Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.202 μηνύματα σε 12.375 θέματα από 6.237 Μέλη / Τελευταίο μέλος: SKRIM
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 14:48:33

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 14:48:33

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 14:18]

    [Χθες στις 22:30]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 21:25:44]

    από afilos
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 14:52:26]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 10:46:22]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 07:32:40]

    από 3DJunk
    [Τρίτη, 26 Μάρ 2024, 16:49:01]

    [Κυριακή, 24 Μάρ 2024, 21:58:01]

    από chris 1975
    [Παρασκευή, 22 Μάρ 2024, 17:25:32]

    από dominicm
    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 19:24:15]

    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 17:48:59]

    [Δευτέρα, 18 Μάρ 2024, 23:05:57]

    από viper1
    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 13:18:58]

    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 12:46:42]

    [Σάββατο, 16 Μάρ 2024, 15:32:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6237
    Τελευταίο: SKRIM
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304202
    Σύνολο θεμάτων: 12375
    Online σήμερα: 194
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 26
    Συνολικά: 27
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 16     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: QQ Somenzini YAK 54 50cc  (Αναγνώστηκε 64290 φορές)
    Geοrge
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.042



    « Απάντηση #15 στις: Τρίτη, 20 Νοέ 2007, 21:48:31 »

    Kαλοπέταχτο Νικόλα,
    Θα ήθελα εάν σου είναι εύκολο να μου εξηγήσεις τις συνδεσμολογίες που έχεις κάνει από την παροχή σου (μπαταρία) μέχρι να φτάσει το ρεύμα στα servo.
    Ποια διαδρομή ακολουθεί  κάτι σαν ηλεκτρολογικό σχέδιο  και επεξηγήσεις στις ξενόγλωσσες ορολογίες "πχ το Optical Kill Switch,Iginition Regulatοr με Duralite,Super Regulator,power expander,ενα deans Ο/P με δυο φυσακια JR....τα οποία σε μετάφραση τα καταλαβαίνω αλλά για στην πράξη τι κάνουν-εφαρμογές τους ? πάνω στο μοντέλο τι εξυπηρετούν-κάνουν Huh
    Ελπίζω να μην κουράζω αλλά μπορεί να βοηθήσουν και άλλους αυτό που θα απαντήσεις
    Ευχαριστώ
    Γιώργος
    Καταγράφηκε
    Χάρης Κωσταντίνου
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 142


    www.rcteam-cy.com


    « Απάντηση #16 στις: Τρίτη, 20 Νοέ 2007, 22:56:25 »

    Νικο για χαρα και καλες δουλειες με το Yak σου. Απλα να σου πω την γνωμη μου σε κατι. Απο'τι εχω διαβασει και στο Manual της Da το Ignition πρεπει να μην καλυπτεται περιφερειακα απο foam για προστασια. Μπορεις να βαλεις foam μονο απο κατω και να το πιασεις με tyde up απο πανω. Thumbs up

    φιλε τα λεμε καλες πτησεις  Χαμόγελο
    Καταγράφηκε
    Geοrge
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.042



    « Απάντηση #17 στις: Τρίτη, 20 Νοέ 2007, 23:49:14 »

    Σου εύχομαι μιά απο τα ίδια


    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Και οι πραγματικές καταστάσεις
    « Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 21 Νοέ 2007, 00:10:12 από rcegaleo » Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #18 στις: Τετάρτη, 21 Νοέ 2007, 00:57:18 »

    Γεια σας,

    Γιωργο, δεν ειναι κατι δυσκολο θα προσπαθησω να σου δωσω μια συντομη περιγραφη του τι συμβαινει συντομα, ειναι λιγο αργα τωρα συγνωμη αυριο στο διαλειμμα της δουλειας θα προσπαθησω να στειλω κατι.

    Χαρη, ευχαριστω ισως εχεις δικιο θα το κοιταξω. Thumbs up Τους καλοκαιρινους μηνες ισως ζεσταθει με ολα αυτα τα foam. Στο manual δε βρηκα κατι σχετικο εκτος απο το παρακατω:

    MOUNT THE IGNITION MODULE ON A FOAM PAD WITH PLASTIC ZIP TIES. DO NOT HARD MOUNT OR VELCRO MOUNT. DO NOT USE DOUBLE SIDED TAPE.

    Δε λεει κατι για τυλιγμα με foam. Βασικα στο manual του αεροπλανου ο QQ το τυλιγει με foam και ταινiα.


