Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.330 μηνύματα σε 12.381 θέματα από 6.300 Μέλη / Τελευταίο μέλος: CharlesjeF
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 21:37:38

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 21:37:38

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 14:50]

    από Yiannis_S
    [Σήμερα στις 00:29]

    από dominicm
    [Χθες στις 13:52]

    από tsiou
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 23:05:11]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    από chris 1975
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 11:21:01]

    από tasospap
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 09:47:39]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 20:51:06]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 12:49:07]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 08:22:03]

    από Yiannis_S
    [Τρίτη, 9 Απρ 2024, 00:01:58]

    από jjkor
    [Δευτέρα, 8 Απρ 2024, 00:59:23]

    [Πέμπτη, 4 Απρ 2024, 22:49:28]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6300
    Τελευταίο: CharlesjeF
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304330
    Σύνολο θεμάτων: 12381
    Online σήμερα: 78
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 33
    Συνολικά: 34
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 ... 9 10 11 [12] 13     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: FUTABA 14SG  (Αναγνώστηκε 49021 φορές)
    GeorgeC
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 280



    « Απάντηση #165 στις: Τρίτη, 18 Νοέ 2014, 08:32:40 »

    Αισθητα καλλυτερο layout τωρα.   Thumbs up
    Και τωρα εν ανανμονη της πρακτικης δοκιμασιας  Aznτου ολου εγχειρηματος, συνοδευομενη μετα του σχετικου footage.

    Ο Παραδεισεος δεν μπορει να περιμενει...
    Καταγράφηκε
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.158



    « Απάντηση #166 στις: Τρίτη, 18 Νοέ 2014, 08:43:23 »

    Νίκο νομίζω πως είναι πολύ καλύτερα τώρα και έτσι πραγματικά καλύπτεις όλο το χώρο σε όλους τους άξονες x,y,z . Στην περίπτωση αυτή μειώνεις τις πιθανότητες διακοπής από κακή λήψη.
    Καταγράφηκε

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #167 στις: Δευτέρα, 24 Νοέ 2014, 20:41:38 »

    Το συστημα με τους δυο δεκτες δοκιμαστηκε επιτυχως τοσο σε καταστασεις μεγαλης καταναλωσης οσο και πιο ηπιες με ανοιχτες μανουβρες σε υψος αλλα και σε αποσταση.

    Μετα απο 2-3 πτησεις οταν η ταση των μπαταριων ειχε σχετικα πεσει, σε καποιες μανουβρες οπως fast rolls η snap rolls ειχα βυθιση της τασης κοντα στο threshold 7,4V και χτυπουσε alarm της τηλεμετριας. Μαλλον θα χρειαστω μεγαλυτερες μπαταριες.

    Περισσοτερα για το Edge στο σχετικο thread που θα ανοιξω. Ειναι απο τα πιο μελετημενα setup που εχουμε καταληξει και φυσικα δοκιμαζουμε για πρωτη φορα στην Ελλαδα αν δεν κανω λαθος τα servo της MKS HV777 (στα 38Kg), τα οποια μας ικανοποιησαν απολυτα...σε αναμονη λοιπον. Thumbs up


    * 10417497_10205642236761189_1313751470871240797_n.jpg (101.27 KB, 960x720 - εμφανίστηκε 1094 φορές.)
    Καταγράφηκε
    GeorgeC
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 280



    « Απάντηση #168 στις: Δευτέρα, 1 Δεκ 2014, 09:52:47 »

    Στιγμιαια πτωση τασης στο 7,4 ,πετωντας extreme οπως εσυ, δεν θα πρεπει να σε ανησυχει ιδιαιτερα δεδομενων των χαρακτηριστικων των servo (ισχυς σημαινει καταναλωση  Thumbs up) και οτι ακομα απεχεις απ την ταση αποκοπης της μπαταριας.
    Αυτο διορθωνεται αυξανωντας το C rating χρησιμοποιωντας μεγαλυτερη χωρητικοτητα ή καλυτερη (και απελπιστικα υπερτιμημενη  Δάκρυ) ποιοτητα μπατταριας.
    Διαλεγετε...και καλως να ορισετε στο Club A123



