Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.755 μηνύματα σε 11.354 θέματα από 5.948 Μέλη / Τελευταίο μέλος: giourgg.1
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 14 Δεκ 2017, 08:21:18

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 14 Δεκ 2017, 08:21:18

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Τελευταίες 10 φωνές:
Δευτέρα, 20 Νοέ 2017, 22:44:55
Τα βλέπω όλα πράσινα !!!
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 07:06]

από Phanislo
[Σήμερα στις 01:26]

[Χθες στις 22:54]

[Χθες στις 22:50]

[Χθες στις 21:31]

[Τρίτη, 12 Δεκ 2017, 21:42:30]

από red_baron
[Τρίτη, 12 Δεκ 2017, 20:26:17]

από 470lp
[Τρίτη, 12 Δεκ 2017, 18:39:15]

[Τρίτη, 12 Δεκ 2017, 10:53:05]

από dominicm
[Δευτέρα, 11 Δεκ 2017, 11:05:46]

από tritongr
[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 21:38:35]

από dhiotis
[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 12:49:29]

[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 11:52:52]

από sliver
[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 10:43:25]

από dominicm
[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 17:48:36]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5948
Τελευταίο: giourgg.1
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 285755
Σύνολο θεμάτων: 11354
Online σήμερα: 48
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 17
Συνολικά: 22
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Η τηλεκατεύθυνση και τα αξεσουάρ (Συντονιστής: kolotoympas)  |  Θέμα: Τροφοδοσία δέκτη σε ώρα ανάγκης « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 [2] 3  Όλοι  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Τροφοδοσία δέκτη σε ώρα ανάγκης  (Αναγνώστηκε 3811 φορές)
   
0 teo
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 578


ουδέν κρυπτόν υπό του ηλίου


Προφίλ WWW
« Απάντηση #15 στις: Δευτέρα, 1 Οκτ 2012, 22:55:17 »

ο πυκνότης είναι για να "φιλτράρει" το ρεύμα από παράσιτα η από τα λεγόμενα "σκουπίδια" δεν είναι για την περίπτωση πτώσεις τάσεως αυτό το κάνει το Scorpion Backup Guard!
ο πυκνότης μπορεί να μπει σε οποιαδήποτε θέση και μπορούμε να βάλουμε όσους θέλουμε όσο ποιο πολλούς η έναν με μεγάλη χωρητικότητα τόσο καλύτερα τους συνδέουμε παράλληλα για να αυξήσουμε την χωρητικότητα τους

ps. αν κάνω κάποιο λάθος ας με διορθώσουν!!

χάρης

Από την λίγη φυσική που θυμάμαι ο πυκνωτής δεν φιλτράρει σκουπίδια σαν τους φερίτες κάτι δηλαδή... καμία σχέση.
Απλά φορτίζουν μέχρι ενός ορίου και με με μια ταχύτητα φόρτισης ανάλογα την ποιότητα και τα υλικά τους και εξασφαλίζουν πως η τάση δεν θα πέσει κάτω από ένα όριο (τάση ασφαλείας).
Άρα θεωρητικά θα μπορούσαν να λειτουργήσουν ως ασφάλεια για τους δέκτες.

Τώρα για την συνδεσμολογία τους αν θες να αυξήσεις την χωρητικότητα μπαίνουν παράλληλα κι αν θες να αυξήσεις την τάση ασφαλείας τους βάζεις εν σειρά.     
Καταγράφηκε

FrSky ACCST @ Spektrum-DX7
E-Starter || Wilga 2000 || Easy Cub
Hawk Sky || Easy Star I || Sky Sprite
Easy Glider Pro || Phoenix 2000 || Phoenix EVO
DEPRON MANIAC
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 691


Μην αναγκάζεις άλλους να αγαπήσουν αυτό που κάνεις


Προφίλ
« Απάντηση #16 στις: Δευτέρα, 1 Οκτ 2012, 23:03:46 »

Από την λίγη φυσική που θυμάμαι ο πυκνωτής δεν φιλτράρει σκουπίδια σαν τους φερίτες κάτι δηλαδή... καμία σχέση.

