Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.137 μηνύματα σε 11.337 θέματα από 5.916 Μέλη / Τελευταίο μέλος: astrapcian
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 24 Νοέ 2017, 20:33:31

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 24 Νοέ 2017, 20:33:31

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Τελευταίες 10 φωνές:
Δευτέρα, 20 Νοέ 2017, 22:44:55
Τα βλέπω όλα πράσινα !!!
Πρόσφατα θέματα
από NIKOS5113
[Σήμερα στις 20:24]

[Σήμερα στις 18:20]

[Σήμερα στις 18:07]

από arisS2000
[Σήμερα στις 17:03]

από SOP
[Σήμερα στις 14:48]

[Σήμερα στις 14:29]

[Σήμερα στις 11:24]

[Σήμερα στις 11:22]

από Lemon!
[Σήμερα στις 11:07]

από evan
[Σήμερα στις 10:49]

από Bocian
[Σήμερα στις 08:23]

από vagelis
[Χθες στις 23:04]

από kios100
[Χθες στις 20:59]

[Χθες στις 18:31]

από cosmic
[Τετάρτη, 22 Νοέ 2017, 10:09:28]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5916
Τελευταίο: astrapcian
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 285137
Σύνολο θεμάτων: 11337
Online σήμερα: 56
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 20
Επισκέπτες: 23
Συνολικά: 43
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Ηλεκτρονικά (Συντονιστής: kolotoympas)  |  Θέμα: Ερωτηση για Lipo Μπαταριες! « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 [3] 4 5  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Ερωτηση για Lipo Μπαταριες!  (Αναγνώστηκε 18993 φορές)
   
Χρηστος Βαγενας (vchris)
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.334



Προφίλ
« Απάντηση #30 στις: Κυριακή, 6 Απρ 2014, 17:45:04 »

ευχαριστω για τις απαντησεις και διευκρινησεις  Thumbs up
Καταγράφηκε
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.894


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #31 στις: Δευτέρα, 7 Απρ 2014, 17:53:59 »

Ο μεγαλύτερος εχθρός της Li-po  είναι τα μεγάλα ρεύματα εκφόρτισης (λειτουργίας).

Γι' αυτό δεν αντέχουν τον θεωρητικό αριθμό κύκλων.
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
hellitop
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 782


achten!!!!!!!!!!!!!!!


Προφίλ
« Απάντηση #32 στις: Δευτέρα, 7 Απρ 2014, 18:51:49 »

Ο μεγαλύτερος εχθρός της Li-po  είναι τα μεγάλα ρεύματα εκφόρτισης (λειτουργίας).

Γι' αυτό δεν αντέχουν τον θεωρητικό αριθμό κύκλων.
Ετσι ειναι! Αλλα υπαρχει γενικα θεμα με την λαθος εντυπωση που υπαρχει, Η μαλλον την αγνοια που υπαρχει γυρω απο τις μπαταριες worry Και δυστυχως υπαρχει και απο τους καταστηματαρχες Καταρχην οι μπαταριες ακομα και η επωνυμες δεν δινουν αυτα που λενε...αυτο ειναι δεδομενο! Οταν εγω εχω καταναλωση πχ 60Α και παιρνω μπαταρια με ονομαστικα  100A Την εχω πατησει! Και αυτες η τιμες πανω κατω ισχυουν για τις επωνυμες ΤP-HP κλπ.Για τις φθηνες ειναι πολυ χειροτερα τα πραγματα Εχω δει 3500 12s 45c = 157,5Α μπαταριες Φθηνες...... να γινονται μπαλονια με στιγμιαια 95Α στην χειροτερη περιπτωση..... Εδω στην ελλαδα ακουω συχνα σιγα μην δωσω λεφτα για μπαταριες idiot2 Λεφτα δεν θελεις να δωσεις.....απαιτησεις ομως εχεις! Ξερεις τι ειναι να εχεις δωσει 2000 για το ελικοπτερο και για μπαταριες 100 ευρω worryΚαι μετα βγαινει ο καθενας και γραφει τα δικα Υπαρχουν πολλα μυστικα πανω στις lipo μπαταριες πχ στην thunder power g6 45c με την g6 65c ειχαν διαφορα και στα c φορτισης αλλα και στην μακροζωια, Sυμφωνα με την TP Aυτο που θελω να πω ειναι οτι πχ Παιρνεις μια gens ace 60c και σου βγαζει 500+ κυκλους ενω με μια 35c θα βγαλεις 150
    Ξεχασα να πω οτι οι καλες μπαταριες με πολλα c   αγαπανε τα πολλα Αμπερ.....Για να εχουν μακροζωια παντα πολλα αμπερ! και ειδικα στην φορτιση!! Thumbs up
Καταγράφηκε
aerojet
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 127



