Aeromodelling GR

Η αγορά αερομοντελλιστικού υλικού => Πού θα βρω τι; => Μήνυμα ξεκίνησε από: lukis στις Κυριακή, 14 Ιαν 2007, 19:09:07



Τίτλος: calmato trainer
Αποστολή από: lukis στις Κυριακή, 14 Ιαν 2007, 19:09:07
ξερει κανεις αν υπαρχει to calmato trainer  ad για το aerorly prafessional  deluxe σκεφτομαι να παρω το καλματο οταν το φερουν για αρχη καλο.ειναι? δεν εχω πεταξει ξανα μονο στο σιμουλειτορ


Τίτλος: Απ: calmato trainer
Αποστολή από: Periklis στις Κυριακή, 14 Ιαν 2007, 22:39:09
Φίλε Lukis,

Το Calmato δεν το έχω βρεί για το aerofly και δεν νομίζω οτι υπάρχει. Παρ'αυτά τα 2-3 trainner που έχει συμπεριφέρονται κατ'ομοιο τρόπο...με τη μόνη διαφορά οτι σπάνε σε απότομες βυθίσεις :) Προσωπικά, σε κάθε πτήση του πίνω το αίμα και μέχρι στιγμής δεν έχει κομμάτια...τουλάχιστον στον αέρα.
Το Calmato σαν πρώτο μοντέλο καλό είναι σε γενικές γραμμές (αυτό έχω και εγώ), αν και θέλει κάποιες μικροβελτιώσεις όσον αφορά το σημείο όπου βιδώνει η πτέρυγα στην ατρακτο στο firewall. Λίγη εξτρα κόλλα στα σημεία αυτά, αλλαγή των πλαστικών ακρόντιζων κλπ...


Τίτλος: Απ: calmato trainer
Αποστολή από: ΑΕΡΟΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΣ ΑΡΤΑΣ στις Κυριακή, 14 Ιαν 2007, 23:20:25
ΕΓΩ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΦΤΗΝΟ ΚΑΙ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΣΠΑΣΙΜΑΤΑ ΕΓΩ ΔΕΝ ΤΑ ΕΧΩ ΔΕΙ!!!!!


Τίτλος: Απ: calmato trainer
Αποστολή από: mrkaza στις Δευτέρα, 12 Φεβ 2007, 15:22:39
ξερει κανεις ποσο ζυγιζη το calmato χωρις μπαταρια & κηνιτιρα ?

Ευχαριστω


Τίτλος: Απ: calmato trainer
Αποστολή από: Johnnie Red στις Δευτέρα, 12 Φεβ 2007, 20:15:33
Hey φίλοι του αερομοντελισμού,

Όλα τα αεροπλάνα σπάνε υπο συνθήκες κακής χρήσης και κακοποίησης με υπερβολές στα "G Forces". :buck2:....
Αν για παράδειγμα βάζεις το αεροπλάνο σε βύθιση με τα γκάζια "τσ'ιτες" τότε την στιγμή που θα τραβήξεις "up elevator" (για να μήν το φυτέψεις) μπορεί να δείς τα φτερά του να βαράνε "παλαμάκια" κοινώς να τα σπάσεις στην μέση.....(πάλι για φύτεμα θα πάει) :buck2: :buck2: :buck2:.......
Καλό είναι να σέβεσθε το αεροπλάνο σας και να μήν το υποβάλετε σε πολλά G αδίκως, γιατί μειώνετε με αυτόν τον τρόπο την βιοσιμότητά του :thumbs up: - αυξάνοντας και τις πιθανότητες ατυχήματος :police:.......και την δική σας ευχαρίστηση να το πετάτε για πολύ καιρό ακόμα.. 8)smiley.
Φιλικά
Τρύφωνας


