Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.199 μηνύματα σε 12.375 θέματα από 6.237 Μέλη / Τελευταίο μέλος: SKRIM
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 28 Μάρ 2024, 14:42:28

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 28 Μάρ 2024, 14:42:28

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 01:40]

    από afilos
    [Χθες στις 21:49]

    [Χθες στις 21:25]

    από afilos
    [Χθες στις 14:52]

    από hpergm
    [Χθες στις 10:46]

    [Χθες στις 07:32]

    από 3DJunk
    [Τρίτη, 26 Μάρ 2024, 16:49:01]

    [Κυριακή, 24 Μάρ 2024, 21:58:01]

    από chris 1975
    [Παρασκευή, 22 Μάρ 2024, 17:25:32]

    από dominicm
    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 19:24:15]

    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 17:48:59]

    [Δευτέρα, 18 Μάρ 2024, 23:05:57]

    από viper1
    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 13:18:58]

    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 12:46:42]

    [Σάββατο, 16 Μάρ 2024, 15:32:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6237
    Τελευταίο: SKRIM
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304199
    Σύνολο θεμάτων: 12375
    Online σήμερα: 92
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 3
    Επισκέπτες: 23
    Συνολικά: 26
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 3 4 [5]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Συζήτηση για εξέλιξη της κατηγορίας F5B - GR - BF1  (Αναγνώστηκε 12461 φορές)
    0 teo
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 575


    ουδέν κρυπτόν υπό του ηλίου


    WWW
    « Απάντηση #60 στις: Σάββατο, 20 Οκτ 2012, 10:41:52 »

    Προϋπόθεση μιας σοβαρής συζήτησης είναι να μιλάμε ώριμα και σοβαρά.
    Να δεχόμαστε την θέση του άλλου και να συνεχίζουμε την συζήτηση θέλοντας να βρούμε ένα τεκμηριωμένο και κοινά αποδεκτό συμπέρασμα.

    Τώρα αν παρά την θέση και τον βαθμό του, την εμπειρία και τις γνώσεις του, ο καθένας εδώ μέσα παλιμπαιδίζει... δεν βγαίνει άκρη.
    Λυπάμαι για την συμμετοχή μου στην συζήτηση.
    Κρίμα...

    ΥΓ
    Προσωπικά δεν με ενδιαφέρει το ενιαίο (ή ο οποιοσδήποτε αγώνας γενικότερα) μιας και ακόμα κι αυτό, είτε με έτοιμα μοντέλα είτε με χτιστά μοντέλα, απαιτεί πρωτίστως περίσσεια χρόνου.
    Κι εγώ δεν έχω. Γι αυτό και δεν πετάω συχνά... Όπως έχω ξαναπεί θεωρώ πως δεν ξέρω τίποτα ακόμα. Πως είμαι ακόμα πολύ αρχάριος.
    Επίσης δεν είμαι γραμμένος σε κανένα σύλλογο και γι αυτό δεν γνωρίζω τα διαδικαστικά.
    Επίσης δεν διαθέτω περίσσεια χρήματος για να ακολουθήσω συλλόγους και αγώνες.
    Εν αντιθέσει με άλλους που συμμετέχουν στην συζήτηση αυτή αλλά και άλλες που παρακολουθώ ή σε αγώνες και συμπεριφέρονται όντας σε θέση ισχύος (με περίσσεια χρόνου και χρήματος).
    Κατά συνέπεια ήμουν αφελής που πίστεψα πως μπορεί να υπάρχει δίαυλος επικοινωνίας.
    Και πάλι κρίμα.
    Το καλό της υπόθεσης είναι πως όσοι παρακολουθούν ατέρμονες συζητήσεις όπως κι αυτή σχηματίζουν μια καλή άποψη για την ψυχοσύνθεση του καθενός και έχουν έναν καλό μπούσουλα για να πορεύονται.

    Ευχαριστώ.
     
    Καταγράφηκε

    FrSky ACCST @ Spektrum-DX7
    E-Starter || Wilga 2000 || Easy Cub
    Hawk Sky || Easy Star I || Sky Sprite
    Easy Glider Pro || Phoenix 2000 || Phoenix EVO
    _ΤΑΣΟΣ_
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.911


    Xplooer or Explorer, here’s the question !