Προφίλ
« Απάντηση #33 στις: Σάββατο, 13 Δεκ 2014, 12:34:14 »

καλημερα η lipo πρεπει να περναει αερας οταν ειναι στο αεροπλανο;
Καταγράφηκε
Skynet
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 661



Προφίλ
« Απάντηση #34 στις: Σάββατο, 13 Δεκ 2014, 12:45:46 »


  ...
    Ξεχασα να πω οτι οι καλες μπαταριες με πολλα c   αγαπανε τα πολλα Αμπερ.....Για να εχουν μακροζωια παντα πολλα αμπερ! και ειδικα στην φορτιση!! Thumbs up

Καλημέρα,
αυτό με τα πολλά αμπέρ φόρτισης, μπορείς να το τεκμηριώσεις με κάποιες αναφορές σε άλλες γνώμες? Γιατί η δική μου εμπειρία είναι ακριβώς αντίθετη: όσο χαμηλότερο το ρέυμα φόρτισης τόσο καλύτερο για τη διάρκεια ζωής και την απόδοση της μπαταρίας, και αναρωτιέμαι ποιά γνώμη είναι η σωστή  

Καλές πτήσεις!
« Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 13 Δεκ 2014, 13:07:09 από Skynet » Καταγράφηκε

Τα ελικόπτερα είναι σαν τις ταινίες τρόμου. Ξέρεις ότι κάτι κακό θα συμβεί, απλά δεν ξέρεις το πότε.

Skype --> mastroxalastis   (Συνήθως όταν είμαι στο Skype, μαστορεύω στον πάγκο)
DEPRON MANIAC
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 684


Μην αναγκάζεις άλλους να αγαπήσουν αυτό που κάνεις


Προφίλ
« Απάντηση #35 στις: Σάββατο, 13 Δεκ 2014, 16:31:30 »

καλημερα η lipo πρεπει να περναει αερας οταν ειναι στο αεροπλανο;

  Ναι για τους εξής λόγους
  Όλα τείνουν να θέλουν να δουλέψουν καλά σε περιβάλλον περίπου στους 20οC
  Οι LiPo όταν "δουλεύουν" εκλύουν και θερμότητα που σημαίνει οτι ο περιβάλλον χώρος αν δεν αερίζεται θα φτάσει σε υψηλές θερμοκρασίες
Καταγράφηκε

Τα καύσιμα κάποτε θα τελειώσουν. Τα ηλεκτρόνια δεν θα τελειώσουν ποτέ!!!

Βρε μανία με το depron!!!

  Ο flight controller δεν έχει νοημοσύνη, γι'αυτό χρησιμοποίησε την δική σου

 "γκουγκλ" ..........τρομάξατε;;;
aerojet
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 127



Προφίλ
« Απάντηση #36 στις: Σάββατο, 13 Δεκ 2014, 17:16:59 »

ευχαριστω
Καταγράφηκε
ant1971
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 470



Προφίλ
« Απάντηση #37 στις: Κυριακή, 14 Δεκ 2014, 09:25:10 »


  ...
    Ξεχασα να πω οτι οι καλες μπαταριες με πολλα c   αγαπανε τα πολλα Αμπερ.....Για να εχουν μακροζωια παντα πολλα αμπερ! και ειδικα στην φορτιση!! Thumbs up

Καλημέρα,
αυτό με τα πολλά αμπέρ φόρτισης, μπορείς να το τεκμηριώσεις με κάποιες αναφορές σε άλλες γνώμες? Γιατί η δική μου εμπειρία είναι ακριβώς αντίθετη: όσο χαμηλότερο το ρέυμα φόρτισης τόσο καλύτερο για τη διάρκεια ζωής και την απόδοση της μπαταρίας, και αναρωτιέμαι ποιά γνώμη είναι η σωστή  

Καλές πτήσεις!

Εννοείται αυτό Thumbs up, ή τουλαχιστον αυτο πιστευω,  

πρωτα πρωτα στις γρηγορες φορτισεις με τα πολλα αμπερ (σε 2c και πανω της μπαταριας) ακομη και σε πολύ καλους φορτιστες υπαρχει στο τελος

ψευδοφορτιση κατά την ολοκληρωση της (που προκυπτει από το μπαλανσ με τις μικροαποκλισεις που της εκανε, δλδ οσο χαμολοτερο ρευμα στελνεις τοσο μικροτερες ανοχες εχεις στο τελικο μπαλανσ και αρα στην τελικη φορτιση της lipo )

Πολυ απλα αν ξανακουμπωσεις την μολις φορτισμενη με πολλα αμπερ Lipo και την φορτισεις με χαμηλοτερα αμπερ π.χ.  0.5c  της μπαταριας θα δεις ότι θα φορτιζει για πολύ ακομη χρονο στελνοντας αρκετα ακομη μιλιαμπερια μεσα το τροφοδοτικο

