Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.933 μηνύματα σε 11.358 θέματα από 5.944 Μέλη / Τελευταίο μέλος: H KOINH GNWMH
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 19 Δεκ 2017, 00:14:54

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 19 Δεκ 2017, 00:14:54

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 00:10]

από N/JOI(2)
[Σήμερα στις 00:01]

από snoopy
[Χθες στις 22:52]

από papabill
[Χθες στις 22:13]

από kios100
[Χθες στις 21:16]

από DeltaMan
[Χθες στις 21:15]

από Alex v22
[Χθες στις 00:58]

από tzdim
[Χθες στις 00:34]

από hpergm
[Κυριακή, 17 Δεκ 2017, 22:18:43]

από dominicm
[Κυριακή, 17 Δεκ 2017, 21:08:12]

από modelers
[Κυριακή, 17 Δεκ 2017, 21:06:04]

[Κυριακή, 17 Δεκ 2017, 16:49:26]

[Κυριακή, 17 Δεκ 2017, 16:39:48]

από mpamphs
[Σάββατο, 16 Δεκ 2017, 22:23:42]

[Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 13:20:56]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5944
Τελευταίο: H KOINH GNWMH
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 285933
Σύνολο θεμάτων: 11358
Online σήμερα: 52
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 24
Συνολικά: 38
Στυλ εμφάνισης

  Καλά Χριστούγεννα. Ευτυχισμένος ο καινούργιος χρόνος 
  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Η τηλεκατεύθυνση και τα αξεσουάρ (Συντονιστής: kolotoympas)  |  Θέμα: Τροφοδοσία δέκτη σε ώρα ανάγκης « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 [3]  Όλοι  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Τροφοδοσία δέκτη σε ώρα ανάγκης  (Αναγνώστηκε 3822 φορές)
   
extenge
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 453


Nikos


Προφίλ
« Απάντηση #30 στις: Τρίτη, 2 Οκτ 2012, 01:01:38 »


Φίλε Νίκο έχω πει πολλές φορές ότι στον γραπτό λόγο είναι δύσκολο να αποτυπώσουμε τα συναισθήματα και αυτά
που σκεφτόμαστε και πολλές φορές παραφράζονται και ξεκινάνε παρεξηγήσεις!
Το έχουμε δει πολλές φορές να γίνεται!!
Δεν εκνευρίστηκα καθόλου για την τ/κ αλλά επειδή το έχω δει πολλές φορές να γίνεται αμφότερα, έκανα την
παρέμβαση για να μην συνεχιστεί, έχουμε δει άλλωστε τιτανομαχίες για τις τ/κ και όχι μόνο!!

Φιλικά Μάρκος!!

  
beer
Καταγράφηκε
DEPRON MANIAC
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 691


Μην αναγκάζεις άλλους να αγαπήσουν αυτό που κάνεις


Προφίλ
« Απάντηση #31 στις: Τρίτη, 2 Οκτ 2012, 01:06:24 »

Για το 1) Την στιγμή που χαθεί η λήψη απο τον δέκτη μέχρι τα 4-5δευτ που θα ανακτήσει την επαφή σίγουρα δεν λειτουργούν τα σέρβο οπότε έχουμε και την κατανάλωση μόνο του δέκτη (μηδαμινή). Αλλά αν υποτίθεται οτι έχουμε απώλεια τάσης για πάνω απο 4-5 δευτ τότε έχουμε σοβαρότερο πρόβλημα απο το να ανησυχούμε αν θα επαρκεί η τάση απο τους πυκνωτές

  Για το 2) Ο πυκνωτής θα παίξει το ρόλο της στιγμιαίας τροφοδοσίας του δέκτη/σέρβο αν έχεις ελλατωματικά βύσματα ή και διακόπτες με ελλατωματική επαφή είτε τροφοδοτείς κατευθείαν απο την μπαταρία του μοτέρ είτε απο BEC είτε απο 2η μπαταρία.
Καταγράφηκε

Τα καύσιμα κάποτε θα τελειώσουν. Τα ηλεκτρόνια δεν θα τελειώσουν ποτέ!!!

Βρε μανία με το depron!!!