    « Απάντηση #61 στις: Σάββατο, 20 Οκτ 2012, 11:31:54 »

    Προϋπόθεση μιας σοβαρής συζήτησης είναι να μιλάμε ώριμα και σοβαρά.
    Να δεχόμαστε την θέση του άλλου και να συνεχίζουμε την συζήτηση θέλοντας να βρούμε ένα τεκμηριωμένο και κοινά αποδεκτό συμπέρασμα.

    Τώρα αν παρά την θέση και τον βαθμό του, την εμπειρία και τις γνώσεις του, ο καθένας εδώ μέσα παλιμπαιδίζει... δεν βγαίνει άκρη.
    Λυπάμαι για την συμμετοχή μου στην συζήτηση.
    Κρίμα...

    ΥΓ
    Προσωπικά δεν με ενδιαφέρει το ενιαίο (ή ο οποιοσδήποτε αγώνας γενικότερα) μιας και ακόμα κι αυτό, είτε με έτοιμα μοντέλα είτε με χτιστά μοντέλα, απαιτεί πρωτίστως περίσσεια χρόνου.
    Κι εγώ δεν έχω. Γι αυτό και δεν πετάω συχνά... Όπως έχω ξαναπεί θεωρώ πως δεν ξέρω τίποτα ακόμα. Πως είμαι ακόμα πολύ αρχάριος.
    Επίσης δεν είμαι γραμμένος σε κανένα σύλλογο και γι αυτό δεν γνωρίζω τα διαδικαστικά.
    Επίσης δεν διαθέτω περίσσεια χρήματος για να ακολουθήσω συλλόγους και αγώνες.
    Εν αντιθέσει με άλλους που συμμετέχουν στην συζήτηση αυτή αλλά και άλλες που παρακολουθώ ή σε αγώνες και συμπεριφέρονται όντας σε θέση ισχύος (με περίσσεια χρόνου και χρήματος).
    Κατά συνέπεια ήμουν αφελής που πίστεψα πως μπορεί να υπάρχει δίαυλος επικοινωνίας.
    Και πάλι κρίμα.
    Το καλό της υπόθεσης είναι πως όσοι παρακολουθούν ατέρμονες συζητήσεις όπως κι αυτή σχηματίζουν μια καλή άποψη για την ψυχοσύνθεση του καθενός και έχουν έναν καλό μπούσουλα για να πορεύονται.

    Ευχαριστώ.
     

    Σίγουρα μας κάνεις πλάκα ..... δεν εξηγείται αλλιώς !
    Καταγράφηκε

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #62 στις: Σάββατο, 20 Οκτ 2012, 12:40:21 »

    Φίλε 0 teo δεν μπορώ να πιστέψω ότι αυτά βγήκαν από το δικό σου στόμα.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    modeller2
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 875



    « Απάντηση #63 στις: Κυριακή, 21 Οκτ 2012, 21:24:26 »

    Εχωντας διαβασει της αποψεις ολων θελω να πω με την σειρα μου οτι
    καθε αγωνας το μονο που ειχει να προσφερει στον αερομοντελισμο
    ειναι  θετικα αποτελεσματα γιαυτο πιστευω οτι το να καταργουνται
    αγωνες και μαλιστα οταν υπαρχουν 15+ συμετοχες μονο ζημια θα κανει
    στο κατω κατω οποιος δεν του αρεσει δεν συμετεχει απλο ειναι 
    μην ξεχνατε οτι παλιοτερα γινονταν αγωνες με 6 και 7 συμετοχες
     
    Αυτο που εγω θα ηθελα να δω ειναι πιο πολους αγωνες και σε αλλα
    μερη της χωρας μας ισως ειναι καιρος να οργανωθει και ενα κυπελο
    Νοτιας Ελλαδος....... μην ξεχνατε οτι ολα αρχιζουν απο μια ιδεα
    μοντελοδρομια και αεροδρομια υπαρχουν
    Καταγράφηκε

    Εγω πεταω τα δικα μου ανεμοπτερα........https://www.facebook.com/pages/Sparti-F5J-glider/170739626465835

    SPARROW320REF SPARROWIII TANGOXL 3,40 EAGLET230 EAGLET 250REF TANGOXV 3,4
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 861



    « Απάντηση #64 στις: Κυριακή, 21 Οκτ 2012, 23:44:09 »



                    …………πιστευω οτι το να καταργουνται
    αγωνες και μαλιστα οταν υπαρχουν 15+ συμετοχες μονο ζημια θα κανει……….


