Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.727 μηνύματα σε 11.353 θέματα από 5.946 Μέλη / Τελευταίο μέλος: tzdim
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 12 Δεκ 2017, 17:45:48

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 12 Δεκ 2017, 17:45:48

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Τελευταίες 10 φωνές:
Δευτέρα, 20 Νοέ 2017, 22:44:55
Τα βλέπω όλα πράσινα !!!
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 17:12]

[Σήμερα στις 16:00]

από joker
[Σήμερα στις 14:57]

[Σήμερα στις 10:53]

από Dylailas
[Χθες στις 21:49]

από dominicm
[Χθες στις 11:05]

από tritongr
[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 21:38:35]

από dhiotis
[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 12:49:29]

[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 11:52:52]

[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 11:01:55]

από sliver
[Κυριακή, 10 Δεκ 2017, 10:43:25]

από vagelis
[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 19:08:02]

από dominicm
[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 17:48:36]

[Σάββατο, 9 Δεκ 2017, 15:42:38]

από Apostolos
[Παρασκευή, 8 Δεκ 2017, 17:57:02]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5946
Τελευταίο: tzdim
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 285727
Σύνολο θεμάτων: 11353
Online σήμερα: 74
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 37
Συνολικά: 47
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Sport - fun και γενικά (Συντονιστές: Serafim, Yankos)  |  Θέμα: απογιωση καπουτ « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] 2 3  Όλοι  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: απογιωση καπουτ  (Αναγνώστηκε 9245 φορές)
   
jkapet
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 138



Προφίλ
« στις: Δευτέρα, 22 Ιαν 2007, 14:57:11 »

 καλησπερα φιλοι μου.... εχω το εξης προβλημα.....πεταξα εχτες το εικονιζομενο αεροπλανο για να δω τα χαρακτηριστηκα της πτησης του... με δυσκολεψε πολυ στην απογιωση.. δλδ σηκωνεται η ουρα (που αυτο μας δειχνει οτι ειναι ετοιμο) κανω το στικ κατω του  elevator kai δεν απογιωνοταν με τιποτα!!! με συνεπια να μου σπασει το elevator  γιατι εφυγε εξω απο το διαδρομο αντε κολλημα....το αεροπλανο ειναι για 46-50 κηνιτηρα και του ειχα 11χ6 προπελα.. τωρα για ποιο λογο δεν σηκωνοταν? δεν ειχε δυναμη ο κηνιτηρας με την προπελα αυτη?? επρεπε να του βαλω την 12,25χ3,75?? εχει τυχει σε κανεναν?


* jkap.jpg (65.81 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 452 φορές.)
Καταγράφηκε

Johnnie Red
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 691



Προφίλ
« Απάντηση #1 στις: Δευτέρα, 22 Ιαν 2007, 17:46:34 »

Hey jkarpet

είσαι σίγουρος οτι έχεις κίνηση στα πηδάλια σου? Είναι η κίνηση αρκετή για να πετάξει το αεροπλάνο σου?Huh Το σετάρισες σύμφωνα με το μάνιουαλ?Huh?Αν δεν απογειώθηκε, είσαι τυχερός γιατί στον αέρα τα πράγματα είναι ακόμα πιο δύσκολα αν δεν ακούν τα πηδάλια.....!
Καταγράφηκε

What goes up must come down...

www.petame.gr
dapan
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 834



Προφίλ
« Απάντηση #2 στις: Δευτέρα, 22 Ιαν 2007, 19:05:13 »

Καλησπέρα
το ότι σηκώθηκε  η ουρά δεν σημαίνει ταυτόχρονα ότι έχει αποκτήσει και την ιδανική ταχύτητα απογείωσης...


dapan
Καταγράφηκε

Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
Periklis
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 355



Προφίλ
« Απάντηση #3 στις: Δευτέρα, 22 Ιαν 2007, 20:04:32 »

Hey jkarpet

είσαι σίγουρος οτι έχεις κίνηση στα πηδάλια σου? Είναι η κίνηση αρκετή για να πετάξει το αεροπλάνο σου?Huh Το σετάρισες σύμφωνα με το μάνιουαλ?Huh?Αν δεν απογειώθηκε, είσαι τυχερός γιατί στον αέρα τα πράγματα είναι ακόμα πιο δύσκολα αν δεν ακούν τα πηδάλια.....!


