Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.087 μηνύματα σε 11.335 θέματα από 5.914 Μέλη / Τελευταίο μέλος: john85123
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 23 Νοέ 2017, 18:50:15

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 23 Νοέ 2017, 18:50:15

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Τελευταίες 10 φωνές:
Δευτέρα, 20 Νοέ 2017, 22:44:55
Τα βλέπω όλα πράσινα !!!
Πρόσφατα θέματα
από Markhelis
[Σήμερα στις 18:37]

[Σήμερα στις 18:34]

[Σήμερα στις 18:31]

από vagelis
[Σήμερα στις 17:58]

[Σήμερα στις 17:17]

από aerojet
[Σήμερα στις 09:43]

[Χθες στις 20:21]

από Bocian
[Χθες στις 19:32]

από levitron
[Χθες στις 18:31]

από cosmic
[Χθες στις 10:09]

από Lemon!
[Τρίτη, 21 Νοέ 2017, 23:30:30]

[Τρίτη, 21 Νοέ 2017, 23:02:06]

από dominicm
[Τρίτη, 21 Νοέ 2017, 20:48:03]

[Τρίτη, 21 Νοέ 2017, 20:35:24]

από Dylailas
[Τρίτη, 21 Νοέ 2017, 19:30:28]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5914
Τελευταίο: john85123
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 285087
Σύνολο θεμάτων: 11335
Online σήμερα: 57
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 20
Επισκέπτες: 36
Συνολικά: 56
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντέλα Free Flight  |  Κατασκευές Free Flight (Συντονιστής: Γιώργος Κανδυλάκης)  |  Θέμα: ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ EASTBOURNE 1913 « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 [Όλοι]  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ EASTBOURNE 1913  (Αναγνώστηκε 3153 φορές)
   
Κώστας Πρωτόπαπας
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 19



Προφίλ
« στις: Τετάρτη, 15 Μάι 2013, 19:04:00 »

Το κιτ της Aerographics που χρησιμοποίησα είναι κακό και  ελλιπέστατο , πράγμα που με ανάγκασε να κάνω πολλές ώρες έρευνας στο διαδίκτυο για να βρώ τα πραγματικά χαρακτηριστικά του συγκεκριμένου αεροπλάνου.
Είναι  κατασκευασμένο  έτσι που να μπορεί να πετά με λάστιχο  ή με ηλεκτρικό κινητήρα.






Καταγράφηκε
ArgyrisGiannetakis
Board moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5.127



Προφίλ WWW
« Απάντηση #1 στις: Τετάρτη, 15 Μάι 2013, 22:13:24 »

Γεια σου Φίλε Κώστα με τις όμορφες κατασκευές σου!! Thumbs up
Καταγράφηκε

Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
Κώστας Πρωτόπαπας
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 19



Προφίλ
« Απάντηση #2 στις: Πέμπτη, 16 Μάι 2013, 20:59:33 »

Η μικρή ιστορία του μοντέλου

Πάνε αρκετά χρόνια που στριφογύριζε στο μυαλό μου η δυνατότητα κατασκευης  ηλεκτρικού free flight.
Εκείνες τις εποχές το μεγάλο πρόβλημα, ( εκτός από το βάρος του εξοπλισμού ) ήταν η έλλειψη ηλεκτρονικού timer για να κόβει την παροχή προκειμένου να μην εξαντληθεί η μπαταρία και να είναι δυνατή η πτήση σε περιορισμένο χρόνο.
Συζητώντας σε ανύποπτο χρόνο με τον Γιώργο Κανδυλάκη σχετικά με επιλογή  κινητήρα  για ένα άλλο μοντέλο μου, μου σύστησε τον κινητήρα  Voodoo Twin 45  της  Atomic Workshop .
Εκεί είδα εκτός από άλλους κινητήρες και το Zombie Flight Profiler που είναι power/time phases.
Σαν μοντέλο εφαρμογής του κινητήρα και του timer επέλεξα ένα λαστιχοκίνητο κιτ που είχα από το παρελθόν το 1913 Eastbourne Monoplane με άνοιγμα φτερών 19΄ της εταιρείας Aero-graphics.
Οι λόγοι της επιλογής ήταν η καλή χωρητικότητα στο μπροστινό τμήμα, σχετικά απλή κατασκευή , αεροτομή undercamber  καλή δίεδρο και λιγοστά χρώματα, εκτός από αυτά είχε και μια πολύ ικανοποιητική αισθητική εντύπωση για αεροπλάνο εποχής.
Ξεκίνησα λοιπόν την μικρή οδύσσεια της κατασκευης θέλοντας παράλληλα να διατηρήσω την δυνατότητα να πετά και σαν λαστιχοκίνητο.
Για την ώρα έχει πετάξει σε εξωτερικό χώρο σαν λαστιχοκίνητο με όχι ιδανικές για το μέγεθος του συνθήκες ανέμου .

Μερικές φωτογραφίες ακόμη.







« Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 17 Μάι 2013, 19:17:17 από Κώστας Πρωτόπαπας » Καταγράφηκε
pansofos
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 197



Προφίλ
« Απάντηση #3 στις: Πέμπτη, 16 Μάι 2013, 23:33:27 »

Κωστα το εκανες το θαυμα σου παλι.

Μπραβο για την υπομονη σου , και  συνχαριτηρια για την κατασκευη .
Καταγράφηκε
Κώστας Πρωτόπαπας
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 19



Προφίλ
« Απάντηση #4 στις: Παρασκευή, 17 Μάι 2013, 02:04:23 »

Αργύρη και Παναγιώτη ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια.
Επειδή ξέρω ότι ανήκετε στις μεγάλες και ιστορικές δυνάμεις του μοντελισμού σας παρακαλώ να συμβάλετε ώστε ο μοντελισμός να μην χάσει την ευρηματικότητα την κατασκευή και την έρευνα , ιδιαιτέρα μέσα από ένα δύσκολο αλλά προσιτό οικονομικά χώρο που είναι το free flight.
Καταγράφηκε
Αντώνης Παπαδόπουλος
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.193



Προφίλ
« Απάντηση #5 στις: Παρασκευή, 17 Μάι 2013, 06:56:53 »

Καλημέρα,

Ομορφο σαν το While my guitar gently wheeps........

Αντώνης Παπαδόπουλος
Καταγράφηκε
evan
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 6.818


rcuniverse.com/community/profile.cfm?memid=526119


Προφίλ WWW
« Απάντηση #6 στις: Παρασκευή, 17 Μάι 2013, 08:52:28 »

Καλημέρα Κώστα

Όμορφο έγινε. Καλές πτήσεις!

Δώσε μερικές πληροφορίες ακόμη για το ηλεκτρικό setup (έλικα, μπαταρία, timer), αλλά και για τα scale details που πρόσθεσες.

Σε περιμένουμε στις "Γλαύκες" για πτήση και φωτογράφιση outdoor (αφού βάλεις και τον πιλότο  Wink )
« Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 17 Μάι 2013, 12:08:34 από evan » Καταγράφηκε

...πρέπει να φυλάξεις τον πολιτισμό και την αξιοπρέπειά σου σαν το ακριβότερο άρωμα. Να μην πέσεις στο επίπεδό τους. Μόνο αυτό σε σώζει σαν άνθρωπο.  Χ.Μ.
Κώστας Πρωτόπαπας
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 19



Προφίλ
« Απάντηση #7 στις: Παρασκευή, 17 Μάι 2013, 14:05:35 »

Αντώνη μου επιτυχημένη η σύγκριση αν και προτιμώ το While my guitar gently wheeps
παρεμπιπτόντως χρονιά πολλά για τα γενέθλια σου.
Δεν ήμουν Ελλάδα για να επικοινωνήσω πριν.
Καταγράφηκε
Κώστας Πρωτόπαπας
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 19



Προφίλ
« Απάντηση #8 στις: Παρασκευή, 17 Μάι 2013, 14:12:46 »

Αγαπητέ και ιδιαίτερα χρήσιμε φίλε Εvan !!!
Σε ότι αφορά το ηλεκτρικό setup , βασικά χρησιμοποιώ πρόταση της Atomic Workshop που  είναι η εξής  :

ηλεκτρονικό timer  - Zombie Flight Profiler
High frequency 4 Amp speed controller
In-built battery monitor indicates battery level
Low battery shutdown - prevents over discharge
3.6-10V (3 to 7 NiMH/NiCd or 1 to 2 Li-Poly cells)
Mass 0.65g (excl. wires)



High frequency 4 Amp speed controller
In-built battery monitor indicates battery level
Low battery shutdown - prevents over discharge
3.6-10V (3 to 7 NiMH/NiCd or 1 to 2 Li-Poly cells)
On-board ON/OFF switch
4 trim-pots for setting power/time for both phases
LENGTH      14.6mm
WIDTH      11.3mm
HEIGHT       4mm
MASS      1.25g

Κινητήρας  : Voodoo 15 Power Unit



Dimensions: L=22mm (+10mm prop. Shaft), W=16mm, H=17mm
Mass: 3.7g (excl. prop.). 15 grams of static thrust

 Μπαταρία  : 130mAh Li-Po cell

Έλικα : KP 96x60mm

Καταγράφηκε
Γιώργος Κανδυλάκης
Global Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.500



Προφίλ
« Απάντηση #9 στις: Παρασκευή, 17 Μάι 2013, 14:37:55 »

Καλημέρα και από μένα,

δεν μπόρεσα να απαντήσω νωρίτερα, λείπω κάποιες μέρες στο εξωτερικό...

Κώστα, πολύ όμορφο και με αρκετή δουλειά στις λεπτομέρειες. Σαν μοντέλο πρέπει να είναι εύκολο στην πτήση.

Τι βάρος βγήκε? Πτερυγική επιφάνεια και φορτίο?

Ένα πρόβλημα που θα έχεις να αντιμετωπίσεις, ίσως είναι το διαφορετικό ζυγισμα από λαστιχοκίνητο (συνήθως πισώβαρα) σε ηλεκτρικό (συνήθως μπροστόβαρα...) και ανάποδα...

