Καλημερα
Σχεδια μάλλον την Δευτερα γιατι χρειάζοντε λίγο συμάζεμα και ελπίζω με ένα καλύτερο video γιατι με το
κινητό δεν φαίνετε τιποτα απο την πτήση παρα μόνο όταν πλησιάζει το Δελτα.
Αυτό με το μπροστόβαρο εφόσον θα πρέπει να είναι λίγο τοτε απλά θα φτιάξω το up του
απο το subtrim της τ/κ για να είναι στο 0 τα trims.
Όσο για την ασφάλεια το μοντέλο δεν είναι ελεύθερο, αλλα αντιθέτως κρατιέτε γερά για να γίνει το τεστ,
ούτε το μοντέλο είχε κάποια πτώση ή χτύπημα της έλικας ώστε να υπάρχει ο κίνδυνος να διαλυθεί.
Οταν πετάνε ελικόπτερα και κάνουν Hoover στο 1.5 μέτρο απο το έδαφος και ο χειριστής τους βρίσκετε στο 6 μετρα
απόσταση δεν είναι επικίνδυνο ? Ένα σκαμπίλι απο τον αέρα να φάει εκείνη την στιγμή ή να πάθει κάτι (να καεί καποιο σερβο, να μην ακούει και 1002 αλλα πράγματα που μπορεί να πάθει) δεν υπάρχει κίνδυνος να πέσει
σε κάποιον παρευρισκόμενο η ακόμα και στον ίδιο τον χειριστή?
Σαφώς δεν επικροτώ την επικίνδυνη πτήση ή χειρισμό μοντέλου γιατι δεν πρόκειτε για ανεμιστηράκι χειρός με μπαταρίες
αλλα για μια μηχανή με ιπποδύναμη ικανή να προκαλέσει σοβαρότατους τραυματισμούς αλλα έχω την εντύπωση οτι ορισμένες φορές υπερβάλουμε λίγο.
Τα σωστα βήματα είναι γραμένα στο βιβλίο του κ.Κωσταντάκου για τα θέματα ασφαλείας αλλα
τελικά τα εφαρμόζουμε? Προσωπικα δεν έχω δεί ατόμο να φοράει γυαλία ασφαλείας πχ , αλλα αντιθέτως έχω δεί ατόμο
να βάζει 60αρι μοντέλο μπρόστα και για να κάνει έλενχο και ρύθμιση βελόνας πήρε το μοντέλο στα χέρια
και χειριζόταν την τ/κ (throttle) που ήταν στο έδαφος με το ποδι.
Καλές πτήσεις