Τίτλος: Απ: calmato trainer
Αποστολή από: mrkaza στις Δευτέρα, 12 Φεβ 2007, 20:47:30
εγώ πάλη γιατί στο sim μου αρεσουνε τα G  :devil:  ή μαλλον η ταχύτητα δεν ξερω ακομα  :idiot2:    Λεω οταν θα ερθει η ωρα του επομενου Plain θα ειναι χαμηλοπτέρυγο και πριν βαλω epoxy να αντικαταστισω το balsa που εχει μεσα με κατι σαν αυτο http://shop.lindinger.at/product_info.php?cPath=1363_1387&products_id=10352   ή σαν αυτο http://shop.lindinger.at/product_info.php?cPath=1363_1388&products_id=10357 ή να κανω κανενα santuits http://shop.lindinger.at/product_info.php?cPath=1363_1391&products_id=57811 θα βαρινω λιγο αλλα πιστευω οτι θα αντεχει εχτρα G  :idiot2:

Το πιθανότερο παντος ειναι η αγορα 2 mm ποιο ψιλο στριπ και προσθήκη 2 mm CFK ελπιζω να ειναι και το σωστότερο   
Ελπιζω βεβαια να  καταλαβα καλα και αυτα να ειναι για αυτη την δουλεια  :worry:


Τίτλος: Απ: calmato trainer
Αποστολή από: Johnnie Red στις Δευτέρα, 12 Φεβ 2007, 20:57:59
Hey Mrkaza φίλε μου,

Ότι και να βάλει κανείς αν κακοποιεί το αεροπλάνο θα σπάσει.....Εδώ τα 1 προς 1 και αν υπερβείς τα προβλεπόμενα G τότε πάνε για δομικό Check......τι να κάνει το κέβλαρ και το κάρμπον αν είναι κανείς μαζόχας και το ξεσκίζει το αεροπλάνο στα G?????
Μπορεί πχ να μην σπάσει στην μέση και να σπάσει εκεί που τελειώνει η ενίσχυση........οπότε πάλι φύτεμα μυρίζει με μπόλικο κάρμπον και κέβλαρ χαμένο στα χέρια ενός "βάνδαλου" μοντελιστή.....
Καλό βράδυ :thumbs up:
Τρύφωνας


Τίτλος: Απ: calmato trainer
Αποστολή από: fotis400 στις Δευτέρα, 12 Φεβ 2007, 21:58:54
Η λύση δεν είναι η ενίσχυση.... Είναι να πετάμε σωστά! Απλά δεν είναι φυσιολογικό το να πετά κανείς με τέρμα κινητήρα, και όσο πιο απότομες κινήσεις μπορεί  :buck2: . Πρέπει να πετάμε σύμφωνα με τα όρια του κάθε αεροπλάνου.

 Πολλοί "πιλοταράδες", με την δικαιολογία του 3D, και άρα ανάγκη για δύναμη, βάζουν στα αεροπλάνα τους τεράστιους, γιγάντιους, ίσως και βροντοσαυριαίους  :D κινητήρες, και τελικά η 3D πτήση γίνεται Jet... με αεροπλάνα που αντεχουν μερικές μόνο πτήσεις μέχρι τον γνωστό πτερυγισμό, και πιλοτους, που απλά με το ζόρι κρατάνε το αεροπλάνο λόγω της υπερβολικής ταχύτητας, και νομίζουν ότι είναι οι άρχοντες.....


Δυστηχώς υπάρχουν και αυτά......  Το όλο νόημα δεν είναι τα G....... (Αλλιώς πάρτε ένα αυτοκίνητο, κοπανίστε το σε έναν τοίχο με 178,12 χλμ/ώρα, και σίγουρα θα αισθανθήτε G, όπως σίγουρα θα είναι και τα τελευταία.)


Τίτλος: Απ: calmato trainer
Αποστολή από: coolvag στις Τρίτη, 13 Φεβ 2007, 21:16:12

Δυστηχώς υπάρχουν και αυτά......  Το όλο νόημα δεν είναι τα G....... (Αλλιώς πάρτε ένα αυτοκίνητο, κοπανίστε το σε έναν τοίχο με 178,12 χλμ/ώρα, και σίγουρα θα αισθανθήτε G, όπως σίγουρα θα είναι και τα τελευταία.)

 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D καλόόόόό   :thumbs up: