Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
285.909 μηνύματα σε 11.358 θέματα από 5.944 Μέλη / Τελευταίο μέλος: H KOINH GNWMH
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 18 Δεκ 2017, 18:48:30

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 18 Δεκ 2017, 18:48:30

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 18:38]

από kios100
[Σήμερα στις 18:07]

από kios100
[Σήμερα στις 16:50]

[Σήμερα στις 10:25]

από harris31a
[Σήμερα στις 08:10]

[Σήμερα στις 07:45]

από Alex v22
[Σήμερα στις 00:58]

από tzdim
[Σήμερα στις 00:34]

από hpergm
[Χθες στις 22:18]

από dominicm
[Χθες στις 21:08]

από modelers
[Χθες στις 21:06]

[Χθες στις 16:49]

[Χθες στις 16:39]

από mpamphs
[Σάββατο, 16 Δεκ 2017, 22:23:42]

[Παρασκευή, 15 Δεκ 2017, 13:20:56]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5944
Τελευταίο: H KOINH GNWMH
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 285909
Σύνολο θεμάτων: 11358
Online σήμερα: 65
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 23
Επισκέπτες: 32
Συνολικά: 55
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Sport - fun και γενικά (Συντονιστές: Serafim, Yankos)  |  Θέμα: απογιωση καπουτ « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 [2] 3  Όλοι  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: απογιωση καπουτ  (Αναγνώστηκε 9248 φορές)
   
Johnnie Red
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 691



Προφίλ
« Απάντηση #15 στις: Τρίτη, 23 Ιαν 2007, 16:38:03 »

Eίδες τελικά που δεν ήταν εντάξει η ουρά?Huh

Αντε καλές πτήσεις τωρα!
Τρύφωνας
Καταγράφηκε

What goes up must come down...

www.petame.gr
ggeorge42
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 460



Προφίλ
« Απάντηση #16 στις: Τρίτη, 23 Ιαν 2007, 17:33:55 »

jkaper,

Από περιέργεια μόνο για να μαθαίνουμε, μήπως το οριζόντιο σταθερό κοιτούσε λίγο προς τα πάνω;
Τουλάχιστον εγώ αυτό φαντάστηκα γιατί το έχω πάθει στο παρελθόν.

Γιώργος.
« Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 23 Ιαν 2007, 17:40:00 από ggeorge42 » Καταγράφηκε
jkapet
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 138



Προφίλ
« Απάντηση #17 στις: Τρίτη, 23 Ιαν 2007, 21:47:12 »

οχι ενταξει ειναι το οριζοντιο...λιγο τα πτερυγια του ελεβατορ εχαναν κανα 2-3mm αλλα τα εφτιξα... τωρα να δουμε με της ροδες που ελεγε και ο dim στην προηγουμενη σελιδα!! Sad Sad
Καταγράφηκε

dim sofos
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.314


..Καλύτερα να πετάς παρά να μιλάς.


Προφίλ
« Απάντηση #18 στις: Τρίτη, 23 Ιαν 2007, 22:50:11 »

Mήτσε βίδωσε το σκέλος πάλι στην άτρακτο. buck2

Τοποθέτησε το αεροπλάνο σε ευθεία οριζοντία θέση πάνω στο τραπέζι,και φέρτο με το αλφάδι που αγόρασες.
Πάρε μια γωνιά και ακούμπησε την στο χείλος προσβολής της πτέρυγας και σημάδεψε με μολύβι στο τραπέζι.
Βάλε επίσης μια γραμμή στον πύρο της ρόδας.
Μέτρα τη διαφορά και πές μας..Λογικά δέν πρέπει να περάσει 1 με 1.5cm.

Δές και το extra για να μπείς στο κλίμα.


* nbm.jpg (31.26 KB, 530x229 - εμφανίστηκε 345 φορές.)
Καταγράφηκε
jkapet
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 138



Προφίλ
« Απάντηση #19 στις: Τρίτη, 23 Ιαν 2007, 23:04:28 »

Λοιπον dim.... απ'οτι βλεπω και στο σχεδιο που μου εστειλες...τα σκελη μου ειναι 2-4cm  ποιο μπροστα απο το χείλος της πτέρυγας μου..... βεβαια τωρα δεν εχω γωνια μαζι μου και θα παω αυριο να αγορασω..... παιζει τοσο μεγαλο ρολο τα σκελη να ειναι στην αρχη της πτερυγας?
Καταγράφηκε

ggeorge42
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 460



Προφίλ
« Απάντηση #20 στις: Τετάρτη, 24 Ιαν 2007, 10:19:01 »

Παίδες,

Συγνώμη και πάλι για την παρέμβαση, αλλά δεν κατάλαβα τι ακριβώς κάνει το συγκεκριμένο μοντέλο.
Από τη δική μου εμπειρία έχω δει ότι αν οι ρόδες είναι πολύ μπροστά, το μοντέλο "ψαρεύει" στην τροχοδρόμηση,
αλλά δεν σηκώνεται πρόωρα η ουρά, γιατί ο μοχλός του βάρους ως προς τις ρόδες είναι μεγαλύτερος του κανονικού.
Αν τελικά το κρατήσουμε ευθεία και πιάσει καλή ταχύτητα δεν καταλαβαίνω γιατί να μην απογειωθεί.