    Υ.Γ. Τανγκο στον Παρεδεισο... nostalgia...
    Καταγράφηκε
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.158



    « Απάντηση #169 στις: Δευτέρα, 1 Δεκ 2014, 12:54:38 »

    Χθες δοκίμασα να περάσω στο Fockewulf που φτιάχνω 2 νέους αισθητήρες τηλεμετρίας. Ο ένας είναι αισθητήρας θερμοκρασίας ο οποίος τοποθετήθηκε στην πιο χαμηλή ψύκτρα του κινητήρα δίπλα από την κεφαλή. Για να στερεωθεί τρυπήθηκε η ψύκτρα με ένα τρυπανάκι 3mm και στη συνέχεια με βίδα, ροδέλα και παξιμάδι ασφαλείας στερεώθηκε η άκρη του αισθητήρα με ένα κομμάτι κόντρα πλακέ ώστε να κόβει και λίγο τον κρύο αέρα που έρχεται από μπροστά. Ο δεύτερος είναι οπτικός αισθητήρας στροφών ο οποίος στερεώθηκε από τη μία πλευρά του μόνο στη μία βίδα από τις 2 που έχει ο αισθητήρας στροφών της ηλεκτρονικής. Το καλό είναι πως ο αισθητήρας θερμοκρασίας έχει είσοδο πάνω του ώστε να λειτουργήσει σαν hub οπότε ο αισθητήρας στροφών συνδέθηκε πάνω του και έτσι πηγαίνει ένα μόνο καλώδιο από τον κινητήρα προς την άτρακτο και τον δέκτη!!


    * 20141130_210630.jpg (86.74 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 932 φορές.)

    * 20141130_210635.jpg (84.59 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 926 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.756



    WWW
    « Απάντηση #170 στις: Δευτέρα, 1 Δεκ 2014, 16:50:01 »

    Φίλε Παναγιώτη πιστέυω πως θα ήταν καλύτερα να έβαζες τον sensora στην κεφαλή και όχι τόσο κάτω.Περισσότερο σωστή εικόνα θα πάρεις απο πάνω.Βίδωσε το καλύτερα σε μια απο τις ψυκτρες της κεφαλής πανω και μέσα μεσα προς τον κορμό! Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.158



    « Απάντηση #171 στις: Δευτέρα, 1 Δεκ 2014, 22:08:58 »

    Αργύρη μου επειδή οι πρώτες ψύκτρες είναι εκτός cowl (από την κάτω μεριά της ατράκτου) φοβάμαι πως θα έπερνα πολύ χαμηλές μετρήσεις και ήθελα πιο πολύ να ξέρω τι γίνεται μέσα στο cowl, πως σου φαίνεται βασικά σαν σκέψη;
    Καταγράφηκε

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.756



    WWW
    « Απάντηση #172 στις: Δευτέρα, 1 Δεκ 2014, 22:43:31 »

    Παναγιώτη μου παρόλο που είναι έξω η κεφαλή την υψηλότερη τιμή θα την δείς πάνω που είναι η έκρηξη, και καλύτερα πίσω στη μέση.Το καλώδιο έχεις δίκιο !Βαλε το καλώδιο σε σωληνάκι σιλικόνης και πέρνα το μέσα απο την τρύπα που έχει η κάθε ψύκτρα ωστε να φτάσεις στην κορυφή χωρίς να φαίνετε! Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.158



    « Απάντηση #173 στις: Δευτέρα, 1 Δεκ 2014, 23:46:41 »

    OK  Thumbs up θα το αλλάξω πριν το κλείσω και θα το βάλω στη δεύτερη ψύκτρα στο πίσω μέρος του κινητήρα. Σε εκείνο το σημείο νομίζω θα μπορέσω να το στερεώσω χωρίς να βγει ο κινητήρας...
    Καταγράφηκε

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.158



    « Απάντηση #174 στις: Τρίτη, 2 Δεκ 2014, 23:02:55 »

    Ο αισθητήρας θερμοκρασίας άλλαξε θέση, μπήκε στην κορυφή της κεφαλής, στο πίσω μέρος (κοντά στη θυρίδα εξαγωγής όπου η θερμοκρασία είναι υψηλότερη) και κοντά στο μπουζί...


