Aeromodelling GR
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide
E-mail
299.197
μηνύματα σε
12.193
θέματα από
6.186
Μέλη
/ Τελευταίο μέλος:
Χριστόφορος
Καλώς όρισες,
Επισκέπτη
. Παρακαλούμε
συνδεθείτε
ή
εγγραφείτε
.
Παρασκευή, 1 Ιούλ 2022, 13:45:51
1 ώρα
1 μέρα
1 εβδομάδα
1 μήνας
Χωρίς όριο
Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:
Στο θέμα
Στον πίνακα
Σε όλο το φόρουμ
στο Google
Σύνθετη αναζήτηση
Κώστας Κωστόπουλος - Ο δημιουργός του Aeromodelling GR
Αρχική
|
Forum
|
Album
|
Βοήθεια
|
Αναζήτηση
|
Ημερολόγιο
|
Σύνδεση
|
Εγγραφή
Περιεχόμενα
Καταστήματα
Κεντρική σελίδα
Αρθρα
Links
Σύλλογοι
Γιατί αυτή η σελίδα;
Στοιχεία χρήσης
Καλώς όρισες,
Επισκέπτη
. Παρακαλούμε
συνδεθείτε
ή
εγγραφείτε
.
Παρασκευή, 1 Ιούλ 2022, 13:45:51
1 ώρα
1 μέρα
1 εβδομάδα
1 μήνας
Χωρίς όριο
Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
Two kit built radial powered Waco biplan...
από
dominicm
[
Σήμερα
στις 12:29]
F4C-H World Championship 2020, Jarlsber...
από
carapis
[
Σήμερα
στις 11:03]
FrSky TARANIS
από
kolotoympas
[
Σήμερα
στις 06:55]
Εντυπωσιακά βίντεο #6
από
Markhelis
[
Σήμερα
στις 01:14]
ZHTEITAI - Δώστε εδώ την αγγελία σας σαν...
από
Δημήτρης Άρτα
[
Χθες
στις 20:03]
ΠΩΛΕΙΤΑΙ - ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ - Δώστε εδώ την α...
από
Dimko
[Τετάρτη, 29 Ιούν 2022, 17:31:56]
Μοντελοδρόμιο ΕΡΜΗΣ του συλλόγου ΠΕΤΜΕ
από
_ΤΑΣΟΣ_
[Τρίτη, 28 Ιούν 2022, 18:08:04]
ΠΩΛΕΙΤΑΙ - ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ - Δώστε εδώ την αγγ...
από
socratesb
[Δευτέρα, 27 Ιούν 2022, 22:04:20]
Που κάνετε πτήσεις ?
από
GEORGE68
[Δευτέρα, 27 Ιούν 2022, 16:43:58]
Near bird strike distracts RC airliner p...
από
dominicm
[Δευτέρα, 27 Ιούν 2022, 14:04:31]
''DRACO'' - ''SCRAPY'' MIKE PATEY
από
ArgyrisGiannetakis
[Πέμπτη, 23 Ιούν 2022, 20:32:01]
www.Diamond-Models.gr
από
Diamond-Models Ι. Γεωγιάδης
[Πέμπτη, 23 Ιούν 2022, 18:38:28]
Πάρκο στην Χωράφα Πέραμα-Κερατσίνι
από
DEPRON MANIAC
[Τετάρτη, 22 Ιούν 2022, 21:36:32]
ΟΣΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ...
από
ArgyrisGiannetakis
[Δευτέρα, 20 Ιούν 2022, 22:50:00]
Close formation flying 2 60% scale Clipp...
