Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
299.661 μηνύματα σε 12.209 θέματα από 6.189 Μέλη / Τελευταίο μέλος: mockinbird
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Κυριακή, 14 Αύγ 2022, 17:49:47

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Κυριακή, 14 Αύγ 2022, 17:49:47

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 15:31]

    από antonisng
    [Σήμερα στις 14:40]

    [Τετάρτη, 10 Αύγ 2022, 20:01:01]

    [Τετάρτη, 10 Αύγ 2022, 18:01:01]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 10 Αύγ 2022, 12:57:31]

    από giamous
    [Τρίτη, 9 Αύγ 2022, 22:16:38]

    [Τρίτη, 9 Αύγ 2022, 19:08:51]

    από Skyline
    [Τρίτη, 9 Αύγ 2022, 15:50:10]

    από dominicm
    [Τρίτη, 9 Αύγ 2022, 11:47:15]

    από dominicm
    [Τρίτη, 9 Αύγ 2022, 11:44:58]

    από mockinbird
    [Κυριακή, 7 Αύγ 2022, 16:43:45]

    [Κυριακή, 7 Αύγ 2022, 11:47:08]

    [Τρίτη, 2 Αύγ 2022, 17:52:04]

    από antonisng
    [Δευτέρα, 1 Αύγ 2022, 09:36:34]

    από dominicm
    [Κυριακή, 31 Ιούλ 2022, 10:53:24]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6189
    Τελευταίο: mockinbird
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 299661
    Σύνολο θεμάτων: 12209
    Online σήμερα: 33
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 2
    Επισκέπτες: 30
    Συνολικά: 32
    Στυλ εμφάνισης

    Μην ανοίγετε εδώ θέματα που δεν έχουν καμμία σχέση με αερομοντελισμό. Το πιθανότερο είναι οτι θα διαγραφούν γιατί είναι εκτός αντικειμένου του Aeromodelling GR.

    Σελίδες: 1 2 [3] 4 5     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΤΙΜΕΣ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ  (Αναγνώστηκε 18780 φορές)
    spv(spirosvar)
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 452


    « Απάντηση #30 στις: Πέμπτη, 7 Απρ 2011, 02:02:26 »

    Καλη αναφορα ο κουτσος κανει μια παρα πολυ αξιολογη προσπαθεια καλων τιμων στο χωρο...

    μπραβο
    Καταγράφηκε
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Απάντηση #31 στις: Πέμπτη, 7 Απρ 2011, 02:16:08 »

    Καλη αναφορα ο κουτσος κανει μια παρα πολυ αξιολογη προσπαθεια καλων τιμων στο χωρο...

    μπραβο

    Είδες ομως που το συγκεκριμενο μαγαζι βολεψε εσένα αλλά όχι εμένα...!
    Ειχα παρραγγείλει και πληρώσει καύσιμα και μου ειχε πει αυριο μεθαυριο στα στέλνω και τελικα μετα απο μια ολόκληρη εβδομάδα δεν είχαν σταλει και ζήτησα τα χρήματα πίσω... !
    Και μάλιστα με υφακι αφου δεν προλαβα τι θες να κανω δλδ...!  (πριν δυο χρόνια όλο αυτό)

    Οποτε καλα ειναι να λεμε τα παράπονα μας με ηρεμο και όμορφο τρόπο και σίγουρα θα υπάρχει πρόοδος..!
    Καταγράφηκε
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.938


    « Απάντηση #32 στις: Πέμπτη, 7 Απρ 2011, 08:52:51 »

    Λοιπον ας μην παιρνουμε την παραλληλη στην κυρια οδο, μεθοδο των ΠΜ και ας λεγονται στο forum αληθειες καλες και κακες.

    Αυτό με το ΠΜ (προσωπικό μήνυμα) είναι μία άλλη ιστορία. Πώς γίνεται και βρίσκονται αυτά τα ΠΜ δια μαγείας σε χέρια αλλων αποδεκτών και κανείς να μη ξέρει πως έγινε αυτό, αποτελεί μεγάλο ένα μυστήριο  Θυμός.

    Στο runryder τουλάχιστον έχω δει πολλά μηνύματα με Nickname, που αφορούσαν καταστήματα με κακή εξυπηρέτηση, λήψη χρημάτων για προϊόντα τα οποία δεν παραδόθηκαν ή ήταν αλχημεία κλπ.

    Καταγράφηκε
    gravitywins
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 147


    « Απάντηση #33 στις: Πέμπτη, 7 Απρ 2011, 09:45:37 »

    Σχετικά με το Στέλιο, παρά το γεγονός ότι θα ακουστεί σαν να είμαι συνήγορός του και αυτό το λέω από την αρχή ότι δεν ισχύει, έχω να πώ ότι "shit happens", παντού και πάντα και για πάντα. Αλλά το γεγονός παραμένει ότι έιναι ένας εξαιρετικός επαγγελματίας και από τους λίγους Μ Ο Ν Τ Ε Λ Ι Σ Τ Ε Σ. Και προσωπικά, αν και έχω πολλές φορές διαφωνήσει μαζί του (πχ πετάω JR ενώ με έχει πρήξει με την FUTABA - όχι για να με κάνει να του πληρώσω λεφτά αλλά γιατί γνήσια ενδιαφέρεται να έχει ποιοτικά - ψαγμένα προιόντα και τα FUTABA είναι τέτοια) πολύ περισσότερες όχι μόνο έχω συμφωνήσει αλλά και έχω μάθει, έχω παρακολουθήσει πως κάνει διάφορα πράγματα κλπ κλπ. Επίσης όπως του έχω πει, θαυμάζω τον τρόπο που ισσοροπεί ανάμεσα στον επαγελματία έμπορο και τον μοντελιστή. Δεν θέλω να μιλήσω περισσότερο γιατί ξέρω ότι και ο ίδιος δεν το θέλει. Πάντως το γεγονός παραμένει ότι κάνει μιά αξιόλογη προσπάθεια, σε αρκετά πράγματα και έχει ρίξει τιμές οδηγώντας τον ανταγωνισμό, ενώ σε άλλα ξέρω (μιλώ μετά λόγου γνώσεως) ότι δεν έχει περιθώρια.