    * 20141202_200105.jpg (80.02 KB, 480x640 - εμφανίστηκε 703 φορές.)

    * 20141202_195226.jpg (83.34 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 700 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    panioul
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.158



    « Απάντηση #175 στις: Τρίτη, 2 Δεκ 2014, 23:12:59 »

    Στη συνέχεια δηλώθηκαν και οι δύο αισθητήρες στην τηλεκατεύθυνση και έγιναν οι ρυθμίσεις ώστε να εμφανίζονται στον πίνακα της τηλεμετρίας... Για τον αισθητήρα στροφών μπήκε προειδοποίηση αν πέσουν κάτω από τις 1200 και για την θερμοκρασία αν υπερβεί τους 95 βαθμούς...

    Επειδή είχα καιρό να ρυθμίσω την τηλεμετρία έφαγα πολύ χρόνο να βρώ γιατί δεν μπορώ να βρώ το μενού "Sensor"  να θυμήσω ότι στο Linkage menu ---> System η επιλογή για τον δέκτη θα πρέπει να είναι γυρισμένη στο FASSTest 14CH mode ώστε να μπορέσουμε να δηλώσουμε τους αισθητήρες της τηλεμετρίας. Σε διαφορετική περίπτωση στην επιλογή FassTest 12CH δουλεύουν μόνο οι ενδείξεις που αφορούν την τάση του δέκτη και την τάση της εξωτερικής μπαταρίας πάλι μέσω του ενσωματωμένου αισθητήρα στο δέκτη.


    * 20141202_200334.jpg (66.72 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 709 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Ιωαννίδης Παναγιώτης
    Ένωση Αερομοντελιστών Θεσσαλονίκης
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #176 στις: Κυριακή, 14 Δεκ 2014, 00:08:33 »

    Υπάρχει ένα τελευταίο software update από 02/12/14.

    To πιο ενδιαφερον στοιχειο του update κατά τη γνώμη μου ειναι το ακόλουθο:

    11.【Area Code is EUROPE only】 FASST and S-FHSS applied
    to EN300 328 V.1.8.1
    FASST MULTI CH mode, 7CH mode and S-FHSS apply to EN300
    328 V.1.8.1adaptive system. (V.1.8.1 is the latest version of European
    regulation for 2.4GHz radio equipment which can output RF power less
    than 100mW.)
    Καταγράφηκε
    flaperon35
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 442



    « Απάντηση #177 στις: Κυριακή, 14 Δεκ 2014, 00:39:30 »

    Καπιος αν μπορει να το μεταφρασει  Undecided
    Καταγράφηκε

    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΑΖΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.... ΜΟΝΟ ΧΑΖΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.
    osergios
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 146



    « Απάντηση #178 στις: Κυριακή, 14 Δεκ 2014, 15:24:49 »

    @flaperon36

    Λέι οτη στιν νεα έκδοσει που είναι μόνω για εβρωπη ο πομός θα εκπαιμπη λιγότερο απο 100Mw ...
    Καταγράφηκε

    "Θέλει διάβασμα δεν είναι Wookong..."
    Δημήτρης Άρτα
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.268



    « Απάντηση #179 στις: Κυριακή, 14 Δεκ 2014, 15:52:21 »

    xaxaxaxaxa  Thumbs up Thumbs up  Thumbs up


    Τεσπά!!Αυτό είναι καλό ή κακό ?!Η μικρότερη των 100Mw εκπομπή δηλ.
    Καταγράφηκε

    Πετάμε ?
    Σελίδες: 1 ... 9 10 11 [12] 13     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Η τηλεκατεύθυνση και τα αξεσουάρ (Συντονιστές: DEPRON MANIAC, kolotoympas)  |  Θέμα: FUTABA 14SG
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.049 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.