                     Πολύ σωστά

                ισως ειναι καιρος να οργανωθει και ενα κυπελο
                                Νοτιας Ελλαδος......

    Αυτό τελικά είναι το ζητούμενο.


                μην ξεχνατε οτι ολα αρχιζουν απο μια ιδεα
                      μοντελοδρομια και αεροδρομια υπαρχουν


    Βασίλη γίνε λίγο πιο αναλυτικός. Εγώ από μοντελοδρόμια ξέρω το Ακραιφνιο (που ισως να είναι κάπως φορτικό να σηκώσει το βάρος μιας ολόκληρης ετήσιας διοργάνωσης) και το ωραίο και Ιστορικό Λέχαιο που δεν το θυμάμαι καλα και καποιοι φίλοι το βρίσκουν στενό.
    Η Καλαματα και η Τριπολη, παίζουν?

    Ζήτηση μεγάλη υπάρχει, για κύπελο Νότιας Ελλαδας, ας αρχίσει φέτος με δυσκολίες και ας καλυτερέψει με το καιρο. 
    Καταγράφηκε

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #65 στις: Δευτέρα, 22 Οκτ 2012, 07:39:07 »

    ... οι λίγες συμμετοχές δείχνουν ότι έχει φύγει το ενδιαφέρον, ιδιως αυτών που έχουν την ικανότητα να αντιληφθούν ότι ο αγώνας F5J, είναι ίδιος, με τον BF1

    Η σύγκριση μεταξύ των δύο κατηγοριών είναι απλή. Για ευκολία την μεν F5J θα την λέμε το «10λεπτο», την δε F5-GR-BF1 θα την λέμε το «30λεπτο».

    Πόσο ανεμοπορική είναι κάθε μία από τις δύο κατηγορίες;

    Οι στατιστικές λένε ότι στο «30λεπτο», το συνολικό (αθροιστικά) ύψος που πετυχαίνει ο αθλητής με την φέρουσα μπαταρία είναι περίπου τρεις φορές μεγαλύτερο από αυτό του «δεκάλεπτου», το ίδιο και ο χρόνος, ήτοι θα μπορούσαμε να πούμε ότι μία πτήση του «30λεπτο» αντιστοιχεί σε τρείς πτήσεις του «10λεπτου». Αρα το «30λεπτο» είναι το ίδιο ανεμοπορικό με το «10λεπτο».

    Οι παράγοντες «επαναλαμβανόμενη απόδοση» και «τύχη»

    Στο «30λεπτο», σε ένα διήμερο γίνονται 4 προκριματικοί και 3-4 τελικοί γύροι/πτήσεις (σύνολο 210-240 λεπτά πτήσης).
    Στο «10λεπτο» γίνονται 12 ή 13 γύροι /πτήσεις (σύνολο 120-130 λεπτά πτήσης).  

    Όμως, αν και στο «30λεπτο» πετάνε συνολικά διπλάσιο χρόνο η κατάταξη βγαίνει με βαθμολογία 4 πτήσεων, ενώ στο «10λεπτο» η κατάταξη βγαίνει από βαθμολογία 12-13 πτήσεων, αντικατοπτρίζοντας περισσότερο την ικανότητα και όχι την τύχη των αθλητών.

    Ο παράγων ανθρώπινη αντοχή

    Η προσπάθεια διατήρησης οπτικής επαφής με το μοντέλο, η ορθοστασία, η έκθεση στον ήλιο (τους ζεστούς μήνες) κ.λ.π., μεταφράζονται σε κούραση που είναι μεγαλύτερη στην πτήση των τριάντα λεπτών, συγκριτικά με την πτήση δέκα λεπτών.

    Ο παράγων μοντέλο, κινητήρας κ.λ.π

    Τα μοντέλα που βλέπουμε στην μία κατηγορία, είναι κατάλληλα για την άλλη. Αν το αρχικό set-up έχει γίνει με πρόβλεψη συμμετοχής και στις δύο κατηγορίες, η μόνη αλλαγή που θα χρειαστεί από την μία στην άλλη, περιορίζεται στην έλικα και την μπαταρία. Η προπόνηση που έχει γίνει δεν πάει χαμένη. Κυνήγι θερμικών και στην μία και στην άλλη.