    Πάντως πολλές φορές μου έχει περάσει από το μυαλό να γίνει ένα Bizrate για την ελληνική αγορά μοντελισμού. Η δημόσια έκθεση αυξάνει τον ανταγωνισμό και πιθανώς να λειτουργούσε ευεργετικά και για τους καταναλωτές αλλά και τους εμπόρους.
    Καταγράφηκε

    Never argue with an idiot, he'll drive you down to his level and beat you by experience.
    smartalex
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 359



    « Απάντηση #34 στις: Πέμπτη, 7 Απρ 2011, 10:20:12 »

    καλημερα και απο εμενα ,

    ειμαι νεο μελος στο φορουμ , σιγουρα στα εξοδα ενος καταστηματος μοντελισμου συμπεριλαμβανονται  και τα εξοδα εισαγωγης προιοντων ( τελωνεια κλπ) καθως και λειτουργικα εξοδα (  ρευμα , ενοικιο κλπ )  , παλι σιγορα ομως τα προιοντα που προμηθευονται  αναλογα  παντα και με την ποσοτητα τους , τα παιρνουν χονδρικη και ισως και χαμηλοτερα  , αναλογος  πανατα  και  με την εκαστοτε συμφωνεια .
    Αυτο ομως δεν εξηγει τεραστιες διαφορες τιμων για το ιδιο προιον π.χ
    Turnigy nano-tech 2200mah 3S 25~50C Lipo Pack 45,00 ευρω σε ενα καταστημα , ενω η ιδια ακριβως μπαταρια  σε αλλο καταστημα 22,00 δηλαδη 23,00 ευρω διαφορα   Θυμός

    βεβαιως σε μια ελευθερη αγορα ο καθενας κανει τις επιλογες του , και δοξα το θεο με την σημερινη τεχνολογια με ενα κλικ μαθαινεις και βρισκεις τα παντα .
    ειναι  λιοπον στο χερι του καθε αγοραστη να απομονωσει το εκαστοτε μαγαζι που αισχροκερδη  βασιζοντας στην στο παθος , την αγνοια , την αμαθεια κυριως των νεων μοντελιστων , αλλα και στην πορωση των παλιοτερων ( τωρα το θελω με οποιο κοστος )
    Εγω προσωπικα προμηθευομαι  απο ενα μαγαζι που το θεωρω value for money , αξιοπιστο , και κυριως εντιμο , και δεν ειναι αλλο απο το My helis του Γιαννη , και το λεω δημοσια οχι για διαφημηση αλλα γιατι  παντα με προσεξε σαν ανθρωπο πρωτα  , και μετα σαν πελατη , δηλαδη το μαγαζι εχει ταυτοτητα  και προσωπικοτητα !!!!!!!!!!!!!!!!!!
     
    Καταγράφηκε

    hirobo srb - trex 250 - trex 500 - blade 400 - blade msr - extra 300 pkz - yak 54 eflite - f16 eflite - mosquito fms - habu pkz - icon a5 pkz - f86 eflite - f86 alfa models - ta183 alfa models
    twister multiplex - mig-29 sebart- fox - pkz p51- corsair - f-16starmax - venus 3d-
    Δημήτρης Άρτα
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.219



    « Απάντηση #35 στις: Πέμπτη, 7 Απρ 2011, 10:26:12 »

    Ένα μεγάλο μπράβο για τον Κυριο Στέλιο για τον άψογο τρόπο που αντιμετώπισε το θέμα....! Σπανίζουν τετοιοι καταστηματάρχες μιας και τώρα τελευαία αντιμετωπίζονται πολλα παρομοια σκηνικα με απειλές και δικαστήρια..!............
    Ποιοί είναι αυτοί που απειλούν με δικαστήρια και παρόμοια σκηνικά....??
    Επειδή αναφέρθηκε ένα παράπονο γι'αυτούς για τυχόν κακή εξυπηρέτηση από το κατάστημά τους?
    Γιατί δεν κατανομάζονται ??
    Καταγράφηκε

    Πετάμε ?
    spv(spirosvar)
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 452


    « Απάντηση #36 στις: Πέμπτη, 7 Απρ 2011, 11:01:43 »

    Καλη αναφορα ο κουτσος κανει μια παρα πολυ αξιολογη προσπαθεια καλων τιμων στο χωρο...

    μπραβο

    Είδες ομως που το συγκεκριμενο μαγαζι βολεψε εσένα αλλά όχι εμένα...!
    Ειχα παρραγγείλει και πληρώσει καύσιμα και μου ειχε πει αυριο μεθαυριο στα στέλνω και τελικα μετα απο μια ολόκληρη εβδομάδα δεν είχαν σταλει και ζήτησα τα χρήματα πίσω... !
    Και μάλιστα με υφακι αφου δεν προλαβα τι θες να κανω δλδ...!  (πριν δυο χρόνια όλο αυτό)

    Οποτε καλα ειναι να λεμε τα παράπονα μας με ηρεμο και όμορφο τρόπο και σίγουρα θα υπάρχει πρόοδος..!

    Συμφωνο τα δημοσια παραπονα για καταστηματα ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ...... και oχι για ξεκατινιασμα...
    « Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 7 Απρ 2011, 11:21:01 από spv » Καταγράφηκε
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Απάντηση #37 στις: Πέμπτη, 7 Απρ 2011, 14:02:05 »

    Ένα μεγάλο μπράβο για τον Κυριο Στέλιο για τον άψογο τρόπο που αντιμετώπισε το θέμα....! Σπανίζουν τετοιοι καταστηματάρχες μιας και τώρα τελευαία αντιμετωπίζονται πολλα παρομοια σκηνικα με απειλές και δικαστήρια..!............
    Ποιοί είναι αυτοί που απειλούν με δικαστήρια και παρόμοια σκηνικά....??
    Επειδή αναφέρθηκε ένα παράπονο γι'αυτούς για τυχόν κακή εξυπηρέτηση από το κατάστημά τους?
    Γιατί δεν κατανομάζονται ??

    Ε υπάρχουν και αυτές οι περιπτώσεις φίλε μου και δεν ειανι μια αλλα δύο τρείς..! Δεν μπορώ να κάτσω να ονομάσω μίας και δεν τρέξαν εμένα στα δικαστήρια..>!
    Καταγράφηκε
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.938


    « Απάντηση #38 στις: Πέμπτη, 7 Απρ 2011, 19:48:17 »

    Giatrakos Models που αφορά περίπτωση ενός νεαρού από την Αλεξανδρούπολη.

    Το Ε/Π μάρκας Raptor 50 κάνει boom strike 10:00 πμ. Απαιτούμενα αντ/κα επισκευής boom, Τ/R blades, spindle shaft, και τα παλστικά σκουλαρίκια ντίζας ουράς.

    Δίνεται παραγγελία 12:00 της ίδιας μέρας  smiley6600.

    Παραλαβή την επομένη 11:30 πμ Cheesy.

    Το E/Π ξανά στον αέρα την 17:00 μμ   smitten.

    Αυτό λέγεται εξυπηρέτηση.

    Καταγράφηκε
    TOLIS
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.264



    « Απάντηση #39 στις: Πέμπτη, 7 Απρ 2011, 22:04:17 »

    αν και το εχω ξαναπει...
    coolmodels...παραγγελια στις 9.30 το πρωι ...
    παραλαβη στην θεσ/νικη απο τα κτελ στις 14.30 της ιδιας....
    και αυτο δεν εχει συμβει μονο μια φορα...σε καθε παραγγελια μου, αυτο το παιδι ο μαριος ,επιμενει να με καθυστερει για πανω απο δυο ωρες στην παραλαβη... Grin Grin Grin Grin Grin Grin..
    ααα....και ξεχασα να αναφερω, οτι παντα, μα παντα στην συσκευασια, υπαρχουν και τα σχετικα ψιλοδωρακια ,ασχετως αξιας, αλλα η χειρονομια μετραει και φυσικα παντοτε η αποδειξη της ταμειακης.. Thumbs up Thumbs up
    Καταγράφηκε

    cogito ergo sum....
    Volidas
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 8


    « Απάντηση #40 στις: Σάββατο, 9 Απρ 2011, 00:52:40 »