από
dominicm
[Δευτέρα, 20 Ιούν 2022, 13:48:36]
Google search
WWW
Aeromodelling GR
Στατιστικά
Μέλη
Σύνολο μελών: 6186
Τελευταίο:
Χριστόφορος
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 299197
Σύνολο θεμάτων: 12193
Online σήμερα: 58
Online έως τώρα: 959
(Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 46
Συνολικά: 47
ArgyrisGiannetakis
Στυλ εμφάνισης
Aeromodelling GR - I
Babylon Theme
Classic YaBB SE Them
Delta TP
NetBiz TP
Omega TP
SMF Default Theme
Aeromodelling GR
|
Forum
|
Ελικόπτερα R/C
|
Ελικόπτερα ηλεκτρικά
(Συντονιστής:
Γκούσκος Διονύσιος
) | Θέμα:
130x vs tarot 450
Σελίδες: [
1
]
2
Όλοι
Κάτω
« προηγούμενο
επόμενο »
Αποστολέας
Θέμα: 130x vs tarot 450 (Αναγνώστηκε 3181 φορές)
AlexVag
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 604
130x vs tarot 450
«
στις:
Σάββατο, 27 Απρ 2013, 18:52:39 »
Αφου εχω μαθει να πεταω ικανοποιητικα το mcpx και κυριως αφου εχω βαρεθει τα προβληματα του αλλα και το αδυναμο μοτερ του σε συνδθασμο με την ουρα που παει περιπατο σε καθε αποτομο pitch εχω αρχισει να σκεφτομαι το επομενο ελικοπτερο μου...το οποιο εχω σκοπο να το αγορασω μετα το πασχα. Δεν εχω καταληξει καν στο μεγεθος και για αυτο θα ηθελα τη βοηθεια σας. Δεν πεταω σε καποιο μοντελοδρομιο αλλα σε αλανες,στην αυλη του σπιτιου μου και στο βουνο που ειναι 10 λεπτα απο το σπιτι μου... Για αυτο θα προτιμουσα το blade 130χ ωστοσο φοβαμαι πολυ να ξαναμπλεξω με την ποιοτητα της eflite και με πλακετα 3in1... οποτε σκεφτομαι σοβαρα το tarot 450 το οποιο θα βγει στα ιδια χρηματα με το 130... Εχω βρει το 130χ με την dx6i στα 310 ευρω και το tarot στα 200 ευρω κομπλε χωρις τ/κ... το 300χ πιστευω οτι ειναι το ιδιο μετα το tarot 450 οποτε δεν το σκεφτομαι καν.
Πιστευετε θα μπορω να πεταω το 450αρι σε σχετικα μικρους χωρους? Η αληθεια ειναι οτι εχω ακομα καποιες πτωσεις οταν πεταω γρηγορα και για αυτο φοβαμαι λιγο τα 450αρια..τι γνωμη εχετε για την κλαση 250? φυσικα μιλαμε παντα για fbl...
Καταγράφηκε
mihalis78
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 37
Απ: 130x vs tarot 450
«
Απάντηση #1 στις:
Σάββατο, 27 Απρ 2013, 19:12:36 »
Αν ειναι μικρός ο χώρος που πετάς το 300x δεν θα ήταν άσχημο. Και το σημαντικότερο ειναι οτι θα έχεις και το beastx για ένα μελλοντικό μεγαλύτερο heli.
Καταγράφηκε
AlexVag
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 604
Απ: 130x vs tarot 450
«
Απάντηση #2 στις:
Σάββατο, 27 Απρ 2013, 19:21:38 »
Ακριβως αυτο σκεφτομουν και εγω...αλλα στην ουσια θελει ακριβως τον ιδιο χωρο που θελει το tarot 450 και το zyx(fbl) του tarot ειναι πολυ καλο. Οποτε υπολογιζοντας το τελικο κοστος και την ποιοτητα του ελικοπτερου πιστευω υο tarot ειναι μακραν καλυτερο
Καταγράφηκε
ant1971
Aeromodeller Sr. Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 483
Απ: 130x vs tarot 450
«
Απάντηση #3 στις:
Σάββατο, 27 Απρ 2013, 22:20:41 »
εγω θα σου ελεγα οτι με το 130χ θα σε φαει ο παγκος
Παράθεση
το blade 130χ ωστοσο φοβαμαι πολυ να ξαναμπλεξω με την ποιοτητα της eflite και με πλακετα 3in1...
οσο για το 300χ σωστος ο mihalis78
Παράθεση
οτι θα έχεις και το beastx για ένα μελλοντικό μεγαλύτερο heli.
