Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.799 μηνύματα σε 11.355 θέματα από 5.943 Μέλη / Τελευταίο μέλος: javant
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 20:02:07

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 20:02:07

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 19:24]

από chris 1975
[Σήμερα στις 18:25]

από SOFIANOS
[Σήμερα στις 15:21]

[Σήμερα στις 13:32]

[Σήμερα στις 13:20]

[Σήμερα στις 11:24]

[Σήμερα στις 10:31]

από kondorgr
[Σήμερα στις 09:58]

[Σήμερα στις 00:50]

[Χθες στις 16:13]

από Nikolas K
[Χθες στις 15:54]

από thana-psi
[Χθες στις 12:16]

[Τρίτη, 12 Δεκ 2017, 21:42:30]

[Τρίτη, 12 Δεκ 2017, 18:39:15]

[Τρίτη, 12 Δεκ 2017, 10:53:05]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5943
Τελευταίο: javant
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 285799
Σύνολο θεμάτων: 11355
Online σήμερα: 62
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 26
Συνολικά: 39
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Sport - fun και γενικά (Συντονιστές: Serafim, Yankos)  |  Θέμα: BLACK HORSE MODELS « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1]  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: BLACK HORSE MODELS  (Αναγνώστηκε 2319 φορές)
   
kostasch
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 142


Προφίλ
« στις: Πέμπτη, 27 Οκτ 2011, 10:08:16 »

Καλημερα!Μηπως εχει καποιος εμπειρια με αεροπλανα της black horse και συγκεκριμενα για το yak 54  το 40αρι??
Καταγράφηκε
stamatis
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 748



Προφίλ
« Απάντηση #1 στις: Πέμπτη, 27 Οκτ 2011, 10:38:56 »

ειχα το katana το 60 αρι και το Renegade.

μια χαρα μοντελα ηταν, και πεταγαν ομορφα.
Καταγράφηκε

<<Οποιος νομιζει οτι κρεμομαστε απο τα αρ**δια του, ας τα κοψει για να πεσουμε!!!>>
carapis
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 366


... ΠΕΤΑΩ ΓΙΑΤΙΙΙ,...ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΕΔΩ ΚΑΤΩ...!!!


Προφίλ WWW
« Απάντηση #2 στις: Πέμπτη, 27 Οκτ 2011, 15:27:38 »



   Εχω το YAK 54 το 120-αρη, ειναι παραπολυ καλα φτιαγμενο και πεταει τελεια... Thumbs up

     Ριξε μκια ματια εαν θελεις, το εχω παρουσιαση... http://www.petame.gr/forumv/showthread.php?t=2114 
Καταγράφηκε

FLY SAFE - FLY HIGH ?!!!
kostasch
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 142


Προφίλ
« Απάντηση #3 στις: Πέμπτη, 27 Οκτ 2011, 17:55:45 »



   Εχω το YAK 54 το 120-αρη, ειναι παραπολυ καλα φτιαγμενο και πεταει τελεια... Thumbs up

     Ριξε μκια ματια εαν θελεις, το εχω παρουσιαση... http://www.petame.gr/forumv/showthread.php?t=2114 

Ευχαριστω ρε φιλε να σαι καλα!! Θα το μελετησησω αμεσα
Καταγράφηκε
kostasch
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 142


Προφίλ
« Απάντηση #4 στις: Δευτέρα, 5 Δεκ 2011, 01:28:27 »

Επιστρεφω αρχικα λεγοντας οτι το μοντελο εχει φτιαχτει και εχει πεταξει χωρις να υπαρχει καποιο σημαντικο προβλημα πλην το οτι ηταν πισωβαρο αλλα με τριμαρισμα διορθωθηκε εκτος την προσγειωση!

Το μοντελο κανονικα βαζει 46 κινητηρα και εγω εχω βαλει 52 που σημαινει περιπου + 200 γρ και ομως ειναι πισωβαρο! Τη μπαταρια την πηρα οσο πιο μπροστα γινεται και παρολα αυτα για να ζυγισει καπως καλυτερα τοποθετησα αλλα 100 γρ ενω χρειαζεται αλλα 50 για ισοροπισει στο κεντρο και εκει που πρεπει!

