Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.410 μηνύματα σε 12.382 θέματα από 6.240 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 30 Απρ 2024, 22:05:58

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 30 Απρ 2024, 22:05:58

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 14:15]

    από geoli
    [Χθες στις 20:29]

    από Yiannis_S
    [Χθες στις 20:12]

    από jnkmilos
    [Χθες στις 00:26]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:17:30]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:16:39]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6240
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304410
    Σύνολο θεμάτων: 12382
    Online σήμερα: 38
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 28
    Συνολικά: 29
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 [2] 3 4  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: απορια?  (Αναγνώστηκε 9337 φορές)
    stamatis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 742



    « Απάντηση #15 στις: Παρασκευή, 1 Ιούλ 2011, 14:56:48 »

    Δινει λυση στο προβλημα,με μια προυποθεση...
    οτι η τ/κ του φιλου μας θα εχει αντιστροφη καναλιων,διοτι αν τοποθετησει το servo που αγορασε sto elevator ή sto rudder,θα εχει αναποδη κινηση και παλι.
    το ξερω οτι ακουγεται κουφο,αλλα ειναι γεγονος οτι υπαρχουν καποιες φθηνες τ/κ που δεν εχουν αντιστροφη και το εχω δει με τα ματια μου.
    Καταγράφηκε

    <<Οποιος νομιζει οτι κρεμομαστε απο τα αρ**δια του, ας τα κοψει για να πεσουμε!!!>>
    Le_Roi
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 192



    « Απάντηση #16 στις: Παρασκευή, 1 Ιούλ 2011, 17:45:31 »

    Πολύτιμη η βοήθεια όλων σας… ευχαριστώ πάρα πολύ…. Λύση βρέθηκε!!!!

    Το αεροπλανάκι μου τώρα χαίρει άκρα υγείας…..  Tongue Tongue Tongue
    Καταγράφηκε

    Σημασία έχει να πετάς με καλή παρέα, όχι το τί πετάς και το πού πετάς.....
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #17 στις: Παρασκευή, 1 Ιούλ 2011, 22:21:13 »

    τελικα τι εκανες??
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Le_Roi
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 192



    « Απάντηση #18 στις: Σάββατο, 2 Ιούλ 2011, 01:09:16 »

    Έβαλα το καινούριο servo στο elevator και αυτό που ήταν στο elevator (το μαμά) το έβαλα στο aileron και χρησιμοποίησα το reverse της ΤΚ για το elevator... έτσι έχω 2 ιδία στα ailerons!!! Ααα και έχω παραγγέλλει και 4 ιδία να έρχονται μη πάθουμε πάλι τα ιδία….   Grin Grin Grin
    Καταγράφηκε

    Σημασία έχει να πετάς με καλή παρέα, όχι το τί πετάς και το πού πετάς.....
    μανωλης
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 122


    « Απάντηση #19 στις: Σάββατο, 2 Ιούλ 2011, 07:16:15 »

    Έβαλα το καινούριο servo στο elevator και αυτό που ήταν στο elevator (το μαμά) το έβαλα στο aileron και χρησιμοποίησα το reverse της ΤΚ για το elevator... έτσι έχω 2 ιδία στα ailerons!!! Ααα και έχω παραγγέλλει και 4 ιδία να έρχονται μη πάθουμε πάλι τα ιδία….   Grin Grin Grin
    Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Καταγράφηκε
    BILLYSable
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 24



    « Απάντηση #20 στις: Τετάρτη, 15 Φεβ 2012, 16:38:22 »

    ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΑΓΚΕΣ... ΕΧΩ ΤΟΝ ΦΟΡΤΙΣΤΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΕΣΣΝΑ... ΚΑΙ ΤΟ ΒΑΖΩ.. ΑΝΑΒΕΙ ΚΟΚΚΙΝΟ ΚΑΙ ΠΡΑΣΙΝΟ. ΛΑΜΠΑΚΙ ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΛΕΠΤΟ ΑΝΑΒΟΣΒΗΝΕΙ ΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΓΙΑΤΙ ΤΙ ΕΓΙΝΕ??? Θυμός
    Καταγράφηκε
    jony b
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 340



    « Απάντηση #21 στις: Τετάρτη, 21 Απρ 2021, 19:00:51 »

    Αυτο στην πραξη πως μεταφραζεται?