αλλα
αν εισαι ετοιμος να σκασεις αλλα 200 ευρω για να το κανεις ε/π με το καλημερα τοτε ναι ορμα φοβερο μεγεθος πολυ καλα ρυθμισμενο με το beast x πανω απο την μαμα
επειδη δεν θυμαμαι να συμμετεχεις στις προσφατες συζυτησεις για το 300χ ριξε μια ματια εδω μπορει να σε βοηθησει
https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?PHPSESSID=rboma1vce8t3pqoaa3kgr21h85&topic=34349.msg231023;topicseen#new
https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=34203.0
σε τελικη νομιζω
πρωτο
οτι για το 300χ ειναι το απολυτο μεγεθος πριν παει καποιος σε 450αρι ή 500αρι (αλλα παλι εκει θα καταληξει στο 450-500) ρομποτικη κινηση με το μπιφτεκι πανω καλα ρυθμισμενο απο την μαμα αλλα το πλαισιο ο αξονας και τα σερβο ανθρακας ο θυσαυρος
και δευτερο
εγω θεωρω οτι εκανα λαθος που πηγα απο το mcpx BL παλι σε e flite (300χ ) αλλα ειναι τοσοοο ωραιο το (ατιμο το) λαθος που 99.9% ενω τωρα γνωριζω οτι ηταν λαθος παλι θα το ξανα εκανα
ελπιζω να μην σε μπερδεψα
ξεχασα να σου αναφερω οτι αν σε ενδιαφερει μονο το 3d και εισαι θιασωτης του σκληρου 3d η αποψη μου για το 300χ ειναι οχι
Καταγράφηκε
η ασχολία με το ε/π συχνά είναι παράδεισος & κόλαση μαζί
AlexVag
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 604
Απ: 130x vs tarot 450
«
Απάντηση #4 στις:
Κυριακή, 28 Απρ 2013, 00:31:40 »
ναι τα εχω διαβασει ολα αυτα τα θεματα...δεν με ενδιαφερει το 3d...μονο λιγο inverted και αυτο με την ψυχη στο στομα...απλα θελω να ειναι σε μεγεθος που να μπορω να το βλεπω καλα και να αντεχει λιγο στον αερα...μου φαινονται πολλα τα λεφτα για το 300χ ενω εχει προβληματα με το πλαισιο...δηλαδη προτιμο αν ειναι να παω σε αυτο το μεγεθος να παω αμεσως σε 450αρι.
Το 130χ αντεχει καθολου στον αερα? γιατι τι mcpx ειναι φτερο στον ανεμο...πεταει μεν αλλα δεν το ευχαριστιεσαι...
Καταγράφηκε
ant1971
Aeromodeller Sr. Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 483
Απ: 130x vs tarot 450
«
Απάντηση #5 στις:
Κυριακή, 28 Απρ 2013, 01:11:32 »
Παράθεση
απλα θελω να ειναι σε μεγεθος που να μπορω να το βλεπω καλα και να αντεχει λιγο στον αερα
οσο μου επιτρεπει η μικρη εμπειρια μου στα ε/π τι διαφορα περιμενεις να δεις δλδ απο το mcpx στο 130χ απο αποψη μεγεθους???
εγω εχω (εκτος απο το ncpx και το 300χ) και το mcpx bl που απο οτι ξερω πρεπει να φοραει απλα μεγαλυτερα blade απο το δικο σου δλδ ειναι ιδιας κλιμακας και μιλαμε για ενα 100αρι ε/π οποτε τι διαφορα να δεις σε μεγεθος αν πας στο 130αρι
οτι πεταει σαν μεγαλυτερης κλιμακας ε/π και καλα ενταξει και το mcpx bl με μπρος πισω διπλα μοτορια( το οποιο εχει πολυ ποιο δυνατη ουρα απο το 130χ που εχει μονο ενα μοτορι και για εμπρος και για πισω) πεταει σαν μεγαλυτερο και τι εγινε στο ματι ειναι 100αρι και 130αρι αντιστοιχα
οχι βεβαια θα πας απο 250αρι και πανω αν θελεις την ταπεινη μου γνωμη για να δεις διαφορα στο μεγεθος σε εξωτερικη πτηση
θεωρω τελικα οτι στην δικη σου περιπτωση ειναι λαθος ο τιτλος που εδωσες
επρεπε να εχεις στο μυαλο σου εναν τιτλο 300x vs tarot 450
πολυ φιλικα επειδη απο το δικο σου σταδιο για το τι θα επιλεξω περασα προσφατα
μακαρι να σε βοηθησα
«
Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 28 Απρ 2013, 01:32:31 από ant1971
»
Καταγράφηκε
η ασχολία με το ε/π συχνά είναι παράδεισος & κόλαση μαζί
Fer De Lance
Aeromodeller Full Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 178
Απ: 130x vs tarot 450
«
Απάντηση #6 στις:
Κυριακή, 28 Απρ 2013, 14:03:14 »
Παράθεση από: AlexVag στις Σάββατο, 27 Απρ 2013, 18:52:39
Αφου εχω μαθει να πεταω ικανοποιητικα το mcpx και κυριως αφου εχω βαρεθει τα προβληματα του αλλα και το αδυναμο μοτερ του σε συνδθασμο με την ουρα που παει περιπατο σε καθε αποτομο pitch εχω αρχισει να σκεφτομαι το επομενο ελικοπτερο μου...το οποιο εχω σκοπο να το αγορασω μετα το πασχα. Δεν εχω καταληξει καν στο μεγεθος και για αυτο θα ηθελα τη βοηθεια σας. Δεν πεταω σε καποιο μοντελοδρομιο αλλα σε αλανες,στην αυλη του σπιτιου μου και στο βουνο που ειναι 10 λεπτα απο το σπιτι μου... Για αυτο θα προτιμουσα το blade 130χ ωστοσο φοβαμαι πολυ να ξαναμπλεξω με την ποιοτητα της eflite και με πλακετα 3in1... οποτε σκεφτομαι σοβαρα το tarot 450 το οποιο θα βγει στα ιδια χρηματα με το 130... Εχω βρει το 130χ με την dx6i στα 310 ευρω και το tarot στα 200 ευρω κομπλε χωρις τ/κ... το 300χ πιστευω οτι ειναι το ιδιο μετα το tarot 450 οποτε δεν το σκεφτομαι καν.
