσές).

    Για το θόρυβο χρειάζεται λίγο λάδι στον άξονα και στα κουζινέτα του. Για κάποιο λόγο, τουλάχιστον στα μοντέλα που πήραμε, έδειξε να λείπει...

    Όσο για την αλλαγή μοτέρ, θέλει προσοχή και λεπτό χέρι, για να μην πάθει βλάβη η φελιζολένια άτρακτος. Δυστυχώς η κόλλα με την οποία προσαρμόστηκε το μοτέρ αρχικά (σιλικόνη ?) κόβεται δύσκολα λόγω της ελαστικότητας της.

    Όταν τελικά ξεκολλήσουμε το παλιό μοτέρ, χρειάζεται κόψιμο των καλωδίων και κόλλημα του καινούργιου μοτέρ. Φυσικά, κάλυψη των κολλήσεων με θερμοσυρρικνούμενο σωληνάκι για αποφυγή βραχυκυκλώματος... (δεν είχα, οπότε χρησιμοποιήσα άσπρη κόλλα πάνω στις κολλήσεις, 2-3 χέρια).

    Τελευταίο βήμα, το κόλλημα του μοτέρ στην άτρακτο. Πάλι άσπρη κόλλα, προσοχή στις γωνίες για right και down thrust.

    To cowling που κόψαμε μπορεί να κολληθεί με λίγη άσπρη κόλλα, ή να το στερεώσουμε με λίγο σελοτέιπ, για να μπορεί να ξαναανοίξει όταν χρειαστεί...

    Αχρειάστες να είναι...

    gkan


    Κύριε Κανδηλάκη

    αντιμετωπίζω το ίδιο πρόβλημα (σπάσιμο άξονα ) με το Citabria .θα ήθελα να ρωτήσω αν το moter με το gear box του Vapor ( έχω ανταλλακτικά από παραγγελία μ στην USA) αν ταιριαζουν για το Citabria. Ελεγα να άλλαζα μόνο το Moter αν ταιριάζει αλλά δεν μπορώ να το βγάλω εξαιτίας της κόλλας?για την γωνία πως θα την υπολογίσω σωστά πάλι?η κόλληση γινεται με καλαι τα καλώδια?

    ευχαριστώ προκαταβολικά

    Θαλασσινός
    Καταγράφηκε
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #26 στις: Δευτέρα, 8 Δεκ 2008, 22:47:44 »

    Ο μειωτήρας και η έλικα του Vapor δεν είναι ίδιες με του Citabria. Του Vapor έχει μεγαλύτερη σχέση μείωσης και μεγαλύτερη διάμετρο έλικας. Επίσης έχει τελείως διαφορετικό σχήμα και τρόπο στερέωσης.

    http://secure.hobbyzone.com/catalog/HZ/parkzone_microcitabria_parts/PKZ3028.html

    http://secure.hobbyzone.com/catalog/HZ/parkzone/parkzone_vapor_parts/PKZ3327.html

    Οι λύσεις που υπάρχουν είναι δύο:

    η πρώτη που περιγράφεται πιο πάνω... (ναι, με καλάι η κόλληση, και κάλυψη με ταινία ή άσπρη κόλλα για να μην βραχυκυκλωθούν...)

    μια δεύτερη, πιο γρήγορη, ανέξοδη, που απαιτεί όμως κάποια δεξιοτεχνία και λεπτό τρυπανάκι. (πολύ καλή πηγή: http://www.proopsbrothers.com/acatalog/Online_Catalogue_Drills_29.html)

    Αξίζει όμως να δοκιμαστεί πριν πάμε στην πρώτη...

    Παίρνουμε μια ανταλλακτική έλικα, και με λεπτό τρυπανάκι μεγαλώνουμε την τρύπα τόσο ώστε να μπαίνει σφιχτά στον άξονα, και όχι βιδωτά. Ασφαλίζουμε με κυανοακρυλική...