  Κι όμως και τα δύο κάνουν παρόμοια δουλειά.
  ο φερίτης  φιλτράρει ότι δεν προλαβαίνει ο πυκνωτής και ο πυκνωτής ότι δεν προλαβαίνει ο φερίτης

  σε κάθε περίπτωση παίζει ρόλο και η τιμή τους καθώς και το εύρος συχνοτήτων που "φιλτράρουν"
Καταγράφηκε

Τα καύσιμα κάποτε θα τελειώσουν. Τα ηλεκτρόνια δεν θα τελειώσουν ποτέ!!!

Βρε μανία με το depron!!!

  Ο flight controller δεν έχει νοημοσύνη, γι'αυτό χρησιμοποίησε την δική σου

 "γκουγκλ" ..........τρομάξατε;;;
0 teo
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 578


ουδέν κρυπτόν υπό του ηλίου


Προφίλ WWW
« Απάντηση #17 στις: Δευτέρα, 1 Οκτ 2012, 23:12:44 »

Εμενα η γνωμη μου ειναι οτι αυτος ο τροπος που βαζουν τον πυκνωτη πανω στον δεκτη ειναι μια λυση 'που δεν ειναι λυση' αφου ακομα και αν εχεις καποιο προβλημα δεν υπαρχει ενδειξη οτι λειτουργησε ο πυκνωτης αρα σε εσωσε την πρωτη φορα που πεταξες .....την δευτερη.....την τριτη μπουμ.........

Το μπουμ θα έλθει όταν ο πυκνωτής δεν θα έχει ενέργεια πια για να εξασφαλίσει την τάση ασφαλείας για την κανονική λειτουργία του δέκτη.
Το πότε θα γίνει αυτό και το αν θα γίνει εξαρτάται από το τί πυκνωτή ή συστοιχία πυκνωτών θα έχεις βάλει πάνω στον δέκτη.
Και αυτό είναι το ζήτημα σε αυτό το θέμα.
Να μας πει κάποιος ηλεκτρονικός πως να τα υπολογίζουμε για να έχουμε πάνω στον δέκτη το σωστό "πακέτο".

Τώρα το αν λειτούργησε ο πυκνωτής ή όχι δεν σε ενδιαφέρει να το ξέρεις με κάποια ένδειξη πάνω του! Θα το ξέρεις από το ότι δεν έχασες το μοντέλο σου.
Κι αν λειτούργησε κανονικά ούτε λαμπάκια θα δεις να αναβοσβήνουν μετά την προσγείωση γιατί χάρη σε αυτόν ο δέκτη σου δεν θα έχει χάσει το σήμα του.
Βέβαια αν εσύ θες να ξέρεις τέτοια λεπτομέρεια, δηλαδή πότε έδωσε ενέργεια και πόση και για πόσο χρόνο, αν πας σε έναν ηλεκτρονικό τζιμάνι θα στο φτιάξει...

Αυτο ισως ειναι για κατι Τ/Κ σαν τη spectrum που οταν χαθει το σημα θελουν 'κανα τεταρτο' για να επανασυνδεθουν........Σε συστηματα οπως το FRSKY και το JR DMSS που εχω δοκιμασει, ακομα και αν  γινει καποια πτωση τασης και σχεδον σβησει ο δεκτης με το που ξαναανεβαινει η ταση συντονιζουν τοσο γρηγορα που το νιωθεις σχεδον σαν glitch στον αερα οποτε κατεβαινεις γρηγορα και ελεγχεις τα παντα......οχι οτι και αυτο δεν μπορει να αποβει μοιραιο....

Χαίρομαι που επιβεβαιώνεις την αναγκαιότητα χρήσης του στις Spektrum... Οπότε καλό είναι να βοηθήσουμε όλοι όσοι ξέρουμε κάτι στα σίγουρα.
Γιατί αν όλοι αυτοί που είχαν κακές εμπειρίες με τα κλειδώματα των Spektrum είχαν ένα πραγματάκι των €0,5 - €5 πάνω στο μοντέλο τους βάρους από 5gr έως 30gr και όγκου όσο ένα servo ή δύο το πολύ, απλά δεν θα τις είχαν και όλα θα ήταν μέλι γάλα και με τις Spektrum. Με πιάνεις;

Παντως εγω το θεωρω σαν να μην το εχω αφου οπως προανεφερα δεν ξερω αν ο πυκνωτης χρησιμοποιηθηκε οποτε δεν γνωριζω πως εχω προβλημα..............
Ασ μας πουν ομως και οι ηλεκτρονικοι την γνωμη τους μηπως και καταλαβαινω κατι λαθος.......

