Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
291.357 μηνύματα σε 11.897 θέματα από 6.145 Μέλη / Τελευταίο μέλος: τζερπος
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Τρίτη, 19 Ιαν 2021, 13:20:15

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Τρίτη, 19 Ιαν 2021, 13:20:15

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από nickgr
    [Σήμερα στις 09:00]

    από Yiannis_S
    [Σήμερα στις 08:20]

    [Χθες στις 20:24]

    [Χθες στις 19:43]

    [Χθες στις 19:04]

    από ospsom
    [Χθες στις 16:23]

    [Χθες στις 15:54]

    [Χθες στις 13:36]

    από nickgr
    [Χθες στις 10:15]

    [Χθες στις 07:47]

    [Κυριακή, 17 Ιαν 2021, 21:55:32]

    από Greekjets
    [Κυριακή, 17 Ιαν 2021, 21:31:56]

    από CMarkop
    [Κυριακή, 17 Ιαν 2021, 16:25:54]

    από jony b
    [Κυριακή, 17 Ιαν 2021, 11:51:31]

    [Κυριακή, 17 Ιαν 2021, 11:29:53]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6145
    Τελευταίο: τζερπος
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 291357
    Σύνολο θεμάτων: 11897
    Online σήμερα: 59
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 7
    Επισκέπτες: 47
    Συνολικά: 54
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: calmato trainer  (Αναγνώστηκε 2598 φορές)
    lukis
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 63



    WWW
    « στις: Κυριακή, 14 Ιαν 2007, 19:09:07 »

    ξερει κανεις αν υπαρχει to calmato trainer  ad για το aerorly prafessional  deluxe σκεφτομαι να παρω το καλματο οταν το φερουν για αρχη καλο.ειναι? δεν εχω πεταξει ξανα μονο στο σιμουλειτορ
    Καταγράφηκε
    Periklis
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 351



    « Απάντηση #1 στις: Κυριακή, 14 Ιαν 2007, 22:39:09 »

    Φίλε Lukis,

    Το Calmato δεν το έχω βρεί για το aerofly και δεν νομίζω οτι υπάρχει. Παρ'αυτά τα 2-3 trainner που έχει συμπεριφέρονται κατ'ομοιο τρόπο...με τη μόνη διαφορά οτι σπάνε σε απότομες βυθίσεις Χαμόγελο Προσωπικά, σε κάθε πτήση του πίνω το αίμα και μέχρι στιγμής δεν έχει κομμάτια...τουλάχιστον στον αέρα.
    Το Calmato σαν πρώτο μοντέλο καλό είναι σε γενικές γραμμές (αυτό έχω και εγώ), αν και θέλει κάποιες μικροβελτιώσεις όσον αφορά το σημείο όπου βιδώνει η πτέρυγα στην ατρακτο στο firewall. Λίγη εξτρα κόλλα στα σημεία αυτά, αλλαγή των πλαστικών ακρόντιζων κλπ...
    Καταγράφηκε
    ΑΕΡΟΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΣ ΑΡΤΑΣ
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4


    « Απάντηση #2 στις: Κυριακή, 14 Ιαν 2007, 23:20:25 »

    ΕΓΩ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΦΤΗΝΟ ΚΑΙ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΣΠΑΣΙΜΑΤΑ ΕΓΩ ΔΕΝ ΤΑ ΕΧΩ ΔΕΙ!!!!!
    Καταγράφηκε
    mrkaza
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.113


    « Απάντηση #3 στις: Δευτέρα, 12 Φεβ 2007, 15:22:39 »

    ξερει κανεις ποσο ζυγιζη το calmato χωρις μπαταρια & κηνιτιρα ?

    Ευχαριστω
    Καταγράφηκε

    Johnnie Red
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 662



    « Απάντηση #4 στις: Δευτέρα, 12 Φεβ 2007, 20:15:33 »

    Hey φίλοι του αερομοντελισμού,

    Όλα τα αεροπλάνα σπάνε υπο συνθήκες κακής χρήσης και κακοποίησης με υπερβολές στα "G Forces". buck2....
    Αν για παράδειγμα βάζεις το αεροπλάνο σε βύθιση με τα γκάζια "τσ'ιτες" τότε την στιγμή που θα τραβήξεις "up elevator" (για να μήν το φυτέψεις) μπορεί να δείς τα φτερά του να βαράνε "παλαμάκια" κοινώς να τα σπάσεις στην μέση.....(πάλι για φύτεμα θα πάει) buck2 buck2 buck2.......
    Καλό είναι να σέβεσθε το αεροπλάνο σας και να μήν το υποβάλετε σε πολλά G αδίκως, γιατί μειώνετε με αυτόν τον τρόπο την βιοσιμότητά του Thumbs up - αυξάνοντας και τις πιθανότητες ατυχήματος police.......και την δική σας ευχαρίστηση να το πετάτε για πολύ καιρό ακόμα.. Ποοολύ άνεση.
    Φιλικά
    Τρύφωνας
    Καταγράφηκε