  Ο flight controller δεν έχει νοημοσύνη, γι'αυτό χρησιμοποίησε την δική σου

 "γκουγκλ" ..........τρομάξατε;;;
0 teo
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 578


ουδέν κρυπτόν υπό του ηλίου


Προφίλ WWW
« Απάντηση #32 στις: Τρίτη, 2 Οκτ 2012, 01:07:20 »

Βάλε ένα εξωτερικό Bec για να τελειώνεις και για να πάμε και εμείς για ύπνο!!  Cheesy  Thumbs up

Δηλαδή η απάντηση στο 3) είναι ΟΧΙ;
Τόσο απλό ήταν τόσα χρόνια;


Θα σε ξενυχτίσω απόψε...
Καταγράφηκε

FrSky ACCST @ Spektrum-DX7
E-Starter || Wilga 2000 || Easy Cub
Hawk Sky || Easy Star I || Sky Sprite
Easy Glider Pro || Phoenix 2000 || Phoenix EVO
extenge
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 453


Nikos


Προφίλ
« Απάντηση #33 στις: Τρίτη, 2 Οκτ 2012, 01:11:51 »

Ρε παιδια συγχωρεστε με αλλα εγω επιμενω.......βρειτε τι ειναι αυτο που ριχνει την ταση στο δεκτη που λετε τοσο χαμηλα (μεγαλο Αμπεραζ , κακες μπαταριες, μικρο Bec η οτι αλλο ειναι) γιατι δεν ειναι σωστο να στηριζεστε μονο στον πυκνωτη......
Να το πω και αλλιως, αν ο πυκνωτης χρειαζεται σημαινει πως κατι αλλο ειναι στραβο.........
Καταγράφηκε
Markhelis
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.749


Προσέχουμε για να έχουμε!!!


Προφίλ
« Απάντηση #34 στις: Τρίτη, 2 Οκτ 2012, 01:12:00 »

Δηλαδή η απάντηση στο 3) είναι ΟΧΙ;
Τόσο απλό ήταν τόσα χρόνια;

Ναι φιλαράκι η απάντηση στο 3 είναι όχι!!  Thumbs up

Θα σε ξενυχτίσω απόψε...

Δεν υπάρχει πρόβλημα όταν είναι για καλό!!  Wink  Thumbs up

Καταγράφηκε
Markhelis
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.749


Προσέχουμε για να έχουμε!!!


Προφίλ
« Απάντηση #35 στις: Τρίτη, 2 Οκτ 2012, 01:18:30 »

Ρε παιδια συγχωρεστε με αλλα εγω επιμενω.......βρειτε τι ειναι αυτο που ριχνει την ταση στο δεκτη που λετε τοσο χαμηλα (μεγαλο Αμπεραζ , κακες μπαταριες, μικρο Bec η οτι αλλο ειναι) γιατι δεν ειναι σωστο να στηριζεστε μονο στον πυκνωτη......
Να το πω και αλλιως, αν ο πυκνωτης χρειαζεται σημαινει πως κατι αλλο ειναι στραβο.........

Νίκο είναι θέμα μόνο των δεκτών της Spektrum, όπως είπα και του Θοδωρή, εγώ βάζω εξωτερικά Bec στα
μοντέλα μου όχι μόνο για τους δέκτες αλλά και αν κάνει ένα cut off το esc να μπορέσω να τα κατεβάσω
με κάποια ασφάλεια!! Wink
Καταγράφηκε
extenge
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 453


Nikos


Προφίλ
« Απάντηση #36 στις: Τρίτη, 2 Οκτ 2012, 09:01:21 »

Ρε παιδια συγχωρεστε με αλλα εγω επιμενω.......βρειτε τι ειναι αυτο που ριχνει την ταση στο δεκτη που λετε τοσο χαμηλα (μεγαλο Αμπεραζ , κακες μπαταριες, μικρο Bec η οτι αλλο ειναι) γιατι δεν ειναι σωστο να στηριζεστε μονο στον πυκνωτη......
Να το πω και αλλιως, αν ο πυκνωτης χρειαζεται σημαινει πως κατι αλλο ειναι στραβο.........