    Μεγάλο πτερυγικό φορτίο --> μεγάλη ταχύτητα για απογείωση, ευκολότερη απώλεια στήριξης,
    περισσότερη αδράνεια στον αέρα, μεγαλύτερος κίνδυνος σπασίματος φτερού.

    Μικρό πτερυγικό φορτίο --> ευκολότερη απογείωση, ικανότητα πτήσης και με μικρή ταχύτητα,
    περισσότερο ευάλωτο στους ανέμους, καλύτερο μάλλον για τα περισσότερα στυλ πτήσης.

    Στη πράξη  έχω φτερό 140 cm x 19 cm
    βάρος πτήσης 900 gr

     πόσο πτερυγικό φορτίο εχω ?   
     υπαρχή κάποιος κανόνας(τύπος) πχ 12 γρ ανά τετραγωνική παλάμη ?
    Καταγράφηκε

    άλλα κόλπα !
    alex.cularis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 971


    « Απάντηση #22 στις: Τετάρτη, 21 Απρ 2021, 19:49:30 »

    kaλησπερα
     jony  b  τον ιδανικο πτερυγικο φορτο κάθε τυπου αεροπλάνου  ηανεμοπτερου τον καθοριζει η αεροτομή  του φτερου   που είναι υπευθυνη για την αποστολη κάθε  αεροπλάνου η ανεμοπτερου
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #23 στις: Τετάρτη, 21 Απρ 2021, 20:03:52 »

    Ένα μοντέλο με γεγάλες διαστάσεις, θα είναι βαρύτερο από ένα όμοιο αλλά με μικρότερες διαστάσεις. Το μέτρο σύγκρισης δεν είναι το τι δείχνει η ζυγαριά, αλλά το πόσο βάρος καλείται να σηκώσει η επιφάνεια του φτερού, δηλαδή ο λόγος βάρος/επιφάνεια.
    Αυτό λέγεται «φόρτιση» του φτερού (ή των φτερών). Στην Ευρώπη η φόρτιση των μοντέλων εκφράζεται σε γραμμάρια ανά τετραγωνική παλάμη, (γρ/τ.π., g/dm2), ενώ στις Αγγλοσαξωνικές χώρες σε ουγγιές ανά τετραγωνικό πόδι (oz/sq.ft.). Το ισοδύναμο είναι:  1γρ/τ.π.=0,3278 oz/sq.ft. ή 1oz/sq.ft.=3.05 γρ/τ.π.

    Για τον υπολογισμό λαμβάνουμε ως επιφάνεια το άθροισμα των προβαλόμενων επιφανειών του φτερού και του οριζόντιου πτερύγιου, περιλαμβανομένων και των ανενεργών τμημάτων τους που περνάνε μέσα από τα όρια της ατράκτου. Εστω ανεμόπτερο με επιφάνεια φτερού 82 τ.π., και ουράς 8 τ.π., σύνολο 90 τ.π. Αν το βάρος του είναι 1.400 γραμμάρια, η φόρτιση είναι 1.400/90 = 15,5 γ/τ.π.

    Η διεθνής Ομοσπονδία FAI έχει κατώτατο όριο φόρτισης τα 12 γρ/τ.π. για να μην κατασκευάζονται ελαφρύτερα αερομοντέλα με μικρή αντοχή.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    afilos
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 91


    WWW
    « Απάντηση #24 στις: Τετάρτη, 21 Απρ 2021, 20:32:41 »

    Ένα μοντέλο με γεγάλες διαστάσεις, θα είναι βαρύτερο από ένα όμοιο αλλά με μικρότερες διαστάσεις. Το μέτρο σύγκρισης δεν είναι το τι δείχνει η ζυγαριά, αλλά το πόσο βάρος καλείται να σηκώσει η επιφάνεια του φτερού, δηλαδή ο λόγος βάρος/επιφάνεια.