        Καλησπέρα.
        Λέγομαι Σπύρος Κανετίδης και θα ήθελα να αναφέρω και μία δική μου αρνητική εμπειρία που είχα με το κατάστημα Bizgreece πριν από αρκετό καιρό, ωστόσο δεν έδωσα τότε ιδιαίτερη σημασία.
         Δευτέρα πρωί έκανα μία παραγγελία από το τηλέφωνο στο παραπάνω κατάστημα, που αφορούσε ένα ζευγάρι έλικες Align 325D κι ένα ακόμη ανταλλακτικό το οποίο δεν θυμάμαι αυτή τη στιγμή.
         Καθώς είχα παραγγείλει στο παρελθόν από το συγκεκριμένο κατάστημα, γνώριζα με ποια μεταφορική στέλνει τις παραγγελίες, οπότε, αφού πέρασε η Τρίτη που δεν ανέμενα να έχει φτάσει το δέμα (Θεσσαλονίκη), το μεσημέρι της Τετάρτης αφού είδα ότι παλι δεν έχει έρθει το δέμα, τηλεφώνησα στο υποκατάστημα της μεταφορικής που θα με εξυπηρετούσε μήπως το είχαν εκεί.
         Στη συνέχεια τηλεφώνησα στο κατάστημα που έκανα την παραγγελία για να μου δώσουν τον αριθμό αποστολής μήπως αυτό βοηθούσε. Η δεσποινίς που απάντησε στο τηλέφωνο δεν μπόρεσε να με εξυπηρετήσει και ο υπεύθυνος του καταστήματος δεν βρισκόταν εκεί, οπότε δεν έγινε τίποτα.
        Την επόμενο πρωί (Πέμπτη) ξαναπήρα τηλέφωνο αλλά πάλι έλειπε και η ίδια δεσποινίς με προέτρεψε να ξαναδοκιμάσω μετά τις 12:00 που θα γυρνούσε ή αν ήθελα να μου έδινε το νούμερο του κινητού του για να επικοινωνήσω μαζί του. Της απάντησα ότι δεν επιθυμούσα κάτι τέτοιο διότι δεν είχε κανένα νόημα, αφού για να μου δώσει τον αριθμό αποστολής θα χρειαζόταν να ανατρέξει είτε σε κάποιον υπολογιστή είτε σε κάποιο αρχείο στο κατάστημα, σίγουρα πάντως δεν θα το είχε μαζί του. Της συνέστησα λοιπόν να επικοινωνήσει η ίδια μαζί του μήπως και της εξηγούσε που μπορούσε να τα βρει η ίδια αυτά τα στοιχεία και μαθαίναμε τελικά τον πολυπόθητο αριθμό. Μετά από λίγο επικοινώνησα πάλι και δεν είχε γίνει τίποτα.
        Το επόμενο πρωί (Παρασκευή πλέον), αφού ρώτησα πρώτα την μεταφορική για το δέμα και έλαβα αρνητική απάντηση, επικοινώνησα πάλι με το κατάστημα όπου η ίδια δεσποινίς πάλι με ενημέρωσε για την απουσία του υπευθύνου και για άλλη μια φορά μου έκανε την ίδια προτροπή και προσπάθησα πάλι να της εξηγήσω ότι κάτι τέτοιο θα ήταν μάταιο. Μετά από 2- 3 τηλεφωνήματα μέρι το μεσημέρι τελικά, τηλεφώνησα στον ίδιο τον υπεύθυνο του καταστήματος. Αφού του εξήγησα σε ποια παραγγελία αναφερόμουν φάνηκε, να θυμόταν την παραγγελία μου (το πιστεύω αυτό) και με διαβεβαίωσε ότι την είχε στείλει ήδη από την Δευτέρα. Τον ενήμέρωσα για την άγνοια της μεταφορικής και διακόψαμε την επικοινωνία για να αναζητήσει ο ίδιος τα στοιχεία της.
        Τελικά μετά από λίγο, μετά από τηλεφώνημα που έλαβα από το κατάστημα, η γνωστή πλέον δεσποινίς μου γνωστοποίησε ότι το δέμα μου δεν το είχαν στείλει.
        Παρά την απόλυτα αντιεπαγγελματικά αντιμετώπιση της παραγγελίας μου, η οποία δέχομαι ότι μπορεί να συμβεί κάποια στιγμή σε οποιονδήποτε, δεν μπορώ να δεχτώ ότι πρέπει να μπω ο ίδιος σε αυτή τη διαδικασία αναζήτησης του αριθμού αποστολής κάνοντας τόσες κλήσεις (το ίδιο το κατάστημα μετά την πρώτη μου κλήση θα έπρεπε να με ενημερώσει για το όποιο αποτέλεσμα) και να πρέπει να εξηγώ στο τηλεφωνικό κέντρο να κάνουν τα αυτονόητα (που ξέρει ακόμη και κάποιος που δεν είναι η δουλειά του) και πάλι να μην τα κάνουν.
        Παρά το γεγονός ότι το παραπάνω κατάστημα έχει αντικειμενικά καλές, τιμές δεν έχω αγοράσει ξανά τίποτα από εκεί και έτσι και θα συνεχίσω να κάνω. Την παραγγελία την υπέβαλλα την ίδια μέρα στο Fast-lad και μετά από λίγες εργάσιμες ημέρες τα είχα στα χέρια μου και φυσικά πιο φτηνά.
        Επειδή μερικοί βάζουν παραδείγματα από μεγάλες διαφορές στην τιμή από διάφορα προϊόντα, να παραθέσω κι εγώ ένα χτυπητό παράδειγμα, χωρίς ωστόσο να δώσω τα στοιχεία του καταστήματος (ο ίδιος θα το καταλάβει, ενώ πρόσφατα, εντελώς καλοπροέραιτα, του είπα και το ίδιο για τις ιδιαίτερα υψυλές του τμές).

        Turnigy Battery charge & store pack 23x14cm           13,00 € με ΦΠΑ
        Turnigy Battery charge & store pack 23x14cm           $1.99

         Lithium Polymer Charge Pack 18x23cm Sack             15,00 € με ΦΠΑ
         Lithium Polymer Charge Pack 18x22cm Sack             $1.99 

         Lithium Polymer Charge Pack 23x30cm JUMBO Sack   18,00 € με ΦΠΑ
         Lithium Polymer Charge Pack 25x33cm JUMBO Sack    $2.99
         