Νίκο είναι θέμα μόνο των δεκτών της Spektrum, όπως είπα και του Θοδωρή, εγώ βάζω εξωτερικά Bec στα
μοντέλα μου όχι μόνο για τους δέκτες αλλά και αν κάνει ένα cut off το esc να μπορέσω να τα κατεβάσω
με κάποια ασφάλεια!! Wink

Ρε παιδια επειδη δεν το γνωριζω αυτο οταν το esc κανει cut off κοβει και το ρευμα  του bec ? Φανταζομουνα οτι θα εκοβε μονο αυτο που παει στις 3 φασεις.........
Οποτε αν ειναι ετσι, το καλυτερο ειναι αυτο που λες εξωτερικο bec και κοιμασαι ησυχος..........

Το κακο παντως κλιμα που εχει δημιουργηθει για τις spectrum (γιατι εχω γινει και εγω μαρτυρας πτωσεων) αποτι μιλησα και σε καποιον που ειναι πιο ειδικος επι αυτων , οφειλετε συνηθως σε λαθη του χρηστη και αμελεια μιας και αποτι καταλαβα το Bug της  ολης υποθεσης ειναι οτι ενω δειχνει οτι εχει κλειδωσει σωστα TX και RX επειδη φαινομενικα κουνιουντε τα σερβο, αν δε δεις καποια λαμπακια να αναβουν σωστα που σημαινει οτι πραγματικα εχει 'κλειδωσει', τοτε στην πτηση μπορει να χαθει η συνδεση.......Οποτε γνωριζοντας αυτη την ιδιαιτεροτητα ο χειριστης πρεπει να ειναι ιδιαιτερα προσεκτικος ωστε να μην εχει ποτε δυσαρεστα αποτελεσματα

Σε ολες τις ΤΚ οταν γινει μια πτωση, ο εκαστοτε χειριστης λεει 'το εχασα,ξεκλειδωσε δεν ακουγε', στο 90 % ομως των περιπτωσεων δεν εξεταζει πραγματικα τι εγινε και τα ριχνει στην κατασκευαστρια εταιρεια του προιοντος.....
Σε ιδιο ποσοστο πιστευω δεν εχουν διαβασει το manual του προιοντος που αγορασαν αλλα κανουν χρηση με τις γνωσεις που εχουν αποκτησει απο το προηγουμενο συστημα που ηταν κατοχοι η απο γνωμες αλλων......
Αυτο αφορα και εμενα σε καποιες περιπτωσεις προς αποφυγη παρεξηγησεων.....
Καταγράφηκε
Markhelis
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.749


Προσέχουμε για να έχουμε!!!


Προφίλ
« Απάντηση #37 στις: Τρίτη, 2 Οκτ 2012, 13:58:27 »

Ρε παιδια επειδη δεν το γνωριζω αυτο οταν το esc κανει cut off κοβει και το ρευμα  του bec ? Φανταζομουνα οτι θα εκοβε μονο αυτο που παει στις 3 φασεις.........
Οποτε αν ειναι ετσι, το καλυτερο ειναι αυτο που λες εξωτερικο bec και κοιμασαι ησυχος..........

Ακριβώς Νίκο!!  Thumbs up
Τα περισσότερα "φθηνά" esc κόβουν και το ρεύμα στο bec, κάποια πιο ακριβά δεν κόβουν και τα
πολύ ακριβά τα περισσότερα δεν έχουν bec είναι opto!! Wink

Το κακο παντως κλιμα που εχει δημιουργηθει για τις spectrum (γιατι εχω γινει και εγω μαρτυρας πτωσεων) αποτι μιλησα και σε καποιον που ειναι πιο ειδικος επι αυτων , οφειλετε συνηθως σε λαθη του χρηστη και αμελεια μιας και αποτι καταλαβα το Bug της  ολης υποθεσης ειναι οτι ενω δειχνει οτι εχει κλειδωσει σωστα TX και RX επειδη φαινομενικα κουνιουντε τα σερβο, αν δε δεις καποια λαμπακια να αναβουν σωστα που σημαινει οτι πραγματικα εχει 'κλειδωσει', τοτε στην πτηση μπορει να χαθει η συνδεση.......Οποτε γνωριζοντας αυτη την ιδιαιτεροτητα ο χειριστης πρεπει να ειναι ιδιαιτερα προσεκτικος ωστε να μην εχει ποτε δυσαρεστα αποτελεσματα


Είναι κανόνας ότι αν το λαμπάκι του δέκτη δεν είναι σταθερά αναμμένο δεν πετάμε, το ελέγχουμε κάθε φορά πριν πετάξουμε!!
Καλό είναι Νίκο να τα λέμε αυτά τα πράγματα που και που για να τα μαθαίνουν οι νεώτεροι φίλοι και να τα εφαρμόζουν,
διαφορετικά θα έχουν ένα ανεξέλικτο μοντέλο με όποιες καταστροφικές συνέπειες σημαίνει αυτό!!