    Είναι λοιπόν λογικό να τρέχουν δύο αγώνες που στην πράξη έχουν τον ίδιο στόχο - την ανεμοπορία - μετά από άνοδο με ηλεκτροκίνηση;
    Χρειάζεται κι’ άλλη εξήγηση γιατί οι περισσότεροι δεν μπορούν ευλόγως, να λαμβάνουν μέρος και στους δύο;

    Με βάση τα πολλά πλεονεκτήματα της κατηγορίας F5J (που παράλληλα δεν έχει κανένα μειονέκτημα), προβλέπω ότι αργά ή γρήγορα όλοι οι αθλητές θα στραφούν στην F5J.

    Τροποποιώντας την BF1 με καταγραφικό ενέργειας, θα την κάνουμε πιό σωστή, αλλά δεν θα αυξήσουμε το ενδιαφέρον των πολλών, που τους αρέσει περισσότερο η F5J.  Μη ξεχνάτε ότι στους πρόσφατους Πανελλήνιους οι πραγματικά συναγωνιζόμενοι για την νίκη ήταν λιγότεροι από τους μισούς που συμμετείχαν.

    Δεν έχετε δει ποτέ, δύο εστιατόρια δίπλα-δίπλα, το ένα γεμάτο κόσμο κια το άλλο άδειο;
    « Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 22 Οκτ 2012, 08:00:32 από Γιάννης Κωνσταντακάτος » Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #66 στις: Δευτέρα, 22 Οκτ 2012, 07:57:33 »

    Σχετικά με τα γραφέντα από τον Βασίλη και τον Ανδρέα, θα ήθελα να πω τα εξής:

    Αν τελικά σβήσει η κατηγορία BF1 αυτό θα είναι το αποτέλεσμα έλλειψης ενδιαφέροντος. Φέτος δήλωσαν συμμετοχή 4 σωματεία, στο τέλος ήρθαν 3, και το ένα είχε ένα αθλητή. Δεν μπορούμε να πιέσουμε τα άλλα σωματεία, ούτε τους αθλητές μας για παραπάνω συμμετοχές απ' ότι οι ίδιοι θέλουν, και αντέχουν οικονομικά.

    Δεν θα ενοχλήσει κανένα αν αντί για BF1 πετάξουμε την ίδια μέρα F5J.

    Το μήνυμα και των δύο είναι να αυξηθούν οι αγωνιστικές ημερίδες, (δεν αναφέρουν συγκεκριμένη κατηγορία)

    Ναι έχουν γίνει Πανελληνιοι με τον μικρότερο οριακό αριθμό αθλητών. Αυτό πρέπει να είναι παράδειγμα προς βελτίωση, όχι άφεση αμαρτιών.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    modeller2
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 875



    « Απάντηση #67 στις: Δευτέρα, 22 Οκτ 2012, 23:43:16 »

    Αυτο που εγω θελω να πω οτι πρεπει σιγα σιγα να αρχισουν να γινονται
    αγωνες ανεμοπτερου ητε 10λεπτου ητε 30λεπτου και στην Νοτια Ελλαδα
    γιατι κακα τα ψεματα ισως υπαρχουν πολλοι που θα ηθελαν να συμετεχουν
    σε εναν τετοιο αγωνα αλλα δεν μπορουν το ταξιδεψουν ως την Θεσσαλονικη
    για να παρουν μερος για διαφορους λογους, χρονου, χρηματων κ.λ.π.
    Η Καλαματα νομιζω οτι ειναι ιδανικο μερος για εναν αγωνα τον χρονο και η
    Μεγαλοπολη, ισως αξιζει να γινει μια κουβεντα με τα τοπικα σωματια σχετικα με
    διοργανωση ισως πρεπει να παρθουν πρωτοβουλιες και απο την ΕΛΑΟ για αυτο

    Τωρα οσο για τον αγωνα του 30λεπτου οσο υπαρχει ενδιαφερον και συμετοχες
    καλο ειναι να γινετε εστω και ετσι οπως ειναι......... αυτο θελω να πω
    Καταγράφηκε

    Εγω πεταω τα δικα μου ανεμοπτερα........https://www.facebook.com/pages/Sparti-F5J-glider/170739626465835

    SPARROW320REF SPARROWIII TANGOXL 3,40 EAGLET230 EAGLET 250REF TANGOXV 3,4
    Giannis Zeteko.
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 437


    FLY-ROBIN-FLY!!!