Ακόμα μήπως χαλάρωσε η ντίζα απ΄το σέρβο; Το έχω πάθει μια φορά με τη ντίζα του γκαζιού (ευτυχως) και άλλη μία με τη ντίζα του elevator (δυστυχώς ) Το σέρβο ήταν σε καλή κατάσταση?? Undecided
Καταγράφηκε

Calmato, Caruzel, Extra 330, Chipmunk αυτά είναι τα σπασμένα μου...
jkapet
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 138



Προφίλ
« Απάντηση #4 στις: Δευτέρα, 22 Ιαν 2007, 21:01:30 »

Αν βαλω την μεγαλητερη προπελα θα πεταει καλητερα?? τα πηδάλια ακουγαν
κανονικα...
Καταγράφηκε

Γιάννης Παξιμαδάκης
Global Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.955



Προφίλ WWW
« Απάντηση #5 στις: Δευτέρα, 22 Ιαν 2007, 21:23:11 »

πως το είδες το μοντέλο . έπιασε καλή ταχύτητα??

ο κινητήρας ανέβασε στροφές με την συγκεκριμένη προπέλα ??

δεν είπες τι μοτερ του φοράς??

μήπως μέτρησες στροφές?



Καταγράφηκε

Γιάννης Παξιμαδάκης
http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
Periklis
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 355



Προφίλ
« Απάντηση #6 στις: Δευτέρα, 22 Ιαν 2007, 21:27:17 »

Κάτι ακόμα που έιχα πάθει στην περίπτωση του elevator και είχε ως αποτέλεσμα να γίνει οδοντογλυφίδες το μοντελάκι μου, είναι να είχε  "πηδήξει" το servo horn. Ολα τα horns δεν κάνουν σε όλα τα σέρβο. Μπορεί να κουμπώνουν αλλά δεν είναι και 100% ιδανικά και σε κάθε περίπτωση δεν πρ'επει να τα χρησημοποιούμε.

Ενα απόσπασμα απ΄το βιβλίο του uncle J.Kon
Μεγαλύτερο βήμα = μεγαλύτερο φορτίο στον κινητήρα, μείωση στροφών
Μεγαλύτερο βήμα με ίδιες στροφές = μεγαλύτερη ταχύτητα, πιό αργή επιτάχυνση μοντέλου, περισσότερος θόρυβος
Μικρότερο βήμα = μικρότερο φορτίο κινητήρα, περισσότερες στροφές κ.λ.π.
Μικρότερο βήμα με ίδιες στροφές = μικρότερη ταχύτητα, καλύτερη επιτάχυνση μοντέλου
Μεγαλύτερη διάμετρος = μεγαλύτερο φορτίο , μείωση στροφών
Μεγαλύτερη διάμετρος με ίδιεςστροφές Μεγαλύτερη ροπή (έλξη) καλύτερη άνοδος, περισσότερος θορυβος
Μικρότερη διάμετρος = μικρότερο φορτίο κινητήρα, περισσότερες στροφές
Μικρότερη διάμετρος με ίδιες στροφές = μικρότερη έλξη, περισσότερη διαθέσιμη ισχύς
Καταγράφηκε

Calmato, Caruzel, Extra 330, Chipmunk αυτά είναι τα σπασμένα μου...
jkapet
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 138



Προφίλ
« Απάντηση #7 στις: Δευτέρα, 22 Ιαν 2007, 23:35:27 »

πως το είδες το μοντέλο . έπιασε καλή ταχύτητα??
ο κινητήρας ανέβασε στροφές με την συγκεκριμένη προπέλα ??

δεν είπες τι μοτερ του φοράς??

μήπως μέτρησες στροφές?
Καλησπερα φιλοι μου.... φοραω os46fx me 11x6... δεν μετρισα τιποτα γιατι δεν εχω στροφομετρο...πως καταλαβενεις αν ειναι ετοιμο το μοντελο να απογιωθη στην περιπτωση που δεν ισχυει οταν σηκωνεται η ουρα?
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.962


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #8 στις: Τρίτη, 23 Ιαν 2007, 07:55:40 »

Αγαπητοί φίλοι,

Οταν το οριζόντιο σταθερό είναι πολύ κοντά στο έδαφος, όταν φουλάρει η έλικα, το ελικόρευμα περνάει αναγκαστικά και από κάτω του, και το "φουσκώνει".
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
panelpni
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 306

Γνώμη εχουν όλοι, γνώση έχουν λίγοι.