    Σχετικα με video απο YouTube ειναι απο το Flying Giants Video Contest 2006, το αεροπλανο το πεταει ο Βrandon Konrorinis aka 3dkid Eλληνικης καταγωγης μολις 13 χρονων. Ειχε παρει στο διαγωνισμο τη 2η θεση, 1ος ειχει ο Βελγος Μartin De Moore aka Docinsane οσοι ασχολουνται σοβαρα με 3D σιγουρα τον ξερουν για εκπληκτικα του video μεσα σε τζακουζι, σαουνες κτλ να πεταει rolling harrier eights και torque roll circles. Σχετικα παλι με το video ειναι απο πιο εντυπωσιακα video με QQ YAK που εχω δει, ειναι το 100cc οχι το 50cc ομως. To 100cc πεταει σαν depron απ'ότι λενε χωρις υπερβολη. Το δικο μου θα δειξει.... buck2

    Καληνυχτα zzzzzz lalala
    Καταγράφηκε
    γιαννης κουσουρλης
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 167



    « Απάντηση #19 στις: Τετάρτη, 21 Νοέ 2007, 08:58:33 »

    γεια σου Νικολα, θα σου προτεινα να μην ξανα δεσεις μαζι, βαρια αντικειμενα και καλωδια γιατι κοβετε το συρμα χωρις να φαινεται στο πλαστικο περιβλημα του καλωδιου
    π.χ.reg.foto
    γιαννης κουσουρλης
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #20 στις: Τετάρτη, 21 Νοέ 2007, 10:48:38 »

    Καλημερα Γιαννη!Τι κανεις? Συμφωνω εχεις δικιο, τα εχω ηδη αλλαξει αυτα ειχαν μπει προχειρα προφανως αναφερεσαι στις μπαταριες LiIon, τα καλωδια που εχουν δεθει με το δεματικο πανω στη μπαταρια χρησιμοποιουνται για φορτωση και ελεγχο τασης της μπαταριας. Εχουν πλεον αφεθει ελευθερα.

    Σχετικα με τα σχεδιαγραμματα που ζητησε ο φιλος Γιωργος, επισυναπτω τα παρακατω.


    * Ignition_.JPG (13.96 KB, 645x226 - εμφανίστηκε 1242 φορές.)

    * Rx_.JPG (11.13 KB, 568x227 - εμφανίστηκε 1218 φορές.)
    Καταγράφηκε
    Geοrge
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.042



    « Απάντηση #21 στις: Τετάρτη, 21 Νοέ 2007, 15:45:56 »

    Σχετικα με τα σχεδιαγραμματα που ζητησε ο φιλος Γιωργος, επισυναπτω τα παρακατω.

    Εάν μπορείς σε παρακαλώ να συμπληρώσεις και μια επεξήγηση  1,2,3    π.χ  όπου 1 διακόπτης γιαυτό....   2  για την μίζα  κ.α

    Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο  σου

    Γιώργος
    Καταγράφηκε
    sech770
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 25


    « Απάντηση #22 στις: Τετάρτη, 21 Νοέ 2007, 17:36:52 »

    πραγματικα ευχαριστω για ολο τον κοπο που εκανες. πηρα  γνωση  για αυτο που θελω να μαθω.  και αν  καταλαβα  σωστα  κολλας στο μαυρο deans τα 2 x JR Αρσενικα μαυρα και στο κοκκινο τα 2 x JR Αρσενικα κοκκινα και μετα τα χωνεις στο δεκτη . ειναι ετσι???
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #23 στις: Τετάρτη, 21 Νοέ 2007, 17:52:19 »

    πραγματικα ευχαριστω για ολο τον κοπο που εκανες. πηρα  γνωση  για αυτο που θελω να μαθω.  και αν  καταλαβα  σωστα  κολλας στο μαυρο deans τα 2 x JR Αρσενικα μαυρα και στο κοκκινο τα 2 x JR Αρσενικα κοκκινα και μετα τα χωνεις στο δεκτη . ειναι ετσι???

    Ετσι ακριβως, οπως εγραψα μπορεις χρησιμοποιησεις και το αλλο Deans O/P, ετσι το συστημα απο αποψη καλωδιωσης θα ειναι πληρως redundant και δε θα εχεις μεγαλες αντιστασεις. Στο μονο θεμα που μπορει να εχεις θεωρητκα αστοχια ειναι ο regulator αλλα ενταξει ειναι Heavy Duty δηλαδη αντεχει σε αρκετα μεγαλυτερα ρευματα Peak απο συμβατικους βλεπε Fromeco, Duralite, Powerbox κτλ. κυριως λογω chip και ψυχτρας.  Εχω χρησιμοποιησει αρκετα τον απλο regulator της SmartFly χωρις κανενα προβλημα σε μοντελα μεγεθους 120-160. σε σχετικα ακραιες καταστασεις και ψηφιακα servo παντου, αρα σαν προιον το εμπιστευομαι και με το παραπανω.

    Χαιρετισμους,

    Νικος







    Καταγράφηκε
    sech770
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 25


    « Απάντηση #24 στις: Τετάρτη, 21 Νοέ 2007, 18:13:15 »

    ενταξει καταλαβα και για την δυνατοτητα της δευτερης εξοδου. παντως το μοντελο ειναι απλα καταπληκτικο και ξερω οτι θα του κανεις καλη δουλεια στη συνεχεια .ακομα ενα ευχαριστω για τις φωτο.


    Δημητρης   
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #25 στις: Σάββατο, 1 Δεκ 2007, 18:01:10 »

    Δημητρη παρακαλω, μερικες φορες καλο ειναι να βαζουμε στο χαρτι ή στο word καποια πραγματα που εχουμε στο μυαλο μας η ακομα και στο αεροπλανο μας γιατι ετσι μενουν, πολλες φορες ξεχναμε βλεπεις.... Azn

    Το τελικο setup ετοιμο για πτηση του Engine Box και των ηλεκτρικων. Το αεροπλανο ειναι πλεον σχεδον ετοιμο, η κατασκευη πηγε λιγο πισω λογω επαγγελματικων υποχρεωσεων.