    Μια σχετική ερώτηση,  αν για παράδειγμα ένα 2μ. ανεμόπτερο έχει τον ίδιο λόγο βάρους/επιφάνεια με ένα 1μ, δεν είναι σωστό ότι το μεγαλύτερο ανεμόπτερο θα έχει και καλύτερη πτητική ικανότητα??? 
    Καταγράφηκε

    Αντώνης
    Πετάω κατά 95% DLG, το υπόλοιπο 5% τα ονειρεύομαι...
    jony b
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 340



    « Απάντηση #25 στις: Τετάρτη, 21 Απρ 2021, 21:25:01 »

    Αν κατάλαβα καλά 140 * 19= 26.6 τ.π.
    Και μετά 900 γρ / 26.6 τ.π. =33.83 γρ/τ.π.Huh??
    Καταγράφηκε

    άλλα κόλπα !
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #26 στις: Πέμπτη, 22 Απρ 2021, 05:35:19 »

    Αν κατάλαβα καλά 140 * 19= 26.6 τ.π.
    Και μετά 900 γρ / 26.6 τ.π. =33.83 γρ/τ.π.Huh??

    Πιό σωστά πρέπει να προσθέσουμε και την επιφάνεια της ουράς π.χ. 2 τετρ. παλάμες
    αρα  900/28,6=31,5 γρ/τ.π.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #27 στις: Πέμπτη, 22 Απρ 2021, 05:57:55 »

    Μια σχετική ερώτηση,  αν για παράδειγμα ένα 2μ. ανεμόπτερο έχει τον ίδιο λόγο βάρους/επιφάνεια με ένα 1μ, δεν είναι σωστό ότι το μεγαλύτερο ανεμόπτερο θα έχει και καλύτερη πτητική ικανότητα??? 
    Προφανώς σαν μέτρο απόδοσης έχεις στο νου σου τον χρόνο πτήσης. Ανεμόπτερα με ίδια φόρτιση, περιμένουμε να έχουν την ίδια ταχύτητα πτήσης.
    Οσο μικρότερο είναι το αεροπλάνο τόσο μικρότερος θα είναι και ο αριθμός Reynolds, που μας δίνει μία ένδειξη της απόδοσης. Το παράδειγμα που έδωσες με ανεμόπτερα 2 και 1 μέτρα μπορεί να ισχύσει μόνο και μόνο γιατί πετάνε με διαφορετικούς αριθμούς Reynolds
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    afilos
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 91


    WWW
    « Απάντηση #28 στις: Πέμπτη, 22 Απρ 2021, 07:38:48 »


    Προφανώς σαν μέτρο απόδοσης έχεις στο νου σου τον χρόνο πτήσης.


    Ναι με βάση τον χρόνο πτήσης, ή το Ρυθμό καθόδου (sink rate), ευχαριστώ!
    Καταγράφηκε

    Αντώνης
    Πετάω κατά 95% DLG, το υπόλοιπο 5% τα ονειρεύομαι...
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #29 στις: Πέμπτη, 22 Απρ 2021, 08:06:39 »

    Το παράδειγμα που έδωσες με ανεμόπτερα 2 και 1 μέτρα μπορεί να ισχύσει μόνο και μόνο γιατί πετάνε με διαφορετικούς αριθμούς Reynolds
    Συγνώμη έκανα ένα μικρό τυπογραφικό λάθος. "...ΔΕΝ μπορεί να ισχύσει..."
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Σελίδες: 1 [2] 3 4  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω  |  Θέμα: απορια?
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.034 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.