Γενικα ισχυει ότι αστην να σιγοβραζει χαχαχαχαχα και κανε κατι άλλο αν εχεις τον χρονο

τα πολλα c εχουν να κανουν με αλλα πραγματα και αναιβαζουν το κοστος της μπαταριας γιατι μιλαμε ουσιαστικα για αλλης ποιοτητας μπαταρια της lipo με μπολικα c



« Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 14 Δεκ 2014, 09:50:39 από ant1971 » Καταγράφηκε

η ασχολία με το ε/π συχνά είναι παράδεισος & κόλαση μαζί
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.894


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #38 στις: Κυριακή, 14 Δεκ 2014, 09:41:43 »

καλημερα η lipo πρεπει να περναει αερας οταν ειναι στο αεροπλανο;

Εφ' όσον η μπαταρία καταπονείται, θα εκλύει θερμότητα, και χρειάζεται μέριμνα ψύξης.

Παλιότερα pack, είχαν αποστάτη ανάμεσα στα στοιχεία για να περνάει και από εκεί αέρας ψύξης.
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
ΦΩΤΗΣ ΚΑΛΕΥΡΑΣ
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 403


F-16 jet


Προφίλ
« Απάντηση #39 στις: Παρασκευή, 9 Οκτ 2015, 19:06:58 »

Νομίζω πως δεν χρειάζεται να ανοίξω νέο θέμα στην απορία μου. Μια μπαταρία lipo αν φορτιστεί και δεν γίνει η χρήση της, (πχ λόγο καιρού). Πόσες μέρες μπορούμε να την κρατήσουμε φορτισμένη πρίν την αποθηκευσουμε; Μετά από πόσες μέρες μπορεί να γίνει η χρήση της με ασφάλεια χωρίς να την ξαναφορτίσουμε; Ευχαριστώ.
Καταγράφηκε

Build it your self!
pagani
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 345


Kostas Laliotis


Προφίλ
« Απάντηση #40 στις: Παρασκευή, 9 Οκτ 2015, 21:00:03 »

Ο μεγαλύτερος εχθρός της Li-po  είναι τα μεγάλα ρεύματα εκφόρτισης (λειτουργίας).

Γι' αυτό δεν αντέχουν τον θεωρητικό αριθμό κύκλων.
Ετσι ειναι! Αλλα υπαρχει γενικα θεμα με την λαθος εντυπωση που υπαρχει, Η μαλλον την αγνοια που υπαρχει γυρω απο τις μπαταριες worry Και δυστυχως υπαρχει και απο τους καταστηματαρχες Καταρχην οι μπαταριες ακομα και η επωνυμες δεν δινουν αυτα που λενε...αυτο ειναι δεδομενο! Οταν εγω εχω καταναλωση πχ 60Α και παιρνω μπαταρια με ονομαστικα  100A Την εχω πατησει! Και αυτες η τιμες πανω κατω ισχυουν για τις επωνυμες ΤP-HP κλπ.Για τις φθηνες ειναι πολυ χειροτερα τα πραγματα Εχω δει 3500 12s 45c = 157,5Α μπαταριες Φθηνες...... να γινονται μπαλονια με στιγμιαια 95Α στην χειροτερη περιπτωση..... Εδω στην ελλαδα ακουω συχνα σιγα μην δωσω λεφτα για μπαταριες idiot2 Λεφτα δεν θελεις να δωσεις.....απαιτησεις ομως εχεις! Ξερεις τι ειναι να εχεις δωσει 2000 για το ελικοπτερο και για μπαταριες 100 ευρω worryΚαι μετα βγαινει ο καθενας και γραφει τα δικα Υπαρχουν πολλα μυστικα πανω στις lipo μπαταριες πχ στην thunder power g6 45c με την g6 65c ειχαν διαφορα και στα c φορτισης αλλα και στην μακροζωια, Sυμφωνα με την TP Aυτο που θελω να πω ειναι οτι πχ Παιρνεις μια gens ace 60c και σου βγαζει 500+ κυκλους ενω με μια 35c θα βγαλεις 150
    Ξεχασα να πω οτι οι καλες μπαταριες με πολλα c   αγαπανε τα πολλα Αμπερ.....Για να εχουν μακροζωια παντα πολλα αμπερ! και ειδικα στην φορτιση!! Thumbs up


για τις gens ace ακομα και οι 35c ειναι πολυ αξιες και σε 600 ελικοπτερο βγαζουν τεραστιο αριθμο πτησεων, ισως πανω απο 500... τωρα για τις thunder power επετρεψε μου να πω μια φραση που δανειζομαι απο τους ξενους... ακριβο σκουπιδι.. και το λεω απο προσωπικη εμπειρια αρκετων κομματιων που οχι μονο δεν απεδωσαν αλλα αρπαζαν φωτια στον αερα

