Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
298.851 μηνύματα σε 12.183 θέματα από 6.185 Μέλη / Τελευταίο μέλος: ChrisL
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Σάββατο, 28 Μάι 2022, 07:34:26

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Σάββατο, 28 Μάι 2022, 07:34:26

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 01:01]

    [Χθες στις 21:05]

    από chris 1975
    [Χθες στις 17:03]

    από dominicm
    [Χθες στις 10:39]

    [Χθες στις 09:34]

    από Dimko
    [Πέμπτη, 26 Μάι 2022, 21:28:54]

    [Πέμπτη, 26 Μάι 2022, 15:16:23]

    [Δευτέρα, 23 Μάι 2022, 22:45:44]

    από modeller2
    [Δευτέρα, 23 Μάι 2022, 13:51:37]

    από CMarkop
    [Δευτέρα, 23 Μάι 2022, 10:51:08]

    από eolos30
    [Κυριακή, 22 Μάι 2022, 18:52:00]

    από antonisng
    [Κυριακή, 22 Μάι 2022, 16:55:56]

    από 3DJunk
    [Παρασκευή, 20 Μάι 2022, 17:52:50]

    από Lemon!
    [Πέμπτη, 19 Μάι 2022, 18:59:46]

    [Πέμπτη, 19 Μάι 2022, 16:53:10]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6185
    Τελευταίο: ChrisL
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 298851
    Σύνολο θεμάτων: 12183
    Online σήμερα: 61
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 2
    Επισκέπτες: 38
    Συνολικά: 40
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 [Όλοι]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: 130x vs tarot 450  (Αναγνώστηκε 3155 φορές)
    AlexVag
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 604


    « στις: Σάββατο, 27 Απρ 2013, 18:52:39 »

    Αφου εχω μαθει να πεταω ικανοποιητικα το mcpx και κυριως αφου εχω βαρεθει τα προβληματα του αλλα και το αδυναμο μοτερ του σε συνδθασμο με την ουρα που παει περιπατο σε καθε αποτομο pitch εχω αρχισει να σκεφτομαι το επομενο ελικοπτερο μου...το οποιο εχω σκοπο να το αγορασω μετα το πασχα. Δεν εχω καταληξει καν στο μεγεθος και για αυτο θα ηθελα τη βοηθεια σας.  Δεν πεταω σε καποιο μοντελοδρομιο αλλα σε αλανες,στην αυλη του σπιτιου μου και στο βουνο που ειναι 10 λεπτα απο το σπιτι μου... Για αυτο θα προτιμουσα το blade 130χ ωστοσο φοβαμαι πολυ να ξαναμπλεξω με την ποιοτητα της eflite και με πλακετα 3in1... οποτε σκεφτομαι σοβαρα το tarot 450 το οποιο θα βγει στα ιδια χρηματα με το 130... Εχω βρει το 130χ με την dx6i στα 310 ευρω και το tarot στα 200 ευρω κομπλε χωρις τ/κ... το 300χ πιστευω οτι ειναι το ιδιο μετα το tarot 450 οποτε δεν το σκεφτομαι καν.

    Πιστευετε θα μπορω να πεταω το 450αρι σε σχετικα μικρους χωρους? Η αληθεια ειναι οτι εχω ακομα καποιες πτωσεις οταν πεταω γρηγορα και για αυτο φοβαμαι λιγο τα 450αρια..τι γνωμη εχετε για την κλαση 250? φυσικα μιλαμε παντα για fbl...
    Καταγράφηκε
    mihalis78
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 37


    « Απάντηση #1 στις: Σάββατο, 27 Απρ 2013, 19:12:36 »

    Αν ειναι μικρός ο χώρος που πετάς το 300x δεν θα ήταν άσχημο. Και το σημαντικότερο ειναι οτι θα έχεις και το beastx για ένα μελλοντικό μεγαλύτερο heli.
    Καταγράφηκε
    AlexVag
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 604


    « Απάντηση #2 στις: Σάββατο, 27 Απρ 2013, 19:21:38 »

    Ακριβως αυτο σκεφτομουν και εγω...αλλα στην ουσια θελει ακριβως τον ιδιο χωρο που θελει το tarot 450 και το zyx(fbl) του tarot ειναι πολυ καλο. Οποτε υπολογιζοντας το τελικο κοστος και την ποιοτητα του ελικοπτερου πιστευω υο tarot ειναι μακραν καλυτερο
    Καταγράφηκε
    ant1971
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 483



    « Απάντηση #3 στις: Σάββατο, 27 Απρ 2013, 22:20:41 »

    εγω θα σου ελεγα οτι με το 130χ θα σε φαει ο παγκος Thumbs up
    Παράθεση
    το blade 130χ ωστοσο φοβαμαι πολυ να ξαναμπλεξω με την ποιοτητα της eflite και με πλακετα 3in1...