Πιστευετε θα μπορω να πεταω το 450αρι σε σχετικα μικρους χωρους? Η αληθεια ειναι οτι εχω ακομα καποιες πτωσεις οταν πεταω γρηγορα και για αυτο φοβαμαι λιγο τα 450αρια..τι γνωμη εχετε για την κλαση 250? φυσικα μιλαμε παντα για fbl...
Αχαχα... Ο παλαιός συμμαθητής και φίλος μου stavroforos, μόλις μου έστειλε ένα mail, και μου λέει "ίδιος εσύ". Μπαίνω και βλέπω σχεδόν ίδια ιστορία με εμένα.
Λοιπόν, επειδή έχω και το mcpx και το 130X, δεν έχουν σχεδόν τίποτα κοινό μεταξύ τους. Το 130Χ είναι εντελώς άλλο ελικόπτερο, αρκετά δυνατό, πάρα πολύ δύσκολα να χάσεις την ουρά σε sport flight, εκτός από περίπτωσης λάθος ρύθμισης. Είναι σε κατάλληλο μέγεθος για μικρό σχετικά χώρο. Οτιδήποτε άλλο, από 250άρι και πάνω, δεν πετάει σε αυλές και δρόμους με ασφάλεια. Ή θα κινδυνεύεις εσύ, ή θα κινδυνεύουν οι άλλοι.
Δυστυχώς όμως, υπάρχει σοβαρό ενδεχόμενο να σου φάει την ψυχή στις μετατροπές και τα μερεμέτια, ενώ πολύ πιθανό είναι να σε βάλει μέσα να ψωνίσεις ένα κουβά "αναβαθμίσεις" για να πετάει καλά. Ή και τα δύο μαζί... Εμένα εχθές στην πρώτη μπαταρία, κρύο ακόμα, 20 δεύτερα στον αέρα, και έκαψε το αριστερό σέρβο. Συνολικά έχει κάψει τρία σέρβο στον αέρα. Από ένα σακουλάκι συνολικά έξι καμμένων σέρβο, βρήκα μία πλακέτα που λειτουργούσε, και ένα μοτέρ που λειτουργούσε, και έτσι έφτιαξα ένα ολόκληρο σέρβο. Άμα δεν θες να μπλέκεις με τέτοια, καθώς και με παράπλευρες απώλειες από τέτοιες αστοχίες στον αέρα, μην πας σε 130Χ. Θα ήταν το ιδανικό μηχάνημα αν δεν είχε τέτοια προβλήματα πάντως, τέλειο μέγεθος, και αρκετή δύναμη. Ίσως μια V2 εκδοχή του να είναι η καταλληλότερη λύση, άμα την υλοποιήσει ποτέ η e-flight.
Με το ίδιο σκεπτικό λοιπόν ακριβώς με εσένα, και μη θέλοντας να μπλέξω και με το 300Χ, αγόρασα την προηγούμενη εβδομάδα, ένα Tarot 450 Pro v2 (FBL), το οποίο συναρμολόγησα σχετικά εύκολα, και χωρίς να έχω και εμπειρία. Σαν ελικόπτερο είναι πιο μεγάλο από όσο θα ήθελα, αλλά μου άρεσε η ποιότητα του, και η δυνατότητα να το φτιάξεις όπως θες εσύ. Εννοείται ότι θα πετάς μόνον στο βουνό με αυτό. Ηλεκτρονικά δεν έχω αποιφασίσει και εγώ ακόμα τι να πάρω... το ψάχνω.
