ΧΡΗΣΤΟΣ
Aeromodeller
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 13
|
|
« Απάντηση #810 στις: Σάββατο, 19 Απρ 2008, 23:34:04 » |
|
Τελικα οταν κουναμε το στικ του γκαζιου κουνιουνται τα blades ή τα padells? ?? Γιατι εμενα παιρνουν κλιση τα padells. Ειναι σωστο ? ή λαθος?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ladas39
Aeromodeller
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 20
|
|
« Απάντηση #811 στις: Κυριακή, 20 Απρ 2008, 22:12:33 » |
|
τελικά τα κατάφερα και σεταρισα την dx7 το τρέμουλο της ουράς όμως παραμένει ακόμη αυτό πως μπορώ να το διορθώσω ? ξέχασα να αναφέρω ότι εχω το gy401
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Giannis Zeteko.
|
|
« Απάντηση #812 στις: Κυριακή, 20 Απρ 2008, 22:16:37 » |
|
Τελικα οταν κουναμε το στικ του γκαζιου κουνιουνται τα blades ή τα padells? ?? Γιατι εμενα παιρνουν κλιση τα padells. Ειναι σωστο ? ή λαθος? τα blades με το γκαζι....επιδει αλαζεις το βημα pith τα padells οταν κουνας το δεξι στικ δεξια-αριστερα,μπρος-πισω,αυτο ειναι το τιμονι σου.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Giannis Zeteko.
|
|
« Απάντηση #813 στις: Κυριακή, 20 Απρ 2008, 22:19:42 » |
|
τελικά τα κατάφερα και σεταρισα την dx7 το τρέμουλο της ουράς όμως παραμένει ακόμη αυτό πως μπορώ να το διορθώσω ?
απο το γκε'ι'ιν στο gyro......να το μειωσεις λιγο οσπου να σταματησει. αυτο αλλαζει η απο το ιδιο το gyro (futaba 240) η απο το μενου της τηλ/σης (οταν εχεις futaba 401) στο προγραμμα end po'i'nt. καμια φορα εχουμε τρεμουλο για λιγο και λογω αερα με το head lok .....να το τσεκαρεις απο τι το κανει.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
MarD
|
|
« Απάντηση #814 στις: Κυριακή, 20 Απρ 2008, 22:21:04 » |
|
τελικά τα κατάφερα και σεταρισα την dx7 το τρέμουλο της ουράς όμως παραμένει ακόμη αυτό πως μπορώ να το διορθώσω ?
Εξαρτάται πιο γυροσκόπειο έχεις. Αν υποστηρίζει remote gain control (όπως π.χ. το GY401) τότε ναι από την τ/κ.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
“The helicopter approaches closer than any other [vehicle] to fulfillment of mankind's ancient dreams of the flying horse and the magic carpet.” - Igor Sikorsky http://www.coolmodels.gr
|
|
|
ΧΡΗΣΤΟΣ
Aeromodeller
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 13
|
|
« Απάντηση #815 στις: Δευτέρα, 21 Απρ 2008, 10:10:33 » |
|
Ωραια . τα padells ειναι στο δεξι στικ και ειναι το τιμονι. Εμενα ομως μετα απο πτωση και φτιαξημο οταν σινω γκαζι παιρνουν κλιση τα padells και οταν δινω να παει μπροστα (δεξι στικ προς τα πανω ) αυτο δινη κλιση στα blades. Τι μπορη να ειναι λαθος ?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Michael
|
|
« Απάντηση #816 στις: Δευτέρα, 21 Απρ 2008, 12:09:39 » |
|
Να ρωτήσω και εγώ κάτι: Το ελικόπτερο όταν το σηκώνω για hovering πάει μπροστά και δεξιά (διαγώνια δεξια δηλαδή). Το κέντρο βάρους είναι εντάξει. Λέω να πειράξω το ντιζάκι του aileron ώστε να έρθει το swashplate ακριβώς οριζόντιο (γέρνει ελάχιστα μπροστά). Θα επηρεαστεί και κάτι άλλο ή θα είναι οκ μετά?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Stargazer
|
|
« Απάντηση #817 στις: Δευτέρα, 21 Απρ 2008, 14:13:41 » |
|
παιδια το head locking gyro της esky κάνει δουλεια?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Live To Fly, Fly To Live
You know you've landed with the wheels up when it takes full power to taxi to the ramp.
|
|
|
vtr
|
|
« Απάντηση #818 στις: Δευτέρα, 21 Απρ 2008, 15:15:56 » |
|
Να ρωτήσω και εγώ κάτι: Το ελικόπτερο όταν το σηκώνω για hovering πάει μπροστά και δεξιά (διαγώνια δεξια δηλαδή). Το κέντρο βάρους είναι εντάξει. Λέω να πειράξω το ντιζάκι του aileron ώστε να έρθει το swashplate ακριβώς οριζόντιο (γέρνει ελάχιστα μπροστά). Θα επηρεαστεί και κάτι άλλο ή θα είναι οκ μετά?