    οσο για το 300χ σωστος ο mihalis78  
    Παράθεση
    οτι θα έχεις και το beastx για ένα μελλοντικό μεγαλύτερο heli.


    αλλα  αν εισαι ετοιμος να σκασεις αλλα 200 ευρω για να το κανεις ε/π με το καλημερα τοτε ναι ορμα φοβερο μεγεθος πολυ καλα ρυθμισμενο με το beast x πανω απο την μαμα

    επειδη δεν θυμαμαι να συμμετεχεις στις προσφατες συζυτησεις για το 300χ ριξε μια ματια εδω μπορει να σε βοηθησει  
    https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?PHPSESSID=rboma1vce8t3pqoaa3kgr21h85&topic=34349.msg231023;topicseen#new
    https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=34203.0

    σε τελικη νομιζω  πρωτο οτι για το 300χ ειναι το απολυτο μεγεθος πριν παει καποιος σε 450αρι ή 500αρι (αλλα παλι εκει θα καταληξει στο 450-500)  ρομποτικη κινηση με το μπιφτεκι πανω καλα ρυθμισμενο απο την μαμα αλλα το πλαισιο ο αξονας και τα σερβο ανθρακας ο θυσαυρος
    και δευτερο εγω θεωρω οτι εκανα λαθος που πηγα απο το mcpx BL παλι σε e flite (300χ )  αλλα ειναι τοσοοο ωραιο το (ατιμο το) λαθος που 99.9% ενω τωρα γνωριζω οτι  ηταν λαθος παλι θα το ξανα εκανα

    ελπιζω να μην σε μπερδεψα
     ξεχασα να σου αναφερω οτι αν σε ενδιαφερει μονο το 3d και εισαι θιασωτης  του σκληρου 3d η αποψη μου για το 300χ ειναι οχι
     
    Καταγράφηκε

    η ασχολία με το ε/π συχνά είναι παράδεισος & κόλαση μαζί
    AlexVag
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 604


    « Απάντηση #4 στις: Κυριακή, 28 Απρ 2013, 00:31:40 »

    ναι τα εχω διαβασει ολα αυτα τα θεματα...δεν με ενδιαφερει το 3d...μονο λιγο inverted και αυτο με την ψυχη στο στομα...απλα θελω να ειναι σε μεγεθος που να μπορω να το βλεπω καλα και να αντεχει λιγο στον αερα...μου φαινονται πολλα τα λεφτα για το 300χ ενω εχει προβληματα με το πλαισιο...δηλαδη προτιμο αν ειναι να παω σε αυτο το μεγεθος να παω αμεσως σε 450αρι.

    Το 130χ αντεχει καθολου στον αερα? γιατι τι mcpx ειναι φτερο στον ανεμο...πεταει μεν αλλα δεν το ευχαριστιεσαι...
    Καταγράφηκε
    ant1971
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 483



    « Απάντηση #5 στις: Κυριακή, 28 Απρ 2013, 01:11:32 »

    Παράθεση
    απλα θελω να ειναι σε μεγεθος που να μπορω να το βλεπω καλα και να αντεχει λιγο στον αερα

    οσο μου επιτρεπει η μικρη εμπειρια μου στα ε/π τι διαφορα περιμενεις να δεις δλδ απο το mcpx στο 130χ απο αποψη μεγεθους???