Καταγράφηκε
AlexVag
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 604
Απ: 130x vs tarot 450
«
Απάντηση #7 στις:
Κυριακή, 28 Απρ 2013, 16:49:50 »
Η αληθεια ειναι οτι αν δεν ειχε πλακετα το 130χ θα το επαιρνα χωρις να το σκεφτω, μονο και μονο ογω μεγεθους. Αν επιτρεπεται το Tarot απο που το πηρες? εγω για να κρατησω το κοστος χαμηλα το εχω βρει απο εξω στα 200 ευρω με μοτερ σερβο gyro και esc...
Αφου ειχες και το mcpx και το 130χ θα ηθελα να σε ρωτησω εαν εχουν διαφορα πτητικα... Το 130χ αντεχει σε περισσοτερο αερα? χρειαστηκε να αλλαξεις main board(εγω μολις εχθες αγορασα main board για το mcpx)... επειδη πεταω κυριως σε αλανες πιστευω οτι το 450αρι ειναι αρκετα μεγαλο... το ιδανικο για εμενα θα ηταν να βγαλει η tarot 250αρι fbl...
Καταγράφηκε
Fer De Lance
Aeromodeller Full Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 178
Απ: 130x vs tarot 450
«
Απάντηση #8 στις:
Κυριακή, 28 Απρ 2013, 19:27:17 »
Το mcpx και το 130Χ έχουν διαφορά όσο η μέρα με την νύχτα. Δεν συγκρίνονται μεταξύ τους. Είναι απείρως καλύτερο από πτητικής απόψεως το 130Χ. Στο mcpx, μια λάθος πιτσιά, και βρίσκεσαι στα χορτάρια. Με μια κάθετη στην πίσω έλικα ριπή αέρα, και σταματάει να μπορεί να ανταποκριθεί η ουρά. Δεν υπάρχει σύγκριση μεταξύ τους. Ακόμα και το mcpx bl, που είναι brushless μπρος - πίσω, δεν είναι ούτε αυτό στην ίδια κατηγορία. Εντάξη, έχει δύναμη, αλλά είναι άλλο να έχεις άξονα που δίνει κίνηση στο πίσω στροφείο, και άλλο να έχεις μοτεράκι, έστω και brushless. Μέχρι να πάρει στροφές όταν πρέπει, και μέχρι να κατεβάσει, πάντα υπάρχει μια υστέρηση.
Όχι ότι θα άλλαζα ποτέ το mcpx μου, ή ότι θα το πούλαγα, είναι καλό για τον σκοπό που φτιάχτηκε... Ναι, το 130Χ πετάει με αέρα, όσον αέρα βέβαια δεν σου χαλάει την ευχαρίστηση της πτήσης. Άμα είναι να παλεύεις πάνω - κάτω με το ελικόπτερο, ακόμα και αν αυτό ανταπεξέρχεται στον αέρα, δεν είναι ευχάριστο πάντως.
Για τις πλακέτες που λες, πρακτικά ναι, αν δεν ήταν ο spyrosmas που ξέρει να τις επισκευάζει, θα τις είχα αλλάξει και τις δύο, διότι και οι δύο έπαθαν βλάβες. Του mcpx κάηκε 2 φορές, και του 130Χ κάηκε το BEC μια φορά, εξαιτία χαλασμένου-καμμένου σέρβο. Η δικιά σου δεν επισκευαζόταν;
Τέλος και εγώ στην αρχή 250άρι FBL της Tarot έψαχνα να βρώ... Γίνεται απ' ότι κατάλαβα γίνεται μετατροπή εκ των υστέρων, αγοράζοντας ξέχωρα την FBL κεφαλή, αλλά μετά θες και κάποιο σύστημα σταθεροποίησης, οπότε φτάνει αυτόματα στα ίδια λεφτά με το 450άρι, οπότε μάλλον για αυτό δεν το βγάζουν. Επίσης θα δυνοπαθήσεις για να βρεις ανταλλακτικά... Ακόμα και για το 250άρι της Align δεν νομίζω να υπάρχουν πολλά μαγαζιά που τα πουλάνε.
