Κώστας Πρωτόπαπας
Aeromodeller
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 19
|
 |
« Απάντηση #15 στις: Παρασκευή, 17 Μάι 2013, 20:29:43 » |
|
Γιώργο καλησπέρα σε ευχαριστώ όχι μόνο για τα καλα σου λόγια αλλά και για την βοήθεια στον ερευνητικό τομέα. Εδώ παραθέτω τα στοιχεία που απαντούν στην ερώτηση σου.
Επιφάνεια πτερύγων ( χωρίς την ουρά) = 3.91 dm* Βάρος μοντέλου χωρίς τα εμπρόσθιο τμήμα (μύτη ) = 24,6 gr Βάρος μύτης για λάστιχο = 5,8 gr Συνολικό βάρος μοντέλου με μύτη για λάστιχο ( χωρίς το λάστιχο) = 30,4 gr Βάρος λάστιχου με λίπανση = 1,7 gr Τελικό βάρος πτήσης μοντέλου με λάστιχο = 32,1 gr Πτερυγικός φόρτος μοντέλου για λάστιχο = 8,21 gr / dm*
Συνολικό βάρος μύτης για ηλεκτροκίνητο με μπαταρία 90 Ma = 11.3 gr Συνολικό βάρος μοντέλου με μύτη για ηλεκτροκίνητο = 35,9 gr Πτερυγικός φόρτος μοντέλου για ηλεκτροκίνητο = 9,18 gr / dm*
Ακόμα δεν έχει γινει πτήση με ηλεκτρικό κινητήρα. Πιστεύω ότι με ballast πιθανό να αγγίξει τα 10gr/dm*. Η εμπειρία μου σε αυτό το είδος πτήσης είναι μηδενική. Ελπίζω όταν έλθει η ώρα να πάνε ολα καλά.
|