    εγω εχω (εκτος απο το ncpx και το 300χ) και το mcpx bl που απο οτι ξερω πρεπει να φοραει απλα μεγαλυτερα blade  απο το δικο σου δλδ ειναι ιδιας κλιμακας και μιλαμε για ενα 100αρι ε/π οποτε τι διαφορα να δεις σε μεγεθος αν πας στο 130αρι Huh

    οτι πεταει σαν μεγαλυτερης κλιμακας ε/π και καλα ενταξει και το mcpx bl με μπρος πισω διπλα μοτορια( το οποιο εχει πολυ ποιο δυνατη ουρα απο το 130χ που εχει μονο ενα μοτορι και για εμπρος και για πισω)  πεταει σαν μεγαλυτερο και τι εγινε στο ματι ειναι 100αρι και 130αρι αντιστοιχα

    οχι βεβαια θα πας απο 250αρι και πανω αν θελεις την ταπεινη μου γνωμη για να δεις διαφορα στο μεγεθος σε εξωτερικη πτηση

    θεωρω τελικα οτι στην δικη σου περιπτωση ειναι λαθος ο τιτλος που εδωσες

    επρεπε να εχεις στο μυαλο σου εναν τιτλο  300x vs tarot 450

    πολυ φιλικα επειδη απο το δικο σου σταδιο για το τι θα επιλεξω περασα προσφατα
    μακαρι να σε βοηθησα

    « Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 28 Απρ 2013, 01:32:31 από ant1971 » Καταγράφηκε

    η ασχολία με το ε/π συχνά είναι παράδεισος & κόλαση μαζί
    Fer De Lance
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 178


    « Απάντηση #6 στις: Κυριακή, 28 Απρ 2013, 14:03:14 »

    Αφου εχω μαθει να πεταω ικανοποιητικα το mcpx και κυριως αφου εχω βαρεθει τα προβληματα του αλλα και το αδυναμο μοτερ του σε συνδθασμο με την ουρα που παει περιπατο σε καθε αποτομο pitch εχω αρχισει να σκεφτομαι το επομενο ελικοπτερο μου...το οποιο εχω σκοπο να το αγορασω μετα το πασχα. Δεν εχω καταληξει καν στο μεγεθος και για αυτο θα ηθελα τη βοηθεια σας.  Δεν πεταω σε καποιο μοντελοδρομιο αλλα σε αλανες,στην αυλη του σπιτιου μου και στο βουνο που ειναι 10 λεπτα απο το σπιτι μου... Για αυτο θα προτιμουσα το blade 130χ ωστοσο φοβαμαι πολυ να ξαναμπλεξω με την ποιοτητα της eflite και με πλακετα 3in1... οποτε σκεφτομαι σοβαρα το tarot 450 το οποιο θα βγει στα ιδια χρηματα με το 130... Εχω βρει το 130χ με την dx6i στα 310 ευρω και το tarot στα 200 ευρω κομπλε χωρις τ/κ... το 300χ πιστευω οτι ειναι το ιδιο μετα το tarot 450 οποτε δεν το σκεφτομαι καν.

    Πιστευετε θα μπορω να πεταω το 450αρι σε σχετικα μικρους χωρους? Η αληθεια ειναι οτι εχω ακομα καποιες πτωσεις οταν πεταω γρηγορα και για αυτο φοβαμαι λιγο τα 450αρια..τι γνωμη εχετε για την κλαση 250? φυσικα μιλαμε παντα για fbl...

    Αχαχα... Ο παλαιός συμμαθητής και φίλος μου stavroforos, μόλις μου έστειλε ένα mail, και μου λέει "ίδιος εσύ". Μπαίνω και βλέπω σχεδόν ίδια ιστορία με εμένα.

    Λοιπόν, επειδή έχω και το mcpx και το 130X, δεν έχουν σχεδόν τίποτα κοινό μεταξύ τους. Το 130Χ είναι εντελώς άλλο ελικόπτερο, αρκετά δυνατό, πάρα πολύ δύσκολα να χάσεις την ουρά σε sport flight, εκτός από περίπτωσης λάθος ρύθμισης. Είναι σε κατάλληλο μέγεθος για μικρό σχετικά χώρο. Οτιδήποτε άλλο, από 250άρι και πάνω, δεν πετάει σε αυλές και δρόμους με ασφάλεια. Ή θα κινδυνεύεις εσύ, ή θα κινδυνεύουν οι άλλοι.