Εδώ τώρα θίγεις ένα άλλο θέμα που θα πρέπει να δούμε. Τί κάνει τους δέκτες να κλειδώνουν; Να χάνουν το σήμα τους;
Η πτώση τάσης από την πηγή; Οι μεγάλες εντάσεις που μπορεί να τους διαπερνούν;
Μήπως αν αλλάζαμε τα servo του κυκλώματος πάνω στο οποία είναι και οι δέκτες να βελτιωνόταν η κατάσταση;
Μήπως αν αλλάζαμε UBEC ή ESC ή ακόμα και την μπαταρία πακέτο;

Καλό είναι να μην γενικεύουμε ειδικά όταν υπονοούμε πως φταίει το σύστημα DSM2 που ας θυμηθούμε πως όταν είχε πρωτοβγεί είχε χαρακτηριστεί "από άλλον πλανήτη".
 
Καταγράφηκε

FrSky ACCST @ Spektrum-DX7
E-Starter || Wilga 2000 || Easy Cub
Hawk Sky || Easy Star I || Sky Sprite
Easy Glider Pro || Phoenix 2000 || Phoenix EVO
0 teo
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 578


ουδέν κρυπτόν υπό του ηλίου


Προφίλ WWW
« Απάντηση #18 στις: Δευτέρα, 1 Οκτ 2012, 23:16:16 »

Από την λίγη φυσική που θυμάμαι ο πυκνωτής δεν φιλτράρει σκουπίδια σαν τους φερίτες κάτι δηλαδή... καμία σχέση.

  Κι όμως και τα δύο κάνουν παρόμοια δουλειά.
  ο φερίτης  φιλτράρει ότι δεν προλαβαίνει ο πυκνωτής και ο πυκνωτής ότι δεν προλαβαίνει ο φερίτης

  σε κάθε περίπτωση παίζει ρόλο και η τιμή τους καθώς και το εύρος συχνοτήτων που "φιλτράρουν"

Κυριάκο δεν θα στα βγάλουμε με το τσιγκέλι!
Δώσε γνώση στον λαό!!!
Πες μας πιο αναλυτικά τι κάνουν αυτοί οι ρημαδο-πυκνωτές και πως τους επιλέγουμε για εφαρμογή;
Καταγράφηκε

FrSky ACCST @ Spektrum-DX7
E-Starter || Wilga 2000 || Easy Cub
Hawk Sky || Easy Star I || Sky Sprite
Easy Glider Pro || Phoenix 2000 || Phoenix EVO
DEPRON MANIAC
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 691


Μην αναγκάζεις άλλους να αγαπήσουν αυτό που κάνεις


Προφίλ
« Απάντηση #19 στις: Δευτέρα, 1 Οκτ 2012, 23:19:17 »


Να μας πει κάποιος ηλεκτρονικός πως να τα υπολογίζουμε για να έχουμε πάνω στον δέκτη το σωστό "πακέτο".
 


Κυριάκο δεν θα στα βγάλουμε με το τσιγκέλι!
Δώσε γνώση στον λαό!!!
Πες μας πιο αναλυτικά τι κάνουν αυτοί οι ρημαδο-πυκνωτές και πως τους επιλέγουμε για εφαρμογή;


Ανάφερα πιο πάνω αλλά φαίνεται πήδηξες σελίδα laugh

  Σαν αρχή θα ήθελα να αναφέρω και εγώ οτι οι πυκνωτές έχουν ρόλο φιλτραρίσματος/εξομάλυνσης και όχι σαν εφεδρική παροχή ενέργειας.
  Και αυτό γιατί η διάρκεια του χρόνου που μπορούν να δώσουν ενέργεια εκφράζεται απο τον τύπο (Ναι αρχίσαν τα σχολεία laugh )

          t=R*C   

  Αν R=U/I με μια τάση 6ν και κατανάλωση περί τα 0.5Α το R γίνεται 12

  Οπότε έστω οτι βάζουμε έναν πυκνωτή στο 1Farad!!! (ναι υπερπυκνωτής) τότε ο χρόνος μέχρι να φτάσει στο 0ν είναι 12'' δευτερόλεπτα και ήδη στα 6'' η τ'αση θα έχει φτάσει στα 3ν Οπότε δεν επαρκεί για τροφοδσία ανα΄γκης