Με δεδομενο οτι το manual γραφει 2400 γρ και εγω ειμαι ηδη 300 γρ +  θα ειναι μεγαλο προβλημα αν τελικα τοποθετησω αυτα τα 50 γρ ?

Και η δευτερη ερωτηση ειναι! Ο κατασκευαστης στο βαρος που αναφερει θα πρεπει να περιλαμβανεται και το καυσιμο?

Ευχαριστω πολυ
Καταγράφηκε
w1ndsurfer
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.408



Προφίλ
« Απάντηση #5 στις: Δευτέρα, 5 Δεκ 2011, 07:37:49 »

Φίλε Κώστα μερικές συμβουλές:

- ΜΗΝ εμπιστεύεσαι τις οδηγίες και τα χαρακτηριστικά του κατασκευαστή, πολλές φορές πέφτουν έξω

- Μπες στα φόρουμ (ελληνικά και ξένα) ψάξε και ρώτα φίλους μοντελιστές που έχουν το ίδιο μοντέλο. Π.χ. δες http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1285062 και http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=866610. Bρες ένα thread με πολλές απαντήσεις και βάλε τις απορίες σου εκεί - επειδή μπορεί να το παρακολουθούν αρκετοί θα βρεις πιο εύκολα απάντηση

- Το μοντέλο σου δεν το ξέρω, αλλά σε ακροβατικά το "πισώβαρο" είναι σχετική έννοια, εγω βρίσκω το ΚΒ μετακινώντας μπαταρίες κλπ μέχρι το μοντέλο να πετάει ανάποδα χωρίς ΚΑΘΟΛΟΥ down

- Επίσης στα ακροβατικά μοντέλα ο στόχος είναι να μεγιστοποιηθεί ο λόγος ΩΣΗ / ΒΑΡΟΣ, άρα ούτε βαρύτερο κινητήρα θα έβαζα ούτε φυσικά άχρηστα βαριδιάκια. Δεν μπορεις να ΑΦΑΙΡΕΣΕΙΣ βάρος ώστε να ζυγίσει;

- Το AUW (all-up weight) συνήθως είναι χωρίς καύσιμο, αλλά όπως σου είπα από το manual μην το πολυ-πιστεύεις

Νίκος
Καταγράφηκε

Η τέλεια σχεδίαση επιτυγχάνεται όταν είναι τόσο λιτή ώστε δεν υπάρχει κάτιι που μπορεί να αφαιρεθεί - Antoine De Saint-Exupery (French writer and aviator)
kostasch
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 142


Προφίλ
« Απάντηση #6 στις: Δευτέρα, 5 Δεκ 2011, 15:13:18 »

Φίλε Κώστα μερικές συμβουλές:

- ΜΗΝ εμπιστεύεσαι τις οδηγίες και τα χαρακτηριστικά του κατασκευαστή, πολλές φορές πέφτουν έξω

- Μπες στα φόρουμ (ελληνικά και ξένα) ψάξε και ρώτα φίλους μοντελιστές που έχουν το ίδιο μοντέλο. Π.χ. δες http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1285062 και http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=866610. Bρες ένα thread με πολλές απαντήσεις και βάλε τις απορίες σου εκεί - επειδή μπορεί να το παρακολουθούν αρκετοί θα βρεις πιο εύκολα απάντηση

- Το μοντέλο σου δεν το ξέρω, αλλά σε ακροβατικά το "πισώβαρο" είναι σχετική έννοια, εγω βρίσκω το ΚΒ μετακινώντας μπαταρίες κλπ μέχρι το μοντέλο να πετάει ανάποδα χωρίς ΚΑΘΟΛΟΥ down

- Επίσης στα ακροβατικά μοντέλα ο στόχος είναι να μεγιστοποιηθεί ο λόγος ΩΣΗ / ΒΑΡΟΣ, άρα ούτε βαρύτερο κινητήρα θα έβαζα ούτε φυσικά άχρηστα βαριδιάκια. Δεν μπορεις να ΑΦΑΙΡΕΣΕΙΣ βάρος ώστε να ζυγίσει;

- Το AUW (all-up weight) συνήθως είναι χωρίς καύσιμο, αλλά όπως σου είπα από το manual μην το πολυ-πιστεύεις

Νίκος

Φιλε Νικο σε ευχαριστω για τις συμβουλες σου!