    εναλλακτικά, αν δεν έχουμε έλικα, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε την αρχική έλικα, αφαιρώντας πρώτα το κομμάτι του άξονα που έχει μείνει μέσα. Κόβουμε και πετάμε το spinner, τοποθετούμε την έλικα σε ένα κομμάτι ξύλο, παίρνουμε μια κομμένη καρφίτσα και τη χρησιμοποιούμε σαν ζουμπά, χτυπώντας ώστε να βγάλουμε το σπασμένο άξονα από την τρύπα. Καλό είναι να σταθεροποιήσουμε την έλικα με ταινία και να κρατάμε την καρφίτσα με μυτοτσίμπιδο όταν την χτυπάμε με σφυράκι, για να μην χτυπήσουμε κανένα δάχτυλο. Μόλις ελευθερωθεί η τρύπα, μπορούμε να πιέσουμε την έλικα μέσα στον άξονα και πάλι να ασφαλίσουμε με λίγη κόλλα...

    Όλα έχουν δοκιμαστεί με επιτυχία...

    gkan
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    GiannisX
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.505



    « Απάντηση #27 στις: Δευτέρα, 8 Δεκ 2008, 22:55:33 »

    να πω και γω κάτι που παρατήρησα..
    ο άξονας του μίνιουμ δέχεται περισσότερη δύναμη κατα την πτώση
    όταν υπάρχει το σπίνερ,( θα μπορούσε να είναι και πιο μαλακό. )
    π.χ. είναι πιο εύκολο να κόψεις ένα σπίρτο στη μέση, παρά το κομένο
    να τα ξανακόψεις στην μέση.
    Καταγράφηκε

    Aeolus-Rc
    thalassinos
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 23


    « Απάντηση #28 στις: Τρίτη, 9 Δεκ 2008, 00:05:08 »

    Δύο προβλήματα που ενδέχεται να συναντήσει κανείς με τα Minium είναι α) υπερβολικός θόρυβος στο μοτέρ β) σπάσιμο του άξονα της έλικας. Μια μου έτυχνα και τα δύο, είπα να βάλω μερικές φωτογραφίες με υποτυπώδεις οδηγίες, για κάποιον που δεν θα ξέρει ή θα φοβάται να βάλει χέρι στο μοντέλο.

    Και στις δύο περιπτώσεις είναι απαραίτητη πρόσβαση στο εσωτερικό του μοντέλου, οπότε πρέπει να "ανοίξουμε" ένα cowling στο πάνω μέρος της ατράκτου. Αυτό γίνεται εύκολα με ένα κοφτερό κοπίδι ή ξυραφάκι. Χρειάζεται μια τομή λίγο μπροστά από το αλεξινέμιο και κόψιμο του αυτοκόλλητου σήματος στη μια πλευρά ( η άλλη χρειάζεται σαν μεντεσές).

    Για το θόρυβο χρειάζεται λίγο λάδι στον άξονα και στα κουζινέτα του. Για κάποιο λόγο, τουλάχιστον στα μοντέλα που πήραμε, έδειξε να λείπει...

    Όσο για την αλλαγή μοτέρ, θέλει προσοχή και λεπτό χέρι, για να μην πάθει βλάβη η φελιζολένια άτρακτος. Δυστυχώς η κόλλα με την οποία προσαρμόστηκε το μοτέρ αρχικά (σιλικόνη ?) κόβεται δύσκολα λόγω της ελαστικότητας της.

    Όταν τελικά ξεκολλήσουμε το παλιό μοτέρ, χρειάζεται κόψιμο των καλωδίων και κόλλημα του καινούργιου μοτέρ. Φυσικά, κάλυψη των κολλήσεων με θερμοσυρρικνούμενο σωληνάκι για αποφυγή βραχυκυκλώματος... (δεν είχα, οπότε χρησιμοποιήσα άσπρη κόλλα πάνω στις κολλήσεις, 2-3 χέρια).

    Τελευταίο βήμα, το κόλλημα του μοτέρ στην άτρακτο. Πάλι άσπρη κόλλα, προσοχή στις γωνίες για right και down thrust.