    Δυστυχώς όμως, υπάρχει σοβαρό ενδεχόμενο να σου φάει την ψυχή στις μετατροπές και τα μερεμέτια, ενώ πολύ πιθανό είναι να σε βάλει μέσα να ψωνίσεις ένα κουβά "αναβαθμίσεις" για να πετάει καλά. Ή και τα δύο μαζί... Εμένα εχθές στην πρώτη μπαταρία, κρύο ακόμα, 20 δεύτερα στον αέρα, και έκαψε το αριστερό σέρβο. Συνολικά έχει κάψει τρία σέρβο στον αέρα. Από ένα σακουλάκι συνολικά έξι καμμένων σέρβο, βρήκα μία πλακέτα που λειτουργούσε, και ένα μοτέρ που λειτουργούσε, και έτσι έφτιαξα ένα ολόκληρο σέρβο. Άμα δεν θες να μπλέκεις με τέτοια, καθώς και με παράπλευρες απώλειες από τέτοιες αστοχίες στον αέρα, μην πας σε 130Χ. Θα ήταν το ιδανικό μηχάνημα αν δεν είχε τέτοια προβλήματα πάντως, τέλειο μέγεθος, και αρκετή δύναμη. Ίσως μια V2 εκδοχή του να είναι η καταλληλότερη λύση, άμα την υλοποιήσει ποτέ η e-flight.

    Με το ίδιο σκεπτικό λοιπόν ακριβώς με εσένα, και μη θέλοντας να μπλέξω και με το 300Χ, αγόρασα την προηγούμενη εβδομάδα, ένα Tarot 450 Pro v2 (FBL), το οποίο συναρμολόγησα σχετικά εύκολα, και χωρίς να έχω και εμπειρία. Σαν ελικόπτερο είναι πιο μεγάλο από όσο θα ήθελα, αλλά μου άρεσε η ποιότητα του, και η δυνατότητα να το φτιάξεις όπως θες εσύ. Εννοείται ότι θα πετάς μόνον στο βουνό με αυτό. Ηλεκτρονικά δεν έχω αποιφασίσει και εγώ ακόμα τι να πάρω... το ψάχνω.

    Καταγράφηκε
    AlexVag
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 604


    « Απάντηση #7 στις: Κυριακή, 28 Απρ 2013, 16:49:50 »

    Η αληθεια ειναι οτι αν δεν ειχε πλακετα το 130χ θα το επαιρνα χωρις να το σκεφτω, μονο και μονο ογω μεγεθους. Αν επιτρεπεται το Tarot απο που το πηρες? εγω για να κρατησω το κοστος χαμηλα το εχω βρει απο εξω στα 200 ευρω με μοτερ σερβο gyro και esc...

    Αφου ειχες και το mcpx και το 130χ θα ηθελα να σε ρωτησω εαν εχουν διαφορα πτητικα... Το 130χ αντεχει σε περισσοτερο αερα? χρειαστηκε να αλλαξεις main board(εγω μολις εχθες αγορασα main board για το mcpx)... επειδη πεταω κυριως σε αλανες πιστευω οτι το 450αρι ειναι αρκετα μεγαλο... το ιδανικο για εμενα θα ηταν να βγαλει η tarot 250αρι fbl...
    Καταγράφηκε
    Fer De Lance
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 178


    « Απάντηση #8 στις: Κυριακή, 28 Απρ 2013, 19:27:17 »

    Το mcpx και το 130Χ έχουν διαφορά όσο η μέρα με την νύχτα. Δεν συγκρίνονται μεταξύ τους. Είναι απείρως καλύτερο από πτητικής απόψεως το 130Χ. Στο mcpx, μια λάθος πιτσιά, και βρίσκεσαι στα χορτάρια. Με μια κάθετη στην πίσω έλικα ριπή αέρα, και σταματάει να μπορεί να ανταποκριθεί η ουρά. Δεν υπάρχει σύγκριση μεταξύ τους. Ακόμα και το mcpx bl, που είναι brushless μπρος - πίσω, δεν είναι ούτε αυτό στην ίδια κατηγορία. Εντάξη, έχει δύναμη, αλλά είναι άλλο να έχεις άξονα που δίνει κίνηση στο πίσω στροφείο, και άλλο να έχεις μοτεράκι, έστω και brushless. Μέχρι να πάρει στροφές όταν πρέπει, και μέχρι να κατεβάσει, πάντα υπάρχει μια υστέρηση.

    Όχι ότι θα άλλαζα ποτέ το mcpx μου, ή ότι θα το πούλαγα, είναι καλό για τον σκοπό που φτιάχτηκε... Ναι, το 130Χ πετάει με αέρα, όσον αέρα βέβαια δεν σου χαλάει την ευχαρίστηση της πτήσης. Άμα είναι να παλεύεις πάνω - κάτω με το ελικόπτερο, ακόμα και αν αυτό ανταπεξέρχεται στον αέρα, δεν είναι ευχάριστο πάντως.