Άρα οι λόγοι για να μη σηκώνεται μπορεί να είναι η μικρή ταχύτητα λόγω του "ψαρέματος" και των συνεχών διορθώσεων, ή πολύ απλά ότι είχε μικρή κίνηση στο elevator και πολύ down στην αρχική ρύθμιση. Τα 2-3 χιλιοστά είναι πολύ σημαντικά στον αέρα, πάντως δεν μου μοιάζουν ικανά να "εξουδετερώσουν" ένα φυσιολογικό elevator.

Ελπίζω να μην σας ζάλισα,
Γιώργος

Υ.Γ.
Για τον έλεγχο του οριζόντιου σταθερού, ενοούσα ότι η χορδή του πρέπει να είναι παράλληλη με τη χορδή του φτερού.
(Σε μερικά αεροπλάνα μπορεί να έχει και λίγο αρνητική γωνία, αλλά ποτέ δεν έχω δει το αντίθετο)
Καταγράφηκε
Johnnie Red
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 691



Προφίλ
« Απάντηση #21 στις: Τετάρτη, 24 Ιαν 2007, 12:29:26 »

Παίδες ο dim sofos είναι διαφωτιστικότατος!!!! Το σχέδιο που σας δίνει είναι ο σωστος τρόπος τοποθέτησης για να μην έχετε εκπλήξεις με τα "tail draggers".
Αν τοποθετείτε τα σκέλη ελαφρώς πιο μπροστά απο το "leading edge" του φτερόυ οπως δείχνει το σχήμα του Μήτσου, αφενός το μοντέλο σταματάει να "ψαρεύει" στην απογείωση, αφεταίρου δεν έχετε "Nose overs" κατα την απογείωση και την προσγείωση. Αυτά τα προβλήματα μπορεί να είναι ανεπαίσθητα σε ένα σπόρ αεροπλανάκι, αλλά είναι σοβαρότατα προβλήματα σε "scale" αεροπλάνα καποιου μεγέθους με αρκετές μοίρες downthrust στους κινητήρες.....
Μπράβο dim sofos για το σχέδιο......
Καλές πτήσεις
Τρύφωνας
Καταγράφηκε

What goes up must come down...

www.petame.gr
dim sofos
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.314


..Καλύτερα να πετάς παρά να μιλάς.


Προφίλ
« Απάντηση #22 στις: Τετάρτη, 24 Ιαν 2007, 12:51:39 »

Γειά χαρά.

Παλικάρια μιά χαρά τα πάμε, θα βρούμε άκρη τελικά.
Άν είχαμε κάποιο σχέδιο του μοντέλου ή ακόμα και σκαρίφημα με τις πραγματικές διαστάσεις και αποστάσεις των μοχλών,
θα προχωράγαμε με πιο γρήγορους ρυθμούς.Τα παιδιά Γιώργος και Τρύφωνας έδωσαν πολύ σωστά την δική τους
εμπειρία.
Μητσάρα..φέρε το σκέλος πίσω για αρχή και πές μας το αποτέλεσμα.
Καταγράφηκε
Γιάννης Παξιμαδάκης
Global Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.955



Προφίλ WWW
« Απάντηση #23 στις: Τετάρτη, 24 Ιαν 2007, 16:19:13 »

Αφού δεν έχουμε το μοντέλο μπροστά μας μπορούμε να κάνουμε διάφορες εικασίες ..

Αν το μοντέλο σηκώνει την ουρά και έχει 46OS  (επομένως ικανή ταχύτητα για πτήση ) ο λόγος που φαντάζομαι εγώ είναι πολύ μικρή ή και αρνητική γωνία προσβολής της πτέρυγας  σε αυτήν την θέση.


Αρα γιοκ απογείωση

Αλλα απ' την άλλη ποιος ξέρει?Huh idiot2 idiot2

Οταν δίνεις up η ουρά αντιδρά?? 

κατεβαίνει ή παραμένει παγερά αδιάφορη??  Wink
« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 24 Ιαν 2007, 19:12:21 από Γιάννης Παξιμαδάκης » Καταγράφηκε

Γιάννης Παξιμαδάκης
http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
andreas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.303



Προφίλ
« Απάντηση #24 στις: Τετάρτη, 24 Ιαν 2007, 18:44:27 »