    Ετυχε πριν δυο βδομαδες να πεταξω το YAK 54 50cc Gen II του φιλου Χαρη Kωνσταντινου (εκανα 3 πτησεις αν δε κανω λαθος) και μπορω να πω το μοντελο ειναι πολυ καλο για το σκοπο που εχει σχεδιαστει. Ειναι "crisp" εκει που το θελεις σε point roll με ανεπαισθητα coupling στο knife edge κτλ και αρκετα "floaty" σε 3D. Χαρη ευχαριστω που μου το εδωσες να το δοκιμασω... Thumbs up Grin Ευχομαι καλες πτησεις και προσγειωσεις.

    Λοιπον προχωραμε, κατι ανεφερθηκε σε ενα αλλο που ειχα ξεκινησει για freestyle competition/fly in κτλ...βεβαια γιατι οχι?? Ισως με αυτο ισως με καποιο αλλο αεροπλανο...ποιος ξερει...?? Tongue

    Ελπιζω συντομα να εχουμε και οπτικοακουστικο υλικο...

    Χαιρετισμους,
    Νικος


    * Fuselage_Final_.JPG (47.6 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 1131 φορές.)

    * Engine_Box_Final_.JPG (43.32 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 1141 φορές.)
    Καταγράφηκε
    dim sofos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.534


    ..Καλύτερα να πετάς παρά να μιλάς.


    « Απάντηση #26 στις: Σάββατο, 1 Δεκ 2007, 21:59:41 »

    Γειά σου Νικόλα Wink

    Τον κινητήρα τον έχεις δουλέψει;
    Εξάτμιση;


    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #27 στις: Κυριακή, 2 Δεκ 2007, 02:24:36 »

    Δημητρη γεια και χαρα που εισαι χαμενος?? Wink

    Οχι δεν τον εχω βαλει μπροστα ακομα. Muffler θα χρησιμοποιηθει της JTEC το πιο ελαφρυ muffler pitts style για DA 50, βεβαια δε ξερω κατα ποσο επρεπε να ειναι τοσο ελαφρυ αφου το δικο μου μοντελο θελει αρκετο βαρος μπροστα.

    Λαδι για στρωσιμο βρηκα αυτο που συστηνει η DA δηλαδη Penzoil 2 Stroke ορυκτελαιο για αεροψυκτα μηχανακια και μαλιστα τσαμπα μολις 2.60 ευρω το λιτρο.

    Το ΥΑΚ σου super ολα μπηκαν εκει που επρεπε, στο δικο μου δυστυχως επρεπε να κανω διαφορες πατεντες και να βαλω μεγαλα stand offs.

    Χαιρετισμους,

    Νικος





    Καταγράφηκε
    georgedr
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 123


    « Απάντηση #28 στις: Κυριακή, 2 Δεκ 2007, 17:26:55 »

    Μια απορια. Πως γινεται σε δυο ιδια μοντελα με ιδιο κινητηρα να απαιτουνται Stand offs με τοση διαφορα στο μηκος idiot2. Το ένα περιπου 2-2,5 ποντους περιπου και το άλλο 5. Εκτος και αν είναι διαφορετικης εταιριας τα μοντελα. Αν όχι καποιος από τους δυο σας εχει κανει τσαφ. Ποιος?HuhHuhHuh idiot2 idiot2 idiot2
    Καταγράφηκε

    GeorgeDr
    JR PROPO...Feel the difference !!!
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #29 στις: Κυριακή, 2 Δεκ 2007, 17:45:35 »

    Κανες δεν εχει κανει τσαφ....δεν ειναι ιδια ακριβως μοντελα αλλα ειναι της ιδιας εταιριας.

    Το δικο μου YAK 85'' εχει σχεδιαστει γυρω απο τη 3W 50cc που χρησιμοποιουσε ο QQ οταν ηταν sponsored απο 3W. H DA ειναι 500γρ πιο ελαφρυα αρα οπως καταλαβαινεις πρεπει να χρησιμοποιουθουν μεγαλυτερα stand offs για να διατηρηθει το CG στο ιδιο range ,και ειναι αυτο που προτεινει και ο QQ στο manual.

    To 86'' του Δημητρη ειναι σχεδιασμενο γυρω απο τη DA 50 με πιο μακρυ engine box κτλ. αρα μπορουν να χρησιμοποιηθουν πιο κοντα stand offs.

    Ελπιζω να βοηθησα...τεσπα καλο το ξυλο laser cut κτλ. αλλα λιγο παροχυμενο πλεον, το επομενο gas μαλλον θα ειναι composite και μαλλον απο Τσεχια...οποιος καταλαβε καταλαβε... Στριφογύρισμα ματιών

    Χαιρετισμους,
    Νικος
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 16     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: QQ Somenzini YAK 54 50cc
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.037 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.