Καταγράφηκε

Τα καύσιμα κάποτε θα τελειώσουν. Τα ηλεκτρόνια δεν θα τελειώσουν ποτέ!!!

Βρε μανία με το depron!!!

  Ο flight controller δεν έχει νοημοσύνη, γι'αυτό χρησιμοποίησε την δική σου

 "γκουγκλ" ..........τρομάξατε;;;
extenge
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 453


Nikos


Προφίλ
« Απάντηση #20 στις: Δευτέρα, 1 Οκτ 2012, 23:22:20 »

Φιλε Markhelis

Πρωτον δεν μιλησα απαξιωτικα (η τουλαχιστον δεν ηθελα) για την Spectrum απλα εσυ το πηρες ετσι η αν θες επειδη ειπα οτι κανουν πολυ ωρα για επανασυνδεση
Δευτερον μου θυμιζεις τους δημοσιογραφους που παιρνουν μια ολοκληρη συνεντευξη και κρατανε τρεις λεξεις να πουν στον κοσμο......γιατι ποτε μου δεν ειχα πτωση τασης ωστε να μου σβηνει ο δεκτης αλλα εχω κανει πολλες φορες δοκιμη κλεινοντας και ανοιγοντας τους διακοπτες στο α/π για να δω ποσο γρηγορα ξαναγινεται συνδεση......Θεωρω πως καπως ετσι γινεται και οταν πεσει η ταση στον δεκτη απο προβλημα ηλεκτρικων η μπαταριας και γιαυτο το εκανα παραδειγμα....(μπορεις να το κανεις και εσυ με την Spectrum)...............πρεπει λοιπον να διατυπωνω καλυτερα αυτα που λεω γιατι μαλλον εγω δε τα ειπα καλα και δεν τα καταλαβες
Παροτι λοιπον γέλασες στη τελευταια προταση σου βλεπω τελικα πως μαλλον εκνευρίστικες πολυ, πιθανον επειδη θεωρησες πως την ειπα στην Τ/Κ σου
Ξαναδιαβασε λοιπον το ποσταρισμα μου πιο καλοπιστα , οπως και εγω το εγραψα καλοπιστα και θα δεις οτι αλλα λεω και αλλα καταλαβες.......
Ισως να φταιω και εγω.......

Φιλικα λοιπον οπως και εσυ
Νικος
Καταγράφηκε
extenge
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 453


Nikos


Προφίλ
« Απάντηση #21 στις: Δευτέρα, 1 Οκτ 2012, 23:23:44 »

 Thumbs up
Καταγράφηκε
0 teo
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 578


ουδέν κρυπτόν υπό του ηλίου


Προφίλ WWW
« Απάντηση #22 στις: Δευτέρα, 1 Οκτ 2012, 23:44:59 »


Ανάφερα πιο πάνω αλλά φαίνεται πήδηξες σελίδα laugh

  Σαν αρχή θα ήθελα να αναφέρω και εγώ οτι οι πυκνωτές έχουν ρόλο φιλτραρίσματος/εξομάλυνσης και όχι σαν εφεδρική παροχή ενέργειας.
  Και αυτό γιατί η διάρκεια του χρόνου που μπορούν να δώσουν ενέργεια εκφράζεται απο τον τύπο (Ναι αρχίσαν τα σχολεία laugh )

          t=R*C   

  Αν R=U/I με μια τάση 6ν και κατανάλωση περί τα 0.5Α το R γίνεται 12

  Οπότε έστω οτι βάζουμε έναν πυκνωτή στο 1Farad!!! (ναι υπερπυκνωτής) τότε ο χρόνος μέχρι να φτάσει στο 0ν είναι 12'' δευτερόλεπτα και ήδη στα 6'' η τ'αση θα έχει φτάσει στα 3ν Οπότε δεν επαρκεί για τροφοδσία ανα΄γκης


