Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.199 μηνύματα σε 12.375 θέματα από 6.237 Μέλη / Τελευταίο μέλος: SKRIM
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 28 Μάρ 2024, 10:33:21

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 28 Μάρ 2024, 10:33:21

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 01:40]

    από afilos
    [Χθες στις 21:49]

    [Χθες στις 21:25]

    από afilos
    [Χθες στις 14:52]

    από hpergm
    [Χθες στις 10:46]

    [Χθες στις 07:32]

    από 3DJunk
    [Τρίτη, 26 Μάρ 2024, 16:49:01]

    [Κυριακή, 24 Μάρ 2024, 21:58:01]

    από chris 1975
    [Παρασκευή, 22 Μάρ 2024, 17:25:32]

    από dominicm
    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 19:24:15]

    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 17:48:59]

    [Δευτέρα, 18 Μάρ 2024, 23:05:57]

    από viper1
    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 13:18:58]

    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 12:46:42]

    [Σάββατο, 16 Μάρ 2024, 15:32:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6237
    Τελευταίο: SKRIM
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304199
    Σύνολο θεμάτων: 12375
    Online σήμερα: 66
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 4
    Επισκέπτες: 60
    Συνολικά: 64
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1] 2 3  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Τοποθέτηση futaba s9257 σέρβο ουράς σε 300αρι  (Αναγνώστηκε 6881 φορές)
    ant1971
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 483



    « στις: Τετάρτη, 10 Απρ 2013, 07:45:21 »

    Καλημέρα  
    Προχθές (μετά από μόλις 30αριά χοβεράκια και πορείες)  στο 1,7μ με 2μ και ευτυχώς στο ένα μέτρο από εμένα, έχασα εντελώς το ruder και πριν καλά καλά αρχίσει την  περιστροφή γύρω από το εαυτό του το κατέβασα.
    Με είχε εγκαταλείψει το μαμά σέρβο ουράς!!!!!!!!!

    Θέλω τη βοήθεια σας  σχετικά με την τοποθέτηση καινούργιου σέρβο ουράς  στο 300αρι της blade . Δηλαδή αν  πρέπει να προσέξω  κάτι συγκεκριμένο

    Εχθές παρέλαβα το futaba S9257 (με πολύ μικρή εμπειρία) και στο χαλαρό σε ένα 5λεπτο μέσα πίστευα ότι θα είχα ξεμπερδέψει, αμ δε με εντελώς άλλο μέγεθος αφού κατάφερα να το βιδιάσω με τρείς άλλες και όχι με τις δικές του 4 βίδες που είχε, το μόνο που μπόρεσα να δω χειροκίνητα ήταν να κινείτε απρόσκοπτα η ντίζα που είναι κουμπωμένο ανάμεσα από τις αντηρίδες  του ε/π.

    Με θέση hold και κίνηση του σέρβο μέσα στο σπίτι δεν μπόρεσα να βγάλω κάποιο συμπέρασμα για την σωστή ή όχι τοποθέτηση του.  
     
    Οπότε πριν το δοκιμάσω σε πτήση σήμερα το απόγευμα μήπως πρέπει να δω κάτι συγκεκριμένο που αφορά την τοποθέτηση του??

    Την καλημέρα μου σε όλους
    « Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 10 Απρ 2013, 07:57:00 από ant1971 » Καταγράφηκε

    η ασχολία με το ε/π συχνά είναι παράδεισος & κόλαση μαζί
    Skynet
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 663



    « Απάντηση #1 στις: Τετάρτη, 10 Απρ 2013, 08:44:26 »

    Καλημέρα,
    έχω βάλει και εγώ το 9257 στο 300Χ. Δουλεύει άψογα. Δεν θυμάμαι να υπάρχει κάποιο ιδαίτερο πρόβλημα στην τοποθέτησή του. Πρόσεξε όμως να γυρίσεις κατάλληλα τις βάσεις στην μπούμα ώστε να είναι παράλληλη η ντίζα μετάδοσης με την μπούμα. Αν θες ανέβασε φώτο με την τοποθέτηση σου, να δούμε αν υπάρχει κάτι που πρέπει να σχολιάσουμε!
    Καλές πτήσεις.

    Υ.Γ. Νομίζω ότι και τα σερβο της κεφαλής θέλουν αντικατάσταση. Τα δικά του έχουν πολύ μαλακά γρανάζια.
    Καταγράφηκε

    Τα ελικόπτερα είναι σαν τις ταινίες τρόμου. Ξέρεις ότι κάτι κακό θα συμβεί, απλά δεν ξέρεις το πότε.

