Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.705 μηνύματα σε 11.353 θέματα από 5.919 Μέλη / Τελευταίο μέλος: 558th MSG Artillery Group
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 11 Δεκ 2017, 11:45:16

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 11 Δεκ 2017, 11:45:16

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Τελευταίες 10 φωνές:
Δευτέρα, 20 Νοέ 2017, 22:44:55
Τα βλέπω όλα πράσινα !!!
Πρόσφατα θέματα
από dominicm
[Σήμερα στις 11:05]

από Mirage
[Σήμερα στις 09:16]

[Χθες στις 23:17]

από tritongr
[Χθες στις 21:38]

από niro
[Χθες στις 18:21]

από dimis-mjt
[Χθες στις 17:36]

από dhiotis
[Χθες στις 12:49]

[Χθες στις 11:52]

[Χθες στις 11:01]

από sliver
[Χθες στις 10:43]

από vagelis
[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 19:08:02]

από dominicm
[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 17:48:36]

[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 15:42:38]

από Apostolos
[Παρασκευή, 8 Δεκ 2017, 17:57:02]

από DIAMOND
[Παρασκευή, 8 Δεκ 2017, 10:34:33]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5919
Τελευταίο: 558th MSG Artillery Group
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 285705
Σύνολο θεμάτων: 11353
Online σήμερα: 39
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 28
Συνολικά: 33
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight  |  Θέμα: Kyosho Minium « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 3 4 [Όλοι]  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Kyosho Minium  (Αναγνώστηκε 15570 φορές)
   
pani
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 482



Προφίλ
« στις: Σάββατο, 4 Αύγ 2007, 09:49:48 »

Παω να το παρω τωρα. Το ειχα παραγγειλει και το φερανε στο μοντελιστικο καταστημα. Το εχει κανεις?
Θα μπορω να ερχομαι στις  Indoor συναντησεις σας με αυτο?

http://www.kyosho.com/eng/products/rc/detail.html?product_id=101476

Ευχαριστω
Πανος
Καταγράφηκε

Ignorance is bliss
GiannisX
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.520



Προφίλ
« Απάντηση #1 στις: Σάββατο, 4 Αύγ 2007, 11:34:51 »

Καλημέρα Pani
ένα καλό review για το Minium έχει εδώ
Καταγράφηκε

Aeolus-Rc
GiannisX
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.520



Προφίλ
« Απάντηση #2 στις: Παρασκευή, 10 Αύγ 2007, 12:26:04 »

Φίλε Πάνο τι έγινε το πήρες το cezznaki?
Εντυπώσεις?
Καταγράφηκε

Aeolus-Rc
pani
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 482



Προφίλ
« Απάντηση #3 στις: Παρασκευή, 10 Αύγ 2007, 16:20:14 »

Γεια σου και σενα Γιαννη.
Δεν πηγα γιατι στο δρομο ειδα νηνεμια και πηγα και πεταξα τον ραπτορα. μαλλον θα παω αυριο,

Χαιρε
Πανος
Καταγράφηκε

Ignorance is bliss
Γιώργος Κανδυλάκης
Global Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.503



Προφίλ
« Απάντηση #4 στις: Κυριακή, 30 Σεπ 2007, 20:12:44 »

38 εκ. άνοιγμα φτερών
18 γρ. βάρος πτήσης
10 γρ. βάρος ηλεκτρονικών - 8γρ βάρος σκάφους
7-8 γρ/dm2 πτερυγικό φορτίο
έλεγχος σε 2 κανάλια + μοτέρ
μπαταρία LiPo 70
διάρκεια 8-10 λεπτά

τηλεκατεύθυνση στα 2,4

μπορείς να αντισταθείς στον πειρασμό (και τα 120€ βέβαια) ?

Προσωπικά δεν μπόρεσα... Είναι ότι πιο κοντινό υπήρχε ποτέ στα ελαφριά free flight που φτιάχνω, οριακά μεγαλύτερο από λαστιχοκίνητα peanut (33  εκ.) και μικρότερο από τα περισσότερα CO2...

Ακόμα δεν το δοκίμασα στον αέρα, φαίνεται όμως μια χαρά για indoor ή για άπνοια έξω.

Φυσικά η αγορά δεν έγινε για το μοντέλο καθεαυτό (θα μας βγει το όνομα, τί δουλειά έχω εγώ με ARF ?), αλλά για ξήλωμα και μεταμόσχευση σε κανονικό scale μοντέλο.

Απομένει να βρεθεί το κατάλληλο από τα πολλά υποψήφια και ξεκινάμε...

gkan
Καταγράφηκε

όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
_ΤΑΣΟΣ_
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.548

MPX Profi 4000


Προφίλ
« Απάντηση #5 στις: Κυριακή, 30 Σεπ 2007, 20:16:29 »

.... ΒΡΕ ΒΡΕ τι μαθαίνει κανείς !!!!!!!!

Κανδυλάκης και RC HuhHuhHuh?

Tί άλλο θα ακούσουμε και τι άλλο θα δουν τα μάτια μας.

Α ρε Γιώργη ................
Καταγράφηκε

Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
GRE-F-0611
Γιώργος Κανδυλάκης
Global Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.503



Προφίλ
« Απάντηση #6 στις: Κυριακή, 18 Νοέ 2007, 23:28:18 »

Tί άλλο θα ακούσουμε και τι άλλο θα δουν τα μάτια μας.

Α ρε Γιώργη ................

Άχ Τάσο μου, πάει, χάλασε ο κόσμος... Όλες οι σταθερές αξίες γύρω μας γκρεμίζονται, τι να ελπίζεις πια...  Grin Grin

Φαντάσου, ο Κανδυλάκης, ορκισμένος στις κατασκευές και στα free flight, να εμφανίζεται με τηλεκατευθυνόμενο, και μάλιστα με RTF !!!
Ο υπέρμαχος των κατασκευών πουλήθηκε έτσι απλά..

Άργησα λίγο με το report, αλλά κάλιο αργά...

Το μοντέλο έχει δοκιμαστεί και μπορώ να πω ότι με άφησε πάρα πολύ ικανοποιημένο, μια και είχε ότι ήλπιζα όταν το αγόρασα:

*   πολύ καλή πτητική συμπεριφορά (σε σχετική άπνοια)
*   άμεση ανταπόκριση των servo
*   πολύ καλή διάρκεια (10-15 λεπτά άνετα, σε κάθε φόρτιση)
*   αρκετά καλή αντοχή σε κακομεταχείριση (σπάει δύσκολα)
*   ευκολία στα 2,4 Ghz, που σημαίνει μηδέν άγχος για παρεμβολές

Το μόνο που θα ήθελα καλύτερο είναι λίγο μεγαλύτερη εμβέλεια. 50-60 μέτρα μου φάνηκε να είναι όριο. Βέβαια, όταν έχανε το σήμα, οριζοντιονόταν από μόνο του και έκανε μια ιδανική κατολίσθηση, καλύτερη και από free flight...