Για το από που το αγόρασα, θα σου στείλω προσωπικό μήνυμα, δεν ξέρω αν επιτρέπετε να το γράφουμε αυτό. Αν επιτρέπεται παρακαλώ να με ενημερώσει κάποιος υπεύθυνος ώστε να ξέρω άλλη φορά. Και εγώ πιστεύω ότι είναι καλό να γράφουμε τι διαθέτει και ποιός το διαθέτει, αλλά δεν θέλω να παραβώ και κάποιον κανόνα.
Καταγράφηκε
AlexVag
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 604
Απ: 130x vs tarot 450
«
Απάντηση #9 στις:
Κυριακή, 28 Απρ 2013, 20:05:42 »
Δεν εχω ιδεα αν επισκευαζεται...δεν ηξερα καποιον που να μπορει να το κανει. Εμενα μου εκανε το εξης τρελο, ενω σε stunt mode πετουσε κανονικα οταν το εβαζα σε normal mode το μοτερ δεν ανεβαζε στροφες οταν εδινα pitch με συνεπεια να κολωνει και να κανει cut off. Αυτο το εκανε με 6 διαφορετικες μπαταριες και αφου αλλαξα μοτερ και εκανα και re-bind... μου εσπασε τα νευρα και πηρα καινουργια πλακετα...ελπιζω να λυθει το προβλημα.
Τελικα ειδα οτι το 450αρι ειναι πολυ μεγαλο για να πεταξει οπουδηποτε αλλου εκτος απο μοντελοδρομιο η καποιο αλλο ερημικο μερος χωρις κοσμο. Απο το 300χ αξιζει μονο το beastx το οποιο ομως εγω δεν προκειται να το χρειαστω αφου στο επιπεδο που βρισκομαι θα κανω τη δουλεια μου και με το ZYX-s... και τωρα μου εβγαλες τελειως απο το μυαλο και το 130χ...αν χαλανε οι πλακετες σιγουρα δεν αξιζει να δινω 80 ευρω καθε τοσο...
Τωρα το πασχα αποφασισα σιγουρα να παρω την spectrum dx6i που λογικα θα με καλυπτει σε ολα τα επομενα μου μοντελα και λιγο αργοτερα με βλεπω με το align 250 fbl dfc...αυτο πιστευω ειναι το μεγεθος που μου ταιριαζει. και δεν ειναι ιδιαιτερα ακριβο... θα προτιμουσα να κρατησω χαμηλα το κοστος με το tarot αλλα εχω διαβασει τα χειροτερα για την κεφαλη του. το 250αρι θα βγει περιπου στα 260 ευρω ενω το 450αρι στα 210..ωστοσο στο 250αρι θα γλιτωσω αρκετα χρηματα απο τις μπαταριες(θελω τουλαχιστον 4-5)...
Καταγράφηκε
Stavroforos
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 93
Ή σε πετάν ή τα πετάς
Απ: 130x vs tarot 450
«
Απάντηση #10 στις:
Κυριακή, 28 Απρ 2013, 20:42:03 »
Παράθεση από: AlexVag στις Κυριακή, 28 Απρ 2013, 16:49:50
Η αληθεια ειναι οτι αν δεν ειχε πλακετα το 130χ θα το επαιρνα χωρις να το σκεφτω, ... το ιδανικο για εμενα θα ηταν να βγαλει η tarot 250αρι fbl...
Πες τα, πες τα......
Μα η tarot έχει βγάλει 250 άρι μα άντε να τον βρεις.... Ακόμη και στο εξωτερικό ελάχιστα μαγαζιά το έχουν. Μόνο που δεν κοίταξα αν το βγάζει fbl .Όσο για το 130 αν είχε ξεχωριστά τα ηλεκτρονικά θα το αγόραζα χτες
Καταγράφηκε
Lama V-3
Belt Cp V-1
Mini Titan E-325
T-Rex 250 pro dfc
Spitfire GP 0.25
Piper Cub EP (Αγνώστων στοιχείων)
Gws Tiger Moth 400
E-flite Piper L-4 Grasshopper 250
Multiplex fox
Καλαααά.............μά πίσω έχει το heli την ουρά...........
Stavroforos
Aeromodeller Jr. member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 93
Ή σε πετάν ή τα πετάς
Απ: 130x vs tarot 450
«
Απάντηση #11 στις:
Κυριακή, 28 Απρ 2013, 20:53:58 »
Παράθεση από: Fer De Lance στις Κυριακή, 28 Απρ 2013, 19:27:17
Ακόμα και το mcpx bl, που είναι brushless μπρος - πίσω, δεν είναι ούτε αυτό στην ίδια κατηγορία. Εντάξη, έχει δύναμη, αλλά είναι άλλο να έχεις άξονα που δίνει κίνηση στο πίσω στροφείο, και άλλο να έχεις μοτεράκι, έστω και brushless.