         Τα παραπάνω στοιχεία έγιναν με αντιγραφές και επικολήσεις από σύγκριση μεταξύ ενός ελληνικού κι ενός καταστήματος από το εξωτερικό.
         Σίγουρα ο καθένας κάνει τις επιλογές του ανάλογα με τις προτεραιότητές του και τα κριτήρια που θέτει ο ίδιος στον εαυτό του (ταχύτητα απόκτησης προϊόντος, κόστος, κόστος μεταφορικών, πιθανά έξοδα τελωνείου, αντιμετώπιση πελάτη είτε από κοντά είτε μέσω ηλεκτρ. ταχυδρομείου, δυνατότητα αντικατάστασης ή κάλυψη επισκευής και κάθε άλλη παράμετρο που δεν μπορώ να σκεφτώ).
         Το θέμα στήριξης της τοπικής αγοράς δεν το υπολογίζω στον μοντελισμό, γιατί αφορά ένα περιορισμένο κομμάτι του προϋπολογισμού μου και προσπαθώ να το διαχειριστώ με τον πλέον επωφελή για 'μένα τρόπο, χωρίς στις παραγγελίες από το εξωτερικό να επεμβαίνω σε υποτιμολογήσεις και άλλου είδους απατεωνιές , καθώς ακόμη και με τα έξοδα του τελωνείου σε μεγάλες αγορές, πάλι το κόστος ήταν κατά πολυ μικρότερο από το αντίστοιχο των τοπικών καταστημάτων (σε μία περίπτωση που έκανα το λάθος να παραγγείλω μέσω Fedex και για παραγγελία 112 euro μου ζητούσαν από το τελωνείο 117 euro, μετά από σύντομη επικοινωνία με την εταιρία, βλέπε infinity-hobby, δέχτηκαν να επιβαρυνθούν οι ίδιοι το επιπλέον κόστος, χωρίς φυσικά να είναι υποχρεωμένοι να κάνουν κάτι τέτοιο, οπότε προσθέτουν ακόμη ένα θετικό στα αρκετά προϋπάρχοντα στην προτίμησή μου σε αυτούς). Επιδιώκω όμως τα προϊόντα καθημερινής κατανάλωσης του σπιτιού να τα παίρνω από καταστήματα ελληνικής ιδιοκτησίας και ακόμη και αν δεν το κάνω πάντα αυτό τουλάχιστον να είναι ελληνικής κατασκευής. Θα ήθελα να ξέρω όλοι αυτοί που κόπτονται για την στήριξη της ελληνικής αγοράς εφαρμόζουν αυτή την αρχή σε κάθε τομέα που αφορά τις οικονομικές συναλλαγές τους;
       Όταν αγοράζω κάποιο προϊόν, ούτε εγώ κάνω χάρη στον καταστηματάρχη που το επιλέγω από αυτόν, ούτε εκείνος κάνει χάρη σε έμένα που το πουλάει. Είναι μία επαγγελματική συναλλαγή τους όρους μάλιστα της οποίας την θέτουν οι ίδιοι οι καταστηματάρχες. Όταν οι ίδιοι επιλέγουν τους προμηθευτές τους, τα κριτήριά τους είναι η στήριξη της τοπικής αγοράς ή κάποιου Έλληνα προμηθευτή που δεν πάνε καλά οι δουλειές του και χρειάζεται βοήθεια ή μήπως η μεγιστοποίηση των κερδών τους συνυπολλογίζοντας ακόμη και τον πιο μικρό παράγοντα που συνυπέρχεται σε αυτήν (σαν απάντηση σε κάποιο σχόλιο που είχα δει και προέτρεπε να αγοράζουμε από τοπικά καταστήματα αν η διαφορά στην τιμή είναι μικρή με αντίστοιχα του εξωτερικού);
       Τα μαθήματα αλτρουισμού είναι πάντα ευπρόσδεκτα όπως και κάθε άλλο μάθημα ηθικοπλαστικό, αλλά δεν θα έπρεπε να εφαρμόζονται από όλους;
        Οταν κάνουμε μία αγορά κάνουμε μία επαγγελματική συναλλαγή κι έτσι θα πρέπει να αντιμρτωπίζεται και από τις δύο πλευρές (πωλητή-αγοραστή). Θα πρέπει να έχει κύρος και βαρύτητα. Η τιμή του προϊόντος να είναι αυστηρά καθορισμένη και να μην χρειάζεται ούτε ο πελάτης να παρακαλάει για καλύτερη τιμή, ούτε ο καταστηματάρχης να έρχεται σε δύσκολη θέση όταν του ζητείται κάτι τέτοιο.
        Σας ευχαριστώ που διαβάσατε τα γραφόμενά μου.
        Καλό βράδυ.

         
       
       
       
        
    Καταγράφηκε
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Απάντηση #41 στις: Σάββατο, 9 Απρ 2011, 02:29:50 »