Μετά μάλιστα από πτήσεις και σε όχι καλές συνθήκες (πανελλήνιοι scale με ψιλόβροχο και αέρα) είδα ότι αντέχει και σε αυτές...Μην το παρακάνουμε βέβαια.

Δεν παύει να είναι σύστημα για πολύ μικρά και ελαφριά μοντέλα, και σαν τέτοιο το αντιμετωπίζω.

Το μόνο που μένει, είναι να ολοκληρώσω ένα πιο scale μοντέλο και να μεταφέρω εκεί τα ηλεκτρονικά.

Αυτό που ξενίζει, αλλά τελικά δεν είναι πρόβλημα, είναι οι 10-15 μοίρες downthrust ! Όχι, δεν είναι σπασμένη η βάση του μοτέρ, αλλά ο σχεδιασμός του. Δεν γνωρίζω γιατί το έκαναν έτσι, πάντως δεν έχει κανένα πρόβλημα.

Έβαλα ορισμένες φωτογραφίες στο album, τις δείχνω και εδώ, για να σχηματίσετε μια καλύτερη εικόνα.

γενική όψη

γενική όψη

ανοιγμένη άτρακτος, φαίνεται το μοτέρ και τα ηλεκτρονικά

λεπτομέρεια του block δέκτη-servo.

άλλη γωνία λεπτομέρεια του block δέκτη-servo. Μιλάμε για μικροσκοπικά πράγματα...


Για κάποιον που θέλει κάτι μικρό, το συστήνω ανεπιφύλακτα, ειδικά αν υπάρχει πρόσβαση σε κλειστό χώρο...Αλλά και έξω τα πάει μια χαρά. Μιλάμε για μοντέλο μεγέθους παιδικής χαράς...

gkan


« Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 18 Νοέ 2007, 23:58:18 από Γιώργος Κανδυλάκης » Καταγράφηκε

όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
GiannisX
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.520



Προφίλ
« Απάντηση #7 στις: Δευτέρα, 19 Νοέ 2007, 02:15:27 »

Να και πως δουλεύουν τα servo του  idiot2
Καταγράφηκε

Aeolus-Rc
GiannisX
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.520



Προφίλ
« Απάντηση #8 στις: Κυριακή, 3 Φεβ 2008, 22:12:00 »

 Να και το δικό μου.Αυτή την φορά πήγα στο μοντελοδρόμιο
με ένα αεροπλάνο και έφυγα με δύο  Cheesy Cheesy Cheesy
Αυτό που δεν μπόρεσα να καταλάβω μετά από την βραδυνή
πτήση στο παρκάκι της γειτονιάς, ενώ δείχνει ζυγισμένο πολύ καλά,
αυτό πετάει πισώβαρα! (σκάβει) Κατά άλλα αντέεχει μια χαρά  laugh


* minium121.JPG (53.99 KB, 512x384 - εμφανίστηκε 1360 φορές.)

* minium122.JPG (49.43 KB, 512x384 - εμφανίστηκε 1359 φορές.)
Καταγράφηκε

Aeolus-Rc
GRELE
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 768



Προφίλ WWW
« Απάντηση #9 στις: Πέμπτη, 7 Φεβ 2008, 20:17:39 »

Αγαπητοι φιλοι
Την προηγουμενη Κυριακη δοκιμασα μια διαφορετικη κεραια στον πομπο του MINIUM προκειμενου να αυξησω λιγο την εμβελεια του συστηματος (ο γιος μου ετρεχε συχνα πισω απο το αεροπλανακι καθως του "εφευγε").
Η αληθεια ειναι οτι επειδη εχει λιγα κιλα παραπανω μαλλον καλο θα του εκανε αλλα τελος παντων δεν το ειχα σκεφτει αυτο οταν εκανα την μετατροπη.
Η κατασκευη δεν ειναι δυσκολη και δεν στοιχιζει τιποτα απολυτως.
Υπαρχουν λεπτομερειες στο  www.greekelectronics.gr  στο τμημα  articles  για οποιον ενδιαφερεται να δοκιμασει και αυτος.
Αργοτερα θα προσπαθησω να βρω χρονο βελτιωση και της κεραιας του δεκτη επισης .
Φιλικα
Βασιλης Παπαδοπουλος


* tn_100_0493.jpg (61.76 KB, 400x300 - εμφανίστηκε 1212 φορές.)
Καταγράφηκε

......electrics are here to stay......
Γιώργος Κανδυλάκης
Global Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.503



Προφίλ
« Απάντηση #10 στις: Πέμπτη, 7 Φεβ 2008, 22:15:22 »

Ομολογώ ότι ακούγεται πολύ ενδιαφέρον !

Να δούμε πότε θα το δοκιμάσουμε και αυτό...

Και αν δεν με γελάνε τα μάτια μου, βλέπω και μια άτρακτο από free flight ? Που μάλλον θα γίνει RC ? Μοιάζει με Piper Cub πάντως.
Ποιός το φτιάχνει ?

gkan
Καταγράφηκε

όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
GRELE
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 768



Προφίλ WWW
« Απάντηση #11 στις: Παρασκευή, 8 Φεβ 2008, 01:26:16 »

Αγαπητε Γιωργο
Δεν προκειται για Piper αλλα για AERONCA L-3 απο σχεδια που μικρυνα για 66 εκατοστα εκπετασμα.
Φιλοδοξω να εχει συνολικο βαρος ετοιμο για πτηση περιπου 100-110γρ με μικρουτσικο outrunner και 2S LiPo.Rudder elevator throttle .
Ισως βγει πιο καταλληλο για εσωτερικους χωρους απο το αλλο το Carbonit (ετσι το ειχω ονομασει)που το εχεις δει στο μικρο γυμναστηριο οτι πεταει μονο σαν controline γυρω γυρω.
Η φωτο ειναι οπως θαθελα να γινει αλλα μαλλον ΔΕΝ εχω υπομονη για τοσο scale και θα το κανω semi semi semi scale για να τελειωνει.
Το φτιαχνουμε μαζ με τον μεγαλο μου γιο ετσι ωστε να μαθαινει κατι απο αυτα που δεν ξερω και γιαυτο παει λιγο αργα.
Φιλικα
Βασιλης Παπαδοπουλος


* tn_PaulsChief.jpg (127.56 KB, 500x338 - εμφανίστηκε 1208 φορές.)
Καταγράφηκε

......electrics are here to stay......
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.962


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #12 στις: Παρασκευή, 8 Φεβ 2008, 08:44:06 »

Ακριβώς το ίδιο συναίσθημα με τον gkan ένοιωσα βλέποντας την άτρακτο στην φωτογραφία.