Ναι έχεις δίκιο... έχασα επεισόδιο!
Όμως αν υποθέσουμε πως την χρονική στιγμή 0 πέφτει η τάση κάτω από τα 3V και χάνει ο δέκτη το σήμα του.
Οπότε από την χρονική στιγμή 0 και μετά πάει να δαπανάται ενέργεια από την κύρια πηγή τροφοδοσίας.
Από τον χρόνο 0 μέχρι τον χρόνο 3sec η κύρια πηγή έχει ανακτήσει κάποιες δυνάμεις και άρα μετά τα 3sec (λ.χ. πάντα) που αρχίζει να τα παίζει ο πυκνωτής αρχίζει να δίνει η μπαταρία.
Οπότε συνολικά μπορεί και να το σώσουμε.
Για πες;

Και τέλος μια πιο γενική ερώτηση:
Τελικά οι πυκνωτές μπαίνουν όποτε μπαίνουν όταν έχουν κοινή μπαταρία κινητήρα και δέκτη μόνο;
Δηλαδή είναι άχρηστοι αν έχουμε ξεχωριστή μπαταρία μόνο για τον δέκτη;

Και ακόμα μία πιο γενική ερώτηση:
Έχουν παρατηρηθεί κλειδώματα δέκτη Spektrum ή συμβατών με DSM2 όταν υπάρχει ξεχωριστή και επαρκής τροφοδοσία του δέκτη;
     
Καταγράφηκε

FrSky ACCST @ Spektrum-DX7
E-Starter || Wilga 2000 || Easy Cub
Hawk Sky || Easy Star I || Sky Sprite
Easy Glider Pro || Phoenix 2000 || Phoenix EVO
Markhelis
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.749


Προσέχουμε για να έχουμε!!!


Προφίλ
« Απάντηση #23 στις: Δευτέρα, 1 Οκτ 2012, 23:47:08 »

Σε συστηματα οπως το FRSKY και το JR DMSS που εχω δοκιμασει, ακομα και αν  γινει καποια πτωση τασης και σχεδον σβησει ο δεκτης με το που ξαναανεβαινει η ταση συντονιζουν τοσο γρηγορα που το νιωθεις σχεδον σαν glitch στον αερα οποτε κατεβαινεις γρηγορα και ελεγχεις τα παντα......οχι οτι και αυτο δεν μπορει να αποβει μοιραιο....

Δευτερον μου θυμιζεις τους δημοσιογραφους που παιρνουν μια ολοκληρη συνεντευξη και κρατανε τρεις λεξεις να πουν στον κοσμο......γιατι ποτε μου δεν ειχα πτωση τασης ωστε να μου σβηνει ο δεκτης αλλα εχω κανει πολλες φορες δοκιμη κλεινοντας και ανοιγοντας τους διακοπτες στο α/π για να δω ποσο γρηγορα ξαναγινεται συνδεση......Θεωρω πως καπως ετσι γινεται και οταν πεσει η ταση στον δεκτη απο προβλημα ηλεκτρικων η μπαταριας και γιαυτο το εκανα παραδειγμα....(μπορεις να το κανεις και εσυ με την Spectrum)...............πρεπει λοιπον να διατυπωνω καλυτερα αυτα που λεω γιατι μαλλον εγω δε τα ειπα καλα και δεν τα καταλαβες

Φίλε μου άν τα είχες γράψει έτσι στο προηγούμενο μήνυμα ούτε δημοσιογράφος όπως λες θα γινόμουν
ούτε καν θα σου απάνταγα!!  Wink

Παροτι λοιπον γέλασες στη τελευταια προταση σου βλεπω τελικα πως μαλλον εκνευρίστικες πολυ, πιθανον επειδη θεωρησες πως την ειπα στην Τ/Κ σου


Εδώ κάνεις ΜΕΓΑ λάθος φίλε μου και απορώ που δεν το κατάλαβες, για αυτό και έβαλα τα γελάκια και σου
ξεκαθάρισα ότι μιλάω φιλικά, τι άλλο να κάνω για να στο δώσω να το καταλάβεις??  idiot2  Grin