Φτιάξε τό swash plate σωστά και δέν θά έχεις πρόβλημα.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ΧΡΗΣΤΟΣ
Aeromodeller
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 13
|
|
« Απάντηση #819 στις: Τετάρτη, 23 Απρ 2008, 18:43:17 » |
|
Το λαμπακι απο το gyro αναβοσβινη και το servo της ουρας δεν κουνιεται. Το servo ειναι καλο, το δοκημασα. Εχει κανεις καμια ιδεα τι μπορι να φτεϊ ?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
eliasb
Aeromodeller
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 3
|
|
« Απάντηση #820 στις: Τετάρτη, 23 Απρ 2008, 21:50:08 » |
|
Γεια σας και απο μενα. Μετά το Lama V3 απέκτησα πριν μια βδομάδα ενα belt. Ειμαι σε αρχικό στάδιο ακόμα και προσπαθώ να το σετάρω σωστά με τη βοήθεια του forum που το βρισκω παρα πολύ χρήσιμο Το λαμπακι απο το gyro αναβοσβινη και το servo της ουρας δεν κουνιεται. Το servo ειναι καλο, το δοκημασα. Εχει κανεις καμια ιδεα τι μπορι να φτεϊ ?
Το ιδιο μου κανε και μενα και το πρόβλημα ήταν το trimmer του rudder το οποίο δεν ηταν στο κέντρο
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
ΧΡΗΣΤΟΣ
Aeromodeller
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 13
|
|
« Απάντηση #821 στις: Τετάρτη, 23 Απρ 2008, 22:01:19 » |
|
ευχαριστω eliasb οντως το trimmer το ειχα στην ακρη. Τωρα ειναι ΟΚ Με την ευκαιρια πιο gyro να παρω ? το 401 ή το 240 ? με εχουν μπερδεψη. Με την σκεψη του θερμηκου για το μελον
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Giannis Zeteko.
|
|
« Απάντηση #822 στις: Τετάρτη, 23 Απρ 2008, 23:04:44 » |
|
Ωραια . τα padells ειναι στο δεξι στικ και ειναι το τιμονι. Εμενα ομως μετα απο πτωση και φτιαξημο οταν σινω γκαζι παιρνουν κλιση τα padells και οταν δινω να παει μπροστα (δεξι στικ προς τα πανω ) αυτο δινη κλιση στα blades. Τι μπορη να ειναι λαθος ? πιθανος να εχεις βαλει λαθος τα φισακια απο τα σερβο στον δεκτη,σε αλλο καναλι δηλαδη. ελεξεντα αν ολα ειναι στη σωστη θεση (καναλια στον δεκτη) και τα ξανα λεμε....
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Giannis Zeteko.
|
|
« Απάντηση #823 στις: Τετάρτη, 23 Απρ 2008, 23:07:45 » |
|
Να ρωτήσω και εγώ κάτι: Το ελικόπτερο όταν το σηκώνω για hovering πάει μπροστά και δεξιά (διαγώνια δεξια δηλαδή). Το κέντρο βάρους είναι εντάξει. Λέω να πειράξω το ντιζάκι του aileron ώστε να έρθει το swashplate ακριβώς οριζόντιο (γέρνει ελάχιστα μπροστά). Θα επηρεαστεί και κάτι άλλο ή θα είναι οκ μετά?
πρωτα θα φερεις σε οριζοντια θεση το swashplate και μετα να το τριμαρεις λιγο up και left αν χρειαστει. επισεις να δεις και την θεση της μπαταριας,αν εχεις τη <μαμα> 1800αρα μην την αφηνεις πολλυ εξω αλλα ουτε και πολλυ προς τα πισω.πρεπει το πισω μερος της να εχει 3 εκ περιπου αποσταση απο τα δοντια του γραναζιου.η για ποιο ευκολα μετρα 4 εκ εξω την μπαταρια απο την βαση της.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
Giannis Zeteko.
|
|
« Απάντηση #824 στις: Τετάρτη, 23 Απρ 2008, 23:21:25 » |
|
ευχαριστω eliasb οντως το trimmer το ειχα στην ακρη. Τωρα ειναι ΟΚ Με την ευκαιρια πιο gyro να παρω ? το 401 ή το 240 ? με εχουν μπερδεψη. Με την σκεψη του θερμηκου για το μελον ναι εχουν δικιο αν σου λενε να παρεις 401 για την περιπτωση που θελησεις να παρεις ενα θερμικο ε/π αργοτερα. τωρα αναλογα την οικ/κη σου δυνατοτητα,αν μπορεις να το παρεις καλυτερο ειναι το 401 και με μελοντικες προδιαγραφες για το θερμικο.πρεπει ομως να εχεις και ψηφιακη τηλ/νση επιδει το 401 ρυθμηζει απο εκει το γκε'ι'ν κλπ.αν δεν εχεις παρε το 240....
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
|