Θα είναι έτοιμο για την 16η Μαρτίου?
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
mastoras
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 822



Προφίλ WWW
« Απάντηση #13 στις: Παρασκευή, 8 Φεβ 2008, 09:40:12 »


Το φτιαχνουμε μαζ με τον μεγαλο μου γιο ετσι ωστε να μαθαινει κατι απο αυτα που δεν ξερω και γιαυτο παει λιγο αργα.


Μια από τα ιδία και εγώ   idiot2 . Ενω εάν είχαμε στην θεσ/νίκη ένα εντευκτήριο ................. Grin Grin Καλημέρα !!!! 

Καταγράφηκε

Οταν θέλεις να πας κάπου γρήγορα πήγαινε μόνος σου, όταν θέλεις να πας κάπου μακρυά πήγαινε με άλλους
GRELE
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 768



Προφίλ WWW
« Απάντηση #14 στις: Παρασκευή, 8 Φεβ 2008, 15:20:10 »

Αγαπητε Δημητρη
Το εντευκτηριο ειναι οπωσδηποτε κατι καλο αλλα εγω εχω την αποψη οτι ο αερομοντελισμος ειναι λιγο μοναχικο hobby οσον αφορα την κατασκευη και μαλιστα απο το μηδεν καποιου μοντελου.Το  hobby μας εκφραζεται συλλογικα στις πτησεις, εκδηλωσεις, αγωνες, επιδειξεις και προσφατως με το διαδικτυο.Φυσικα μπορουν και πρεπει να μαζευονται καποιοι φιλοι καπου καπου στα εργαστηρια ετσι ωστε να ανταλλαζουν αποψεις και ιδεες η να συμμετεχουν απο κοινου σε καποια κατασκευη.
Αυτος που θελει να μαθει πως να φτιαξει κατι παντα μπορει να βρει τετοιες παρεες η αερομοντελιστες και νομιζω οτι κανενας μας δεν θα του αρνηθει.
Αν ειχαμε μερικους "συνταξιουχους" με διαθεση να αναλαβουν κατα κυριο λογο την παρακολουθηση ενος εντευκτηριου ισως το μονο προβλημα που θα απεμενε να λυσουμε θα ηταν η χρηματοδοτηση του.
Αγαπητε θειε
Μαλλον δεν θα ειναι ετοιμο για τον Βολο των INDOOR αλλα ισως για τον Βολο  των PATTERN
Φιλικα
Βασιλης Παπαδοπουλος
Καταγράφηκε

......electrics are here to stay......
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.962


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #15 στις: Παρασκευή, 8 Φεβ 2008, 16:56:06 »

Μαλλον δεν θα ειναι ετοιμο για τον Βολο των INDOOR αλλα ισως για τον Βολο  των PATTERN

Αγαπητέ ανηψιέ Βασίλη, και υιέ ,

θα ήθελα να σας δω στο Indoor Βόλου με μοντέλο. Προλαβαίνετε να φτιάξετε ένα jkon.
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
Γιώργος Κανδυλάκης
Global Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.503



Προφίλ
« Απάντηση #16 στις: Σάββατο, 9 Φεβ 2008, 13:47:43 »

Grele, συμφωνώ και επαυξάνω με τον jkon  Thumbs up

Για κάτι διαφορετικό τώρα:

Μια πολύ ενδιαφέρουσα περίπτωση είναι η κατασκευή μοντέλου με ουρά V ή tailless, π.χ. ιπτάμενη πτέρυγα.

Το σύστημα του Minium όμως είναι πολύ απλό και δεν προσφέρει τέτοιες δυνατότητες.

Ένας αμερικανός ηλεκτρονικός - αερομοντελιστής όμως, ανέπτυξε και προσφέρει μια μικρή πλακέτα που επιτρέπει μίξη των δύο servo. Προσαρμόζεται στον δέκτη (όχι στο μοντέλο !), με σχετικά απλό τρόπο.

Την παρέλαβα αλλά ακόμα δεν την δοκίμασα ο ίδιος, διάβασα όμως πολύ καλές κριτικές.
Κόστος συνολικό 30+2 δολάρια, σε 7-10 μέρες άφιξη.

Άντε, Deltaman, προλαβαίνεις για το Βόλο να φτιάξεις μια πτέρυγα 30 γραμμαρίων ?

(μην έρθεις με κάτι βαρύ πάντως...)

Να και το link:
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=730231

gkan
Καταγράφηκε

όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
GRELE
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 768



Προφίλ WWW
« Απάντηση #17 στις: Κυριακή, 10 Φεβ 2008, 23:28:13 »

Αγαπητε gkan
Βρηκα χρονο και διαβασα ολο το θεμα που θπεδειξες.
Επισημαινω αυτο που αναφερεται ,και ισως ηδη το γνωριζεις, οτι δηλαδη τα τριμ δεν ακολουθουν την αναστροφη των καναλιων.Δηλαδη θα πρεπει να δινεις αναποδα τα τριμ πανω κατω,δεξια αριστερα.
Οπως σου ειπα ηδη κατι τετοιο ηταν στις προθεσεις μου να κατασκευαστει αλλα θα περιμενω να δω το δικο σου οταν ερθει και μετα θα αποφασισω.Ελπιζω να σου ερχεται το V.2 που εχει και 4 μνημες που ομως θελεις "σημειωσεις" για να τις αλλαζεις!!!!!!
Αν χρειαστιεις βοηθεια στην εγκατασταση του μην διστασεις!!!
Για τον Βολο πιστευω  οτι μαλλον θα μπορεσουμε να πιουμε και κανενα τσιπουρο.ι
Φιλικα
Βασιλης Παπαδοπουλος
Καταγράφηκε

......electrics are here to stay......
Γιώργος Κανδυλάκης
Global Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.503



Προφίλ
« Απάντηση #18 στις: Τετάρτη, 13 Φεβ 2008, 20:14:25 »

Βασίλη καλησπέρα,

η πλακέτα έχει έρθει, αλλά δεν την έχω συνδέσει ακόμα. Δεν με ενδιαφέρει τόσο η αναστροφή, όσο η μίξη, για ένα tail-less μοντέλο. Τα trim δεν νομίζω να είναι πρόβλημα...

Αν θέλεις, τη φέρνω το Σάββατο να τη δεις - δοκιμάσεις...