    « Απάντηση #68 στις: Τρίτη, 23 Οκτ 2012, 00:44:07 »

    Η σύγκριση μεταξύ των δύο κατηγοριών είναι απλή. Για ευκολία την μεν F5J θα την λέμε το «10λεπτο», την δε F5-GR-BF1 θα την λέμε το «30λεπτο».


    η σύγκριση μεταξύ των 2 αγώνων συνεχίζεται βλέπω....

    προσωπικά,κακώς γινεται αυτό,γιατί έτσι επιβεβαιώνουμε την τάση της κατάργησης του 30λεπτου.

    θα σταθώ όμως σε μερικά σημεία....


    ... οι λίγες συμμετοχές δείχνουν ότι έχει φύγει το ενδιαφέρον, ιδίως αυτών που έχουν την ικανότητα να αντιληφθούν ότι ο αγώνας F5J, είναι ίδιος, με τον BF1

    το ενδιαφέρον μπορεί να έχει αδρανήσει και όχι να έχει χαθεί,διότι υπάρχουν κυρίως οικονομικοί λόγοι,γιαυτό και έχω προτείνει το να γίνει ο 30λεπτος ποιο προσιτός με φθηνά μοντέλα setup μπαταρίες κλπ
    που αν θέλουμε να το κάνουμε,τότε θα βρούμε και λύσεις αλλά όχι εδώ που δεν μπορεί να αποδοθεί με τον σωστό τρόπο μια συζήτηση επ αυτού,
    αλλά σε μια αίθουσα να ανταλλάξουμε απόψεις και να επιχειρηματολογήσουμε εκεί ευ όλης της ύλης για να γίνουν όλα κατανοητά.



    Η προσπάθεια διατήρησης οπτικής επαφής με το μοντέλο, η ορθοστασία, η έκθεση στον ήλιο (τους ζεστούς μήνες) κ.λ.π., μεταφράζονται σε κούραση που είναι μεγαλύτερη στην πτήση των τριάντα λεπτών, συγκριτικά με την πτήση δέκα λεπτών.

    για κάποιο λόγο στον περιφερειακό τον 10λεπτο κουράστηκα τόσο πολύ που μου φάνηκε αιωνολεπτος ο αγώνας.....γιατί;;;
    γιατί δεν υπήρχε ξεκούραση ανάμεσα στους γύρους ούτε για φόρτιση ούτε για μια επιδιόρθωση,έπρεπε να σου πηγαίνουν όλα τέλεια για να βγάλεις τον αγώνα σχετικά ξεκούραστα
    αυτό όμως δεν γινεται,όλοι είχαν ατυχίες,άλλοι περισσότερες άλλοι λιγότερες......οπότε; ταλαιπωρία που ο 30λεπτος δεν την έχει γιατί μεχρι να τελειώσει ο γύρος των 30 λεπτών
    είχες συν 15 λεπτά να ξεκουραστείς και ταυτόχρονα να φορτίζεις για τον επόμενο.

    στο 10πτο μια που πετάγαμε τον ένα γύρο και καπάκι μετά από την επόμενη ομάδα που θα πέταγε για 10 λεπτά (αν έβγαζαν το 10πτο)  ξανά πετάγαμε και αν τύχαινε να πετάς σε 2 γύρους ταυτόχρονα έψαχνες για δανεική μπαταριά....

    στον πρόσφατο πανελλήνιο 30λεπτο αναφέρω στο ανάλογο θέμα πως για πρωτη φορά ήταν ο ποιο ξεκούραστος αγώνας, τους λογούς τους λέω εκεί για να μην επαναλαμβάνομαι.


    Ο παράγων μοντέλο, κινητήρας κ.λ.π


    έχω προτείνει φθηνά μοντέλα μόνο και ιδιοκατασκευές με κοινά setup - μπαταρίες.

    Τα μοντέλα που βλέπουμε στην μία κατηγορία, είναι κατάλληλα για την άλλη. Αν το αρχικό set-up έχει γίνει με πρόβλεψη συμμετοχής και στις δύο κατηγορίες, η μόνη αλλαγή που θα χρειαστεί από την μία στην άλλη, περιορίζεται στην έλικα και την μπαταρία. Η προπόνηση που έχει γίνει δεν πάει χαμένη. Κυνήγι θερμικών και στην μία και στην άλλη.