       Καλησπέρα.
        Λέγομαι Σπύρος Κανετίδης και θα ήθελα να αναφέρω και μία δική μου αρνητική εμπειρία που είχα με το κατάστημα Bizgreece πριν από αρκετό καιρό, ωστόσο δεν έδωσα τότε ιδιαίτερη σημασία.
         Δευτέρα πρωί έκανα μία παραγγελία από το τηλέφωνο στο παραπάνω κατάστημα, που αφορούσε ένα ζευγάρι έλικες Align 325D κι ένα ακόμη ανταλλακτικό το οποίο δεν θυμάμαι αυτή τη στιγμή.
         Καθώς είχα παραγγείλει στο παρελθόν από το συγκεκριμένο κατάστημα, γνώριζα με ποια μεταφορική στέλνει τις παραγγελίες, οπότε, αφού πέρασε η Τρίτη που δεν ανέμενα να έχει φτάσει το δέμα (Θεσσαλονίκη), το μεσημέρι της Τετάρτης αφού είδα ότι παλι δεν έχει έρθει το δέμα, τηλεφώνησα στο υποκατάστημα της μεταφορικής που θα με εξυπηρετούσε μήπως το είχαν εκεί.
         Στη συνέχεια τηλεφώνησα στο κατάστημα που έκανα την παραγγελία για να μου δώσουν τον αριθμό αποστολής μήπως αυτό βοηθούσε. Η δεσποινίς που απάντησε στο τηλέφωνο δεν μπόρεσε να με εξυπηρετήσει και ο υπεύθυνος του καταστήματος δεν βρισκόταν εκεί, οπότε δεν έγινε τίποτα.
        Την επόμενο πρωί (Πέμπτη) ξαναπήρα τηλέφωνο αλλά πάλι έλειπε και η ίδια δεσποινίς με προέτρεψε να ξαναδοκιμάσω μετά τις 12:00 που θα γυρνούσε ή αν ήθελα να μου έδινε το νούμερο του κινητού του για να επικοινωνήσω μαζί του. Της απάντησα ότι δεν επιθυμούσα κάτι τέτοιο διότι δεν είχε κανένα νόημα, αφού για να μου δώσει τον αριθμό αποστολής θα χρειαζόταν να ανατρέξει είτε σε κάποιον υπολογιστή είτε σε κάποιο αρχείο στο κατάστημα, σίγουρα πάντως δεν θα το είχε μαζί του. Της συνέστησα λοιπόν να επικοινωνήσει η ίδια μαζί του μήπως και της εξηγούσε που μπορούσε να τα βρει η ίδια αυτά τα στοιχεία και μαθαίναμε τελικά τον πολυπόθητο αριθμό. Μετά από λίγο επικοινώνησα πάλι και δεν είχε γίνει τίποτα.
        Το επόμενο πρωί (Παρασκευή πλέον), αφού ρώτησα πρώτα την μεταφορική για το δέμα και έλαβα αρνητική απάντηση, επικοινώνησα πάλι με το κατάστημα όπου η ίδια δεσποινίς πάλι με ενημέρωσε για την απουσία του υπευθύνου και για άλλη μια φορά μου έκανε την ίδια προτροπή και προσπάθησα πάλι να της εξηγήσω ότι κάτι τέτοιο θα ήταν μάταιο. Μετά από 2- 3 τηλεφωνήματα μέρι το μεσημέρι τελικά, τηλεφώνησα στον ίδιο τον υπεύθυνο του καταστήματος. Αφού του εξήγησα σε ποια παραγγελία αναφερόμουν φάνηκε, να θυμόταν την παραγγελία μου (το πιστεύω αυτό) και με διαβεβαίωσε ότι την είχε στείλει ήδη από την Δευτέρα. Τον ενήμέρωσα για την άγνοια της μεταφορικής και διακόψαμε την επικοινωνία για να αναζητήσει ο ίδιος τα στοιχεία της.
        Τελικά μετά από λίγο, μετά από τηλεφώνημα που έλαβα από το κατάστημα, η γνωστή πλέον δεσποινίς μου γνωστοποίησε ότι το δέμα μου δεν το είχαν στείλει.
        Παρά την απόλυτα αντιεπαγγελματικά αντιμετώπιση της παραγγελίας μου, η οποία δέχομαι ότι μπορεί να συμβεί κάποια στιγμή σε οποιονδήποτε, δεν μπορώ να δεχτώ ότι πρέπει να μπω ο ίδιος σε αυτή τη διαδικασία αναζήτησης του αριθμού αποστολής κάνοντας τόσες κλήσεις (το ίδιο το κατάστημα μετά την πρώτη μου κλήση θα έπρεπε να με ενημερώσει για το όποιο αποτέλεσμα) και να πρέπει να εξηγώ στο τηλεφωνικό κέντρο να κάνουν τα αυτονόητα (που ξέρει ακόμη και κάποιος που δεν είναι η δουλειά του) και πάλι να μην τα κάνουν.
        Παρά το γεγονός ότι το παραπάνω κατάστημα έχει αντικειμενικά καλές, τιμές δεν έχω αγοράσει ξανά τίποτα από εκεί και έτσι και θα συνεχίσω να κάνω. Την παραγγελία την υπέβαλλα την ίδια μέρα στο Fast-lad και μετά από λίγες εργάσιμες ημέρες τα είχα στα χέρια μου και φυσικά πιο φτηνά.
        Επειδή μερικοί βάζουν παραδείγματα από μεγάλες διαφορές στην τιμή από διάφορα προϊόντα, να παραθέσω κι εγώ ένα χτυπητό παράδειγμα, χωρίς ωστόσο να δώσω τα στοιχεία του καταστήματος (ο ίδιος θα το καταλάβει, ενώ πρόσφατα, εντελώς καλοπροέραιτα, του είπα και το ίδιο για τις ιδιαίτερα υψυλές του τμές).

        Turnigy Battery charge & store pack 23x14cm           13,00 € με ΦΠΑ
        Turnigy Battery charge & store pack 23x14cm           $1.99

         Lithium Polymer Charge Pack 18x23cm Sack             15,00 € με ΦΠΑ
         Lithium Polymer Charge Pack 18x22cm Sack             $1.99  

         Lithium Polymer Charge Pack 23x30cm JUMBO Sack   18,00 € με ΦΠΑ
         Lithium Polymer Charge Pack 25x33cm JUMBO Sack    $2.99
        