Όσο για την έκδοση, ακολουθώντας πιστά το νόμο του Μέρφυ, το δικό μου στάλθηκε στις 24/1, ενώ η αλλαγή εφαρμόστηκε από τις 28/1 και μετά 



Γενικά στο θέμα Kyosho τώρα, μόλις είδα ότι στο εξωτερικό κλυκλοφόρησε μια καινούργια παραλλαγή, όχι scale αυτή τη φορά, για πιο αργή πτήση εκπαιδευτικού.
Το όνομα αυτού "Ember". Μπορείτε να το δείτε στο παρακάτω link:

http://www.hobbyzone.com/rc-planes-parkzone-ember-rtf.htm

Όσο για το Βόλο, μέσα... Thumbs up

gkan
Καταγράφηκε

όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
Γιώργος Κανδυλάκης
Global Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.503



Προφίλ
« Απάντηση #19 στις: Κυριακή, 17 Φεβ 2008, 13:27:43 »

Δύο προβλήματα που ενδέχεται να συναντήσει κανείς με τα Minium είναι α) υπερβολικός θόρυβος στο μοτέρ β) σπάσιμο του άξονα της έλικας. Μια μου έτυχνα και τα δύο, είπα να βάλω μερικές φωτογραφίες με υποτυπώδεις οδηγίες, για κάποιον που δεν θα ξέρει ή θα φοβάται να βάλει χέρι στο μοντέλο.

Και στις δύο περιπτώσεις είναι απαραίτητη πρόσβαση στο εσωτερικό του μοντέλου, οπότε πρέπει να "ανοίξουμε" ένα cowling στο πάνω μέρος της ατράκτου. Αυτό γίνεται εύκολα με ένα κοφτερό κοπίδι ή ξυραφάκι. Χρειάζεται μια τομή λίγο μπροστά από το αλεξινέμιο και κόψιμο του αυτοκόλλητου σήματος στη μια πλευρά ( η άλλη χρειάζεται σαν μεντεσές).

Για το θόρυβο χρειάζεται λίγο λάδι στον άξονα και στα κουζινέτα του. Για κάποιο λόγο, τουλάχιστον στα μοντέλα που πήραμε, έδειξε να λείπει...

Όσο για την αλλαγή μοτέρ, θέλει προσοχή και λεπτό χέρι, για να μην πάθει βλάβη η φελιζολένια άτρακτος. Δυστυχώς η κόλλα με την οποία προσαρμόστηκε το μοτέρ αρχικά (σιλικόνη ?) κόβεται δύσκολα λόγω της ελαστικότητας της.

Όταν τελικά ξεκολλήσουμε το παλιό μοτέρ, χρειάζεται κόψιμο των καλωδίων και κόλλημα του καινούργιου μοτέρ. Φυσικά, κάλυψη των κολλήσεων με θερμοσυρρικνούμενο σωληνάκι για αποφυγή βραχυκυκλώματος... (δεν είχα, οπότε χρησιμοποιήσα άσπρη κόλλα πάνω στις κολλήσεις, 2-3 χέρια).

Τελευταίο βήμα, το κόλλημα του μοτέρ στην άτρακτο. Πάλι άσπρη κόλλα, προσοχή στις γωνίες για right και down thrust.

To cowling που κόψαμε μπορεί να κολληθεί με λίγη άσπρη κόλλα, ή να το στερεώσουμε με λίγο σελοτέιπ, για να μπορεί να ξαναανοίξει όταν χρειαστεί...

Αχρειάστες να είναι...

gkan


* Citabria_1.jpg (67.35 KB, 448x336 - εμφανίστηκε 1152 φορές.)

* Citabria_2.jpg (54.66 KB, 448x336 - εμφανίστηκε 1148 φορές.)
Καταγράφηκε

όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
Γιώργος Κανδυλάκης
Global Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.503



Προφίλ
« Απάντηση #20 στις: Κυριακή, 17 Φεβ 2008, 13:29:18 »

και το νέο μοτέρ κολλημένο...


* Citabria_3.jpg (47.4 KB, 448x336 - εμφανίστηκε 1159 φορές.)

* Citabria_4.jpg (51.18 KB, 448x336 - εμφανίστηκε 1156 φορές.)
Καταγράφηκε

όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
GiannisX
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.520



Προφίλ
« Απάντηση #21 στις: Κυριακή, 14 Σεπ 2008, 00:01:43 »

Για τους λάτρεις των υπέροχων αυτών αεροπλάνων
βγήκαν και τα νέα τετρακάναλα Μinium cherokee

όλα τα λεφτά  Grin
Καταγράφηκε

Aeolus-Rc
Γιώργος Κανδυλάκης
Global Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.503



Προφίλ
« Απάντηση #22 στις: Κυριακή, 14 Σεπ 2008, 16:59:05 »

Γιάννη πολύ σωστά τα λες.

Ακόμα δεν έχει κυκλοφορήσει πάντως εμπορικά, στις Η.Π.Α. το περιμένουν κατά τον Οκτώβριο... Για Ευρώπη - Ελλάδα έχουμε καιρό μέχρι τον Δεκέμβριο...

Αν θέλει να δει κανείς κάτι περισσότερο, υπάρχει το αντίστοιχο θέμα στο rcgroups:

http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=852443

Από εκεί πήρα και τις σχετικές φωτογραφίες  Wink

gkan


* piper_cherokee.jpg (47.09 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 909 φορές.)

* piper_inside.jpg (55.68 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 969 φορές.)
Καταγράφηκε

όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
jgk31
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 48


Προφίλ
« Απάντηση #23 στις: Δευτέρα, 15 Σεπ 2008, 11:50:02 »

Καλημέρα
Πήρα πρόσφατα απο το esprit Model το vapor τις parkzone είναι για indoor πτήση (πετάς άνετα σε ένα δωμάτιο 4 χ 4, για τον χειμώνα ότι πρέπει) είναι 2.4 και μπορεί να λειτουργήσει με όλες τις spectrum t/k που dsm2 σύστημα (dx7 dx6i jr x9303 dsx9) που με αυτό μπορείς να πάρεις μόνο τα ηλεκτρονικά του σαν ανταλλακτικά και να φτιάξεις μια πτέρυγα στα 20γρ  αφού τις μίξεις θα τις κάνεις από την τ/κ

για το vapor
http://www.espritmodel.com/index.asp?PageAction=VIEWPROD&ProdID=7841

για την πλακετα
http://www.espritmodel.com/index.asp?PageAction=VIEWPROD&ProdID=7929
Καταγράφηκε
Γιώργος Κανδυλάκης
Global Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.503



Προφίλ
« Απάντηση #24 στις: Δευτέρα, 15 Σεπ 2008, 13:22:47 »

Σωστός !