    εδώ συμφωνούμε και αν λάβουμε υπόψιν οτι όσοι έχουν ξεκινήσει με έναν 30πτο που αν έχουμε δεχτεί ότι θα είναι ένας 'φθηνός' αγώνας και έχουν εντρυφήσει με τα 30λεπτα που θα 'γράφουν'
    τότε θα έχουν κάνει μια τέλεια προ-αγωνιστική περίοδο για τον 10πτο που είναι ποιο απαιτητικός αγώνας λόγω των γνωστών περιορισμών του, (β.λ μια γκαζια και τέλος το  μοτέρ και 1 λεπτό για την προσγείωση)


    Είναι λοιπόν λογικό να τρέχουν δύο αγώνες που στην πράξη έχουν τον ίδιο στόχο - την ανεμοπορία - μετά από άνοδο με ηλεκτροκίνηση;

    ναι για μένα είναι,....για όλους τους παραπάνω και κατωθι λογούς αλλά και γιατί ο κάθε ένας έχει την χάρη του,δεν είναι ακριβώς ίδιοι,αλλά έχουν κοινά σημεία.


    Χρειάζεται κι’ άλλη εξήγηση γιατί οι περισσότεροι δεν μπορούν ευλόγως, να λαμβάνουν μέρος και στους δύο;


    αυτό να το ρωτήσεις στα παιδιά που είναι στις αλάνες κυρ Γιάννη που ψάχνουν χώρους για προπόνηση,...το ότι δεν γινονται περισσότεροι αγώνες στην Αθήνα και τείνουν να 'θαφτούν' κάποιοι αγώνες, αλλά και σε άλλα μέρη, που ήδη δεν οργανώνονται πια αγώνες,..... λεφτά για μοντέλα...... και ανθρώπους να τους διδάξουν
    εγώ το ζω συνέχεια στο σεφ και μαθαίνω τι σκέφτονται
     Wink

    Με βάση τα πολλά πλεονεκτήματα της κατηγορίας F5J (που παράλληλα δεν έχει κανένα μειονέκτημα), προβλέπω ότι αργά ή γρήγορα όλοι οι αθλητές θα στραφούν στην F5J.

    όχι και δεν έχει.... για νέους αθλητές είναι δύσκολο να πετάξουν 10 λεπτά με μια γκαζια και μετά χωρίς άλλη χρήση του μοτέρ έστω και με ποινή προκειμένου να γλυτώσουν το μοντέλο από μια κακή προσγείωση αν δεν μπορέσουν να το φέρουν στον χώρο, όπως και το 1 λεπτό που δεν φτάνει για τα μοντέλα που δεν έχουν φρένα η απο κατασκευής τους δεν αντέχουν σε πιέσεις για την αυστηρή αυτή προσγείωση.
    τα ζήσαμε και τα έχουμε ξανά πει αυτά.

    όσο για την πρόβλεψη σου συμφωνώ και εγώ οτι αρκετοί θα επιλέξουν τον 10πτο αλλά ας μην επηρεάζουμε την επιλογή τους με το να θάψουμε τον 30πτο....ας αποφασίσουν μονοί τους.
    επίσης αν όλοι οι 10πτοι γινονται στην Β.Ελλάδα θα πετάνε μόνο οι βορειοελλαδίτες τελικά (όπως και αυτό ήδη συμβαίνει)  διότι τα έξοδα για την συμμετοχή είναι αβάσταχτα στους καιρούς που ζούμε,για όσους μένουν μακριά από κει.



    Τροποποιώντας την BF1 με καταγραφικό ενέργειας, θα την κάνουμε πιό σωστή, αλλά δεν θα αυξήσουμε το ενδιαφέρον των πολλών, που τους αρέσει περισσότερο η F5J.  Μη ξεχνάτε ότι στους πρόσφατους Πανελλήνιους οι πραγματικά συναγωνιζόμενοι για την νίκη ήταν λιγότεροι από τους μισούς που συμμετείχαν.