         Τα παραπάνω στοιχεία έγιναν με αντιγραφές και επικολήσεις από σύγκριση μεταξύ ενός ελληνικού κι ενός καταστήματος από το εξωτερικό.
         Σίγουρα ο καθένας κάνει τις επιλογές του ανάλογα με τις προτεραιότητές του και τα κριτήρια που θέτει ο ίδιος στον εαυτό του (ταχύτητα απόκτησης προϊόντος, κόστος, κόστος μεταφορικών, πιθανά έξοδα τελωνείου, αντιμετώπιση πελάτη είτε από κοντά είτε μέσω ηλεκτρ. ταχυδρομείου, δυνατότητα αντικατάστασης ή κάλυψη επισκευής και κάθε άλλη παράμετρο που δεν μπορώ να σκεφτώ).
         Το θέμα στήριξης της τοπικής αγοράς δεν το υπολογίζω στον μοντελισμό, γιατί αφορά ένα περιορισμένο κομμάτι του προϋπολογισμού μου και προσπαθώ να το διαχειριστώ με τον πλέον επωφελή για 'μένα τρόπο, χωρίς στις παραγγελίες από το εξωτερικό να επεμβαίνω σε υποτιμολογήσεις και άλλου είδους απατεωνιές , καθώς ακόμη και με τα έξοδα του τελωνείου σε μεγάλες αγορές, πάλι το κόστος ήταν κατά πολυ μικρότερο από το αντίστοιχο των τοπικών καταστημάτων (σε μία περίπτωση που έκανα το λάθος να παραγγείλω μέσω Fedex και για παραγγελία 112 euro μου ζητούσαν από το τελωνείο 117 euro, μετά από σύντομη επικοινωνία με την εταιρία, βλέπε infinity-hobby, δέχτηκαν να επιβαρυνθούν οι ίδιοι το επιπλέον κόστος, χωρίς φυσικά να είναι υποχρεωμένοι να κάνουν κάτι τέτοιο, οπότε προσθέτουν ακόμη ένα θετικό στα αρκετά προϋπάρχοντα στην προτίμησή μου σε αυτούς). Επιδιώκω όμως τα προϊόντα καθημερινής κατανάλωσης του σπιτιού να τα παίρνω από καταστήματα ελληνικής ιδιοκτησίας και ακόμη και αν δεν το κάνω πάντα αυτό τουλάχιστον να είναι ελληνικής κατασκευής. Θα ήθελα να ξέρω όλοι αυτοί που κόπτονται για την στήριξη της ελληνικής αγοράς εφαρμόζουν αυτή την αρχή σε κάθε τομέα που αφορά τις οικονομικές συναλλαγές τους;
       Όταν αγοράζω κάποιο προϊόν, ούτε εγώ κάνω χάρη στον καταστηματάρχη που το επιλέγω από αυτόν, ούτε εκείνος κάνει χάρη σε έμένα που το πουλάει. Είναι μία επαγγελματική συναλλαγή τους όρους μάλιστα της οποίας την θέτουν οι ίδιοι οι καταστηματάρχες. Όταν οι ίδιοι επιλέγουν τους προμηθευτές τους, τα κριτήριά τους είναι η στήριξη της τοπικής αγοράς ή κάποιου Έλληνα προμηθευτή που δεν πάνε καλά οι δουλειές του και χρειάζεται βοήθεια ή μήπως η μεγιστοποίηση των κερδών τους συνυπολλογίζοντας ακόμη και τον πιο μικρό παράγοντα που συνυπέρχεται σε αυτήν (σαν απάντηση σε κάποιο σχόλιο που είχα δει και προέτρεπε να αγοράζουμε από τοπικά καταστήματα αν η διαφορά στην τιμή είναι μικρή με αντίστοιχα του εξωτερικού);
       Τα μαθήματα αλτρουισμού είναι πάντα ευπρόσδεκτα όπως και κάθε άλλο μάθημα ηθικοπλαστικό, αλλά δεν θα έπρεπε να εφαρμόζονται από όλους;
        Οταν κάνουμε μία αγορά κάνουμε μία επαγγελματική συναλλαγή κι έτσι θα πρέπει να αντιμρτωπίζεται και από τις δύο πλευρές (πωλητή-αγοραστή). Θα πρέπει να έχει κύρος και βαρύτητα. Η τιμή του προϊόντος να είναι αυστηρά καθορισμένη και να μην χρειάζεται ούτε ο πελάτης να παρακαλάει για καλύτερη τιμή, ούτε ο καταστηματάρχης να έρχεται σε δύσκολη θέση όταν του ζητείται κάτι τέτοιο.
        Σας ευχαριστώ που διαβάσατε τα γραφόμενά μου.
        Καλό βράδυ.


         



    Πρωτον για την εμπειρια σου με την τηλεφωνικη παρραγγελεια εχεις χιλια δικια..! Βεβαια επειδη αγοράζω και εγώ απο εκεί συνέχεια βασικα σχεδόν τα πάντα τα πέρνω απο εκεί δεν το κρύβω μπορω να πω οτι έχει ένα θέμα με τις τηλεφωνικές παρραγγελείες

    Οπότε καλά είναι να τις κάνουμε γραπτές όπως κάνουμε στο κάθε ένα κατάστημα του εξωτερικού...! Τα γραπτά μένουν τα προφορικά ξαχνιούνται χάνονται..!

    Βέβαια ξανα λέω ότι κανονικά αφου σου ειπε οκ θα στα στείλω θα έπρεπε να τα στείλει αλλιώς θα έπρεπε να πει ότι φίλε μου καντην Online ...!!!