Για την ακρίβεια, μόλις χθες παρήγγειλα και εγώ ένα δέκτη Vapor (διαφέρει από των Cessna-Citabria-Flybaby), αν και ακόμα δεν έχω κατάλληλο πομπό.

Εκτός από τις μίξεις και τις μνήμες, η σημαντικότερη βελτίωση που προσδοκώ είναι η αύξηση της εμβέλειας. Επίσης, θεωρείται καλύτερης κατασκευής (τα σέρβο αντέχουν περισσότερο) αν και οπτικά φαίνονται ίδια...

Όσο για το Vapor σαν μοντέλο, δες και το αντίστοιχο θέμα:

https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=6707.0

Ότι πρέπει για σαλόνι...

gkan
Καταγράφηκε

όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
thalassinos
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 23


Προφίλ
« Απάντηση #25 στις: Δευτέρα, 8 Δεκ 2008, 22:24:05 »

Δύο προβλήματα που ενδέχεται να συναντήσει κανείς με τα Minium είναι α) υπερβολικός θόρυβος στο μοτέρ β) σπάσιμο του άξονα της έλικας. Μια μου έτυχνα και τα δύο, είπα να βάλω μερικές φωτογραφίες με υποτυπώδεις οδηγίες, για κάποιον που δεν θα ξέρει ή θα φοβάται να βάλει χέρι στο μοντέλο.

Και στις δύο περιπτώσεις είναι απαραίτητη πρόσβαση στο εσωτερικό του μοντέλου, οπότε πρέπει να "ανοίξουμε" ένα cowling στο πάνω μέρος της ατράκτου. Αυτό γίνεται εύκολα με ένα κοφτερό κοπίδι ή ξυραφάκι. Χρειάζεται μια τομή λίγο μπροστά από το αλεξινέμιο και κόψιμο του αυτοκόλλητου σήματος στη μια πλευρά ( η άλλη χρειάζεται σαν μεντεσές).

Για το θόρυβο χρειάζεται λίγο λάδι στον άξονα και στα κουζινέτα του. Για κάποιο λόγο, τουλάχιστον στα μοντέλα που πήραμε, έδειξε να λείπει...

Όσο για την αλλαγή μοτέρ, θέλει προσοχή και λεπτό χέρι, για να μην πάθει βλάβη η φελιζολένια άτρακτος. Δυστυχώς η κόλλα με την οποία προσαρμόστηκε το μοτέρ αρχικά (σιλικόνη ?) κόβεται δύσκολα λόγω της ελαστικότητας της.

Όταν τελικά ξεκολλήσουμε το παλιό μοτέρ, χρειάζεται κόψιμο των καλωδίων και κόλλημα του καινούργιου μοτέρ. Φυσικά, κάλυψη των κολλήσεων με θερμοσυρρικνούμενο σωληνάκι για αποφυγή βραχυκυκλώματος... (δεν είχα, οπότε χρησιμοποιήσα άσπρη κόλλα πάνω στις κολλήσεις, 2-3 χέρια).

Τελευταίο βήμα, το κόλλημα του μοτέρ στην άτρακτο. Πάλι άσπρη κόλλα, προσοχή στις γωνίες για right και down thrust.

To cowling που κόψαμε μπορεί να κολληθεί με λίγη άσπρη κόλλα, ή να το στερεώσουμε με λίγο σελοτέιπ, για να μπορεί να ξαναανοίξει όταν χρειαστεί...

Αχρειάστες να είναι...

gkan


Κύριε Κανδηλάκη

αντιμετωπίζω το ίδιο πρόβλημα (σπάσιμο άξονα ) με το Citabria .θα ήθελα να ρωτήσω αν το moter με το gear box του Vapor ( έχω ανταλλακτικά από παραγγελία μ στην USA) αν ταιριαζουν για το Citabria. Ελεγα να άλλαζα μόνο το Moter αν ταιριάζει αλλά δεν μπορώ να το βγάλω εξαιτίας της κόλλας?για την γωνία πως θα την υπολογίσω σωστά πάλι?η κόλληση γινεται με καλαι τα καλώδια?

ευχαριστώ προκαταβολικά

Θαλασσινός
Καταγράφηκε
Γιώργος Κανδυλάκης
Global Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.503



Προφίλ
« Απάντηση #26 στις: Δευτέρα, 8 Δεκ 2008, 22:47:44 »

Ο μειωτήρας και η έλικα του Vapor δεν είναι ίδιες με του Citabria. Του Vapor έχει μεγαλύτερη σχέση μείωσης και μεγαλύτερη διάμετρο έλικας. Επίσης έχει τελείως διαφορετικό σχήμα και τρόπο στερέωσης.

http://secure.hobbyzone.com/catalog/HZ/parkzone_microcitabria_parts/PKZ3028.html

http://secure.hobbyzone.com/catalog/HZ/parkzone/parkzone_vapor_parts/PKZ3327.html

Οι λύσεις που υπάρχουν είναι δύο:

η πρώτη που περιγράφεται πιο πάνω... (ναι, με καλάι η κόλληση, και κάλυψη με ταινία ή άσπρη κόλλα για να μην βραχυκυκλωθούν...)

μια δεύτερη, πιο γρήγορη, ανέξοδη, που απαιτεί όμως κάποια δεξιοτεχνία και λεπτό τρυπανάκι. (πολύ καλή πηγή: http://www.proopsbrothers.com/acatalog/Online_Catalogue_Drills_29.html)

Αξίζει όμως να δοκιμαστεί πριν πάμε στην πρώτη...

Παίρνουμε μια ανταλλακτική έλικα, και με λεπτό τρυπανάκι μεγαλώνουμε την τρύπα τόσο ώστε να μπαίνει σφιχτά στον άξονα, και όχι βιδωτά. Ασφαλίζουμε με κυανοακρυλική...

εναλλακτικά, αν δεν έχουμε έλικα, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε την αρχική έλικα, αφαιρώντας πρώτα το κομμάτι του άξονα που έχει μείνει μέσα. Κόβουμε και πετάμε το spinner, τοποθετούμε την έλικα σε ένα κομμάτι ξύλο, παίρνουμε μια κομμένη καρφίτσα και τη χρησιμοποιούμε σαν ζουμπά, χτυπώντας ώστε να βγάλουμε το σπασμένο άξονα από την τρύπα. Καλό είναι να σταθεροποιήσουμε την έλικα με ταινία και να κρατάμε την καρφίτσα με μυτοτσίμπιδο όταν την χτυπάμε με σφυράκι, για να μην χτυπήσουμε κανένα δάχτυλο. Μόλις ελευθερωθεί η τρύπα, μπορούμε να πιέσουμε την έλικα μέσα στον άξονα και πάλι να ασφαλίσουμε με λίγη κόλλα...