Καλές πτήσεις και εμπρός για το επόμενο...

Γιώργος
Καταγράφηκε

όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
ArgyrisGiannetakis
Board moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5.127



Προφίλ WWW
« Απάντηση #10 στις: Παρασκευή, 17 Μάι 2013, 16:36:31 »

Να και ένα βιντεάκι απο τον Φίλο μας Θανάση Φερφυρή που έχει κατασκεύασει και πετάξει εδώ και χρόνια το EASTBOURNE σε 1/3 κλίμακα με 3W 110cc 24Kgr 3,20 εκπέτασμα. Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy

Καταγράφηκε

Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
Γιώργος Κανδυλάκης
Global Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.500



Προφίλ
« Απάντηση #11 στις: Παρασκευή, 17 Μάι 2013, 16:41:35 »

ωραίο free flight  Cheesy Cheesy Cheesy, κάπως μεγάλο όμως   Grin Grin Grin
Καταγράφηκε

όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
dgiatr
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 595


Προφίλ
« Απάντηση #12 στις: Παρασκευή, 17 Μάι 2013, 16:47:19 »

Να και ένα βιντεάκι απο τον Φίλο μας Θανάση Φερφυρή που έχει κατασκεύασει και πετάξει εδώ και χρόνια το EASTBOURNE σε 1/3 κλίμακα με 3W 110cc 24Kgr 3,20 εκπέτασμα. Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy


......πάρα πολλά ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στο φίλο Θανάση Φερφυρή για τις ατελείωτες ώρες που έχει σπαταλήσει για να μας "ξεστραβώσει" αερομοντελιστικά και να μας μεταδώσει ο,τιδήποτε ξέρει χωρίς να περιμένει το ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ αντάλλαγμα.....εγώ προσωπικά του χρωστάω πολλά!!!
Καταγράφηκε
ArgyrisGiannetakis
Board moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5.127



Προφίλ WWW
« Απάντηση #13 στις: Παρασκευή, 17 Μάι 2013, 17:04:25 »

 Grin GrinΚ.Γιώργο είναι τόσο μεγάλο που ο πιλότος στην 1/3 κλίμακα εάν ηταν αερομοντελιστής θα είχε το καταπληκτικό eastbourne του Κ.Κώστα παλι για μοντέλο!!! Grin Thumbs upΚαταπληκτικές κατασκευές και οι δύο!!!!! Thumbs up
Καταγράφηκε

Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
ArgyrisGiannetakis
Board moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 5.127



Προφίλ WWW
« Απάντηση #14 στις: Παρασκευή, 17 Μάι 2013, 17:40:45 »

Οι ακτινωτές ζάντες του είναι έργο τέχνης σε αυτή την κλίμακα!!!Θυμάμαι που μου είχε περιγράψει ο Κ Κώστας την διαδικασία κατασκευής τους και είχα μείνει άλαλος!!



Καταγράφηκε

Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
Κώστας Πρωτόπαπας
Aeromodeller
*
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 19



Προφίλ
« Απάντηση #15 στις: Παρασκευή, 17 Μάι 2013, 20:29:43 »

Γιώργο καλησπέρα σε ευχαριστώ όχι μόνο για τα καλα σου λόγια αλλά και για την βοήθεια στον ερευνητικό τομέα.
Εδώ παραθέτω τα στοιχεία που απαντούν στην ερώτηση σου.

Επιφάνεια πτερύγων ( χωρίς την ουρά) = 3.91 dm*
Βάρος μοντέλου χωρίς τα εμπρόσθιο τμήμα (μύτη ) = 24,6 gr
Βάρος μύτης για λάστιχο =  5,8  gr
Συνολικό βάρος μοντέλου με μύτη για λάστιχο ( χωρίς το λάστιχο) = 30,4 gr
Βάρος λάστιχου  με λίπανση =  1,7 gr
Τελικό βάρος πτήσης μοντέλου με λάστιχο  = 32,1 gr
Πτερυγικός φόρτος μοντέλου για λάστιχο =  8,21 gr / dm*

Συνολικό βάρος μύτης για ηλεκτροκίνητο με μπαταρία 90 Ma = 11.3 gr
Συνολικό βάρος μοντέλου με μύτη για ηλεκτροκίνητο = 35,9 gr
Πτερυγικός φόρτος μοντέλου για ηλεκτροκίνητο =  9,18 gr / dm*

Ακόμα δεν έχει γινει πτήση με ηλεκτρικό κινητήρα. Πιστεύω ότι με ballast πιθανό να αγγίξει τα 10gr/dm*.
Η εμπειρία μου σε αυτό το είδος πτήσης είναι μηδενική. Ελπίζω όταν έλθει η ώρα να πάνε ολα καλά.
« Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 18 Μάι 2013, 12:43:21 από Κώστας Πρωτόπαπας » Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 2 [Όλοι]  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντέλα Free Flight  |  Κατασκευές Free Flight (Συντονιστής: Γιώργος Κανδυλάκης)  |  Θέμα: ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ EASTBOURNE 1913 « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.132 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.