Προφίλ
« Απάντηση #9 στις: Τρίτη, 23 Ιαν 2007, 10:29:51 »

Φιλε jkapet εαν μου επιτρεπης διακρινω οτι χρειαζεσαι την βοηθεια καποιου εμπειροτερου απο εσενα για να "ξεσκονιση" το
μοντελο σου. Μπορη απλα να θελει σφηριγμα ο κινητηρας η χιλιαδυο αλλα πραγματα. Βρες καποιον εμπειρο που να θελει πραγματικα να ασχοληθεί με το μοντελο σου και να το φερει σε ΑΣΦΑΛΗ λειτουργία....
To απλουστερο ειναι να κρατησης το μοντελο καλα και να φουλαρη τον κινητηρα με το στικ του γκαζιου καποιος αλλος.
Ο 46αρις σηκώνε κατακοριφα περιπου 2,5 κιλα. Ο δικος 46αρις τι κανει? Εχει αυτη τη δηναμη?
« Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 23 Ιαν 2007, 10:43:18 από panelpni » Καταγράφηκε
dim sofos
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.314


..Καλύτερα να πετάς παρά να μιλάς.


Προφίλ
« Απάντηση #10 στις: Τρίτη, 23 Ιαν 2007, 13:28:07 »

jkapet!!

Βλέπω το μοντέλο στη φωτό αλλά δέν καταλαβαίνω άν τα σκέλη είναι στο σωστό σημείο.Δηλαδή άν έχουν την απαιτούμενη θέση απο το CG της πτέρυγας.Είναι το σημείο κλειδί για την σωστή τροχοδρόμηση του μοντέλου.
Ενδεικτικά σου αναφέρω πως το χείλος προσβολής απο τον άξονα της ρόδας όταν το μοντέλο σηκώσει ουρά,πρέπει να έρθουν σχεδόν στην ίδια ευθεία και ίσως μια μικρή προπορεία του σκέλους.
Αυτά τα αναφέρω πιάνοντας μιια λέξη που ανέφερες ότι το μοντέλο βγήκε απο τον διάδρομο,προφανώς ψαρεύει.
Καταγράφηκε
jkapet
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 138



Προφίλ
« Απάντηση #11 στις: Τρίτη, 23 Ιαν 2007, 14:07:16 »

φιλε dim και εμενα κατι δεν μου κολαει στο μοντελο......το μοντελο το ειχα παρει απο καποιο φιλο και δεν ηξερα πως πεταγε....(μεγαλη βλακια αλλα στην επαρχια δεν ειχα αλλη λυση) πως μπορω να δω αν τα σκελη ειναι σε σωστο σημειο???

και φιλε panelpni  το μοτερ μου δουλευει καλα γιατι του εχω αλλαξει χυτονιο και ειναι καινουριος λογικα....να φανταστεις το trainer  που εχω στην φωτο μου ειναι ποιο πολυ ποιο βαρη σαν μοντελο και το σηκωνει  το παει σουζα... το σηκωνω με τα 3/4 του γκαζιου... τωρα τι αλλο να φταιει ??ι εχω σπαστει  tickedoff πιστευω οτι θα  βρεθει  λυση ευχαριστω για το ενδιαφερον... Thumbs up
Καταγράφηκε

dim sofos
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.314


..Καλύτερα να πετάς παρά να μιλάς.


Προφίλ
« Απάντηση #12 στις: Τρίτη, 23 Ιαν 2007, 14:14:49 »

Mητσάρα, διάβασε ξανά το προηγούμενο post μου και θα καταλάβεις.Αν όχι..φτού και απο την αρχή!! Grin
Καταγράφηκε
Johnnie Red
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 691



Προφίλ
« Απάντηση #13 στις: Τρίτη, 23 Ιαν 2007, 14:20:18 »

Hey jkarpet,

Είναι κολλημένο σωστα το stab?HuhHuh Μηπως είναι στραβό?Huh Τσεκαρέ το!
Επίσης τσέκαρε τις κινήσεις του elevator.......Μήπως δεν φτάνει η κίνηση επιδή το "incidence" είναι λάθος?Huh?

Δεν υπάρχει περίπτωση να μην πετάει........Πρέπει να δείς γιατί δεν πετάει!!!!!!
Καταγράφηκε

What goes up must come down...

www.petame.gr
jkapet
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 138



Προφίλ
« Απάντηση #14 στις: Τρίτη, 23 Ιαν 2007, 16:35:21 »

Η ουρα ηταν λιγο στραβια... πηγα αγορασα αλφαδι και την εφτιαξα κομπλε.... το εχω κανει το φοιτητικο μου διαμερισμα εργαστηριο devil devil... Σα στελνω φωτο απο το σημειο που ειναι τα  σκελη και  του φτερου...για να μου πειτε  αν εχει την σωστη θεση που πρεπει που ειπε ο φιλος dim.....


* jkap1.jpg (65.16 KB, 480x640 - εμφανίστηκε 308 φορές.)
Καταγράφηκε

Σελίδες: [1] 2 3  Όλοι  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Sport - fun και γενικά (Συντονιστές: Serafim, Yankos)  |  Θέμα: απογιωση καπουτ « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.244 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.