    Για τις πλακέτες που λες, πρακτικά ναι, αν δεν ήταν ο spyrosmas που ξέρει να τις επισκευάζει, θα τις είχα αλλάξει και τις δύο, διότι και οι δύο έπαθαν βλάβες. Του mcpx κάηκε 2 φορές, και του 130Χ κάηκε το BEC μια φορά, εξαιτία χαλασμένου-καμμένου σέρβο. Η δικιά σου δεν επισκευαζόταν;

    Τέλος και εγώ στην αρχή 250άρι FBL της Tarot έψαχνα να βρώ... Γίνεται απ' ότι κατάλαβα γίνεται μετατροπή εκ των υστέρων, αγοράζοντας ξέχωρα την FBL κεφαλή, αλλά μετά θες και κάποιο σύστημα σταθεροποίησης, οπότε φτάνει αυτόματα στα ίδια λεφτά με το 450άρι, οπότε μάλλον για αυτό δεν το βγάζουν. Επίσης θα δυνοπαθήσεις για να βρεις ανταλλακτικά... Ακόμα και για το 250άρι της Align δεν νομίζω να υπάρχουν πολλά μαγαζιά που τα πουλάνε.

    Για το από που το αγόρασα, θα σου στείλω προσωπικό μήνυμα, δεν ξέρω αν επιτρέπετε να το γράφουμε αυτό. Αν επιτρέπεται παρακαλώ να με ενημερώσει κάποιος υπεύθυνος ώστε να ξέρω άλλη φορά. Και εγώ πιστεύω ότι είναι καλό να γράφουμε τι διαθέτει και ποιός το διαθέτει, αλλά δεν θέλω να παραβώ και κάποιον κανόνα.
    Καταγράφηκε
    AlexVag
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 604


    « Απάντηση #9 στις: Κυριακή, 28 Απρ 2013, 20:05:42 »

    Δεν εχω ιδεα αν επισκευαζεται...δεν ηξερα καποιον που να μπορει να το κανει. Εμενα μου εκανε το εξης τρελο, ενω σε stunt mode πετουσε κανονικα οταν το εβαζα σε normal mode το μοτερ δεν ανεβαζε στροφες οταν εδινα pitch με συνεπεια να κολωνει και να κανει cut off. Αυτο το εκανε με 6 διαφορετικες μπαταριες και αφου αλλαξα μοτερ και εκανα και re-bind... μου εσπασε τα νευρα και πηρα καινουργια πλακετα...ελπιζω να λυθει το προβλημα.

    Τελικα ειδα οτι το 450αρι ειναι πολυ μεγαλο για να πεταξει οπουδηποτε αλλου εκτος απο μοντελοδρομιο η καποιο αλλο ερημικο μερος χωρις κοσμο. Απο το 300χ αξιζει μονο το beastx το οποιο ομως εγω δεν προκειται να το χρειαστω αφου στο επιπεδο που βρισκομαι θα κανω τη δουλεια μου και με το ZYX-s... και τωρα μου εβγαλες τελειως απο το μυαλο και το 130χ...αν χαλανε οι πλακετες σιγουρα δεν αξιζει να δινω 80 ευρω καθε τοσο...
    Τωρα το πασχα αποφασισα σιγουρα να παρω την spectrum dx6i που λογικα θα με καλυπτει σε ολα τα επομενα μου μοντελα και λιγο αργοτερα με βλεπω με το align 250 fbl dfc...αυτο πιστευω ειναι το μεγεθος που μου ταιριαζει. και δεν ειναι ιδιαιτερα ακριβο... θα προτιμουσα να κρατησω χαμηλα το κοστος με το tarot αλλα εχω διαβασει τα χειροτερα για την κεφαλη του. το 250αρι θα βγει περιπου στα 260 ευρω ενω το 450αρι στα 210..ωστοσο στο 250αρι θα γλιτωσω αρκετα χρηματα απο τις μπαταριες(θελω τουλαχιστον 4-5)...
    Καταγράφηκε
    Stavroforos
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 93


    Ή σε πετάν ή τα πετάς


    « Απάντηση #10 στις: Κυριακή, 28 Απρ 2013, 20:42:03 »

    Η αληθεια ειναι οτι αν δεν ειχε πλακετα το 130χ θα το επαιρνα χωρις να το σκεφτω, ... το ιδανικο για εμενα θα ηταν να βγαλει η tarot 250αρι fbl...