Μα το mcpx ΔΕΝ έχει headging hold, ενώ το 130 απ όσο ξέρω έχει
Καταγράφηκε
Lama V-3
Belt Cp V-1
Mini Titan E-325
T-Rex 250 pro dfc
Spitfire GP 0.25
Piper Cub EP (Αγνώστων στοιχείων)
Gws Tiger Moth 400
E-flite Piper L-4 Grasshopper 250
Multiplex fox
Καλαααά.............μά πίσω έχει το heli την ουρά...........
AlexVag
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 604
Απ: 130x vs tarot 450
«
Απάντηση #12 στις:
Κυριακή, 28 Απρ 2013, 21:26:50 »
Παράθεση από: Stavroforos στις Κυριακή, 28 Απρ 2013, 20:42:03
Παράθεση από: AlexVag στις Κυριακή, 28 Απρ 2013, 16:49:50
Η αληθεια ειναι οτι αν δεν ειχε πλακετα το 130χ θα το επαιρνα χωρις να το σκεφτω, ... το ιδανικο για εμενα θα ηταν να βγαλει η tarot 250αρι fbl...
Πες τα, πες τα......
Μα η tarot έχει βγάλει 250 άρι μα άντε να τον βρεις.... Ακόμη και στο εξωτερικό ελάχιστα μαγαζιά το έχουν. Μόνο που δεν κοίταξα αν το βγάζει fbl .Όσο για το 130 αν είχε ξεχωριστά τα ηλεκτρονικά θα το αγόραζα χτες
δεν εχει βγαλει fbl εκδοση...εχει βγαλει απλα σαν αναβαθμιση κεφαλη fbl ωστοσο εχω διαβασει οτι εχει πολλους τζογους. Παντως δεν μπορω με τιποτα να διαλεξω ποιο θα παρω και ποιο με βολευει...η πλακα ειναι οτι το πιο μεγαλο ειναι και το πιο φτηνο...χαχα.
Καταγράφηκε
Fer De Lance
Aeromodeller Full Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 178
Απ: 130x vs tarot 450
«
Απάντηση #13 στις:
Κυριακή, 28 Απρ 2013, 21:34:10 »
Πάντως εγώ θα δοκίμαζα πρώτα με μια δανεικιά τηλεκατεύθυνση, να δω μήπως φταίει τίποτα άλλο, μήπως δηλαδή έχει καμιά βλάβη η τηλεκατεύθυνση.
Άμα το 130Χ δεν είχε 3-1 μονάδα, θα στοίχιζε τα διπλά λεφτά, όπως στοιχίζουν τα 250άρια. Το πρόβλημα δεν είναι τόσο το 3-1 mainboard, όσο η ουρά του. Πάντως υπάρχει κόσμος που το φτιάχνει και το πετάει με BeastX, ή ZYX-S, και μάλιστα έχουν βγεί και ειδικά πλαίσια που πέρνουν κανονικά cyclic servos (όχι γραμμικά). Όλα είναι θέμα του πόσο χρόνο και χρήμα θες να διαθέσεις. Άμα ο άλλος δεν έχει οικονομικό κυρίως πρόβλημα, πετάει idle up και υποβρύχιο... Πάντως με τα λεφτά που κάνει ένα ZYX-S, άμα σου βγεί η πλακέτα πέραν επισκευής, μπορείς και να το σκεφτείς ως λύση.
Το 250αρι DFC της align, είναι κόσμημα εμφανισιακά τουλάχιστον, αλλά πολύ ακριβό. Τώρα βέβαια υπάρχει κόσμος που το διαβάζει αυτό και λέει "σιγά το ακριβό, τόσο κάνει μόνον το σέρβο της ουράς από το 700άρι μου". Εντάξη, εμείς ανήκουμε στην δύση... εεεεε... λάθος, σε μια κατηγορία νεοεισελθόντων θέλω να πω στο άθλημα, και μάθαμε στα φθηνά μηχανήματα, και σε εποχές μεγάλης κρίσης.
Το πρόβλημα με τα ανταλλακτικά στο 250άρι, δεν νομίζω να το γλυτώσεις πάντως. Πολύ δυσεύρετα... Το έψαχνα μέρες το θέμα, και δεν μπορούσα να πιστέψω πόσα λίγα sites είχαν ανταλλακτικά.