Όλα έχουν δοκιμαστεί με επιτυχία...

gkan
Καταγράφηκε

όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
GiannisX
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.520



Προφίλ
« Απάντηση #27 στις: Δευτέρα, 8 Δεκ 2008, 22:55:33 »

να πω και γω κάτι που παρατήρησα..
ο άξονας του μίνιουμ δέχεται περισσότερη δύναμη κατα την πτώση
όταν υπάρχει το σπίνερ,( θα μπορούσε να είναι και πιο μαλακό. )
π.χ. είναι πιο εύκολο να κόψεις ένα σπίρτο στη μέση, παρά το κομένο
να τα ξανακόψεις στην μέση.
Καταγράφηκε

Aeolus-Rc
thalassinos
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 23


Προφίλ
« Απάντηση #28 στις: Τρίτη, 9 Δεκ 2008, 00:05:08 »

Δύο προβλήματα που ενδέχεται να συναντήσει κανείς με τα Minium είναι α) υπερβολικός θόρυβος στο μοτέρ β) σπάσιμο του άξονα της έλικας. Μια μου έτυχνα και τα δύο, είπα να βάλω μερικές φωτογραφίες με υποτυπώδεις οδηγίες, για κάποιον που δεν θα ξέρει ή θα φοβάται να βάλει χέρι στο μοντέλο.

Και στις δύο περιπτώσεις είναι απαραίτητη πρόσβαση στο εσωτερικό του μοντέλου, οπότε πρέπει να "ανοίξουμε" ένα cowling στο πάνω μέρος της ατράκτου. Αυτό γίνεται εύκολα με ένα κοφτερό κοπίδι ή ξυραφάκι. Χρειάζεται μια τομή λίγο μπροστά από το αλεξινέμιο και κόψιμο του αυτοκόλλητου σήματος στη μια πλευρά ( η άλλη χρειάζεται σαν μεντεσές).

Για το θόρυβο χρειάζεται λίγο λάδι στον άξονα και στα κουζινέτα του. Για κάποιο λόγο, τουλάχιστον στα μοντέλα που πήραμε, έδειξε να λείπει...

Όσο για την αλλαγή μοτέρ, θέλει προσοχή και λεπτό χέρι, για να μην πάθει βλάβη η φελιζολένια άτρακτος. Δυστυχώς η κόλλα με την οποία προσαρμόστηκε το μοτέρ αρχικά (σιλικόνη ?) κόβεται δύσκολα λόγω της ελαστικότητας της.

Όταν τελικά ξεκολλήσουμε το παλιό μοτέρ, χρειάζεται κόψιμο των καλωδίων και κόλλημα του καινούργιου μοτέρ. Φυσικά, κάλυψη των κολλήσεων με θερμοσυρρικνούμενο σωληνάκι για αποφυγή βραχυκυκλώματος... (δεν είχα, οπότε χρησιμοποιήσα άσπρη κόλλα πάνω στις κολλήσεις, 2-3 χέρια).

Τελευταίο βήμα, το κόλλημα του μοτέρ στην άτρακτο. Πάλι άσπρη κόλλα, προσοχή στις γωνίες για right και down thrust.

To cowling που κόψαμε μπορεί να κολληθεί με λίγη άσπρη κόλλα, ή να το στερεώσουμε με λίγο σελοτέιπ, για να μπορεί να ξαναανοίξει όταν χρειαστεί...

Αχρειάστες να είναι...

gkan
Ο μειωτήρας και η έλικα του Vapor δεν είναι ίδιες με του Citabria. Του Vapor έχει μεγαλύτερη σχέση μείωσης και μεγαλύτερη διάμετρο έλικας. Επίσης έχει τελείως διαφορετικό σχήμα και τρόπο στερέωσης.

http://secure.hobbyzone.com/catalog/HZ/parkzone_microcitabria_parts/PKZ3028.html

http://secure.hobbyzone.com/catalog/HZ/parkzone/parkzone_vapor_parts/PKZ3327.html

Οι λύσεις που υπάρχουν είναι δύο:

η πρώτη που περιγράφεται πιο πάνω... (ναι, με καλάι η κόλληση, και κάλυψη με ταινία ή άσπρη κόλλα για να μην βραχυκυκλωθούν...)

μια δεύτερη, πιο γρήγορη, ανέξοδη, που απαιτεί όμως κάποια δεξιοτεχνία και λεπτό τρυπανάκι. (πολύ καλή πηγή: http://www.proopsbrothers.com/acatalog/Online_Catalogue_Drills_29.html)

Αξίζει όμως να δοκιμαστεί πριν πάμε στην πρώτη...

Παίρνουμε μια ανταλλακτική έλικα, και με λεπτό τρυπανάκι μεγαλώνουμε την τρύπα τόσο ώστε να μπαίνει σφιχτά στον άξονα, και όχι βιδωτά. Ασφαλίζουμε με κυανοακρυλική...

εναλλακτικά, αν δεν έχουμε έλικα, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε την αρχική έλικα, αφαιρώντας πρώτα το κομμάτι του άξονα που έχει μείνει μέσα. Κόβουμε και πετάμε το spinner, τοποθετούμε την έλικα σε ένα κομμάτι ξύλο, παίρνουμε μια κομμένη καρφίτσα και τη χρησιμοποιούμε σαν ζουμπά, χτυπώντας ώστε να βγάλουμε το σπασμένο άξονα από την τρύπα. Καλό είναι να σταθεροποιήσουμε την έλικα με ταινία και να κρατάμε την καρφίτσα με μυτοτσίμπιδο όταν την χτυπάμε με σφυράκι, για να μην χτυπήσουμε κανένα δάχτυλο. Μόλις ελευθερωθεί η τρύπα, μπορούμε να πιέσουμε την έλικα μέσα στον άξονα και πάλι να ασφαλίσουμε με λίγη κόλλα...

Όλα έχουν δοκιμαστεί με επιτυχία...

gkan

Κύριε Κανδηλάκη

ευχαριστώ πολύ για τις πολύτιμες πληροφορίες σας και την άμεση ανταποκριση σας


Θαλασσινός Κοτσικόνας
Καταγράφηκε
titanaki
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 114


kineticdesign.gr


Προφίλ WWW
« Απάντηση #29 στις: Τρίτη, 9 Δεκ 2008, 00:24:26 »

καλησπέρα σας,

εδώ και καιρό μου έχει μπεί το μικρόβιο της κατασκευής ένος μικρού μοντέλου απο ντεπρόν ή μπάλσα,

είναι κανεις που γνωρίζει κάποιο σύνδεσμο με σχέδια (κατά προτίμιση χαμηλοπτέρηγα) που να μπορούν να εκμεταλευτούν τα ηλεκτρονικά του μίνιουμ?