       
        Επειδή μερικοί βάζουν παραδείγματα από μεγάλες διαφορές στην τιμή από διάφορα προϊόντα, να παραθέσω κι εγώ ένα χτυπητό παράδειγμα, χωρίς ωστόσο να δώσω τα στοιχεία του καταστήματος (ο ίδιος θα το καταλάβει, ενώ πρόσφατα, εντελώς καλοπροέραιτα, του είπα και το ίδιο για τις ιδιαίτερα υψυλές του τμές).

        Turnigy Battery charge & store pack 23x14cm           13,00 € με ΦΠΑ
        Turnigy Battery charge & store pack 23x14cm           $1.99

         Lithium Polymer Charge Pack 18x23cm Sack             15,00 € με ΦΠΑ
         Lithium Polymer Charge Pack 18x22cm Sack             $1.99  

         Lithium Polymer Charge Pack 23x30cm JUMBO Sack   18,00 € με ΦΠΑ
         Lithium Polymer Charge Pack 25x33cm JUMBO Sack    $2.99
        
      

    Όσο για αυτό νομίζω ότι στον καθένα χτυπάει άσχημα δλδ στο ενα μαγαζί το κατακρίνεις με όνομα δημόσια ενώ στο Άλλο κατάστημα κράτας το όνομα κρυφο...!


    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 9 Απρ 2011, 02:41:48 από PaNt » Καταγράφηκε
    gtzempe
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 60



    « Απάντηση #42 στις: Σάββατο, 9 Απρ 2011, 03:24:56 »

    φιλε Volida ειναι γνωστο το μαγαζι που αναφερεσαι....αν θελετε σας το λεω κιολας...αλλα μαλλον οχι θα το πω για τον φιλο Pant που εχει μεινει με την απορια....το ariesrc.gr ειναι και μετα διαμαρτυρονται γιατι δεν στηριζουμε την ελληνικη αγορα....ο καθενας κρινει με την τσεπη του, αν εχει χρονο να περιμενει κλπ....ειναι καθαρα στην κριση του καθενος.....προσωπικα εγω ειμαι παρα πολυ ευχαριστημενος απο το bizgreece....οποιος θελει φθηνα πραγματα απο Ελλαδα να μην το πρωτο γιατι δεν θελω να αδικησω αλλα μαγαζια που κανουν προσπαθεια μεγαλη.... αλλα απο τα πρωτα που θα πρεπει να κοιταξει καποιος....επισης το αγχος,φοβους απο τα τελωνεια σπανια ισχυουν και με σχετικα μικρο κοστος εκτος αν ειναι κατι πανακριβο και μονον εκτος ευρωπαικης ενωσης....Αμερικη,Κινα κλπ σιγουρα πρεπει να το σκεφτειτε αλλα να ξερετε κατι...παντα σε συννενοηση με το καθε καταστημα εκτος Ευρωπης υπαρχουν παραθυρακια να αποφυγετε τελωνεια κλπ....ας πουμε αποστολη σαν δωρο...η δηλωση πολυ μικρης τιμης....ασχολουμε πολλα χρονια με ebay και δεν εχω πληρωσει ποτε τελωνειο...εφερα λαπτοπ για παραδειγμα τα χριστουγεννα με 1100 που ειναι μεγαλο ποσο και δεν πληρωσα τιποτα απο τελωνεια....το λαπτοπ αυτο στην Ελλαδα ξεπερναει τα 2500 χιλιαρικακια  Cheesy Cheesy Cheesy....ο νοων νοειτω!!!!!αυτα απο εμενα.... Thumbs up
    Καταγράφηκε
    BizGreece
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 634



    WWW
    « Απάντηση #43 στις: Σάββατο, 9 Απρ 2011, 08:58:04 »

    Θελουμε να σου ζητησουμε συγνωμη για το μπερδεμα .
    Δεν υπηρχε λογος να σου χαλασουμε την εβδομαδα .
    Η αληθεια ειναι οτι μας εχει συμβει κανα δυο τρεις φορες ,  ολες ηταν τηλεφωνικες παραγγελιες .
    Συγνωμη και στους υπολοιπους πελατες που ταλαιπωρησαμε 
    Θα προτιμουσαμε ομως  να ειχαμε παραγγελιες μεσου ιντερνετ οταν αυτο ειναι εφικτο.
    Τελος μας αρεσουν οι υποδειξεις-παραπονα σας γιατι  μας διορθωνουν .
    ΤΕΑΜ BizGreece
     
    Καταγράφηκε
    spv(spirosvar)
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 452


    « Απάντηση #44 στις: Σάββατο, 9 Απρ 2011, 09:54:57 »

    Θελουμε να σου ζητησουμε συγνωμη για το μπερδεμα .
    Δεν υπηρχε λογος να σου χαλασουμε την εβδομαδα .
    Η αληθεια ειναι οτι μας εχει συμβει κανα δυο τρεις φορες ,  ολες ηταν τηλεφωνικες παραγγελιες .
    Συγνωμη και στους υπολοιπους πελατες που ταλαιπωρησαμε 
    Θα προτιμουσαμε ομως  να ειχαμε παραγγελιες μεσου ιντερνετ οταν αυτο ειναι εφικτο.
    Τελος μας αρεσουν οι υποδειξεις-παραπονα σας γιατι  μας διορθωνουν .
    ΤΕΑΜ BizGreece
     

    ΣΩΣΤΟΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ.....!!!!! ΤΑ ΠΑΡΑΠΩΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ...
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 2 [3] 4 5     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR  |  Aeromodelling GR - γενικές συζητήσεις (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΤΙΜΕΣ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.052 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.