Καταγράφηκε
AlexVag
Aeromodeller Hero Member
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 604
Απ: 130x vs tarot 450
«
Απάντηση #14 στις:
Κυριακή, 28 Απρ 2013, 22:05:28 »
στο τελος με βλεπω με κανενα 450αρι μονο και μονο λογω κοστους η με κανενα μεταχειρισμενο απο τις αγγελιες αν κατσει κατι καλο.
Καταγράφηκε
Σελίδες: [
1
]
2
Όλοι
Πάνω
Aeromodelling GR
|
Forum
|
Ελικόπτερα R/C
|
Ελικόπτερα ηλεκτρικά
(Συντονιστής:
Γκούσκος Διονύσιος
) | Θέμα:
130x vs tarot 450
« προηγούμενο
επόμενο »
Μεταπήδηση σε:
Επιλέξτε προορισμό:
-----------------------------
Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR
-----------------------------
=> Aeromodelling GR - γενικές συζητήσεις
===> Test board
===> Σκουπιδοτενεκές
=> Aeromodelling GR Café International
===> Français
===> Deutche
===> Italiano
=> Aeromodelling GR, λειτουργία, βοήθεια, προτάσεις
=> Εμείς και τα μοντέλα μας
-----------------------------
Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο
-----------------------------
=> Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω
=> Sport - fun και γενικά
=> Μοντέλα για αγώνες
===> Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR
===> Pylon racing - F3D - Q500
=> Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη
=> Τζετ και τουρμπίνες
=> Μηχανές - καύσιμα - έλικες
-----------------------------
Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά
-----------------------------
=> Εκπαιδευτικά - Trainers
=> Sport - Ακροβατικά - 3D
=> Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight
===> Foamies
=> Κινητήρες - Ρυθμιστές - Μπαταρίες
-----------------------------
Ανεμόπτερα R/C
-----------------------------
=> Ολα τα ανεμόπτερα R/C
===> F3B - Thermal soaring
===> F3J - Thermal duration gliders
=> Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα
-----------------------------
Ελικόπτερα R/C
-----------------------------
=> Μικρά ηλεκτρικά εκπαιδευτικά ΕΠ - Το πρώτο ξεκίνημα
=> Ελικόπτερα με καύσιμο
===> F3C και κατηγορίες GR
=> Ελικόπτερα ηλεκτρικά
-----------------------------
Αερομοντέλα υπό κλίμακα (scale)
-----------------------------
=> Ελληνικά αεροπλάνα 1912-1941
===> 1912-1915
===> 1916-1918
===> 1919-1922
===> 1923-1930
===> 1931-1941
===> Πολιτικά Αεροπλάνα έως το 1941
=> Ελληνικά αεροσκάφη σε ιπτάμενα αερομοντέλα
=> Κλίμακος (scale) F4C και semi scale
-----------------------------
Αερομοντέλα Control line
-----------------------------
=> Ο κόσμος του control line
===> F2A - Speed
===> F2B - Aerobatics
===> F2C - Team racing
===> F2D - Combat
-----------------------------
Αερομοντέλα Free Flight
-----------------------------
=> Ο κόσμος του Free Flight
=> Κατασκευές Free Flight
-----------------------------
Πτήσεις - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση
-----------------------------
=> Ανακοινώσεις
=> Σύλλογοι Αερομοντελισμού
=> Χώροι πτήσης - Μοντελοδρόμια
=> Οι Ελληνικές ιστοσελίδες αερομοντελλισμού
-----------------------------
Το αερομοντελιστικό εργαστήρι
-----------------------------
=> Υλικά, εργαλεία και τεχνικές
=> Η τηλεκατεύθυνση και τα αξεσουάρ
=> Ηλεκτρονικά
=> Βιβλία και περιοδικά - Θεωρητικά θέματα
=> Λογισμικό και εξομοιωτές πτήσεων
-----------------------------
Η αγορά αερομοντελλιστικού υλικού
-----------------------------
=> Ελληνικά καταστήματα-αντιπροσωπείες-βιοτεχνίες
=> Ο Ελληνας αερομοντελλιστής και η αγορά υλικών
=> Aeromodelling GR Παζάρι
=> Πού θα βρω τι;
-----------------------------
Διάφορα
-----------------------------
=> Drones - Multicopters - Πολλαπλών στροφείων
=> FPV
=> Πυραυλομοντελισμός
=> Αεροπλάνα από χαρτί
=> Χαρταετοί, stunt kites και διάφορα
Φόρτωση...