    What goes up must come down...

    www.petame.gr
    mrkaza
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.113


    « Απάντηση #5 στις: Δευτέρα, 12 Φεβ 2007, 20:47:30 »

    εγώ πάλη γιατί στο sim μου αρεσουνε τα G  devil  ή μαλλον η ταχύτητα δεν ξερω ακομα  idiot2    Λεω οταν θα ερθει η ωρα του επομενου Plain θα ειναι χαμηλοπτέρυγο και πριν βαλω epoxy να αντικαταστισω το balsa που εχει μεσα με κατι σαν αυτο http://shop.lindinger.at/product_info.php?cPath=1363_1387&products_id=10352   ή σαν αυτο http://shop.lindinger.at/product_info.php?cPath=1363_1388&products_id=10357 ή να κανω κανενα santuits http://shop.lindinger.at/product_info.php?cPath=1363_1391&products_id=57811 θα βαρινω λιγο αλλα πιστευω οτι θα αντεχει εχτρα G  idiot2

    Το πιθανότερο παντος ειναι η αγορα 2 mm ποιο ψιλο στριπ και προσθήκη 2 mm CFK ελπιζω να ειναι και το σωστότερο   
    Ελπιζω βεβαια να  καταλαβα καλα και αυτα να ειναι για αυτη την δουλεια  worry
    Καταγράφηκε

    Johnnie Red
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 662



    « Απάντηση #6 στις: Δευτέρα, 12 Φεβ 2007, 20:57:59 »

    Hey Mrkaza φίλε μου,

    Ότι και να βάλει κανείς αν κακοποιεί το αεροπλάνο θα σπάσει.....Εδώ τα 1 προς 1 και αν υπερβείς τα προβλεπόμενα G τότε πάνε για δομικό Check......τι να κάνει το κέβλαρ και το κάρμπον αν είναι κανείς μαζόχας και το ξεσκίζει το αεροπλάνο στα G?Huh?
    Μπορεί πχ να μην σπάσει στην μέση και να σπάσει εκεί που τελειώνει η ενίσχυση........οπότε πάλι φύτεμα μυρίζει με μπόλικο κάρμπον και κέβλαρ χαμένο στα χέρια ενός "βάνδαλου" μοντελιστή.....
    Καλό βράδυ Thumbs up
    Τρύφωνας
    Καταγράφηκε

    What goes up must come down...

    www.petame.gr
    fotis400
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 296



    « Απάντηση #7 στις: Δευτέρα, 12 Φεβ 2007, 21:58:54 »

    Η λύση δεν είναι η ενίσχυση.... Είναι να πετάμε σωστά! Απλά δεν είναι φυσιολογικό το να πετά κανείς με τέρμα κινητήρα, και όσο πιο απότομες κινήσεις μπορεί  buck2 . Πρέπει να πετάμε σύμφωνα με τα όρια του κάθε αεροπλάνου.

     Πολλοί "πιλοταράδες", με την δικαιολογία του 3D, και άρα ανάγκη για δύναμη, βάζουν στα αεροπλάνα τους τεράστιους, γιγάντιους, ίσως και βροντοσαυριαίους  Cheesy κινητήρες, και τελικά η 3D πτήση γίνεται Jet... με αεροπλάνα που αντεχουν μερικές μόνο πτήσεις μέχρι τον γνωστό πτερυγισμό, και πιλοτους, που απλά με το ζόρι κρατάνε το αεροπλάνο λόγω της υπερβολικής ταχύτητας, και νομίζουν ότι είναι οι άρχοντες.....


    Δυστηχώς υπάρχουν και αυτά......  Το όλο νόημα δεν είναι τα G....... (Αλλιώς πάρτε ένα αυτοκίνητο, κοπανίστε το σε έναν τοίχο με 178,12 χλμ/ώρα, και σίγουρα θα αισθανθήτε G, όπως σίγουρα θα είναι και τα τελευταία.)
    Καταγράφηκε
    coolvag
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 857


    Ευάγγελος Κουλάδης


    « Απάντηση #8 στις: Τρίτη, 13 Φεβ 2007, 21:16:12 »


    Δυστηχώς υπάρχουν και αυτά......  Το όλο νόημα δεν είναι τα G....... (Αλλιώς πάρτε ένα αυτοκίνητο, κοπανίστε το σε έναν τοίχο με 178,12 χλμ/ώρα, και σίγουρα θα αισθανθήτε G, όπως σίγουρα θα είναι και τα τελευταία.)

     Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin καλόόόόό   Thumbs up
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: [1]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Η αγορά αερομοντελλιστικού υλικού  |  Πού θα βρω τι;  |  Θέμα: calmato trainer
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.03 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.