Το μοντελο δεν μπορεις να το πεις 3d ! Περισσοτερο φερνει κατι σε sport και πεταει πολυ καλα αν εξαιρεσεις την προσγειωση που φαινεται εντονα οτι ειναι πισοβαρο 
 Αντιμετοπιζω πρωτη φορα αυτο το προβλημα αλλα δεν νομιζω να μπορω να αφαιρεσω βαρος απο την ουρα! Οπως πρεπει να ειναι ετσι ειναι! δεν εχω προσθεσει κατι αχρηστο που να δινει παραπανησιο βαρος!
Επισης σημερα μετρησα το συνολικο βαρος του α/π με γεματη δεξαμενη σε ψηφιακη ζυγαρια και το βαρος ηταν 2865 γρ! Δηλαδη κοντα στα 500 γρ περισσοτερο απο οσο λεει ο κατασκευαστης !
Καταγράφηκε
carapis
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 366


... ΠΕΤΑΩ ΓΙΑΤΙΙΙ,...ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΕΔΩ ΚΑΤΩ...!!!


Προφίλ WWW
« Απάντηση #7 στις: Δευτέρα, 5 Δεκ 2011, 15:28:15 »

 

..., γεια σου κι απο εμενα...

 ..., ενα καλο κολπακι για μετατωπιση του Κ.Β. ειναι εαν εχεις περιθωριο φυσικα, απο το καλημα του κινητηρα, να φερεις μπροστα τον κινητηρα πανω στη βαση του ηηη με τακια ηηη ροδελες ολο το συνολο (βαση-κινητηρα) οσο μπροστα μπορεις, ακομη και μερικα χιλιοστα τα 250gr+ του κινητητρα θα σου κανουν διαφορα... Wink

  Χρησταρας
Καταγράφηκε

FLY SAFE - FLY HIGH ?!!!
kostasch
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 142


Προφίλ
« Απάντηση #8 στις: Δευτέρα, 5 Δεκ 2011, 15:39:24 »



..., γεια σου κι απο εμενα...

 ..., ενα καλο κολπακι για μετατωπιση του Κ.Β. ειναι εαν εχεις περιθωριο φυσικα, απο το καλημα του κινητηρα, να φερεις μπροστα τον κινητηρα πανω στη βαση του ηηη με τακια ηηη ροδελες ολο το συνολο (βαση-κινητηρα) οσο μπροστα μπορεις, ακομη και μερικα χιλιοστα τα 250gr+ του κινητητρα θα σου κανουν διαφορα... Wink

  Χρησταρας

Ευχαριστω Χρηστο αλλα ειμαι οριακα με το cowl! Ηταν η τελευταια λυση να προσθεσω βαρος και ετσι και εγινε! Επειδη ομως το να ζητα επιπλεον 150γρ και με βαρυτερη μηχανη μου φενεται παραλογο για αυτο αποφασισα να μου πειτε και εσεις την δικη σας γνωμη !!! Επειδη διαβασα και τη δικη σου παρουσιαση για το yak 120! Και αν θυμαμαι καλα ζυγιζες ενα-ενα τα κοματια για να δεις το βαρος! Τελικα ποσο βγηκε τελειωμενο?
Καταγράφηκε
carapis
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 366


... ΠΕΤΑΩ ΓΙΑΤΙΙΙ,...ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΕΔΩ ΚΑΤΩ...!!!


Προφίλ WWW
« Απάντηση #9 στις: Δευτέρα, 5 Δεκ 2011, 16:08:52 »


    Kωστα, το δικο μου βγηκε κι αυτο καμια 400gr περισσοτερο απο αυτο που λει ο κατασκευαστης, δηλαδη 4.300 και τα διαχειριζεται χωρις προβλημα...!!!

Ζυγισετο οπως πρεπει και πετα, δεν θα εχεις προβλημα... Thumbs up


  Χρησταρας
Καταγράφηκε

FLY SAFE - FLY HIGH ?!!!
Σελίδες: [1]  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Sport - fun και γενικά (Συντονιστές: Serafim, Yankos)  |  Θέμα: BLACK HORSE MODELS « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.106 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.