Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.737 μηνύματα σε 11.353 θέματα από 5.948 Μέλη / Τελευταίο μέλος: giourgg.1
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 13 Δεκ 2017, 11:28:45

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 13 Δεκ 2017, 11:28:45

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Τελευταίες 10 φωνές:
Δευτέρα, 20 Νοέ 2017, 22:44:55
Τα βλέπω όλα πράσινα !!!
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 00:25]

[Χθες στις 21:42]

από red_baron
[Χθες στις 20:26]

από 470lp
[Χθες στις 18:39]

[Χθες στις 16:00]

[Χθες στις 10:53]

από niro
[Δευτέρα, 11 Δεκ 2017, 21:50:40]

από dominicm
[Δευτέρα, 11 Δεκ 2017, 11:05:46]

από tritongr
[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 21:38:35]

από dhiotis
[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 12:49:29]

[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 11:52:52]

από sliver
[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 10:43:25]

από vagelis
[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 19:08:02]

από dominicm
[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 17:48:36]

[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 15:42:38]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5948
Τελευταίο: giourgg.1
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 285737
Σύνολο θεμάτων: 11353
Online σήμερα: 39
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 24
Συνολικά: 29
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: απο τι το χτισα???? « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 ... 4 5 6 [7]  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: απο τι το χτισα????  (Αναγνώστηκε 19886 φορές)
   
christos78
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 65



Προφίλ
« Απάντηση #90 στις: Κυριακή, 10 Ιούλ 2011, 14:56:28 »

παιδιά σήμερα είχα το πρώτο ατύχημα με το canadair.με τρώγανε τα χερια και εμενα.πήγα στο αεροδρόμιο με 4-5 μποφόρ,το ετοιμάζω και το κοίταζα,να πετάξω να μην πετάξω αναρωτιόμουν.αφού πίνω τον καφέ είχα κάνει και την αυτοσυγκέντρωση το έβαλα μπροστά και το έκανα βόλτες στον διάδρομο.διστιχος δεν περιοριστικά εκεί.ανοίγω το γκάζι περίπου στην μέση το αφήνω να τρέξει τραβάω ελαφρά σηκώθηκε 10 πόντους περίπου και το αφήνω να πατήσει πάλι.όλα έδειχναν φισιολογικα.το γυρίζω πάλι κόντρα στον άνεμο και του ανιγο τερμα γκαζι.η πρώτη υποψία ότι κάτι δεν θα πάει καλά φάνηκε πριν σηκωθεί.το αεροπλάνο κρατιόταν κάτω και ξεκόλλησε με πολύ τράβηγμα σε αντίθεση με άλλες φορες που σχεδόν σηκωνόταν μονο του.με  το που άρχισε να παίρνει ύψος μηδενίστηκε σχεδόν η ταχύτητα του και ανέβαινε σαν ελικόπτερο.μου έφυγε και η αυτοσυγκέντρωση και η ψυχραιμία και ολα.το αφήνω να ανεβεί αρκετά και ξεκινάω στροφή,αφού γύρισε πλάτη στον άνεμο όπως είναι φυσικό ανέπτυξε κανονικά ταχύτητα και ξεκινάω αυτομάτως διαδικασία προσγιοσης.to στρίβο μιση στροφή έρχομαι πάλι κόντρα και αρχίζω να κατεβαίνω.ερχόταν πολύ αλλόκοτα το να πατήσω έμοιαζε λύτρωση.δεν το προσπάθησα και πολύ στο 1 μετρο περίπου κλείνω το γκάζι χτυπάει κάτω κάνει μια αναπήδηση περίπου στο 1 μετρο πάλι και ξανά σκάει κάτω και σέρνεται.ευτυχώς την γλίτωσα φτηνά.απώλειες:μπροστινός τροχός κομμένος από την ριζα του ανασυρόμενου συστήματος η μια πόρτα του τροχού κομμένη και αυτή,στραβωμένες η πίσω κοντρες τον τροχών και φυσικά γρατζουνιές στην κοιλια.πίστευα ότι επειδή έχει βάρος θα είχε καλύτερη σιμπεριφορα αλλα αυτό είχε όλα τα χαρακτηριστικά(μειονεκτήματα)ενός "ιψιλοπτεριγου".αυτό που μου έκανε την μεγαλύτερη εντύπωση είναι ότι όταν το έτρεξα με μισό γκάζι έκανε εύκολα την αναπήδηση ενώ στην κανονική τροχοδρόμηση βεντουζαρισε κάτω.φύσαγε βεβαια και λίγο αλλόκοτα
Καταγράφηκε
Yankos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.353


Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


Προφίλ
« Απάντηση #91 στις: Κυριακή, 10 Ιούλ 2011, 15:38:28 »

Δεν πειράζει, μικρό το κακό  angel
Σε αεροπλάνα που κατεβαίνουν γρήγορα στην προσγείωση, συνήθως βοηθάει ο κόντρα αέρας.
Όταν προσγειώνω με αέρα και ειδικά με ριπές, φροντίζω να έρχομαι κόντρα με 1/3 περίπου γκάζι και
πολύ ελαφρώς σηκωμένη μύτη.
Έτσι και δεν τρέχει πολύ το μοντέλο αφού έχει κόντρα αέρα, αλλά και αν στιγμιαία κόψει ο αέρας δε στολάρει.
Καμιά φορά που μπορεί να άφησα τη μύτη να κατέβει λίγο, έχει τύχει να φάει ριπή και να μου το σκάσει κάτω,
γι' αυτό προσπαθώ οπωσδήποτε να κρατήσω τη μύτη ελαφρώς πάνω.
Τώρα εσένα που είναι πιο βαρύ ίσως θέλει και μισό γκάζι συνέχεια κρατημένο κόντρα στον αέρα, ίσως και όλο το γκάζι.
Προσπάθησε να εκτιμήσεις την πραγματική ταχύτητα του μοντέλου χωρίς να επηρεάζεσαι από το τσίριγμα της μηχανής.
Μπορεί η μηχανή να τσιρίζει αλλά το μοντέλο να κινείται πολύ αργά σε σχέση με το διάδρομο, λόγω κόντρα αέρα. 
Καταγράφηκε

"PAPPY"
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 714



Προφίλ
« Απάντηση #92 στις: Κυριακή, 10 Ιούλ 2011, 16:50:32 »

..........δεν το προσπάθησα και πολύ στο 1 μετρο περίπου κλείνω το γκάζι χτυπάει κάτω κάνει μια αναπήδηση περίπου στο 1 μετρο πάλι και ξανά σκάει κάτω και σέρνεται.ευτυχώς την γλίτωσα φτηνά.απώλειες:μπροστινός τροχός κομμένος από την ριζα του ανασυρόμενου συστήματος η μια πόρτα του τροχού κομμένη και αυτή,στραβωμένες η πίσω κοντρες τον τροχών και φυσικά γρατσουνιές στην κοιλια.πίστευα ότι επειδή έχει βάρος θα είχε καλύτερη συμπεριφορά αλλα αυτό είχε όλα τα χαρακτηριστικά(μειονεκτήματα)ενός "ιψιλοπτεριγου".αυτό που μου έκανε την μεγαλύτερη εντύπωση είναι ότι όταν το έτρεξα με μισό γκάζι έκανε εύκολα την αναπήδηση ενώ στην κανονική τροχοδρόμηση βεντουζαρισε κάτω.φύσαγε βεβαια και λίγο αλλόκοτα

Πρώτο λάθος σου και βασικό είναι ότι πέταξες τέτοιο αεροπλάνο χωρίς να του έχεις πάρει τον αέρα με τέτοιες συνθήκες.
Το δεύτερο λάθος είναι ότι αύξησες πολύ την οπισθέλκουσα και κυριολεκτικά ήταν σαν να τράβηξες χειρόφρενο στον αέρα κόβοντας την ταχύτητα.
Όπως σωστά ανέφερε ο Γιάννης έπρεπε να κρατήσεις γκάζι και να ..."σκίζεις" αέρα αντί να κάνεις ανεμοπορία με 10 κιλά αεροπλάνο στον αέρα.
Αν είχες ξεκινήσει κάθοδο και ήσουν "γρήγορος" τότε τέτοια κάθοδο δικαιολογεί να κόψεις γκάζι.
Αυτό που εξηγείς είναι φυσιολογικό στην τροχοδρόμηση να βεντουζάρει το αεροπλάνο. ΟΙ περισσότεροι που ασχολούνται με τον μοντελισμό κάνουν αυτό το λάθος και
πιστεύουν ότι ο αέρας έχει άμεση σχέση. Κατά ένα μέρος έχει αλλά στην ταχύτητα του αεροπλάνου όχι.
Αν έχεις εμπειρία μπορείς να τον χρησιμοποιήσεις και να τον κάνεις μέρος της πτήσης και της πορείας του αεροπλάνου και αυτό πάλι κάτω από ορισμένες συνθήκες.
Περισσότερο σωστό θα ήταν να πούμε ότι ο άνεμος απλά επεμβαίνει στην πτήση ενός ιπτάμενου αντικειμένου και απλά ο χειριστής πρέπει να μεταβάλει τον τρόπο
πτήσης του και να τον προσαρμόσει στις υφιστάμενες  συνθήκες.
 Άλλωστε γι αυτό και ως ταχύτητα αεροσκάφους θεωρείται η True Airspeed (TAS) όπως αποκαλείται στην αεροπορική ορολογία και είναι η ταχύτητα που έχει ένα αεροσκάφος κινούμενο μέσα σε ένα ρευστό (αέρα) χωρίς να επηρεάζεται από την πνοή του ανέμου (όποια και αν είναι η κατεύθυνσή του και όχι αυτή που μπορεί να δημιουργείται από την κίνηση των μορίων του αέρα επάνω στην πτέρυγα λόγω ανέμου και μεταβάλλει την ατμοσφαιρική πίεση στην επιφάνεια μίας πτέρυγας).
Αυτή είναι η ταχύτητα στην οποία αναφέρεται όλη η αεροπορία όταν πετάει και όχι η (IAS) Indicated Airspeed ας πούμε ή...... "μικτή" ταχύτητα. Οταν λοιπόν πετάς κόντρα στον αέρα και μένεις ακίνητος στην ουσία έχει πχ ταχύτητα την ταχύτητα του ανέμου αλλά η True Airspeed σου είναι 0 . Εξάλλου τα πραγματικά αεροπλάνα χρησιμοποιούν συσκευές οι οποίες κάνουν αυτή ακριβώς την δουλειά και ηλεκτρονικά παράγουν και τροφοδοτούν σε υποσυστήματα διεύθυνσης του αεροσκάφους την πληροφορία TAS για ρύθμισης κίνησης πηδαλίων πίεσης υδραυλικών κλπ κλπ κλπ. ΑΝ έδιναν την ολική ταχύτητα τότε θα είχαν αποτελέσματα σαν τα δικά σου.
Αν ψάξεις λιγάκι στο ίντερνετ η ορολογία εξηγείται. Αρα λοιπόν εσύ την ώρα που χτύπησες κάτω στην ουσία έπεσες σε stall απλά γλύτωσες με λίγες ζημιές διότι έπεσες μόνο από λίγα μέτρα.
Οσο αφορά τώρα μην φοβάσαι για τον ριναίο. Είναι σχεδιασμένο το αεροπλάνο να κόβει τον ριναίο. Και μένα στην δεύτερη και τελευταία του πτήση το είχε κόψει στεγνά.
Αυτό φταίει στο ότι το σκέλος είναι σχεδιασμένο να δέχεται κάθετες δυνάμεις και όχι από 100 μοίρες. Η robart γι αυτό το σκοπό έχει σκέλη τα οποία αντί να κατεβαίνουν σε 90 μοίρες και να στέκονται κάτω έχει σκέλη που κλειδώνουν λίγο πιο μπροστά στις 100 και έτσι μπορεί να αντιμετωπίσει και να δέχεται περισσότερες πιέσεις κατα την προσγείωση και να μην σπάει.

Ωστόσο μην φοβάσαι γιατί από τα λάθη μας μαθαίνουμε. Δεν γεννήθηκε κανείς μαθημένος και λαθη κάνουμε όλοι μας.
Πιστεύω ότι πολύ γρήγορα θα το επισκευάσεις και πολύ γρήγορα θα είσαι και πάλι στον αέρα.
(Απλά φρόντισε να μην φυσάει τόσο πολύ-τουλάχιστον μέχρι να μάθεις την συμπεριφορά του αεροπλάνου
 Wink Wink Wink Wink Wink Wink  )
« Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 10 Ιούλ 2011, 17:29:48 από pappy » Καταγράφηκε

Σελίδες: 1 ... 4 5 6 [7]  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: απο τι το χτισα???? « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.222 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.