    Skype --> mastroxalastis   (Συνήθως όταν είμαι στο Skype, μαστορεύω στον πάγκο)
    Skynet
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 663



    « Απάντηση #2 στις: Τετάρτη, 10 Απρ 2013, 09:00:33 »

    Ίσως να πρέπει να αλλάξεις το frame rate στο beastX, δεν θυμάμαι, έχω τις σχετικές σημειώσεις στο σπίτι.
    Καταγράφηκε

    Τα ελικόπτερα είναι σαν τις ταινίες τρόμου. Ξέρεις ότι κάτι κακό θα συμβεί, απλά δεν ξέρεις το πότε.

    Skype --> mastroxalastis   (Συνήθως όταν είμαι στο Skype, μαστορεύω στον πάγκο)
    ant1971
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 483



    « Απάντηση #3 στις: Τετάρτη, 10 Απρ 2013, 09:06:01 »

    σε ευχαριστώ πολύ ανδρεα

    θα βάλω φωτογραφία οποσδήποτε μετά το μεσημέρι (που θα είμαι σπίτι) γιατί δεν με έχω εμπυστοσύνη και θα είναι κάτι που θα με αγχώνει στην πτήση

    προσπαθώ από τα σχετικά βιντεο του παύλου να βγάλω τώρα το πρωί άκρη (κάτι για ρυθμιστές τάσης στα 5,1v έβλεπα)

    κάτι μπορεί να ξετρυπώσω  θα δείξει

    το άγχος μου είναι αυτό με το σημείο τοποθέτησης που δεν είναι συγκεκριμένο πάνω στην μπούμα και οι κλίσεις που θα δώσω στα Tail Servo Boom Mount τα μεταλικά που έχω

    ένα μεγάλο ευχαριστώ και πάλι
    υ.γ οι γνώσεις σου και το μεράκι σου για το ε/π είναι εγγύηση  
    « Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 10 Απρ 2013, 09:21:35 από ant1971 » Καταγράφηκε

    η ασχολία με το ε/π συχνά είναι παράδεισος & κόλαση μαζί
    ant1971
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 483



    « Απάντηση #4 στις: Τετάρτη, 10 Απρ 2013, 17:53:29 »

    Καλησπέρα Ανδρέα

    Δεν ξέρω αν την μπίλια την βάζουμε σε συγκεκριμένη τρύπα του χόρν?

    Η ντίζα στην φώτο 1,3 είναι σε θέση μαζεμένη με το μικρότερο μήκος

    Στην φωτο 2 πάνω θέση της μπίλιας στο χόρν είναι  στο μεγαλύτερο μήκος της η ντίζα

    Το μόνο που είναι σίγουρο είναι ότι η κίνηση του σλάϊντερ είναι σωστή (αντίθετη του στικ στο πηδάλιο του ruder)

    Περιμένω την γνώμη σου (όπως και όποιου έχει την διάθεση να βοηθήσει)

    * Έγγραφο1.doc (93 KB - έγινε λήψη 98 φορές.)
    Καταγράφηκε

    η ασχολία με το ε/π συχνά είναι παράδεισος & κόλαση μαζί
    ant1971
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 483



    « Απάντηση #5 στις: Τετάρτη, 10 Απρ 2013, 17:54:07 »

    η φωτογραφια 2

    * Έγγραφο2.doc (75 KB - έγινε λήψη 84 φορές.)
    Καταγράφηκε

    η ασχολία με το ε/π συχνά είναι παράδεισος & κόλαση μαζί
    ant1971
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 483



    « Απάντηση #6 στις: Τετάρτη, 10 Απρ 2013, 17:56:17 »

    η φωτογραφια 3

    δυστυχώς δεν γινονταν αποστολη με ενα μυνημα

    * Έγγραφο3.doc (105 KB - έγινε λήψη 114 φορές.)
    Καταγράφηκε

    η ασχολία με το ε/π συχνά είναι παράδεισος & κόλαση μαζί
    ant1971
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 483



    « Απάντηση #7 στις: Τετάρτη, 10 Απρ 2013, 18:18:41 »

     idiot2 idiot2 όχι το δοκίμασα δεν έχει καθόλου καλή ουρά
    πήγα να το σηκώσω μέχρι το γόνατο αλλά δεν μου άρεσε καθόλου
    εκεί που είχε λίγο ξαφνικά έδινε πολύ δεξιό ruder  

    μηδέν στο πηλίκο το αποτέλεσμα της πρωτης προσπάθειας αλλαγής σέρβο ουράς!! Ντροπή
    « Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 10 Απρ 2013, 18:39:41 από ant1971 » Καταγράφηκε

    η ασχολία με το ε/π συχνά είναι παράδεισος & κόλαση μαζί
    Markhelis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 6.164


    Προσέχουμε για να έχουμε!!!