    τελικά είναι ποσοτικό το θέμα;;; η ότι είχε αναβληθεί τόσες φορές λόγω εκλογών κλπ και τον διοργανώσαμε εντελώς μόνοι μας,για να μην χαθεί αυτή την χρονιά,αφού δεν υποστηρίχθηκε από άλλα σωματεία;
    και παρόλα αυτά είχε πολύ κάλο και θετικό αποτέλεσμα έστω και έτσι.



    Αν τελικά σβήσει η κατηγορία BF1 αυτό θα είναι το αποτέλεσμα έλλειψης ενδιαφέροντος. Φέτος δήλωσαν συμμετοχή 4 σωματεία, στο τέλος ήρθαν 3, και το ένα είχε ένα αθλητή. Δεν μπορούμε να πιέσουμε τα άλλα σωματεία, ούτε τους αθλητές μας για παραπάνω συμμετοχές απ' ότι οι ίδιοι θέλουν, και αντέχουν οικονομικά.

    εμ φυσικά ,... άμα δεν τον υποστηρίζουμε και έχουμε διάθεση να τον θάψουμε έτσι θα γίνει.
    όσο για το οικονομικό θέμα δεν το έχουν μόνο οι δικοί σας αθλητές αλλά και όλοι οι υπόλοιποι και σαν δεν έφτανε αυτό είναι και υποχρεωμένοι να ανεβαίνουν β Ελλάδα σε κάθε αγώνα

    αν κάποιοι απο εσάς έχουν την δυνατότητα για διάφορους λογούς να τρέχουν εκεί πάνω.....αυτό δεν σημαίνει οτι την έχουν και οι υπόλοιποι.

    ας σκεφτούμε λοιπόν ομαδικά συλλογικά και όχι μεμονωμένα και προσωπικά.

    θυμίζω την πρόταση μου για διεξαγωγή αγώνων ακόμα και με κλήρωση σε όλη την Ελλάδα που διατίθενται οργανωμένοι χώροι


    Δεν θα ενοχλήσει κανένα αν αντί για BF1 πετάξουμε την ίδια μέρα F5J.

    εμένα θα με ενοχλήσει ..... γιατί όπως το λες κύριε Γιάννη είναι σαν να έχουμε ήδη κηδεψει τον 30λεπτο,....δεν μετράει η δίκη μου η γνώμη δηλαδη;;; η επειδή είμαι ΕΝΑΣ άρα η ποσότητα μετράει όποτε η απάντηση είναι : άσε μας ρε zeteko  laugh
    σας θυμίζω εδώ και την αναβολή  -  ακύρωση του κοινού 10λεπτου + 30λεπτου που ΘΑ γινόταν ..... αλλά είπαμε .....είναι και θέμα αντοχής laugh

    Ο παράγων ανθρώπινη αντοχή

    Το μήνυμα και των δύο είναι να αυξηθούν οι αγωνιστικές ημερίδες, (δεν αναφέρουν συγκεκριμένη κατηγορία)


    μα είναι αυτονόητο.....για ανεμόπτερα μιλάμε και για συγκεκριμένους αγώνες.... τι δεν καταλαβαίνεις...  Ποοολύ άνεση


    Ναι έχουν γίνει Πανελλήνιοι με τον μικρότερο οριακό αριθμό αθλητών. Αυτό πρέπει να είναι παράδειγμα προς βελτίωση, όχι άφεση αμαρτιών.

    πολύ σωστά  Thumbs up με βελτίωση ΚΑΙ αυτού που υστερεί .....όχι με βελτίωση αυτού που γουστάρουμε εμείς και θάψιμο του άλλου.  Wink


    γιαυτό ξανά λέω λοιπόν,.....να μαζευτούμε σε μια αίθουσα να τα δούμε συλλογικά και συγκροτημένα;;
    « Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 24 Οκτ 2012, 20:32:41 από Giannis Zeteko. » Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #69 στις: Τρίτη, 23 Οκτ 2012, 07:57:31 »

    Αγαπητέ Γιάννη,

    μη μπαίνεις στον κόπο να γράφεις τόσα πολλά μεσ' στα μεσάνυχτα.

    Πιστεύεις ότι μετά από 55 χρόνια αερομοντελιστικού βίου, δεν καταλαβαίνω;

    Θα περιμένουμενα διαβάσουμε τις προτάσεις του συλλόγου σου στην προγραμματισθείσα ετήσια συγκέντρωση των αερομοντελιστικών σωματείων, και θα ψηφίσουμε αυτό που θεωρούμε ότι αρμόζει σε κάθε περίπτωση.