επισης σαν απαντηση στον φιλο φωτη θα πω οτι εαν ειναι μια ακριβη μπαταρια αποφευγω να την αφηνω φορτισμενη πανω απο 2με 3 μερες...  αν ειναι μια απλη τρισελη δεν δινω και πολυ σημασια χωρις να σημαινει οτι και σε αυτη την περιπτωση δεν πρεπει να την αφηνεις για μεγαλο διαστημα φορτισμενη
Καταγράφηκε
socratesb
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 51


Προφίλ
« Απάντηση #41 στις: Παρασκευή, 9 Οκτ 2015, 21:22:47 »

Μια μπαταρία lipo αν φορτιστεί και δεν γίνει η χρήση της, (πχ λόγο καιρού). Πόσες μέρες μπορούμε να την κρατήσουμε φορτισμένη πρίν την αποθηκευσουμε; Μετά από πόσες μέρες μπορεί να γίνει η χρήση της με ασφάλεια χωρίς να την ξαναφορτίσουμε; Ευχαριστώ.

Θα σου απαντήσω Φώτη με βάση αυτό που έχω διαβάσει εδώ
 http://valleyrcflyers.net/articles/lipo%20storage%20tips.pdf
και το έχω εφαρμόσει εδώ και 3+ χρόνια με θετικά αποτελέσματα.
Τις φορτισμένες μπαταρίες που θα μείνουν για την επόμενη εβδομάδα ή και περισσότερο πχ 20 μέρες τις διατηρώ σε αεροστεγές δοχείο στην συντήρηση ψυγείου. Δεν χάνουν τίποτε από την τάση τους απλά δεν θα τις χρησιμοποιήσω παγωμένες θα τις αφήσω όσο χρόνο χρειάζεται για να έρθουν σε θερμοκρασία περιβάλλοντος.
Τις μπαταρίες που πιστεύω πως θα τις χρησιμοποιήσω μετά από μήνες τις διατηρώ σε storage πάντα σε δροσερό περιβάλλον.
Πάντα πρέπει να προσέχουμε το setup του μοντέλου μας. Επειδή πάντα πρόσεχα να έχω  setup που δεν ζεσταίνει τις μπαταρίες δηλ max θερμοκρασία κάτω από 40 βαθμούς δεν έχουν χαλάσει στα χέρια μου ακόμα και οι πλέον φθηνές μπαταρίες που τις έχω από το 2010 - βέβαια πλέον αυτές δεν είναι σε θέση να δώσουν και πολλά πολλά.
Η απορία η δική μου είναι ποιές μπαταρίες είναι πιο ευαίσθητες στον χρόνο; Αυτές με τα περισσότερα C ή αυτές με τα λιγότερα;
Επίσης ακολουθώ την οδηγία του hyperion και φορτίζω τις μπαταρίες στο 95% δηλ η φόρτιση σταματά στο 4,16 περίπου. Η διαφορά σε χρόνο πτήσης είναι ελάχιστη σε αντίθεση με την μακροζωία που πολλαπλασιάζεται.
Επίσης δεν ξελιγώνω ποτέ τις μπαταρίες κάτω από το 3,80 άντε 3,75  στην χειρότερη.
Όσο για την φόρτιση με πολλά C  δεν κατάλαβα γιατί μπορεί να είναι καλύτερο...
Καλές Πτήσεις σε Όλους!
 
Καταγράφηκε
aerojet
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 127



Προφίλ
« Απάντηση #42 στις: Δευτέρα, 18 Απρ 2016, 10:44:53 »

καλημέρα,εκανα μια 2cell σε 1 cell χ2- αλλα δεν μου την φορτιζει ο  φορτιστης. ξερει κανενας κατι;
Καταγράφηκε
kolotoympas
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.660



Προφίλ WWW
« Απάντηση #43 στις: Δευτέρα, 18 Απρ 2016, 10:54:09 »

αν μετρήσεις με ενα πολυμετρο τωρα την μπαταρια τι τάση εχει ?
επισης πρεπει να ρυθμισεις τον φορτιστη σου τωρα σε 1cell φορτιση χωρις balance
τι μήνυμα σου βγαζει ο φορτιστης ?
Καταγράφηκε

Ή Αστοχία Υλικού Ή Μ…κια Τεχνικού!
kolotoympas Youtube
kolotoympas Vimeo
aerojet
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 127



Προφίλ
« Απάντηση #44 στις: Δευτέρα, 18 Απρ 2016, 11:03:21 »

ότι είναι φουλ ενώ δεν είναι
Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 2 [3] 4 5  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Ηλεκτρονικά (Συντονιστής: kolotoympas)  |  Θέμα: Ερωτηση για Lipo Μπαταριες! « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.638 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.