επίσεις κανένα "τζέτ" σχεδιάκι θα είχε πολύ πλάκα...
 laugh
ευχαριστώ έκ τών προτέρων.
Καταγράφηκε

mini titan
mini titan full CNC
Futaba 9 Super+2,4 module
Γιώργος Κανδυλάκης
Global Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.503



Προφίλ
« Απάντηση #30 στις: Τρίτη, 9 Δεκ 2008, 01:21:10 »

http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=720179

καλό ψάξιμο και καλή διασκέδαση...

gkan
Καταγράφηκε

όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
GiannisX
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.520



Προφίλ
« Απάντηση #31 στις: Παρασκευή, 19 Δεκ 2008, 22:18:07 »

προσεχώς....  Thumbs up
Καταγράφηκε

Aeolus-Rc
thalassinos
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 23


Προφίλ
« Απάντηση #32 στις: Σάββατο, 20 Δεκ 2008, 22:22:50 »

Ο μειωτήρας και η έλικα του Vapor δεν είναι ίδιες με του Citabria. Του Vapor έχει μεγαλύτερη σχέση μείωσης και μεγαλύτερη διάμετρο έλικας. Επίσης έχει τελείως διαφορετικό σχήμα και τρόπο στερέωσης.

http://secure.hobbyzone.com/catalog/HZ/parkzone_microcitabria_parts/PKZ3028.html

http://secure.hobbyzone.com/catalog/HZ/parkzone/parkzone_vapor_parts/PKZ3327.html

Οι λύσεις που υπάρχουν είναι δύο:

η πρώτη που περιγράφεται πιο πάνω... (ναι, με καλάι η κόλληση, και κάλυψη με ταινία ή άσπρη κόλλα για να μην βραχυκυκλωθούν...)

μια δεύτερη, πιο γρήγορη, ανέξοδη, που απαιτεί όμως κάποια δεξιοτεχνία και λεπτό τρυπανάκι. (πολύ καλή πηγή: http://www.proopsbrothers.com/acatalog/Online_Catalogue_Drills_29.html)

Αξίζει όμως να δοκιμαστεί πριν πάμε στην πρώτη...

Παίρνουμε μια ανταλλακτική έλικα, και με λεπτό τρυπανάκι μεγαλώνουμε την τρύπα τόσο ώστε να μπαίνει σφιχτά στον άξονα, και όχι βιδωτά. Ασφαλίζουμε με κυανοακρυλική...

εναλλακτικά, αν δεν έχουμε έλικα, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε την αρχική έλικα, αφαιρώντας πρώτα το κομμάτι του άξονα που έχει μείνει μέσα. Κόβουμε και πετάμε το spinner, τοποθετούμε την έλικα σε ένα κομμάτι ξύλο, παίρνουμε μια κομμένη καρφίτσα και τη χρησιμοποιούμε σαν ζουμπά, χτυπώντας ώστε να βγάλουμε το σπασμένο άξονα από την τρύπα. Καλό είναι να σταθεροποιήσουμε την έλικα με ταινία και να κρατάμε την καρφίτσα με μυτοτσίμπιδο όταν την χτυπάμε με σφυράκι, για να μην χτυπήσουμε κανένα δάχτυλο. Μόλις ελευθερωθεί η τρύπα, μπορούμε να πιέσουμε την έλικα μέσα στον άξονα και πάλι να ασφαλίσουμε με λίγη κόλλα...

Όλα έχουν δοκιμαστεί με επιτυχία...

gkan

γεια σας

ξανακολησα την βαση του moter του citabria βαζοντας cyano acryl logo στιγμης εσωτερικα ελιωσε  το foam και απο την πανω πλευα του gear box   εβαλα λευκη κολλα δεν ξερω αν επραξα ορθα θα περιμενω μεχρι αυριο να δω αν θα κολλησει αλλιως εναλλακτικη υπαρχει ?

ευχαριστω

Thalassinos
Καταγράφηκε
Γιώργος Κανδυλάκης
Global Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.503



Προφίλ
« Απάντηση #33 στις: Σάββατο, 20 Δεκ 2008, 22:27:21 »

ποτέ ξανά κόλλα στιγμής σε foam, εκτός αν είναι κατάλληλη και το γράφει (δοκιμή για επαλήθευση)...

Άσπρη κόλλα είναι ότι πρέπει, αρκεί να μείνει για να στεγνώσει καλά. Έχει την απαιτούμενη ελαστικότητα, αλλά και καλή κόλληση...

gkan


Υ.Γ. GiannisX, πότε έρχεται αυτό που δείχνεις ?
Καταγράφηκε

όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
thalassinos
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 23


Προφίλ
« Απάντηση #34 στις: Σάββατο, 20 Δεκ 2008, 22:40:09 »

ποτέ ξανά κόλλα στιγμής σε foam, εκτός αν είναι κατάλληλη και το γράφει (δοκιμή για επαλήθευση)...

Άσπρη κόλλα είναι ότι πρέπει, αρκεί να μείνει για να στεγνώσει καλά. Έχει την απαιτούμενη ελαστικότητα, αλλά και καλή κόλληση...

gkan


Υ.Γ. GiannisX, πότε έρχεται αυτό που δείχνεις ?

Κυριε Κανδυλακη

ευχαριστω για την απαντηση σας απο την κατω πλευρα του gear box εβαλα την cyano μαθως και μεσα στις τρυπες απο την πανω πλευρα την ασπρη εξωτερικα τι να κανω νατ ην αφησω τωρα και να δω η να τα ξανα ξηλωσω  και να βαλω ασπρη ?
εχω κατασκευσασει το hangar rat που προτεινετε αλλα δεν εχω τοποθετηση ακομα τα ηλεκτρικα θα προσπαθησω να στειλω καποια στιγμη φωτογραφιες

ευχαριστω

Thalassinos
Καταγράφηκε
GiannisX
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.520



Προφίλ
« Απάντηση #35 στις: Κυριακή, 21 Δεκ 2008, 02:06:22 »

George
ευελπιστώ πριν από τα φώτα να το έχουμε, ήδη καπάρωσα αρκετά  laugh
ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα ηλεκτρονικά του και με περισσότερη δύναμη,
Οι αγώνες ιndoor pylon είναι κοντά κύριοι  Grin
Καταγράφηκε

Aeolus-Rc
manos_skg
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 308



Προφίλ
« Απάντηση #36 στις: Κυριακή, 25 Ιαν 2009, 16:52:01 »

Γιάννη αυτό είναι το 4κάναλο;;;;;;
Καταγράφηκε

... το πάθαμε κι' αυτό ...
Γιώργος Κανδυλάκης
Global Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.503



Προφίλ
« Απάντηση #37 στις: Δευτέρα, 26 Ιαν 2009, 22:59:16 »

αυτό είναι τρικάναλο, μοτέρ - aileron - elevator...