    Πες τα, πες τα...... Thumbs up  
    Μα η tarot έχει βγάλει 250 άρι μα άντε να τον βρεις.... Ακόμη και στο εξωτερικό ελάχιστα μαγαζιά το έχουν. Μόνο που δεν κοίταξα αν το βγάζει fbl .Όσο για το 130 αν είχε ξεχωριστά τα ηλεκτρονικά θα το αγόραζα χτες
    Καταγράφηκε

    Lama V-3  angel
    Belt Cp V-1
    Mini Titan E-325
    T-Rex 250 pro dfc  devil angel
    Spitfire GP 0.25
    Piper Cub EP (Αγνώστων στοιχείων)
    Gws Tiger Moth 400
    E-flite Piper L-4 Grasshopper 250
    Multiplex fox


    Καλαααά.............μά πίσω έχει το heli την ουρά...........
    Stavroforos
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 93


    Ή σε πετάν ή τα πετάς


    « Απάντηση #11 στις: Κυριακή, 28 Απρ 2013, 20:53:58 »

    Ακόμα και το mcpx bl, που είναι brushless μπρος - πίσω, δεν είναι ούτε αυτό στην ίδια κατηγορία. Εντάξη, έχει δύναμη, αλλά είναι άλλο να έχεις άξονα που δίνει κίνηση στο πίσω στροφείο, και άλλο να έχεις μοτεράκι, έστω και brushless.

    Μα το mcpx ΔΕΝ έχει headging hold, ενώ το 130 απ όσο ξέρω έχει
    Καταγράφηκε

    Lama V-3  angel
    Belt Cp V-1
    Mini Titan E-325
    T-Rex 250 pro dfc  devil angel
    Spitfire GP 0.25
    Piper Cub EP (Αγνώστων στοιχείων)
    Gws Tiger Moth 400
    E-flite Piper L-4 Grasshopper 250
    Multiplex fox


    Καλαααά.............μά πίσω έχει το heli την ουρά...........
    AlexVag
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 604


    « Απάντηση #12 στις: Κυριακή, 28 Απρ 2013, 21:26:50 »

    Η αληθεια ειναι οτι αν δεν ειχε πλακετα το 130χ θα το επαιρνα χωρις να το σκεφτω, ... το ιδανικο για εμενα θα ηταν να βγαλει η tarot 250αρι fbl...


    Πες τα, πες τα...... Thumbs up  
    Μα η tarot έχει βγάλει 250 άρι μα άντε να τον βρεις.... Ακόμη και στο εξωτερικό ελάχιστα μαγαζιά το έχουν. Μόνο που δεν κοίταξα αν το βγάζει fbl .Όσο για το 130 αν είχε ξεχωριστά τα ηλεκτρονικά θα το αγόραζα χτες

    δεν εχει βγαλει fbl εκδοση...εχει βγαλει απλα σαν αναβαθμιση κεφαλη fbl ωστοσο εχω διαβασει οτι εχει πολλους τζογους.  Παντως δεν μπορω με τιποτα να διαλεξω ποιο θα παρω και ποιο με βολευει...η πλακα ειναι οτι το πιο μεγαλο ειναι και το πιο φτηνο...χαχα.
    Καταγράφηκε
    Fer De Lance
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 178


    « Απάντηση #13 στις: Κυριακή, 28 Απρ 2013, 21:34:10 »

    Πάντως εγώ θα δοκίμαζα πρώτα με μια δανεικιά τηλεκατεύθυνση, να δω μήπως φταίει τίποτα άλλο, μήπως δηλαδή έχει καμιά βλάβη η τηλεκατεύθυνση.