    Στους μελλοντικούς αγώνες FB1 θα προτρέπουμε όσους αθλητές της ΕΑΑ θέλουν , να συμμετάσχουν, με όποιο επίπεδο συναγωνισμού έχουν, για απόκτηση εμπειρίας.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 7.065


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Απάντηση #70 στις: Τρίτη, 23 Οκτ 2012, 19:52:03 »

    ... για απόκτηση εμπειρίας.

    "Εμπειρία είναι αυτό που αποκτάς όταν δεν αποκτάς αυτό που θες" (παλιό γνωμικό) Χαμόγελο
    Καταγράφηκε

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    Giannis Zeteko.
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 437


    FLY-ROBIN-FLY!!!


    « Απάντηση #71 στις: Τρίτη, 23 Οκτ 2012, 21:17:36 »

    Αγαπητέ Γιάννη,

    μη μπαίνεις στον κόπο να γράφεις τόσα πολλά μεσ' στα μεσάνυχτα.

    Πιστεύεις ότι μετά από 55 χρόνια αερομοντελιστικού βίου, δεν καταλαβαίνω;

    Θα περιμένουμενα διαβάσουμε τις προτάσεις του συλλόγου σου στην προγραμματισθείσα ετήσια συγκέντρωση των αερομοντελιστικών σωματείων, και θα ψηφίσουμε αυτό που θεωρούμε ότι αρμόζει σε κάθε περίπτωση.

    Στους μελλοντικούς αγώνες FB1 θα προτρέπουμε όσους αθλητές της ΕΑΑ θέλουν , να συμμετάσχουν, με όποιο επίπεδο συναγωνισμού έχουν, για απόκτηση εμπειρίας.

    ήθελα να είμαι περιεκτικός απαντώντας σε λόγους που βλέπω οτι χρίζουν απάντησης για να μην χάσουμε ένα αγωνιστικό κομμάτι το οποίο ήταν για μένα αλλά και για αρκετούς ακόμα
    η πύλη εισόδου μου στα ανεμόπτερα ως αθλητής.

     θα με στεναχωρούσε αν γινόταν αυτό και έτσι αντί να το αφήσω να χαθεί,προσπαθώ να το βελτιώσω όσο μπορώ με κάποιες ιδέες ώστε να συνεχίσει να ωφελεί και να ενδιαφέρει και άλλους,
    για να ενταχθούν στην ανεμοπορία.

    ούτε εμένα μου αρέσουν τα μακροσκελή μηνύματα άλλα βρήκα αρκετούς λόγους για να απαντήσω κατ'αναγκην,και σίγουρα δεν πιστεύω οτι δεν καταλαβαίνεις  κύριε Γιάννη,αντιθέτως με ευχαριστεί το γεγονός ότι το συζητάμε και η απάντηση σου ότι περιμένεις προτάσεις μας
    ακόμα με ευχαριστεί η απάντηση για την προτροπή των μελών σας σε μελλοντική συμμετοχή τους για απόκτηση εμπειρίας όπως και αν το εννοούσες αυτό. Thumbs up

    μακάρι και άλλα σωματεία να είχαν αυτή την γραμμή και όχι να έχουν προαποφασίσει τον θάνατο αυτού του αγώνα.

    μια διόρθωση μόνο  BF1 το λένε το 'παιδί' σου μην το ξανά βαφτίζεις  
    σε πειράζω έτσι να ευθυμήσουμε και λίγο  laugh


    ... για απόκτηση εμπειρίας.

    "Εμπειρία είναι αυτό που αποκτάς όταν δεν αποκτάς αυτό που θες" (παλιό γνωμικό) Χαμόγελο

    Ευάγγελε  Thumbs up
    αυτό σημαίνει ότι παλεύεις για ιδανικά και μαθαίνεις πολλά έστω και αν δεν τα αποκτήσεις = Εμπειρία
    « Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 24 Οκτ 2012, 20:34:36 από Giannis Zeteko. » Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 2 3 4 [5]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ανεμόπτερα R/C  |  Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα (Συντονιστής: _ΤΑΣΟΣ_)  |  Θέμα: Συζήτηση για εξέλιξη της κατηγορίας F5B - GR - BF1
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.057 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.