Φίλε Νίκο έχω πει πολλές φορές ότι στον γραπτό λόγο είναι δύσκολο να αποτυπώσουμε τα συναισθήματα και αυτά
που σκεφτόμαστε και πολλές φορές παραφράζονται και ξεκινάνε παρεξηγήσεις!
Το έχουμε δει πολλές φορές να γίνεται!!
Δεν εκνευρίστηκα καθόλου για την τ/κ αλλά επειδή το έχω δει πολλές φορές να γίνεται αμφότερα, έκανα την
παρέμβαση για να μην συνεχιστεί, έχουμε δει άλλωστε τιτανομαχίες για τις τ/κ και όχι μόνο!!

Φιλικά Μάρκος!!

  
Καταγράφηκε
orck
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.653


game over :|


Προφίλ
« Απάντηση #24 στις: Δευτέρα, 1 Οκτ 2012, 23:55:00 »

Εγω θα ελεγα να αγορασεις ενα αλλο συστημα τηλεκατευθυνσης που δεν εχει καμια αναγκη απο τετοιους πυκνωτες. Εαν επιμενεις σε ενα επισφαλες συστημα δεν χρειαζεσαι συγκεκριμενο τροπο υπολογισμου, οσο μεγαλυτερο πυκνωτη τοσο καλυτερα, αναλογα ποσο θα το πας στα ακρα απο αποψη καταναλωσης, εαν οι μπαταριες σου μπορουν να δωσουν ρευμα για τα σερβο η ταση δεν πεφτει.
 
Διαφωνω οτι ο συγκεκριμενος πυκνωτης ειναι για φιλτραρισμα. Η ιδια η Spectrum τους δινει για προστασια για πτωση τασης επειδη εχουν μια αδυναμια οι δεκτες να νεκρωνουν οταν πεφτει η ταση χαμηλα και μετα θελουν ωρα να ξανακλειδωσουν. Αυτο εαν θες το δοκιμαζουμε πειραματικα σε συγκριση με την καρα-κινεζικη FrSky που εχω.Περιπου οπως βαζουν κατι πυκνωτες τερατα οι καγκουρες στα αυτοκινητα, ο πυκνωτης φορτιζει απο την ιδια πηγη ρευματος και εχει την δυνατοτητα οταν ζητηθει να εκφορτισει πολυ γρηγορα, οποτε εαν η μπαταρια μονη της μπορει να δωσει 2Α με τον πυκνωτη μπορει να δωσει 3Α (τυχαια νουμερα).

Η Spectrum ειχε ξεφτυλιστει διασυρθει δημοσια πανω σε αυτο το θεμα, ενας μοντελιστης ειχε φτιαξει ενα βιντεο που μειωνε συνεχως την ταση λειτουργιας του δεκτη και συνεκρινε το σημειο που νεκρωνει ο καθε δεκτης. Η Spectrum εβγαλε αλλο βιντεο που εδειχνε οτι ολοι οι δεκτες σταματουσαν περιπου στην ιδια ταση. Το απεσυρε αμεσα οταν ολοι καταλαβαν οτι τα σερβο νεκρωναν και οχι ο δεκτης.
Καταγράφηκε

Παναγιωτης, Π.Φαληρο
Οι αγγελιες μου
0 teo
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 578


ουδέν κρυπτόν υπό του ηλίου


Προφίλ WWW
« Απάντηση #25 στις: Τρίτη, 2 Οκτ 2012, 00:10:38 »

Παναγιώτη δεν προσπαθώ να πείσω τον εαυτό μου πως ok... έχω πάρει φόλα σύστημα αλλά σώνεται με παρεμβάσεις.
Αν ποτέ πεισθώ πως είναι τόσο φόλα πια θα κρατήσω την DX7 που έχω για να μάθω τον γιο μου... πάντως δεν θα την πουλήσω!
Μέχρι τότε προσπαθώ να καταλάβω τι παίζεται γενικώς με τους δέκτες και τους πυκνωτές.
Απλά το συνέχισα με τις "κακές" Spektrum για να έχω μια συνέχεια στην κουβέντα μας... Με πιάννεις;