Τα τετρακάναλα αργούν ακόμα, τα βλέπω για το καλοκαίρι...

gkan
Καταγράφηκε

όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
GiannisX
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.520



Προφίλ
« Απάντηση #38 στις: Δευτέρα, 26 Ιαν 2009, 23:05:35 »

...τα οποία αξίζει να πάρεις μόνο τα ηλεκτρονικά και να τα κοτσάρεις στο edge...
γιατί πτητικά το cherokee(4ch) δεν λέει και πολλά 
Καταγράφηκε

Aeolus-Rc
Γιώργος Κανδυλάκης
Global Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.503



Προφίλ
« Απάντηση #39 στις: Δευτέρα, 26 Ιαν 2009, 23:38:50 »

γιατί πτητικά το cherokee(4ch) δεν λέει και πολλά 

πράγματι, δεν φαίνεται να προσφέρει κάτι ιδιαίτερο έναντι των τρικάναλων...

Να ξεκαθαρίσω κάτι εδώ.

Αρχικά υπήρχαν 2 μοντέλα minium, το Cessna και το Citabria. Αυτά κυκλοφόρησαν στην Αμερική ως προϊόντα της Parkzone, στον υπόλοιπο κόσμο ως Kyosho.
Ακολούθησε το Ember (Parkzone) και το Flybaby (Kyosho).

Κάπου εκεί η συνεργασία των δύο εταιρειών σταμάτησε και ακολούθησαν διαφορετική κατεύθυνση.

Η Parkzone έβγαλε το Vapor, με άλλη τεχνολογία ηλεκτρονικών (DSM2 συμβατότητα με "κανονικούς" πομπούς άλλων εταιρειών), η Kyosho παρέμεινε στο ίδιο σύστημα, αλλά δούλεψε το τετρακάναλο.
http://www.rcgroups.com/forums/showpost.php?p=10768741&postcount=206

Το Piper Cherokee ειναι της Kyosho, και άρχισε δειλά δειλά να κυκλοφορεί στην διεθνή αγορά.
Έβγαλε και το Edge, που φαίνεται στις παραπάνω εικόνες.

Και βέβαια, η Parkzone ετοιμάζει κάτι αντίστοιχο, που μάλλον θα ικανοποιήσει περισσότερους, σε ότι έχει σχέση με πτήση και ακροβατικά.

Δείτε και εδώ...
http://www.youtube.com/watch?v=kl8eQ4x6keQ

gkan
Καταγράφηκε

όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
GiannisX
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.520



Προφίλ
« Απάντηση #40 στις: Δευτέρα, 26 Ιαν 2009, 23:52:31 »

γιατί πτητικά το cherokee(4ch) δεν λέει και πολλά 



Δείτε και εδώ...
http://www.youtube.com/watch?v=kl8eQ4x6keQ

gkan


oρε Γιώργο μας αρρωσταίνεις το μυαλό! το θέλλωωωω τώρα τι άνοιξη λένε  tickedoff tickedoff tickedoff tickedoff  laugh
Καταγράφηκε

Aeolus-Rc
mead5666
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 155


ΜΙΚΕΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΤΡΑ


Προφίλ
« Απάντηση #41 στις: Τρίτη, 27 Ιαν 2009, 16:55:14 »

ΓΕΙΑΣΑΣ ΠΑΙΔΙΑ..ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ..TO CHEROKEE ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΑΚΡΟΒΑΤΙΚΑ ΔΗΛΑΔΗ??ΚΙ ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΕΤΡΑΚΑΝΑΛΟ??
Καταγράφηκε
pilot-f16
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 35


Προφίλ
« Απάντηση #42 στις: Παρασκευή, 16 Οκτ 2009, 23:35:39 »

φιλε γιωργο πεταω 3 χρονια και πιστευω οτι πεταω αρκετα καλα...[ταπινη μου γνωμη]τα μινιουμ καηκαν επειδη αλλαξα μοτερακια και εβαλα ποιο δυνατα..
Καταγράφηκε
Γιώργος Κανδυλάκης
Global Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.503



Προφίλ
« Απάντηση #43 στις: Σάββατο, 17 Οκτ 2009, 10:52:22 »

Καλημέρα,

Το να πάθει ζημία η πλακέτα από κακή πτήση είναι σχεδόν απίθανο. Έχω δει "καρφωμένα" μοντέλα διαλυμένα, αλλά τα ηλεκτρονικά δούλευαν μια χαρά (και αντίστροφα, άθικτα μοντέλα με καμένο δέκτη...). Οπότε θα συμφωνήσω μαζί σου ότι έφταιγαν τα μοτέρ που έβαλες. Και τρία χρόνια είναι αρκετά, ούτως ή άλλως...

Οι συγκεκριμένοι δέκτες με το ενσωματωμένο ESC αντέχουν να δώσουν μέχρι 1Α. Το κανονικό μοτέρ του Cessna και του Citabria τραβάει περίπου 0,4-0,45Α. Γνωρίζεις μήπως πόσο τραβούσαν τα άλλα μοτέρ που έβαλες?

gkan
Καταγράφηκε

όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
hlsat
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.000


ΗΛΙΑΣ ΞΑΝΘΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ


Προφίλ
« Απάντηση #44 στις: Σάββατο, 17 Οκτ 2009, 15:01:37 »

Γιασας εχει κανης καμενη πλακετα δεκτου απο αυτα τα μικρα γιατι κατι τετοιο καταλαβα αν ναι θα ηθελα πολυ να την δω αν ειναι ευκολο λογο μικροβιου σαν ηλεκτρονικος εαν μπορω να την βαλω χερι για επισκευη.Ευχαριστω
Καταγράφηκε

Χαρας το μαστορα που εχει μεγαλα κεφια
pilot-f16
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 35


Προφίλ
« Απάντηση #45 στις: Σάββατο, 17 Οκτ 2009, 15:57:42 »

φιλε μου γιωργο δεν θυμαμε ακριβωσ ποσο τραβαγαν αλλα σιγουρα πανω απο 1....
οσο για τον αλλον φιλο ου θελει να βαλει χερι στην πλακετα πολυ ευχαριστωσ.εχω 3 καμενεσ.πεσ μου που μενεισ να στισ στηλω.εγω αθηνα μενω...
Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 2 3 4 [Όλοι]  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight  |  Θέμα: Kyosho Minium « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.374 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.