Σε ολες τις ΤΚ οταν γινει μια πτωση, ο εκαστοτε χειριστης λεει 'το εχασα,ξεκλειδωσε δεν ακουγε', στο 90 % ομως των περιπτωσεων δεν εξεταζει πραγματικα τι εγινε και τα ριχνει στην κατασκευαστρια εταιρεια του προιοντος.....
Σε ιδιο ποσοστο πιστευω δεν εχουν διαβασει το manual του προιοντος που αγορασαν αλλα κανουν χρηση με τις γνωσεις που εχουν αποκτησει απο το προηγουμενο συστημα που ηταν κατοχοι η απο γνωμες αλλων......
Αυτο αφορα και εμενα σε καποιες περιπτωσεις προς αποφυγη παρεξηγησεων.....

Φίλε Νίκο δυστυχώς κανένας δεν παραδέχεται ότι έκανε λάθος και αντί να μαθαίνει από αυτό, διότι πολλές φορές από
τα λάθη μας μαθαίνουμε, το συνεχίζει!!  devil

Καταγράφηκε
smartalex
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 362



Προφίλ
« Απάντηση #38 στις: Τρίτη, 2 Οκτ 2012, 14:38:53 »

εγω θα πω αυτα που ειπα και σε αλλο παρομοιο θεμα μιας και εγω καποτε τα ειχα ριξει στην κατασκευαστρια εταιρια και οπως φανηκε τα λαθη ηταν δικα μου εξαρχης .................

ξεκιναμε  παντα απο τα βασικα

Μεγαλα και γρήγορα μοντέλα μονο  με full range δεκτες κατα προτιμηση original
Οταν αλλάζεις μπαταριά στο μοντελο σου για να ξαναπεταξεις ή αλλαζεις μοντελο παντα κλεινεις  και  ξαναανοίγεις την Τ/Κ για να κλειδωσει με τον δεκτη , μην ξεχνας να ελεγχεις οτι το λαμπακι στο δεκτη  ειναι σταθερα αναμενο
Στο χωρο που εχεις επιλεξει να πετας καλο ειναι να μην εχει κεραίες ( κινητης τηλεφωνιας και αλλες )  και ακομα καλυτερο για την ασφαλεια  πανω απο ολα των γυρων μας να μην πετας γενικα εντος πολης  , μονο αλανες η μοντελοδρομια .
Οποιαδηποτε αλλαγη κανεις στο μοντελο σου ( νεο μοτερ - αλλαγή σερβο κλπ ) στο τελος ξανα κανε  bind με ολο τον εξοπλισμό συνδεδεμένο .
Μην ξεχνάς κατα καιρους  να πραγματοποιείς  και  range test
να ελεγχεις παντα αν τα βυσματα τροφοδοσια σου εχουν την βελτιστη επαφη .

και τελος θα συμφωνησω  και εγω απόλυτα  οτι η χρηση εξωτερικου bec επιβάλλεται
Καταγράφηκε

hirobo srb - trex 250 - trex 500 - blade 400 - blade msr - extra 300 pkz - yak 54 eflite - f16 eflite - mosquito fms - habu pkz - icon a5 pkz - f86 eflite - f86 alfa models - ta183 alfa models
twister multiplex - mig-29 sebart- fox - pkz p51- corsair - f-16starmax - venus 3d-
Σελίδες: 1 2 [3]  Όλοι  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Η τηλεκατεύθυνση και τα αξεσουάρ (Συντονιστής: kolotoympas)  |  Θέμα: Τροφοδοσία δέκτη σε ώρα ανάγκης « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.114 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.