    To cowling που κόψαμε μπορεί να κολληθεί με λίγη άσπρη κόλλα, ή να το στερεώσουμε με λίγο σελοτέιπ, για να μπορεί να ξαναανοίξει όταν χρειαστεί...

    Αχρειάστες να είναι...

    gkan
    Ο μειωτήρας και η έλικα του Vapor δεν είναι ίδιες με του Citabria. Του Vapor έχει μεγαλύτερη σχέση μείωσης και μεγαλύτερη διάμετρο έλικας. Επίσης έχει τελείως διαφορετικό σχήμα και τρόπο στερέωσης.

    http://secure.hobbyzone.com/catalog/HZ/parkzone_microcitabria_parts/PKZ3028.html

    http://secure.hobbyzone.com/catalog/HZ/parkzone/parkzone_vapor_parts/PKZ3327.html

    Οι λύσεις που υπάρχουν είναι δύο:

    η πρώτη που περιγράφεται πιο πάνω... (ναι, με καλάι η κόλληση, και κάλυψη με ταινία ή άσπρη κόλλα για να μην βραχυκυκλωθούν...)

    μια δεύτερη, πιο γρήγορη, ανέξοδη, που απαιτεί όμως κάποια δεξιοτεχνία και λεπτό τρυπανάκι. (πολύ καλή πηγή: http://www.proopsbrothers.com/acatalog/Online_Catalogue_Drills_29.html)

    Αξίζει όμως να δοκιμαστεί πριν πάμε στην πρώτη...

    Παίρνουμε μια ανταλλακτική έλικα, και με λεπτό τρυπανάκι μεγαλώνουμε την τρύπα τόσο ώστε να μπαίνει σφιχτά στον άξονα, και όχι βιδωτά. Ασφαλίζουμε με κυανοακρυλική...

    εναλλακτικά, αν δεν έχουμε έλικα, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε την αρχική έλικα, αφαιρώντας πρώτα το κομμάτι του άξονα που έχει μείνει μέσα. Κόβουμε και πετάμε το spinner, τοποθετούμε την έλικα σε ένα κομμάτι ξύλο, παίρνουμε μια κομμένη καρφίτσα και τη χρησιμοποιούμε σαν ζουμπά, χτυπώντας ώστε να βγάλουμε το σπασμένο άξονα από την τρύπα. Καλό είναι να σταθεροποιήσουμε την έλικα με ταινία και να κρατάμε την καρφίτσα με μυτοτσίμπιδο όταν την χτυπάμε με σφυράκι, για να μην χτυπήσουμε κανένα δάχτυλο. Μόλις ελευθερωθεί η τρύπα, μπορούμε να πιέσουμε την έλικα μέσα στον άξονα και πάλι να ασφαλίσουμε με λίγη κόλλα...

    Όλα έχουν δοκιμαστεί με επιτυχία...

    gkan

    Κύριε Κανδηλάκη

    ευχαριστώ πολύ για τις πολύτιμες πληροφορίες σας και την άμεση ανταποκριση σας


    Θαλασσινός Κοτσικόνας
    Καταγράφηκε
    titanaki
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 118


    kineticdesign.gr


    WWW
    « Απάντηση #29 στις: Τρίτη, 9 Δεκ 2008, 00:24:26 »

    καλησπέρα σας,

    εδώ και καιρό μου έχει μπεί το μικρόβιο της κατασκευής ένος μικρού μοντέλου απο ντεπρόν ή μπάλσα,

    είναι κανεις που γνωρίζει κάποιο σύνδεσμο με σχέδια (κατά προτίμιση χαμηλοπτέρηγα) που να μπορούν να εκμεταλευτούν τα ηλεκτρονικά του μίνιουμ?

    επίσεις κανένα "τζέτ" σχεδιάκι θα είχε πολύ πλάκα...
     laugh
    ευχαριστώ έκ τών προτέρων.
    Καταγράφηκε

    mini titan
    mini titan full CNC
    Futaba 9 Super+2,4 module
    Σελίδες: 1 [2] 3 4  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight (Συντονιστής: _ΤΑΣΟΣ_)  |  Θέμα: Kyosho Minium
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.04 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.