    Άμα το 130Χ δεν είχε 3-1 μονάδα, θα στοίχιζε τα διπλά λεφτά, όπως στοιχίζουν τα 250άρια. Το πρόβλημα δεν είναι τόσο το 3-1 mainboard, όσο η ουρά του. Πάντως υπάρχει κόσμος που το φτιάχνει και το πετάει με BeastX, ή ZYX-S, και μάλιστα έχουν βγεί και ειδικά πλαίσια που πέρνουν κανονικά cyclic servos (όχι γραμμικά). Όλα είναι θέμα του πόσο χρόνο και χρήμα θες να διαθέσεις. Άμα ο άλλος δεν έχει οικονομικό κυρίως πρόβλημα, πετάει idle up και υποβρύχιο... Πάντως με τα λεφτά που κάνει ένα ZYX-S, άμα σου βγεί η πλακέτα πέραν επισκευής, μπορείς και να το σκεφτείς ως λύση.

    Το 250αρι DFC της align, είναι κόσμημα εμφανισιακά τουλάχιστον, αλλά πολύ ακριβό. Τώρα βέβαια υπάρχει κόσμος που το διαβάζει αυτό και λέει "σιγά το ακριβό, τόσο κάνει μόνον το σέρβο της ουράς από το 700άρι μου". Εντάξη, εμείς ανήκουμε στην δύση... εεεεε... λάθος, σε μια κατηγορία νεοεισελθόντων θέλω να πω στο άθλημα, και μάθαμε στα φθηνά μηχανήματα, και σε εποχές μεγάλης κρίσης.

    Το πρόβλημα με τα ανταλλακτικά στο 250άρι, δεν νομίζω να το γλυτώσεις πάντως. Πολύ δυσεύρετα... Το έψαχνα μέρες το θέμα, και δεν μπορούσα να πιστέψω πόσα λίγα sites είχαν ανταλλακτικά.
    Καταγράφηκε
    AlexVag
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 604


    « Απάντηση #14 στις: Κυριακή, 28 Απρ 2013, 22:05:28 »

    στο τελος με βλεπω με κανενα 450αρι μονο και μονο λογω κοστους η με κανενα μεταχειρισμενο απο τις αγγελιες αν κατσει κατι καλο.  Ποοολύ άνεση
    Καταγράφηκε
    kdrak
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 234


    « Απάντηση #15 στις: Δευτέρα, 29 Απρ 2013, 09:40:54 »

    Επειδή έχω και το mcpx και το 130Χ θα σε συμβούλευα να πας κατευθείαν στο 450Χ.  Πετάει απίστευτα χάρη στο beastx και το μόνο πρόβλημα που θα αντιμετωπίσεις είναι σε πτώση τα servo θα θέλουν αλλαγή στα πλαστικά γρανάζια και μετά από έναν αριθμό πτήσεων θα χρειαστείς μοτέρ.

    Το 130Χ πετάει απίστευτα και μαθαίνεις πάρα πολλά πράγματα αφού και να πέσει μπορεί να μην πάθει τίποτα. Σίγουρα έχει προβλήματα και γιαυτό σου λέω να πας κατευθείαν στο 450Χ
    Καταγράφηκε
    AlexVag
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 604


    « Απάντηση #16 στις: Τετάρτη, 1 Μάι 2013, 17:40:07 »

    ψαχνοντας για μια τηλεκατευθυνση και βλεποντας βιντεακια στο youtube για το πως ρυθμιζεις ενα ελικοπτερο αποφασια να παω στο 130χ και μετα στο μελλον στο tarot. Ειναι ενα βουνο απο νεα πραγματα που πρεπει να μαθω και να αποκτησω εμπειρια στο να τα ρυθμιζω σωστα και να καταλαβαινω τι κανω. Σιγουρα αυτο ειναι πιο ευκολο με το 130χ το οποιο δεν θα πρεπει να το στησω ολο απο την αρχη μονος μου και συνεπως δεν θα εχει λαθη στο στησιμο και θα μπορω να ασχοληθω μονο με τις ρυθμισεις και οχι με το μηχανικο μερος. Βασικο ειναι οτι δεν εχω καποιο να με βοηθησει καθως πεταω μονος μου.

    Επισης αλλαξα πλακετα στο mcpx και το προβλημα δεν λυθηκε, αρα η εχει θεμα η τηλεκατευθυνση μου και δεν ρυθμιζονται σωστα η καμπυλη του γκαζιου(dx5e-ρυθμιζεται μονη της), η ξαφνικα χαλασαν ταυτοχρονα και οι 8 μπαταριες μου αν και σε idle up  δινουν κανονικα γκαζι.
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 2 [Όλοι]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα ηλεκτρικά (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: 130x vs tarot 450
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.034 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.