νομιζω οτι ο Γιαννης εχει αναφερει την ποιο πιθανη περιπτωση δηλ της αρνητικης γωνιας προσβολης και πρεπει να ειναι πολυ για να μην σηκωνετε laughσε καθε αλλη περιπτωση ειτε εχει να κανει με τροχους η με θεση οριζοντιου θα ειχαμε απογειωση με την προυποθεση της ταχυτητας φυσικα. Εγω μονο με ενα propjet ειχα καποτε το ιδιο προβλημα και αυτο γιατι το τρικυκλο συστημα εδεινε στην πτερυγα συμετρικης αεροτομης μια ελαφρια αρνητικη θεση-γωνια σε σχεση με το επιπεδο ετσι απογειωση με τερμα γκαζι αποτην αρχη και μετα απο 100 και βαλε μετρα, κατι που αλαξε οταν σηκωσα το ριναιο Tongue
Καταγράφηκε

Fly hard ...land soft!
Johnnie Red
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 691



Προφίλ
« Απάντηση #25 στις: Τετάρτη, 24 Ιαν 2007, 19:49:40 »

Hey παίδες

Νομίζω οτι η απάντηση είναι κάπου στη μέση.....Το αεροπλάνο στη φωτό είναι "taildragger"  άρα δεν νομίζω ότι προκύπτει πρόβλημα γωνίας προσβολής..... (ένα taildragger θα πέταγε με αρνητική γωνία προσβολής μέχρι και 5μοίρες, λόγω του στησίματός του σε σχέση με τον διάδρομο) Απλώς θα πέταγε με την ουρά "κρεμασμένη" σαν ένα πισόβαρο αεροπλάνο..... Στην φωτό φαίνεται να είναι ένα υψηλοπτέρυγο (στίλ Boxfly).......
Μάλλον το πρόβλημα είναι στην κίνηση του πηδαλίου υψους - βάθους,  δηλαδή η κίνηση up δεν είναι οσο πρέπει μεγάλη ή το stab ήταν τοποθετημένο με γωνία που είχε ως συνέπεια να μήν φθάνει η υπάρχουσα κίνηση στο upelevator για να "ακούσει" το μοντέλο και να απογειωθεί......
Καταγράφηκε

What goes up must come down...

www.petame.gr
dim sofos
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.314


..Καλύτερα να πετάς παρά να μιλάς.


Προφίλ
« Απάντηση #26 στις: Τετάρτη, 24 Ιαν 2007, 22:37:52 »

Θέλω να προσθέσω επάνω σε αυτό που ανέφερε ο Τρύφωνας,για 5μοίρες.
Έχει γίνει μελέτη έρευνα εφαρμογή,για αεροτομές που παράγουν lift σε κατάσταση αρνητικής γωνίας.
Για παράδειγμα μια αεροτομή τύπου κλάρκ-Υ παράγει άντωση και στις -7μοίρες.Έτσι πετάνε και τα αυτόγυρα
μοντέλα με σταθερό σε γωνίες στροφείο.
« Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 25 Ιαν 2007, 01:26:36 από dim sofos » Καταγράφηκε
Γιάννης Παξιμαδάκης
Global Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.955



Προφίλ WWW
« Απάντηση #27 στις: Πέμπτη, 25 Ιαν 2007, 00:14:18 »


εχεις δίκιο Δημήτρη

Η άνωση μπορεί να παραχθεί από μια ευρεία ποικιλία αντικειμένων, συμπεριλαμβανομένων των φτερών αεροπλάνων, των περιστρεφόμενων κυλίνδρων, των περιστρέφοντας σφαιρών, και των επίπεδων λαμαρινών.   

 

Επισης και αυτό .

Οσοι ενδιαφέρονται ας διαβάσουν τα παραπάνω . εχουν πολυ ενδιαφέρον αν και δεν θα βοηθήσουν .αμμεσα στην λύση του προβληματος γιατι δεν πεταει το μοντελο  Sad
Καταγράφηκε

Γιάννης Παξιμαδάκης
http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
andreas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.303



Προφίλ
« Απάντηση #28 στις: Πέμπτη, 25 Ιαν 2007, 00:47:24 »

βρε υτι παθαμε να μην μας σηκωνετε το taildrager beer beer beer
Καταγράφηκε

Fly hard ...land soft!
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.973


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #29 στις: Πέμπτη, 25 Ιαν 2007, 08:41:12 »

Επειδή έχουμε συμμετρική (έτσι φαίνεται) αεροτομή, χρειάζεται είτε μεγάλη ταχύτητα είτε μεγάλη γωνία για να σηκωθεί από το έδαφος. Η ταχύτητα είπατε ότι υπάρχει.

Αρα:

α)  είτε το σύστημα τροχών δεν είναι πολύ ψηλό, και δεν επιτρέπει αρκετή περιστροφή για να έρθει το φτερό σε ικανοποιητική γωνία προσβολής.

β) είτε όπως προείπα το ελικόρευμα κάτω από το stabilizer είναι ισχυρό, και δεν του επιτρέπει να έρθει πιό κοντά στο έδαφος για να φέρει το φτερό στην πρέπουσα γωνία.

γ) το πιθανότερο ο συνδυασμός των δύο
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
Σελίδες: 1 [2] 3  Όλοι  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Sport - fun και γενικά (Συντονιστές: Serafim, Yankos)  |  Θέμα: απογιωση καπουτ « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.186 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.