    « Απάντηση #8 στις: Τετάρτη, 10 Απρ 2013, 19:02:48 »

    Αντώνη πρέπει η ντίζα να είναι όσο το δυνατόν ευθεία, στην φωτό φαίνεται να μην είναι
    ευθεία και μάλιστα να την τραβάει (στραβώνει) πολύ το σέρβο!!
    Η μπίλια αν δεν με απατάει η μνήμη μου σε αυτό το σέρβο πρέπει να πάει στην πρώτη
    τρύπα από το κέντρο του χορν!!
    Το σέρβο με πόσα βόλτ ρεύμα τροφοδοτείται??
    Το χορν το έφερες στις 90 μοίρες και να είναι το σλάϊντερ να είναι στην μέση της διαδρομής του??
    Το ρύθμισες το σέρβο ώστε το σλάϊντερ να φτάνει και μόλις να ακουμπάει τα δύο άκρα χωρίς να
    σκούζει το σέρβο??
    Πρέπει να γίνουν όλα αυτά αν δεν έχουν γίνει για να αποκτήσεις καλή ουρά!!!  Thumbs up
    Καταγράφηκε
    ant1971
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 483



    « Απάντηση #9 στις: Τετάρτη, 10 Απρ 2013, 19:19:39 »

    καλησπέρα Μάρκο

    ο απο μηχανής θεός

    έχω αρχίσει πάλι απο την αρχή τη προσπάθεια το χαρτάκι της futaba δεν λεέι απολύτως τίποτα για απόσταση μπίλιας απο χόρν

    ο καταστηματάρχης που μου το έστειλε μου είπε τρίτη τρυπα από το κέντρο idiot2 idiot2

    όσο για τροφοδοσία το μονο που λέει είναι speed at 4.8v που νομίζω είναι πολύ λίγο

    παντως αφου το κάρφωσα στο 300αρι και δούλεψε χωρις να εχω ψάξει τάση μάλλον ολα οκ Grin

    τα αλλα που αναφερεις τα εφαρμοσα οπως στο κατα παυλου ευαγγελιο ή ετσι πιστεψα οτι εκανα!!!

    σε ευχαριστώ για αλλη μια φορα
     
    Καταγράφηκε

    η ασχολία με το ε/π συχνά είναι παράδεισος & κόλαση μαζί
    Markhelis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 6.164


    Προσέχουμε για να έχουμε!!!


    « Απάντηση #10 στις: Τετάρτη, 10 Απρ 2013, 19:30:36 »

    όσο για τροφοδοσία το μονο που λέει είναι speed at 4.8v που νομίζω είναι πολύ λίγο
    σε ευχαριστώ για αλλη μια φορα

    Να είσαι καλά φίλε Αντώνη!!  Thumbs up
    Η τροφοδοσία στο σέρβο είναι σημαντική να είναι στα 4.8V, αν είναι στα 6,0V θα στο κάψει!!  white flag

    Μέτρα την τροφοδοσία με ένα πολύμετρο για να είσαι σίγουρος!!
    Καταγράφηκε
    Bladedancer
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 336


    Θέλω να πετάξω τώρα!!!!


    « Απάντηση #11 στις: Τετάρτη, 10 Απρ 2013, 20:14:24 »

    Να πω και εγώ κάτι που το έχω απορία καιρό. Σαν νέος είχα το 3gx. Η ουρά μου ή δεν κράταγε ή κράταγε αλλά κούναγε πέρα δώθε (wag) λόγο πολύ gain.
    Δεν υπήρχε σωστή ρύθμιση gain για να κρατάει και να μην κάνει wag. Έτσι μετά από πολύ ψάξιμο και πολλές ερωτήσεις πήρα το beastx.
    Και είδα το ε/π σταθερό και ήρεμο για πρώτη φορά!!! Όμως η ουρά τα ίδια. Άλλαξα ντίζες, άξονες, ρουλεμάν, έλικες, το πατέρα του και την μάνα του αλλά η ουρά εκεί. Δεν κράταγε. Και αφού τα είχα εξαντλήσει όλα και είχα ρίξει διάβασμα λες και θα έδινα πανελλήνιες, άρχισα να πειραματίζομαι με πατέντες που διάβαζα.
    Και κατέληξα στην εξής θεωρία:
    Οι ρυθμίσεις λένε ότι το horn πρέπει να είναι στις 90 μοίρες όταν το σέρβο κεντράρει. σωστό.
    το σλάιντ από τα blades πρέπει, στην θέση που το σέρβο είναι 90 μοίρες κέντρο, να είναι και αυτό κέντρο. Εδώ κατέληξα ότι το beastx θέλει να διορθώνει και όχι να προσπαθεί μόνιμα να κρατάει την ουρά. Και εξηγούμαι: Όταν το σλάιντ είναι στο κέντρο, τα blade έχουν 0 μοίρες, με αποτέλεσμα το beastx να ζορίζει λίγο το σλάιντ προς τα αριστερά για να κρατάει την ουρά. Κάπου διάβασα ότι οι μοίρες που χρειάζονται για να κρατάει η ουρά είναι 4. Άρα γιατί στο κέντρο του σέρβο, που είναι το ουδέτερο σημείο, το σλάιντ να mhn είναι λίγο προς τα αριστερά ώστε να βγάζει 4 μοίρες και να κρατάει η ουρά από μόνη της και το beastx απλά να διορθώνει;;;
    Έτσι το έκανα και η ουρά από τότε είναι βράχος. Χώνω φουλ γκάζι και η ουρά μένει ακούνητη με λίγο gain χωρίς καθόλου wag.
    Δεν ξέρω κατά πόσο αυτό είναι σωστό και δεν με νοιάζει κιόλας, αφού από τότε δεν ξανά ασχολήθηκα με την ουρά ποτέ.
    Το έχω απορία από τότε κατά πόσο είναι σωστό και έτσι το γράφω. Εσύ κάνε το με το σωστό τρόπο και αν τα δεις σκούρα τότε δοκίμασε και εσύ.
    Καταγράφηκε