Και επαναφέρω τα πιο σημαντικά ερωτήματα (από τα πιο ειδικά προς τα πιο γενικά):
1)
Μπορεί έστω και με προϋποθέσεις μια συστοιχία φαντάζομαι πυκνωτών να κρατήσει την επαφή πομπού-δέκτη για τα 4-5sec που θέλουν οι "κακές" Spektrum;
Π.χ. ναι, όταν δουλεύουν στα 4,8V και όχι στα 6V.
Π.χ. ναι, όταν η ολική χωρητικότητα των πυκνωτών είναι πάνω από (?τί?)
Π.χ. ναι όταν τα servo είναι mini και μέχρι 3 ή 4, όχι ψηφιακά ή ...

2)
Τελικά οι πυκνωτές μπαίνουν (όποτε μπαίνουν) όταν έχουμε κοινή μπαταρία κινητήρα και δέκτη μόνο;
Δηλαδή είναι άχρηστοι αν έχουμε ξεχωριστή μπαταρία μόνο για τον δέκτη;

3)
Έχουν παρατηρηθεί κλειδώματα δέκτη Spektrum ή συμβατών με DSM2 όταν υπάρχει ξεχωριστή και επαρκής τροφοδοσία του δέκτη;     
Καταγράφηκε

FrSky ACCST @ Spektrum-DX7
E-Starter || Wilga 2000 || Easy Cub
Hawk Sky || Easy Star I || Sky Sprite
Easy Glider Pro || Phoenix 2000 || Phoenix EVO
orck
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.653


game over :|


Προφίλ
« Απάντηση #26 στις: Τρίτη, 2 Οκτ 2012, 00:32:30 »

Σε καμια περιπτωση δεν ειναι φολα. Με προσεκτικη εγκατασταση ηλεκτρονικων και επιλογη καταλληλης μπαταριας δεν θα εχεις προβληματα. Τοσος κοσμος πεταει με Spectrum, ποιος ειμαι εγω να την βγαλω "κακη" οπως γραφεις;
Καταγράφηκε

Παναγιωτης, Π.Φαληρο
Οι αγγελιες μου
0 teo
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 578


ουδέν κρυπτόν υπό του ηλίου


Προφίλ WWW
« Απάντηση #27 στις: Τρίτη, 2 Οκτ 2012, 00:35:00 »

Σε καμια περιπτωση δεν ειναι φολα. Με προσεκτικη εγκατασταση ηλεκτρονικων και επιλογη καταλληλης μπαταριας δεν θα εχεις προβληματα. Τοσος κοσμος πεταει με Spectrum, ποιος ειμαι εγω να την βγαλω "κακη" οπως γραφεις;

Εγώ την είπα "κακή" για το ρουν της συζητήσεως... μην αρπάζεσαι. Πλάκα κάνω...

Τελικά τα 1) 2) 3) ξέρει να τα απαντήσει κανείς;
Καταγράφηκε

FrSky ACCST @ Spektrum-DX7
E-Starter || Wilga 2000 || Easy Cub
Hawk Sky || Easy Star I || Sky Sprite
Easy Glider Pro || Phoenix 2000 || Phoenix EVO
Markhelis
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.749


Προσέχουμε για να έχουμε!!!


Προφίλ
« Απάντηση #28 στις: Τρίτη, 2 Οκτ 2012, 00:55:10 »

Βάλε ένα εξωτερικό Bec για να τελειώνεις και για να πάμε και εμείς για ύπνο!!  Cheesy  Thumbs up
Καταγράφηκε
kolotoympas
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.666



Προφίλ WWW
« Απάντηση #29 στις: Τρίτη, 2 Οκτ 2012, 00:58:01 »

 Grin Thumbs up
Καταγράφηκε

Ή Αστοχία Υλικού Ή Μ…κια Τεχνικού!
kolotoympas Youtube
kolotoympas Vimeo
Σελίδες: 1 [2] 3  Όλοι  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Η τηλεκατεύθυνση και τα αξεσουάρ (Συντονιστής: kolotoympas)  |  Θέμα: Τροφοδοσία δέκτη σε ώρα ανάγκης « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.087 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.