    Trex 100 ~ Trex 450 pro v2 BeastX ~ Futaba T7C
    ant1971
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 483



    « Απάντηση #12 στις: Τετάρτη, 10 Απρ 2013, 21:02:38 »

    φιλε μου την δική σου αποψη εχει και ο παυλος στα δυο βιντεο που εχει κανει για tail 1 και tail 2 αν καταλαβα καλα
    σε μια εποχη που beast x δεν ειχαν
    απλα εγω δεν καταφερα να εχω καλο κεντραρισμα του σερβο λογω μικρης εμπειριας και αντικατασταση του απαραδεκτου σερβο της e flite με πολυ μεγαλυτερου σε μεγεθος

    ενω μπερδευτικα με την θεση της μπιλιας πανω στο χορν οπως και με τα της τροφοδοσιας του 9257 ( ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΜΗΝ ΜΟΥ ΠΟΥΝ ΤΙΠΟΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΧΕΙ ΠΛΑΚΑ ΝΑ ΨΑΧΝΩ ΑΠΟ ΕΠΑΡΧΙΑ ΣΕ ΑΘΗΝΑ ΝΑ ΒΑΛΩ ΡΥΘΜΙΣΤΕΣ ΤΑΣΗΣ ΣΤΑ ΚΑΛΟΔΙΑ ΘΑ ΤΡΕΛΑΘΩ ΕΝΤΕΛΩΣ)

    το παρκαρισα για σημερα απο οτι βλεπω αυριο παλυ νεα προσπαθεια απο την αρχη

    παντως αν καποιος το εχει κανει στο συγκεκριμενο ε/π με το 9257 σερβο ας ποσταρει τον παρακαλω τα βηματα και οτι πληροφορια μπορει
    « Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 11 Απρ 2013, 14:28:28 από ant1971 » Καταγράφηκε

    η ασχολία με το ε/π συχνά είναι παράδεισος & κόλαση μαζί
    Bladedancer
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 336


    Θέλω να πετάξω τώρα!!!!


    « Απάντηση #13 στις: Τετάρτη, 10 Απρ 2013, 21:35:45 »

    Δώσε τα link από αυτά τα βίντεο... Πως μου ξέφιγαν;;;  Εκπληξη Εκπληξη Εκπληξη
    Καταγράφηκε

    Trex 100 ~ Trex 450 pro v2 BeastX ~ Futaba T7C
    Skynet
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 663



    « Απάντηση #14 στις: Τετάρτη, 10 Απρ 2013, 21:47:17 »

    Είμαι πλέον στο εργαστήριο, θα σου απαντήσω σε όλα!
    Ξεκινάμε από φωτογραφίες:


    * p1sm.JPG (25.06 KB, 336x448 - εμφανίστηκε 226 φορές.)

    * p2sm.JPG (23.44 KB, 448x280 - εμφανίστηκε 220 φορές.)

    * p3sm.JPG (19.84 KB, 448x195 - εμφανίστηκε 231 φορές.)

    * p4sm.JPG (29.36 KB, 448x336 - εμφανίστηκε 232 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Τα ελικόπτερα είναι σαν τις ταινίες τρόμου. Ξέρεις ότι κάτι κακό θα συμβεί, απλά δεν ξέρεις το πότε.

    Skype --> mastroxalastis   (Συνήθως όταν είμαι στο Skype, μαστορεύω στον πάγκο)
    Σελίδες: [1] 2 3  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Μικρά ηλεκτρικά εκπαιδευτικά ΕΠ - Το πρώτο ξεκίνημα (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: Τοποθέτηση futaba s9257 σέρβο ουράς σε 300αρι
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.042 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.